Mohammed (vzmh) in de Bijbel.

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
sprot

Berichtdoor sprot » Vr Aug 25, 2006 9:01 am

jandeboer schreef:jaja
zoals ik zeg pedofilie is westerse ziekte
na de amerikaan
is nu weer een uit oosterijk die 8 jaar lang een kind heeft verkracht
enige wat jullie kunnen zeggen is over mohammed dit mohammed dat.
terwijl de westerse ziekte niet ophoud .
in verhouding met de christenen zijn bij andere geloven zo goed als geen pedofilie .
van de 1000 mensen zijn in het westen 100 pedos
bij andere geloven is dat maar 1 op 1000.

wetenschappelijke bron ?
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

RH

Berichtdoor RH » Vr Aug 25, 2006 10:39 am

dat komt omdat bij ons pedofilie niet wordt geaccepteerd, daarom is er steeds zo'n ophef als zoiets gebeurd
bij jullie mohammedanen is het simpelweg toegestaan of het wordt doodgezwegen, daarom horen we er niets van,maar we weten wel beter
als mens zijn we niet beter of slechter dan anderen dat geldt voor het westen als ook voor de mohammedanen, dus als het bij ons voorkomt is het zo dat het bij jullie ook gebeurd, helaas
kijk niet steeds weg van de realiteit!
Ki mi-Tsion tétsé Torah oeDevar-haShem Miroeshalajiem

Joost

Re: Mohammed (vzmh) in de Bijbel.

Berichtdoor Joost » Vr Aug 25, 2006 1:29 pm

LaksmiPramuja schreef:
DeArmeStudent schreef:
De zoon van Maria wordt dus inderdaad de Messias genoemd in de Koran, maar Maroc nam afscheid van dit forum...

Bedankt DeArmeStudent, ja het is jammer dat hij niet meer hier is want ik wilde prceis op het woordje Messias even aanspreken.

De Messias, de terugkerende koning van Judea, heeft namelijk geen andere betekenis dan precies dit. Joshua als een erfgenaam, via zijn vader Jozef, van de troon van Judea was onderdeel van een push om het Koningschap van Judea te weer in te voeren. Het woord Massias heeft geen andere betekenis, echter werd gedurende het Concilie van Nicea omgevormd tot profeet en zelfs zoon van God. Het punt wat ik met Maroc wilde bespreken is dat de koran die verkeerde interpretatie van het woord Messias na het Conclilie van Nicea klakkeloos uit de bijbel overgenomen heeft.

Bij gevolg heeft of allah nooit geweten wat het woord Messias inhoud, of heeft Mohammad het stomweg overgenomen en opgenomen in zijn zogenaamde lering door allah.

Het had een mooie discussie kunnen worden.

Op een moslimforum kwam ik de volgende info over Jezus:

Allah (swt) zegt in Surah Az-Zochrof:

Koran 43:59. Hij (Jezus) is niets dan een dienaar wie Wij Onze gunst schonken en Wij stelden hem tot voorbeeld voor de kinderen van Israël.
Koran 43:60. En indien Wij het wilden, konden Wij engelen uit uw midden tot opvolgers op aarde maken.
Koran 43:61. Maar dit is een teken van het Uur. Twijfelt er daarom niet aan, maar volgt Mij. Dit is het rechte pad.

De grote en welbekende Koran commentators zoals Hafiez Ibn Kathir, Imaam At-Tabari, Imaam al-Qurtubi, Imaam Suyuti, Imaam al-Undlusi (Bahr al-Muhit), Imaam Abu al-Fadl al-Alusi en vele anderen hebben gezegd dat deze versen spreken over het terugkeer van Jezus naar de aarde in de einde der tijden.

De Masias is Jezus zelf, je hebt de valse Masias welke Dajjal is en je hebt de echte en dat is Jezus. In de Aqiedah van de Moslims is het bekend dat Jezus niet gestorven was maar naar Allah verhief hem naar de hemel en hij zal in de einde der tijden terugkeren en met Imaam Mahdi deze wereld vervullen met rechtvaardigheid.

En Allah weet het beste

De Dajjal Deel 3: jezus vs Dajjal, in het kort, verhaal van van Tamin

--------------------------------------------------------------------------------

Jezus vs Dajjal

De Profeet (vzmh) zei: “De Dajjal zal in mijn Oemmah verschijnen en veertig blijven – ik kan niet zeggen of hij veertig dagen, veertig maanden of veertig jaar bedoelde” – dan stuurt Allah Jezus, de zoon van Maryam.

De Profeet (vzmh) zei: “In die tijd zullen er nog maar weinig Arabieren zijn; de meesten zullen in Bayt al-Maqdis (Jeruzalem) zijn en hun Imam zal een rechtvaardig man zijn. (de imam Mahdi)

Terwijl de Imam naar voren komt om de mensen in het ochtendgebed te leiden, zal Jezus, de zoon van Maryam, afdalen. Na het gebed zal Jezus (AS) zeggen: “Open de poort.” De poort zal geopend worden en daarachter zullen de Dajjal en een duizend joden zijn en ieder van hen draagt een zwaard en een schild. Als de Dajjal Jezus ziet, zal hij oplossen zoals zout in water oplost, en zal hij wegrennen. Jezus zal zeggen: “Jij zal in leven blijven tot ik je met mijn zwaard neersla.” Hij zal hem inhalen bij de oostelijke poort van Loedd en hem doden.

De joden zullen met hulp van Allah, de moed verliezen. Er zal geen plaats zijn waar zij zich kunnen verbergen; zij zullen niet in staat zijn om zichzelf achter een steen, muur, dier of boom te verbergen – behalve dan de al-gharqarah – zonder dat het zegt: “O moslim, dienaar van Allah! Hier is een jood, kom en doodt hem!”

In het kort

De verschijning van de Dajjal zal de grootste beproeving zijn ooit. De Dajjal zal iemand zijn die beweert dat hij de Heer is, maar wij moeten in staat zijn om hem te herkennen en ons tegen hem te beschermen. Hij heeft veel manieren om ons te misleiden door ons ervan te overtuigen dat hij is wie hij zegt te zijn. Wij moeten ons erop voorbereiden dat wij zijn listen inzien.

Wegrennen, terug vechten, onderhandelen, praten zal geen zin hebben. Het is of je voegt je toe bij hem of je verwerpt hem. Maar als je hem verwerpt, en insha Allah, dat zullen wij als we hem tegenkomen ook doen, dan zal je het heel moeilijk krijgen, geen eten, geen drinken en nauwelijks kleding. “Subhana Allah” zeggen zal in die tijd genoeg zijn voor de moslims.

Ik raad iedereen aan om tenminste de eerste 10 Ayaats van Al-Kahf te leren. Is nodig bij de bescherming. De Dajjal zal komen met een Hell en een Paradijs. Onthoud goed dat het bij hem juist het omgekeerde is. De Hell is het Paradijs, en het Paradijs is de Hell, dus wanneer hij een van jullie beveelt een van deze binnen te treden, ga dan de Hell in, en wanneer je er in bent, citeer dan de eerste tien ayats van surat Al-Kahf, het vuur zal dan vredig en koud worden voor je bi idni'Llaah.

Wanneer de Dajjal komt weet alleen Allah. Er wordt wel gezegd dat de Zon als eerste komt, maar veel L’olamaa zijn het daar nog niet met elkaar over eens, dus het kan ook volgende week zijn. Dus

Ik denk zelf dat christenen in de valse Masias geloven. Want zij denken dat Jezus zelf God was.

sprot

Berichtdoor sprot » Vr Aug 25, 2006 1:34 pm

Joost schreef:
LaksmiPramuja schreef:
DeArmeStudent schreef:
De zoon van Maria wordt dus inderdaad de Messias genoemd in de Koran, maar Maroc nam afscheid van dit forum...

Bedankt DeArmeStudent, ja het is jammer dat hij niet meer hier is want ik wilde prceis op het woordje Messias even aanspreken.

De Messias, de terugkerende koning van Judea, heeft namelijk geen andere betekenis dan precies dit. Joshua als een erfgenaam, via zijn vader Jozef, van de troon van Judea was onderdeel van een push om het Koningschap van Judea te weer in te voeren. Het woord Massias heeft geen andere betekenis, echter werd gedurende het Concilie van Nicea omgevormd tot profeet en zelfs zoon van God. Het punt wat ik met Maroc wilde bespreken is dat de koran die verkeerde interpretatie van het woord Messias na het Conclilie van Nicea klakkeloos uit de bijbel overgenomen heeft.

Bij gevolg heeft of allah nooit geweten wat het woord Messias inhoud, of heeft Mohammad het stomweg overgenomen en opgenomen in zijn zogenaamde lering door allah.

Het had een mooie discussie kunnen worden.

Op een moslimforum kwam ik de volgende info over Jezus:

Allah (swt) zegt in Surah Az-Zochrof:

Koran 43:59. Hij (Jezus) is niets dan een dienaar wie Wij Onze gunst schonken en Wij stelden hem tot voorbeeld voor de kinderen van Israël.
Koran 43:60. En indien Wij het wilden, konden Wij engelen uit uw midden tot opvolgers op aarde maken.
Koran 43:61. Maar dit is een teken van het Uur. Twijfelt er daarom niet aan, maar volgt Mij. Dit is het rechte pad.

De grote en welbekende Koran commentators zoals Hafiez Ibn Kathir, Imaam At-Tabari, Imaam al-Qurtubi, Imaam Suyuti, Imaam al-Undlusi (Bahr al-Muhit), Imaam Abu al-Fadl al-Alusi en vele anderen hebben gezegd dat deze versen spreken over het terugkeer van Jezus naar de aarde in de einde der tijden.

De Masias is Jezus zelf, je hebt de valse Masias welke Dajjal is en je hebt de echte en dat is Jezus. In de Aqiedah van de Moslims is het bekend dat Jezus niet gestorven was maar naar Allah verhief hem naar de hemel en hij zal in de einde der tijden terugkeren en met Imaam Mahdi deze wereld vervullen met rechtvaardigheid.

En Allah weet het beste

De Dajjal Deel 3: jezus vs Dajjal, in het kort, verhaal van van Tamin

--------------------------------------------------------------------------------

Jezus vs Dajjal

De Profeet (vzmh) zei: “De Dajjal zal in mijn Oemmah verschijnen en veertig blijven – ik kan niet zeggen of hij veertig dagen, veertig maanden of veertig jaar bedoelde” – dan stuurt Allah Jezus, de zoon van Maryam.

De Profeet (vzmh) zei: “In die tijd zullen er nog maar weinig Arabieren zijn; de meesten zullen in Bayt al-Maqdis (Jeruzalem) zijn en hun Imam zal een rechtvaardig man zijn. (de imam Mahdi)

Terwijl de Imam naar voren komt om de mensen in het ochtendgebed te leiden, zal Jezus, de zoon van Maryam, afdalen. Na het gebed zal Jezus (AS) zeggen: “Open de poort.” De poort zal geopend worden en daarachter zullen de Dajjal en een duizend joden zijn en ieder van hen draagt een zwaard en een schild. Als de Dajjal Jezus ziet, zal hij oplossen zoals zout in water oplost, en zal hij wegrennen. Jezus zal zeggen: “Jij zal in leven blijven tot ik je met mijn zwaard neersla.” Hij zal hem inhalen bij de oostelijke poort van Loedd en hem doden.

De joden zullen met hulp van Allah, de moed verliezen. Er zal geen plaats zijn waar zij zich kunnen verbergen; zij zullen niet in staat zijn om zichzelf achter een steen, muur, dier of boom te verbergen – behalve dan de al-gharqarah – zonder dat het zegt: “O moslim, dienaar van Allah! Hier is een jood, kom en doodt hem!”

In het kort

De verschijning van de Dajjal zal de grootste beproeving zijn ooit. De Dajjal zal iemand zijn die beweert dat hij de Heer is, maar wij moeten in staat zijn om hem te herkennen en ons tegen hem te beschermen. Hij heeft veel manieren om ons te misleiden door ons ervan te overtuigen dat hij is wie hij zegt te zijn. Wij moeten ons erop voorbereiden dat wij zijn listen inzien.

Wegrennen, terug vechten, onderhandelen, praten zal geen zin hebben. Het is of je voegt je toe bij hem of je verwerpt hem. Maar als je hem verwerpt, en insha Allah, dat zullen wij als we hem tegenkomen ook doen, dan zal je het heel moeilijk krijgen, geen eten, geen drinken en nauwelijks kleding. “Subhana Allah” zeggen zal in die tijd genoeg zijn voor de moslims.

Ik raad iedereen aan om tenminste de eerste 10 Ayaats van Al-Kahf te leren. Is nodig bij de bescherming. De Dajjal zal komen met een Hell en een Paradijs. Onthoud goed dat het bij hem juist het omgekeerde is. De Hell is het Paradijs, en het Paradijs is de Hell, dus wanneer hij een van jullie beveelt een van deze binnen te treden, ga dan de Hell in, en wanneer je er in bent, citeer dan de eerste tien ayats van surat Al-Kahf, het vuur zal dan vredig en koud worden voor je bi idni'Llaah.

Wanneer de Dajjal komt weet alleen Allah. Er wordt wel gezegd dat de Zon als eerste komt, maar veel L’olamaa zijn het daar nog niet met elkaar over eens, dus het kan ook volgende week zijn. Dus

Ik denk zelf dat christenen in de valse Masias geloven. Want zij denken dat Jezus zelf God was.

Alle gelovigen 'geloven' in iets vals, anders zouden zij niet geloven ...
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste

Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)

Sapere aude!

In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Joost

Berichtdoor Joost » Vr Aug 25, 2006 1:47 pm

sprot schreef: Alle gelovigen 'geloven' in iets vals, anders zouden zij niet geloven ...

Helemaal mee eens! Wij geloofden ook dat er 9 planeten zijn. Tot voor kort bleek pluto geen planeet meer te zijn..... en in één keer hebben we 12 planeten. Volgens de wetenschappers zullen het er alleen maar meer worden.

Joost

Berichtdoor Joost » Vr Aug 25, 2006 2:04 pm

sprot schreef:
jandeboer schreef:jaja
zoals ik zeg pedofilie is westerse ziekte
na de amerikaan
is nu weer een uit oosterijk die 8 jaar lang een kind heeft verkracht
enige wat jullie kunnen zeggen is over mohammed dit mohammed dat.
terwijl de westerse ziekte niet ophoud .
in verhouding met de christenen zijn bij andere geloven zo goed als geen pedofilie .
van de 1000 mensen zijn in het westen 100 pedos

wetenschappelijke bron ?

Aangifte tegen 52 Britse priesters

Tegen 52 rooms-katholieke priesters in Engeland en Wales is vorig jaar aangifte gedaan wegens seksueel misbruik van kinderen. Tegen geen van hen heeft justitie vervolging ingesteld. De Rooms-Katholieke Kerk heeft een van hen uit het ambt gezet, één priester heeft zelf ontslag genomen.

Dat heeft het Katholieke Bureau voor de Bescherming van Kinderen (Copca) dinsdag bekendgemaakt, zo meldde de BBC. De organisatie maakte verder melding van tien aanklachten tegen priesters wegens lichamelijk en geestelijk misbruik van kinderen. Bovendien heeft de RK-Kerk nog 51 meldingen van "ongepast gedrag'' tegen kinderen in overleg met politie en hulpverleningsinstanties intern afgehandeld.

Bernie

Berichtdoor Bernie » Za Aug 26, 2006 12:53 am

@ Joost of Jandboer: Okay, maar nu de bron voor de bewering:
in verhouding met de christenen zijn bij andere geloven zo goed als geen pedofilie . van de 1000 mensen zijn in het westen 100 pedos
?

@ Joost:
Ik neem aan dat je het -als atheist- ook verwerpelijk vind dat Mohammed met een 9 jarig kind trouwde?

jandeboer

Berichtdoor jandeboer » Di Aug 29, 2006 3:11 am

Bernie schreef:@ Joost of Jandboer: Okay, maar nu de bron voor de bewering:
in verhouding met de christenen zijn bij andere geloven zo goed als geen pedofilie . van de 1000 mensen zijn in het westen 100 pedos
?

@ Joost:
Ik neem aan dat je het -als atheist- ook verwerpelijk vind dat Mohammed met een 9 jarig kind trouwde?

heb jij een tv thuis?
kijk je wel eens nieuws?
heb je het laatste geval in oosterijk gehoord?
dus bronnen zat
google en gij zal vinden

Simonida

Berichtdoor Simonida » Di Aug 29, 2006 2:32 pm

jandeboer schreef: heb jij een tv thuis?
kijk je wel eens nieuws?
dus bronnen zat
google en gij zal vinden

Snap je nu zelf niet dat jouw argument kant noch wal raakt. Wij lopen toch niet achter die Oostenrijker aan, omdat hij onze leider is. Dat doen jullie wel. Wij zeggen niet tegen hem "Vrede zij hem", maar als hij was blijven leven zou hij de gevangenis in gaan. Ik heb in een ander topic citaten gepubliceerd van de islam vernieuwer in Iran, die openlijk pedofilie aanprijst. Geen wonder dat zulke perverse dingen in de Islam wereld niet in het nieuws komen. Het wordt er zelfs toegestaan. Ik zal het hier nog eens vermelden:

Ongelooflijk!!! Sex volgens ayatollah Khomeini.

A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However, he should not penetrate; sodomising the child is OK. If the man penetrates and damages the child then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however, does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girl's sister.

Ayatollah Khomeini
(Een man kan seksueel plezier beleven met een kind zo jong als een baby. Maar, hij hoeft niet te penetreren, sodomie plegen op het kind is oké. Als de man binnendringt en het kind beschadigt dan moet hij haar verdere leven verantwoordelijk blijven voor haar onderhoud. Dat meisje, zal echter niet gerekend worden tot één van zijn vier permanente vrouwen. De man mag ook niet kiezen om te trouwen met de zusters van het meisje.)

Ayatollah Khomeini
It is better for a girl to marry in such a time when she would begin menstruation at her husband's house rather than her father's home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven.

Ayatollah Khomeini
(Het is beter vٍٍoor een meisje om te beginnen met de menstruatie in het huis van haar echtgenoot, dan in het huis van haar vader. Elke vader die zijn dochter zo jong laat huwen heeft zijn permanente plaats in de hemel verdiend.)

A man can have sex with animals such as sheeps, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine.

Ayatollah Khomeini
(Een man mag seks hebben met dieren zoals schapen, koeien, kamelen enzo.. Maar hij moet het dier doden nadat hij een orgasme heeft gehad. Hij mag het vlees niet verkopen aan de mensen in zijn eigen dorp, maar het vlees verkopen in het volgende dorp mag wel.)

(Quotes above are from Khomeini's book, Tahrirolvasyleh, vol. 4, Darol Elm, Gom, Iran, 1990, Source: Homa)

If one commits the act of sodomy with a cow, an ewe, or a camel, their urine and their excrements become impure, and even their milk may no longer be consumed. The animal must then be killed and as quickly as possible and burned.

Ayatollah Khomeini

(Als er iemand sodomie pleegt met een koe, een ooi of een kameel, worden hun urine en uitwerpselen onrein, en zelfs hun melk mag niet meer worden geconsumeerd. Het dier moet worden gedood en zo snel mogelijk worden verbrand.)

(From The Little Green Book: Sayings of Ayatollah Khomeini, Political, Phylosophica, Social and Religious, with a special introduction by Clive Irving, ISBN number0-553-14032-9, page 47 Source: Homa)

Eleven things are impure: urine, excrement, sperm...non-Moslem men and women...and the sweat of an excrement-eating camel.

Ayatollah Khomeini
(Elf dingen zijn onrein: urine, uitwerpselen, sperma, niet moslims en vrouwen en het zweet van een strontetende kameel.)
(From The Little Green Book, Source: Harwood's Mythology's Last Gods, 175)
Laat je niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede. (bijbel)

Bernie

Berichtdoor Bernie » Wo Aug 30, 2006 10:02 pm

jandeboer schreef:
Bernie schreef:@ Joost of Jandboer: Okay, maar nu de bron voor de bewering:
?

@ Joost:

heb jij een tv thuis?
kijk je wel eens nieuws?
dus bronnen zat
google en gij zal vinden

Je beweert iets wat je niet op basis van dit Oostenrijkse geval kunt aantonen. Zie verder de uitstekende tekst van Simonidia. Geen mens vereert deze Oostenrijker als profeet van God.

Het is heel goed dat je je zo druk maakt om pedofilie.

Misschien kun je alsnog de vraag beantwoorden: Ik neem daarom aan dat je het ook verwerpelijk vind dat Mohammed met een 9 jarig kind trouwde?

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Wo Aug 30, 2006 11:14 pm

Afbeelding

Hier een foto van die verderfelijke Oostenrijker.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)

RH

Berichtdoor RH » Wo Aug 30, 2006 11:20 pm

Al die willen te kap'ren varen moeten mannen met baarden zijn.
Jan, Piet, Joris en Korneel, die hebben baarden, die hebben baarden.
Jan, Piet, Joris en Korneel die hebben baarden, zij varen mee!

Al die ranzige tweebak lusten moeten mannen met baarden zijn.
Jan, Piet, Joris en Korneel, die hebben baarden, zij varen mee.

Al die heuse sigaren roken moeten mannen met baarden zijn.
Jan, Piet, Joris en Korneel die hebben baarden, zij varen mee.

Al die met ons de walvis doden moeten mannen met baarden zijn.

Al die dood en vernieling niet luchten moeten mannen met baarden zijn.
Jan, Piet, Joris en Korneel die hebben baarden, zij varen mee
:wink:

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Wo Aug 30, 2006 11:23 pm

RH schreef:Al die willen te kap'ren varen moeten mannen met baarden zijn.
Jan, Piet, Joris en Korneel die hebben baarden, zij varen mee!

Al die ranzige tweebak lusten moeten mannen met baarden zijn.
Jan, Piet, Joris en Korneel, die hebben baarden, zij varen mee.

Al die heuse sigaren roken moeten mannen met baarden zijn.

Al die met ons de walvis doden moeten mannen met baarden zijn.

Al die dood en vernieling niet luchten moeten mannen met baarden zijn.
Jan, Piet, Joris en Korneel die hebben baarden, zij varen mee
:wink:

Zelf geschreven?

RH

Berichtdoor RH » Wo Aug 30, 2006 11:31 pm

ken uw klassiekers!
we hebben er niet veel die tegenwoordig nog bekend zijn
maar dit is er toch een die velen moeten kennen
met verschillende variaties maar dat hoort er natuurlijk bij
een echte hollandse traditional :wink:

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Wo Aug 30, 2006 11:35 pm

RH schreef:ken uw klassiekers!
we hebben er niet veel die tegenwoordig nog bekend zijn
maar dit is er toch een die velen moeten kennen
met verschillende variaties maar dat hoort er natuurlijk bij
een echte hollandse traditional :wink:

Zou je de boodschap van dit prachtige gedicht kunnen weergeven voor Jandeboer, Silverr c.s. die de boodschap wellicht niet zouden snappen.

RH

Berichtdoor RH » Wo Aug 30, 2006 11:36 pm

denk je echt dat dat mogelijk is?

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Wo Aug 30, 2006 11:38 pm

RH schreef:denk je echt dat dat mogelijk is?

Nooit geschoten is altijd mis. Ook de minderbegaafden onder ons hebben wellicht een neiging naar proza.

RH

Berichtdoor RH » Wo Aug 30, 2006 11:52 pm

het probleem is met dat soort types dat als ze de ene geweldadige leider moeten missen ze wel opzoek gaan naar een ander

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Do Aug 31, 2006 12:10 am

RH schreef:het probleem is met dat soort types dat als ze de ene geweldadige leider moeten missen ze wel opzoek gaan naar een ander

Iedere vraag schept zijn eigen aanbod..

RH

Berichtdoor RH » Do Aug 31, 2006 12:15 am

precies
helaas is de islam een hele goede ideologie voor dat soort mensen
moorden, verkrachten, bedriegen enz
het is allemaal toegestaan
zeker als je dat moet zogenaamde ongelovigen doet

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Do Aug 31, 2006 12:22 am

RH schreef:precies
helaas is de islam een hele goede ideologie voor dat soort mensen
moorden, verkrachten, bedriegen enz
het is allemaal toegestaan
zeker als je dat moet zogenaamde ongelovigen doet

Toch geloof ik dat het andersom is. Mensen zijn in beginsel goed maar de islam maakt zombies van hen. Ze weten niet beter.

RH

Berichtdoor RH » Do Aug 31, 2006 12:31 am

dat ben ik met je eens
maar dat geldt voor de zwijgende meerderheid van de moslims, zeg maar de zogenaamde gematigde moslims waar men het steeds over heeft, maar die nooit hun mond open doen tegen over hun gestoorde religie genoten

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Zo Sep 10, 2006 4:31 pm

Mohammed staat weldegelijk in de bijbel:

"Pas op voor de valse profeten. Ze komen in schaapskleren naar u toe, maar in werkelijkheid zijn het roofzuchtige wolven. U kunt hen herkennen aan hun vruchten. Men plukt geen druiven van doornstruiken en geen vijgen van distels. Een goede boom kan geen slechte vruchten voortbrengen en een slechte boom geen goede. Zo kunt u hen herkennen aan hun vruchten." (Matt. 7:15-18,20)

Sjoerd

Berichtdoor Sjoerd » Ma Sep 11, 2006 5:00 pm

Lodewijk Nasser schreef:Mohammed staat weldegelijk in de bijbel:

"Pas op voor de valse profeten. Ze komen in schaapskleren naar u toe, maar in werkelijkheid zijn het roofzuchtige wolven. U kunt hen herkennen aan hun vruchten. Men plukt geen druiven van doornstruiken en geen vijgen van distels. Een goede boom kan geen slechte vruchten voortbrengen en een slechte boom geen goede. Zo kunt u hen herkennen aan hun vruchten." (Matt. 7:15-18,20)

Een goed voorbeeld hiervan is islam, die volgens velen bepaalde ideeen van het christendom en de bijbel gebruikt. Zo gebruiken ze bijvoorbeeld beide 'angstdoctrine' om mensen gevangen te houden. Getuige ook de rest van dit onderwerp. Een goede boom kan geen slechte vruchten voortbrengen.

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Wo Okt 11, 2006 8:13 pm

Terug naar “Mohammed”