Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Dhana

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Berichtdoor Dhana » Di Mar 23, 2010 1:51 am

Monique schreef:
Dhana schreef:Wle of niet geblokkeerd door een of ander persagentschap. Ik vind het meer dan moedig dat vrouwen in dat land de straat op gaan om te prosteren tegen kinderhuwelijken.

Nee, juist niet
protesteren tegen een verbod op kind-huwelijken
.

ze willen juist dat kinderen sex~toys zijn.

Misschien om de aandacht van zichzelf af te leiden?

Te snel gelezen. Ik blijf ook maar naief. [c045.gif]

Veder geen commentaar.Ik neem een glas warme melk met honing en hoop dat de slaap weer terug komt. Onderhand ga ik dan nog even op zoek naar nieuws waar een mens van op knapt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Mar 23, 2010 4:21 am

even klikken op de link die wèl werkt kan ook al helpen om te zien waar het over gaat Dhana! :laugh1:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Mar 24, 2010 1:01 am

De zaak is nu beklonken. De sharia laat geen andere weg open.
Yemen: Ban on Child Brides Is Imperiled
Some of Yemen’s most influential Muslim leaders have declared supporters of a ban on child brides to be apostates. The religious decree, issued Sunday, imperils efforts to salvage legislation that would make marriage illegal for people younger than 17. A committee, which includes some of the clerics who signed the decree on Sunday, is expected to make a final decision on the legislation next month.

http://www.nytimes.com/2010/03/23/world/middleeast/23briefs-Yemenbf.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

JunsuiShinzou

Berichtdoor JunsuiShinzou » Zo Aug 22, 2010 2:18 pm

Ja, in deze tijd zou hij een pedofiel zijn en zou hij flink in de problemen komen. Echter, dit gebeurde allemaal in het jaar 600 en toen was het heel normaal dat dit soort huwelijken plaatsvonden. Voor de duidelijkheid, ik verdedig niemand, ik ben niet gelovig en ik geef alleen feiten weer. Ik had dit gevonden omdat ik voor school iets over de islam moest opzoeken en toen afgeleid raakte.

Monique

Berichtdoor Monique » Zo Aug 22, 2010 2:20 pm

Echter, dit gebeurde allemaal in het jaar 600 en toen was het heel normaal dat dit soort huwelijken plaatsvonden.

n.a.v. het goede voorbeeld van mohammed trouwen nu nog steeds vieze oude mannen met kinderen vanaf 3 jaar !
Amorele atheistische nitwit

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Aug 22, 2010 3:44 pm

JunsuiShinzou schreef:Ja, in deze tijd zou hij een pedofiel zijn en zou hij flink in de problemen komen. Echter, dit gebeurde allemaal in het jaar 600 en toen was het heel normaal dat dit soort huwelijken plaatsvonden. Voor de duidelijkheid, ik verdedig niemand, ik ben niet gelovig en ik geef alleen feiten weer. Ik had dit gevonden omdat ik voor school iets over de islam moest opzoeken en toen afgeleid raakte.

Volgens mij was dat niet normaal. Het kwam wel voor in de oude westerse beschaving, maar sporadisch. Ik was er niet bij. Maar hoe kan het zijn dat deze zich profeet noemende Arabier dit slechte voorbeeld gaf aan alle onwetenden in de woestijn? In het jaar 600 misschien heel gewoon bij Arabieren, wij keuren het af! AF AF AF!

En daarom wordt dit in ONZE kennisbeschaving ook zo zwaar bestraft. Maar aangezien er anderhalf miljard idioten op de aarde rondlopen die Mohammed de hemel in prijzen - nee - ze zijn daar al zeker van dat hij zich daar bevindt, kunnen wij begrijpen waarom mohammedanen pedofilie als iets heiligs zien dat goedgekeurd is door Allah, de persoonlijke knecht van griezel viezerik Mohammed. En wat doet Mohammed daar de ganse dag in het hoerenparadijs? Hij doet daar de hele dag wat hij in de woestijn geleerd heeft op een ’oude kamelenfiets’: copuleren, copuleren, en nogmaals copuleren. In combinatie met zich laten vollopen met alcoholische versnaperingen.

Mohammedanen doen daarom het een en laten het ander. Alles in overeenstemming met wat de koran uitkraamt. Grijp een vrouw! Lieg, bedrieg en steel! Maar niet van je geloofsbroeders! Drink geen alcohol. (stiekem mag natuurlijk, want als er iemand in de zeik wordt genomen dan is het wel Allah, de ukkie-god en seniele knecht van sadist Mohammed. :wink2:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Aug 22, 2010 4:03 pm

Welkom JunsuiShinzou.
Vertel eens wat jij over kinderhuwelijken weet en dan gaan we vanuit daar er over praten.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Nick

Berichtdoor Nick » Ma Aug 23, 2010 5:05 pm

Monique schreef:
Echter, dit gebeurde allemaal in het jaar 600 en toen was het heel normaal dat dit soort huwelijken plaatsvonden.

n.a.v. het goede voorbeeld van mohammed trouwen nu nog steeds vieze oude mannen met kinderen vanaf 3 jaar !

Als je dit aan moslims voorlegt, zullen zij het verdedigen met het zgn.feit, dat zo'n huwelijk daar rechtsgeldig is, ongedwongen, anders dan een verkrachting.De ouders van het kind hebben er dan mee ingestemd, dus dan is het legaal, volgens de achterlijkheid van islamieten dan.
Typisch dat het in het Westen al eeuwen is verboden.Conclusie: moslims lopen dus jaren achter.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Aug 23, 2010 5:29 pm

Nick schreef:
Monique schreef:

Als je dit aan moslims voorlegt, zullen zij het verdedigen met het zgn.feit, dat zo'n huwelijk daar rechtsgeldig is, ongedwongen, anders dan een verkrachting.De ouders van het kind hebben er dan mee ingestemd, dus dan is het legaal, volgens de achterlijkheid van islamieten dan.
Typisch dat het in het Westen al eeuwen is verboden.Conclusie: moslims lopen dus jaren achter.

Als een maagd zwijgt, stemt ze toe. Dat is nog achterlijker. Weet een kind veel?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Feb 04, 2012 11:23 pm

Vooral beroeps Mohammedanen willen het voorbeeld van de Grote Moh volgen en pedofiel zijn.
Nu eentje in Guyana.
Imam charged with three counts of sexual assault
Imam Nizaam Ali has been remanded to prison until February 9 after he was charged with having sex with under aged boys. He made his first court appearance in the Sparendaam Magistrate's Court today before magistrate Alex Moore.

The act was allegedly committed on three boys all under the age of twelve, between December 6 and 31, 2011 at a Masjid at D Field Sophia. The matter was indictable and he was not required to plea. The man appeared before magistrate Alex Moore in the Sparendaam Magistrates Court, East Coast Demerara.
http://ncnguyana.com/ncngy/index.php/local/local-news/social-issues/2224-imam-charged-with-three-counts-of-sexual-assault
God's Grondpersoneel afdeling Allah:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

patrick1979

Berichtdoor patrick1979 » Za Aug 24, 2013 10:06 pm

Te walgelijk voor woorden .

De islam veroordeeld homoseksualiteit maar je leuter in een 9 jarige duwen mag wel .

Nou sorry liever me leuter in een kerel dan in een kind .

Liever een homo dan de voorbeeld van de profeet de kleuterneuker volgen

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Aug 25, 2013 11:42 am

Deze liefdevolle echtgenoot van 53 kreeg het een beetje op zijn heupen toen bleek dat hij zijn achtjarige echtgenote niet vlotjes genoeg kon penetreren.
Hij nam dan maar een mes en sneed de vagina helemaal open zodat zijn leuter er snel even inkon alvorens terug tot ruststand te vervallen.
Het kind bloedde dood.

voor het volledige verhaal: http://www.siotw.org/modules/news_engli ... temid=1174
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Aug 25, 2013 12:27 pm

Misselijk. Maar de vader van dit kind is net zo schuldig. Wie verkoopt nou zijn dochter voor geld.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

De lekker frisse leugenfabriek van een kerkganger

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Aug 25, 2013 2:56 pm

Ariel schreef:Misselijk. Maar de vader van dit kind is net zo schuldig. Wie verkoopt nou zijn dochter voor geld.

Toe nou Ariel! Hier geloof ik toch geen flikker van! Denk nou toch eens goed na alsjeblieft!

Dit hele verhaal had zo uit een of andere onfrisse roman opgerakeld kunnen zijn. Of rechtstreeks uit de Wachttoren, maar dan natuurlijk met een andere setting, andere invulling van de boodschap. En wat is de boodschap? Dit hele verhaal is in elkaar geflanst door een zieke geest. Een ongelooflijk suggestief verhaal met alle denkbare details waarop de smeerlap schrijver dezes waarschijnlijk heeft liggen masturberen. Ook al ben je een verdorven christen, dan nog ga je zoiets niet tot in de details verzinnen. Dat kan alleen maar bedacht zijn door een zieke huichelachtige geest met een vooringenomen haat tegen de islam en voorop gezet plan om tot zoiets walgelijks te komen. Dat komt vaker voor in christelijke dorpjes van de VS. Zoals ook de haat en afkeer tegen negers. Typisch iets uit een ziek christelijk Amerikaans brein. zo zijn mensen nu eenmaal die geen vrije wil hebben en zich laten leiden door verkeerde keuzes.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Arabisch vet gemeste historie

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Sep 12, 2013 12:30 am

Afbeelding
Het onderkomen van de profeet. Het valse pedofiele everzwijn Mohammed verlaat het hok op zoek naar
zijn Aisha.
Foto: Mercator. Bewerking: HvdM.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op Ma Sep 16, 2013 9:18 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Re: Arabisch vet gemeste historie

Berichtdoor mercator » Do Sep 12, 2013 8:18 am

'Hans van de Mortel' schreef:Afbeelding
Het onderkomen van de profeet. Het valse pedofiele everzwijn Mohammed verlaat het hok op zoek naar
zijn Aisha.

Gevonden ! :
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Re: Arabisch vet gemeste historie

Berichtdoor mercator » Do Sep 12, 2013 9:04 am

'Hans van de Mortel' schreef:Afbeelding
zijn Aisha.

De door Hans en Mercator gefabriceerde foto zal ook worden voorgelegd aan een linkse uitgeverij om te fungeren als nieuwe omslagfoto voor het onvolprezen multiculboekje van de ingevoerde Iraanse succes auteur Kader Abdollah:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Mohammed”