Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Muslima »

Ilona schreef:
Zwartmeer vroeg jou om na te denken. Hij vroeg jou om jouw eigen oordeel over de tweeslachtige houding van allah. Over de fouten die allah heeft gemaakt, of dat in overeenstemming is met het beeld dat allah almachtig en alwetend is. Kun je op zo'n simpele vraag geen antwoord geven?

Gewoon, zelf nadenken... heel verhelderend.

Overigens doelde ik op het gebrek aan referenties toen je zei dat allah wil dat moslims nadenken, zelfs over de koran. Het is niet de eerste keer dat jij hier dingen roept waarvan je waarschijnlijk alleen maar hebt gehoord, maar je niet kan koppelen aan soera's en ahadith.
Ik zou daar over kunnen speculeren maar dat ga ik gewoon niet doen, ik ben hier niet gekomen om te discussieren of de islam nu wel of niet de ware godsdienst is, ieder voor zichzelf dit maar wel over de leer van de islam.
Ik probeer zo veel mogelijk soeras en ahadith te koppelen aan mijn punten.

"In de schepping van de hemelen en de aarde, in het verschil tussen nacht en dag, in de schepen die op zee varen met wat nuttig is voor de mensen, in het water dat Allah uit de hemel laat neerdalen om daarmee de aarde te doen herleven nadat zij dood was, in dat Hij allerlei dieren erop heeft verspreid, in het besturen van winden en in de wolken die voortgedreven worden tussen hemel en aarde, zijn tekenen voor mensen die verstandig zijn" (Zie de vertaling van de betekennissen van de Koran, soerah Al Baqarah, vers 164)

‘In de schepping van de hemelen en de aarde en het verschil van nacht en dag zijn tekenen
voor mensen die verstand hebben, die Allah staande, zittende en op hun zij liggende gedenken
en die over de schepping van de hemelen en de aarde nadenken (…)’ (Soera Aal ’Imraan,
3:190-191)

‘Hij is het die de zon gemaakt heeft als verlichting en de maan als een licht en die ervoor
standen heeft verordend opdat jullie het aantal van de jaren en de berekening weten. Allah
heeft dat slechts in waarheid geschapen. Hij zet de tekenen uiteen voor mensen die weten.’
(Soera Joenoes, 10:5)

‘(…) en zeg: Mijn Heer, geef mij meer kennis.’ (Soera Taha, 20:114)

“Denken zij niet over de Koran? Of zijn er sloten om hun harten.”
(Soerat Mohammed: 24)

“En Wij hebben aan jou het Boek (de Koran) met de Waarheid neergezonden, ter bevestiging van de Schrift die eraan voorafging en ter bescherming. Oordeel dus onder hen met wat Allah neergezonden heeft. En volg niet hun begeerte om van de Waarheid die tot jou gekomen is af te wijken. Voor een ieder onder jullie hebben wij een Wet en een manier van leven bepaald. En als Allah gewild had, had hij jullie (als behorend) tot één godsdienst gemaakt, maar (Hij doet dit niet omdat Hij) jullie op de proef stelt met wat Hij jullie gegeven heeft. Wedijvert dus (op het gebied) van de goede zaken. Tot Allah is de terugkeer van jullie allemaal, en Hij zal jullie hetgeen waarover jullie van mening verschillen vertellen.”
(Soerat al-Maa’idah: 48)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Zwartmeer »

Muslima schreef: Abrogatie is een moeilijk iets, ik persoonlijk geloof dat als er verzen geabrogeerd zouden geweest zijn die niet in de huidige koran zijn verschenen. Sommige denken er misschien anders over Allahoe'alem

Allahoe'alem ik kan niet antwoorden in Allah zijn plaats als dit niet in de koran staat weergeven. Over dat nadenken: Allah roept ons in de koran op om na te denken, zelf over de koran zelf.
Abrogatie is een moeilijk iets omdat het tegen het verstand en de logica ingaat. Er klopt natuurlijk niets van dat een god, die eeuwig onveranderlijk is, in het ene vers zegt dat ook Joden en christenen toegang tot het paradijs hebben terwijl hij in een ander vers zegt ie dat ze allemaal in de hel komen. Dit kan natuurlijk niet. Om dit grote probleem op te lossen hebben moslimgeestelijken bedacht dat het laatst geopenbaarde vers de eerste vervangt. Dit is dus de manier om contradicties uit de koran te krijgen. Maar dit kun je met elk boek doen dat vol tegenstellingen staat. Als je steeds het laatst geschrevene als geldig neemt, staat er in geen enkel boek een tegenstelling.

Abrogatie is gewoon het verbergen van te overduidelijke tegenstellingen. Omdat een alwetende god alles, maar dan ook alles weten moet, komt deze extreme bewering in botsing met andere extreme beweringen als over Allah’s ultieme goedheid. Maar ik snap abrogatie wel, moslims volgen hun leiders al 1400 jaar zonder kritiek. Ze accepteren elke hoe-onwaarschijnlijk-ook-oplossing. Ongeloof is het alternatief.
Muslima schreef: Allahoe'alem ik kan niet antwoorden in Allah zijn plaats als dit niet in de koran staat weergeven. Over dat nadenken: Allah roept ons in de koran op om na te denken, zelf over de koran zelf.
Ik hoop je van dienst te zijn geweest.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Muslima »

Zwartmeer schreef:
Muslima schreef: Abrogatie is een moeilijk iets, ik persoonlijk geloof dat als er verzen geabrogeerd zouden geweest zijn die niet in de huidige koran zijn verschenen. Sommige denken er misschien anders over Allahoe'alem

Allahoe'alem ik kan niet antwoorden in Allah zijn plaats als dit niet in de koran staat weergeven. Over dat nadenken: Allah roept ons in de koran op om na te denken, zelf over de koran zelf.
Abrogatie is een moeilijk iets omdat het tegen het verstand en de logica ingaat. Er klopt natuurlijk niets van dat een god, die eeuwig onveranderlijk is, in het ene vers zegt dat ook Joden en christenen toegang tot het paradijs hebben terwijl hij in een ander vers zegt ie dat ze allemaal in de hel komen. Dit kan natuurlijk niet. Om dit grote probleem op te lossen hebben moslimgeestelijken bedacht dat het laatst geopenbaarde vers de eerste vervangt. Dit is dus de manier om contradicties uit de koran te krijgen. Maar dit kun je met elk boek doen dat vol tegenstellingen staat. Als je steeds het laatst geschrevene als geldig neemt, staat er in geen enkel boek een tegenstelling.

Abrogatie is gewoon het verbergen van te overduidelijke tegenstellingen. Omdat een alwetende god alles, maar dan ook alles weten moet, komt deze extreme bewering in botsing met andere extreme beweringen als over Allah’s ultieme goedheid. Maar ik snap abrogatie wel, moslims volgen hun leiders al 1400 jaar zonder kritiek. Ze accepteren elke hoe-onwaarschijnlijk-ook-oplossing. Ongeloof is het alternatief.
Muslima schreef: Allahoe'alem ik kan niet antwoorden in Allah zijn plaats als dit niet in de koran staat weergeven. Over dat nadenken: Allah roept ons in de koran op om na te denken, zelf over de koran zelf.
Ik hoop je van dienst te zijn geweest.
In de koran staat dat Joden en Christenen die NIET in de laatste dag noch Allah geloven naar de hel gaan. Maar dat degene die WEL in de koran en de laatste dag geloven wel naar het paradijs kunnen. Dit spreekt elkaar niet tegen, want er is een onderscheid tussen de twee. Net zoals moslims die niet in Allah en de laatste dag geloven naar de hel gaan.
En ik vraag gewoon: als jij zegt dat een vers geabrogeerd word, zoek dan op wanneer dat vers is geopenbaard en zoek op wanneer de tegensprekende vers is geopenbaard om zo te besluiten welke eerst is geopenbaard. Het gaat er ook niet om welke vers JIJ abrogeert maar of deze abrogatie ook door de moslimgemeenschap is aanvaard, want als de moslimgemeenschap deze vers blijft aanvaarden ondanks dat jij zegt dat ze geabrogeerd is, dan moeten wij als moslim die nog steeds volgen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

Muslima schreef:[ Het gaat er ook niet om welke vers JIJ abrogeert maar of deze abrogatie ook door de moslimgemeenschap is aanvaard, want als de moslimgemeenschap deze vers blijft aanvaarden ondanks dat jij zegt dat ze geabrogeerd is, dan moeten wij als moslim die nog steeds volgen.
Jij mag met je hele achterlijke moslimgemeenscha(a)p al je belachelijke abrogaties en verzen meenemen naar de maan, en als het even kan nog iets verder!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Zwartmeer »

Muslima schreef: En ik vraag gewoon: als jij zegt dat een vers geabrogeerd word, zoek dan op wanneer dat vers is geopenbaard en zoek op wanneer de tegensprekende vers is geopenbaard om zo te besluiten welke eerst is geopenbaard.
Je doet net alsof het zo logisch is dat een god die eeuwig dezelfde mening zegt te hebben voortdurend van mening veranderd. Dat het laatste wat hij roept zijn ware onveranderlijke mening is.

Er is meer van Allah dat mij verwondert. Op het moment dat hij zijn belangrijke boodschap voor de mensheid, de koran, stuurde heeft hij die alleen aan Mohammed en de Arabieren gestuurd. En aan Mohammed gaf hij weer de opdracht om zijn boodschap verder over de wereld te verspreiden. Desnoods met geweld.

Ik vraag me af of het niet beter was geweest om aan alle volkeren, en dan liefst nog tegelijkertijd, zijn boodschap te sturen. Als je ziet wat Allah bij de Arabieren is gelukt, dan moet hem dat elders toch ook gelukt zijn? Het was na maar twaalfjaar van openbaringen dat de islam officieel bij de Arabieren is gesticht. Iets degelijks moet Allah toch ook met de rest van de wereld zijn gelukt? En dan waren al die oorlogsverzen overbodig geweest. Ja toch?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:
Ik vraag me af of het niet beter was geweest om aan alle volkeren, en dan liefst nog tegelijkertijd, zijn boodschap te sturen. Als je ziet wat Allah bij de Arabieren is gelukt, dan moet hem dat elders toch ook gelukt zijn? Het was na maar twaalfjaar van openbaringen dat de islam officieel bij de Arabieren is gesticht. Iets degelijks moet Allah toch ook met de rest van de wereld zijn gelukt? En dan waren al die oorlogsverzen overbodig geweest. Ja toch?
Dan had Allah geen brandstof voor de hel gehad.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

Muslima schreef:In de koran staat dat Joden en Christenen die NIET in de laatste dag noch Allah geloven naar de hel gaan. Maar dat degene die WEL in de koran en de laatste dag geloven wel naar het paradijs kunnen. Dit spreekt elkaar niet tegen, want er is een onderscheid tussen de twee. Net zoals moslims die niet in Allah en de laatste dag geloven naar de hel gaan.
...
Met andere woorden: Joden en Christenen die moslim zijn kunnen naar het paradijs? :shock:
Laatst gewijzigd door naar boven op vr apr 17, 2009 2:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
RTFM
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: Dan had Allah geen brandstof voor de hel gehad.
Er staat geschreven dat ongelovigen brandstof voor de hel zijn, en niet dat het zij enige brandstof zijn. Allah zal alternatieven hebben. Dit brengt me trouwens op de gedachte dat als alle volkeren tegelijk dezelfde boodschap hadden ontvangen, er naast die oorlogverzen, er ook geen hel nodig is. Nou ja nauwelijks dan. Zo rond het jaar 640 had het Allah toch gelukt moeten zijn alle mensen op aarde met zijn boodschap te verblijden. En dan was binnen de kortste keren de hele wereld zoals Saoedi-Arabië altijd is geweest. De gehele mensheid zou gelijktijdig in een 100% islamitisch paradijs geleefd gaan hebben. Iets wat tot nu toe alleen voorbehouden is aan Afghanen, Pakistanen, noord-Nigerianen, Iraniërs, of Saoediers. Om hier ook zo te mogen leven zullen moslims moeten vechten. En dat had niet gehoeven als Allah ons ipv een christen als Bonifatius een Mohammed had gestuurd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

Ilona schreef:Het is juist wél relevant, omdat moslims van hier en nu glashard ontkennen dat mohammed een pedofiel is. Ze ontkennen dat de islam een bloedige religie is, en men (de linksen) geloven dat.
Even terug naar Muslima met de schaamhaarlap om of wat dan ook voor kenmerkende onderdrukkingssymbolen van islam. Volgens haar dienen we de pedofilische hobby van Mohammed te zien als een traditioneel woestijngebruik. Dat klopt! Die arabische zandheuvel-rovers roofden wat ze pakken konden. Alles waar een spleet in zat: schapen, kamelen, geiten en jonge meisjes, konden zij goed gebruiken. Ook het moorden behoorde tot de traditionele woestijncultus. Omdat halvegare Mohammed zich buiten het moorden ook met bedriegerijen, list en bedrog bezig hield, wordt hij vandaag-de-dag gezien en geëerd als een held. Niet door de beschaafde mens, maar door bijna anderhalf Mohammed-aanhangers die zich daarmee gezamelijk tot islam degraderen. Neemt niet weg dat door elk normaal zelfstandig weldenkend mens de zich van geweld bedienende profeet als een stuk ongeciviliseerde menelijke woestijnkeutel wordt beschouwd. De historie wast al deze gebreken en fascistische kenmerken van Mohammed de leugenaar en bedrieger NIET uit. NOOIT!

De Zweden behoren tot de meest beschaafde volken in de wereld. Weet u misschien een Viking-hoofdman te noemen die niet beledigd mag worden door u en mij? De Vikingen waren bararen, geweldenaars die moorden en plunderden. Niet bepaald iets om trots op te zijn. Zweden praat daar ook niet over als iets waar ze trots op zijn. En als ze er over praten dan is het in de context van de geschiedenis. Zo doen wij dat ook.
Alleen mensen met een psychische afwijking vereren nog steeds een ongrijpbaar plunderend en moordend idool van 1400 jaar geleden! En daar wil ik niks mee te maken hebben. WALGELIJK! GETVER!
Ilona schreef:Het tegengaan van verspreiding van leugens vind ik wel degelijk relevant.
Ik denk wij allemaal. Moslims vormen hierop de uitzondering! Maar dat weet ook de wereld inmiddels al.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Monique »

Muslima schreef: In de koran staat dat Joden en Christenen die NIET in de laatste dag noch Allah geloven naar de hel gaan.
wanneer Joden en Christenen in allah zouden geloven zijn het geen joden en christenen.... toch?
m.a.w. wat voor kolder verkondigt allah hier???

Maar dat degene die WEL in de koran en de laatste dag geloven wel naar het paradijs kunnen.
Joden en christenen die WEL in allah geloven zijn moslims!!!
Nogmaals... hoe dom is die allah van je eigenlijk?
Net zoals moslims die niet in Allah en de laatste dag geloven naar de hel gaan.
Waar slaat dit op??????

Iemand die NIET in allah gelooft kan moslim zijn??????
Iemand die vlees eet kan vegetarier zijn???
Een atheist kan in allah geloven???
Ik ben een moslim maar geloof alleen niet in allah?????

Hoe dom is die allah van je????
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

Monique schreef:
Muslima schreef: In de koran staat dat Joden en Christenen die NIET in de laatste dag noch Allah geloven naar de hel gaan.
wanneer Joden en Christenen in allah zouden geloven zijn het geen joden en christenen.... toch?
m.a.w. wat voor kolder verkondigt allah hier???
Allah is de kwaadste nog niet.
Als je in me geloofd, ook al ben je geen moslim, dan kom je niet in de hel. Nou, nou nou...Tja... neem nog een likje van de gesuikerde Islam, maar doe het voorzichtig. Lik niet te lang , want voor je het weet lik je aan het vergif, en dan zijn de rapen zuur.

Alleen, het blijft toch een beetje lullig, want Allah leidt en misleidt zoals het hem behaagt. We kunnen er nooit zeker van zijn dat we in de hemel komen ook al geloven we in Allah.
"Allah laat mensen het verkeerde pad opgaan of leidt ze op de goede weg, zoals het Hem behaagt." Surah 14:4

Bij diegenen die God wil leiden, opent Hij hun borst voor de Islam; bij diegenen die hij het verkeerde pad op wil sturen, sluit Hij hun borst en trekt hem samen alsof zij moeten klimmen naar de hemel." Surah 6:125

Voor diegenen die het geloof verwerpen, het is hetzelfde voor hen of u hen waarschuwt of niet waarschuwt: zij zullen niet geloven. Allah heeft een zegel op hun harten en op hun oren geplaatst en een sluier over hun ogen; groot is de straf die zij oplopen." Surah 2:6-7

"Als wij het zo gewild hadden, dan hadden Wij zeker iedere ziel zijn ware ziel laten zien. Maar het Woord van Mij zal komen: "Ik zal de hel vullen met jinns (demonen) en mensen, allemaal samen." Surah 32:13
Dit is de Liefdevolle, Barmhartige, of Genadevolle Allah. Wie neemt er nog een likje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door SDX »

Lijkt mij meer een psychopathische sadist.
Mijn verstand is te klein, véél te klein om te begrijpen dat daar meer dan 1 miljard mensen achteraan lopen en daarin trappen...die tegenstrijdigheden geloven als komende van een almacht.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Muslima »

Subhan'Allah wat is jullie probleem ik lees deze posten en ik zie gewoon echt frustraties en beledigingen. Zoals ik al 654 keer zei interesseert het me echt niet of jullie geloven en of jullie de islam de ware godsdienst vinden of whatever. Allah zijn liefdadigheid overtreft zijn woede. Kijk maar naar de 99 namen van Allah , maar 3 van de 99 gaan over zijn woede. Ja volgens de islam ga je als ongelovige naar de hel, maar daar hoeven julllie je toch geen zorgen om te maken als jullie toch niet geloven in Hem :roll:. En de Christenen en Joden kunnen onder voorwaarden naar de hemel gaan ja. En natuurlijk zijn er Christenen en Joden die niet in Allah noch de laatste dag geloven , net als dat er moslims zijn die het geloof slecht belijden. Allah is trouwens gewoon de Arabische benaming voor God dus een Christen die in GOD gelooft is daarom geen moslim. En ik ga hier eeecht niet meer verder of discussieren, want blijkbaar kan dat niet zonder 1 of andere rotte belediging over mijn geloof, sorry hoor ik doe mijn best altijd vriendelijk te zijn en jullie blijven maar gaan. Ik ben geen hond hoor.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

Muslima schreef:Subhan'Allah wat is jullie probleem ik lees deze posten en ik zie gewoon echt frustraties en beledigingen. Zoals ik al 654 keer zei interesseert het me echt niet of jullie geloven en of jullie de islam de ware godsdienst vinden of whatever. Allah zijn liefdadigheid overtreft zijn woede. Kijk maar naar de 99 namen van Allah , maar 3 van de 99 gaan over zijn woede. Ja volgens de islam ga je als ongelovige naar de hel, maar daar hoeven julllie je toch geen zorgen om te maken als jullie toch niet geloven in Hem :roll:. En de Christenen en Joden kunnen onder voorwaarden naar de hemel gaan ja. En natuurlijk zijn er Christenen en Joden die niet in Allah noch de laatste dag geloven , net als dat er moslims zijn die het geloof slecht belijden. Allah is trouwens gewoon de Arabische benaming voor God dus een Christen die in GOD gelooft is daarom geen moslim. En ik ga hier eeecht niet meer verder of discussieren, want blijkbaar kan dat niet zonder 1 of andere rotte belediging over mijn geloof, sorry hoor ik doe mijn best altijd vriendelijk te zijn en jullie blijven maar gaan. Ik ben geen hond hoor.
Jij bent inderdaad heel beleefd gebleven. Dat waardeer ik in je. Maar wij zijn niet onbeleefd tegen jou, maar tegen Allah. Jij trekt je dat aan als persoonlijk kritiek.

Ik ben van mening dat als je Allah met God vergelijkt je een grote vergissing maakt, en God diep beledigt.
God en Allah zijn net zo hetzelfde als Hitler en moeder Theresa. Niet dus. Er zit een hemelsbreed verschil tussen deze twee goden.
God predikt liefde. Kom naar mij jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven.
Allah predikt haat.... Als jullie niet naar mij luisteren dan gooi ik jullie in de hel.
God heeft alle mensen onvoorwaarlijk lief.
Allah wil aanbeden worden en houdt alleen van mensen die hem volgen.
Allah zou zo maar eens de duivel kunnen zijn. Het zou mij niet verbazen.
Jij verloochend de levende God, en volgt een flauw aftreksel uit de pre-islamitische tijdperk. Allah de maan God.

Maar... :shock: .stel Muslima , stel dat jij het verkeerde geloof volgt. Stel dat het waar is dat je Jezus moet volgen om in de hemel te komen.
Dan trek je straks toch een lelijk gezicht als je dood gaat.

Jezus heeft namelijk gezegd. Alle zonden zullen u vergeven worden, behalve......als je de Heilige Geest ontkent. Die zonde zal je niet vergeven worden. En dat doe jij. Jij ontkent de Heilige Geest.

http://www.statenvertaling.net/bijbel/joha/14.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nou, daar sta je dan met je goede gedrag. Weg hemel. Heb jij je leven lang voor niets een illusie gevolgd.
Zou zomaar kunnen gebeuren.
Je kan nu niet meer zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Muslima »

Ariel schreef:
Muslima schreef:Subhan'Allah wat is jullie probleem ik lees deze posten en ik zie gewoon echt frustraties en beledigingen. Zoals ik al 654 keer zei interesseert het me echt niet of jullie geloven en of jullie de islam de ware godsdienst vinden of whatever. Allah zijn liefdadigheid overtreft zijn woede. Kijk maar naar de 99 namen van Allah , maar 3 van de 99 gaan over zijn woede. Ja volgens de islam ga je als ongelovige naar de hel, maar daar hoeven julllie je toch geen zorgen om te maken als jullie toch niet geloven in Hem :roll:. En de Christenen en Joden kunnen onder voorwaarden naar de hemel gaan ja. En natuurlijk zijn er Christenen en Joden die niet in Allah noch de laatste dag geloven , net als dat er moslims zijn die het geloof slecht belijden. Allah is trouwens gewoon de Arabische benaming voor God dus een Christen die in GOD gelooft is daarom geen moslim. En ik ga hier eeecht niet meer verder of discussieren, want blijkbaar kan dat niet zonder 1 of andere rotte belediging over mijn geloof, sorry hoor ik doe mijn best altijd vriendelijk te zijn en jullie blijven maar gaan. Ik ben geen hond hoor.
Jij bent inderdaad heel beleefd gebleven. Dat waardeer ik in je. Maar wij zijn niet onbeleefd tegen jou, maar tegen Allah. Jij trekt je dat aan als persoonlijk kritiek.

Ik ben van mening dat als je Allah met God vergelijkt je een grote vergissing maakt, en God diep beledigt.
God en Allah zijn net zo hetzelfde als Hitler en moeder Theresa. Niet dus. Er zit een hemelsbreed verschil tussen deze twee goden.
God predikt liefde. Kom naar mij jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven.
Allah predikt haat.... Als jullie niet naar mij luisteren dan gooi ik jullie in de hel.
God heeft alle mensen onvoorwaarlijk lief.
Allah wil aanbeden worden en houdt alleen van mensen die hem volgen.
Allah zou zo maar eens de duivel kunnen zijn. Het zou mij niet verbazen.
Jij verloochend de levende God, en volgt een flauw aftreksel uit de pre-islamitische tijdperk. Allah de maan God.

Maar... :shock: .stel Muslima , stel dat jij het verkeerde geloof volgt. Stel dat het waar is dat je Jezus moet volgen om in de hemel te komen.
Dan trek je straks toch een lelijk gezicht als je dood gaat.

Jezus heeft namelijk gezegd. Alle zonden zullen u vergeven worden, behalve......als je de Heilige Geest ontkent. Die zonde zal je niet vergeven worden. En dat doe jij. Jij ontkent de Heilige Geest.

http://www.statenvertaling.net/bijbel/joha/14.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nou, daar sta je dan met je goede gedrag. Weg hemel. Heb jij je leven lang voor niets een illusie gevolgd.
Zou zomaar kunnen gebeuren.
Je kan nu niet meer zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.
Ik heb echt geen 'bekering' nodig, toch bedankt.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

muslima, wat heeft allah voor jou in petto in het paradijs dan? Geen 72 hoeries (alhoewel.... er schijnen ook jongelingetjes rond te lopen, je weetwel, hoe noemen ze dat nu weer? toyboys?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

Muslima schreef:Subhan'Allah wat is jullie probleem ik lees deze posten en ik zie gewoon echt frustraties en beledigingen. Zoals ik al 654 keer zei interesseert het me echt niet of jullie geloven en of jullie de islam de ware godsdienst vinden of whatever. Allah zijn liefdadigheid overtreft zijn woede. Kijk maar naar de 99 namen van Allah , maar 3 van de 99 gaan over zijn woede. Ja volgens de islam ga je als ongelovige naar de hel, maar daar hoeven julllie je toch geen zorgen om te maken als jullie toch niet geloven in Hem :roll:. En de Christenen en Joden kunnen onder voorwaarden naar de hemel gaan ja. En natuurlijk zijn er Christenen en Joden die niet in Allah noch de laatste dag geloven , net als dat er moslims zijn die het geloof slecht belijden. Allah is trouwens gewoon de Arabische benaming voor God dus een Christen die in GOD gelooft is daarom geen moslim. En ik ga hier eeecht niet meer verder of discussieren, want blijkbaar kan dat niet zonder 1 of andere rotte belediging over mijn geloof, sorry hoor ik doe mijn best altijd vriendelijk te zijn en jullie blijven maar gaan. Ik ben geen hond hoor.
Goed. Laten we er even van uitgaan dat god = allah. Dat is feitelijk niet onjuist want ze bestaan geen van beiden.
Muslima schreef:In de koran staat dat Joden en Christenen die NIET in de laatste dag noch Allah geloven naar de hel gaan. Maar dat degene die WEL in de koran en de laatste dag geloven wel naar het paradijs kunnen. Dit spreekt elkaar niet tegen, want er is een onderscheid tussen de twee. Net zoals moslims die niet in Allah en de laatste dag geloven naar de hel gaan.
...
In de koran staat dat Joden en Christenen die NIET in de laatste dag noch Allah geloven naar de hel gaan.

Dat zijn dus in feite ongelovige Joden en Christenen. Voor zover die bestaan zullen ze inderdaad, ook volgens hun eigen boekjes, naar de hel gaan.
Waarom worden deze Joden en Christenen niet gewoon 'ongelovigen' genoemd? Dat komt omdat religieuzen het fenomeen atheïsme niet kunnen bevatten: ze zien het als een vorm van negationisme.
Maar dat degene die WEL in de koran en de laatste dag geloven wel naar het paradijs kunnen.
Joden en Christenen hebben hun eigen boekjes. Ze geloven dan misschien wel in god/allah en in de laatste dag, maar niet in de koran. Doen ze dat wel dan zijn het geen Joden en Christenen, maar moslims.
Dit spreekt elkaar niet tegen, want er is een onderscheid tussen de twee.
Tussen twee fenomenen die niet bestaan (ongelovige Joden en Christenen en Joden en Christenen die moslim zijn) kan geen verschil zijn. Net zoals er geen verschil is tussen god en allah.
Net zoals moslims die niet in Allah en de laatste dag geloven naar de hel gaan.
Om het niet al te ingewikkeld te maken zullen we moslims die geen moslim zijn maar buiten beschouwing laten..
RTFM
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Muslima »

Maar dat degene die WEL in de koran en de laatste dag geloven wel naar het paradijs kunnen.
Joden en Christenen hebben hun eigen boekjes. Ze geloven dan misschien wel in god/allah en in de laatste dag, maar niet in de koran. Doen ze dat wel dan zijn het geen Joden en Christenen, maar moslims.
Ja inderdaad dat was een foutje van mijn kant. In de koran staat : die in Allah en de laatste dag geloven en niet 'de koran'. Ik was gewoon eventjes verstrooid.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

Mohammed was niet alleen pedofiel, analfabeet, leugenaar en bedrieger, hij was ook een moordenaar en afgoden aanbidder!
Polytheïsme en het aanbidden van afgoden werden het duidelijkste kenmerk van de religie van de pre-islamitische Arabieren, ondanks dat ze beweerden de religie van Ibrahiem uit te voeren.
Hoe vaak heb ik dit niet al gezegd: arabische moslims zijn niet te vertrouwen. Zij beweren één God te aanbidden, maar bedoelen een hele rij van malloten@!



De tradities en ceremonies van het aanbidden van de afgoden waren voornamelijk door ‘Amr ibn Loehai gecreëerd en werden als goede vernieuwingen beschouwd, in plaats van afgeleid van de religie van Ibrahiem. Enkele kenmerken van hun afgodenaanbidding waren:
• Zichzelf aan de afgoden toewijden, hun toevlucht bij hen zoeken, toejuichen van hun namen, om hun hulp vragen in moeilijke tijden, en smeekbedes tot hen richten voor het vervullen van wensen, met de hoop dat de afgoden (d.w.z. heidense goden) bij Allah zouden bemiddelen voor het vervullen van de wensen van de mensen.
• Pelgrimstochten naar de afgoden maken, rondom ze heenlopen, zichzelf tegenover hen te vernederen en zelfs zichzelf voor hen ter aarde werpen.
De grootste hedendaagse afgodendienaars zijn de moslims! Denk maar eens aan Mekka. Zij aanbidden daar de ’heilige’ steen, kussen die en lopen er rondjes omheen. Hoe verzin je zoiets? Onbegrijpelijk! Dat kan alleen nog maar bij infantiele psychopatisch gestoorde mensen die niet van deze tijd zijn.
• De gunsten van de afgoden trachten te verkrijgen, door middel van verscheidene offers, wat genoemd wordt in de Qoer-aanverzen:
• “En datgene wat op steenaltaren geofferd is” (sura 5: 3)
• “Eet niet van dat waarover Allahs naam niet uitgesproken is” (sura 6: 121)
Bepaalde porties voedsel, drinken, vee en oogsten werden aan afgoden gewijd, er werden ook porties aan Allah Zelf gewijd, maar de mensen vonden vaak redenen om delen van de portie van Allah naar de afgoden over te hevelen, maar deden nooit het tegenovergestelde.
Opdragen van bepaalde dieren (zoals Bahira, Sa’iba, Wasila en Hami) aan afgoden, wat erop neer kwam, dat zulke dieren werden gespaard van het nuttige werk, terwille van deze heidense goden.
Wat is er toch mis met moslims dat zij zo graag hieraan willen blijven vasthouden en niet hun primitieve achterlijkheid willen inzien die nog uit de oertijd stamt?
Allah zegt ook: . . .
(Allah praat heel wat af in het arabisch)
En zij zeggen: ‘Wat in de buiken van bepaalde soorten vee is, is alleen voor mannen en voor onze vrouwen verboden, maar als het dood geboren wordt, dan mogen zij daarin delen.’ Hij zal hen voor hun toekenning bestraffen. Waarlijk, Hij is Alwijs, Alwetend.’ (sura 6: 139)

Het is een betrouwbare overlevering dat zulk bijgeloof in eerste instantie door ‘Amr ibn Loehai werd verzonnen. De Arabieren geloofden, dat zulke afgoden, of heidense goden, hen dichter bij Allah zouden brengen, naar Hem zouden leiden en terwille van hen bij Hem zouden bemiddelen, in welk verband de koran zegt: “Wij aanbidden hen alleen maar zodat zij ons nader tot Allah kunnen brengen.” (sura 39: 3)
Nu begrijpen wij ook waarom moslims zo draaien en alles verdraaien. Ze weten niet van ellende hoe ze zich hieruit moeten kletsen. We weten allemaal dat wanneer iemand liegt en hiermee doorgaat, hij zich steeds vaster verstrikt in zijn eigen leugens. EN DAT NU KENMERKT DE WARE MOSLIM!
En ze aanbidden naast Allah zaken die hen niet schaden, maar waar zij ook geen profijt van hebben en zij zeggen: ‘Dit zijn onze bemiddelaars bij Allah.’ Zeg: ‘Vertellen jullie Allah iets waarvan Hij in de hemelen of op aarde geen weet heeft?’ Verheerlijkt en verheven is Hij boven alles wat zij Hem als deelgenoten toekennen! (sura 10: 18)
ISLAM? EEN UP-TO DATE HEIDENSE RELIGIE VAN DE ERGSTE SOORT. ZO WORDEN ZE TEGENWOORDIG NIET MEER GEMAAKT.

Wat bij ons niet langer deugt en bruikbaar is in de 21ste eeuw van vooruitgang en vernieuwing, en al lang geleden bij het grof vuil van de leugen en anti-beschaving is geplaatst, kunnen anderhalf miljard mensen in deze wereld blijkbaar nog steeds goed gebruiken van de vuilnisbelt: HEIDENSE TROEP VAN 1400 JAAR GELEDEN!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Muslima »

Zichzelf aan de afgoden toewijden, hun toevlucht bij hen zoeken, toejuichen van hun namen, om hun hulp vragen in moeilijke tijden, en smeekbedes tot hen richten voor het vervullen van wensen, met de hoop dat de afgoden (d.w.z. heidense goden) bij Allah zouden bemiddelen voor het vervullen van de wensen van de mensen
Leer eerst eens het verschil in sunni (90% van de moslims) en shiieten (10%) en dan praten we verder.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Bloodgod »

Stel dat het een verhouding heeft van 10 op 100 dan pakt die 10 een van die verzen en zegt: met 10 kunnen we 100 aan en met 20 kunnen we 200 aan.
Die mogelijkheid is aanwezig, zij (die 10) zullen echt niet dimmen hoor, alleen maar harder trainen. Ze hebben iets om tegenop te boksen.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Muslima
Berichten: 148
Lid geworden op: ma apr 13, 2009 11:24 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Muslima »

Bloodgod schreef:Stel dat het een verhouding heeft van 10 op 100 dan pakt die 10 een van die verzen en zegt: met 10 kunnen we 100 aan en met 20 kunnen we 200 aan.
Die mogelijkheid is aanwezig, zij (die 10) zullen echt niet dimmen hoor, alleen maar harder trainen. Ze hebben iets om tegenop te boksen.
Ik heb het hier niet over extremisme maar over het aanbidden van mensen buiten Allah. Shiieten die vooral in Iran voorkomen roepen mensen aan om gunsten van te krijgen. Soennieten doen dit niet.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

Muslima schreef:Ik heb het hier niet over extremisme maar over het aanbidden van mensen buiten Allah. Shiieten die vooral in Iran voorkomen roepen mensen aan om gunsten van te krijgen. Soennieten doen dit niet.
Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar voor zover ik kan nagaan slachten bijde clubjes elkaar levendig af. Ze doen het allebei! In Irak. In Pakistan. Eigenlijk overal waar zich moslims in de buurt bevinden. Keurig om en om. Eerst blazen de Soennieten zestig mensen op met al gauw honderden gewonden, waarna vervolgens het dan weer de beurt is aan de Shiieten die, als het meezit, een nog grotere slachting tussen weerloze kinderen en ouden van dagen teweeg brengen. Er gaat immers niets boven de ware kennis van Allah en wie dat alleenrecht mag claimen. Dat bepaalt Allah niet - nee - dat bepaalt de godsdienstwaanzinnige. GODSDIENSTWAANZINNIGEN: Shiieten (10%); Soennieten (90%).

DE GEHELE ISLAM IS NU DUS GOED VOOR 100% GODSDIENSTWAANZIN! REEDS VANAF 1400 JAAR GELEDEN. :twisted:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

Muslima schreef:Allah zijn liefdadigheid overtreft zijn woede.
Prima, dan kunnen we hem ongestraft beledigen toch?

Ik vind het grappig om je bezig te horen muslima, ik dacht zo iets alleen nog maar aan te treffen op het internet-gekkenhuis http://www.ontdekislam.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, maar kennelijk komt zo iets ook wel s af en toe overgewaaid naar de beschaafde wereld.

En overigens, mij maakt het helemaal niet uit of die ouwe Mohammed nu geilde op kinderen hoor, is ouwe troep van 1400 jaar geleden toch? Wat vraten de mensen toen allemaal niet uit zeg, als we dàt met terugtrekkende kracht moeten gaan rechtvaardigen...

Een aangenaam weetje ut die vervlogen dagen is dat van een Byzantijnse keizer in de jaren 900, die had een boel moslims gevangen genomen. Itt de moslims toonde hij zich in zo'n geval genadig: van elke 100 liet hij er 99 de beide ogen uitsteken, eentje liet hij één oog behouden en zo mochten ze in stoet terug naar huis.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Zwartmeer »

Zwartmeer schreef: Zo rond het jaar 640 had het Allah toch gelukt moeten zijn alle mensen op aarde met zijn boodschap te verblijden. En dan was binnen de kortste keren de hele wereld zoals Saoedi-Arabië altijd is geweest. De gehele mensheid zou gelijktijdig in een 100% islamitisch paradijs geleefd gaan hebben. Iets wat tot nu toe alleen voorbehouden is aan Afghanen, Pakistanen, noord-Nigerianen, Iraniërs, of Saoediers. Om hier ook zo te mogen leven zullen moslims moeten vechten. En dat had niet gehoeven als Allah ons ipv een christen als Bonifatius een Mohammed had gestuurd.
Even een aanvulling.

Het is eigenlijk ook verwonderlijk dat op het moment dat wij hier in het heidense westen de eerste christelijke zendelingen, van Allah, ontvingen hun boodschap al over datum was. In de 8e eeuw, met als bekendste zendeling Bonifatius die in 754 bij Dokkum is vermoord, bestond de islam al 200 jaar. En de islam, zeggen moslims, is ter vervanging van het gecorrumpeerde christendom. Het is daarom een beetje onbegrijpelijk dat Allah ons europeanen nog vertegenwoordigers van het door hemzelf afgekeurde geloof stuurde. Maar zo is het wel gegaan. De vele zendelingen hebben hun werk goed gedaan. In de loop der eeuwen is heel europa immers voor het christendom gevallen. En dit terwijl, als ik moslims mag geloven, het de islam had moeten zijn. God works in mysterious ways zullen we maar zeggen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie