Profeet Mohammed is beter dan jezus etc .. (de verschillen)

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Roelof

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Marokkaanse mensen zijn gezellig.
Dat lezen we dagelijks in de krant ja...:

Chaimae

Bericht door Chaimae »

@Roelof.
Dat staat los van de Islam. Stelen is namelijk haram, criminaliteit is haram.

Met als verplichting niet te stelen.[60:12 ; 5:38-39]
Ge zult niet stelen. [Deut. 5:19]
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Monique

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:@Roelof.

Het ging toch over marokkanen?
Amorele atheistische nitwit

Ariel

Bericht door Ariel »

Nourislam schreef:ey ariel

ge zijt percies de dommste buitenlandse wezens die hier op aarde leeft. Je neemt alles serieus op. Met mongolen bedoel ik niet de mongools volk,ik discrimeneer niemand. Maar de laaste tijd word de woord als scheldwoord gebruikt.

Ons profeet wordt elke dag beledigd en we mogen niet zelf verdedigen. En stop met het belachelijk commentaar of beschuldigen te geven. Dan zal ik jullie geen domme mongolen noemen. Maar sommige van jullie kenne geen grenzen, en ik zal wel voor zorgen dat ze hun grenzen kenne.
Kind, kind kind…. Nour, nour, nour
Ik schud nu mijn hoofd.
Ik bedoel ook het Mongoolse volk niet. Je bent nog dommer dan ik dacht.
‘Maar…stel dat je dit volk niet bedoeld, dan beledig je ze toch wel. Dat je dat niet snapt.
Je discrimineert als geen ander als je mongool als scheldwoord gebruikt.
Ik ben trouwens geen buitenlander, want ik ben een ras echte Nederlander. Jij bent de buitenlandse en niet ik.
Hoezo wordt mongool de laatste tijd als scheldwoord gebruikt?
Sinds buitenlanders ons land bevolken? Dom, dom, dom…..

Hoe kom je er bij dat we je profeet ( shit be upon him ) beledigen. Ik zou niet durven.
Ik spreek de waarheid over hem. Lees jij de hadith niet? In de hadith kan je namelijk zijn hele levensloop terug vinden. Mohammedanen hebben de hadiths geschreven.
Trots waren ze er op om te vertellen hoe hun profeet ( shit be upon him ) de ene na de andere vreselijke daad verrichtte. Tot zijn knieën stond hij in het bloed toen zijn volgelingen ( shit be upon them ) een hele Joodse stam in een nacht onthoofden.

Het woord kenne kennen wij niet Nour… Je zult voortaan het woord kennen met een N moeten gebruiken als je niet dom wil over komen.
Zo zie je maar weer, dat je toch nog wat van mij kan leren.
Wij kunnen dat niet van jou. Iets leren. :roll:

Ik ben trouwens niet van plan om te gaan liegen over jouw profeet.
Ik hou niet van liegen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Joannes
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Nourislam schreef:ey ariel

Misschien kan je haar ook nog even uitleggen over hiroshima en Nagaski, en haar vertellen dat deze actie van de Amerikanen misschien wel meer leveng gered heeft dan gekost

:lol: :lol: :lol: 2 steden verwoest,amaai het heeft veel leven gered. Misschien aan andere kant wel, maar ik denk het niet
@Nourislam,

Als je jouw huiswerk wat beter gedaan had, dan had je kunnen weten, welke gruwelijkheden japan op het geweten had.
De laatste fase van hun veroveringsoorlog hield in dat ze zich voorbereidden op een finale zelfmoordactie, waarbij vrouwen en kinderen niet gespaard zouden blijven.

De Amerikanen moésten het ultieme middel inzetten, waarvan toen nog niet geheel de gevolgen te overzien waren. Maar er was tot het laatste moment twijfel tot het inzetten van het A-wapen.

Voor jouw informatie:

In de laatste fase van de bevrijding van de Japanse bezette gebieden in de Pacific, werd een bericht van het Japanse opperbevel onderschept.
Dit bericht omvatte, dat álle krijgsgevangenen, inclusief de indonesische, vrouwen en kinderen, op een specifieke datum omgebracht zouden moeten worden, en verbrand.
(ik weet even de datum niet uit het hoofd)
De Amerikanen hebben toen het besluit genomen, op basis van het Japanse bericht, om het A-wapen vervroegd in te zetten, om al die stakkers te redden. EN TERECHT!!

Daarmee zijn 20.000 krijgsgevangenen in de kampen gered!!

Het exacte aantal zoek je maar op in de geschiedenisboeken.

Het is nooit te laat om te leren (bekeren)

Groet Joannes (vrede zij met hem)

Thomas

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Thomas schreef:Het aantal leugens van onze islmistische vrienden en vriendinnen zijn inmiddels nie meer te tellen Roelof.

Maar ja...om de islam te verdedigen mogen ze liegen tot ze groen en geel zien he. (FC De haag....Hoefkade = Klein Marokko)
Goh en dat zegt Thomas. Wat heeft de Hoefkade hier mee te maken? Marokkaanse mensen zijn gezellig.
Groen en geel zijn de kleuren van De Haag lieverd.
en in De haag is de Hoefkade verworden tot een enclave van Marokko.
Dat bedoel ik er mee. Niks meer en niks minder!!!

En je hebt gelijk....Marokkananse mensen KUNNEN gezellig zijn.
Ik heb bijvoorbeeld een 4 - tal marokaanse klanten en die zijn heel gezellig. Ik ga vananvond weer naar een van hen toe en gegarandeerd mag ik mee-eten en lekkere Marokkaanse thee slurpen.....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Thomas

Bericht door Thomas »

Nourislam,

Je zou je licht nog ff laten schijnen over de 2 haddiths die ik voor je heb geplaatst.

Zoals je weet heb ik er nog vele anderen waarin jouw profeet te voorschijn komt als een ongelooflijk bruut, vrouwonterend, pedofiel zwijn.

En nogmaals: alle teksten zijn authentiek uit de de sunah haddiths van Muslim en Bukhari!

Doei Nourislam.
Context???
Uitleg???

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Thomas schreef:
Chaimae schreef:
Thomas schreef:Het aantal leugens van onze islmistische vrienden en vriendinnen zijn inmiddels nie meer te tellen Roelof.

Maar ja...om de islam te verdedigen mogen ze liegen tot ze groen en geel zien he. (FC De haag....Hoefkade = Klein Marokko)
Goh en dat zegt Thomas. Wat heeft de Hoefkade hier mee te maken? Marokkaanse mensen zijn gezellig.

Ik heb bijvoorbeeld een 4 - tal marokaanse klanten en die zijn heel gezellig. Ik ga vananvond weer naar een van hen toe en gegarandeerd mag ik mee-eten en lekkere Marokkaanse thee slurpen.....
Oh wat zal het daar gezellig zijn. :lol: Heel leuk Thomas, wist je trouwens dat gastvrijheid verplicht is in de Islam, en dus niet alleen iets cultureels is.

Mohammed die leefde heel arm, maar desondanks ontving hij zijn gasten altijd goed. Al het eten dat er dan was dat diende hij op voor zijn gasten, waarna hij deed alsof ook hij gewoon at, niet wetende dat Mohammed niks at, aangezien er niet veel eten was.

Prachtig gewoon! Hoe meer ik lees over Mohammed hoe meer ik van hem ga houden. :=)

Je mag ook wel bij mij komen eten hoor, zondag is bij ons cous-cousdag en altijd couscous genoeg aanwezig.

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Thomas

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Thomas schreef:
Chaimae schreef: Goh en dat zegt Thomas. Wat heeft de Hoefkade hier mee te maken? Marokkaanse mensen zijn gezellig.

Oh wat zal het daar gezellig zijn. :lol: Heel leuk Thomas, wist je trouwens dat gastvrijheid verplicht is in de Islam, en dus niet alleen iets cultureels is.

Wat nou Heel leuk thomas. Ik ben heel serieus hoor!!!

Mohammed die leefde heel arm, maar desondanks ontving hij zijn gasten altijd goed. Al het eten dat er dan was dat diende hij op voor zijn gasten, waarna hij deed alsof ook hij gewoon at, niet wetende dat Mohammed niks at, aangezien er niet veel eten was.

Prachtig gewoon! Hoe meer ik lees over Mohammed hoe meer ik van hem ga houden. :=)

Dan zou ik een cursus begrijpend lezen gaan volgen of de juiste lectuur aanschaffen.

Je mag ook wel bij mij komen eten hoor, zondag is bij ons cous-cousdag en altijd couscous genoeg aanwezig.
Jammer. Ik vind het te ver rijden naar Enschede.
Maar mocht ik in de buurt zijn laat ik het je weten.
(Ben gek op couscous)
Context???
Uitleg???

Thomas

Bericht door Thomas »

Misschien dat je de onderstaande verhalen ook wilt lezen:
Bukhari, deel 8, Boek 82, nummer 806:
Verteld door Abu Huraira:

Een man kwam naar de apostel van Allah (vzmh) toen hij in de moskee was en riep hem: 'Oh Apostel van Allah! Ik heb verboden seks gehad.'" De profeet (vzmh) draaide zijn gezicht naar de andere kant, maar die man herhaalde zijn bewering vier keer en daarna droeg hij getuigenis tegen zichzelf gedurende vier maal. De Profeet (vzmh) schreeuwde tegen hem: "Ben je gek? " De man zei: "Nee." De Profeet (vzmh) zei: ben je getrouwd? De man zei: Ja. Toen zei de Profeet (vzmh): "Breng hem hier weg en stenig hem dood." Jabir bin 'Abdullah zei: ik was onder hen die deelnamen aan zijn steniging en we stenigden hem in de Musalla. Toen de stenen hem begonnen te hinderen vluchtte hij, maar we namen hem naar Al Harra en stenigden hem dood.

Bukhari, Deel 8, Boek 82, nummer 816:
Verteld door Ibn 'Abbas:

'Umar zei, "ik ben bang dat na een lange tijd na nu, mensen zullen zeggen: "we vinden de verzen over de steniging (Rajam) niet in het Heilige Boek (KOran)," en vervolgens kunnen ze afgedwaald raken door een verplichting na te laten die Allah heeft onthuld. Zeker! Ik bevestig dat de straf Rajam moet worden opgelegd aan eenieder die ongeoorloofde geslachtsgemeenschap heeft als hij al getrouwd is en de misdaad is bewezen door getuigen of zwangerschap of een bekentenis." Sufyan voegde hieraan toe, "ik heb deze vertelling op deze manier herinnerd." 'Umar voegde toe, "Voorzeker heeft de Apostel van Allah (vzmh) Rajam tenuitvoer gelegd en dat deden wij na hem."
Bukhari, Deel 3, boek 45, nummer 687

Mohammed zei, "Wie wil Ka'b bin Al-Ashraf (een dichter die spotverzen over de islam maakte) doden omdat hij Allah en de Profeet heeft beledigd?" Muhammad bin Maslama zei: "Ik zal hem doden." Dus Muhammad bin Maslama ging naar Ka'b en zei: "Ik wil een lening van één of twee Wasqs graan." Ka'b zei: "Geef je vrouwen als onderpand." Muhammad bin Maslama zei: "Hoe kunnen we onze vrouwen als onderpand geven, gezien je de knapste onder de Arabieren bent?" Kab zei: "Geef dan je zonen als onderpand." Muhammad zei: "Hoe kunnen we onze zonen als onderpand geven? Men zal ze uitlachen omdat ze voor één of twee Wasqs graan als onderpand worden gegeven. Dat is een schande voor ons. maar we zullen onze wapens als onderpand geven." Muhammad bin Maslama beloofde hem dat hij terug zou komen. Ze kwamen zoals beloofd en vermoordden Kab. Daarna rapporteerden ze dit aan de Profeet.
Dit is ook wel aardig. Komt uit Mo's boekje:
98:6 Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.
5:54 O, gij die gelooft, wie onder u zich van zijn godsdienst afkeert, laat hem weten, dat Allah weldra een ander volk zal voortbrengen dat Hij zal liefhebben en die Hem zullen liefhebben vriendelijk en nederig zijnde jegens de gelovigen en hard en streng jegens de ongelovigen. Zij zullen voor Allah's zaak strijden en het verwijt van een berisper niet vrezen. Dit is Allah's genade; Hij schenkt deze aan wie Hij wil en Allah is Milddadig, Alwetend.
48:29 Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander. Gij ziet hen zich buigen en nederwerpen (in gebed), Allah's genade en Zijn welbehagen zoekende - Op hun aangezicht zijn de sporen van het zich ter aarde werpen. Dit is hun beschrijving in de Torah. En hun beschrijving in het Evangelie is als het zaad van koren, dat zijn scheut uitspruit, en dien versterkt, waardoor zij dik wordt en op eigen stengel komt te staan, tot vreugde der zaaiers en woede der ongelovigen. Allah heeft aan de gelovigen die goede werken doen, vergiffenis en een grote beloning beloofd.
Bukhari, Deel 5, boek 58, nummer 234:
Verteld door Aisha:

De Profeet (vzmh) verloofde zich met mij toen ik een meisje van zes was. We gingen naar Medina en bleven in het huis van Bani-al-Harith bin Khazraj. Toen werd ik ziek en mijn haar viel uit. Later groeide mijn haar weer aan en mijn moeder, Um
Ruman, kwam naar me toe terwijl ik in een schommel aan het spelen was met mijn vriendinnetjes.
Ze riep me en ik ging met haar mee zonder te weten wat ze met me wilde doen.
Ze pakte me bij de hand en liet me voor de deur van het huis staan. Ik was toen ademloos en toen ik weer normaal ademde, nam ze wat water en wreef mijn gezicht en handen er mee. Toen nam ze me in huis. In het huis zag ik vrouwen van de Helpers (Ansar i.e. Medinensische bekeerlingen) die tegen me zeiden: "de beste wensen, Allahs zegening en veel geluk".
Toen vertrouwde ze me aan hen toe en ze bereidden me voor voor het huwelijk. Onverwacht kwam de profeet van Allah (vzmh) in de voormiddag en mijn moeder overhandigde me aan hem, en ik was toen negen jaar oud.

Bukhari, Deel 7, Boek 62, Nummer 64:
Verteld door 'Aisha:

De profeet (vzmh) trouwde met haar toen ze zes jaar was en hij (vzmh) voltrok het huwelijk door met haar te n€uken toen ze negen jaar oud was en ze bleef toen bij hem (vzmh) voor negen jaar (tot zijn (vzmh) dood).
Deel 1, boek 4, nummer 234:
Verteld door Abu Qilaba:

Anas zei, "sommige mensen van de 'Ukl of 'Uraina stam kwamen naar Medina maar het klimaat van Medina paste ze niet.
Daarom gaf de profeet ze opdracht om naar een kudde van Milch kamelen te gaan en hun melk en urine te drinken (als medicijn). Zij gingen, zoals hen bevolen was, en nadat ze waren hersteld doodden ze de herder van de profeet en dreven alle
kamelen weg. Het nieuws bereikte de profeet en hij zond mannen om op ze te jagen en ze werden gevangengenomen en opgebracht omstreeks het middaguur.
Hij gaf toen de opdracht hun handen en voeten af te hakken (en dat werd uitgevoerd) en hun ogen werden uitgebrand met gloeiend ijzer, ze werden in 'Al Harra' achtergelaten en toen ze om water vroegen werd ze geen water verstrekt. Abu Qilaba zei: "Deze mensen maakten zich schuldig aan diefstal en moord, werden ongelovigen nadat ze zich tot de islam hadden bekeerd en voerden oorlog tegen Allah en zijn profeet".
Bukhari, Deel 4, boek 52, nummer 280:
Verteld door Abu Sa'id Al-Khudri:

Toen de stam van de Bani Quraiza klaar was om het vonnis van Sad te aanvaarden, liet de apostel van Allah (vzmh) Sad, die in de buurt was halen. Hij kwam rijdend op een ezel en toen hij dichtbij kwam zei de Apostel van Allah (vzmh) (tegen de Ansar, Helpers), "sta op voor je leider". Toen kwam Sad en ging naast de apostel van Allah (vzmh) zitten welke tot hem zei: "Deze menen zijn gereed om je vonnis te ontvangen." sad zei: "Ik geef het vonnis dat hun krijgers moeten worden gedood en dat hun vrouwen en kinderen als slaaf moeten worden gevangengenomen." De profeet (vzmh) merkte toen op: "O Sad! Je hebt vonnis gewezen zoals Allah, de Koning, vonnis zou hebben gewezen."
Bukhari, Deel 9, boek 84, nummer 57:

Verteld door 'Ikrima:

Sommige Zanadiqa (atheisten) werden voor Ali geleid en hij liet ze op de brandstapel gooien. Het bericht van deze gebeurtenis bereikte Ibn Abbas, die zei: "Als ik in de plaats van Ali was geweest had ik ze niet verbrand, omdat Allahs Boodschapper (vzmh) het heeft verboden: 'Straf niemand met de straf van Allah (vuur)'. Ik zou hem hebben gedood volgens het gezegde van de Profeet (vzmh): 'Dood iedereen die de islam verlaat'".
Nou, voorlopig voldoende leesvoer.
En ach, als je van zo'n man niet gaat houden benje gek.
Lieffffffff
Context???
Uitleg???

Chaimae

Bericht door Chaimae »

@Thomas.
Ik lees die onzin van je niet. Omdat ik weet dat het allemaal onwaarheden zijn.

Thomas

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:@Thomas.
Ik lees die onzin van je niet. Omdat ik weet dat het allemaal onwaarheden zijn.
Tuurlijk niet.
Stop je kop maar in het zand.

De waarheid is hard meis........

Maar het zijn en blijven jullie eigen teksten waar ik je mee confronteer!!!

Thomas.

PS Toon mij de onwaarheden eens aan?!!!
Context???
Uitleg???

Chaimae

Bericht door Chaimae »

Thomas schreef:
Chaimae schreef:
Thomas schreef: Groen en geel zijn de kleuren van De Haag lieverd.

Wat nou Heel leuk thomas. Ik ben heel serieus hoor!!!

Dan zou ik een cursus begrijpend lezen gaan volgen of de juiste lectuur aanschaffen.

Jammer. Ik vind het te ver rijden naar Enschede.
Maar mocht ik in de buurt zijn laat ik het je weten.
(Ben gek op couscous)
Je bent in ieder geval altijd welkom. ;)

Roelof

Bericht door Roelof »

Monique schreef:
Chaimae schreef:@Roelof.

Het ging toch over marokkanen?
Inderdaad Monique.

Bovendien stond er dat Marokkanen oververtegenwoordigt zijn bij het plegen van misdrijven:
  • "Bij de Marokkanen zijn zowel de eerste als de tweede generatie vaker dan autochtonen en de meeste andere herkomstgroeperingen verdachte van een misdrijf."
Geweldpleging en verkrachting valt binnen onze wetgeving ook onder een misdrijf, en dat mag wel volgens PedoMo's leer.
(sterker nog, daar wordt zelfs toe aangezet door deze verdorven ideologie)

hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Ik zal je alle profeten geven op volgorde.

Adam, Noach, Hoed, Salih, Ibrahiem, Ismael, Joesoef, Moesa, Dawoed, Soeleyman, Joenis, Ajoeb, Yahya, Isa en de besten onder de profeten Mohammed vrede zij met hen allen.
Beste Chaimae,

Probeer zelf eens wat onderzoek te doen. Over Ajoeb worden slechts twee of drie regeltjes gesproken in de koran. Mohammed heeft de klok horen luiden, maar wist niet war de klepel hing.

Ik heb dat hele verhaal over Ajoeb = Job, in een topic weergegeven. Job is een apart boek in de bijbel. Een sprookjesboek dat begint met: ’Er was eens . . .’ en eindigt met ’Hij leefde nog lang en gelukkig.’ Deze man Ajoeb is een zuiver gefingeerde naam. Net zoals in een sprookje. Het heeft totaal niets met welke profetie dan ook uitstaande. Ajoeb speelt slechts de rol van slachtoffer in het boek.

Het boek Ajoeb is bedoeld om ons iets te leren. Namelijk, dat wij anderen niet de schuld mogen geven voor het toeval.

Maar dat is de ellende van de koran. Geen mens kan dat verwarrende onsamenhangende boek met al zijn losse kretelogie begrijpen. Het is onderwijs van de laagste plank. Vol met barmachtigheid van Allah en geweld. Op elke pagina in de koran wordt wel een keer gesproken over het hellevuur en het braden daarin.

Je moet nog heel veel leren. Geeft niets, als je het maar leren wilt. Je bent tenslotte nog erg jong.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED

Nourislam

Bericht door Nourislam »

Kind, kind kind…. Nour, nour, nour
Ik schud nu mijn hoofd.
Ik bedoel ook het Mongoolse volk niet. Je bent nog dommer dan ik dacht.
‘Maar…stel dat je dit volk niet bedoeld, dan beledig je ze toch wel. Dat je dat niet snapt.
Je discrimineert als geen ander als je mongool als scheldwoord gebruikt.
Ik ben trouwens geen buitenlander, want ik ben een ras echte Nederlander. Jij bent de buitenlandse en niet ik.
Hoezo wordt mongool de laatste tijd als scheldwoord gebruikt?
Sinds buitenlanders ons land bevolken? Dom, dom, dom…..

Hoe kom je er bij dat we je profeet ( shit be upon him ) beledigen. Ik zou niet durven.
Ik spreek de waarheid over hem. Lees jij de hadith niet? In de hadith kan je namelijk zijn hele levensloop terug vinden. Mohammedanen hebben de hadiths geschreven.
Trots waren ze er op om te vertellen hoe hun profeet ( shit be upon him ) de ene na de andere vreselijke daad verrichtte. Tot zijn knieën stond hij in het bloed toen zijn volgelingen ( shit be upon them ) een hele Joodse stam in een nacht onthoofden.

Het woord kenne kennen wij niet Nour… Je zult voortaan het woord kennen met een N moeten gebruiken als je niet dom wil over komen.
Zo zie je maar weer, dat je toch nog wat van mij kan leren.
Wij kunnen dat niet van jou. Iets leren.

Ik ben trouwens niet van plan om te gaan liegen over jouw profeet.
Ik hou niet van liegen.

Met buitelandse wezens bedoel ik mensen die atheisten zijn.

Je zegt dat je niet aan het liegen ben,oke. Teneerste vanwaar haal al je bulshit over de profeet. Je leest blijbaar alleen boeken van onwetende mensen zoals salman rusdie,hirsi ali enzo.. In verband met hadiths, de geleerden zeggen het zelf. Er zijn betrouwbare hadiths en niet betrouwbare hadiths. De moslims gebruiken alleen betrouwbare. Het leven van profeet zul je nooit kunne voorspelen,want er zijn geen historische boeken over hem.
Ga je me zeggen dat je waarheid over profeet mohammed spreekt. Wie ben je om de waarheid te spreken van een profeet, die je nooit hebt gekend alleen door het lezen of horen. Das percies op iemand getuigen dat je zelf niet erbij was. De islam is moeilijk te praktiseren en zeker tijdens deze tijd met alle technologie's.
Mijn doel is gewoon stoppen met het beledigen van ons profeet. Ik weet dat jullie nooit of misschien ooit zullen geloven, maar zal zeker niet door mijn zijn. De islam heeft niemand gediscrimeneerd en zeker niet de vrouwen. De islam is gewoon de waarheid. Wat nu op de wereld gebeurd zal eigenlijk blijven gebeuren. Dat is gewoon de lot. En zeker oorlog in irak? De oorlog gaat blijven in midden oosten, want dat zijn 1 van tekens van het einde van de wereld. De islam zal toch op het einde heersen. Maar zeker niet met ons zwakke islam. De profeet vzmh: zei de islam was onbekend en zal onbekend keren. De volgende moslims generatie in westen zal waarschijnelijk weinig van hun afkomst kenne. Allah a3lam. Als jullie niet willen geloven laat dan ons profeet met rust, als je niet geintersseerd ben. Waarom houden jullie ons bezig. Leef en laat andere mensen met rust. Iedereen zijn religie of idealogie en bemoei met niemand zijn geloof.

ey thomas als ons godsdienst niet de waarheid is,waarom geloof je in niks. Oke hoe denk je dat de wereld is onstaan, als je schepper ontkent. Ik wil je mening of je waarheid eens horen. Als de bijbel en koran en thorah bijna op zelfde principe zijn. Alleen de koran is later gekomen. Eigenlijk is de islam de enigste godsdienst die plichten heeft. De christen en de joden wat minder, maar hun generatie's is minder praktiserend dan ons.

Doei
beslama
Dwang=moeten

Het leven ligt in u handen ofwel je gelooft of niet maar je zal de gevolgen moet dragen.
Laatst gewijzigd door Nourislam op do jul 12, 2007 12:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Iznogoodh

Bericht door Iznogoodh »

Nourislam schreef:Je zegt dat je niet aan het liegen ben,oke. Teneerste vanwaar haal al je bulshit over de profeet. Je leest blijbaar alleen boeken van onwetende mensen zoals salman rusdie,hirsi ali enzo.. In verband met hadiths, de geleerden zeggen het zelf. Er zijn betrouwbare hadiths en niet betrouwbare hadiths. De moslims gebruiken alleen betrouwbare. Het leven van profeet zul je nooit kunne voorspelen,want er zijn geen historische boeken over hem.
Ga je me zeggen dat je waarheid over profeet mohammed spreekt. Wie ben je om de waarheid te spreken van een profeet, die je nooit hebt gekend alleen door het lezen of horen. Das percies op iemand getuigen dat je zelf niet erbij was. De islam is moeilijk te praktiseren en zeker tijdens deze tijd met alle technologie's.
Mijn doel is gewoon stoppen met het beledigen van ons profeet. Ik weet dat jullie nooit of misschien ooit zullen geloven, maar zal zeker niet door mijn zijn. De islam heeft niemand gediscrimeneerd en zeker niet de vrouwen. De islam is gewoon de waarheid. Wat nu op de wereld gebeurd zal eigenlijk blijven gebeuren. Dat is gewoon de lot. En zeker oorlog in irak? De oorlog gaat blijven in midden oosten, want dat zijn 1 van tekens van het einde van de wereld. De islam zal toch op het einde heersen. Maar zeker niet met ons zwakke islam. De profeet vzmh: zei de islam was onbekend en zal onbekend keren. De volgende moslims generatie in westen zal waarschijnelijk weinig van hun afkomst kenne. Allah a3lam. Als jullie niet willen geloven laat dan ons profeet met rust, als je niet geintersseerd ben. Waarom houden jullie ons bezig. Leef en laat andere mensen met rust. Iedereen zijn religie of idealogie en bemoei met niemand zijn geloof.
Merkwaardig dat er geen betrouwbare historische informatie over Mohammed is en dat men als Moslim toch van alles over hem beweert en boos wordt als iemand die man (die zonder historische bevestiging is) beledigt.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Nourislam

Bericht door Nourislam »

Merkwaardig dat er geen betrouwbare historische informatie over Mohammed is en dat men als Moslim toch van alles over hem beweert en boos wordt als iemand die man (die zonder historische bevestiging is) beledigt.

Das normaal das ons profeet, er zijn ook geen historische verhalen over profeet isa of mosa(jezus en mozes). En daarmee drieeenheid dat zou eigenlijk nooit kloppen, maar heb respect voor hun. Iedereen zijn godsdienst of idealogie. En daarmee vraag ik me af vanwaar halen jullie al die bulshit, das percies op iemand roddelen.
Ik ben er ook niet zeker van dat er geen historische verhalen over profeet. Mijn kennis is daarmee ook beperkt dan andere mensen. Ik heb wel de deel van profeet zijn leven gehoord en gelezen van bekende islamitische geleerden. En zij hebbe meer kennis.

Iznogoodh

Bericht door Iznogoodh »

Nourislam schreef:Merkwaardig dat er geen betrouwbare historische informatie over Mohammed is en dat men als Moslim toch van alles over hem beweert en boos wordt als iemand die man (die zonder historische bevestiging is) beledigt.

Das normaal das ons profeet, er zijn ook geen historische verhalen over profeet isa of mosa(jezus en mozes). En daarmee drieeenheid dat zou eigenlijk nooit kloppen, maar heb respect voor hun. Iedereen zijn godsdienst of idealogie. En daarmee vraag ik me af vanwaar halen jullie al die bulshit, das percies op iemand roddelen.
Ik ben er ook niet zeker van dat er geen historische verhalen over profeet. Mijn kennis is daarmee ook beperkt dan andere mensen. Ik heb wel de deel van profeet zijn leven gehoord en gelezen van bekende islamitische geleerden. En zij hebbe meer kennis.
Het was gewoon een goor, misdadig zwijn wiens reet door domoren wordt gelikt zoals dat gebruikelijk is in wereldvreemde sektes. Ik druk me voorzichtig uit.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Ariel

Bericht door Ariel »

Nourislam schreef:

Beste Nourislam.
Ik zie dat jij je mede forum leden nu op een nette manier beantwoord. Zonder te schelden.
Ik dank je daarvoor, en ik hoop dat je voortaan op deze weg zal doorgaan.

Je zegt dat je niet aan het liegen ben,oke. Teneerste vanwaar haal al je bulshit over de profeet.

Ik lieg niet Nourislam.
Ik haal mijn bullshit van de volgende sites.

http://www.faithfreedom.org/Articles/sira/index.htm

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/tawheed/

De eerste link is het boek van ibn Ishaq, Sirat Rasoul Allah , en de tweede link is een Islamitische site.
Op deze site kan je de hadith vinden, en de koran in verschillende vertalingen lezen.
Als je het boek van ibn Ishaq en de hadiths en de koran bullshit wil noemen dan komt die uitspraak voor jouw rekening.

Je leest blijbaar alleen boeken van onwetende mensen zoals salman rusdie,hirsi ali enzo..
Natuurlijk lees ik ook boeken van Islam critici. Als men beslagen ten ijs wil komen dan moet men alles lezen. Dat zou jij ook moeten doen. Onderzoek alle dingen, en gebruik je hersens.
Het is te gemakkelijk om alles maar zonder enig nadenken voor waar aan te nemen.
We hebben onze hersens gekregen om na te denken, en niet om als een papagaai alles na te praten wat andere ons voorkauwen

In verband met hadiths, de geleerden zeggen het zelf. Er zijn betrouwbare hadiths en niet betrouwbare hadiths. De moslims gebruiken alleen betrouwbare.

Kan deze site je goedkeuring wegdragen? Zijn dit de betrouwbare hadiths? Zo niet dan moet jij mij maar een link geven.

Ga je me zeggen dat je waarheid over profeet mohammed spreekt. Wie ben je om de waarheid te spreken van een profeet, die je nooit hebt gekend alleen door het lezen of horen. Das percies op iemand getuigen dat je zelf niet erbij was.
Wat het niet persoonlijk kennen van je profeet betreft sta ik gelijk aan jou. Ook jij hebt nog nooit zelf kennis gemaakt met de man die jij blindelings volgt en bewonderd.
Ook jij moet je kennis uit boeken halen.

De islam is moeilijk te praktiseren en zeker tijdens deze tijd met alle technologie's.
Absoluut Nourislam. Je hebt helemaal gelijk. Het moet voor moslims vreselijk zijn om tussen al de huidige moderne technische snufjes te leven , en ook nog eens te gebruiken.
Computer, Televisie, muziek, vliegtuigen, mobile telefoon, om een paar heidense dingen te noemen die allemaal door kafirs ontworpen en gemaakt zijn, en die waarschijnlijk stuk voor stuk haram zijn. Eigenlijk moeten moslims deze dingen niet gebruiken, want voor dat je het weet ben je verslaafd aan deze snufjes, en dat mag niet van Mohammed. Eigenlijk moeten moslims gewoon lekker bij elkaar gaan wonen in een echt Islamitisch land, waar al deze dingen verboden zijn. Dat zou veel beter zijn. Nu worden jullie maar verleid en voor dat je het weet is er weer een ex-moslim die de waarheid ontdekt.

Mijn doel is gewoon stoppen met het beledigen van ons profeet.
We beledigen je profeet niet. Denk jij dat Mohammed blij met jou zal zijn als jij ontkend dat hij met een meisje van 6 jaar getrouwd is, en hem niet geloofd dat hij met het zwaard Islam groter gemaakt heeft.
Meisje meisje… Mohammed zou boos op je zijn als hij je nu zou horen.

Code: Selecteer alles

Ik weet dat jullie nooit of misschien ooit zullen geloven, maar zal zeker niet door mijn zijn. De islam heeft  niemand gediscrimeneerd en zeker niet de vrouwen. De islam is gewoon de waarheid. 

Nou, nou…. Nourislam. Jij geloofd dat, maar wij vinden dat Islam niets anders doet dan discrimineren.

Ik geef je een voorbeeld van discriminatie.
Vrouwen worden vergeleken met honden.

Narrated 'Aisha: The things which annul the prayers were mentioned before me. They said, "Prayer is annulled by a dog, a donkey and a woman (if they pass in front of the praying people)." I said, "You have made us (i.e. women) dogs. I saw the Prophet praying while I used to lie in my bed between him and the Qibla. Whenever I was in need of something, I would slip away. for I disliked to face him."

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 01.009.490

Fijne dag toegewenst Nourislam, en ga eens wat goede boeken lezen.

Begin eens met het boek van ibn Ishaq, Sirat Rasoul Allah .

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

Iznogoodh schreef:Het was gewoon een goor, misdadig zwijn wiens reet door domoren wordt gelikt zoals dat gebruikelijk is in wereldvreemde sektes. Ik druk me voorzichtig uit.
ONDERSCHAT MANASSE NIET. Die was honderd keer erger dan wie jij hier bedoeld. En die Manasse werd door Allah, de God van Abraham met alle egards behandeld. Waarom? Omdat hij die God vervloekte en in alles zijn best deed om Allah (de god van Abraham) te krenken waar hij kon. Zo’n Allah is hoogst onbetrouwbaar.

Wat ik uit de bijbel geleerd heb, dankzij Manasse? Dat ik alles kan zeggen over en tegen God en bepaald geen angst koester voor die paljas en nietsnut uit de bijbel die men Jehovah noemt (JHWH). Ik noem hem puur crimineel en misdadig. Waar kan ik ’Mein Kamf’ kopen? Nergens! Maar de bijbel is overal verkrijgbaar. Alsof het om een onschuldig sprookjesboek gaat. Ik zou het aan mijn kind niet durfen voorlezen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED

Nourislam

Bericht door Nourislam »

Ik lieg niet Nourislam.
Ik haal mijn bullshit van de volgende sites.

De eerste link is het boek van ibn Ishaq, Sirat Rasoul Allah , en de tweede link is een Islamitische site.
Op deze site kan je de hadith vinden, en de koran in verschillende vertalingen lezen.
Als je het boek van ibn Ishaq en de hadiths en de koran bullshit wil noemen dan komt die uitspraak voor jouw rekening.
Heb nooit van die boek gehoord en ook de auteur niet, ik zal eens onderzoeken. De koran ga ik nooit ontkenne, want ik lees die bijna dagelijks. En ken een deeltje ervan. Eigenlijk heb nooit echt hadith bestudeerd. Heb ook weinig tijd of zin in. Maar ik ken er paar kleintjes. De Hadiths worden onderverdeeld in twee soorten, de betrouwbare of niet betrouwbare. Sommige van jullie zeggen dat hadith van albucharie wa muslim bij de moslims altijd betrouwbare zijn. Nee , sommige van albucharie zijn niet betrouwbaar.

Citaat:
Je leest blijbaar alleen boeken van onwetende mensen zoals salman rusdie,hirsi ali enzo..
Natuurlijk lees ik ook boeken van Islam critici. Als men beslagen ten ijs wil komen dan moet men alles lezen. Dat zou jij ook moeten doen. Onderzoek alle dingen, en gebruik je hersens.
Het is te gemakkelijk om alles maar zonder enig nadenken voor waar aan te nemen.
We hebben onze hersens gekregen om na te denken, en niet om als een papagaai alles na te praten wat andere ons voorkauwen
Heb mijn hersene al gebruikt. Onderzoek moet je zowieso doen, hoe meer je onderzoekt en hoe sneller je de waarheid gaat vinden. En kennis is ook macht. Ja als je goed onderzoekt, zal je ooit toch de waarheid vinden. Onderzoek alle godsdiensten en idealogie en je zal 1 ding kunne besluiten, dat de koran boek van god of allah is en dat mohammed de laaste profeet is. Veel bekende westers geleerde keerde terug naar het islam na al die jaren onderzoek hebben ze de waarheid gevonde. ey ariel ons lot is al bepaald of wel zal je bekeren ofwel niet. Das u eigen leven.
Citaat:
In verband met hadiths, de geleerden zeggen het zelf. Er zijn betrouwbare hadiths en niet betrouwbare hadiths. De moslims gebruiken alleen betrouwbare.

Kan deze site je goedkeuring wegdragen? Zijn dit de betrouwbare hadiths? Zo niet dan moet jij mij maar een link geven.
Heb boeken thuis met hadith maar sta wel in arabisch, ik kan niet over hadith beslissen want heb er weinig kennis voor.

Citaat:
Ga je me zeggen dat je waarheid over profeet mohammed spreekt. Wie ben je om de waarheid te spreken van een profeet, die je nooit hebt gekend alleen door het lezen of horen. Das percies op iemand getuigen dat je zelf niet erbij was.
Wat het niet persoonlijk kennen van je profeet betreft sta ik gelijk aan jou. Ook jij hebt nog nooit zelf kennis gemaakt met de man die jij blindelings volgt en bewonderd.
Ook jij moet je kennis uit boeken halen.
Heb wel zijn volledig leven gehoord van bekende geleerdes, ja mijn kennis is zwak das waar. Dat ligt ook aan mij, men denkt meer naar het leven dan naar het geloof te praktiseren.
Citaat:
De islam is moeilijk te praktiseren en zeker tijdens deze tijd met alle technologie's.
Absoluut Nourislam. Je hebt helemaal gelijk. Het moet voor moslims vreselijk zijn om tussen al de huidige moderne technische snufjes te leven , en ook nog eens te gebruiken.
Computer, Televisie, muziek, vliegtuigen, mobile telefoon, om een paar heidense dingen te noemen die allemaal door kafirs ontworpen en gemaakt zijn, en die waarschijnlijk stuk voor stuk haram zijn. Eigenlijk moeten moslims deze dingen niet gebruiken, want voor dat je het weet ben je verslaafd aan deze snufjes, en dat mag niet van Mohammed. Eigenlijk moeten moslims gewoon lekker bij elkaar gaan wonen in een echt Islamitisch land, waar al deze dingen verboden zijn. Dat zou veel beter zijn. Nu worden jullie maar verleid en voor dat je het weet is er weer een ex-moslim die de waarheid ontdekt.
Wie heeft het gezegd dat het verboden is, de islam steunt de wetenschap tot een bepaalde punt, zolang dat de wetenschapper zijn god en zijn profeten niet ontkent. Zonder wetenschap is de wereld eigenlijk niks. In verband met computers,televisie,muziek,vliegtuigen, de islam verbied het niet , maar zegt dat je ook niet verslaafd aan moet zijn. Het geloof heeft eerst voorkeur. Bv: Wanneer een belangrijke voetbalmatch is en het tijd om magreb te bidden. Wat doen sommige ze kijken eerst het tv en daarna bidden ze. De islam zegt eerst het bidden en daarna kijk verder. Met bidden verlies je maar 5 minuten, maar als je hele match wel zien zal je meer dan 90 minuten verliezen. En op tijd bidden is beter dan later bidden. Enzo bij andere dingens. Eerst het geloof en daarna het verder leven.
Citaat:
Mijn doel is gewoon stoppen met het beledigen van ons profeet.
We beledigen je profeet niet. Denk jij dat Mohammed blij met jou zal zijn als jij ontkend dat hij met een meisje van 6 jaar getrouwd is, en hem niet geloofd dat hij met het zwaard Islam groter gemaakt heeft.
Meisje meisje… Mohammed zou boos op je zijn als hij je nu zou horen.
Ik heb nooit iets van de islam ontkent en zeker niet aisha vzmh. Eigenlijk mag je haar niet beledigen of roddelen of valse beschuldigen geven. Want das de enigste vrouw van de profeet die een vers over haar staat in de koran. Ey ariel je moet ook de tijd niet vergelijken. Het tijd was anders en het leven ook, dus zal je nooit weten wat echt gebeurd is. Je kan alleen valse beschuldigen geven maar de rest niks. De islam is niet met zwaard groter gemaakt, je kijkt naar het aantal veldslagen. De islam is met verstand,rechtvaardigheid uitgebreid. De profeet vzmh was een verstandige rechtvaardige mens op aarde. Je zou hem toch nooit kunne vergelijken. Als hij nu leefde zou je beter beeld zien over hem. De islam gaat terugkeren naar de nulpunt. Als je het ook niet wist, de islam zal door jullie worden teruggebouwd. Ja de media maakt van een mug een olifant.

Rust

Bericht door Rust »

Nourislam schreef:Mijn doel is gewoon stoppen met het beledigen van ons profeet. Ik weet dat jullie nooit of misschien ooit zullen geloven, maar zal zeker niet door mijn zijn.
Assalaam Aleykoum,

Ik was hier een oude forumlid. Maar ben hier weg gegaan. Ik zal je een heel moeilijke filosofische vraag stellen?

Waarom verspil je je tijd aan haatdragende bejaarden?

Assalaam Aleykoum,

AdnaanX op ontdekislam.nl
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)

Freya

Bericht door Freya »

Nourislam, kun je niet beter je berichten schrijven? Je quote Ariel, en dat is niet goed te zien, dus voortaan de quote functie gebruiken.
Het is nu een dag later, en ik zie dat dit gecorrigeerd is.

Bovendien, als antwoord op Ariel,
Ariel schreef:De eerste link is het boek van ibn Ishaq, Sirat Rasoul Allah , en de tweede link is een Islamitische site.
Op deze site kan je de hadith vinden, en de koran in verschillende vertalingen lezen.Als je het boek van ibn Ishaq en de hadiths en de koran bullshit wil noemen dan komt die uitspraak voor jouw rekening.
, kan je niets beters verzinnen dan dit?
Nourislam schreef:Heb nooit van die boek gehoord en ook de auteur niet, ik zal eens onderzoeken. De koran ga ik nooit ontkenne, want ik lees die bijna dagelijks. En ken een deeltje ervan. Eigenlijk heb nooit echt hadith bestudeerd. Heb ook weinig tijd of zin in. Maar ik ken er paar kleintjes. De Hadiths worden onderverdeeld in twee soorten, de betrouwbare of niet betrouwbare. Sommige van jullie zeggen dat hadith van albucharie wa muslim bij de moslims altijd betrouwbare zijn. Nee , sommige van albucharie zijn niet betrouwbaar.
Dat is wel heel vreemd, je pretendeert een moslima te zijn, maar je weet er eigenlijk geen zak vanaf. Dus, wat kom je hier doen? Ons vervelen met je praatjes, terwijl je niets weet?

Ga eerst maar eens wat beter de Islam studeren, en kom dan maar eens terug, want tot nu toe ben je een regelrechte aanfluiting.
Laatst gewijzigd door Freya op vr jul 13, 2007 10:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Freya

Bericht door Freya »

Dat dubbel posten komt dus door een foutje in het systeem, begrijp ik nu.....

Plaats reactie