Profeet Mohammed is beter dan jezus etc .. (de verschillen)

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Jullie aanbidden deze woestijnpsychoot wel.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Wij volgen hem, aanbidden geen mensen zoals Christenen dat doen met Jezus (vrede zij met hem) en Maria (Moge Allah tevreden zijn over haar).
Wij aanbidden alleen God de Allemachtige, de Erbarmer.

De Profeet (vrede zij met hem) was slechts een mens, zoals voorgaande profeten. En een dienaar van God.

Salaam,
Serdar.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Serdar schreef:Wij volgen hem, aanbidden geen mensen zoals Christenen dat doen met Jezus (vrede zij met hem) en Maria (Moge Allah tevreden zijn over haar).
Wij aanbidden alleen God de Allemachtige, de Erbarmer.

De Profeet (vrede zij met hem) was slechts een mens, zoals voorgaande profeten. En een dienaar van God.

Salaam,
Serdar.
Profeten bestaan niet, psychoten wel.
Mohammed was een defect mens, een woestijnpsychoot.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) was slechts een mens, zoals voorgaande profeten. En een dienaar van God.
Die zichzelf in één naam met z'n god vernoemde.
Hoe klinkt de shahada, Serdar?

In de shahada ligt het geheim van de Islam: een mens die zich naast god wou zetten. In de koran ligt de sleutel:
"Gehoorzaam Allah en z'n profeet".

Niet moeilijk, om in te zien wat het doel van Islam is.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Tja, toch geloven 1,5 miljard mensen in hem. En dat honderden miljoenen mensen hem stipt volgen. Zo simpel zal het dus toch niet liggen denk ik.
Om maar niet te vergeten dat duizenden Christenen zich tot de Islam bekeren, moet het toch niet zo simpel en negatief liggen denk ik.

Wellicht zijn deze mensen met oprecht geïnteresseerd wie deze man werkelijk was en waarom hij zoveel aandacht, liefde en respect geniet van ruim 1,5 miljard mensen.
Die man die ervoor zorgde dat zoveel mensen gingen geloven in 1 God, in Jezus (vrede zij met hem) en ook grote respect en waardering hebben voor hem en zijn moeder. Zelfs meer dan vele Christenen.

Salaam,
Serdar.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ketter schreef:
Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) was slechts een mens, zoals voorgaande profeten. En een dienaar van God.
Die zichzelf in één naam met z'n god vernoemde.
Hoe klinkt de shahada, Serdar?

In de shahada ligt het geheim van de Islam: een mens die zich naast god wou zetten. In de koran ligt de sleutel:
"Gehoorzaam Allah en z'n profeet".

Niet moeilijk, om in te zien wat het doel van Islam is.
Moslim zijn kun je door enkel te erkennen dat Mohammed (vrede zij met hem) de Boodschapper is van God de Allemachtige.

Men moet zijn geloof in zijn profeetschap met zijn hart erkennen en dit uiten met zijn mond. Dit is geen verering of gelijkstelling met God.
Dit soort dingen bestaan niet in de Islam.

Je kan wel Mozes (vrede zij met hem) en Jezus (vrede zij met hem) erkennen, maar dit maakt iemand geen Moslim.
Erkennen van Mohammed (vrede zij met hem) is vereist om tot de Islam toe te treden. Niet meer dan dat.

Los hiervan: iemand die Mozes (vrede zij met hem) en/of Jezus (vrede zij met hem) niet erkent als de Boodschapper van God, kan geen Moslim zijn. Dit is tegen de leer van de Islam en de Koran.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Serdar schreef:Tja, toch geloven 1,5 miljard mensen in hem. En dat honderden miljoenen mensen hem stipt volgen. Zo simpel zal het dus toch niet liggen denk ik.
Om maar niet te vergeten dat duizenden Christenen zich tot de Islam bekeren, moet het toch niet zo simpel en negatief liggen denk ik.
Als het aantal mensen bepaald wat waar is en wat niet waar is, dan was de aarde plat in de middeleeuwen.

Mensen kunnen de waarheid niet aan, en verzinnen dus afgoden. Ik geloof er gewoon in één minder dan jij.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Serdar schreef:
Ketter schreef:
Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) was slechts een mens, zoals voorgaande profeten. En een dienaar van God.
Die zichzelf in één naam met z'n god vernoemde.
Hoe klinkt de shahada, Serdar?

In de shahada ligt het geheim van de Islam: een mens die zich naast god wou zetten. In de koran ligt de sleutel:
"Gehoorzaam Allah en z'n profeet".

Niet moeilijk, om in te zien wat het doel van Islam is.
Moslim zijn kun je door enkel te erkennen dat Mohammed (vrede zij met hem) de Boodschapper is van God de Allemachtige.

Men moet zijn geloof in zijn profeetschap met zijn hart erkennen en dit uiten met zijn mond. Dit is geen verering of gelijkstelling met God.
Dit soort dingen bestaan niet in de Islam.

Je kan wel Mozes (vrede zij met hem) en Jezus (vrede zij met hem) erkennen, maar dit maakt iemand geen Moslim.
Erkennen van Mohammed (vrede zij met hem) is vereist om tot de Islam toe te treden. Niet meer dan dat.

Los hiervan: iemand die Mozes (vrede zij met hem) en/of Jezus (vrede zij met hem) niet erkent als de Boodschapper van God, kan geen Moslim zijn. Dit is tegen de leer van de Islam en de Koran.

Salaam,
Serdar.
Jullie volgen maar één profeet: Mohammed. De rest zijn historische artefacten waarvoor gewoon lippendienst wordt bewezen. Welke leerstellingen van Christus volg jij, welke van Mozes, welke van David? En welke van Mohammed?

Overigens, wat heeft dat te maken met het simpele feit dat Mohammed zich tot in de éérste geloofsbeleidenis samen met God laat vernoemen?

Wat heeft dat te maken met het simpele feit dat je Mohammed moet gehoorzamen?

Onderzoekers die de leer van Keynes in economie bestuderen heten al Keynesianen. Jullie volgen, beleiden, bestuderen, smachten naar alles wat met Mohammed te maken heeft. Bewijs genoeg dat Islam niet meer is dan een instrument in de handen van een geniaal veroveraar.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@Ketter,

Wat ik bedoel is, iedereen kan beweren dat hij een profeet is.
Bij Mozes (vrede zij met hem), Jezus (vrede zij met hem) en Mohammed (vrede zij met hem) is het naar mijn inzien dus niet alleen maar een bewering maar ook feit.

Een persoon dat flauwekul praat kan niet geliefd worden door 1,5 miljard of 2 miljard mensen. Het ligt dus niet zo simpel als dat mensen dingen beweren.
Maar iedereen kan hierover anders denken natuurlijk. Iedereen moet zijn eigen keuze maken, wij mensen moeten anderen respecteren.

Salaam,
Serdar.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@Ketter,
Jullie volgen maar één profeet: Mohammed. De rest zijn historische artefacten waarvoor gewoon lippendienst wordt bewezen. Welke leerstellingen van Christus volg jij, welke van Mozes, welke van David? En welke van Mohammed?

Overigens, wat heeft dat te maken met het simpele feit dat Mohammed zich tot in de éérste geloofsbeleidenis samen met God laat vernoemen?
Moslims erkennen dat Mohammed (vrede zij met hem) de laatste is van de reeks profeten dat God naar de wereld toezond. In dit opzicht heeft de boodschap dat Mohammed (vrede zij met hem) bracht, de heilige Koran, dus een universele en een bindende boodschap.

De Koran ontbind en vervangt de leerstellingen van het Oude- en Nieuwe Testament, dat slechts voor de Israëlieten waren geopenbaard, volledig.
Moslims zien de Koran als de Laatste en de Eeuwige Testament. Na de openbaring van de Koran zal God tot de Dag des Oordeels niet spreken.

Moslims geloven dat de Messias (Jezus van Nazareth) terug zal komen en als koning zal regeren.
Zijn komst zal ook de bevestiging van de waarheid van de Koran inhouden en zal volgens deze Wet regeren in vrede.

Salaam,
Serdar.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo apr 25, 2007 5:22 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Serdar schreef:
Een persoon dat flauwekul praat kan niet geliefd worden door 1,5 miljard of 2 miljard mensen.
Ja, hoor.
Ik zie dat miljoenen relidwazen deze flauwekul psychoot vereren.
Je bent er 1 van.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

die 1.5 miljard gelovigen zouden de islam verlaten als ze de kans kregen. maar de vrees om gedood te worden,als je de islam verlaat, is vele malen groter dan geloven in de islam.

wil je weten wat er gebeurd met mensen die de islam verlaten, bekijk dan video materiaal op dit forum.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Wat een idiote reactie zeg, dat een logisch vervolg is van een hersenloze zwijn dat moeite heeft met optimaal (na)denken.
Doe ik alle moeite om iets duidelijk uit te leggen, waarbij ik het ook duidelijk wil illustreren aan de hand van een voorbeeld. Komt er ineens zo'n hersenloze imbeciel met een domme inhoudloze bericht reageren.
Er bestaat duidelijk niks imbecieler dan een hersenloze islamfanaat zoals jij Serdar.
Resumerend wilde ik uitleggen:
Iets wat waardevol is bescherm je, dat is bij de vrouwen ook zo. De man behoort toe aan de vrouw en vice versa.
Misdadigers moeten worden opgepakt en bestraft, dat is wat men moet doen, en niet de vrouwen achterlijk van kop tot teen inpakken tot zelfs hun gezicht toe want het minste zou wel eens aanleiding kunnen geven tot ... :roll:

Het legt niet allen de schuld uitsluitend bij de vrouw maar het is ook een belediging van de man aangezien die blijkbaar als hersenloze beesten worden aanzien die zichzelf onmogelijk kunnen beheersen !
Ook geeft het aanleiding tot het lastigvallen van vrouwen die zich niet van kop tot teen inpakken die door de gefrustreerde lieden, die niks gewoon zijn, die vrouwen dan maar aanzien alsof ze 'erom vragen'. Dit kan men sinds de 'verrijking' overal merken.

Aantal veroordelingen voor groepsverkrachting stijgt
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=8284

Ik kan trouwens wel begrijpen waarom een oude zak van een 'profeet' :roll: uit jaloezie, omdat hij niet kon verdragen dat jonge mannen naar zijn harem van vrouwen keken, hen het bevel gaf zich van kop tot teen te bedekken.
Koopwaar vs. vrouwen? :roll:
Wat een smerige, misselijke en een denigrerende vergelijking voor een vrouw. Wat een idioot zeg! Misschien op de Wallen ja, kom je daar wel eens? :razz:
Jij gebruikte een klomp goud om jouw standpunt duidelijk te maken, ik kon evengoed een juwelier als voorbeeld hebben genomen. Vrouwelijke schoonheid dient niet weggestopt te worden, het is ook niet te verwonderen dat na dit onnatuurlijke van kop tot teen inpakgedoe van vrouwen men huwelijken diende te arrangeren aangezien vrouwen en mannen niet meer op natuurlijke wijze tot elkaar konden komen (verleiden/verliefd worden). Hoe achterlijk !


"Diamanten dienen te schitteren in de zon."
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Mannelijke en vrouwelijke schoonheid is een wereldse verleiding van de Satan en zijn tijdelijk. Mensen moeten hierin niet trappen.
Mensen horen te streven naar het Hiernamaals, namelijk de gunsten van God dat eeuwig is, niet de tijdelijke verleiding van de Satan, want dat stimuleert mensen om te zondigen.
De getrouwde stellen horen hun schoonheid aan elkaar te tonen, en moeten ervoor zorgen dat andere mannen of vrouwen niet in de verleiding komen.

Maar ik geef je wel gelijk dat ze in sommige landen, daar waar ze achtergebleven zijn, vrouwen onnodig en overdreven bedekken. Ze verdraaien de teksten van de Koran en de soennah.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Mannelijke en vrouwelijke schoonheid is een wereldse verleiding van de Satan en zijn tijdelijk. Mensen moeten hierin niet trappen.
Mensen horen te streven naar het Hiernamaals, namelijk de gunsten van God dat eeuwig is, niet de tijdelijke verleiding van de Satan, want dat stimuleert mensen om te zondigen.
Jaja, deze wereld tot een hel maken in de hoop dat je in het hiernamaals het beter gaat hebben dan hier. :roll:
Om in uw religieus denken verder te gaan, dit is helemaal niet zoals een liefdevolle god het wil maar juist zoals uw satan het wil. Een liefdevolle god wil niks liever dan dat jij GELUKKIG bent ook in dit leven. Een satan wil dat jij ongelukkig bent en dit lleven tot een hel maakt.
De getrouwde stellen horen hun schoonheid aan elkaar te tonen, en moeten ervoor zorgen dat andere mannen of vrouwen niet in de verleiding komen.
Getrouwde stellen moeten andere mensen niet beginnen te verleiden en dat doe je door je gedrag aan te passen. Zij hoeven zich daarom niet in te pakken (een getrouwde vrouw mag gerust sexy gekleed over straat lopen het wil niet zeggen omdat zij sexy gekleed over straat loopt dat zij daarom lastig gevallen moet worden) of hun haar te bedekken. Hoofddoeken zijn flauwekul. Uw maangod allah en uw mislukte profeet hadden dit moeten weten.
Maar ik geef je wel gelijk dat ze in sommige landen, daar waar ze achtergebleven zijn, vrouwen onnodig en overdreven bedekken. Ze verdraaien de teksten van de Koran en de soennah.
Wat is volgens jou onnodig en overdreven inpakken, een burka ? Een hoofddoek is reeds onnodig en overdreven inpakken !
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Ik ga 100% accoord met bovenstaand bericht.
Scientia vincere tenebras
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Serdar schreef:
Ketter schreef:
Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) was slechts een mens, zoals voorgaande profeten. En een dienaar van God.
Die zichzelf in één naam met z'n god vernoemde.
Hoe klinkt de shahada, Serdar?

In de shahada ligt het geheim van de Islam: een mens die zich naast god wou zetten. In de koran ligt de sleutel:
"Gehoorzaam Allah en z'n profeet".

Niet moeilijk, om in te zien wat het doel van Islam is.
Moslim zijn kun je door enkel te erkennen dat Mohammed (vrede zij met hem) de Boodschapper is van God de Allemachtige.

Men moet zijn geloof in zijn profeetschap met zijn hart erkennen en dit uiten met zijn mond. Dit is geen verering of gelijkstelling met God.
Dit soort dingen bestaan niet in de Islam.

Je kan wel Mozes (vrede zij met hem) en Jezus (vrede zij met hem) erkennen, maar dit maakt iemand geen Moslim.
Erkennen van Mohammed (vrede zij met hem) is vereist om tot de Islam toe te treden. Niet meer dan dat.

Los hiervan: iemand die Mozes (vrede zij met hem) en/of Jezus (vrede zij met hem) niet erkent als de Boodschapper van God, kan geen Moslim zijn. Dit is tegen de leer van de Islam en de Koran.

Salaam,
Serdar.
Je zit weer wat te verzinnen Gap. Niemand hoeft Mohammed, de valse profeet te erkennen. De shahada maakt deel uit van een satanisch geheel, wat de islam is. Jezus leerde zijn volgelingen te dopen in de Naam van de Vader de Zoon en de Heilige Geest.
Verder gebood Jezus ons het avondmaal des herens te onderhouden.
Wist Mohammed wat dat inhield? Wat symboliseerde de wijn en het brood dat zij gebruikten tijdens het avondmaal? Vertel er eens wat over.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Als een man en een vrouw alleen samen in een gesloten ruimte bevinden, die niet voor elkaar bestemd zijn, dan behoort de Satan tot de derde persoon bij hen."
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Als een man en een vrouw alleen samen in een gesloten ruimte bevinden, die niet voor elkaar bestemd zijn, dan behoort de Satan tot de derde persoon bij hen."

Precies en daarom is afspreken HARAM!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Wie de woorden in mijn mond legt, welke ik niet heb gesproken, zal naar de hel gaan."

De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"De kinderen van Adam zullen op de proef gesteld worden. Zo zal zowel de engelen als de Satan tot uw harten influisteren."
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Als een man en een vrouw alleen samen in een gesloten ruimte bevinden, die niet voor elkaar bestemd zijn, dan behoort de Satan tot de derde persoon bij hen."
Ok, vertel eens, waarom begeerde Mohammed Zainab, die op dat moment een getrouwde vrouw was? Zijn schoondochter notabene.
Toch zond Allah een vers naar beneden dat Mohammed toestond met haar te trouwen, puur voor de sex.

Volgens jouw redenatie is Allah in dit geval de satan, de derde persoon die Mohammed toestond zijn zondige hart te volgen. Leg mij dit eens haarfijn uit.

Bedankt voor de uitleg. Wat Mohammed deed was dus zwaar haram.
Laatst gewijzigd door fucmoh op za apr 28, 2007 11:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Chaimae schreef:
Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Als een man en een vrouw alleen samen in een gesloten ruimte bevinden, die niet voor elkaar bestemd zijn, dan behoort de Satan tot de derde persoon bij hen."

Precies en daarom is afspreken HARAM!
Shit, dat had ik dus niet moeten plaatsen.

Trouwens, dat is geen authentieke... :razz:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Shit, dat had ik dus niet moeten plaatsen.

Trouwens, dat is geen authentieke... :razz:
Dat is een wel degelijk een authentieke. Dat is de reden waarom ik geen contact heb met jongens en niet aan afspreken en relaties doe. Het is HARAM.


BAH! Anti-HARAMRELATIES.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

fucmoh schreef:
Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Als een man en een vrouw alleen samen in een gesloten ruimte bevinden, die niet voor elkaar bestemd zijn, dan behoort de Satan tot de derde persoon bij hen."
Ok, vertel eens, waarom begeerde Mohammed Zainab, die op dat moment een getrouwde vrouw was? Zijn schoondochter notabene.
Toch zond Allah een vers naar beneden dat Mohammed toestond met haar te trouwen, puur voor de sex.

Volgens jouw redenatie is Allah in dit geval de satan, de derde persoon die Mohammed toestond zijn zondige hart te volgen. Leg mij dit eens haarfijn uit.
Mijn beste broeder Kaffir,
Ze zullen wel met hun beste taqqiya voor de dag komen natuurlijk.

"When caught in a lie: LIE"
- The way of the kook
Scientia vincere tenebras
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

nimda schreef:
fucmoh schreef:
Serdar schreef:De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:"Als een man en een vrouw alleen samen in een gesloten ruimte bevinden, die niet voor elkaar bestemd zijn, dan behoort de Satan tot de derde persoon bij hen."
Ok, vertel eens, waarom begeerde Mohammed Zainab, die op dat moment een getrouwde vrouw was? Zijn schoondochter notabene.
Toch zond Allah een vers naar beneden dat Mohammed toestond met haar te trouwen, puur voor de sex.

Volgens jouw redenatie is Allah in dit geval de satan, de derde persoon die Mohammed toestond zijn zondige hart te volgen. Leg mij dit eens haarfijn uit.
Mijn beste broeder Kaffir,
Ze zullen wel met hun beste taqqiya voor de dag komen natuurlijk.

"When caught in a lie: LIE"
- The way of the kook
Wow, geweldige link! Bedankt!
Plaats reactie