De militaire oplossing van het islam probleem

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door peter calluy »

Kijk mensen, dat is allemaal goed en wel maar : kijk eens om je heen ? Met wie ga je naar zo"n oorlog ?

Met mensen die zelfs niet beseffen wat ze te verliezen hebben ? Met jongeren die zulke zaken niet kennen, gelukkig kan je zeggen, maar er bovendien nooit hebben moeten over nadenken ? ( ik betwijfel de enorme competenties van de hedendaagse jeugd niet, wel die competenties die ze zullen nodig hebben om oorlog te voeren)

Zullen we dan oprukken met een groep brug en andere gepensioneerden ? ( mijn vader is 75 jaar en hij is er heeeelemaaaal klaar voor samen met zijn oud Para Cdo vrienden uit de Congo)

Alee, wees eens realistisch : Generaal Patton heeft gezegd ; " het is niet de bedoeling te sneuvelen voor je land, het is de bedoeling dat die andere klootzakken sneuvelen voor hun land. ( vervang hier land door 'staatsstructuur ofzo)

Nu ik ga niet met zo'n zootje sympathiek ongeregeld naar een oorlog. Dan liever alleen, met wat close friends zorgen dat je met je geliefden veilig bent. :evil:
Ik ga ook die hansworsten die tot op vandaag hun verantwoordelijkheid ontlopen en poen scheppen niet verdedigen aan een hopeloos front. :nono:

Dus stop dreaming, en laten we met deze en andere bewuste mensen, op het vlak waar we goed in zijn, de DRUK :rock: opvoeren zodat er alvast iets essentieel beweegt . :knorrie:

Groeten Peter.
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door Schepsel »

Heb geen vertrouwen in de competenties van de moderne jeugd. Na een tijdje op school te hebben gezeten is vooral desillusie op dat vlak mijn deel, op wat uitzonderingen na.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

peter calluy schreef: Dus stop dreaming, en laten we met deze en andere bewuste mensen, op het vlak waar we goed in zijn, de DRUK :rock: opvoeren zodat er alvast iets essentieel beweegt . :knorrie:
Ook DAT moeten we doen, uiteraard, het is voorlopig het enige dat we kunnen. Ik weet ook wel dat de overgrote meerderheid van de Europese bevolking door 50 jaar linkse slaplullerij en verzorgingsstaat niet meer in staat is om te zeggen Stop! Tot hier en niet verder! tegen de oprukkende Mohammedanen.
Maar het kan geen kwaad om in de 99% discussies hier over Mohammed, Koran, Integratie etc. de zaak eens terug te brengen tot de essentie: we hebben Mohammedanen teveel en we willen er vanaf. Hoe?

Ik lees hier bijv. dat een vreedzame manier zou zijn ze economisch droog te leggen en dan zullen ze wel verdwijnen. Wel, dat is nog een onrealistischer droom dan die van mij. Waarom zouden de Islamieten wegtrekken hier als je ze al hun uitkeringen en privileges afpakt? Ze kwamen toch al van een gebied waar ze dat ook al niet hadden? En hier kan je nog altijd straffeloos stelen van de ongelovigen, met de zegen van Allah dan nog. Nog afgezien van het feit dat ze in hun thuislanden niet eens meer binnen mogen.

Verder wil ik toch eea op een optimistische manier bekijken. Van de bevolking in het Oostblok werd ook gezegd dat ze zich nog 500 jaar communistisch regime zou laten welgevallen. Wel, 1989-1990 was het in één jaar over. In 1914 dachten de Duitsers dat de Belgen braafjes aan de kant zouden staan terwijl ze naar Frankrijk marcheerden. Was ook een grote verassing dat dat net niét gebeurde.
Wat Wilders nu doet bewegen in Nederland was 5 jaar geleden ondenkbaar geweest.

Maar eens de omslag gemaakt is, is het wel nuttig om een louter practisch plan klaar te hebben. En daar wilde ik het in deze post s over hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

peter calluy schreef:Kijk mensen, dat is allemaal goed en wel maar : kijk eens om je heen ? Met wie ga je naar zo"n oorlog ?
Die oorlog zal vrijwel onzichtbaar zijn voor onze lakse bevolking. Door de technologie is dat mogelijk. Denk aan 1999, toen WAS België in oorlog met Joegoslavië en daar hebben we-behalve dat de oorlogsmisdadiger Frank de Winne op teevee kwam-haast niets van gemerkt. Het is zelfs best om onze bevolking daar zoveel mogelijk buiten te houden, om opstuiters van "medemenselijkheid" met de Marokkaantjes te vermijden. Als een kruisraket een vliegveld in Marokko platlegt merken we daar niets van in Brussel. Dàt is de manier om militaire actie te ondernemen a° 2010, niet met pantserwagens, ouderwetse tanks en kanonnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door Manon »

In Malmö zijn ze precies al begonnen:
Opnieuw woning van migranten beschoten in Malmö
De racistische sluipschutter die in de Zweedse stad Malmö naar woningen en zaken van allochtonen schiet, heeft gisteren weer toegeslagen. Zondagavond laat is een appartementsgebouw beschoten in een voorstad van Malmö. Er raakte niemand gewond, maar dit keer is wel DNA van de schutter gevonden. Dat doet de hoop groeien dat hij ooit gevat wordt.


De politie werkt nu aan een profiel van de racistische sluipschutter en dat zou volgende week klaar zijn. Malmö kreeg het afgelopen jaar te maken met bijna vijftig van dergelijke schietpartijen, die niet zijn opgelost.

Vijftien hiervan kunnen aan één bepaald wapen gekoppeld worden, al die keren was het slachtoffer van buitenlandse afkomst. Eén van hen overleefde de aanslag niet.

Donderdagavond nog werden twee vrouwen getroffen terwijl ze in de keuken naar de televisie zaten te kijken. De schutter schoot dwars door het raam. (foto)

In Malmö, de derde stad van het land met 290.000 inwoners, is 34 procent van de bevolking immigrant. In bepaalde wijken is dat zestig procent en komt het regelmatig tot opstootjes.
http://www.vandaag.be/buitenland/49978_ ... malmo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

------------------------

Ik maak bezwaar tegen het herhaald gebruik van "racistische".

Toen die lieve vriendelijk amerikaanse muzelmaanse psychiater 12 blanke niet-muzelmaanse mede-soldaten afknalde, heeft iemand daar het woord "racisme" horen vallen?
Toen twee zwarte (achteraf gebleken ook muzelmaanse) criminelen een twintigtal blanke medemensen afknalden, heeft iemand toén het woord "racistische moorden" gehoord?

Die schutter in Malmö is m.i. fout bezig, maar daarom is zijn beweegreden helemaal niet noodzakelijk racistisch.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

circe schreef: Die schutter in Malmö is m.i. fout bezig, maar daarom is zijn beweegreden helemaal niet noodzakelijk racistisch.
Ik kan me wel in de motivering van de Zweedse schutter verplaatsen( als het tenminste geen moslim is die andere moslims neerknalt om te provoceren en medelijden op te wekken, want dat was wat de Bosnische moslims bijv. ook in Srebrenica deden), maar zo iets is natuurlijk geen oplossing. Alles wat tot straatgeweld leidt moet vermeden worden. De strijd tegen de moslims moet grootschalig aangepakt worden, mààr-en dat is dus niet tegenstrijdig-zoveel mogelijk onzichtbaar voor de Europese bevolking.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door BFA »

circe schreef:Die schutter in Malmö is m.i. fout bezig, maar daarom is zijn beweegreden helemaal niet noodzakelijk racistisch.
Die schutter is een racistische psychopaat.
Heel triestig dat je voor een keer echt racisme poogt te verdoezelen.
Ook heel walgelijk dat je het feit dat, in Islamitische Jihad gerelateerde moorden, waar het racistisch element in religie verpakt gaat, ziet als een rechtvaardiging om dit hier ook te doen.

Sorry hoor, als dit het begin van de oorlog is, die oorlog door ongedisciplineerde psychopaten gaat gevochten worden.
mercator schreef: Ik kan me wel in de motivering van de Zweedse schutter verplaatsen
Je in de motiveringen van psychopaten verplaatsen houdt goedkeuring van hun acties in.
Psychopaten maak je af, net zoals zij hun slachtoffers deden. Andere gedachten dan 'kill' en inlevingen zijn daarbij niet nodig.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

BFA schreef: Psychopaten maak je af, net zoals zij hun slachtoffers deden. Andere gedachten dan 'kill' en inlevingen zijn daarbij niet nodig.
In de zin dat moslims psychopaten zijn kan je je dan helemaal vinden in die Zweedse schutter? :cool:
Uiteraard is zo iets als die schutter-gewoon uit practische overwegingen-niet aan te raden. Geen enkele moslim zal Zweden verlaten of verzuimen ernaar toe te komen voor zulk een evenement. Het is contra-productief.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

BFA schreef: Die schutter is een racistische psychopaat.
Heel triestig dat je voor een keer echt racisme poogt te verdoezelen.
Ook heel walgelijk dat je het feit dat, in Islamitische Jihad gerelateerde moorden, waar het racistisch element in religie verpakt gaat, ziet als een rechtvaardiging om dit hier ook te doen.
Ik begrijp de tekst van Circe helemaal anders. Die schutter wordt door de poco-krachten zonder enig bewijs of motivatie VANZELF afgedaan als een racist, met de bedoeling om die als pars pro toto voor alle moslim-critici neer te zetten. Zoals Hans van Themsche wel een Vlaams Blokker(dus een racist) MOEST zijn omdat ie een zwarte had neergeschoten.
Weet jij dan wie die schutter is ? Ik niet hoor, wie weet is het wel een Somalische soeniet die het op Iraanse sjiïeten gemunt heeft.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
BFA schreef: Die schutter is een racistische psychopaat.
Heel triestig dat je voor een keer echt racisme poogt te verdoezelen.
Ik begrijp de tekst van Circe helemaal anders. Die schutter wordt door de poco-krachten zonder enig bewijs of motivatie VANZELF afgedaan als een racist, met de bedoeling om die als pars pro toto voor alle moslim-critici neer te zetten. .
Ik begrijp de tekst van Circe ook anders.

Circe legt uit dat er door journalisten met twee maten gemeten wordt.
Schiet een moslim in Amerika een stel soldaten neer, dan spreekt men niet over een racistische daad, Het is zelfs sterker, men verbind deze daad niet eens aan Islam toe. De man wordt als geestelijk gestoord beschreven, maar nu roepen de kranten gelijk racisme.
Zolang we niet weten wie deze verwerpelijke daden gedaan heeft, en waarom, mogen we niet over racisme spreken. We moeten eerst afwachten wie de dader is, en als deze man het inderdaad uit racistische overwegingen gedaan heeft dan pas kunnen we spreken over een racist.
Wie weet ( ook ik ga nu even gissen) heeft eens een moslim een geliefde van deze man vermoord of verkracht, en is hij uit op wraak. (maar ook dan is wat hij gedaan heeft verwerpelijk. Laat dat duidelijk zijn)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door peter calluy »

Er is inderdaad al een oorlog bezig, en ik onder andere ben daarbij betrokken. Mijn wapenuitrusting : kennis van de vijand en zijn drijfveren ( islam, geschiedenis,..), kennis van zijn openlijke en achterbakse of goedgelovige partners, ratio, realisme, een kleine opoffering van tijd zoals je job verliezen, rustig blijven, naar de fitness gaan voor wanneer het toch nodig zou blijken wanneer de omstandigheden niet wijzigen en de boel VANZELF ontploft.

Nu, ik weet wat mijn 'actie' van destijds mij heeft gekost, hoeveel er in het begin bij waren om te praten zijn doorgegaan. :cry:

Toen uit kwam dat fouad belkasem uiteindelijk had kunnen doorgroeien tot abu imran én een internationaal netwerk met toch niet van de minste als kompanen, heeft men mij even teruggevonden. :yuk: ahhh jaaa meneer, u hebt daar toch voor gewaarschuwd enkele jaren geleden?

Jaa, ik heb dat ook enkele jaren aan een stuk gedaan, anderen ook, maar ga nu niet focussen op fouad de gek, maar geef eens de ruimte om het grotere plaatje te tekenen aub meneer de journalist ?

:huh: ........ :nono1: ........dat mag niet, te gevoelig worthy: ........ sorry hoor :crying: , drie weken geleden nog bedreigd geweest door broer van Abu Imran, op een relatief beleefde manier hoor, op straat :nono:
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door BFA »

De 15 slachtoffers zijn een duidelijk teken van racisme.
Je hoeft in dit geval niet te wachten om dit uit te spreken.
Dit laat geen goedpraten of speculeren over andere motieven toe.
mercator schreef: met de bedoeling om die als pars pro toto voor alle moslim-critici neer te zetten.
Dit zit er zeker tussen.
Iets dat overduidelijk racistisch is pogen met een stuntelige demagogie als niet zo weg te zetten, zoals Circe doet, bevestigt dat deze pars pro toto opgaat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

BFA schreef:De 15 slachtoffers zijn een duidelijk teken van racisme.
...of van iemand die zich oorlog acht met Islam? Ik kan me best voorstellen dat zo iemand willekeurig op uiterlijke tekenen van Islam schiet, al zit er dan een Hollandse bleekscheet onder de burka.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door Manon »

Ook heel walgelijk dat je het feit dat, in Islamitische Jihad gerelateerde moorden, waar het racistisch element in religie verpakt gaat, ziet als een rechtvaardiging om dit hier ook te doen.


Wat begrijp je niet aan de woordjes FOUT BEZIG?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door BFA »

mercator schreef: ...of van iemand die zich oorlog acht met Islam?
Psychopaten hoeven ver van de linies vandaan te blijven.
circe schreef:Wat begrijp je niet aan de woordjes FOUT BEZIG?
Lijken er op het laatste ogenblik aan toe gevoegd om een de facto goedkeuring schijnbaar te maken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door Manon »

Lijken er op het laatste ogenblik aan toe gevoegd om een de facto goedkeuring schijnbaar te maken.
gelukkig zijn er nog mensen die wèl begrijpen wat ik schrijf.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

Laten we even de niet-islamitische psychopaat uit Malmo die schiet op wél-islamitische psychopaten voor wat hij-of zij?-is. We zijn het er allemaal over eens dat zo iets ons geen nut heeft om de mosliminvasie tegen te gaan.

Ik heb wel nagedacht over wat BFA zei over het risico Turkije van bij het begin bij de actie te betrekken. Dat is idd een te duchten militaire tegenstander.
Waarom dan niet de zwakste vijand selecteren, en Marokko in één dag blind, doof en lam maken? Zouden de andere moslimlanden Marokko ter hulp komen behalve met wat Moeder van Alle Oorlogen-rhetoriek ? De recente geschiedenis toont dat het moslimlanden geen snars kan schelen of Afghanistan of Irak worden aangepakt. Gezien de minachting die Turken voelen tov Marokkanen zouden die zich wel s kunnen verheugen in een flinke afstraffing van Marokko. PLUS dat een belangrijke demografische bedreiging voor ons dan ineens is uitgeschakeld.

Ik bedoel maar, met het beperken in oppervlakte van het target tot Marokko kan mss hetzelfde resultaat bekomen worden, met minder kosten en organisatorische problemen dan als heel de moslimwereld tegelijk zou aangepakt worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door BFA »

mercator schreef:Waarom dan niet de zwakste vijand selecteren, en Marokko in één dag blind, doof en lam maken?
Dan verkrijg je op dezelfde dag opstand in alle Islamghetto's in Europa en burgeroorlog.
Burgeroorlog in Europa is wat koste wat kost moet vermeden worden.
mercator schreef:Turkije van bij het begin bij de actie te betrekken. Dat is idd een te duchten militaire tegenstander.
Na Amerika, het grootste van de NATO. Het enige Islamitisch land met een economie die een oorlogsmachine in werking van brandstof kan voorzien.
Het heeft geen zin van een of ander Islamitische land aan te vallen, onze militaire kracht te verbruiken tot Turkije ons kan plukken.
Met Turkije als NATO-lid kan je niet zomaar tegen Turkije optrekken zonder dat de alliantie uiteenvalt. Vergeet Amerikaanse militaire steun voor eender welk avontuur in dit geval.
Eerste stap die steeds moet gezet worden is Turkije tot een militaire aanval op een buurland verleiden. Iraaks Kurdistan of Iraans Azeristan. Het amateurisme van Obama in Irak maakt hier openingen vrij.
Kunnen NATO-overeenkomsten opgezegd worden.
Er is reeds onvrede in NATO met de Turkse partner.

Turkije waant zich reeds een wereldspeler. Begint hierdoor langs alle kanten zijn hand te overspelen. Niet alleen met de Amerikanen, ook met de Russen en is in zijn openingen naar China met hetzelfde bezig.

Je hoeft niet veel te doen. (hier en daar een beetje in de gewenste richting duwen) Uiteindelijk draait Turkije zichzelf de nek om. Militair en economisch.

Kleine spelers zoals Marokko zijn iet belangrijk. Met deze te vernietigen is geen eer te halen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

BFA schreef: Dan verkrijg je op dezelfde dag opstand in alle Islamghetto's in Europa en burgeroorlog.
Burgeroorlog in Europa is wat koste wat kost moet vermeden worden.
Beter een burgeroorlog met gedemoraliseerde Marokkanen die geen contact meer hebben met het broedgebied dan met mocro's die zich gesteund weten vanuit Rabat en Marrakesh. Natuurlijk moet die opstand voorzien worden en vanop voorhand geneutraliseerd bij de raketaanvallen op Marokko, door bijv. alle GSM, telefoon en internet- verkeer tussen moslims hier onmogelijk te maken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door BFA »

Wij leven niet meer in de Middeleeuwen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door Manon »

Binnenkort wordt er vast een computergame op de markt gebracht, en dan hebben ze hier gratis hun inspiratie komen opdoen.

Jullie zouden er een patent op moeten nemen Mercator!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

BFA schreef:Wij leven niet meer in de Middeleeuwen.
Nee, jij en ik niet maar de moslims wel. Hoe gaan de moslimpjes met elkaar bellen als we hun mobieltjes storen ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

circe schreef:Binnenkort wordt er vast een computergame op de markt gebracht,
Zo iets bestaat al, het heet Muslim Holocaust.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door BFA »

mercator schreef: Nee, jij en ik niet
Ben je zeker?
Ik vind de onmogelijkheid van buiten de muren van je eigen stadsstaat te kijken heel middeleeuws gedrag.

We leven in een heel geconnecteerde wereld, doe opereert volgens een bepaald patroon.
Het unilaterale weven van de USA is aan het veranderen in een weefsel waarin andere wevers een plaats aan het weefgetouw eisen en hun patronen bijplaatsen.
Bommen en kruisraketten zijn niet de enige draden waar mee gewerkt wordt. Het zijn eerder knopen die draden samenhouden dan draden op zichzelf.
Het patroon laat tijdens zijn weven openingen waar die knopen als draad gebruikt, een nieuwe start of verandering kunnen inluiden.


Doe je dit waar geen opening is, het enige wat je kan bereiken is dat het patroon van je kleine stadstaat loskomt. Daarna heb je niets meer.


De Islamterritoria zijn niet eerlijk met zichzelf. Hun patroon kan niet houden en zal door hun eigen handelen van het weefsel verdwijnen. Dit is onontkoombaar vastgelegd.
Europa is ook niet eerlijk met zichzelf. Kan nog op zijn fouten terugkomen. Daar is nog niets aan de hand.
De PC leugen verder zetten, maar ook jouw militaire oplossing maken de draden van Europa's weefsel kapot.

Je zal nog een beetje uithouding moeten tonen. Islam is onafwendbaar zijn eigen ondergang aan het graven. EEn beetje sturen in het verborgene en over enkele jaren (decennia) is het weg.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

BFA schreef: We leven in een heel geconnecteerde wereld, doe opereert volgens een bepaald patroon.
Het unilaterale weven van de USA is aan het veranderen in een weefsel waarin andere wevers een plaats aan het weefgetouw eisen en hun patronen bijplaatsen.
Bommen en kruisraketten zijn niet de enige draden waar mee gewerkt wordt. Het zijn eerder knopen die draden samenhouden dan draden op zichzelf.
Het patroon laat tijdens zijn weven openingen waar die knopen als draad gebruikt, een nieuwe start of verandering kunnen inluiden.
Bijwoner maakt school!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie