Geweldig naar boven dat jij je niet beledigd voelt.
Nu hoef ik me dus ook niet meer druk om jouw opinie te maken.
Ik weet wat een mongool is.
Mongool kan betrekking hebben op:
Mongolen, een etnische groep ontstaan in een gebied dat tegenwoordig Mongolië en delen van Rusland en China omvat;
Syndroom van Down, een chromosomale afwijking bij mensen waardoor, onder meer, het gelaat een oppervlakkige gelijkenis krijgt met die van het Mongoolse ras;
Scheldwoord, een woord dat een belediging beoogt van de persoon tegen wie het geuit wordt.
Het kan best zijn dat onze Nourislam het alleen als een scheldwoord voor een dom iemand gebruikt, maar dan nog vind ik het niet leuk. Als ik over een mongooltje hoor, dan zie ik een puur mens voor me. Een die niet op dit forum door de modder gehaald hoeft te worden.
Klaar uit.
Misschien kan je Nourislam even aanspreken op haar gedrag?
Ik ben er van overtuigd dat ze enorm onder de indruk zal zijn van jouw Richtlijnen voor gedrag
Wees vriendelijk voor elkaar en respecteer elkaars mening."
"Vermijd en voorkom het starten of meedoen aan flamewars (ruzies)."
Scheldwoorden doen vaak goede argumenten teniet..
Ik ben er van overtuigd dat als jij je er even mee bemoeid geen scheldwoorden meer zal gebruiken, en onze mening zal accepteren.
Wat betreft de flamewars? Ik vermoed dat je met deze regel even de mist in ging, want volgens mij is hier geen sprake van een flamewar.
Als je een kerel bent, dan ga je eens daad werkelijk in op de post van Nour, en leg je haar uit dat de FBI niet verantwoordelijk is voor 9/11.
Of geloof jij dat ook? Denk jij dat Amerika en de Joden de schuldigen zijn?
En misschien kan je deze zin ook even uitleggen?
Gaza : kleine dorpje en Ramhallah : ook kleine dorpje. En isreal dood elke dag ons.
Let vooral even op het “ons”
Misschien kan je haar ook nog even uitleggen over hiroshima en Nagaski, en haar vertellen dat deze actie van de Amerikanen misschien wel meer leveng gered heeft dan gekost.
Kom op naar boven. Je kan het. Neem onze Nour onder je vleugels en je hebt binnenkort weer een zieltje gered. Daar doen we het toch voor?
Wat betreft mijn scheldwoorden, waar zie je die?
Vriendelijk ben ik niet tegen haar geweest. Dat is waar, en zolang onze Nour niet vriendelijk is tegen ons zal ze op een islamitische manier door mij behandeld worden.
Daar is ze aan gewend en ze zal het heel normaal vinden.
Vriendelijk groet.
PS naar boven.
Mag ik je nog even vriendelijk op deze post wijzen?
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 6616#96616
Sorry, maar misschien ben ik een beetje geïrriteerd door je gedrag op dit forum.
Ik zou niet zoveel energie gestoken hebben in een andere poster.
Misschien is het omdat ik je een beetje hypocriet vind?
Nogmaals sorry hoor. Het is alleen dat ik zelden iets vergeet wat ik lees op dit forum.