Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
mercator

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Berichtdoor mercator » Wo Apr 15, 2009 11:09 pm

Muslima schreef:Als jij het niet eens bent met de argumenten gegeven in mijn tekst, dan raad ik je aan om erop in te gaan met je eigen argumenten.

En NEEN, dat gaan we nu eens NET niet doen zie ! Heel dat Mohammed en Islam-gedoe is klinkklare achterlijke nonsens, ontsproten uit het achterlijke verwekelijkte brein van de achterlijke pedofiel en psychopaat Mohammed, een dief en kamelenrover die de woestijn van Arabierenland onveilig maakte in de duistere middeleeuwen. En verwacht jij nu ECHT dat een weldenkend en intelligent mens anno 2009 wat gaat discussiëren met jouw op basis van die door-en-door ACHTERLIJKE flauwekul uit Koran en Hadith???!!!!

Al je "argumenten uit je tekst" kunnen me gestolen worden, is het nog niets eens waard om naar te luisteren. Moslims horen niet thuis in een moderne kennismaatschappij, jij bent zelf door en door geestesziek en achterlijk. Zoals al je geestelijke moslim broeders en zusters.
WEG MET MOSLIMS! ZE HOREN NIET THUIS IN EUROPA!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Muslima

Berichtdoor Muslima » Wo Apr 15, 2009 11:13 pm

Ik heb trouwens nog een probleem, en dat probleem schuif ik nu even op jouw schouders. Namelijk dit....
Mag ik de hadith lezen waarin staat dat Aisha al menstrueerde toen ze op 9 jartige leeftijd voor het eerst seks had met Mohammed een 54 jarige man?

Ik vind niet precies hadith die zeggen dat ze op dat moment haar menstruatie had maar ik zal dat inchAllah eens navragen, en vanaf ik duidelijk bewijs vind zal ik deze plaatsen, ik ben niet echt bedreven wat hadith betreft. Ik heb enkele hadith omtrent de menstruatie van Aicha gevonden maar niet omtrent haar eerste.

Is het feit dat ze pas op haar 9de menstrueerde ook niet de enige logische verklaring waarom Mohammad saws wachtte tot tot de consummatie van het huwelijk?

En ook hier heb ik andere informatie over. Misschien kan jij de leeftijden van al die oude vrouwen voor me opzoeken?
Naam vrouw/Leeftijd vrouw/Leeftijd profeet
1.Khadija/40/25
2.Sawda Bint Zam’a/40/50
3.Aisha/6 – 9 /53
4.Hafsa/18/56
5.Zainab Bint Khuzaima/30/56
6.Umm Salama/26/57
7.Zainab/35/58
8.Juwairiyya/20/58
9.Safiyya/17/60
10.Umm Habiba/35/60
11.Maria/-25/60
12.Maimuna/36/60
13.Rayhana/20/60

Heb ik vanuit een topic hier op het forum.. Moest de profeet Mohammed saws echt astaghfirAllah pedofiele gedachten hebben, dan had hij wel meerdere zeer jonge vrouwen genomen.
Vriendelijke groet.

Muslima

Berichtdoor Muslima » Wo Apr 15, 2009 11:16 pm

Monique schreef:Ik ben blij te horen dat muslima het geen enkel probleem zal vinden wanneer haar dochtertje van 6 geneukt zal worden door een 50 jaar oudere vent.

Ze was 9 geen 6. En ik zou mijn kind niet aan een oudere man geven op die leeftijd , en dat omdat ik dat persoonlijk te jong vind en dat mijn dochter eerst moet studeren e.d voor ze haar eigen man kiest. Ik zou het zelf niet toelaten, omdat de situatie tussen vroeger en nu helemaal verschillend is. Ik wou gewoon aantonen dat Mohammed saws geen pedofiel was, ik heb je niet gevraagd keuzes te maken in mijn naam.

Anneke

Berichtdoor Anneke » Wo Apr 15, 2009 11:21 pm

Muslima schreef:Nee ze komen niet van mijn hand, maar ik heb de tekst wel gelezen en ik vond het daar goed uitgelegd. Waarom er niet verwezen wordt naar veel hadith is omdat het om een ethische kwestie gaat die pas lang na de dood van de profeet Mohammed saws werd opgerakeld. Het gaat er gewoon om , dat Mohammed niet onder de noemer pedofiel astaghfirAllah valt omdat een pedofiel seksueel opgewonden wordt van jonge meisjes. Als dit waar was: waarom was enkel Aisha zo jong, en had hij daarnaast vrouwen van in de 40? Het was in die tijd wel aanvaard. Ook, als hij Aisha trouwde om astaghfirAllah omwille van seksuele gevoelens waarom wachtte hij dan 3 jaar , tot de menstruatie van Aisha voor zij het huwelijk consummeerden?
Dat Aisha 9 was is overigens niet 100 procent zeker omdat er ook vele overleveringen zijn over leeftijden rond 14 of 18 a 19. Ik neem de Hadith waarin er 9 jaar staat als serieus, omdat het als authentiek bestempeld wordt maar in de overleveringsketen van de hadith zit een onbekende persoon die niet bij naam wordt genoemd. Dat betekent trouwens niet dat een hadith daarom als onbetrouwbaar beschouwd wordt.

Maar dat is toch geen argument; er wordt niet verwezen naar ahadith (ik bedoelde meer de vindplaats van de ahadith) omdat het een ethische kwestie is, na de dood van mohammed pas opgerakeld? Bukhari en Muslim zijn toch twee bundels overlevering die zijn geclassificeerd als sahih (betrouwbaar)? Waarom zou jij, als moslima, de geloofwaardigheid in twijfel mogen trekken als mohammed heeft gezegd dat je een 'goed' leven leidt als je je aan de koran en ahadith houdt?
Volgens Djaber {r.a.} zei de Profeet (vrede zij met hem) op zijn afscheidsbedevaart:
"Ik heb jullie iets nagelaten, dat, wanneer jullie je daaraan houden, ervoor zal zorgen dat jullie nooit verkeerd geleid zullen worden: het Boek van Allah de Verheven en dat wat jullie van mij krijgen door me vragen te stellen (m.a.w. de Hadith)" (Moslim sharif)

Op ditzelfde board is een topic geopend over de perverse gewoontes van mohammed. Een Koptische priester legt hierin uit, aan de hand van ahadith die (uit schaamte?) niet naar het Engels zijn vertaald, dat mohammed zijn penis tegen de dijen van Aicha wreef om zo opgewonden te worden, in de tijd dat hij nog geen seks met haar mocht hebben (voor haar 9de) Past dat in het beeld van de vredelievende, heilige mohammed dat je tot nu toe hebt? Mohammed stelt in Bukhari het volgende: "Wat zal de toestand zijn van die mensen, die zich afzijdig houden van iets wat ik zelf doe?" Is dat geen legalisatie om met kinderen naar bed te gaan? 11 vrouwen te hebben? Vrouwen te slaan (en nee, daar hebben we niet alleen 4:34 als bewijs voor)? De heilige oorlog te verklaren tegen alles dat niet-moslim is? Bloedbaden aanrichten?

Ik heb je enkele keren horen zeggen dat er overleveringen zijn die beweren dat Aicha ouder was dan 9 toen ze seks had met mohammed. Waar staan die dan? Als je mij daaraan zou kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik schroom er namelijk niet voor om mijn mening bij te schaven als mij bewezen wordt dat ik ernaast zit. Hier is het normaal dat je niet blijft volharden in je mening wanneer die tig malen ontkracht is. Je mag sorry zeggen als je al die tijd een mening hebt verkondigd die bezijden de waarheid is. Datzelfde geldt ook voor jou. Ook jij mag zonder gene toegeven dat het beeld dat je van mohammed had eigenlijk niet zo rooskleurig is. Geen man overboord als je dat doet.

Maar dan nog de vraag waarom je Astagfur illah achter elke keer dat je over mohammed praat zet. Zal allah je straffen om je woordgebruik? Vindt allah het niet leuk als he de vingers op de zere plekken legt?

Edit:
Ze was 9 geen 6.

Zoals Wafa Sultan zou zeggen..
Politie: meneer, u rijdt 200 km/h op een weg waar je maar 120 mag
Meneer: Nietes, ik rijd 190!

:roll:
Laatst gewijzigd door Anneke op Wo Apr 15, 2009 11:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bloodgod

Berichtdoor Bloodgod » Wo Apr 15, 2009 11:23 pm

Wat vind je er in deze tijdspanne met de hersens ontwikkeld in een westers land nou zelf van dat mohammed (geen hoofdletter/geen achtervoegsel, is voor mij niet belangrijk) nog steeds het grote te volgen voorbeeld is van de hedendaagse mohammedaan? Vanuit je eigen visie :?: reeds beantwoord zie ik plots :ohmy:
Laatst gewijzigd door Bloodgod op Wo Apr 15, 2009 11:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Living on enemy ground, I will not obey your law.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Apr 15, 2009 11:23 pm

Muslima schreef:Ze was 9 geen 6. En ik zou mijn kind niet aan een oudere man geven op die leeftijd , en dat omdat ik dat persoonlijk te jong vind en dat mijn dochter eerst moet studeren e.d voor ze haar eigen man kiest. Ik zou het zelf niet toelaten, omdat de situatie tussen vroeger en nu helemaal verschillend is. Ik wou gewoon aantonen dat Mohammed saws geen pedofiel was, ik heb je niet gevraagd keuzes te maken in mijn naam.

Conclusie: jij bent al even pervers en ziek als je grote voorbeeld, de achterlijke psychopaat, pedofiel en kamelenrover Mohammed vervloekt zij zijn naam. Voor zulke praatjes ter aanmoediging van kinderverkrachting zou je best naar de gevangenis mogen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Muslima

Berichtdoor Muslima » Wo Apr 15, 2009 11:35 pm

Het komt wel eens voor dat een verpleger met een vrouw van een jaar of 80 trouwt. In zo’n geval twijfelt niemand de motieven van de bruidegom: Geld!

Het geval van Mohammed en Khadija lijkt op zo iets. Mohammed was 25 en arm, Khadija was 40 en rijk. En het was niet eerder dan dat Khadija overleed dat Mohammed met meerdere vrouwen trouwde. Blijkbaar had zij het voor het zeggen. Wie betaald die bepaald zeggen we dan. Mijn vraag is: Welke bewijzen heb je dat Mohammed uit liefde met Khadija getrouwd is?

Vele van zijn huwelijken waren niet perse uit liefde maar om politieke en sociale redenen.

Ik zou geen seks met een kind kunnen hebben alleen al omdat ik dat niet geil vind. Iemand die dat wel geil vindt noemen we een pedofiel. Deze term is maar voor een zeer beperkt groepje mannen, het zijn meestal mannen, van toepassing. En daarom valt zulk gedrag buiten de gangbare moraal. Of te wel, het is immoreel. De groep, de massa, bepaald wat immoreel is. Dus volgens westerse normen en waarden was Mohammed immoreel. En een pedofiel. Dit is gewoon een feitelijke vaststelling. Ik snap niet hoe moslims zich daar over kunnen opwinden…

Dan was Mohammed immoreel volgens de westerse normen en waarden ja. Maar hij was geen pedofiel astaghfirAllah.

Ik wil je niet laten schrikken Muslima maar de islam stelt seks met dieren niet strafbaar. Beter gezegd de islam staat seks met dieren zelfs toe! En jij maakte zelfs nog onderscheid tussen leeftijd en geslacht van dieren, wat je niet nader specificeert, om er seks mee te kunnen hebben. De islam doet dat niet:

Abu-Dawud Book 38, Number 4450:
Narrated Abdullah ibn Abbas:
There is no prescribed punishment for one who has sexual intercourse with an animal.

Er staat dat er geen bestraffing voor is, maar ook niet dat het toegelaten is? De koran gebiedt ons goed te zijn voor dieren, dus daarop baseer ik me dan.

Ja natuurlijk zijn dat de gebruiken van primitieve zevende eeuwse Arabieren. En omdat Mohammed die ook volgde kun je hem vergoelijken. Net als wij allemaal hield hij zich aan de gebruiken van zijn tijd. Maar, moeten wij hier in het westen, de gebruiken van Mohammed zijn tijd, net als Mohammed zelf, ook gaan volgen? Dat is wel wat moslims met de islam met ons in het westen voor hebben toch?

Het was niet alleen het gebruik van de Arabieren in die tijd, Ik heb er net nog over gelezen maar ik ben het opzoeken nu eventjes beu, morgen vertel ik je er meer over. En nee dat moet je niet.

Muslima

Berichtdoor Muslima » Wo Apr 15, 2009 11:46 pm

Maar dat is toch geen argument; er wordt niet verwezen naar ahadith (ik bedoelde meer de vindplaats van de ahadith) omdat het een ethische kwestie is, na de dood van mohammed pas opgerakeld? Bukhari en Muslim zijn toch twee bundels overlevering die zijn geclassificeerd als sahih (betrouwbaar)? Waarom zou jij, als moslima, de geloofwaardigheid in twijfel mogen trekken als mohammed heeft gezegd dat je een 'goed' leven leidt als je je aan de koran en ahadith houdt?

Omdat er ook andere ahadith zijn over andere leeftijden van Aisha tijdens haar huwelijk. nl. 19 jaar
Volgens Djaber {r.a.} zei de Profeet (vrede zij met hem) op zijn afscheidsbedevaart:
"Ik heb jullie iets nagelaten, dat, wanneer jullie je daaraan houden, ervoor zal zorgen dat jullie nooit verkeerd geleid zullen worden: het Boek van Allah de Verheven en dat wat jullie van mij krijgen door me vragen te stellen (m.a.w. de Hadith)" (Moslim sharif)

Op ditzelfde board is een topic geopend over de perverse gewoontes van mohammed. Een Koptische priester legt hierin uit, aan de hand van ahadith die (uit schaamte?) niet naar het Engels zijn vertaald, dat mohammed zijn penis tegen de dijen van Aicha wreef om zo opgewonden te worden, in de tijd dat hij nog geen seks met haar mocht hebben (voor haar 9de) Past dat in het beeld van de vredelievende, heilige mohammed dat je tot nu toe hebt? Mohammed stelt in Bukhari het volgende: "Wat zal de toestand zijn van die mensen, die zich afzijdig houden van iets wat ik zelf doe?" Is dat geen legalisatie om met kinderen naar bed te gaan? 11 vrouwen te hebben? Vrouwen te slaan (en nee, daar hebben we niet alleen 4:34 als bewijs voor)? De heilige oorlog te verklaren tegen alles dat niet-moslim is? Bloedbaden aanrichten?

Ik heb je enkele keren horen zeggen dat er overleveringen zijn die beweren dat Aicha ouder was dan 9 toen ze seks had met mohammed. Waar staan die dan? Als je mij daaraan zou kunnen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik schroom er namelijk niet voor om mijn mening bij te schaven als mij bewezen wordt dat ik ernaast zit. Hier is het normaal dat je niet blijft volharden in je mening wanneer die tig malen ontkracht is. Je mag sorry zeggen als je al die tijd een mening hebt verkondigd die bezijden de waarheid is. Datzelfde geldt ook voor jou. Ook jij mag zonder gene toegeven dat het beeld dat je van mohammed had eigenlijk niet zo rooskleurig is. Geen man overboord als je dat doet.

Maar dan nog de vraag waarom je Astagfur illah achter elke keer dat je over mohammed praat zet. Zal allah je straffen om je woordgebruik? Vindt allah het niet leuk als he de vingers op de zere plekken legt?

Ik heb al gezegd dat ik die tekst van een andere site heb, en niet bedreven ben met ahadith, waardoor ik dit zal voorleggen aan geleerden om me een antwoord te geven. Ik werk sowieso niet graag met ahadith omdat ze pas jaren na de dood van de profeet zijn opgeschreven en het gewoon een overlevering van mens op mens is. Als ik iets aan jou vertel en jij dat doorverteld en dat blijft doorverteld worden kan er ook iets helemaal anders uitkomen. Ook is het moeilijk te achterhalen of een hadith authentiek is. Heb je de hadith die deze koptische priester gebruikt voor me?
Ik zet astaghfirAllah omdat ik Mohammed geen pedofiel vind, maar dat hij onderhevig was aan de gewoonten toendertijd. Ik weet niet zeker hoe het zit, evenmin als jullie. Alleen gaan jullie ervanuit dat hij alleen het slechtste doet en ga ik ervanuit dat hij het goede doet.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Apr 15, 2009 11:51 pm

Muslima schreef: Ik vind niet precies hadith die zeggen dat ze op dat moment haar menstruatie had maar ik zal dat inchAllah eens navragen, en vanaf ik duidelijk bewijs vind zal ik deze plaatsen, ik ben niet echt bedreven wat hadith betreft. Ik heb enkele hadith omtrent de menstruatie van Aicha gevonden maar niet omtrent haar eerste.

Ik heb er ook een paar van gevonden. Maar die gaan steeds over dat Mohammed seks met Ashia had als ze ongesteld was.

Abu Dawood Book 1, Number 0270: Narrated Aisha, Ummul Mu'minin:
Umarah ibn Ghurab said that his paternal aunt narrated to him that she asked Aisha: What if one of us menstruates and she and her husband have no bed except one? She replied: I relate to you what the Apostle of Allah (peace_be_upon_him) had done.

One night he entered (upon me) while I was menstruating. He went to the place of his prayer, that is, to the place of prayer reserved (for this purpose) in his house. He did not return until I felt asleep heavily, and he felt pain from cold. And he said: Come near me. I said: I am menstruating. He said: Uncover your thighs. I, therefore, uncovered both of my thighs. Then he put his cheek and chest on my thighs and I lent upon he until he became warm and slept.

Bukhari Volume 1, Book 6, Number 298: Narrated 'Aisha: The Prophet and I used to take a bath from a single pot while we were Junub. During the menses, he used to order me to put on an Izar (dress worn below the waist) and used to fondle me. While in Itikaf, he used to bring his head near me and I would wash it while I used to be in my periods (menses).
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Apr 15, 2009 11:56 pm

Muslima schreef:
Ik heb trouwens nog een probleem, en dat probleem schuif ik nu even op jouw schouders. Namelijk dit....
Mag ik de hadith lezen waarin staat dat Aisha al menstrueerde toen ze op 9 jartige leeftijd voor het eerst seks had met Mohammed een 54 jarige man?

Ik vind niet precies hadith die zeggen dat ze op dat moment haar menstruatie had maar ik zal dat inchAllah eens navragen, en vanaf ik duidelijk bewijs vind zal ik deze plaatsen, ik ben niet echt bedreven wat hadith betreft. Ik heb enkele hadith omtrent de menstruatie van Aicha gevonden maar niet omtrent haar eerste.

Is het feit dat ze pas op haar 9de menstrueerde ook niet de enige logische verklaring waarom Mohammad saws wachtte tot tot de consummatie van het huwelijk?

Bespaar je de moeite van het opvragen beste Muslima.
Hier zijn de Hadits.

Narrated Aisha: The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age.

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 05.058.234

Er zijn wel 5 of 6 Hadiths die vertellen hoe oud Aisha was toen ze voor het eerst seks had met Mohammed.
Ik wil ze je allemaal geven als je er belang in stelt.
Maar wat belangrijker is , is deze Hadith.

Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter (my dwelling place) they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13)

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 08.073.151

Uit deze hadith kunnen we leren dat Aisha nog met poppen speelde toen ze al bij Mohammed in huis was, en ik vermoed dat jij ook op de hoogte bent van het feit dat jonge meisjes NIET meer met poppen mogen spelen als ze hun eerste menstruatie gehad hebben. ?
Zo zie je maar weer dat we alles kunnen terug vinden in de overleveringen.

Naam vrouw/Leeftijd vrouw/Leeftijd profeet
1.Khadija/40/25
2.Sawda Bint Zam’a/40/50
3.Aisha/6 – 9 /53
4.Hafsa/18/56
5.Zainab Bint Khuzaima/30/56
6.Umm Salama/26/57
7.Zainab/35/58
8.Juwairiyya/20/58
9.Safiyya/17/60
10.Umm Habiba/35/60
11.Maria/-25/60
12.Maimuna/36/60
13.Rayhana/20/60
.

Ik zie twee "oude" vrouwen in het lijstje staan.
Khadija omdat ze geld had, en omdat Mohammed een arme jongeman was, kwam hem dit heel goed uit. Ik ga niet zeggen dat hij niet van Khadija gehouden heeft, want ik vermoed dat ze van elkaar hielden. Ook dat lezen we in de overleveringen.
Maar.....Sawda Bint Zam’a is een ander verhaal. Die heeft hij na de dood van Khadija genomen om als moeder voor zijn kinderen te zorgen.
Sawda Bint Zam’a wist dat Mohammed niet gek op haar was, en dat hij haar zo aan de kant kon schuiven, want een overlevering leert ons dat ze haar nacht aan Aisha gegeven heeft . Zolang ze getrouwd met Mohammed kon blijven hoefde hij dus geen seks meer met haar te hebben.
Als je wilt zoek ik deze hadith ook nog even voor je op.

De rest van de vrouwen waren jongemeiden vergeleken met Mohammed zijn leeftijd.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Apr 16, 2009 12:24 am

Muslima schreef:
Het komt wel eens voor dat een verpleger met een vrouw van een jaar of 80 trouwt. In zo’n geval twijfelt niemand de motieven van de bruidegom: Geld!

Het geval van Mohammed en Khadija lijkt op zo iets. Mohammed was 25 en arm, Khadija was 40 en rijk. En het was niet eerder dan dat Khadija overleed dat Mohammed met meerdere vrouwen trouwde. Blijkbaar had zij het voor het zeggen. Wie betaald die bepaald zeggen we dan. Mijn vraag is: Welke bewijzen heb je dat Mohammed uit liefde met Khadija getrouwd is?

Vele van zijn huwelijken waren niet perse uit liefde maar om politieke en sociale redenen.

Je gebruikte het geval van Khadija om aan te tonen dat Mohammed geen pedofiel was. En vervolgens geef je me dus gelijk. Dat er weinig liefde in het spel was tussen Mohammed en z’n vrouwen. Khadija hield misschien wel van Mohammed maar Mohammed hield van haar rijkdom. Naast de seksuele politieke en sociale reden had hij blijkbaar ook economische reden voor z'n huwelijken...

Muslima schreef:[Dan was Mohammed immoreel volgens de westerse normen en waarden ja. Maar hij was geen pedofiel astaghfirAllah.

Dat hij immoreel was volgens westerse normen en waarden geef je net toe. Eén van de reden waarom hij dat is is pedofilie. En dat ontken je dan weer. Kun je dat nader uitleggen?

Muslima schreef: Er staat dat er geen bestraffing voor is, maar ook niet dat het toegelaten is? De koran gebiedt ons goed te zijn voor dieren, dus daarop baseer ik me dan.

There is no prescribed punishment for one who has sexual intercourse with an animal.

Er staat dat seks met dieren niet strafbaar is. En wat niet strafbaar is is toegestaan. Voor de liefhebber betekent het ga je gang. Er wordt vaak gezegd dat de teksten van de islam moeten worden geïnterpreteerd. Het lijkt me dat dit zo’n geval was. Ik kan er uit afleiden dat seks met alle dieren, bokken en geiten, is toegestaan. Of anders, wat overzie ik?
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op Do Apr 16, 2009 1:35 am, 3 keer totaal gewijzigd.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Apr 16, 2009 12:33 am

Ik lees net in de krant dat Saudi-Arabië kindhuwelijken wil reguleren . Natuurlijk is deze stap nog lang niet genoeg, maar misschien is het een begin

Saudi-Arabië wil kindhuwelijken reguleren

UNAIZA - Na het controversiële huwelijk tussen een 60-jarige man en een meisje van 8, meldde het ministerie van Justitie van Saudi-Arabië woensdag kinderhuwelijken te willen reguleren. Minister van Justitie Muhammad Issa zei dat er een einde moet komen aan de willekeurige manier waarop ouders hun minderjarige dochters mogen uithuwelijken. Over afschaffing van kinderhuwelijken had hij het echter niet.

Een rechtbank in Unaiza, een stad ten noorden van de hoofdstad Riyad, keurde het huwelijk tussen de bejaarde man en het jonge meisje goed. Wel onder voorwaarde dat de kersverse bruidegom pas seks met zijn echtgenote mag hebben als zij in de puberteit komt. Mensenrechtenorganisaties verzetten zich fel tegen dergelijke verbintenissen. Het uithuwelijken van jonge kinderen gebeurt volgens hen uit armoede.

In Saudi-Arabië domineert een strenge vorm van de soennitische islam, waarbij mannen en vrouwen niet vrij met elkaar mogen omgaan. Ook hebben vaders het recht hun dochters uit te huwelijken aan eenieder die hun goeddunkt.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3711 ... en___.html
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Apr 16, 2009 12:51 am

Muslima schreef:Aisha was niet de eerste die op vroege leeftijd trouwde, zo trouwde Haalah op hetzelfde leeftijd met cAbdulmoetalib en de dochter van cAli (moge Allah tevreden met hen zijn) met cOmar toen hij op hoge leeftijd was. Dus het was een normaal verschijnsel in de Arabische samenleving.

Wat heeft een man er eigenlijk aan dat hij een vrouw van zes heeft? In een relatie voegen mensen iets aan elkaar toe. Maar wat kan een vrouw van zes nou aan een volwassen man toevoegen? Het eten klaar maken? De boodschappen doen? De kleren naaien? De post lezen? Met de verzekering bellen?

Zo’n relatie is toch alleen voor een pedofiel interessant?

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Apr 16, 2009 1:05 am

UNAIZA - Na het controversiële huwelijk tussen een 60-jarige man en een meisje van 8, meldde het ministerie van Justitie van Saudi-Arabië woensdag kinderhuwelijken te willen reguleren. Minister van Justitie Muhammad Issa zei dat er een einde moet komen aan de willekeurige manier waarop ouders hun minderjarige dochters mogen uithuwelijken. Over afschaffing van kinderhuwelijken had hij het echter niet.

Ik vraag me af hoe ze aan het getal van 8 komen. Als ze Mohammed willen volgen moet het 6 zijn. Het lijkt wel dat ze zelfs in die sharia-staat moeite hebben met het voorbeeld voor alle mensen...

Muslima

Berichtdoor Muslima » Do Apr 16, 2009 1:10 am

Bespaar je de moeite van het opvragen beste Muslima.
Hier zijn de Hadits.

Narrated Aisha: The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age.

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 05.058.234

Er zijn wel 5 of 6 Hadiths die vertellen hoe oud Aisha was toen ze voor het eerst seks had met Mohammed.
Ik wil ze je allemaal geven als je er belang in stelt.
Maar wat belangrijker is , is deze Hadith.

Narrated 'Aisha: I used to play with the dolls in the presence of the Prophet, and my girl friends also used to play with me. When Allah's Apostle used to enter (my dwelling place) they used to hide themselves, but the Prophet would call them to join and play with me. (The playing with the dolls and similar images is forbidden, but it was allowed for 'Aisha at that time, as she was a little girl, not yet reached the age of puberty.) (Fateh-al-Bari page 143, Vol.13)

http://www.usc.edu/schools/college/crcc ... 08.073.151

Uit deze hadith kunnen we leren dat Aisha nog met poppen speelde toen ze al bij Mohammed in huis was, en ik vermoed dat jij ook op de hoogte bent van het feit dat jonge meisjes NIET meer met poppen mogen spelen als ze hun eerste menstruatie gehad hebben. ?
Zo zie je maar weer dat we alles kunnen terug vinden in de overleveringen.

Ok ik had die hadith eerlijk waar nog niet tegengekomen. Zo zie je maar weer het belang van bronnen. En dan heb je gelijk en was Aicha hoogstwaarschijnlijk nog niet in haar puberteit. Ik blijf er nog steeds bij dat ik Mohammed saws geen pedofiel noem omdat zoals ik al zei de tijden van vroeger erg anders waren als van nu en er buiten het dit geen tekenen zijn van pedofilie.

Ik zie twee "oude" vrouwen in het lijstje staan.
Khadija omdat ze geld had, en omdat Mohammed een arme jongeman was, kwam hem dit heel goed uit. Ik ga niet zeggen dat hij niet van Khadija gehouden heeft, want ik vermoed dat ze van elkaar hielden. Ook dat lezen we in de overleveringen.
Maar.....Sawda Bint Zam’a is een ander verhaal. Die heeft hij na de dood van Khadija genomen om als moeder voor zijn kinderen te zorgen.
Sawda Bint Zam’a wist dat Mohammed niet gek op haar was, en dat hij haar zo aan de kant kon schuiven, want een overlevering leert ons dat ze haar nacht aan Aisha gegeven heeft . Zolang ze getrouwd met Mohammed kon blijven hoefde hij dus geen seks meer met haar te hebben.
Als je wilt zoek ik deze hadith ook nog even voor je op.

De rest van de vrouwen waren jongemeiden vergeleken met Mohammed zijn leeftijd.

Ja maar geen enkele was zo jong als Aisha, en Mohammed is ook niet met Aisha getrouwd uit liefde maar om de banden met de vader van Aisha en zijn stam aan te trekken. Je zegt dat hij Sawda Bint Zam'a als moeder voor zijn kinderen nam, maar Mohammed had toch geen kinderen?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Apr 16, 2009 1:15 am

Muslima schreef:
Ja maar geen enkele was zo jong als Aisha, en Mohammed is ook niet met Aisha getrouwd uit liefde maar om de banden met de vader van Aisha en zijn stam aan te trekken. Je zegt dat hij Sawda Bint Zam'a als moeder voor zijn kinderen nam, maar Mohammed had toch geen kinderen?

Toch wel.
Khadija kreeg zeven kinderen van Mohammed (vzmh). Drie jongens, Qasim, Tayyib en Tahir, die alledrie jong stierven. En vier dochters, Zaynab,Ruqqaya, Umm Khaltoum en Fatima.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/re ... adija.html

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Apr 16, 2009 1:17 am

Welterusten Muslima. Ik zit half te pitten achter de computer. :D Ik ga naar bed, en spreek je morgen weer.

Muslima

Berichtdoor Muslima » Do Apr 16, 2009 1:17 am

Je gebruikte het geval van Khadija om aan te tonen dat Mohammed geen pedofiel was. En vervolgens geef je me dus gelijk. Dat er weinig liefde in het spel was tussen Mohammed en z’n vrouwen. Khadija hield misschien wel van Mohammed maar Mohammed hield van haar rijkdom. Naast de seksuele politieke en sociale reden had hij blijkbaar ook economische reden voor z'n huwelijken...

Ik gebruikte niet enkel het geval van Khadija , maar van al zijn vrouwen. Ik geef je geen gelijk nee, en de profeet Mohammed saws was. Zij vroeg hem trouwens ten huwelijk , niet omgekeerd.

Dat hij immoreel was volgens westerse normen en waarden geef je net toe. Eén van de reden waarom hij dat is is pedofilie. En dat ontken je dat weer. Kun je dat nader uitleggen?

Omdat de waarden en normen toen gewoon anders lagen, je kan dat niet vergelijken.

Er staat dat seks met dieren niet strafbaar is. En wat niet strafbaar is is toegestaan. Voor de liefhebber betekent het ga je gang. Er wordt vaak gezegd dat de teksten van de islam moeten worden geïnterpreteerd. Het lijkt me dat dit zo’n geval was. Ik kan er uit afleiden dat seks met alle dieren, bokken en geiten, is toegestaan. Of anders, wat overzie ik?

kijk naar de koran als de hadith je niks zegt.

Muslima

Berichtdoor Muslima » Do Apr 16, 2009 1:28 am

Ariel schreef:
Muslima schreef:

Toch wel.
Khadija kreeg zeven kinderen van Mohammed (vzmh). Drie jongens, Qasim, Tayyib en Tahir, die alledrie jong stierven. En vier dochters, Zaynab,Ruqqaya, Umm Khaltoum en Fatima.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/re ... adija.html

Ok wat een misser :knorrie: Hij had zoveel dochters en dat wist ik maar ik was er gewoon echt niet opgekomen. Ik zal je eerlijk vertellen dat de koran meer mijn terrein is dan ahadith en de biografie van de profeet Mohammed saws.
Welterusten ik zou beter zo meteen ook naar bed gaan voor ik neerval.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Apr 16, 2009 1:49 am

Muslima schreef:

Ik gebruikte niet enkel het geval van Khadija , maar van al zijn vrouwen. Ik geef je geen gelijk nee, en de profeet Mohammed saws was. Zij vroeg hem trouwens ten huwelijk , niet omgekeerd.

Dat zei ik, ze hield misschien wel van hem maar hij hield van haar rijkdom.

Dat hij immoreel was volgens westerse normen en waarden geef je net toe. Eén van de reden waarom hij dat is is pedofilie. En dat ontken je dat weer. Kun je dat nader uitleggen?

Muslima schreef:Omdat de waarden en normen toen gewoon anders lagen, je kan dat niet vergelijken.

Nee dat kun je ook niet vergelijken. En omdat Mohammed een volger was van zijn tijd moeten wij hem beslist niet volgen. Dat is logisch toch? Mohammed is geen voorbeeld voor alle mensen van alle volkeren en alle tijden. Seks met kinderen, wat in zijn tijd geen probleem was, is nu wel een probleem. Althans in het westen.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Do Apr 16, 2009 9:01 am

Muslima schreef:Recht op vrije partnerkeuze
De profeet Moehammed vzmh ontbond huwelijken die gesloten waren tegen de wil van de vrouw. Khadiyyah (r.a.) de eerste vrouw van de profeet was niet alleen 15 jaar ouder dan hij maar vroeg de profeet zelf ten huwelijk. Het recht op liefde en vrije partnerkeuze is essentieel in de Islam.
Toe maar! Vandaar dat er zo veel vrouwen in de islamitische wereld tot bloedens toe in elkaar worden geslagen en gedood vanwege de eerwraak. Zeker nog nooit van gehoord of gelezen? In islam bestaat geen liefde, ondanks dat men er wel over praat en zeg maar . . . van droomt zoals onze Muslima. Mannen in islam doen het daarom met elkaar omdat seks met een vrouw strafbaar is voor het huwelijk.

Iedereen hier in Egypte zegt hartstochtelijk voor volledige vrijheid en gelijkheid te zijn, maar voor homo’s geldt dat eenvoudigweg niet. Dat zijn zieke, onnatuurlijke wezens die aids en andere ziekten veroorzaken. Layla de globaliste, Maha de nasseriste, Iemèn, Tanwawi, Muhammed . . . allemaal homohaters op de universiteit. In de shilla gaan de discussies zo: ”Homo’s zijn tegennatuurlijk en gestoord. Ze brengen ziekten over!” Ik: ”Niet als er condooms worden gebruikt.” Bij het woord condoom maken drie meisjes zich uit de voeten en zegt iemand bestraffend: ”Zjozj, je moet geen slechte woorden gebruiken als er meisjes bij zijn.” Hierop vult een ander aan: ”Je weet trouwens nooit zeker dat ze condooms zullen gebruiken. Zeker niet bij homo’s.”

Meestal wordt gewoon ontkend dan homoseksualiteit voorkomt. Juist herinner ik me dan de taxichauffeurs wier grijpgrage handen ik regelmatig uit mijn kruis mag vissen. Of die kerel op dat feestje laatst die het zo zonde vindt dat bij het masturberen zijn kostbare zaad op de grond vloeit. En het daarom liever in zijn vriend laat. (uit: Een goede man slaat soms zijn vrouw - Joris Luyendijk. Luyendijk liet zich in 1995 inschrijven aan de universiteit van Cairo. Hij probeerde te integreren in een islamitisch landen en leefde een jaar lang tussen Egyptische leeftijdsgenoten. Hij sprak met hen over liefde, islam, het westen, seks, democratie, homo’s, joden, fundamentalisme, emancipatie en de zin van het bestaan.
Een boek dat iedereen gelezen moet hebben om te begrijpen hoe en waarom een moslim anders denkt en doet dan de westerse beschaafde mens. Pocket, 240 blz., verkrijbaar bij de AKO voor 10 euro.

Vrouwen in islam worden als handelswaar geruild - dat noemt men uithuwelijken. Een vrouw heeft niets in te brengen in islam, behalve dan haar lichaam als voortplantingsorgaan. Oke, ze mogen gaan studeren op de universiteit, maar dat verandert niets aan de islamitische normen en waarden over de ondergeschikte rol van de vrouw in islam. ZIJ IS EN BLIJFT EEN UILSKUIKEN! Niet omdat dit zo is - integendeel - maar omdat dit door alle mohammedaanse mannen zo wordt beslist. Ik heb met vele moslims gesproken. En unaniem deelden zij mij steevast - ongevraagd - mee dat de vrouw DOM is! En dan kon ik mijn rug krommen. Mijn betoog hiertegen begon dan altijd met: ”Ja, maar niet hier in Nederland!” :crying:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Apr 16, 2009 11:41 am

Aisha (moge Allah tevreden over haar zijn) was op haar 9e geen kind meer maar een puber omdat uit verschillende Hadiths (overleveringen) blijkt dat ze al menstrueerde
.

Dan zal muslima geen enkel probleem hebben om ons die ahadith even te laten lezen neem ik aan? zelf heb ik nog nooit zo eentje tegengekomen.

Wat ik wèl heb tegengekomen in de ahadith is dat Aisha nog met haar POPPEN speelde toen Mohammed haar penetreerde. En dat het spelen met poppen enkel maar was toegestaan zolang de meisjes NIET menstrueerden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Monique

Berichtdoor Monique » Do Apr 16, 2009 1:11 pm

Muslima schreef:
Monique schreef:Ik ben blij te horen dat muslima het geen enkel probleem zal vinden wanneer haar dochtertje van 6 geneukt zal worden door een 50 jaar oudere vent.

Ze was 9 geen 6. En ik zou mijn kind niet aan een oudere man geven op die leeftijd , en dat omdat ik dat persoonlijk te jong vind en dat mijn dochter eerst moet studeren e.d voor ze haar eigen man kiest. Ik zou het zelf niet toelaten, omdat de situatie tussen vroeger en nu helemaal verschillend is. Ik wou gewoon aantonen dat Mohammed saws geen pedofiel was,ik heb je niet gevraagd keuzes te maken in mijn naam.

Beste Muslima, ik maak geen keuzes in jouw naam.
Die keuze heb je zelf gemaakt door te stellen dat je geen enkel probleem ziet in het geneuk van een 50 jarige man met een meisje van 6/9.
Wat voor voor de dochter van een ander goed is is natuurlijk ook goed voor je eigen dochter.

Jij vindt je eigen kind te jong op die leeftijd en wilt graag dat ze zelf haar man kiest.
De situatie in islam is helemaal niet veranderd.
De koran is dezelfde en geldt voor alle tijden en iedereen.
Ik snap dus niet dat je de koran en de daden van mohammed aan een tijdslimiet durft te onderwerpen.

Heden ten dage worden er nog steeds kinderen legitiem geneukt door vieze oude moslimmannen.
En jij staat daar achter?
Je moet je doodschamen.
Amorele atheistische nitwit

Muslima

Berichtdoor Muslima » Do Apr 16, 2009 1:13 pm

Toe maar! Vandaar dat er zo veel vrouwen in de islamitische wereld tot bloedens toe in elkaar worden geslagen en gedood vanwege de eerwraak. Zeker nog nooit van gehoord of gelezen? In islam bestaat geen liefde, ondanks dat men er wel over praat en zeg maar . . . van droomt zoals onze Muslima. Mannen in islam doen het daarom met elkaar omdat seks met een vrouw strafbaar is voor het huwelijk.

Ik ga het niet 10 keer herhalen: eerwraakmag niet in de islam: http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=66448

Een boek dat iedereen gelezen moet hebben om te begrijpen hoe en waarom een moslim anders denkt en doet dan de westerse beschaafde mens. Pocket, 240 blz., verkrijbaar bij de AKO voor 10 euro.

Vrouwen in islam worden als handelswaar geruild - dat noemt men uithuwelijken. Een vrouw heeft niets in te brengen in islam, behalve dan haar lichaam als voortplantingsorgaan. Oke, ze mogen gaan studeren op de universiteit, maar dat verandert niets aan de islamitische normen en waarden over de ondergeschikte rol van de vrouw in islam. ZIJ IS EN BLIJFT EEN UILSKUIKEN! Niet omdat dit zo is - integendeel - maar omdat dit door alle mohammedaanse mannen zo wordt beslist. Ik heb met vele moslims gesproken. En unaniem deelden zij mij steevast - ongevraagd - mee dat de vrouw DOM is! En dan kon ik mijn rug krommen. Mijn betoog hiertegen begon dan altijd met: ”Ja, maar niet hier in Nederland!” :crying:

Unaniem? Alle? Sorry ik weet niet met welk soort moslims jij omgaat maar ik ken ze allesins niet..
Profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft gezegd:
Hoewel het de taak van de ouders is om een geschikte partner voor hun kinderen te zoeken mag een meisje volgens islamitisch recht niet gedwongen worden met iemand te trouwen zonder dat zij het ermee eens is. Een meisje kwam eens bij Muhammad en zei dat haar vader haar gedwongen had te trouwen zonder haar te vragen wat zij ervan vond. Muhammad gaf haar de keuze om het huwelijk alsnog te accepteren of het ongeldig te verklaren.

"De meest perfecte mensen van de gelovigen zijn degenen wiens gedrag het meest perfect is, en het meest perfect van hen zijn degenen die zich het beste tegenover hun vrouwen gedragen". (Overgeleverd door al-Tirmidhi).

Muslima

Berichtdoor Muslima » Do Apr 16, 2009 1:25 pm

Monique schreef:
Muslima schreef:

Ze was 9 geen 6. En ik zou mijn kind niet aan een oudere man geven op die leeftijd , en dat omdat ik dat persoonlijk te jong vind en dat mijn dochter eerst moet studeren e.d voor ze haar eigen man kiest. Ik zou het zelf niet toelaten, omdat de situatie tussen vroeger en nu helemaal verschillend is. Ik wou gewoon aantonen dat Mohammed saws geen pedofiel was,ik heb je niet gevraagd keuzes te maken in mijn naam.

Beste Muslima, ik maak geen keuzes in jouw naam.
Die keuze heb je zelf gemaakt door te stellen dat je geen enkel probleem ziet in het geneuk van een 50 jarige man met een meisje van 6/9.
Wat voor voor de dochter van een ander goed is is natuurlijk ook goed voor je eigen dochter.

Jij vindt je eigen kind te jong op die leeftijd en wilt graag dat ze zelf haar man kiest.
De situatie in islam is helemaal niet veranderd.
De koran is dezelfde en geldt voor alle tijden en iedereen.
Ik snap dus niet dat je de koran en de daden van mohammed aan een tijdslimiet durft te onderwerpen.

Heden ten dage worden er nog steeds kinderen legitiem geneukt door vieze oude moslimmannen.
En jij staat daar achter?
Je moet je doodschamen.

De KORAN is van alle tijden, de ahadith niet. Ik behoor sowieso tot een stroming die sowieso de hadith niet ter harte neemt. Waar ik achter sta beslis jij nogmaals niet, zoals ik al zei was het een tijdsperiode, dat is mijn mening. Zoals ik al zei was dat een gewoonte, en niet enkel bij de Arabieren. De leeftijsminimum bij de romeinen was 7 jaar, en max. 12-14 jaar; In ENGELAND was de minimumleeftijd in 1576 10 jaar. De tijden veranderen nu eenmaal.

Terug naar “Mohammed”