Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de profeet

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

MOsliima schreef:Kijk 2 verhalen worden er nu gezegd over Asma bent Marwan...
Geloof jij dat God zo een gewetenloos mens als Mohammed als profeet stuurt?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
MOsliima
Berichten: 36
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 8:34 pm

Bericht door MOsliima »

Lodewijk Nasser schreef:
MOsliima schreef:Kijk 2 verhalen worden er nu gezegd over Asma bent Marwan...
Geloof jij dat God zo een gewetenloos mens als Mohammed als profeet stuurt?
Er was voor of na de tijd van Mohammed(vzmh)'s bestaan NIEMAND zoals hem. Het was een slimme man, en deed niemand zonder reden kwaad. Je moest de film Rassilah is zien. Ik geloof dan Mohammed (vmzh) niet voor nix is gestuurd als boodschapper!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

MOsliima schreef:Kijk 2 verhalen worden er nu gezegd over Asma bent Marwan...
Lodewijk heeft het iets uigebreider verteld.
Ik wilde je de gruwelijkheden besparen.


Asma bint Marwan

She was a poetess who belonged to a tribe of Medinan pagans. She composed a poem blaming them for obeying a stranger (Muhammad) and for not taking the initiative to attack him by surprise. Perhaps in March 624, when the Allah—inspired Prophet heard what she had said, he asked, 'Who will rid me of Marwan's daughter?' A member of her husband's tribe volunteered and crept into her house that night. She had five children, and the youngest was sleeping at her breast. The assassin gently removed the child, drew his sword, and plunged it into her, killing her in her sleep.

Je kan het verhaal zo op internet vinden hoor.
Ik wil de hadith wel opzoeken voor je waar in het uitvoerig beschreven word hoe Asma bint Marwan gedood werd in haar slaap.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

MOsliima schreef:
Lodewijk Nasser schreef:
MOsliima schreef:Kijk 2 verhalen worden er nu gezegd over Asma bent Marwan...
Geloof jij dat God zo een gewetenloos mens als Mohammed als profeet stuurt?
Er was voor of na de tijd van Mohammed(vzmh)'s bestaan NIEMAND zoals hem. Het was een slimme man, en deed niemand zonder reden kwaad. Je moest de film Rassilah is zien. Ik geloof dan Mohammed (vmzh) niet voor nix is gestuurd als boodschapper!
Moslima. De film Risallah is strikt verboden (HARAM) onder moslims. De Profeet mag niet afgebeeld worden en al helemaal niet nagespeeld.

Mij gaat het om de Koran, ahadith,Soenna, Sirat en de Tafseer.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

MOsliima schreef:
Lodewijk Nasser schreef:
MOsliima schreef:Kijk 2 verhalen worden er nu gezegd over Asma bent Marwan...
Geloof jij dat God zo een gewetenloos mens als Mohammed als profeet stuurt?
Er was voor of na de tijd van Mohammed(vzmh)'s bestaan NIEMAND zoals hem. Het was een slimme man, en deed niemand zonder reden kwaad. Je moest de film Rassilah is zien. Ik geloof dan Mohammed (vmzh) niet voor nix is gestuurd als boodschapper!

Er was voor Mohammed zijn tijd toch al iemand door God gestuurd om de mensen te vertellen van God's liefde.
Die man was Jezus.

Waarom zou God nog iemand sturen als iedereen de goede boodschap al gehoord had?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
MOsliima
Berichten: 36
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 8:34 pm

Bericht door MOsliima »

Ariel schreef:
MOsliima schreef:Kijk 2 verhalen worden er nu gezegd over Asma bent Marwan...
Lodewijk heeft het iets uigebreider verteld.
Ik wilde je de gruwelijkheden besparen.


Asma bint Marwan

She was a poetess who belonged to a tribe of Medinan pagans. She composed a poem blaming them for obeying a stranger (Muhammad) and for not taking the initiative to attack him by surprise. Perhaps in March 624, when the Allah—inspired Prophet heard what she had said, he asked, 'Who will rid me of Marwan's daughter?' A member of her husband's tribe volunteered and crept into her house that night. She had five children, and the youngest was sleeping at her breast. The assassin gently removed the child, drew his sword, and plunged it into her, killing her in her sleep.

Je kan het verhaal zo op internet vinden hoor.
Ik wil de hadith wel opzoeken voor je waar in het uitvoerig beschreven word hoe Asma bint Marwan gedood werd in haar slaap.
Ja maar kijk wat jullie van 1 verhaal maken. De een zegt ze werd vermoord toen ze borstvoeding gaf, de een zegt in haar slaap. Ik bedoel maar, maar zo zie je maar dat de verhalen via jullie gelijk anders worden. Ik heb het nog niet nagelezen..maar zal het zeker doen.

Jullie zouden dit is moeten lezen.
http://www.redouan.nl/leven_van_profeet.htm
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Moslima, het één sluit het ander niet uit.


Afbeelding



Men kan het de moslims bezwaarlijk kwalijk nemen dat zij reageren zoals zij reageren. Zij leven nu eenmaal bij het voorbeeld van hun profeet, die een onoverkomelijk probleem had met vrijheid in het algemeen, en dus ook met de vrije mening. Volgende voorvallen komen uit de officiële mohammedaanse geschiedschrijving. Asma bint Marwan , moeder van vijf kinderen, was een heidense dichteres in Medina ten tijde van Mohammed. Omdat zij een gedicht had gemaakt tegen Mohammed liet hij haar vermoorden. ’s Nachts, in haar slaap, met een kind aan de borst. Uqba bin Abu Muayt schreef ook niet al te flatterende verzen over Mohammed. Toen Uqba vroeg wie er voor zijn kinderen zou zorgen als hij zou gedood worden, antwoordde Mohammed: “de hel”, en dan sloeg het zwaard toe. Abu Afak, een oude man (honderd jaar oud zeggen de Mohammedaanse teksten) behoorde tot een groep die de god Manat aanbod, ook al was hij een jood. Hij schreef een nogal neerbuigend gedicht over Mohammed. Hij werd vermoord op instructie van de profeet.


http://www.standaard.be/Meningen/Forum/ ... mId=199235
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
MOsliima
Berichten: 36
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 8:34 pm

Bericht door MOsliima »

Toen hij opgroeide werd de boodschapper van Allah beschermd door Allah de Almachtige.
Hij hield zichzelf afzijdig van de obsceniteiten en slechte gewoontes van de jahilijja (onwetendheid).
Hij overtrof iedereen in mannelijkheid, karakter, bescheidenheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid.
Hij genoot respect en kreeg de bijnaam: 'de betrouwbare'.
Hij eerde de familiebanden en hielp de lasten van anderen dragen.
Hij had respect voor zijn gasten en toonde vroomheid en angst voor Allah.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

“Was Muhammad, PBUH, Ever Observed While Having Sex?”

Posted by kamangir on February 21st, 2007

Embassies would be on fire if this question was asked by an “infidel”. The fact is, during a set of relearning classes for Iranian teachers, the participants were asked the question,

Allah’s prophet (PBUH) was not observed ever doing which one of these items?
a) Having sex with women.
b) Urinating and defecating.
c) Shopping.
d) Drinking water while sitting.

Indeed this “profanity” is treated very gracefully, as only the minister of education is asked to resign, still not officially. A few other questions of the test are as follows (source).

Which part of the lamb did Allah’s prophet (PBUH) like more?
a) Muscle and hands.
b) Thigh and hands.
c) Thigh and liver.
d) Liver and kidney.

Eating which item, Allah’s prophet did not share his food with anyone?
a) Food.
b) Barley bread.
c) Pomegranate.
d) Beef muscle.

Which item is a characteristic property of a rooster but does not comply with the Prophet’s attitude?
a) Being on time - masculine jealousy.
b) Being on time - generosity.
c) Braveness - having sex very frequently.
d) Picking food from the ground - walking too fast.

How did Allah’s prophet (PBUH) compare himself to Joseph (PBUH)?
a) I am more handsome than Joseph.
b) Joseph is more handsome that me.
c) I am cuter than Joseph.
d) Joseph is more handsome than me but I am cuter.

Allah’s prophet never ate food with … fingers.
a) Two.
b) Three.
c) Four.
d) Five.

Allah’s prophet’s hair was,
a) Dark.
b) Light.
c) Dark, except for a few strings.
d) His hair turned white at the end of his life.

What color was the prophet’s beard?
a) All white, even above his chin.
b) All black, even above his chin.
c) Above the chin was white, while the rest was gray.
d) Above the chin was gray, while the rest was white.

To which side did Allah’s prophet (PBUH) sleep?
a) Back.
b) Front.
c) Right.
d) Left.

On which part of his body did the prophet have the sign of prophecy?
a) Between the shoulders.
b) On the face.
c) On the forehead.
d) On the breasts.

Can you clean your front and back, after urinating and defecating, with three stones?
a) Yes.
b) No.
c) Only the front would be cleaned, and not the back.
d) Only the back would be cleaned, and not the front.

Gabriel ordered the Prophet to recite Quran while…
a) Standing.
b) Sitting.
c) Laying.
d) Riding.

According to Imam Sadegh, how many souls were put in Allah’s prophet (PBUH) by Allah? [All the names are Arabic. Translations are mine, and probably not precise.]
a) The souls of holiness, fate, and power.
b) The souls of holiness, sexuality, and life.
c) The souls of power, sexuality, [???].
d) a and b.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

MOsliima schreef:Toen hij opgroeide werd de boodschapper van Allah beschermd door Allah de Almachtige.
Hij hield zichzelf afzijdig van de obsceniteiten en slechte gewoontes van de jahilijja (onwetendheid).
Hij overtrof iedereen in mannelijkheid, karakter, bescheidenheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid.
Hij genoot respect en kreeg de bijnaam: 'de betrouwbare'.
Hij eerde de familiebanden en hielp de lasten van anderen dragen.
Hij had respect voor zijn gasten en toonde vroomheid en angst voor Allah.
Ja, Moliima, volgens de suikerversie van de Islam wel. De islamitische overleveringen geven een heel ander beeld. Wist je bijvoorbeeld dat Mohammed zich liet leiden door Satan en dat zelf heeft toegeven?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
MOsliima
Berichten: 36
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 8:34 pm

Bericht door MOsliima »

Hoe oud zeiden jullie dat de profeet Mohammed (vzmh) trouwde met een minder jarig meisje????
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hier is de hadith .
Ik heb geen tijd om hem voor je te vertalen


When the apostle heard what she had said he said, "Who will rid me of Marwan's daughter?" Umayr b. Adiy al-Khatmi who was with him heard him, and that very night he went to her house and killed her. In the morning he came to the apostle and told him what he had done and he [Muhammad] said, "You have helped God and His apostle, O Umayr!" When he asked if he would have to bear any evil consequences the apostle said, "Two goats won't butt their heads about her", so Umayr went back to his people.
Now there was a great commotion among B. Khatma that day about the affair of bint [girl] Marwan. She had five sons, and when Umayr went to them from the apostle he said, "I have killed bint Marwan, O sons of Khatma. Withstand me if you can; don't keep me waiting." That was the first day Islam became powerful among B. Khatma; before that those who were Muslims concealed the fact. The first of them to accept Islam was Umayr b. Adiy who was called the "Reader", and Abdullah b. Aus and Khuzayma b. Thabit. The day after Bint Marwan was killed the men of B. Khatma became Muslims because they feared for their lives." (From Ibn Ishaq's "Sirat Rasul Allah" - Biography of the Prophet of Allah - the oldest and primary biography of Muhammad).

Then (occurred) the sariyyah of Umayr ibn adi Ibn Kharashah al-Khatmi against Asma Bint Marwan, of Banu Umayyah Ibn Zayd, when five nights had remained from the month of Ramadan, in the beginning of the nineteenth month from the hijrah of the apostle of Allah. Asma was the wife of Yazid Ibn Zayd Ibn Hisn al-Khatmi. She used to revile Islam, offend the prophet and instigate the (people) against him. She composed verses. Umayr Ibn Adi came to her in the night and entered her house. Her children were sleeping around her. There was one whom she was suckling. He searched her with his hand because he was blind, and separated the child from her. He thrust his sword in her chest till it pierced up to her back. Then he offered the morning prayers with the prophet at al-Medina. The apostle of Allah said to him: "Have you slain the daughter of Marwan?" He said: "Yes. Is there something more for me to do?" He [Muhammad] said: "No. Two goats will butt together about her. This was the word that was first heard from the apostle of Allah. The apostle of Allah called him Umayr, "basir" (the seeing). (From Ibn Sa'd's Kitab al-Tabaqat al-Kabir, translated by S. Moinul Haq, volume 2, page 31).

"Abu Afak, a man of great age (reputedly 120 years) was killed because he had lampooned Mohammad. The deed was done by Salem b. Omayr at the behest of the Prophet, who had asked, "Who will deal with this rascal for me?" The killing of such an old man moved a poetess, Asma b. Marwan, to compose disrespectful verses about the Prophet, and she too was assassinated." (From Ali Dashti's 23 Years: A Study of the Prophetic Career of Mohammad (3) page 100).
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

MOsliima schreef:Hoe oud zeiden jullie dat de profeet Mohammed (vzmh) trouwde met een minder jarig meisje????
6 jaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

6 jaar
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

MOsliima schreef:Hoe oud zeiden jullie dat de profeet Mohammed (vzmh) trouwde met een minder jarig meisje????
Zij was zes, hij was de vijftig gepasseerd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
MOsliima
Berichten: 36
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 8:34 pm

Bericht door MOsliima »

Lodewijk Nasser schreef:
MOsliima schreef:Toen hij opgroeide werd de boodschapper van Allah beschermd door Allah de Almachtige.
Hij hield zichzelf afzijdig van de obsceniteiten en slechte gewoontes van de jahilijja (onwetendheid).
Hij overtrof iedereen in mannelijkheid, karakter, bescheidenheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid.
Hij genoot respect en kreeg de bijnaam: 'de betrouwbare'.
Hij eerde de familiebanden en hielp de lasten van anderen dragen.
Hij had respect voor zijn gasten en toonde vroomheid en angst voor Allah.
Ja, Moliima, volgens de suikerversie van de Islam wel. De islamitische overleveringen geven een heel ander beeld. Wist je bijvoorbeeld dat Mohammed zich liet leiden door Satan en dat zelf heeft toegeven?
Dat is ook het enige wat ik lees...De rest vertrouw ik niet
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

MOsliima schreef:
Lodewijk Nasser schreef:
MOsliima schreef:Toen hij opgroeide werd de boodschapper van Allah beschermd door Allah de Almachtige.
Hij hield zichzelf afzijdig van de obsceniteiten en slechte gewoontes van de jahilijja (onwetendheid).
Hij overtrof iedereen in mannelijkheid, karakter, bescheidenheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid.
Hij genoot respect en kreeg de bijnaam: 'de betrouwbare'.
Hij eerde de familiebanden en hielp de lasten van anderen dragen.
Hij had respect voor zijn gasten en toonde vroomheid en angst voor Allah.
Ja, Moliima, volgens de suikerversie van de Islam wel. De islamitische overleveringen geven een heel ander beeld. Wist je bijvoorbeeld dat Mohammed zich liet leiden door Satan en dat zelf heeft toegeven?
Dat is ook het enige wat ik lees...De rest vertrouw ik niet
Je vertrouwt de Koran en ahadith niet?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
MOsliima
Berichten: 36
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 8:34 pm

Bericht door MOsliima »

Het zal Allahou alem waar zijn wat jullie zeggen over Asma bent Marwan, maar er werden toen die tijd heel wat ongelovige gedood.Mensen die beelden aanidden in plaat van Allah. Allah had Mohammed (vmzh) toestemming gegeven om te mogen vechten.
1. ze mochten geen vrouwen of kinderen vermoorden
2. Ze mogen niet iemand vermoorden die de rug naar hun toe keerde.
3. Ze mochten alleen vechten als de vijanden kwamen aanvallen.

Mohammed (vmzh) liet haar vermoorden toch, hij heeft het niet zelf gedaan. En ze was geen moslim, dusik zie het kwaad er niet van in...
MOsliima
Berichten: 36
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 8:34 pm

Bericht door MOsliima »

Mohammed (vmzh) moest zijn geloof uitbreiden, degene die hem in de weg stonden..zouden misschien toestemming hebben gekregen van Allah om er wat aan te doen.
Moge Allah me vergeven als ik het fout heb.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

MOsliima schreef:Het zal Allahou alem waar zijn wat jullie zeggen over Asma bent Marwan, maar er werden toen die tijd heel wat ongelovige gedood.Mensen die beelden aanidden in plaat van Allah. Allah had Mohammed (vmzh) toestemming gegeven om te mogen vechten.
1. ze mochten geen vrouwen of kinderen vermoorden
2. Ze mogen niet iemand vermoorden die de rug naar hun toe keerde.
3. Ze mochten alleen vechten als de vijanden kwamen aanvallen.

Mohammed (vmzh) liet haar vermoorden toch, hij heeft het niet zelf gedaan. En ze was geen moslim, dusik zie het kwaad er niet van in...

Wij zijn voor liefde en beschaving. Jij voor haat en barbarij.

En daarom zullen wij winnen en jij verliezen.

Want duisternis is nu eenmaal extreem gevoelig voor licht.
Laatst gewijzigd door Lodewijk Nasser op vr feb 23, 2007 11:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Mohammed (vmzh) liet haar vermoorden toch, hij heeft het niet zelf gedaan. En ze was geen moslim, dusik zie het kwaad er niet van in...
Aha, dus een mafiabaas die mensen laat vermoorden is ook niet schuldig ? :shock:
En als de vermoorde persoon geen moslim is, kan het geen kwaad ?!? :shock: :shock: :shock:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nahhhhhhh, die vertrouwd ze wel Lodewijk....

Lieve Moslims. Hier zijn een paar Hadith die vertellen dat Aisha 6 jaar was toen ze met Mohammed trouwde.

Even tussen door.
Lees jij Engels?

Sahih Muslim Book 008, Number 3310:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old.

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 65
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: I have been informed that 'Aisha remained with the Prophet for nine years (i.e. till his death)." what you know of the Quran (by heart)'

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 88
Narrated 'Ursa:
The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
MOsliima
Berichten: 36
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 8:34 pm

Bericht door MOsliima »

Lodewijk Nasser schreef:
MOsliima schreef:Het zal Allahou alem waar zijn wat jullie zeggen over Asma bent Marwan, maar er werden toen die tijd heel wat ongelovige gedood.Mensen die beelden aanidden in plaat van Allah. Allah had Mohammed (vmzh) toestemming gegeven om te mogen vechten.
1. ze mochten geen vrouwen of kinderen vermoorden
2. Ze mogen niet iemand vermoorden die de rug naar hun toe keerde.
3. Ze mochten alleen vechten als de vijanden kwamen aanvallen.

Mohammed (vmzh) liet haar vermoorden toch, hij heeft het niet zelf gedaan. En ze was geen moslim, dusik zie het kwaad er niet van in...

Wij zijn voor liefde en beschaving. Jij voor haat en barbarij.

En daarom zullen wij winnen en jij verliezen.

Want duisternis is nu eenmaal extreem gevoelig voor licht.
Jullie zullen nooit winnen. Allah is de machtig..en te groot!
Jullie zullen uiteindelijk in de HEL belanden..dat zal jullie belonen tegen tegenspraak van de islam. Lees het maar na :wink:

De islam is en blijft het sterkste geloof..of je het nou wilt of niet..
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

MOsliima schreef: Mohammed (vmzh) liet haar vermoorden toch, hij heeft het niet zelf gedaan. En ze was geen moslim, dusik zie het kwaad er niet van in...
:shock:
Dus, als je iemand maar LAAT vermoorden en die persoon is geen moslim...dan.... mag dat ? :shock:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

MOsliima schreef:
Jullie zullen nooit winnen. Allah is de machtig..en te groot!
Jullie zullen uiteindelijk in de HEL belanden..dat zal jullie belonen tegen tegenspraak van de islam. Lees het maar na :wink:

De islam is en blijft het sterkste geloof..of je het nou wilt of niet..
Waaraan zie jij de macht van Allah?
Kan jij me een voorbeeld geven?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie