Danube .

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Danube

Danube .

Berichtdoor Danube » Vr Okt 19, 2012 5:22 pm

'Hans van de Mortel' schreef:De wijze waarop Rutte aan de lul van Samson hapt, doet denken aan een uitgehongerde bouvier die zijn bak leeg slobbert. Het speeksel vliegt alle kanten op terwijl de hele goegemeente mag meegenieten van de smakkende geluiden. icon_wtf.gif

Dit soort bijdragen onthullen vooral iets over degene die ze inbrengt. Geen fijn beeld.

Danube

Re: Verkiezingen September 2012

Berichtdoor Danube » Vr Okt 19, 2012 5:25 pm

H.Numan schreef:Helemaal correct, geen speld tussen te krijgen. Of eigenlijk toch wel, twee klein speldjes dan: virtuele zetels zijn geen zetels. Er is maar 1 poll die telt, en die hebben we net gehad. En de voorafgaande virtuele polls bleken compleet onbetrouwbaar.

Het doet er totaal niet toe dat het komende kabinet virtueel al dan niet 76 zetels heeft. Ze kunnen er gemakkelijk virtueel 90 halen, of 40. Maakt niets uit. Ergo, het maakt tussentijds weinig relatief uit wat het kabinet onderling afspreekt. Want als het kabinet komend gaat vallen komen ze direct met nieuwe -loze- beloftes in de hoop niet afgerekend te worden op de oude beloftes.

Helemaal mee eens. De verkiezingen gaven een heldere uitslag en over vier jaar is de kiezer weer aan de beurt.

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Vr Okt 19, 2012 5:39 pm

Danube schreef:Helemaal mee eens. De verkiezingen gaven een heldere uitslag en over vier jaar is de kiezer weer aan de beurt.

Statistisch gezien: over 2 jaar al weer :lol:
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Okt 19, 2012 5:43 pm

Danube schreef:

Helemaal mee eens. De verkiezingen gaven een heldere uitslag en over vier jaar is de kiezer weer aan de beurt.

Hallo Danube. Terug van weggeweest. Alles goed met je? Ik wil je links rode feestje niet bederven, maar ik ben bang, ( nou niet echt bang) dat we binnen twee jaar weer naar het stembureau moeten. Jij kan het een heldere uitkomst noemen, maar ik noem het dom stemgedrag van veel Hollanders die totaal geen besef van politiek hebben. Ik ken mensen vrouwen ( je gelooft het niet :roll: )die op Samson gestemd hebben omdat hij zo'n lekker kontje heeft.
En veel VVD stemmer hebben strategisch op de VVD gestemd omdat ze links niet aan de macht wilde hebben. Zo zie je maar, niks is wat het lijkt, en als er nu verkiezingen waren dat had "het lekkere kontje " van Samson nu al 6 zetels minder behaald. En hij moet nog aan het regeren beginnen. Dus dat wordt wat....
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Politiek is smerig. Maar dat weet Danube nog niet.

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Okt 19, 2012 8:02 pm

Danube schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:De wijze waarop Rutte aan de lul van Samson hapt, doet denken aan een uitgehongerde bouvier die zijn bak leeg slobbert. Het speeksel vliegt alle kanten op terwijl de hele goegemeente mag meegenieten van de smakkende geluiden. icon_wtf.gif

Dit soort bijdragen onthullen vooral iets over degene die ze inbrengt. Geen fijn beeld.

Sorry Danube, ik heb al genoeg leuke vrienden. Pech voor jou!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Danube

Berichtdoor Danube » Za Okt 20, 2012 12:01 am

Ariel schreef:
Danube schreef:

Hallo Danube. Terug van weggeweest. Alles goed met je? Ik wil je links rode feestje niet bederven, maar ik ben bang, ( nou niet echt bang) dat we binnen twee jaar weer naar het stembureau moeten. Jij kan het een heldere uitkomst noemen, maar ik noem het dom stemgedrag van veel Hollanders die totaal geen besef van politiek hebben. Ik ken mensen vrouwen ( je gelooft het niet :roll: )die op Samson gestemd hebben omdat hij zo'n lekker kontje heeft.
En veel VVD stemmer hebben strategisch op de VVD gestemd omdat ze links niet aan de macht wilde hebben. Zo zie je maar, niks is wat het lijkt, en als er nu verkiezingen waren dat had "het lekkere kontje " van Samson nu al 6 zetels minder behaald. En hij moet nog aan het regeren beginnen. Dus dat wordt wat....

Het is niet zo interessant wat mensen er precies toe bracht op Samsom of Rutte te stemmen, feit is dat deze twee pro-Europese partijen fors wonnen en de PVV, die over de Islam al niet meer sprak maar wel riep dat deze verkiezingen een referendum over Europa zou zijn, fors verloor.

Ik denk dat VVD en PvdA donders goed weten dat ze niet de kiezer over twee jaar weer naar de stembus moeten roepen, dat zou namelijk betekenen dat ze gefaald hebben en dat kunnen ze zich niet veroorloven.

De grote winst van deze verkiezingen is dat we van de PVV af zijn. Het gewauwel over de Islam is oude koek en we kunnen ons weer op echte problemen gaan richten.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Za Okt 20, 2012 12:41 am

Het gewauwel over de Islam is oude koek en we kunnen ons weer op echte problemen gaan richten.

Het is nog niet eens begonnen, het aantal Europese steden waar een jood veilig kan lopen neemt alsnog met de dag af. Meisjes voelen zich niet ineens weer veilig op straat en als niet-moslim loop je nog steeds de meeste kans om slachtoffer te worden van een geweldsdelict. Het vijandige beeld van ongelovigen waar de koran twee derden van zijn woorden aan besteed zorgt er nog steeds voor dat minderheden worden minacht, aangevallen of onderdrukt.

Maar jij vind de EU die zich tot politieke unie vormt dus een goed idee, geef eens een paar goede argumenten?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Okt 20, 2012 1:24 am

Danube schreef:
Het is niet zo interessant wat mensen er precies toe bracht op Samsom of Rutte te stemmen,

Het gewauwel over de Islam is oude koek en we kunnen ons weer op echte problemen gaan richten

Lachen. Ik heb altijd al begrepen dat jij je verstand op nul zet als het om Islam gaat. Niet slim Danube. Ik vermoed dat jij over het algemeen ook weinig afweet van de EU. Jij bent een ego tripper die het niks kan schelen dat over de gehele wereld mensen afgeslacht worden ( ook moslims) tijdens het roepen van Allah Ackbar...
Als jij er maar geen last van hebt. Niet waar Danube? En tot nu toe zal je er nog weinig of niks van voelen, maar dat komt nog wel. Mark my words. We kunnen je heel gemakkelijk vergelijken met een dom blondje die verder ook geen interesse in het leven heeft behalve de kleur van haar nagelak, lippenstift en haar kleding, en die vermoed dat ze literatuur leest als ze de privé bij de kapper doorbladerd.
Je weet geen flikker van Islam af, en toch probeer jij mensen die kritiek op Islam hebben de mond te snoeren.
Ouwe koek hé schat... Neem de moeite eens om de video te kijken op deze link. http://vladtepesblog.com/?p=54821
Vandaag in Zweden, Frankrijk en Engeland, en morgen bij jou in de straat. Ik gun het je.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Okt 20, 2012 1:26 am

Ozes schreef:
Het gewauwel over de Islam is oude koek en we kunnen ons weer op echte problemen gaan richten.

Het is nog niet eens begonnen, het aantal Europese steden waar een jood veilig kan lopen neemt alsnog met de dag af.

Helaas Ozes. Meneer aan de blauwe donau geeft niets om Joden. Die mogen van hem allemaal weer op een trein gezet worden.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Za Okt 20, 2012 1:30 am

Dan is ie goed bezig. Moslims hebben geen treinen nodig om joden het leven zuur te maken, blijkt wel.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Za Okt 20, 2012 2:19 am

Danube schreef:Het is niet zo interessant wat mensen er precies toe bracht op Samsom of Rutte te stemmen, feit is dat deze twee pro-Europese partijen fors wonnen en de PVV, die over de Islam al niet meer sprak maar wel riep dat deze verkiezingen een referendum over Europa zou zijn, fors verloor.

Waarbij we niet moeten vergeten dat vrijwel alle media maar een boodschap verkondigden: stem wat je wilt, desnoods op de NSDAP of een shariah partij, zolang je maar niet op Wilders stemt!
Ik denk dat VVD en PvdA donders goed weten dat ze niet de kiezer over twee jaar weer naar de stembus moeten roepen, dat zou namelijk betekenen dat ze gefaald hebben en dat kunnen ze zich niet veroorloven.

Weten en kunnen doen is een heel groot verschil. Beiden voelen de hete adem van hun opvolger in de nek. De PVdA strijdt niet tegen de VVD, maar tegen de SP. Andersom, doet Rutte iets te veel concessies aan Samson en Wilders profiteert er van. Ik geef dit kabinet niet meer dan 2 jaar. Waarschijnlijk fors minder, maar dat komt dan op conto van de EU.
De grote winst van deze verkiezingen is dat we van de PVV af zijn. Het gewauwel over de Islam is oude koek en we kunnen ons weer op echte problemen gaan richten.

De PVV is nog steeds de 3e partij. Juist het feit dat het stil daar is (zelfs de media weten eventjes niks te vinden...) geeft mij aanleiding te denken dat ze zich aan het hergroeperen zijn.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Danube

Berichtdoor Danube » Za Okt 20, 2012 9:39 am

H.Numan schreef:Waarbij we niet moeten vergeten dat vrijwel alle media maar een boodschap verkondigden: stem wat je wilt, desnoods op de NSDAP of een shariah partij, zolang je maar niet op Wilders stemt!

Ik herinner me dat de PVV de verkiezingen uitriep tot een referendum over Europa en dit inderdaad het belangrijkste thema was. De uitslag was betekenisvol, de pro-Europese partijen kregen een zeer sterk mandaat om een pro-Europees beleid te voeren.

Weten en kunnen doen is een heel groot verschil. Beiden voelen de hete adem van hun opvolger in de nek. De PVdA strijdt niet tegen de VVD, maar tegen de SP. Andersom, doet Rutte iets te veel concessies aan Samson en Wilders profiteert er van. Ik geef dit kabinet niet meer dan 2 jaar. Waarschijnlijk fors minder, maar dat komt dan op conto van de EU.

Ja, zeker kunnen we het niet weten. Toch denk ik dat van SP en PVV niet veel gevaar meer is te duchten. De SP heeft een zwakke leider en die komt daar niet meer overheen. De PVV is een aflopende zaak, met name ook omdat ze geen thema's meer hebben. De Islam herkennen mensen niet meer als reëel probleem, hoewel ik aanneem dat het op fora als deze nog wel lang als groot probleem zal worden ervaren, en Europa gaat door op weg naar verdere integratie.
Paars bleek in het verleden zeer stabiel, zeker in tijden van economische groei. Dat is de komende jaren normaliter te verwachten.

De PVV is nog steeds de 3e partij. Juist het feit dat het stil daar is (zelfs de media weten eventjes niks te vinden...) geeft mij aanleiding te denken dat ze zich aan het hergroeperen zijn.

Houd er de moed maar in. Ik acht de race voor de PVV gelopen. Wolders heeft het dermate verknald dat hij geen enkele geloofwaardigheid meer heeft. Een geschikte opvolger zie ik niet in zijn gelederen en als die er zou zij heeft hij of zij geen verhaal. Kansloze missie.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Okt 20, 2012 10:05 am

Ik geef Danube gelijk. Wilders-en alle andere nationalistische partijen in Europa-zijn over hun hoogtepunt heen. Links importeert aan een sneltreinvaart zoveel mogelijk achterlijken uit Afrika om electoraal gewicht in de schaal te werpen en bij elke verkiezing neemt dat gewicht toe. Europa schaft zichzelf op volledig democratische wijze af.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

xplosive

Berichtdoor xplosive » Za Okt 20, 2012 10:29 am

De meesten zien bij islamitische onlusten alleen maar "enkele gekken die niets met de ware islam te maken hebben". En zodra er naar criminele moslims gewezen wordt volgt daar direct de reactie op dat er ook veel criminele niet-moslims zijn. Het is voor de meesten totaal onzichtbaar welke verstrekkende invloed de islam heeft. Ik verwacht dan ook dat anti-islamitische partijen pas ècht kans maken om groot te worden, wanneer er onmiskenbare grootschalige grimmige situaties ontstaan waarbij "de eigen achtertuin" daadwerkelijk door sharia-vandalen wordt platgetreden. De babyboomers die nu de moslims over hun bol aaien liggen dan allang in hun graf. De generaties ná hen hebben dan het nakijken, maar dat zal die babyboomers worst wezen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Danube

Berichtdoor Danube » Za Okt 20, 2012 10:44 am

xplosive schreef:De meesten zien bij islamitische onlusten alleen maar "enkele gekken die niets met de ware islam te maken hebben". En zodra er naar criminele moslims gewezen wordt volgt daar direct de reactie op dat er ook veel criminele niet-moslims zijn. Het is voor de meesten totaal onzichtbaar welke verstrekkende invloed de islam heeft. Ik verwacht dan ook dat anti-islamitische partijen pas ècht kans maken om groot te worden, wanneer er onmiskenbare grootschalige grimmige situaties ontstaan waarbij "de eigen achtertuin" daadwerkelijk door sharia-vandalen wordt platgetreden. De babyboomers die nu de moslims over hun bol aaien liggen dan allang in hun graf. De generaties ná hen hebben dan het nakijken, maar dat zal die babyboomers worst wezen.

Ik neem aan dat je oprecht gelooft dat onze beschaving door barbaarse muzelmannen onder voet zal worden gelopen. Ik stel slechts vast dat elke tijd zijn eigen vijandbeelden kent en dat die komen en gaan.
Er zijn op het internet nog heel veel sites en fora waarin ons wordt uitgelegd dat het Internationale Jodendom de wereld aan het veroveren is en dat de Jood een minderwaardige mensensoort is. Die theorie is een beetje uit de mode maar zal net zoals al die sites waarop wordt uitgelegd dat de Islam een verderfelijke ideologie en de moslim niet deugt de komende jaren uit de mode zullen raken. Er zal ongetwijfeld weer een nieuwe doelgroep komen waant mensen vinden het altijd lastig de oorzaak van hun onvrede in hun eigen ziel te vinden.

Het ging hier echter over de PVV en het zal ook jou zijn opgevallen dat Wilders het in de afgelopen verkiezingen nauwelijks nog over de Islam had. De man is niet gek en zag ook wel dat weinig mensen nog warm lopen voor gebral over koppvoddentax en het verbieden van de Koran. Hij probeerde het vervolgens met Europa maar moest ook daar ontdekken dat hij niet aanvoelde wat er werkelijk onder het volk speelt. Deze fouten (een politicus die niet snapt wat er leeft is een prutser) en zijn dramatisch gehannes rond het gammele gedoogkabinet leidt tot de politieke wet dat je wordt afgeserveerd.

Je hoort mij er niet over piepen. We gaan ons vrolijk richten op de volgende rattenvanger.
Laatst gewijzigd door Danube op Za Okt 20, 2012 10:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Okt 20, 2012 10:50 am

Danube schrijft zich helemaal in in het voor gekauwde praatje "de moslim is de nieuwe Jood". We gaan hem hier niet uitleggen dat het een niks met het ander te maken heeft, dat gaat het linkse begripsvermogen gewoon te boven, het zij zo.
Maar hij heeft gelijk dat het na de korte opflakkering van Wilders en de PVV einde verhaal is voor het nationalisme. We moeten ons maar alvast oefenen in het dragen van de hoofddoek. Beter nu uit min of meer vrije wil dan over pakweg 15 jaar gedwongen. Of emigreren.
Dat zou ik wel een grappige ironie vinden: alle werkzame en beschaafde Europese mensen zitten ergens buiten Europa en hier hebben we alleen nog de Islamitische achterlijken, de uitkeringstrekkers en de linkse Gutmenschen die zullen moeten zorgen voor de eerste 2 rassen :lol: .

Danube

Berichtdoor Danube » Za Okt 20, 2012 10:52 am

mercator schreef:Danube schrijft zich helemaal in in het voor gekauwde praatje "de moslim is de nieuwe Jood". We gaan hem hier niet uitleggen dat het een niks met het ander te maken heeft, dat gaat het linkse begripsvermogen gewoon te boven, het zij zo.

Ik beweer niet dat moslims en Joden hetzelfde zijn (hoewel hun religieuze overeenkomsten groter zijn dan vaak wordt gezien) maar dat het ressentiment tegen hen uit dezelfde troebele bron komt. Dat ressentiment is de constante, alleen de doelgroep voor racisme en discriminatie verandert door de tijd.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Okt 20, 2012 10:58 am

Danube schreef:Ik beweer niet dat moslims en Joden hetzelfde zijn (hoewel hun religieuze overeenkomsten groter zijn dan vaak wordt gezien) maar dat het ressentiment tegen hen uit dezelfde troebele bron komt. Dat ressentiment is de constante, alleen de doelgroep voor racisme en discriminatie verandert door de tijd.

Dat is het wereldvreemde linkse praatje in een notedop. In Europa bestaat helemaal geen racisme meer. Dat vindt je nog wél volop in Afrika en in mindere mate Azië.
De ingevoerde moslims hier zijn een bezettingsmacht, puur en simpel. Die wordt doelbewust naar hier gestuurd door de moslimlanden 1. om van hun eigen demografisch overschot af te raken 2. om de aloude droom van de wereld Islam waar te maken 3. om hier te roven wat er te roven valt.

De enige manier om die dreiging aan te pakken is met technologische middelen. Zonder het besef dat we in oorlog zijn met de moslims zal de situatie snel verlechteren en daar kan ook Wilders met zijn halfzachte oplossingen niks meer aan veranderen.

Danube

Berichtdoor Danube » Za Okt 20, 2012 11:03 am

mercator schreef:Dat is het wereldvreemde linkse praatje in een notedop. In Europa bestaat helemaal geen racisme meer. Dat vindt je nog wél volop in Afrika en in mindere mate Azië.
De ingevoerde moslims hier zijn een bezettingsmacht, puur en simpel. Die wordt doelbewust naar hier gestuurd door de moslimlanden 1. om van hun eigen demografisch overschot af te raken 2. om de aloude droom van de wereld Islam waar te maken 3. om hier te roven wat er te roven valt.

De enige manier om die dreiging aan te pakken is met technologische middelen. Zonder het besef dat we in oorlog zijn met de moslims zal de situatie snel verlechteren en daar kan ook Wilders met zijn halfzachte oplossingen niks meer aan veranderen.

Dit lijkt me de Islamofobe Geloofsbelijdenis (credo en praxis) in een notendop. Mooi compact geformuleerd.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Okt 20, 2012 11:15 am

Danube schreef:Dit lijkt me de Islamofobe Geloofsbelijdenis (credo en praxis) in een notendop. Mooi compact geformuleerd.

Dank je. IEMAND moet maar s klaar en duidelijk stellen hoe het écht in elkaar zit. Als zelfs de nationalistische politici dat niet aandurven moet Mercator het maar doen.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Za Okt 20, 2012 11:35 am

Danube schreef:1. om van hun eigen demografisch overschot af te raken 2. om de aloude droom van de wereld Islam waar te maken 3. om hier te roven wat er te roven valt.

Maar Danube, nu zeg je dat onze Mercator aan per defenitie ziekelijke islamofobie lijdt. Dat is bepaald onredelijk. Ik maak daar bezwaar tegen.
Zijn de punten 1,2 en 3 niet waar dan?
Punt 1 Als voorbeeld Egypte: in 50 jaar van 28 miljoen naar 85 miljoen, 45 miljoen nu mensen die van buiten de grenzen worden gevoerd.
Punt 2 Het islam kalifaat is geen droom maar een plicht.
Noble Koran: 2:190 "Jihad is holy fighting in Allah's Cause with full force of numbers and weaponry. It is given the utmost importance in Islam and is one of its pillars. By Jihad Islam is established, Allah's Word is made superior (which means only Allah has the right to be worshiped), and Islam is propagated. By abandoning Jihad Islam is destroyed and Muslims fall into an inferior position; their honor is lost, their lands are stolen, their rule and authority vanish. Jihad is an obligatory duty in Islam on every Muslim. He who tries to escape from this duty, or does not fulfill this duty, dies as a hypocrite."
Punt 3 Voor moslims is wederrechtelijk in bezit nemen dus geen roven.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Danube

Berichtdoor Danube » Za Okt 20, 2012 11:39 am

silkyboxershortXL schreef:
Danube schreef:1. om van hun eigen demografisch overschot af te raken 2. om de aloude droom van de wereld Islam waar te maken 3. om hier te roven wat er te roven valt.

Maar Danube, nu zeg je dat onze Mercator aan per defenitie ziekelijke islamofobie lijdt. Dat is bepaald onredelijk. Ik maak daar bezwaar tegen.
Zijn de punten 1,2 en 3 niet waar dan?
Punt 1 Als voorbeeld Egypte: in 50 jaar van 28 miljoen naar 85 miljoen, 45 miljoen nu mensen die van buiten de grenzen worden gevoerd.
Punt 2 Het islam kalifaat is geen droom maar een plicht.
Noble Koran: 2:190 "Jihad is holy fighting in Allah's Cause with full force of numbers and weaponry. It is given the utmost importance in Islam and is one of its pillars. By Jihad Islam is established, Allah's Word is made superior (which means only Allah has the right to be worshiped), and Islam is propagated. By abandoning Jihad Islam is destroyed and Muslims fall into an inferior position; their honor is lost, their lands are stolen, their rule and authority vanish. Jihad is an obligatory duty in Islam on every Muslim. He who tries to escape from this duty, or does not fulfill this duty, dies as a hypocrite."
Punt 3 Voor moslims is wederrechtelijk in bezit nemen dus geen roven.

Ik gebruikte het woord ziekelijk niet, maar sluit niet uit dat ik die term wel passend vindt als hij gaat uitleggen hoe hij met technologische middelen de Islam wil bestrijden.

Voor het overige adviseer ik je niet zoveel in de Koran te lezen, dat is een wel erg belegen boek.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Okt 20, 2012 11:48 am

Danube schreef:Ik gebruikte het woord ziekelijk niet, maar sluit niet uit dar ik die term wel passend vindt als hij gaat uitleggen hoe hij met technologische middelen de Islam wil bestrijden.

Islam bestrijden, daar ga ik mij niet aan wagen, dat is iets voor theologen , psychiaters en andere pseudo wetenschappers, daar willen we geen tijd aan verliezen. Ik bedoel, de moslims bestrijden. Zoals we destijds de Duitsers bestreden, of van plan waren de Russen te bestrijden.
De situatie is helemaal anders als toen natuurlijk, de oorlog IS er, maar de vorm dient anders te zijn.

Wat zijn onze troeven en welke die van de moslims?

-de moslims planten zich snel voort, hebben nu al een numeriek overwicht. Ze hebben een fanatieke ideologie die zich tegen elke vorm van beschaving richt. In een Europese burgeroorlog met de moslims zijn we dus kansloos.
-wij hebben daarentegen het technologische overwicht. Daarmee kunnen we de invoermoslims isoleren door het contact met hun thuislanden helemaal te verbreken. Met een paar tiental kruisraketten alle internationale luchthavens in Marokko, Turkije etc. uitschakelen. In één klap zijn die landen terug in de middeleeuwen, de moslims zijn in geen 1400 jaar tijd in staat geweest zich technologisch te ontwikkelen. Als de toevoerlijnen naar de heimatlanden zijn doorgesneden kunnen we de moslims hier registreren, concentreren en repatriëren zonder dat ze nog kunnen terugkomen.
Dat is in een notedop de enige manier om de Westerse beschaving te redden.

Moreel gezien is er ook geen enkel bezwaar, want niemand is verplicht om moslim te zijn.

Danube

Berichtdoor Danube » Za Okt 20, 2012 11:56 am

mercator schreef:
-de moslims planten zich snel voort, hebben nu al een numeriek overwicht. Ze hebben een fanatieke ideologie die zich tegen elke vorm van beschaving richt. In een Europese burgeroorlog met de moslims zijn we dus kansloos.
-wij hebben daarentegen het technologische overwicht. Daarmee kunnen we de invoermoslims isoleren door het contact met hun thuislanden helemaal te verbreken. Met een paar tiental kruisraketten alle internationale luchthavens in Marokko, Turkije etc. uitschakelen. In één klap zijn die landen terug in de middeleeuwen, de moslims zijn in geen 1400 jaar tijd in staat geweest zich technologisch te ontwikkelen. Als de toevoerlijnen naar de heimatlanden zijn doorgesneden kunnen we de moslims hier registreren, concentreren en repatriëren zonder dat ze nog kunnen terugkomen.
Dat is in een notedop de enige manier om de Westerse beschaving te redden.

Moreel gezien is er ook geen enkel bezwaar, want niemand is verplicht om moslim te zijn.

Kijk, en met deze oplossing van de Muslimfrage komt het woord ziekelijk wel weer in beeld.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Okt 20, 2012 12:07 pm

Danube schreef:Kijk, en met deze oplossing van de Muslimfrage komt het woord ziekelijk wel weer in beeld.

Je mist de pointe dus helemaal. De mist van jarenlange linkse hersenspoeling is nog niet opgetrokken in je brein. De Joden tijdens 20ste eeuw werden door ANDEREN als raciaal gedetermineerd, terwijl de moslims nu ZICHZELF bekennen als behorend tot een wereldwijde criminele organisatie. Wie het moslim zijn in de vuilnisbak gooit zoals het hoort hoeft niets te vrezen van het Plan Mercator.

Terug naar “Tegenstrijdige visies over Islam”