Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Stefan Detrez
Berichten: 1
Lid geworden op: ma nov 26, 2007 2:21 pm
Locatie: Leuven

Doe de zelftest

Bericht door Stefan Detrez »

Eigenlijk is het heel simpel, Battle: een oudere man van de leeftijd van Mohammed die beweert een profeet te zijn wil jouw 8 jarige dochter trouwen. Je weet dat hij in, op of tussen haar zal klaarkomen.

Huw je haar uit?

Zoja, dan ben jij een passieve kindermisbruiker, net zoals de vrouw van Dutroux.

Zonee, waarom in Godsnaam niet?
"Men who believe absurdities will commit atrocities." Voltaire
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom Stefan.
Leuk om een nieuw gezicht te zien.
Alleen ben ik bang dat je nu een roepende in de woestijn bent, want Battle heeft zijn strijd naar ander forum verplaatst.
Hij is al een tijdje niet meer actief op dit forum.

Maar er zijn genoeg andere plekken op het forum waar we je bijdragen goed kunnen gebruiken.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amatallah
Berichten: 19
Lid geworden op: za apr 21, 2007 10:18 pm

Bericht door Amatallah »

Ariel schreef:Welkom Stefan.
Leuk om een nieuw gezicht te zien.
Alleen ben ik bang dat je nu een roepende in de woestijn bent, want Battle heeft zijn strijd naar ander forum verplaatst.
Hij is al een tijdje niet meer actief op dit forum.

Maar er zijn genoeg andere plekken op het forum waar we je bijdragen goed kunnen gebruiken.

Vriendelijke groet.
Ariel.
Wat een geslijm :klef:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hallo Amatallah. :D
Wat leuk om je weer eens te zien.
Nou, dat is zekker een tijd geleden. Gaat het goed met je?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Amatallah schreef:Wat een geslijm :klef:
5X per dag buigen voor een denkbeeldige dictator met duivelse eigenschappen is zeker geen "geslijm"...
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Pedofiel of geen pedofiel. A dirty mind is a joy for ever. (Shakespeare)

Geloof in de profeet van allah is een historisch ongeldige overgang van bestaan vanuit een gedachte naar bestaan in de hedendaagse werkelijkheid.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Sahih Bukhari 7.18
Narrated 'Ursa:
The Prophet asked Abu Bakr for 'Aisha's hand in marriage. Abu Bakr said "But I am your brother." The Prophet said, "You are my brother in Allah's religion and His Book, but she (Aisha) is lawful for me to marry."

Raar toch dat Abu Bakr tegen de Profeet (vrede zij met hem) niet als argument zegt:"Ze is (nog) te jong voor een huwelijk"??? :shock: :lol:
Hij maakt alleen duidelijk dat hij de Profeet (vrede zij met hem) als een broeder ziet en daarom wat moeite heeft met het verzoek van de Profeet (vrede zij met hem).
De Profeet (vrede zij met hem) maakt duidelijk dat hij geen (directe) bloedverwand heeft met Abu Bakr en dat een huwelijk met zijn dochter daarom wel wettig is.
Heeeel raar (?!) dat de leeftijd van Aisha door zijn vader niet wordt aangehaald.
Volgens mij weten jullie zelfs niet eens dat die bronnen die jullie gebruiken, jullie eigen visie ontkracht.

Uit de Hadith van Bukhari is het volgende dus mogelijk:
1) de leeftijd van Aisha was toch ouder dan de overlevering
2) trouwen op die leeftijd was in die tijd normaal
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

1) de leeftijd van Aisha was toch ouder dan de overlevering
2) trouwen op die leeftijd was in die tijd normaal
In de eerste zin ontken je de leeftijd van Aisha als 9j.
In de tweede zin stel je dat het in die tijd normaal was van op 9j te trouwen en verkracht te worden.

Heel tegenstrijdig.

Draagt dit voor jou de goedkeuring weg, van in deze tijd en in deze maatschappij nog op 9+j te trouwen.
Blijkbaar wel.
Dit is wat in dit topic aangekaart wordt.

Mohammedanen vinden het nog steeds normaal van, als een losbandige stier, op een kind te springen.
Dezelfde Mohammedanen die ons verwijten van geen moraal of zeden te kennen. Terwijl van ons niemand dit gedrag goedkeurt of stimuleert, gebeurt dit wel in de moskees. In de Moskees in Europa, wij mogen zelfs geen kritisch oordeel daar over hebben.
Want,
Kritiek op misdaden, begaan in naam van de religie van Mohammed, is een schending van de mensenrechten van miljoenen Mohammedanen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Leuk verzonnen Message. Ook leuk om je weer eens te zien. Gaat alles goed met je?

Anyway...Over de leeftijd van Aisha. Onze bronnen zijn de hadith van Bukhari. Liegt Bukhari, dan liegen wij ook...
Narrated Aisha:
. . . That night I kept on weeping and could not sleep till morning. In the morning Allah's Apostle called Ali bin Abu Talib and Usama bin Zaid when he saw the Divine Inspiration delayed, to consul them about divorcing his wife (i.e. 'Aisha). Usama bin Zaid said what he knew of the good reputation of his wives and added, 'O Allah's Apostle! Keep you wife, for, by Allah, we know nothing about her but good.' 'Ali bin Abu Talib said, 'O Allah's Apostle! Allah has no imposed restrictions on you, and there are many women other than she, yet you may ask the woman-servant who will tell you the truth.' On that Allah's Apostle called Buraira and said, 'O Burair. Did you ever see anything which roused your suspicions about her?' Buraira said, 'No, by Allah Who has sent you with the Truth, I have never seen in her anything faulty except that she is a girl of immature age, who sometimes sleeps and leaves the dough for the goats to eat.' . . .

I was a young girl and did not have much knowledge of the Quran. I said. 'I know, by Allah, that you have listened to what people are saying and that has been planted in your minds and you have taken it as a truth. Now, if I told you that I am innocent and Allah knows that I am innocent, you would not believe me and if I confessed to you falsely that I am guilty, and Allah knows that I am innocent you would believe me.
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 03.048.829
Narrated Aisha: The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age.
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 05.058.234
Narrated Hisham's father: Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 05.058.236
Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter (my dwelling place) they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13)
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 08.073.151
Narrated 'Aisha: The Prophet was screening me with his Rida' (garment covering the upper part of the body) while I was looking at the Ethiopians who were playing in the courtyard of the mosque. (I continued watching) till I was satisfied. So you may deduce from this event how a little girl (who has not reached the age of puberty) who is eager to enjoy amusement should be treated in this respect.
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 07.062.163

Ik heb nog meer hadith van bukhari die haar leeftijd vermelden. Roept u maar.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ariel, wat verzin ik?
Ik haal de conclusie uit de Hadith.

Uit de Hadith zijn twee dingen mogelijk die ik heb opgenoemd.
Maar je ontwijkt mijn punt. Waarom komt bij het huwelijksverzoek van de Profeet (vrede zij met hem) Abu Bakr niet met het argument dat zijn dochter voor een huwelijk nog te jong is?

Je eerste bericht in dit topic snap ik ook niet. Waarom zou een Jood de Islam zwart willen maken?
De grootste vijanden van de Islam zijn niet de Joden maar de Christenen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ik denk dat de grootste vijanden van de mohammedanen vandaag de dag de mohammedanen zelf zijn. Niemand anders. Verreweg de meeste mohammedanen wordt vermoord door andere mohammedanen. Dat is dus direct. Indirect laten mohammedanen zien dat je er bijzonder verstandig aan doet om dit soort lieden zo ver mogelijk van je land te houden. Als je tenminste onder normale omstandigheden in je eigen land wilt wonen. Niet als tweedehands dhimmie.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Message schreef:Ariel, wat verzin ik?
Ik haal de conclusie uit de Hadith.

Uit de Hadith zijn twee dingen mogelijk die ik heb opgenoemd.
Maar je ontwijkt mijn punt. Waarom komt bij het huwelijksverzoek van de Profeet (vrede zij met hem) Abu Bakr niet met het argument dat zijn dochter voor een huwelijk nog te jong is?

Wat een onzin Message. Wat wij uit deze Hadith kunnen lezen is dat Abu Bakr met tegenzin zijn dochter op 6 jarige leeftijd weggaf aan Mohammed. Hij zei zelfs ... Maar ik ben je broer.
En zelfs als hij Aisha zonder tegensputteren Aisha aan Mohammed gaf, dan is het nog niet goed te praten. Een kind van 9 is niet klaar om seks met een oude man van 54 jaar te hebben. Dat kind is helemaal nog niet rijp voor seks. Geestelijk niet en zeker lichamelijk niet.
Jij praat goed wat fout is. Kijk eens goed naar een kind van 9 jaar. Wat zie je dan?

Afbeelding


Dit kind is 12 jaar, en zij is uitgehuwelijkt aan een man die 30 jaar ouder is dan zij. Zelfs dit is al een misdaad op zich zelf.
Mohammed verschilde 45 jaar met Aiaha. Hij was oud genoeg om haar opa te zijn.
Jullie zeggen dat Mohammed een man van God was. Als een man van God niet weet dat je geen kind van nog geen negen jaar mag verkrachten , dan ben je geen man van God maar een vieze ouwe kerel.

Jij blijkt geen overvloed aan moraliteit te bezitten als jij dit soort zaken goedkeurt .

Omdat Mohammed een voorbeeld voor Moslims is, kunnen tegenwoordig vieze ouwe mannen nog steeds jonge kinderen trouwen.
De grootste vijanden van de Islam zijn niet de Joden maar de Christenen.
In een woord belachelijk. Geloof je dit zelf? Er was geen grotere Joden hater dan Mohammed.
Er is zelfs een overlevering die verteld dat Joden zich achter stenen zullen verschuilen en dat Moslims ze zullen vinden en daarna vermoorden.

Maar vertel eens beste meid. Waarom zijn de Christenen de grootste vijand van Islam? Jij moet daar toch een verklaring voor hebben?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De kromme tenen logica van de niet-moslims omtrent pedofiliteit.
Het was destijds normaal, en waarom maakt men zich druk om een huwelijk dat geheel vrijwillig tussen twee individuen heeft plaatsgevonden? Deze huwelijk heeft geleid tot een kleurrijke insinuaties van de kant van de critici van de islam. Als Mohammed uit was geweest op enig seksueel vermaak, dan hij hij elk soort vrouw kunnen krijgen. Mohammed was dus geen pedofiel, maar heeft mijns inziens wel een fout begaan door met Aicha te trouwen.

Wel zei Aicha, dat If the young girl reaches nine years, then she is a woman. En spreken westerse bronnen ook niet meer van een kind, bij een menstruerend meisje; een kind is namelijk A person between birth and puberty.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Chaimae schreef:De kromme tenen logica van de niet-moslims omtrent pedofiliteit.
Het was destijds normaal, en waarom maakt men zich druk om een huwelijk dat geheel vrijwillig tussen twee individuen heeft plaatsgevonden? Deze huwelijk heeft geleid tot een kleurrijke insinuaties van de kant van de critici van de islam. Als Mohammed uit was geweest op enig seksueel vermaak, dan hij hij elk soort vrouw kunnen krijgen. Mohammed was dus geen pedofiel, maar heeft mijns inziens wel een fout begaan door met Aicha te trouwen.

Wel zei Aicha, dat If the young girl reaches nine years, then she is a woman. En spreken westerse bronnen ook niet meer van een kind, bij een menstruerend meisje; een kind is namelijk A person between birth and puberty.
Het probleem is niet dat een vieze oude man zich 1400 jaar geleden aan een klein meisje vergreep.
Het probleem is dat vieze oude mannen daar nu een legitimatie in vinden om hetzelfde te doen.
Pedofilie bedrijven in navolging van de grote voorbeeldpedofiel. Dát is het probleem.

Maar mensen die de lange tenen logica aanhangen zullen dat wel nooit kunnen begrijpen..
RTFM
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:De kromme tenen logica van de niet-moslims omtrent pedofiliteit.
Het was destijds normaal, en waarom maakt men zich druk om een huwelijk dat geheel vrijwillig tussen twee individuen heeft plaatsgevonden? Deze huwelijk heeft geleid tot een kleurrijke insinuaties van de kant van de critici van de islam. Als Mohammed uit was geweest op enig seksueel vermaak, dan hij hij elk soort vrouw kunnen krijgen. Mohammed was dus geen pedofiel, maar heeft mijns inziens wel een fout begaan door met Aicha te trouwen.

Wel zei Aicha, dat If the young girl reaches nine years, then she is a woman. En spreken westerse bronnen ook niet meer van een kind, bij een menstruerend meisje; een kind is namelijk A person between birth and puberty.
Wel Chaimae, ik ga nu als 56-jarige vrouw eens spreken tegen jou als +/- twintigjarige vrouw!

Was jij op je zesde jaar in staat om te beseffen wat een "huwelijk" inhield?

Was jij op je negende jaar in staat om te begrijpen wat "sex" inhoudt en het tevens te ondergaan?

Je weet dat we hier al tig keer hebben bewezen dat kinderen anno 600 of 700 n.Ch. NIET vroeger menstrueerden, en evenmin op hun negende als fysiek VOLWASSEN personen konden worden beschouwd.

Ik ga ervan uit dat jij nooit werd misbruikt tijdens je jeugdjaren. Indien wel moet je daar zeker nog steeds klacht voor neerleggen.

Maar indien je dus niet misbruikt werd: kan je je voorstellen dat je op je negende werd gepenetreerd door een vent van 54??????
Kan jij je voorstellen dat je je dochtertje (ik wil een roze tshirt mama, en roze schoentjes en een roze boekentas en ja ook een roos kleedje voor mijn barbie en ook een roos pakje voor Ken, en ik wil een roze kam en een roze borstel en een roos kopkussen aub. plies plies mama! ik wil ROOS!) even door een 54 jarige laat penetreren (weet je trouwens wat penetreren werkelijk IS ????? jij als twintigjarige MAAGD!)
Laatst gewijzigd door Manon op wo okt 08, 2008 11:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik zal hier voor Chaimae en Message de post van Linda Denvers maar weer eens copieren. Goed lezen girls, en nadenken voordat jullie je eventuele dochters uithuwelijken aan een 54 jarige opa.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 2315#62315

Meisjes gaan jonger menstrueren als ze voldoende hoogwaardige voeding krijgen en ze geen ernstige ziekten krijgen tijdens de kindertijd. In het Arabië van de 7e eeuw zullen de omstandigheden nooit zo optimaal zijn geweest als in het hedendaagse Westen. In een woestijnklimaat met primitieve akkerbouw en veeteelt is er niet volop te eten. Zonder inentingen en hoogwaardige hygiëne krijgen kinderen doorgaans meerdere ernstige kinderziekten die de groei vertragen.

De kans dat Aisha al menstrueerde op negenjarige leeftijd is om die reden nog geringer dan vandaag de dag in het Westen. Er zijn bovendien geen Sahih Hadith die stellen dat Aisha menstrueerde, borsten had, een volwassen stem of ongewoon lang was voor haar leeftijd. Er is geen bewijs dat Aisha op die leeftijd iets anders was dan een gewoon klein meisje.

Afbeelding
Fig. 1. Data concerning onset of breast development, menarche and pubertal completion from 3 large studies (PROS, NHES, and NHANES) of pubertal age. Adapted from Lee PA, Guo SS, Kulin HE. Age of puberty: data from the United States of America. Acta Pathol Microbiol et Immunol Scand. In press. Used with the permission of the authors.
http://pediatrics.aappublications.org/c ... 107/6/1493

Afbeelding

Deze grafieken laten zien dat de kans heel klein is dat een meisje zo vroeg gaat menstrueren.

Bovendien is een meisje dat menstrueert nog niet volgroeid. Het duurt vaak nog een paar maanden tot twee jaar voor er sprake is van volledige vruchtbaarheid. In het begin hebben de meeste meisjes ook geen regelmatige cyclus. Een meisje dat pas mentrueert kan lang niet altijd al zwanger worden. Daarnaast zijn de borsten en de heupen van meisjes die net menstrueren nog niet volgroeid. Doorgaans is de volledige ontwikkeling van schaamhaar, volgroeide schaamlippen en een maandelijkse regelmatige cyclus een indicatie dat iemand geheel vruchtbaar is. De meeste meisjes bereiken hun volledige lichaamslengte ook pas een paar jaar na de eerste menstruatie. De eerste menstruatie is niet het einde van de puberteit maar ligt ergens in het midden.

Zelfs als een meisje op haar achtste begint met menstrueren dan bewijst dat absoluut niet dat ze lichamelijke volwassen is. Het is absoluut geen toeval dat meerderjarigheid in de meeste landen tussen de 18-21 ligt. Dan ben je namelijk lichamelijk volgroeid, en intellectueel en emotioneel net rijp genoeg om de gevolgen van je daden te kunnen overzien. In zeldzame gevallen bereiken mensen hun volledige lichaamslengte als ze begin twintig zijn.

Kindhuwelijken brengen grote medische risico's met zich mee voor het meisje als het huwelijk wordt geconsumeerd en het meisje zwanger wordt.
  • - Meisjes tussen de 10 en de 14 hebben een vijf keer zo grote kans om te overlijden tijdens de zwangerschap of de geboorte dan vrouwen die 20-24 jaar oud zijn. Meiden die 15 tot 19 jaar oud zijn lopen twee keer zoveel kans om te sterven.

    - Jonge meisjes die een kind baren hebben een hoog risico op een Fistel. Als het bekken en de vagina van een meisje nog niet volledig zijn ontwikkeld dan kan de bevalling in het ergste geval vele uren en zelfs dagen duren. Als zo'n geen deskundige medische medische hulp kan krijgen dan kan de druk van het hoofd van de baby het meisje extreem openscheuren. De vagina, de blaas en de anus gaan dan kapot en het meisje wordt dan blijvend incontinent als ze niet meteen doodbloed. Er lekt dan permanent excrement en urine uit een gat in haar lijf.

    - Uit onderzoek blijkt dat jonge tiener moeders een grotere kans hebben op baby's met een laag geboortegewicht en een grotere kan op te vroeg geboren baby's dan vrouwen tussen de 20 en 34
    www.icrw.org/docs/childmarriage0803.pdf
Laag geboortegewicht en vroeggeboorte zijn slecht voor baby's om de volgende redenen.
  • - Baby's met een laag geboortegewicht hebben 20 keer zoveel kans om tijdens hun eerste levensjaar te overlijden als zuigelingen met een normaal gewicht.
    www.marchofdimes.com/professionals/681_1159.asp

    - Een te vroeg geboren baby heeft een grotere kans op problemen aan de luchtwegen.

    - Een bestaat een groter kans op hersenletsel. 10 tot 50% van de baby's met extreem laag geboortegewicht krijgen een vorm van beroerte gedurende de eerste paar dagen van hun leven

    - Sommige te vroeg geboren baby's hebben een gevaarlijk probleem aan genaamd NEC (Necrosis enterocolitis) dat lijdt tot problemen met voeden, een opgezwollen buik en andere complicaties.

    - Blindheid. Bij te vroeg geboren kinderen komt ROP (Retinopathy of prematurity) voor. Dit wordt veroorzaakt door de abnormale groei van bloedvaten in de ogen
    www.modimes.org/professionals/681_1153.asp
Ook als een meisje niet zwanger wordt kan ze schade aan onbeschermde seksuele gemeenschap overhouden.
  • - Meisjes die seks hebben tijdens hun kindertijd of vroege puberteit hebben een grotere kans op baarmoederhalskanker. De kans op besmetting met het papilloma virus en andere infecties is groter naarmate een meisje jonger is omdat de baarmoeder dan nog niet volgroeid is.
    http://www.popcouncil.org/rhfp/rti_fact ... cents.html

    - Seksueel actieve tieners hebben een grotere kans op emotionele problemen en hebben een groter kans op depressies en doen vaker een zelfmoordpoging. http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/1070235.stm
Het idee dat menstruatie bewijst dat een meisje volwassen is, vormt een extreem schadelijk misverstand. In tal van culturen worden meisjes kort na hun eerste menstruatie gedwongen om te trouwen en seks te hebben, terwijl ze daar lichamelijk en emotioneel helemaal niet aan toe zijn. Dit levert zowel voor de meisjes zelf als voor hun kinderen ellende op.

Informatie over lichamelijke ontwikkeling tijdens de puberteit.
(Waarschuwing deze pagina bevat foto´s van het menselijk lichaam.)
http://www.aafp.org/afp/990700ap/209.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

toch nog maar eens hulde aan Linda Danvers voor haar knappe posts!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Message schreef:Ariel, wat verzin ik?
Ik haal de conclusie uit de Hadith.

Uit de Hadith zijn twee dingen mogelijk die ik heb opgenoemd.
Maar je ontwijkt mijn punt. Waarom komt bij het huwelijksverzoek van de Profeet (vrede zij met hem) Abu Bakr niet met het argument dat zijn dochter voor een huwelijk nog te jong is?

Je eerste bericht in dit topic snap ik ook niet. Waarom zou een Jood de Islam zwart willen maken?
De grootste vijanden van de Islam zijn niet de Joden maar de Christenen.


MAG IK EVEN!!!

De moslims zijn de vijanden van ieder geloof!!!

http://weeswaakzaam.punt.nl/?id=427536&r=1

Helaas kan ik geen meerdere site vinden alleen nieuwsbrief in mijn persoonlijk bezit.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ariel schreef: Wat een onzin Message. Wat wij uit deze Hadith kunnen lezen is dat Abu Bakr met tegenzin zijn dochter op 6 jarige leeftijd weggaf aan Mohammed. Hij zei zelfs ... Maar ik ben je broer.
En zelfs als hij Aisha zonder tegensputteren Aisha aan Mohammed gaf, dan is het nog niet goed te praten. Een kind van 9 is niet klaar om seks met een oude man van 54 jaar te hebben. Dat kind is helemaal nog niet rijp voor seks. Geestelijk niet en zeker lichamelijk niet.
Jij praat goed wat fout is. Kijk eens goed naar een kind van 9 jaar. Wat zie je dan?
"Maar ik ben je broeder" is toch argument?
Waarom zegt hij niet dat zijn dochter te jong is en niet klaar voor een huwelijk?
Maar vertel eens beste meid. Waarom zijn de Christenen de grootste vijand van Islam? Jij moet daar toch een verklaring voor hebben?
Christenen vermoorden overal Moslims. Kijk maar wat er in de wereld van vandaag gebeurd.
Joden en moslims hebben veel dingen gemeen en zij geloven ook dat moslims in dezelfde God geloven.
Ken veel orthodoxe Joden die Mohammed (vrede zij met hem) met Mozes (vrede zij met hem) vergelijken, terwijl ze Jezus (vrede zij met hem) een vuile ketter noemen.
Christenen zijn onbesneden Romeinse heidenen die uitgeroeid moeten worden.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Message schreef: ... ...
Christenen zijn onbesneden Romeinse heidenen die uitgeroeid moeten worden.
Kijk aan, kijk aan, wanneer begin je met 'uitroeien'?
Aldebaran...lees je ook mee...voer voor een 'debat'...want hier mag niet gezegd worden: "Schop die haatzaaiers het land uit, terug naar de achterlijke zandbak waar ze thuishoren met zulke ideeën in hun hoofd". Nee, hier moet over 'gedebatteerd' worden, hier moeten we voor open staan, dit is een 'verrijking' van onze cultuur.
Salam Aleykum
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Message schreef:Christenen vermoorden overal Moslims. Kijk maar wat er in de wereld van vandaag gebeurd.
Goh, dat is me niet echt opgevallen. Vertel eens, waar precies gebeurt dat? Ik lees namelijk veel artikelen waarin mohammedanen gruwelijke moorden plegen, maar nooit dat christenen dat doen.
Joden en moslims hebben veel dingen gemeen en zij geloven ook dat moslims in dezelfde God geloven.
Echt waar? Dus allah heeft een bastaard zoon?
Christenen zijn onbesneden Romeinse heidenen die uitgeroeid moeten worden.
Als je je psychiater weer ziet, vraag hem de dosis te verdubbelen. op zo'n imbeciele uitspraak reageer ik niet eens.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Als je wil weten wie er verantwoordelijk is voor de dood van duizenden moslims, lees eerst even onderstaande artikelen.

GENOCIDE PART I
GENOCIDE PART II
GENOCIDE PART III

Lees je liever de dagelijks bijgehouden terroristische moorden, zuiver gepleegd uit naam van Allah, bekijk dan de lijstjes maar :

List of islamic terror attacks(enkel de laatste twee maanden, de lijsten van vorige jaren kan je helemaal onderaan vinden).

En dan toon jij ons de lijstjes dan maar die volgens jou door christenen gepleegd werden uit naam van hùn god en hùn geloof!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Message schreef:Christenen zijn onbesneden Romeinse heidenen die uitgeroeid moeten worden.
Wat is het toch met jullie moslims. Waar komt de haat vandaan. Ik weet het, maar weet jij het ook?

Op een Islamitische forum las ik dit. Heel eerlijk verteld een moslima aan een bekeerde vrouw , dat ALLE moslims Joden moeten vervloeken.Dat moet van Allah, en als men daar geen zin in heeft, ( in dat vervloeken) dan had men maar geen moslim moeten worden.

http://www.benayad.be/forum/showthread. ... 6#post4486
Ik heb daarnaast nergens gezegd dat Joden slechte mensen zijn. Ze zijn vervloekt door Allah, dus moeten wij ze ook vervloeken. Ik heb geen behoefte om bevriend met hen te zijn. Ik zal ze niet neerschieten en ik zal niet onvriendelijk doen, maar vrienden kunnen ze nooit worden.
Kan jij me nu , na het lezen van deze woorden uitleggen waar jullie haat vandaan komt?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

H.Numan schreef: Goh, dat is me niet echt opgevallen. Vertel eens, waar precies gebeurt dat? Ik lees namelijk veel artikelen waarin mohammedanen gruwelijke moorden plegen, maar nooit dat christenen dat doen.
Het zou me inderdaad verbazen als het jou zou opvallen. Zelfs de strond voor je ogen zal jou niet eens opvallen.
In landen als Irak, Afghanistan, Tsjetjenië hebben christenen miljoenen onschuldige moslims vermoord.
Christenen hebben alleen in Irak al meer dan 3.000.000 mensen vermoord.
Echt waar? Dus allah heeft een bastaard zoon?
Volgens mij haal je Allah en die heidense christelijke afgod door elkaar, want enkel die laatste heeft een zoon.
Als je je psychiater weer ziet, vraag hem de dosis te verdubbelen. op zo'n imbeciele uitspraak reageer ik niet eens.
Die heb jij heel hard nodig.
Laatst gewijzigd door Message op ma nov 10, 2008 11:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ariel schreef:
Message schreef:Christenen zijn onbesneden Romeinse heidenen die uitgeroeid moeten worden.
Wat is het toch met jullie moslims. Waar komt de haat vandaan. Ik weet het, maar weet jij het ook?

Op een Islamitische forum las ik dit. Heel eerlijk verteld een moslima aan een bekeerde vrouw , dat ALLE moslims Joden moeten vervloeken.Dat moet van Allah, en als men daar geen zin in heeft, ( in dat vervloeken) dan had men maar geen moslim moeten worden.

http://www.benayad.be/forum/showthread. ... 6#post4486
Ik heb daarnaast nergens gezegd dat Joden slechte mensen zijn. Ze zijn vervloekt door Allah, dus moeten wij ze ook vervloeken. Ik heb geen behoefte om bevriend met hen te zijn. Ik zal ze niet neerschieten en ik zal niet onvriendelijk doen, maar vrienden kunnen ze nooit worden.
Kan jij me nu , na het lezen van deze woorden uitleggen waar jullie haat vandaan komt?
Het is geen haat, het is het inzien van de waarheid.
Plaats reactie