Profeet Mohammed is beter dan jezus etc .. (de verschillen)

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
naar boven
Contacteer:

Forumregels

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Hallo Nourislam
<snip>
Je bent een schande voor je volk, en voor islam.
Vriendelijke groet.
Richtlijnen voor gedrag

"Wees vriendelijk voor elkaar en respecteer elkaars mening."

"Vermijd en voorkom het starten of meedoen aan flamewars (ruzies)."

Scheldwoorden doen vaak goede argumenten teniet..
Thomas

Re: Forumregels

Bericht door Thomas »

naar boven schreef:
<snip>
Je bent een schande voor je volk, en voor islam.
Vriendelijke groet.
Richtlijnen voor gedrag

"Wees vriendelijk voor elkaar en respecteer elkaars mening."

Je kunt beter eerst alles lezen en dan pas oordelen naar boven.
Ariel is een van de meest vriendelijke persoen op dit forum.
altijd een vriendelijk woord voor iedereen, een schouderklopje op zijn tijd en een knuffel als ze daar zin in heeft!!!!

En juist deze "MOEDER DER FORUMS" val jij aan op het feit dat ze niet vriendelijk is en geen respect heeft.

He is beter als jij je pijlen rcht op nourislam. Die scheldt zelfs onze Ariel uit en de rest van het forum onkomt ook niet aan haar toorn.

Niet dat het mij wat uitmaakt wat dit wicht aan letters uitbraakt (Zusje van Islaminside misschien???) want het niveau van haar teksten onstijgt de kleuterschool niet. Maar dat jij Ariel aanvalt terwijl nourislam diegene is die iedereen schoffeert met haar onzin gaat echt de perken te buiten.

Sorry dat ik zo hard overkom maar van een lieverd als Ariel moet je afblijven. Zeker als het zo onterecht is als in dit geval.
Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Manon

Bericht door Manon »

Naar boven denkt vast dat zijn/haar zuster in de onderworpenheid steun nodig heeft voor haar verkleuterde scheldposten. Blijkbaar is de nonsens ook "naar boven" opgevallen.

Dat NaarBoven (what a nick!) dan niet beter kan als Ariel een reprimande geven is de ridiculiteit voorbij!! :razz: :razz:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Contacteer:

Thomas schreef: Je kunt beter eerst alles lezen en dan pas oordelen naar boven.
altijd een vriendelijk woord voor iedereen, een schouderklopje op zijn tijd en een knuffel als ze daar zin in heeft!!!!

En juist deze "MOEDER DER FORUMS" val jij aan op het feit dat ze niet vriendelijk is en geen respect heeft.

He is beter als jij je pijlen rcht op nourislam. Die scheldt zelfs onze Ariel uit en de rest van het forum onkomt ook niet aan haar toorn.

Niet dat het mij wat uitmaakt wat dit wicht aan letters uitbraakt (Zusje van Islaminside misschien???) want het niveau van haar teksten onstijgt de kleuterschool niet. Maar dat jij Ariel aanvalt terwijl nourislam diegene is die iedereen schoffeert met haar onzin gaat echt de perken te buiten.

Sorry dat ik zo hard overkom maar van een lieverd als Ariel moet je afblijven. Zeker als het zo onterecht is als in dit geval.
Met vr.gr.

Thomas
Mijn pijlen richten zich enkel op posters die ik serieus neem.
Thomas

Bericht door Thomas »

naar boven schreef:
Thomas schreef: Je kunt beter eerst alles lezen en dan pas oordelen naar boven.

Met vr.gr.

Thomas
Mijn pijlen richten zich enkel op posters die ik serieus neem.
Dat compliment aanvaarden Ariel en ik in dank.....

Maar...............een verdere, serieuzere reactie wordt op prijs gesteld!
Context???
Uitleg???
Joannes
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Veder ben ik nog nooit zo’n dom mens tegen gekomen als jij. Ik ben bang dat je een heel laag IQ bezit. Je weet niet waar je het over hebt. Je zegt ergens dat je op school gezeten hebt, maar ik vermoed dat je niet in een westers land je “opleiding” genoten hebt.
Hoeveel klassen ben je doorgestrompeld? Twee? Je kan niet eens netjes een post schrijven.

Vriendelijke groet.
@Nourislam,

Ik durf er gif op in te nemen dat je papa ook analfabeet is, en mama geen klok kan kijken. Geeft niet, kun jij ook niks aan doen. :roll:

Je doet alsof je een historicus in de notedop bent, maar je piept alleen maar een hoop onzin uit. Dat heet geschiedsvervalsing!
De bekende ''klok en de klepel''.

Doe je huiswerk, bid, werk, en leer de ware historie van de volkeren kennen, dan zal opeens veel meer duidelijk zijn, en kraam je geen onzin meer uit.

Vr. groet Joannes
naar boven
Contacteer:

Manon schreef:Naar boven denkt vast dat zijn/haar zuster in de onderworpenheid steun nodig heeft voor haar verkleuterde scheldposten. Blijkbaar is de nonsens ook "naar boven" opgevallen.

Dat NaarBoven (what a nick!) dan niet beter kan als Ariel een reprimande geven is de ridiculiteit voorbij!! :razz: :razz:
Kom kom. Als je mijn eerdere postings op dit forum een beetje had gevolgd, dan had je kunnen weten waar mijn loyaliteit zeker niet ligt.
naar boven
Contacteer:

Thomas schreef:Maar...............een verdere, serieuzere reactie wordt op prijs gesteld!
Wat wil je nog meer weten dan?
Ariel

Bericht door Ariel »

Beste Naar boven.
Ik ben het spuug zat dat Nourislam iedereen hier vergelijkt met mongolen.
\Ze heeft al een waarschuwing achter haar kiezen, en nu heb ik haar beantwoord op een islamitische manier. Oog om oog tand om tand.
Verder bescherm ik mongolen met mijn leven als het moet, omdat ik deze mensen werkelijk de beste onder alle mensen vind.
Het zijn dus niet de moslims die de beste onder de mensen zijn, maar mongolen.
Als Nourislam dit ook zou vinden, en ons daarom mongolen zou noemen dan zou ik het haar niet kwalijk nemen, maar zij vind mongolen achterlijke objecten die je moet bespugen en verachten.
Waarschijnlijk kan de arme ziel nour er niks aan doen, omdat in bijna alle islamitische landen zwakzinnige mensen veracht en weggestopt worden, terwijl er juist door de inteelt veel moslim zwakzinnige zijn. Ze is te dom om dit te beseffen .
Zolang Nourislam doorgaat met dit gedrag krijgt ze klapjes. Steeds hardere klapjes, net zolang ze leert. Zo voed je kinderen op naar boven.
Sorry dat ik je gekwetst hebt, maar ik kan op die moment niet anders handelen.

Vriendelijke groet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
naar boven
Contacteer:

Ariel schreef:Beste Naar boven.
Ik ben het spuug zat dat Nourislam iedereen hier vergelijkt met mongolen.
\Ze heeft al een waarschuwing achter haar kiezen, en nu heb ik haar beantwoord op een islamitische manier. Oog om oog tand om tand.
Verder bescherm ik mongolen met mijn leven als het moet, omdat ik deze mensen werkelijk de beste onder alle mensen vind.
Het zijn dus niet de moslims die de beste onder de mensen zijn, maar mongolen.
Als Nourislam dit ook zou vinden, en ons daarom mongolen zou noemen dan zou ik het haar niet kwalijk nemen, maar zij vind mongolen achterlijke objecten die je moet bespugen en verachten.
Waarschijnlijk kan de arme ziel nour er niks aan doen, omdat in bijna alle islamitische landen zwakzinnige mensen veracht en weggestopt worden, terwijl er juist door de inteelt veel moslim zwakzinnige zijn. Ze is te dom om dit te beseffen .
Zolang Nourislam doorgaat met dit gedrag krijgt ze klapjes. Steeds hardere klapjes, net zolang ze leert. Zo voed je kinderen op naar boven.
Sorry dat ik je gekwetst hebt, maar ik kan op die moment niet anders handelen.

Vriendelijke groet.
Mongolen is "gewoon" een scheldwoord. Voor zover een scheldwoord gewoon kan zijn.
Als iemand zich door zo'n scheldwoord aangesproken voelt is dat vooral zijn/haar eigen probleem.
De betekenis van het scheldwoord mongool is: dom iemand.
In die betekenis is het zijn eigen leven gaan leiden.
Door de lijders aan het syndroom van Down erbij te betrekken verplaats je discussie naar een terrein waar het niet thuishoort.

Ik voel me geenszins gekwetst. Waardoor zou ik dat moeten zijn?
Freya

Bericht door Freya »

Naar boven, je komt totaal belachelijk over. Ga eerst maar eens Nourislam een reprimande geven, en kom dan maar eens terug. In bijna elk bericht van Nourislam, wordt er flink gescholden. Maar misschien ook niet verwonderlijk, gezien de resterende inhoud van de berichten van Nourislam. Iemand zonder veel inhoud, kan op een gegeven moment alleen maar schelden.
Ariel

Bericht door Ariel »

Geweldig naar boven dat jij je niet beledigd voelt.
Nu hoef ik me dus ook niet meer druk om jouw opinie te maken.
Ik weet wat een mongool is.

Mongool kan betrekking hebben op:
Mongolen, een etnische groep ontstaan in een gebied dat tegenwoordig Mongolië en delen van Rusland en China omvat;
Syndroom van Down, een chromosomale afwijking bij mensen waardoor, onder meer, het gelaat een oppervlakkige gelijkenis krijgt met die van het Mongoolse ras;
Scheldwoord, een woord dat een belediging beoogt van de persoon tegen wie het geuit wordt.

Het kan best zijn dat onze Nourislam het alleen als een scheldwoord voor een dom iemand gebruikt, maar dan nog vind ik het niet leuk. Als ik over een mongooltje hoor, dan zie ik een puur mens voor me. Een die niet op dit forum door de modder gehaald hoeft te worden.
Klaar uit.

Misschien kan je Nourislam even aanspreken op haar gedrag?
Ik ben er van overtuigd dat ze enorm onder de indruk zal zijn van jouw Richtlijnen voor gedrag
Wees vriendelijk voor elkaar en respecteer elkaars mening."

Ik ben er van overtuigd dat als jij je er even mee bemoeid geen scheldwoorden meer zal gebruiken, en onze mening zal accepteren.
Wat betreft de flamewars? Ik vermoed dat je met deze regel even de mist in ging, want volgens mij is hier geen sprake van een flamewar.

Als je een kerel bent, dan ga je eens daad werkelijk in op de post van Nour, en leg je haar uit dat de FBI niet verantwoordelijk is voor 9/11.
Of geloof jij dat ook? Denk jij dat Amerika en de Joden de schuldigen zijn?

En misschien kan je deze zin ook even uitleggen?

Gaza : kleine dorpje en Ramhallah : ook kleine dorpje. En isreal dood elke dag ons.

Let vooral even op het “ons”

Misschien kan je haar ook nog even uitleggen over hiroshima en Nagaski, en haar vertellen dat deze actie van de Amerikanen misschien wel meer leveng gered heeft dan gekost.

Kom op naar boven. Je kan het. Neem onze Nour onder je vleugels en je hebt binnenkort weer een zieltje gered. Daar doen we het toch voor?

Wat betreft mijn scheldwoorden, waar zie je die?
Vriendelijk ben ik niet tegen haar geweest. Dat is waar, en zolang onze Nour niet vriendelijk is tegen ons zal ze op een islamitische manier door mij behandeld worden.
Daar is ze aan gewend en ze zal het heel normaal vinden.

Vriendelijk groet.

PS naar boven.
Mag ik je nog even vriendelijk op deze post wijzen?
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 6616#96616

Sorry, maar misschien ben ik een beetje geïrriteerd door je gedrag op dit forum.
Ik zou niet zoveel energie gestoken hebben in een andere poster.
Misschien is het omdat ik je een beetje hypocriet vind?
Nogmaals sorry hoor. Het is alleen dat ik zelden iets vergeet wat ik lees op dit forum.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
naar boven
Contacteer:

Ariel schreef: Ik weet wat een mongool is.
Het is omdat je er zelf over begint..
Een paar weken geleden vond je het nodig om een forumlid op de vingers te tikken omdat je het niet met zijn - inderdaad nogal beledigende - formuleringen en was je niet met me eens toen ik de vrijheid van meningsuiting verdedigde.
Nu produceer je zelf een de posting met beledigend proza. Dat is niet consequent en daar wijs ik op.

Bovendien hou ik zelf de regie over mijn postings.
Zoals ik al zei: ik reageer niet op postings van forumleden die ik niet serieus neem.
Op kinderachtige collages incoherent kopieer- en plakwerk reageer ik niet. Ik lees ze niet eens.

Misschien dat ik jullie nog keer te hulp zal schieten als er "tegenstanders" van kaliber opduiken.
Vooralsnog vertonen die zich hier niet.
Nourislam

Bericht door Nourislam »

ey ariel

ge zijt percies de dommste buitenlandse wezens die hier op aarde leeft. Je neemt alles serieus op. Met mongolen bedoel ik niet de mongools volk,ik discrimeneer niemand. Maar de laaste tijd word de woord als scheldwoord gebruikt.

Ons profeet wordt elke dag beledigd en we mogen niet zelf verdedigen. En stop met het belachelijk commentaar of beschuldigen te geven. Dan zal ik jullie geen domme mongolen noemen. Maar sommige van jullie kenne geen grenzen, en ik zal wel voor zorgen dat ze hun grenzen kenne.
Thomas

Bericht door Thomas »

Nourislam schreef:ey ariel

ge zijt percies de dommste buitenlandse wezens die hier op aarde leeft. Je neemt alles serieus op. Met mongolen bedoel ik niet de mongools volk,ik discrimeneer niemand. Maar de laaste tijd word de woord als scheldwoord gebruikt.

Ons profeet wordt elke dag beledigd en we mogen niet zelf verdedigen.

Jouw profeet wordt niet beledigd. Als wij hier iets plaatsen over jouw profeet komt dat van haddiths die algemeen aanvaard zijn door de gehele moslimgemeenschap. Dan heb ik het over de heren Muslim en Bukhari. Als jijz egt dat de haddiths waar in de profeet als een slecht mens naar voren komt leugens noemt zeg je dus dat Muslim en Bukhari LIEGEN.

Wij verzinnen niets mevrouwtje.
en voordat jij ons gaat kapittelen en corrigeren en uitschelden voor wat dan ook zou ik eerst maar eens mijn eigen geschriften bestuderen.

Pas dan kun je op het niveau van ons meepraten!!!!!!!!!11

En om dat te bewijzen kun je mij aantonen wat er niet goed is aan de onderstaande haddiths:

Sahih Bukhari, volume 5, boek 59, nr 512:
Verteld door Anas:

De profeet hield het Fajr gebed bij Khaibar toen het nog donker was, en zei toen: 'Allahu-Akbar! Khaibar is vernietigd, want steeds als wij deze (vijandige) natie naderen (om te bevechten), zal het kwaad er zijn voor degenen die zijn gewaarschuwd.'

Toen kwamen de bewoners van Khaibar tevoorschijn en renden over de wegen.
De profeet liet hun strijders doden, en nam hun kinderen en vrouwen gevangen. Safiya behoorde tot de gevangenen. Ze behoorde eerst tot het deel van Dahya Alkali, maar later werd ze het bezit van de profeet. De profeet maakte haar vrijlating tot haar 'mahr'.

Uitleg:
Tijdens de rooftocht tegen Khaibar werden de vrouwen tot oorlogsbuit gemaakt. De profeet nam Safiya in zijn bezit, wier echtgenoot hij juist daarvoor had laten doodmartelen. Safiya werd een van de seksslavinnen van de profeet, maar vervolgens maakte hij haar 'vrij' en trouwde met haar. Wat betaalde hij als haar bruidsschat? Haar vrijlating! Hij vermoordde haar man en familie, maakte haar als oorlogsbuit een slavin, en trouwde haar vervolgens zonder haar ook maar iets te geven, en noemde dat 'vrijlating'.

En deze bijvoorbeeld:

Sahih Bukhari, Volume 9, Book 84, Number 57:
Narrated 'Ikrima:

Sommige Zanadiqa (atheisten) werden bij Ali gebracht, en hij verbrandde hen. Dit nieuws bereikte Ibn 'Abbas, die zei: 'Als ik in zijn plaats had gestaan, had ik ze niet verbrand, want dat heeft de apostel van Allah verboden. Hij zei: 'Straf niemand met de straf van Allah (vuur).' Ik zou ze hebben gedood volgens de uitspraak van de apostel van allah, Wie de islamitische godsdienst verlaat, moet worden gedood.'

Deze hadiths zijn geldig en worden dan ook aangevoerd door islamgeleerden om uit te leggen waarom de islam de doodstraf stelt op afvalligheid. In landen waar het islamitische strafrecht geldt, houdt men zich aan deze instructies.

En stop met het belachelijk commentaar of beschuldigen te geven. Dan zal ik jullie geen domme mongolen noemen. Maar sommige van jullie kenne geen grenzen, en ik zal wel voor zorgen dat ze hun grenzen kenne.
Geef jij eerst maar eens een verstandige en deftige reactie op bovenstaande 2 haddiths. En denk erom. Als je zegt dat ik lieg dan maakt mij dat niets uit. Want dat betekent dus dat jij zegt dat Muslim en Buhkari liegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Nourislam

Bericht door Nourislam »

ey ariel

Misschien kan je haar ook nog even uitleggen over hiroshima en Nagaski, en haar vertellen dat deze actie van de Amerikanen misschien wel meer leveng gered heeft dan gekost

:lol: :lol: :lol: 2 steden verwoest,amaai het heeft veel leven gered. Misschien aan andere kant wel, maar ik denk het niet.

Gaza : kleine dorpje en Ramhallah : ook kleine dorpje. En isreal dood elke dag ons.

Met deze bedoel ik wel dat ons palestina niet meer bestaat, ons gronden werden door de joden bestolen. Waar zijn ons gronden voor 1918. Leg het voor mij uit. En elke dag vallen slachtoffer bij ons. Wie is dan schuldig.

Als je een kerel bent, dan ga je eens daad werkelijk in op de post van Nour, en leg je haar uit dat de FBI niet verantwoordelijk is voor 9/11.

Oke zie naar deze filmtje: http://www.youtube.com/watch?v=L-8U81HB ... aarheid%2F

of lees deze http://nl.wikipedia.org/wiki/Complotthe ... ember_2001
Nourislam

Bericht door Nourislam »

ey thomas

1 keer is genoeg

ik zal wel op reageren

doei
doei
doei
Manon

Bericht door Manon »

Waar zijn ons gronden voor 1918
JULLIE gronden?

De grond behoorde toe aan Turkse (ottomaanse grootgrondbezitters) en werd collectief gekocht door de joden.

En waar zijn de gronden van de één miljoen arabische joden die bij de stichting van de staat Israel uit hun arabische landen werden verdreven? Hebben ze die in hun sacochke mogen stoppen of zo?

trouwens, het gros van de "Palestijnen" die zogezegd al eeuwen en eeuwen in dat gebiedje woonden (niemand heeft blijkbaar een probleem met de "palestijnen" die ondertussen hun land gewoon Jordanie noemen zonder dat ze verhuisd zijn) het gros dus dat in het gebiedje woonde dat nu Israel heet en het gros dat in Gaza (ooit bezet door Egypte: no problem) en de Westbank woont zijn gewoon nazaten van ooit gastarbeiders die aangetrokken werden net OMDAT de joodse settelers arbeidskrachten nodig hadden;

Net zoals Europa ook ooit GASTarbeiders nodig hadden, alleen is het woord GAST niet al te goed begrepen door sommigen, ook niet in de Israelische gebieden.

Lees misschien toch even de KERN VAN DE ZAAK van Wim Kortenhoeven er eens op na.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Nourislam schreef:ey ariel

Misschien kan je haar ook nog even uitleggen over hiroshima en Nagaski, en haar vertellen dat deze actie van de Amerikanen misschien wel meer leveng gered heeft dan gekost

:lol: :lol: :lol: 2 steden verwoest,amaai het heeft veel leven gered. Misschien aan andere kant wel, maar ik denk het niet.

Met deze bedoel ik wel dat ons palestina niet meer bestaat, ons gronden werden door de joden bestolen. Waar zijn ons gronden voor 1918. Leg het voor mij uit. En elke dag vallen slachtoffer bij ons. Wie is dan schuldig.

Oke zie naar deze filmtje: http://www.youtube.com/watch?v=L-8U81HB ... aarheid%2F

of lees deze http://nl.wikipedia.org/wiki/Complotthe ... ember_2001
Israel bestaat niet en heeft nooit bestaan. Het bestaat sinds 1948, en voorheen was het Palestina.

Laat die joden maar elders op aarde een stuk grond zoeken. Vrede en onrecht gaan niet samen.

Lang leve Palestina en Quds.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Freya

Bericht door Freya »

Zie Manon hierboven en ook:
Het Koninkrijk Israël is de benaming van het tienstammenrijk dat volgens de Hebreeuwse Bijbel (1 Koningen 12 en 2 Kronieken 10) ontstond na de regering van koning Salomo in Kanaän, waarbij het tussen 1200-1100 v. Chr. veroverde gebied van Israël uiteenviel in twee gedeelten. Het andere deel was Juda, ook wel het Tweestammenrijk geheten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninkrijk_Isra%C3%ABl

Dus, Israel heeft al eerder bestaan, maar dan als Koninkrijk.

Het woord Palestina, is dus:
* De Oud-Grieken gebruikten oorspronkelijk de naam Palestina enkel om de kuststreek aan te duiden waar van oudsher de Filistijnen woonden. De naam werd vermoedelijk afgeleid van Filistea, 'land van de Filistijnen'. Later gebruikten de Grieken (en de Romeinen) de naam niet enkel voor de kuststreek, maar duidden ze er ook het 'land van de joden' mee aan.
* In 135 wilde de Romeinse Keizer Hadrianus elke verwijzing naar de joden verwijderen. De (herstichte) stad Jeruzalem werd Aelia Capitolina genoemd en de Romeinse (Byzantijnse) provincie 'Syria-Palaestina'
* In 1920 werd Palestina de naam voor het mandaatgebied dat de Britten toegewezen kregen door de Volkenbond. Oorspronkelijk bevatte het mandaatgebied Palestina eveneens een gebied ten oosten van de Jordaan maar in 1923 werd het mandaatgebied gesplitst en bedoelde men met het Brits mandaatgebied Palestina enkel het gebied tussen de Middellandse Zee en de Jordaan.
* In de actuele context wordt de naam 'Palestina' gebruikt voor de onafhankelijke Palestijnse staat waarnaar de Palestijnse Autoriteit streeft. Zie hiervoor ook de Palestijnse Gebieden.
Door de hele geschiedenis heen is het grondgebied van Palestina bewoond en bestuurd door verschillende volkeren met elk hun eigen religie. Meestal maakten de omringende grootmachten van het Midden-Oosten zoals Egypte, Assyrie, Perzië, later Romeinen, Grieken en na hen de islamitische rijken er de dienst uit. Het joodse volk had er haar hoofdstad, Jeruzalem, maar was maar gedurende een aantal eeuwen, rond het jaar 1000 voor Christus, en met enkele onderbrekingen zelfstandig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina
Thomas

Bericht door Thomas »

Nourislam schreef:ey thomas

1 keer is genoeg

Waarom???
Ik heb er nog honderen liggen waar deze vandaan kwamen!!!!!!!!
Net zo lang tot dat jij inziet waar je mee bezig bent.
Nl het volgen van een levensgevaarijke, mensonterende, vrouwonderdrukkende sekte.

ik zal wel op reageren

Graag.
En ik accepteer geen rookgordijnen als: Je moet dit in het arabisch lezen oid. Die drogredenen zijn inmiddels door onze arabisch sprekende forummers ontzenuwd.

doei
doei
doei
Doei Nourislam
Context???
Uitleg???
Roelof

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:"Israel bestaat niet en heeft nooit bestaan. Het bestaat sinds 1948, en voorheen was het Palestina."
Ow..., dus wat er in de koran staat klopt niet? :huh:
de (schijn)heilige koran schreef: Soera 17 heeft de titel: De nachtelijke tocht, de kinderen van Israël (al-Israa, banie Israa'iel)

19.58: Dezen zijn het over wie God Zijn zegeningen heeft uitgestort; namelijk de profeten van het nageslacht van Adam en van degenen die Wij met Noach droegen (in de ark) en van het nageslacht van Abraham en Israël; en zij behoren tot degenen die Wij leidden en uitverkoren. Toen de tekenen van de Weldadige hun werden voorgelezen vielen zij buigend en wenend neer.

20.47: "Gaat dus naar hem toe en zegt: 'Wij zijn de boodschappers van uw Heer; laat derhalve de kinderen van Israël met ons weggaan, en doe hun geen leed aan. Wij hebben u, voorwaar, een teken gebracht van uw Heer; vrede rust op hem die de leiding volgt;'"

20.80: "O kinderen van Israël, Wij bevrijdden u van uw vijand en Wij gingen met u een verbond aan, aan de rechter zijde van de Berg (Sinaï) en zonden manna en kwartels op u neer."

20.94: Hij antwoordde: "O zoon van mijn moeder, grijp mij niet bij mijn baard noch bij mijn hoofd." Ik was beducht dat je zou zeggen: 'Gij hebt een scheuring teweeg gebracht onder de kinderen van Israël en hebt niet op mijn woord gewacht.'"

23.49: En wij schonken Mozes het Boek opdat zij (de kinderen Israëls) leiding mochten volge.

26.17: Laat de kinderen Israëls met ons meegaan'."

26.22: Is dit de gunst die je mij in herinnering brengt, dat je de kinderen van Israël tot slaven hebt gemaakt?"

26.59: Zo geschiedde het; en Wij gaven die als een erfenis aan de kinderen van Israël."

26.197: Is het geen teken voor hen dat de geleerden onder de kinderen van Israël het weten?

27.76: Waarlijk deze Koran legt aan de kinderen van Israël veel uit van hetgeen waaromtrent zij verschillen.

32.23: Voorzeker, Wij gaven Mozes het Boek - twijfel dus niet aan de ontmoeting met Hem - en Wij maakten dit tot een richtsnoer voor de kinderen van Israël.

40.53: En Wij gaven Mozes de leiding, en deden de kinderen van Israël het Boek erven.

43.59: Hij (Jezus) is niets dan een dienaar wie Wij Onze gunst schonken en Wij stelden hem tot voorbeeld voor de kinderen van Israël.

44.30: En zo redden Wij de kinderen van Israël van een vernederende kwelling.

45.16: Wij gaven het Boek en de heerschappij en het profetenambt aan de kinderen van Israël en Wij hadden hen van goede dingen voorzien: Wij begunstigden hen boven de andere volkeren.

46.10: "Ziet, indien hij van God is en gij hem verwerpt, hoewel een getuige vanuit de kinderen Israëls (Mozes) heeft getuigd van een aan hem gelijke en hij geloofde (in hem) maar gij zijt hoovaardig? Voorwaar God leidt het onrechtvaardige volk niet.

61.6: En toen Jezus, zoon van Maria, zeide: "O kinderen van Israël, Ik ben God's boodschapper voor u, datgene bevestigend wat vóór mij in de Torah was, en een blijde tijding gevende van een boodschapper die na mij komen zal, zijn naam zal Ahmad zijn." En als hij tot hen komen zal met duidelijke bewijzen zullen zij zeggen: "Dit is louter bedrog."

62.14: O, gij die gelooft, weest God's helpers, zoals toen Jezus, zoon van Maria, tot zijn discipelen zeide: "Wie zijn mijn helpers terwille van God?" De discipelen antwoordden: "Wij zijn God's helpers!" Toen geloofde een gedeelte van de kinderen Israëls, terwijl een ander deel niet geloofde maar Wij hielpen de gelovigen tegen hun vijand en zij werden overwinnaars.
whistling:

Leugen nr.....
Thomas

Bericht door Thomas »

Het aantal leugens van onze islmistische vrienden en vriendinnen zijn inmiddels nie meer te tellen Roelof.

Maar ja...om de islam te verdedigen mogen ze liegen tot ze groen en geel zien he. (FC De haag....Hoefkade = Klein Marokko)
Context???
Uitleg???
Bernie

Bericht door Bernie »

Chaimae schreef:Israel bestaat niet en heeft nooit bestaan.

Het bestaat sinds 1948
Als moslim ben je misschien gewend aan tegenstrijdige versen, maar de tegenstrijdigheid meteen in de volgende zin al, dat gaat wel ver.

tijd voor vakantie !
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Thomas schreef:Het aantal leugens van onze islmistische vrienden en vriendinnen zijn inmiddels nie meer te tellen Roelof.

Maar ja...om de islam te verdedigen mogen ze liegen tot ze groen en geel zien he. (FC De haag....Hoefkade = Klein Marokko)
Goh en dat zegt Thomas. Wat heeft de Hoefkade hier mee te maken? Marokkaanse mensen zijn gezellig.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie