Profeet Mohammed is beter dan jezus etc .. (de verschillen)

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Nourislam
Berichten: 59
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 9:00 pm

Bericht door Nourislam »

Dat is wel heel vreemd, je pretendeert een moslima te zijn, maar je weet er eigenlijk geen zak vanaf. Dus, wat kom je hier doen? Ons vervelen met je praatjes, terwijl je niets weet?

Ga eerst maar eens wat beter de Islam studeren, en kom dan maar eens terug, want tot nu toe ben je een regelrechte aanfluiting.
Jij weet waarschijnelijk niks, alleen lezen van onwetende site maar de rest niks. Heb je wel ooit de koran gelezen, en niet de vertaalde van salman rusdie of answeringsislam of de rest van die gezever
amaai heb je wel de islam bestudeerd, ken islam beter dan jij meisje. Jullie met alleen haatpratende gezever. Wat heeft hadiths met islam te maken. Hadith zijn overlevering van de profeet vzmh. We volgen wel zijn soenna.

De islam is gewoon waarheid freya of wel ga je geloven of wel ga je heel je leven ontkenne en de duivel volgen. Hij zal je zeker niet reden.

Jij weet zeker veel van de islam, ja van de media en nog van die domme mensen als salman rusdie en hirsi ali. Ze willen gewoon aandacht. Gebruik je hersene die je nog hebt.

De woord islam betekent al vrede, das al de begin. Wat zal de einde zijn? De koran begint met bismillah rahmani rahim ( in de name van god of allah de genadevolle en barmachtige. Wat zou het dan betekenen? In de koran staat letterijk gewoon de waarheid. Zoals soerat roem ( vers van de romeinen) Het gaat over romeine die in de tijd van profeet zware nederlaag hadden. Alf lam miem gloebatie roem fi adna araad wahoem men bi3da galabiehiem sajaglieboen ( de roemeine zijn verslagen in nabijheid maar binnekort ze zullen overwinne). Hoe weet profeet dat het ging gebeuren ( als de Qoraish hem naar al amine (betrouwbare noemde) ). Er zijn nog soeraten : als je meer wel weten zal ik het wel uitleggen. Dat gewoon allah zijn mensen noemt naar kaffirs om dat ze hem ontkenne of niet zijn profeten geloven dat het haatzaaiende boek is ofwa. De islam geeft iedereen zijn rechten en plichten. Maar blijkbaar wil jullie geen plichten maar alleen rechten. En daarmee geven jullie gewoon gezever.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Nourislam schreef:De woord islam betekent al vrede, das al de begin.
En gelijk een leugen.

De letterlijke betekenis van het woord Islam = "onderwerping aan god"
Dat islam vrede zou betekenen hebben de onderkruipsels van PedoMo's leer zelf bedacht.

Ook het gedrag van deze onderkruipsels in de wereld heeft totaal niets met vrede te maken.
Sterker nog, het zijn juist de kontenkruipers van een pedofiele woestijnrat uit de middeleeuwen die de wereld in een bloedbad veranderen...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Rust schreef:
Nourislam schreef:Mijn doel is gewoon stoppen met het beledigen van ons profeet. Ik weet dat jullie nooit of misschien ooit zullen geloven, maar zal zeker niet door mijn zijn.
Assalaam Aleykoum,

Ik was hier een oude forumlid. Maar ben hier weg gegaan. Ik zal je een heel moeilijke filosofische vraag stellen?

Waarom verspil je je tijd aan haatdragende bejaarden?

Assalaam Aleykoum,


AdnaanX op ontdekislam.nl
kijk eens aan, wat een verrassing. :razz:
Daar hebben we onze Maroc/rust .
Wat fijn je te zien schat. Ik heb je gemist.
Heb je mij ook een beetje gemist. Dat zal wel, want anders had je niet gepost op dit geweldig forum.
Hoe gaat het met je lieverd? Ga je nog vakantie?
En je forum moeder verteld je nu dat jij je mond met zeep moet gaan spoelen, want wij zijn niet oud. :shock:
We zijn wel veel wijzer dan jij, en dat vind jij niet leuk, maar...over 35 jaar ben je net zo oud als ik, maar waarschijnlijk wel een stuk minder wijs.
Nou, ja...Geeft niet. Een vraagje lieve Maroc.
Kom jij je geloof weer even versterken? dat is goed lieverd.
We helpen je er weer boven op hoor.
We gaan je weer helpen. Dat hebben we altijd gedaan, en zullen we nu ook weer doen.
Liefs en een knuffel.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Nourislam
Berichten: 59
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 9:00 pm

Bericht door Nourislam »

ey roelof

hehe wie kent hier arabisch ik of jij, Islam is afgeleid van het woord asalam en heeft niks met onderwerping te maken. De woord is van vrede afgeleid. De doel van de islam = onderwerping aan god en in zijn profeten geloven. En daarmee zijn we genoemd naar moslims : door profeet ibrahiem khalielo lah ( profeet Abraham).
Ey roelof je wordt toch met dag dommer en let op u woorden das 100keer. Das een profeet die je beledigd das geen normale mens zoals jouw. Dit heeft iets voor de wereld gedaan en niet zoals jouw. Domme mensen evolueren nooit.

je leven is volledig leugen, denk je echt dat je de waarheid weet. Oke waarom ontken je god ??????????????????????????????????????? blijven liegen en nog liegen en nog liegen en door het liegen zal je de gevolgen dragen.
Dat je god niet ziet dat je hem ontkent, oke wie heeft je voorouders geschapen. De natuur ofwa, Amaai en daarmee begint de natuur te sterven. Als je god al ontkent zal je ook niet verder geraken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Beste Nourislam

Wie heeft het gezegd dat het verboden is, de islam steunt de wetenschap tot een bepaalde punt, zolang dat de wetenschapper zijn god en zijn profeten niet ontkent. Zonder wetenschap is de wereld eigenlijk niks. In verband met computers,televisie,muziek,vliegtuigen, de islam verbied het niet , maar zegt dat je ook niet verslaafd aan moet zijn. Het geloof heeft eerst voorkeur. Bv: Wanneer een belangrijke voetbalmatch is en het tijd om magreb te bidden. Wat doen sommige ze kijken eerst het tv en daarna bidden ze. De islam zegt eerst het bidden en daarna kijk verder. Met bidden verlies je maar 5 minuten, maar als je hele match wel zien zal je meer dan 90 minuten verliezen. En op tijd bidden is beter dan later bidden. Enzo bij andere dingens. Eerst het geloof en daarna het verder leven.
Ik ben blij dat je vind dat wetenschap belangrijk is.
Wat ik jammer vind is dat Islam en islamitische landen wat betreft wetenschap zo afhankelijk zijn van westerse landen en dat ze zelf niet eens de handen uit de mouwen steken.
Islamitische landen zijn zelfs afhankelijk van Westerlingen om olie te ontginnen , om moeilijke projecten te verwezenlijken. Eigenlijk zijn Islamitische landen nergens als ze geen hulp van buiten af krijgen.
Hoe komt dat denk jij? Heb je daar wel eens over nagedacht?
Overal waar Islam de boventoon speelt lijkt het wel dat het levenspeil net zo is als in het jaar 700 na Christus. In Mohammed zijn tijd dus..
Kijk eens naar Israël, en de omliggende islamitische landen.
Israël heeft van woestijn vruchtbare grond gemaakt, en in Israël is het goed vertoeven. Maar in de buurlanden staat de tijd weer stil, en is het een puinhoop.
Islam steunt de wetenschap? Ik geloof het niet. Islam steunt het gebed en de regels van Mohammed. Misschien moeten Moslims eens wat minder bidden, minder de regeltjes van Mohammed volgens, en wat harder werken.
Ging het maar om een voetbal
Wat is belangrijker volgens jou. De manier hoe men zijn billen afveegt, of met welke voet men een WC in stapt, of hoe men bijvoorbeeld een open hart operatie kan verrichten, of hoe men een land welvarend kan maken, zodat iedereen die in dat land leeft een goed leven heeft.
Ik weet het wel. Weet jij het ook?


Ik heb nooit iets van de islam ontkent en zeker niet aisha vzmh. Eigenlijk mag je haar niet beledigen of roddelen of valse beschuldigen geven. Want das de enigste vrouw van de profeet die een vers over haar staat in de koran. Ey ariel je moet ook de tijd niet vergelijken. Het tijd was anders en het leven ook, dus zal je nooit weten wat echt gebeurd is. Je kan alleen valse beschuldigen geven maar de rest niks.
Jij denkt dat het niet belangrijk is om te vertellen dat Mohammed met een kind van 9 jaar seks had, en dat we maar moeten zeggen dat er vroeger andere wetten golden.
Ik ben het niet met je eens.
Mohammed is een voorbeeld voor Moslims, en om die reden trouwen oude mannen nog steeds met jonge meisjes.
Als Mohammed een gewone man was geweest, dan was het nog verkeerd van hem geweest om een meisje van 9 jaar te pakken, maar niemand had hem dan nu door de slijk gehaald omdat het vergeten en vergeven was. Maar nu dus niet.
Mohammed had een voorbeeldfunctie , en Allah had moeten weten dat trouwen met een jong kind niet kan.
De islam is niet met zwaard groter gemaakt, je kijkt naar het aantal veldslagen. De islam is met verstand,rechtvaardigheid uitgebreid. De profeet vzmh was een verstandige rechtvaardige mens op aarde. Je zou hem toch nooit kunne vergelijken. Als hij nu leefde zou je beter beeld zien over hem. De islam gaat terugkeren naar de nulpunt. Als je het ook niet wist, de islam zal door jullie worden teruggebouwd. Ja de media maakt van een mug een olifant.
Islam word nog steeds met het zwaard verdedigd en groter gemaakt meisje.
Het is nooit anders geweest. Islam is geen vrede, maar Islam is dood en verderf. Overal waar Islam is , is oorlog de gewoonste zaak van de wereld. Overal waar Islam heerst , kleuren de straten rood van het bloed.
Islam betekend onderwerping, en geen vrede.
En zolang moslims (ook al zijn ze nog zo gematigd) niet inzien dat Islam geen vrede betekend, zijn alle moslims mede schuldig aan alle misdaden die in de naam van Islam gepleegd worden.

Wat bedoel je met “De islam gaat terugkeren naar de nulpunt. Als je het ook niet wist, de islam zal door jullie worden teruggebouwd”
Kan je me dat uitleggen?

En wat bedoel je met dat de media een olifant van een mug maakt?
Moet de media bijvoorbeeld niets vertellen over aanslagen in Engeland , en over de Bin Laden en zijn vriendjes en wat ze uitvreten?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Nourislam schreef:ey roelof

hehe wie kent hier arabisch ik of jij, Islam is afgeleid van het woord asalam en heeft niks met onderwerping te maken. De woord is van vrede afgeleid.
Labayk, allahuma, labayk.

Het wordt lekker warm het komende weekeinde. Ehhhh . . . waar waren we gebleven? O ja.

Islam = overgave (waarschijnlijk overgave aan Allah). Wanneer we Allah beschouwen als een God van vrede, zou je kunnen redeneren dat je als islamiet je overgeeft aan vrede.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Nourislam,

Ik had jou nog een paar vraagjes gesteld over een paar haddiths waarin jouw profeet nou niet bepaald als een "lieverd"naar voren komt.

Graag antwoord.
En geen rookgordijnen.
En ook geen andere uitvluchten zoals: Je moet ze in het Arabisch lezen want dat slaat nergens op. Het zijn goede en goedgekeurde teksten.

Succes.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Nourislam, laatste keer dat ik op jou ga reageren en dat doe ik uiterst kort, verdere uitweiding is verspilling.

De betekenis van Islam, van een islamitische site, en nee dat betekend zeker geen vrede:

De definitie van de Islam

Taalkundige betekenis: zich houden aan, zich overgeven aan, zichzelf onderwerpen aan.

Islamitische betekenis:

1. Het overgeven aan Allah door zich te houden aan Tawhied (eenheid van Allah).
2. En het zich gehoorzaam houden aan Zijn Wetten.
3. En het afstand nemen van Shirk (polytheïsme) en haar volgelingen.

En ja, de koran heb ik gelezen, nog nooit in mijn leven heb ik zo'n dom en saai boek gelezen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

LAAT GOD MET RUST

Bericht door hans van de mortel »

Joannes schreef: @Nourislam,

Als je jouw huiswerk wat beter gedaan had, dan had je kunnen weten, welke gruwelijkheden japan op het geweten had.
De laatste fase van hun veroveringsoorlog hield in dat ze zich voorbereidden op een finale zelfmoordactie, waarbij vrouwen en kinderen niet gespaard zouden blijven.

Het is nooit te laat om te leren (bekeren)

Groet Joannes (vrede zij met hem)
Net zoals Mohammedanen had ook het Japanse volk zijn Allah: De keizer van Japan was een god waaraan niet getwijfeld mocht worden.

Ik denk dat Joannes de begane gruwelijkheden uit naam van die ’god’ duidelijk heeft weergegeven.

In de islam zien wij helaas weer precies hetzelfde gebeuren: verschrikkelijke moordpartijen onder onschuldige burgers waarbij vooral vrouwen en kindertjes het slachtoffer zijn. En dat alles uit naam van de barmachtige en alwetende god Allah.

LAAT GOD MET RUST
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Bernie schreef:
Chaimae schreef:Israel bestaat niet en heeft nooit bestaan.

Het bestaat sinds 1948
Als moslim ben je misschien gewend aan tegenstrijdige versen, maar de tegenstrijdigheid meteen in de volgende zin al, dat gaat wel ver.

tijd voor vakantie !
Het ontkennen van het bestaan van Israël is het ontkennen van de afstammeling van Mohammed: Ismaël. Even eerst goed nadenken Chaimae voordat je wat gaat zeggen. Iedereen maakt fouten.Ik vergeef het je. Hopelijk leer je ervan.

Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat alleen niet moslims gedegen onderzoek doen voordat ze wat poneren, en dat moslims uitsluitend hier op het forum bezig zijn rond te dartelen gelijkend kakelende kippen zonder kop.

Als scharrelkippen vallen jullie beslist in de smaak, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Nourislam schreef:Islam is afgeleid van het woord asalam en heeft niks met onderwerping te maken. De woord is van vrede afgeleid. De doel van de islam = onderwerping aan god en in zijn profeten geloven.
Asalaam = Vrede = een Schone Naam van God.
Istislaam = overgave
Islam betekent overgave aan de Wil van God. En God is Vrede.

Broeder/zuster, Laat deze bejaarden met rust. schenk hun geen aandacht. Ze verdienen je niet. Je bent met je religie een stralende parel. Deze mensen hier, vooral Ariel, storten zich in onrein in. Besteed je tijd in iets nuttigs. Deze discussies met haatdragende zombies is niet nuttig. Nul,Nul waard. Zero fasila Zero. Ik blijf het je niet langer vertellen.

De waarheid en de leugen zijn duidelijk van elkaar onderscheden. Als zij voor de leugen kiezen. Laat ze in hun leugen. Op een dag zullen ze te weten komen dat de leugen over hen regeerde. Door het ontkennen van de waarheid zijn ze door de Barmhartige verlaten. Verlaat hun daarom! Je mag uitnodigen, maar als zij volharden in het afwijzen dan klaar. Toch! Je taak heb je volbracht.

Als je "Da3wa fi sabili'Allah" (uitnodigen tot God op het pad van God) wil doen begin met jezelf. Pak je eerst je leven. Wees niet net als hun die zeggen wat ze niet doen. Dan bij je familie, je naasten, je vrienden, je buren, mensen die je op straat tegen komt. En als je tijd overhoudt, omdat je klaar bent met je huiswerk. Mag je ook elektronisch "Da3wa" doen, doe het dan op fora waar mensen intresse tonen en een luisterd oor hebben. Maar iemand die volhard in onrein en ongeloof, zijn hart en ogen met een vlies verzegeld. Je ziet hem naar je kijken maar hij ziet je niet, een blindeziende. Zeg "vrede" en ga wat beters doen.

43:89. Wend u dan van hen af en zeg: "Vrede": en weldra zullen zij (hun dwaling) te weten komen.

Assalaam Aleykoum,

Je broeder
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Rust schreef: 43:89. Wend u dan van hen af en zeg: "Vrede": en weldra zullen zij (hun dwaling) te weten komen.
Ga zelf weg, Rust, met je onzin. Ik weet heel goed wie de dwalende zijn, en dat zijn onder meer de moslims.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Rust schreef:
Nourislam schreef:Islam is afgeleid van het woord asalam en heeft niks met onderwerping te maken. De woord is van vrede afgeleid. De doel van de islam = onderwerping aan god en in zijn profeten geloven.
Asalaam = Vrede = een Schone Naam van God.
Istislaam = overgave
Islam betekent overgave aan de Wil van God. En God is Vrede.

Wat ben je toch een vreselijk eigenwijs ventje zeg.
Ik zal hieronder een stukje WAARHEID gaan zetten die jij niet kunt bestrijden want het komt uit jouw boekje dat door jouw god schijnt te zijn samengesteld. Jouw god van de vrde!!!!!!!!


Soera 2: 190-193
En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.
En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
Maar als zij ophouden, dan is Allah zeker Vergevensgezind, Genadevol.
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.


Soera 2: 216
Vechten is je geboden ofschoon je er afkerig van bent; maar het kan zijn, dat je tegenzin hebt in iets terwijl het goed voor je is en het kan zijn, dat je iets behaagt terwijl het slecht voor je is. God weet het en jij weet het niet.


Soera 2: 244
Strijdt voor de zaak van God en weet, dat God Alhorend, Alwetend is.


Soera 3: 157-158
En als je voor de zaak van God wordt gedood of sterft, zal God's vergiffenis en barmhartigheid zeker beter zijn, dan hetgeen zij bijeengaren.
En indien je sterft of gedood wordt, voorzeker, tot God zul je worden teruggebracht.



Soera 3: 169
En denkt niet over degenen, die terwille van God zijn gedood, als doden. Neen, zij zijn levend en bij hun Heer worden hun gaven geschonken.



Soera 3: 195
…En Ik zal van hen…die hebben gevochten en zijn gedood, de fouten zeker bedekken en zal hen tuinen doen binnengaan, waar doorheen rivieren stromen: een beloning van God en bij God is de beste beloning."


Soera 4: 101
…Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.



Soera 4:74
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.



Soera 4:76
Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.



Soera 4: 89
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.



Soera 4: 95
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van Allah strijden. Allah heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft Allah het goede beloofd. Allah zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning



Soera 5: 33
De vergelding degenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.



Soera 5: 51
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.



Soera 8: 12-1
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: “Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af.”
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, ( wete) Allah is voorzeker streng in vergelding…
O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.
En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.
Gij dooddet hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar Allah was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, Allah is Alhorend, Alwetend.



Soera 8: 59-60
En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen. En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.


Soera 8: 65
O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.



Soera 9: 5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.


Soera 9:5
doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.



Soera 9: 14
Bestrijdt hen, Allah zal hen door uw handen straffen en vernederen...


Soera 9: 29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek(de bijbel), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn



Soera 47: 4
Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast…
En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.



Soera 61: 4
Voorzeker, Allah heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen
.


Wanneer we een eenvoudige blik werpen op deze passages uit de koran wordt duidelijk hoe gemakkelijk het is voor veel moslims om haat en vijandigheid te voelen jegens joden, christenen en andere niet-moslims. Hoewel er veel moslims zijn die gek zijn op het citeren van de meer open minded verzen van de koran, kan men het belang en de invloed van de bovenstaande verzen niet negeren op een vrome moslim die de wil van God wil leren kennen en gehoorzamen zoals te vinden in de koran

Broeder/zuster, Laat deze bejaarden met rust. schenk hun geen aandacht. Ze verdienen je niet. Je bent met je religie een stralende parel. Deze mensen hier, vooral Ariel, storten zich in onrein in. Besteed je tijd in iets nuttigs. Deze discussies met haatdragende zombies is niet nuttig. Nul,Nul waard. Zero fasila Zero. Ik blijf het je niet langer vertellen.


Heel verstandig. Ik hoop dat je je aan je woord houdt.


De waarheid en de leugen zijn duidelijk van elkaar onderscheden.

Gelukkig wel Rust. Gelukkig wel. De waarheid heb ik hierboven voor je neergezet. De citaten uit jouw haatboekje zijn duidelijk genoeg.
En op een dag zullen alle moslims dit door hebben.


Als zij voor de leugen kiezen. Laat ze in hun leugen. Op een dag zullen ze te weten komen dat de leugen over hen regeerde. Door het ontkennen van de waarheid zijn ze door de Barmhartige verlaten. Verlaat hun daarom! Je mag uitnodigen, maar als zij volharden in het afwijzen dan klaar. Toch! Je taak heb je volbracht.

Als je "Da3wa fi sabili'Allah" (uitnodigen tot God op het pad van God) wil doen begin met jezelf. Pak je eerst je leven.

Dat is zelfmoord......

Wees niet net als hun die zeggen wat ze niet doen. Dan bij je familie, je naasten, je vrienden, je buren, mensen die je op straat tegen komt. En als je tijd overhoudt, omdat je klaar bent met je huiswerk. Mag je ook elektronisch "Da3wa" doen, doe het dan op fora waar mensen intresse tonen en een luisterd oor hebben.

Ga lekker naar de fora waar ze je allemaal naar de mond praten. Daar zul je wel wat leren. NOT. Jij bent echt een gewoon dom varken zeg.

Maar iemand die volhard in onrein en ongeloof, zijn hart en ogen met een vlies verzegeld. Je ziet hem naar je kijken maar hij ziet je niet, een blindeziende. Zeg "vrede" en ga wat beters doen.

43:89. Wend u dan van hen af en zeg: "Vrede": en weldra zullen zij (hun dwaling) te weten komen.

Assalaam Aleykoum,

Je broeder
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Nourislam
Berichten: 59
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 9:00 pm

Bericht door Nourislam »

Ik ben blij dat je vind dat wetenschap belangrijk is.
Wat ik jammer vind is dat Islam en islamitische landen wat betreft wetenschap zo afhankelijk zijn van westerse landen en dat ze zelf niet eens de handen uit de mouwen steken.
Islamitische landen zijn zelfs afhankelijk van Westerlingen om olie te ontginnen , om moeilijke projecten te verwezenlijken. Eigenlijk zijn Islamitische landen nergens als ze geen hulp van buiten af krijgen.
Hoe komt dat denk jij? Heb je daar wel eens over nagedacht?
Wat heeft de nu de arabische landen te maken met profeet vzmh. We waren de beste in alles tijdens het profeetschap en na het profeetschap. Heb 100 keer nagedacht, ja komt door al die regering van het land.

Overal waar Islam de boventoon speelt lijkt het wel dat het levenspeil net zo is als in het jaar 700 na Christus. In Mohammed zijn tijd dus..
Kijk eens naar Israël, en de omliggende islamitische landen.
Israël heeft van woestijn vruchtbare grond gemaakt, en in Israël is het goed vertoeven. Maar in de buurlanden staat de tijd weer stil, en is het een puinhoop.
na 700 bestond ging isreal teneerste, isreal bestaat pas 1948. Er bestond wel de volk bano isreal maar de rest niks. De waren zwevers. Ja hoe is isreal onstaan? door gronden te bestellen van palestina. Door aantal mensen te vermoorden en door steun van England is isreal onstaan en niks anders.
Islam steunt de wetenschap? Ik geloof het niet. Islam steunt het gebed en de regels van Mohammed. Misschien moeten Moslims eens wat minder bidden, minder de regeltjes van Mohammed volgens, en wat harder werken.
je denkt het, dat de islam geen wetenschap ondersteunt, maar in tegendeel. En daarmee kwam de wetenschap van ons, wiskunde,fysica enzo.De profeet zei het zelf: wetenschap is heel belangrijk.
Wij bidden niet voor profeet mohammed maar wel voor ons eigen te redden uit het hel (voor jullie denkbeeldig).
Ging het maar om een voetbal
Wat is belangrijker volgens jou. De manier hoe men zijn billen afveegt, of met welke voet men een WC in stapt, of hoe men bijvoorbeeld een open hart operatie kan verrichten, of hoe men een land welvarend kan maken, zodat iedereen die in dat land leeft een goed leven heeft.
Ik weet het wel. Weet jij het ook?
hehe en daarmee zie het, zoals amerika,isreal. Ze zeggen dat ze democratie willen maken in irak maar kijk eens zelf naar amerika de ergste land te wereld. Daar worden nog altijd de zwarten gediscrimeneerd. Men noem dat 1 democratie land, :lol: :lol: :lol: . Tijdens de natuurramp van Catherina , je moet maar eens reportage zien over de zwarten tijdens Catherina zien. Amerika bemoeit teveel in binnelandse zaken van andere land. Verander je strategie dan zal je minder vijanden krijgen. Maar nee : War against Islam, we zullen eens zien bush wie de laaste gaat lachen. Jullie trappen altijd in de mediagedoe, zo erg zijn jullie.
Jij denkt dat het niet belangrijk is om te vertellen dat Mohammed met een kind van 9 jaar seks had, en dat we maar moeten zeggen dat er vroeger andere wetten golden.
Ik ben het niet met je eens.
Mohammed is een voorbeeld voor Moslims, en om die reden trouwen oude mannen nog steeds met jonge meisjes.
Als Mohammed een gewone man was geweest, dan was het nog verkeerd van hem geweest om een meisje van 9 jaar te pakken, maar niemand had hem dan nu door de slijk gehaald omdat het vergeten en vergeven was. Maar nu dus niet.
Mohammed had een voorbeeldfunctie , en Allah had moeten weten dat trouwen met een jong kind niet kan.
Ey dat zijn toch u zaken niet, trouw met wie je wilt. We zullen toch niet bemoeien. Teneerste Aisha was ermee akkoord dus hou je commentaar maar over profeet en zijn geliefde vrouw Aisha.
Voor u kan dat niet. Je moet in die tijd geleefd hebben dan zou je iets anders zeggen. Maar je geeft elke keer valse beschuldiging. Bemoei met je leven en laat mensen die dood zijn met rust. Voor je ooit spijt gaat krijgen.
Islam word nog steeds met het zwaard verdedigd en groter gemaakt meisje.
Het is nooit anders geweest. Islam is geen vrede, maar Islam is dood en verderf. Overal waar Islam is , is oorlog de gewoonste zaak van de wereld. Overal waar Islam heerst , kleuren de straten rood van het bloed.
Dat duid duidelilijk aan de je naar media kijkt. Ja ik zie het kijk eerst naar julllie bloedvolle geschiedens en laat ons met rust. Kijk hoeveel slachtoffers zijn door jullie doodgegaan. Das erg genoeg.

Islam betekend onderwerping, en geen vrede.
En zolang moslims (ook al zijn ze nog zo gematigd) niet inzien dat Islam geen vrede betekend, zijn alle moslims mede schuldig aan alle misdaden die in de naam van Islam gepleegd worden.
hier weer domme antwood, Islam=aslam. Zelf als we gedaan zijn met bidden zeggen we asalam alikom= vrede met jullie. Zoals mijn broeder rust heeft gezegd betekent islam = asalam en ook heeft het afleiding naar istislaam= overgave. Daarmee heeft 1 van zijn allah name asalamo= de vredeachtig.
Wat bedoel je met “De islam gaat terugkeren naar de nulpunt. Als je het ook niet wist, de islam zal door jullie worden teruggebouwd”
Kan je me dat uitleggen?
Wat je niet wist zal je nooit weten. De islam zal terugkeren van het nulpunt zoals voor de openbaring van de koran.
De profeet vzmh zei : islam kana gariban wasaofa ja3doen gariban.
Met andere woorden er zal nog een tijd komen waarbij de islam onbekend gaat worden. Dat zal waarschijnelijk in de tijd van atheisme of in de tijd waar mensen terug beelden gaan aanbidden (allaho a3alam). Maar de ergste de islam gaat terug bekend worden door de vijanden zelf. Het was ook tijdens het profeet ook( na de dood van zijn oom abou talib) had hij niemand meer om zijn openbaring de ondersteunen. Maar subanallah de steun kwam van zijn vijand zelf. Het was zijn andere ongelovige oom abou jahal die hem ondersteunde.
En wat bedoel je met dat de media een olifant van een mug maakt?
Moet de media bijvoorbeeld niets vertellen over aanslagen in Engeland , en over de Bin Laden en zijn vriendjes en wat ze uitvreten
Maar de media overdrijven, ze houden het niet tot aanslagen maar verder nog.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Islam en wetenschap, het enigste wat de moslims gedaan hebben, in hun veroveringen van de rest van het Midden-Oosten, delen van Azië, delen van Afrika en van Europa, is wetenschap gejat. Wiskunde komt o.a. van de Perziërs en de Indiërs, de getallen komen van de Indiërs, de moslims hebben het gejat en gezegd dat het van hun kwam. Maar ja, ze hadden zeker in die tijd nog nooit gehoord van intelectuele eigendomsrechten.
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Nourislam schreef:Ik ben blij dat je vind dat wetenschap belangrijk is.
Wat ik jammer vind is dat Islam en islamitische landen wat betreft wetenschap zo afhankelijk zijn van westerse landen en dat ze zelf niet eens de handen uit de mouwen steken.
Islamitische landen zijn zelfs afhankelijk van Westerlingen om olie te ontginnen , om moeilijke projecten te verwezenlijken. Eigenlijk zijn Islamitische landen nergens als ze geen hulp van buiten af krijgen.
Hoe komt dat denk jij? Heb je daar wel eens over nagedacht?

Wat heeft de nu de arabische landen te maken met profeet vzmh. We waren de beste in alles tijdens het profeetschap en na het profeetschap. Heb 100 keer nagedacht, ja komt door al die regering van het land.


Overal waar Islam de boventoon speelt lijkt het wel dat het levenspeil net zo is als in het jaar 700 na Christus. In Mohammed zijn tijd dus..
Kijk eens naar Israël, en de omliggende islamitische landen.
Israël heeft van woestijn vruchtbare grond gemaakt, en in Israël is het goed vertoeven. Maar in de buurlanden staat de tijd weer stil, en is het een puinhoop.


na 700 bestond ging isreal teneerste, isreal bestaat pas 1948. Er bestond wel de volk bano isreal maar de rest niks. De waren zwevers. Ja hoe is isreal onstaan? door gronden te bestellen van palestina. Door aantal mensen te vermoorden en door steun van England is isreal onstaan en niks anders.

Islam steunt de wetenschap? Ik geloof het niet. Islam steunt het gebed en de regels van Mohammed. Misschien moeten Moslims eens wat minder bidden, minder de regeltjes van Mohammed volgens, en wat harder werken.

je denkt het, dat de islam geen wetenschap ondersteunt, maar in tegendeel. En daarmee kwam de wetenschap van ons, wiskunde,fysica enzo.De profeet zei het zelf: wetenschap is heel belangrijk.
Wij bidden niet voor profeet mohammed maar wel voor ons eigen te redden uit het hel (voor jullie denkbeeldig).

Ging het maar om een voetbal
Wat is belangrijker volgens jou. De manier hoe men zijn billen afveegt, of met welke voet men een WC in stapt, of hoe men bijvoorbeeld een open hart operatie kan verrichten, of hoe men een land welvarend kan maken, zodat iedereen die in dat land leeft een goed leven heeft.
Ik weet het wel. Weet jij het ook?

hehe en daarmee zie het, zoals amerika,isreal. Ze zeggen dat ze democratie willen maken in irak maar kijk eens zelf naar amerika de ergste land te wereld. Daar worden nog altijd de zwarten gediscrimeneerd. Men noem dat 1 democratie land, :lol: :lol: :lol: . Tijdens de natuurramp van Catherina , je moet maar eens reportage zien over de zwarten tijdens Catherina zien. Amerika bemoeit teveel in binnelandse zaken van andere land. Verander je strategie dan zal je minder vijanden krijgen. Maar nee : War against Islam, we zullen eens zien bush wie de laaste gaat lachen. Jullie trappen altijd in de mediagedoe, zo erg zijn jullie.

Jij denkt dat het niet belangrijk is om te vertellen dat Mohammed met een kind van 9 jaar seks had, en dat we maar moeten zeggen dat er vroeger andere wetten golden.
Ik ben het niet met je eens.
Mohammed is een voorbeeld voor Moslims, en om die reden trouwen oude mannen nog steeds met jonge meisjes.
Als Mohammed een gewone man was geweest, dan was het nog verkeerd van hem geweest om een meisje van 9 jaar te pakken, maar niemand had hem dan nu door de slijk gehaald omdat het vergeten en vergeven was. Maar nu dus niet.
Mohammed had een voorbeeldfunctie , en Allah had moeten weten dat trouwen met een jong kind niet kan.


Ey dat zijn toch u zaken niet, trouw met wie je wilt. We zullen toch niet bemoeien. Teneerste Aisha was ermee akkoord dus hou je commentaar maar over profeet en zijn geliefde vrouw Aisha.
Voor u kan dat niet. Je moet in die tijd geleefd hebben dan zou je iets anders zeggen. Maar je geeft elke keer valse beschuldiging. Bemoei met je leven en laat mensen die dood zijn met rust. Voor je ooit spijt gaat krijgen.

Islam word nog steeds met het zwaard verdedigd en groter gemaakt meisje.
Het is nooit anders geweest. Islam is geen vrede, maar Islam is dood en verderf. Overal waar Islam is , is oorlog de gewoonste zaak van de wereld. Overal waar Islam heerst , kleuren de straten rood van het bloed.

Dat duid duidelilijk aan de je naar media kijkt. Ja ik zie het kijk eerst naar julllie bloedvolle geschiedens en laat ons met rust. Kijk hoeveel slachtoffers zijn door jullie doodgegaan. Das erg genoeg.


Islam betekend onderwerping, en geen vrede.
En zolang moslims (ook al zijn ze nog zo gematigd) niet inzien dat Islam geen vrede betekend, zijn alle moslims mede schuldig aan alle misdaden die in de naam van Islam gepleegd worden.

hier weer domme antwood, Islam=aslam. Zelf als we gedaan zijn met bidden zeggen we asalam alikom= vrede met jullie. Zoals mijn broeder rust heeft gezegd betekent islam = asalam en ook heeft het afleiding naar istislaam= overgave. Daarmee heeft 1 van zijn allah name asalamo= de vredeachtig.

Wat bedoel je met “De islam gaat terugkeren naar de nulpunt. Als je het ook niet wist, de islam zal door jullie worden teruggebouwd”
Kan je me dat uitleggen?


Wat je niet wist zal je nooit weten. De islam zal terugkeren van het nulpunt zoals voor de openbaring van de koran.
De profeet vzmh zei : islam kana gariban wasaofa ja3doen gariban.
Met andere woorden er zal nog een tijd komen waarbij de islam onbekend gaat worden. Dat zal waarschijnelijk in de tijd van atheisme of in de tijd waar mensen terug beelden gaan aanbidden (allaho a3alam). Maar de ergste de islam gaat terug bekend worden door de vijanden zelf. Het was ook tijdens het profeet ook( na de dood van zijn oom abou talib) had hij niemand meer om zijn openbaring de ondersteunen. Maar subanallah de steun kwam van zijn vijand zelf. Het was zijn andere ongelovige oom abou jahal die hem ondersteunde.

En wat bedoel je met dat de media een olifant van een mug maakt?
Moet de media bijvoorbeeld niets vertellen over aanslagen in Engeland , en over de Bin Laden en zijn vriendjes en wat ze uitvreten

Maar de media overdrijven, ze houden het niet tot aanslagen maar verder nog.
NourI, blinkt weer eens uit door domheid, kakelen als een kip zonder kop.

De arabische landen zijn de meest fervente en hysterische uitvoerders van de sharia, de meest fanatieke moslims leven aldaar. Bijna alle afwijkende religies worden uitgebannen.
Bijna alle aanslagen in de wereld worden gerelateerd juist aan die Arabische landen.
Ergo?

Nourislam, probeer die hersenen van je toch eens te voeden met wat meer kennis van de wereldgeschiedenis, zou dat kunnen?


Groet Joannes
Nourislam
Berichten: 59
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 9:00 pm

Bericht door Nourislam »

Islam en wetenschap, het enigste wat de moslims gedaan hebben, in hun veroveringen van de rest van het Midden-Oosten, delen van Azië, delen van Afrika en van Europa, is wetenschap gejat. Wiskunde komt o.a. van de Perziërs en de Indiërs, de getallen komen van de Indiërs, de moslims hebben het gejat en gezegd dat het van hun kwam. Maar ja, ze hadden zeker in die tijd nog nooit gehoord van intelectuele eigendomsrechten.

ja we hebben alles gejat, volgens jouw. Je blijft alles ontkenne en je gaat heel je leven ontkenne. ze hebben je gejat,domme wijf. Wat heeft de westen aan wetenschap aan gebracht niks alleen blote wijven,hoeren,homo en lesbi gedoe. Jullie hebben de aarde vol met haat gezaaid. Jullie zijn de grootste verantwoordelijk in alle dingen die op aarde gebeuren. Jullie zijn bedriegers,leugenaars,ontkenners. En succes met jullie leven. Maar de waarheid zal ooit komen. Ze zal op jullie spuwen. Achtelijke mensen. Toon zelf geen respect voor hun ouders.

Ik ga mij eigen niet meer zot maken. Jullie zijn verantwoordelijk voor het uitschelden van personen. We zullen toch allemaal dood gaan en daar zal je de waarheid weten. Verder mogen jullie de grootste pot in. Zoals mijn brother rust heeft gezegd, waarom maak je eigen zot aan achterlijke mensen die zelf hun god ontkenne.

Doei en tot nooit
beslama en tot never.
Nourislam
Berichten: 59
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 9:00 pm

Bericht door Nourislam »

ey johannes

zeg voor mij welke sharie wordt in arabische landen toegepast. De islam bestaat niet meer in arabische landen door hun regering. In tunisie mogen zelf niet me hoofddoek rondlopen en er zijn nog regering. De sharia bestaat niet meer in arabische landen. Ga maar zelf en je zal zien. En onwetende commentaar geven kun je oude dompel.
Jullie zijn onwetenden en niet geintersseerde mensen, en blijven achterlijk. Wijs zijn jullie niet.

beslama en tot nooit
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Alles gejat ? Jep. Nu dat is op zich niet zo'n probleem. Maar de moslims hebben niet enkel wetenschap gejat.

Ze hebben hem ook proberen te vernietigen. Nog steeds. Met als resultaat de idiote staat van de moslimwereld vandaag.

Alle nog geen 10 jaar geleden werd het in mecca met de dood bestraft om te zeggen dat de wereld rond is (en maar hard ontkennen he). Ook vandaag wordt de evolutietheorie verdedigen met de dood bestraft.

En NOG zeggen sommige idioten hier dat islam en wetenschap samengaan. Waarom is er dan een zeer capabele universiteit in Rome en geen in Mecca ? Alle moslimuniversiteiten hebben ruwweg het educatief potentieel van de gemiddelde koeievlaai. Met snel vallende ster van de universiteit van Teheran als potentiele uitzondering. Maar het is een snel vallende ster. Misschien is er een djinn in Iran die allah aan het afschieten is ?
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Nourislam schreef:ey johannes

zeg voor mij welke sharie wordt in arabische landen toegepast. De islam bestaat niet meer in arabische landen door hun regering. In tunisie mogen zelf niet me hoofddoek rondlopen en er zijn nog regering. De sharia bestaat niet meer in arabische landen. Ga maar zelf en je zal zien. En onwetende commentaar geven kun je oude dompel.
Jullie zijn onwetenden en niet geintersseerde mensen, en blijven achterlijk. Wijs zijn jullie niet.

beslama en tot nooit
Er worden nog steeds handen afgehakt in SA, niet?


Groet Joannes (vrede zij met hem)
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Joannes schreef:
Nourislam schreef:ey johannes

zeg voor mij welke sharie wordt in arabische landen toegepast. De islam bestaat niet meer in arabische landen door hun regering. In tunisie mogen zelf niet me hoofddoek rondlopen en er zijn nog regering. De sharia bestaat niet meer in arabische landen. Ga maar zelf en je zal zien. En onwetende commentaar geven kun je oude dompel.
Jullie zijn onwetenden en niet geintersseerde mensen, en blijven achterlijk. Wijs zijn jullie niet.

beslama en tot nooit
Er worden nog steeds handen afgehakt in SA, niet?


Groet Joannes (vrede zij met hem)

En in Jedda, werd een vriendin van mij een marktplein opgedreven, waar ze verplicht een vrouw moest zien onthoofd worden.
Kinderen waren er ook getuige van.........
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hans, ik heb een gedeelte van dit topic verplaatst naar Ethiek, Moraliteit en Logica

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... highlight=

Jouw en fucmoh’s bijdragen hadden namelijk niets meer met Mohammed te maken.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Profeet Mohammed is beter dan Jezus. Wie beweert nu zoiets?

Mohammed: de man die niet lezen kon en schrijven
Jezus: de man die wel lezen kon en schrijven


En wat het allerbelangrijkste is van dit alles? Jezus kende de schrift. Hij kende de boeken die allah eerder tot de mensen had gezonden uit het hoofd. Hij wist alles over Abraham, Mozes en al die eerdere profeten van allah. Logisch. Jezus kon lezen in alles van wat allah eerder geopenbaard had. Mohammed was een door de woestijn trekkende armoedzaaier. Armoedzaaier in de zin van kennis van god. Omdat hij niet lezen kon, wist hij niets, totaal niets van god. Hij was daarom letterlijk een dolende in de woestijn. Hij schaamde zich als infantiele tekortschietende idioot die niets wist over welke god dan ook. Toen sprak hij met joden en christenen. Met gevolg dat hij de klok had horen luiden, maar niet meer wist waar de klepel hing.

Tja, dat heb je als je niet in staat bent om kritisch onderzoek te verrichten omdat je niets meer bent dan een ongeletterde woestijn analfabeet. Wanneer beseffen moslims dit nu een keer?

Voorlopig beseffen moslims dat nog steeds niet, gelet op hun erbarmelijk slechte leef omstandigheden overal in de wereld. Zij zijn nog steeds niet gewend kritisch onderzoek te verrichten. Laat staan kritisch te denken. Dus vallen zij anno 2008 nog steeds 5x per dag op de grond met hun achterste richting de zelfbedachte allah. Zij praten tegen gebakken lucht die zij allah noemen en doen dat in de richting van een arabische plaats die Mekka heet. Een oord van verderf. Omdat daar elk jaar honderden onschuldige mensen worden vertrapt onder het jubilende gekrijs van ten hemel gerichte kreten richting een niet te traceren heidense zelfbedachte god van 1400 jaar geleden.

Om de waanzin ten top te drijven hebben alle moslims besloten minstens zeven rondjes om de heidense steen te lopen. Hoe heidenser en primitiever, hoe beter de moslim gesterkt wordt in zijn overtuiging dat hij een niet te overbruggen achterstand heeft op de Westerse vrijdenker die bevrijd is van alle denkbare angst aangaande welk onzichtbaar sprookjesmonster dan ook.

Rechts extremisme en fascisme is zijn deel voor de mohammedaan in alle hem welgezinde fascistische dictatuurstaten die de islam eigen is.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef:In de avatar van Chaimae staat:

“Wat stevig in de bodem staat, is niet te ontwortelen.”

En er stond ook:

“Wat stevig omklemd is kan niet ontsnappen.”

Die laatste regel heeft ze wijselijk verwijderd! Ha ha ha ha!! Ze zit zo vastgeklemd in de Islam dat ze niet meer kan ontsnappen. Ik krijg sterk de indruk dat ze zich heel erg vastklampt aan haar ‘zekerheden’. Ik kan dat alleen maar verklaren door aan te nemen dat ze diep in haar ziel twijfelt aan de Islam! Anders zou je niet de behoefte voelen om je zo heel erg vast te klampen. Ook al die islamitische boeken, die ze nu graag leest, dienen er voor om haar te sterken in haar (valse) geloof. Ik vind dat we hier begrip voor moeten hebben en haar niet te snel moeten afkatten. Ik heb een zekere mate van psychologisch inzicht en zelfs vroeger een zware cursus klinische psychologie gevolgd. Daardoor kan ik dit soort dingen goed herkennen. Chaimae heeft trouwens eerder ook toegegeven dat ze twijfelt.

Ik heb de Islam wel eens vergeleken met een spiritueel zwart gat. Zodra je te dicht bij de “waarnemingshorizon” bent val je er in en kom je er niet meer uit. Laten we hopen dat Chaimae nog kan ontsnappen. Ik zal voor haar bidden.

Cicero: “Twijfel leidt tot de waarheid, niet zekerheid.”
Ik krijg sterk de indruk dat ze zich heel erg vastklampt aan haar ‘zekerheden’. Ik kan dat alleen maar verklaren door aan te nemen dat ze diep in haar ziel twijfelt aan de Islam! Anders zou je niet de behoefte voelen om je zo heel erg vast te klampen.


Je moet je intelligentie niet opofferen aan een gevoel van ’zekerheden’!

Dat is wat er met Chaimae gebeurd is. Helaas!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Profeet Mohammed is beter dan jezus etc .. (de verschill

Bericht door hans van de mortel »

nadia schreef:JEZUS OF MOHAMMED?

EEN VERGELIJKING TUSSEN DE STICHTERS VAN ’SWERELDS TWEE GROOTSTE RELIGIES



INLEIDING

Jezus stichtte het christendom, Mohammed stichtte de islam.
AUB geen onzin verkondigen op dit forum! Jezus heeft helemaal niks gesticht! Hoe kom je in godsnaam bij die onzin? Nadenken! Hersens gebruiken! Of Mohammed de islam stichtte, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat hij een goedkoop samenraapsel van de bijbel gebruikt heeft om zijn eigen ego flink op te poetsen en te gebruiken om ordinaire vunzige macht uit te oefenen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie