Easa (as) voorspelt de komst van de profeet Mohammed (saws)

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Ariel schreef:
ajax schreef:He droevige geesten zijn ook profeten zie deze:

Geliefden, gelooft niet een iegelijken geest, maar beproeft de geesten, of zij uit God zijn; want vele valse profeten zijn uitgegaan in de wereld.
Juist ajax.
En daar bedoelde Jezus figuren als Mohammed mee.

“Wacht u voor de valse profeten, die in schapevacht tot u komen, maar van binnen zijn zij roofgierige wolven” (Matteüs 7:15).

Nou kijk eens aan. Mohammed is toch nog genoemd in de bijbel.


inderdaad geen valsere profeet dan mo en zijn co ..
bah dat die moslims dat nog niet zien ..mohammed is weer ene truc van de satan om de mensheid dom te houden ..als er 1 ding is wara ik niet tegn kan dan is dat de domheid van een mens ...!!!
wake up people mohammed was een evil minded mens ...!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

anouska19 schreef:
Ariel schreef:
ajax schreef:He droevige geesten zijn ook profeten zie deze:

Geliefden, gelooft niet een iegelijken geest, maar beproeft de geesten, of zij uit God zijn; want vele valse profeten zijn uitgegaan in de wereld.
Juist ajax.
En daar bedoelde Jezus figuren als Mohammed mee.

“Wacht u voor de valse profeten, die in schapevacht tot u komen, maar van binnen zijn zij roofgierige wolven” (Matteüs 7:15).

Nou kijk eens aan. Mohammed is toch nog genoemd in de bijbel.


inderdaad geen valsere profeet dan mo en zijn co ..
bah dat die moslims dat nog niet zien ..mohammed is weer ene truc van de satan om de mensheid dom te houden ..als er 1 ding is wara ik niet tegn kan dan is dat de domheid van een mens ...!!!
wake up people mohammed was een evil minded mens ...!!!!

Je maakt niet echt een goed indruk bij me! IEEEEEEEEEEEEEEEG, als je dat recht in mijn gezicht had gezegd had ik al die tanden en die haren van je uit je hoofd gerukt en zal daarna de hele stad met je hoofd dweilen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

ajax schreef:
Ketter schreef:
ajax schreef: Inderdaad dat is na een overwinning dat is een afspraak:

Win je mag je de Buit hebben
Verlies je is je buit weg

Hoe ontstaat een oorlog?

Verbond is verbroken.
Kan er nog vrede worden gesloten?

Ja het staat de Koran als ze naar vrede neigen dan moet je ook naar vrede neigend
Dus, we zijn het erover eens: Mohammed plunderde. Dat die plunderingen nadien worden goedgepraat als "verbroken afspraken" geldt voor elke valse oorlog, en is geen argument in het betoog. Als jij het normaal vind dat God kan blijkbaar zijn almacht enkel bewijzen met het bloed van arme stervelingen, tja, dan is dat zo.

Het argument is dat enkel via omzwervingen, interpretaties en heel veel inbeeldingsvermogen wordt geponeerd dat Mohammed wordt voorspeld in de bijbel, maar dat het voor de hand liggende 'rovende wolf in schaapskleren' heel makkelijk aan te tonen is.

mvg,
Ketter

Nee helaas Mohammed vzmh plunderde niet hij werd constant bedreigd met de dood door die arabieren en Mohammed greep enkel naar z,n recht zelfverdediging.
Het slaat nergens op want de wetten van doodstraf enkel op schuldig bevonde misdaden.
Je mag geen onschuldigen vermoorden.
En geen 1 Profeet deed dat dus het heeft geen zin.


11. O, gij die gelooft! Laat een volk het andere volk dat waarschijnlijk beter is dan zij, niet bespotten, noch vrouwen andere vrouwen, die misschien beter zijn dan zij. En belastert elkander niet, noch noemt elkaar bij scheldnamen. Kwaad is (het geven van) een slechte naam na de aanvaarding van het geloof, en zij die geen berouw tonen zijn de onrechtvaardigen.

204. En wanneer de Koran wordt voorgedragen, luistert er naar en weest stil, opdat u barmhartigheid moge geschieden.

61. En als zij tot vrede neigen, neigt u er dan ook toe en legt uw vertrouwen in Allah. Voorzeker Hij is Alhorend, Alwetend.


Zie de laatste als uw vijand jou vrede aanbieden moet je vrede accepteren!

Kortom;

Hij is niet roofzuchtig hij gebruikt enkel zijn recht voor zelfverdediging.

fijn dat je het zelftoegeeft ajax ..hij vocht vaak uit zelfverdediging ..maar vaak ook niet ..die smoes van elke moslim kenne we nou wel ..het punt is ..jezus zei dat je nooit moet terugvechten als een ander u slaat keer hem de andere wang toe ..
met andere woorden niet terugslaan schelden enz enz ..en dat is het hele punt ..zegt jezus dat je niet moet terugslaan omdat je de wereld daarmee slechter maakt , zegt mo dat je dat wel mag doen uit zelfverdediging ..wie is hier nou een duivel en een slecht mens ????
lijkt me duidleijk mo dus ....
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Chaimae schreef:
anouska19 schreef:
Ariel schreef: Juist ajax.
En daar bedoelde Jezus figuren als Mohammed mee.

“Wacht u voor de valse profeten, die in schapevacht tot u komen, maar van binnen zijn zij roofgierige wolven” (Matteüs 7:15).

Nou kijk eens aan. Mohammed is toch nog genoemd in de bijbel.


inderdaad geen valsere profeet dan mo en zijn co ..
bah dat die moslims dat nog niet zien ..mohammed is weer ene truc van de satan om de mensheid dom te houden ..als er 1 ding is wara ik niet tegn kan dan is dat de domheid van een mens ...!!!
wake up people mohammed was een evil minded mens ...!!!!

Je maakt niet echt een goed indruk bij me! IEEEEEEEEEEEEEEEG, als je dat recht in mijn gezicht had gezegd had ik al die tanden en die haren van je uit je hoofd gerukt en zal daarna de hele stad met je hoofd dweilen.


kunnen we verwachten van een moslim ...je aanbid mohammed dus tjah er komt geen woord van liefde en vrede uit jou logisch !!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

kunnen we verwachten van een moslim ...je aanbid mohammed dus tjah er komt geen woord van liefde en vrede uit jou logisch !!!
Nee hoor! Ik heb 2 Orthodoxe-Chistelijke vriendinnen met wie ik prima kan opschieten. Zij spreken alleen niet kwaad over de Islam en heben respect voor de Islam! Ik heb een hekel aan mensen die kwaad spreken over de Islam. Zo heb ik een keer bijna een meisje geslagen tijdens een debat voor het vak Nederlands.
Moest zij maar niet beginnen over de Islam en dat Marokkanen vreemde mensen zijn. Ik vloog op dr af en zei:''Zal ik je laten zien hoe Marokkaanse klappen voelen.''
Helaas, mijn leraar hield me van haar af.

Nog één vraagje.
Durf jij zo je bek opentrekken tegen een Moslim recht in het gezicht?
Of heb je alleen grote praatjes achter het i-net!
Laatst gewijzigd door Chaimae op ma jun 11, 2007 8:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Ariel schreef:Back on topic.
Rust, mijn broeder….
Laten we weer eens even kijken naar jouw penenvrucht. Niet dat het zal helpen, want al staart de waarheid je recht in het gezicht, je zult hem niet herkennen.
Maar enfin…..
Meer dan de helft van de Bijbel wordt door Christenen verworpen, weinigen zullen de waarheid volgen.
Dit is een Argumentum ad Populum als ik het niet mis heb.
Omdat veel christenen de bijbel verwerpen denk jij dat Islam de juiste religie is?

Als Christnen het niet eens kunnen zijn over de vraag wie Jezus, wiens echte naam Easa (as), is terwijl ze dezelfde Bijbel lezen dan kan ik als Moslim, die in de gehele Koran geloof en in alle openbaringen die vóór de profeet Mohammed (saws) geopenbaard zijn, nooit van ze vewachten dat ze de Bijbel serieus zullen nemen..
Wat een ongelooflijke onzin.
Alle Christenen zijn het er over eens wie Jezus is.
De naam Jezus is afkomstig van het Hebreeuwse Jesjoea of Jehosjoea (God zal redden). In ieder geval is de eerste een korte variant van de tweede naam.
Isa zoon van Maria is de islamitische naam voor Jezus, en die in de Koran genoemd wordt .


En de meesten deinsen ook niet terug om te vervalsen en dat deden ze en dat doen ze nog steeds.. Vergelijk Deut 18:18 met Deut 18:18 en oordeel zelf:

Deut 18:18 Een Profeet zal Ik hun verwekken uit het midden hunner broederen, als u; en Ik zal Mijn woorden in Zijn mond geven, en Hij zal tot hen spreken alles, wat Ik Hem gebieden zal.
Nogmaals schat… Dit is niet Good old Mo (RIP ) waar de bijbel over spreekt.
De bijbel spreekt over Jezus.. Jezus de zoon van God, die naar de aarde zal komen voor broeder Rust die trouwens niets van hem wil weten.

Het verbond wat God sloot met Abraham ging over Izaak en niet Ismaël
Genesis 17:21 Maar mijn verbond zal ik voortzetten met Isaak, de zoon die Sara je volgend jaar omstreeks deze tijd zal baren.’

Abraham ---> Izaak ---> Jacob ---> Jezus

En NIET…..Abraham ---> Ismael ---> Mohammed

Sorry broeder Rust….

dankje ariel had het zelf niet beter kunen zeggen !!!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Welkom op FFI Anouska Afbeelding, als je wilt kun je jezelf hier voorstellen.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Chaimae schreef:
kunnen we verwachten van een moslim ...je aanbid mohammed dus tjah er komt geen woord van liefde en vrede uit jou logisch !!!
Nee hoor! Ik heb 2 Orthodoxe-Chistelijke vriendinnen met wie ik prima kan opschieten. Zij spreken alleen niet kwaad over de Islam en heben respect voor de Islam! Ik heb een hekel aan mensen die kwaad spreken over de Islam. Zo heb ik een keer bijna een meisje geslagen tijdens een debat voor het vak Nederlands.
Moest zij maar niet beginnen over de Islam en dat Marokkanen vreemde mensen zijn. Ik vloog op dr af en zei:''Zal ik je laten zien hoe Marokkaanse klappen voelen.''
Helaas, mijn leraar hield me van haar af.

Nog één vraagje.
Durf jij zo je bek opentrekken tegen een Moslim recht in het gezicht?
Of heb je alleen grote praatjes achter het i-net!

luister schat ..ik heb het in het openbaar al heel vaak gezegd en ben door veel moslims ook bedreigd maar andere die zeiden dingen als :

ik respecteer je mening !!!
en gingen er niet meteen op los slaan !!!
dat is hoe geloof eruit hoort te zien ..
toen theo van gogh jezus belachelijk maakte zeiden wij christenen ook niet meteen : aaah hak zijn hoofd af die vieze vieze .....

ook al houd ik van jezus en volg ik hem ..iedereen mag zijn mening over jezus geven zoals jezus zelf ook al zei

je mag jezus haten, je mag hem vervloeken ...
en ga zo maar door ....
maar wat WIJ ALS JEZUSVOLGERS niet mogen Is die mensen veroordelen of denken dat wij beter zijn dan heN...
sterker nog iedereen die ons haat of tegen ons is moeten wij lief hebben ...
dat zijn allemaal geboden van jezus ...!!!!
en daar houd ik me dan ook aan ...
als je ziet dat veel van de volgers van mohammed alleen al moord en brand roepen om een cartoon vind je het dan niet gek dat ik niet opkijk als jij mij loopt te bedreigen ????
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

luister schat ..ik heb het in het openbaar al heel vaak gezegd en ben door veel moslims ook bedreigd maar andere die zeiden dingen als :

Vind je het gek met je provocerend gedrag. Als je voor me stond had ik al je tanden eruit geslagen. Niet zozeer vanwege je kritiek op de Islam, maar de manier waarop.

ik respecteer je mening !!!
en gingen er niet meteen op los slaan !!!
dat is hoe geloof eruit hoort te zien ..
Daar heb je gelijk in. Iedereen zijn geloof en we moeten ieder in zijn waarde laten.

[109:6]Derhalve voor u uw godsdienst en voor mij mijn godsdienst.
toen theo van gogh jezus belachelijk maakte zeiden wij christenen ook niet meteen : aaah hak zijn hoofd af die vieze vieze .....
Theo van Gogh had het vooral op de Moslims gemunt. Tuurlijk mag je in de Islam je mening geven. Maar zegt een geleerde dat volgens de Islam in een Islamitische staat 2 homo's die elkaar neu*en in 't openbaar van de hoogste toren moeten worden gegooid dan komt er een kamer debat. (Hij heeft dan alleen gezegd wat de regels van de Islam in een Islamitische staat zijn, niet dat mensen dat hier moeten gaan doen, dus is dit vrijheid van religie en geen haatzaaien, want hij legt een religie uit en roept nergens naar op!)

Maar als Geert Wilders ons allemaal met een natuurramp vergelijkt is dat geen probleem.


ook al houd ik van jezus en volg ik hem ..iedereen mag zijn mening over jezus geven zoals jezus zelf ook al zei
Ik hou net zoveel van Jezus als jij.



je mag jezus haten, je mag hem vervloeken ...
en ga zo maar door ....
maar wat WIJ ALS JEZUSVOLGERS niet mogen Is die mensen veroordelen of denken dat wij beter zijn dan heN...

Hoogmoed is in de Islam ook niet toegestaan.
sterker nog iedereen die ons haat of tegen ons is moeten wij lief hebben ...
dat zijn allemaal geboden van jezus ...!!!!
en daar houd ik me dan ook aan ...
Dat zijn mooie geboden van Jezus vrede zij met hem.
als je ziet dat veel van de volgers van mohammed alleen al moord en brand roepen om een cartoon vind je het dan niet gek dat ik niet opkijk als jij mij loopt te bedreigen ????
Ik eet je heus niet op. (moe)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
luister schat ..ik heb het in het openbaar al heel vaak gezegd en ben door veel moslims ook bedreigd maar andere die zeiden dingen als :

Vind je het gek met je provocerend gedrag. Als je voor me stond had ik al je tanden eruit geslagen. Niet zozeer vanwege je kritiek op de Islam, maar de manier waarop.

Dat is wel heel agressief Chaimae. Tanden uitslaan?


Theo van Gogh had het vooral op de Moslims gemunt. Tuurlijk mag je in de Islam je mening geven. Maar zegt een geleerde dat volgens de Islam in een Islamitische staat 2 homo's die elkaar neu*en in 't openbaar van de hoogste toren moeten worden gegooid dan komt er een kamer debat. (Hij heeft dan alleen gezegd wat de regels van de Islam in een Islamitische staat zijn, niet dat mensen dat hier moeten gaan doen, dus is dit vrijheid van religie en geen haatzaaien, want hij legt een religie uit en roept nergens naar op!)

Kom op zeg. Heb jij Theo ooit wel eens horen zeggen dat Moslims vermoord moeten worden.
Dit is een slecht voorbeeld wat jij geeft.
Theo maakte Islam belachelijk, net zoals hij het Christendom belachelijk gemaakt heeft. In Theo zat geen haat. In Islam wel.


Maar als Geert Wilders ons allemaal met een natuurramp vergelijkt is dat geen probleem.
Ik wil er even niet aan denken waar Allah ons mee heeft vergeleken.
Dat is ook geen probleem voor jou.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Neo
Berichten: 1
Lid geworden op: di mar 27, 2018 8:32 pm

Re:

Bericht door Neo »

Rust schreef:
Ariel schreef:Jij laat je leiden door een blinde.
En nog wel een domme blinde. Ajax is niet slim.
Dat zou ik niet doen als ik jou was...
Wanneer de argumenten op zijn dan speel je op de persoon.. kan niks anders van je verwachten, jullie generatie is verloren.. Ik hou van die jongen omwille van Allah (swt) maar jij bent blind, en jij bent het die meer dan de helft van de Bijbel verwerpt en dat ook toegeeft. Maar in citaten die gewijzigd zjin of in de onbetrouwbare hadiths die 200 jaar na de profeet zijn genoteerd geloof je sterk... hoe hypocriet kan je nog zijn en hoe laag kan je zinken? Ben je zo blind dat je dat niet in ziet. Zie jij niet dat het geloof van Moslim kinderen sterker is dan het geloof de kerkelijke leiders (als zij een geloof hebben)...? De hel zal goed genoeg voor jullie zijn...

Ik wil dat je mijn broeder excuses aanbiedt.. Diegene die mij heeft bewogen om deze topic te openen vroeg om bewijzen uit de Bijbel.. En ik heb deze topic voor haar geopgend..

Zie je al die bewijzen uit de Bijbel zelf niet.. hoeveel tekenen moet je nog negeren? Jullie lasteren Easa (as) en de profeten, vrede zij met hen.. Erger nog jullie lasteren Allah (swt)... Jullie gebruiken een valse naam voor Easa (as) een valse vertaling afleiding van een vertaling.. De vraag heet hij Jezus Ja of nee?.. Zijn echte naam is Easa (as). En zijn Heere is Allah (swt)..

Hoeveel tekenen moet je nog negeren en ontkennen?.. Jij bent verloren helaas.. jullie generatie is verloren. De komende generatie zal insha'Allah de waarheid wel inzien.. en vrede op aarde brengen..

Ik haal hier je eigen citaat die je tevergeefs haalde om andere citaten uit de Bijbel te verdoezelen:

Daarom zeg ik u : alle zonde en lastering zal de mensen vergeven worden, maar de lastering van de Geest zal niet vergeven worden. (Mattheüs 12:31)

Zie wat mijn broeder had geschreven, maar jij minacht hem en kleineert hem.. hij mag jong zijn maar de dwazen, christenen, atheisten, bezetenen en ongelovigen kunnen niet tegen hem op.. waarom? omdat de waarheid aan zijn kant is...
Geest is ook een Profeet:

Geliefden, gelooft niet een iegelijken geest, maar beproeft de geesten, of zij uit God zijn; want vele valse profeten zijn uitgegaan in de wereld.

O ja de rest van de vergelijkingen van Jezus vzmh en Mozes vzmh hebben geen zin want er staat:10 En er stond geen profeet meer op in Israël, gelijk Mozes, dien de HEERE gekend had, van aangezicht tot aangezicht,

Geen 1 Profeet(Joods) die gelijk is aan Mozes vzmh zal nog komen dus je kunt Jezus vzmh niet vergelijken wie is geen jood:Mohammed vzmh
Wie lastert hier de Geest.. de Geest der Waarheid? Echter de profeet Mohammed (saws) is gekomen als Barmhartigheid voor de gehele mensdom... alleen de dwazen geloven sterk in de onbetrouwbare hadiths die 200 jaar na de dood van de Heilige profeet zijn getekend...

Wij Moslims geloven in alle profeten die Allah (swt) ons heeft gestuurd en in alle Boeken die vóór ons zijn geopenbaard en natuurlijk 100% in de gehele koran, het Woord van Allah (swt) en we gaan met de hadiths heel voorzichtig mee om, en wanneer deze in strijd is met de Koran is deze nietig..... geloven jullie 100% in de Bijbel? Het antwoord heb je eigenlijk al gegeven.....

De Koran 42

15. Nodig hen daarom hiertoe uit. En wees standvastig zoals u is geboden en volg hun slechte begeerten niet, maar zeg: "Ik geloof in elk Boek dat Allah heeft neder gezonden en het is mij geboden rechtvaardig tegenover u te handelen. Allah is onze Heer en uw Heer. Aan ons onze werken en aan u uw werken. Laat er geen twist tussen u en ons bestaan. Allah zal ons tezamen brengen en tot Hem is de terugkeer.

16. En zij die over Allah twisten nadat zij Hem aanvaard hebben, hun twist is waardeloos in de ogen van hun Heer; er is toorn over hen en er zal een strenge straf voor hen zijn.

17. Allah is het Die dit Boek (de Koran) met de Weegschaal in waarheid heeft nedergezonden. Wat weet gij waarschijnlijk is het Uur nabij.

18. De ongelovigen vragen het te verhaasten maar de gelovigen vrezen er voor en weten dat het de Waarheid is. Ziet toe! Zij die over het Uur redetwisten zijn ver afgedwaald.

19. Allah is Zorgzaam tegenover Zijn dienaren. Hij zorgt voor wie Hij wil. Hij is de Sterke, de Machtige.

20. Wie de oogst van het Hiernamaals wenst, diens oogst doen Wij toenemen, doch wie naar de oogst der wereld verlangt ook hem geven Wij daarvan, maar hij zal in het Hiernamaals geen deel hebben.


Vrede zij met de Godvruchtigen...

Rust
Ik zal een 1 malige lange bericht sturen omtrent
dit onderwerp!

Om te beginnen ieder is vrij te geloven in wat hij wilt geloven ieder mens vormt zijn eigen mening!!! Het is goed kritisch te zijn en te onderzoeken en een ander mening te hebben!!

Ik geef hier mijn mening over en is dat 1 ding zeker is en dat is dat alle geloven draaien om 1 gezamelijk gevoel LOVE IS THE MESSAGE en dat is samen leven in harmonie door liefde en elkaar alles gunnen (God, Jahwe, Allah, Jehova=LIEFDE) samen eten, samen leren, samen opbouwen, samen cultuur delen: Eenheid, Grote Liefde en Echte vrede!!! Haat, afgunst, jaloezie, nijdigheid is in mijn ogen kwade gevoelens in onze gedachten die ook gefluisterd worden door kwade krachten (satan en zijn demonen). Slechte mensen zijn niet slecht maar zij kiezen zelf door die gedachten en gefluister zelf hun weg te bewandelen door feller te zondigen als een ander persoon! Er is een verschil tussen de weg te kennen en de weg te bewandelen! Maar zij kunnen vergeven worden afhankelijk van hun daden door berouw en spijt! Iedereen maakt fouten, bewust of onbewust 'Nobody is perfect' een mens kan voltooid en perfect worden als men geen haat en jaloezie kent en opwekt (niet in deze wereld) deze wereld is een doorgangsfase, een test op aarde om na de rechtvaardigheid en the final judgement compleet 777 te worden= perfectie of niet compleet te worden in de onderwereld.

Satan dwaalt rond om zoveel slachtoffers te nemen naar zijn onderwereld en hij is niet perfect omdat haat=666 nooit voltooid kan zijn! Lucifer was in de hemel niet tevreden en hij wou absoluut Gods troon!!! Door satan zitten we in deze situatie en 666 is ook het getal van de gevallen engelen (1 derde van Gods engelen 2/3 van de engelen bleef loyaal aan God)!!! Enkel pure liefde zoals God is universeel perfect. En zoek op Wikipedia het getal 888= oneindigheid en getal dat verwijst naar Jezus Christus. Hij heeft alle deze testen overwonnen omdat hij opkwam voor al onze zonden van allemaal!!! Jezus vermeld ook: ik maak alles Nieuw in een wereld niet van deze wereld en enkel door mij kan je tot de genade komen van de Vader, want ik ben de enige weg, de waarheid en het leven!!!

En om terug te komen tot de post: je zegt dat de hel zal goed genoeg zijn voor jullie! En alle moslims zijn goed!??? Wie zijn wij om te oordelen of veroordelen om te bepalen waar een andersgelovige of niet gelovige terecht gaat!!!! Totale rechtvaardigheid is niet aan ons om te oordelen op het einde. We hebben allemaal ons geweten en we weten zelf wat goed en slecht is.

De 10 perfecte wetten komen uit mozes zijn tijd en als iedereen hier ernaar streeft en doet wat die moet doen dan is dat meer dan goed. Zoals elkaar alles gunnen en afblijven van mekaar spullen afblijven van mekaars vrouwen en bij de vrouwen elkaars mannen,...

Uiteindelijk alles draait om feiten en onze daden zijn doorslaggevend. De duivel is een aanklager hij zal op die laatste dag alles doen om zoveel verloren zielen op te eisen zoals slechte mensen (slechte Christenen, slechte Moslims, slechte Joden, enzovoort die opkomen voor hun eigen belangen)!!! De kruistochten waren fout, het beheer van geld vaticaan??? De pedofillie in de kerk??? De meeste arabieren die op rijke voet leven en egoistisch zijn???, de extremisten die zich opblazen??? (er zijn geen 72 maagden in paradijs door zo daden = gebrainwashed) gebod 5 dood niet en geef geen ergernis!!! Dictators in de wereld en Israel die Jeruzalem opeist als hoofdstad dat zijn allemaal voorbeelden van satans macht en grip. In de vorige post lees ik dat de koran van God komt. De koran kan goed zijn ik heb het niet gelezen en als Christen ook niet echt de bijbel! Stel jezelf de vraag? wie was die aartsengel of Gabriel die de boek de boek werkelijk bracht?? Het kon ook satan zijn!! Was het Christendom geen gevaar voor satan in de strijd tussen hem en Jezus Christus. In die tijd waren de mensen heel naief. Er is ook in de moslimwereld geen akkoord onderling en ook geruzie tussen soenieten, sjieten, allevieten en arabieren enzovoort verschil tussen echte goede moslims en extreme islamieten die hun geloof verspreiden desnoods met geweld. En de slechte israelis joden die macht uitoefenen, onschuldige palestijnen die gedood worden door rijkdom!!!

Wat is juist??? Het geloof is geen plicht maar een richtlijn zolang men zijn broeder of zuster niet opdringt met wat men gelooft. Ben ik Christen omdat ik zo geboren ben??? Mijn onderzoek tussen goed en slecht waar ik mij dagelijks vragen stel!!! Wat is werkelijk juist? Pontius Pilatus zei Quod eiust la Veritas (Wat is de Waarheid)!!! Geschiedenis tot vandaag samen gevat verdeeld door macht en geld!!! Als de duivel nu de macht heeft op deze wereld zal hij alles doen om alle schriften en boeken te vervalsen? Hitler verbrande alle boeken om de waarheid van holocaust teveebergen!!! en zoals Isis extremisten IBLISS = DUIVEL en te heersen door haat op te wekken haat en oorlog en de volledige echte waarheid te verbergen. Vluchtelingencrisis, kernoorlog veroorzaakt door macht en dictators, financiele crisis, hebzucht, ongelijkheid enz Hakkenkruis in de tijd van Ceasar en arend om te domineren tijd van nazi, Romeinen achtervolgen de Joden, Hitler de anti Christ achter de joden gaskamers, israel die grond opeist van moslims, christenen en andersgelovigen of niet gelovigen die onschuldig vermoord worden enzovoort. Jezus is de 1ste die vervolgd werd en zolang die rotzak satan en zijn cornuiten rondzwerfen zal hij ieder goed mens vervolgen en opeisen!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Easa (as) voorspelt de komst van de profeet Mohammed (saws)

Bericht door Ariel »

Hoi Neo. Leuk om je hier te zien.

Helaas is Rust niet meer actief op her forum. Het zou mooi zijn als ze jouw post kon lezen, en ik zal morgen eens kijken of haar mailadres nog werkt. Dan stuur ik haar deze post op.

Verder ben jij hier van harte welkom om met ons over Islam en andere zaken te discussiëren.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie