The revival of Danube

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door Danube »

xplosive schreef: Je hoeft moslims niet negatief te stigmatiseren, te discrimineren of uit te kafferen. Dat doet Geert Wilders ook niet, want die heeft alleen maar iets tegen de islam en niet tegen moslims. Het enige dat nodig is, is te wijzen op (voorgenomen) mensenrechtenschendingen van moslims die (mede) voortkomen uit de naleving van de islam. Dat doet Geert Wilders dan ook onophoudelijk en daar lijkt mij niets mis mee.
Dus als gesproken wordt over broedzeugen met kopvodden, islamitisch stemvee en islamitisch straattuig spreekt men over de islam.

:shock:
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door xplosive »

Danube schreef:
xplosive schreef: Je hoeft moslims niet negatief te stigmatiseren, te discrimineren of uit te kafferen. Dat doet Geert Wilders ook niet, want die heeft alleen maar iets tegen de islam en niet tegen moslims. Het enige dat nodig is, is te wijzen op (voorgenomen) mensenrechtenschendingen van moslims die (mede) voortkomen uit de naleving van de islam. Dat doet Geert Wilders dan ook onophoudelijk en daar lijkt mij niets mis mee.
Dus als gesproken wordt over broedzeugen met kopvodden, islamitisch stemvee en islamitisch straattuig spreekt men over de islam.

:shock:
Dan heeft men het over moslims die mensenrechtenschendingen nastreven op basis van hoe zij de islam denken te moeten naleven.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door Danube »

xplosive schreef:
Danube schreef:
xplosive schreef: Je hoeft moslims niet negatief te stigmatiseren, te discrimineren of uit te kafferen. Dat doet Geert Wilders ook niet, want die heeft alleen maar iets tegen de islam en niet tegen moslims. Het enige dat nodig is, is te wijzen op (voorgenomen) mensenrechtenschendingen van moslims die (mede) voortkomen uit de naleving van de islam. Dat doet Geert Wilders dan ook onophoudelijk en daar lijkt mij niets mis mee.
Dus als gesproken wordt over broedzeugen met kopvodden, islamitisch stemvee en islamitisch straattuig spreekt men over de islam.

:shock:
Dan heeft men het over moslims die mensenrechtenschendingen nastreven op basis van hoe zij de islam denken te moeten naleven.
Dus de moslima's in Nederland die kopvoddenbelasting moeten betalen en het islamitische vee dat het stemrecht uitoefent streven mensenrechtenschendingen na.

Ik blijf me verbazen hier.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door xplosive »

Danube schreef:Dus de moslima's in Nederland die kopvoddenbelasting moeten betalen
Nee, de moslims die moslima's onder druk zetten om er zo bij te lopen moeten dat betalen.
Danube schreef:en het islamitische vee dat het stemrecht uitoefent streven mensenrechtenschendingen na.
Als er gesproken wordt van "vee", dan hebben we het inderdaad over die moslims die actief of passief mensenrechtenschendingen ondersteunen (mede) op basis van naleving van de islam.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door Danube »

xplosive schreef:
Danube schreef:Dus de moslima's in Nederland die kopvoddenbelasting moeten betalen
Nee, de moslims die moslima's onder druk zetten om er zo bij te lopen moeten dat betalen.
Danube schreef:en het islamitische vee dat het stemrecht uitoefent streven mensenrechtenschendingen na.
Als er gesproken wordt van "vee", dan hebben we het inderdaad over die moslims die actief of passief mensenrechtenschendingen ondersteunen (mede) op basis van naleving van de islam.

Ik betreur je zienswijze. Zullen we het hier bij laten?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door xplosive »

Danube schreef:Ik betreur je zienswijze. Zullen we het hier bij laten?
Op welke specifieke zienswijze van mij doel je?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door Danube »

xplosive schreef:
Danube schreef:Ik betreur je zienswijze. Zullen we het hier bij laten?
Op welke specifieke zienswijze van mij doel je?
Je neemt geen afstand van de kwaadaardige stigmatiseringen van Wilders c.s. maar bevestigt ze. Ik vind dat teleurstellend.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door xplosive »

Danube schreef:Je neemt geen afstand van de kwaadaardige stigmatiseringen van Wilders c.s. maar bevestigt ze. Ik vind dat teleurstellend.
Je kunt je afvragen of de beweringen van Wilders überhaupt kwaadaardig en/of stigmatiserend zijn. Dat is in mijn beleving niet aangetoond. Het verzet tegen mensenrechtenschendingen lijkt mij eerder lovenswaardig.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door Danube »

xplosive schreef:
Danube schreef:Je neemt geen afstand van de kwaadaardige stigmatiseringen van Wilders c.s. maar bevestigt ze. Ik vind dat teleurstellend.
Je kunt je afvragen of de beweringen van Wilders überhaupt kwaadaardig en/of stigmatiserend zijn. Dat is in mijn beleving niet aangetoond. Het verzet tegen mensenrechtenschendingen lijkt mij eerder lovenswaardig.
Verzet tegen mensenrechtenschendingen door kopvoddenbelasting te heffen. Je verliest je geloofwaardigheid.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door xplosive »

Danube schreef:
xplosive schreef:
Danube schreef:Je neemt geen afstand van de kwaadaardige stigmatiseringen van Wilders c.s. maar bevestigt ze. Ik vind dat teleurstellend.
Je kunt je afvragen of de beweringen van Wilders überhaupt kwaadaardig en/of stigmatiserend zijn. Dat is in mijn beleving niet aangetoond. Het verzet tegen mensenrechtenschendingen lijkt mij eerder lovenswaardig.
Verzet tegen mensenrechtenschendingen door kopvoddenbelasting te heffen. Je verliest je geloofwaardigheid.
Iemand onder bedreiging ertoe bewegen om "kopvodden" te dragen is in mijn beleving een mensenrechtenschending. Of kopvoddenbelasting een handige manier is om zulke mensenrechtenschendingen aan te pakken is uiteraard betwistbaar. Maar de intentie om zulke mensenrechtenschendingen aan te willen pakken is uiteraard een goede.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door Danube »

xplosive schreef: Iemand onder bedreiging ertoe bewegen om "kopvodden" te dragen is in mijn beleving een mensenrechtenschending. Of kopvoddenbelasting een handige manier is om zulke mensenrechtenschendingen aan te pakken is uiteraard betwistbaar. Maar de intentie om zulke mensenrechtenschendingen aan te willen pakken is uiteraard een goede.
Ik vrees dat zowel de intentie als de methode niet deugt.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door xplosive »

Danube schreef:
xplosive schreef: Iemand onder bedreiging ertoe bewegen om "kopvodden" te dragen is in mijn beleving een mensenrechtenschending. Of kopvoddenbelasting een handige manier is om zulke mensenrechtenschendingen aan te pakken is uiteraard betwistbaar. Maar de intentie om zulke mensenrechtenschendingen aan te willen pakken is uiteraard een goede.
Ik vrees dat zowel de intentie als de methode niet deugt.
Je vindt het geen goede intentie om mensenrechtenschendingen aan te willen pakken?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door Danube »

xplosive schreef:
Danube schreef:
xplosive schreef: Iemand onder bedreiging ertoe bewegen om "kopvodden" te dragen is in mijn beleving een mensenrechtenschending. Of kopvoddenbelasting een handige manier is om zulke mensenrechtenschendingen aan te pakken is uiteraard betwistbaar. Maar de intentie om zulke mensenrechtenschendingen aan te willen pakken is uiteraard een goede.
Ik vrees dat zowel de intentie als de methode niet deugt.
Je vindt het geen goede intentie om mensenrechtenschendingen aan te willen pakken?
Niet als je dat doet op een mensenrechtenschendende manier.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door King George »

De bevolking beschermen tegen Islamagressie en -terreur is juist bescherming en handhaving van de mensenrechten die door genoemde verschijnselen agressie en terreur door de Islam zelf met voeten worden getreden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door xplosive »

Danube schreef:
xplosive schreef:
Danube schreef:Ik vrees dat zowel de intentie als de methode niet deugt.
Je vindt het geen goede intentie om mensenrechtenschendingen aan te willen pakken?
Niet als je dat doet op een mensenrechtenschendende manier.
Dat zal ervan afhangen in hoeverre er een onontkoombare keuze gemaakt moet worden tussen mensenrechtenschendingen bij de ene groep ten opzichte mensenrechtenschendingen van een andere groep.

Een voorbeeld :

Gewapende zelfmoordterroristen hebben zich verschanst rondom een waterstofbom en de enige manier om die waterstofbom onschadelijk te maken is om de mensenrechten van die zelfmoordterroristen te schenden teneinde mensenrechten van mogelijke slachtoffers van een ontploffende waterstofbom te kunnen waarborgen.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door Danube »

xplosive schreef: Dat zal ervan afhangen in hoeverre er een onontkoombare keuze gemaakt moet worden tussen mensenrechtenschendingen bij de ene groep ten opzichte mensenrechtenschendingen van een andere groep.

Een voorbeeld :

Gewapende zelfmoordterroristen hebben zich verschanst rondom een waterstofbom en de enige manier om die waterstofbom onschadelijk te maken is om de mensenrechten van die zelfmoordterroristen te schenden teneinde mensenrechten van mogelijke slachtoffers van een ontploffende waterstofbom te kunnen waarborgen.

Ja, maar ik laat het hierbij. Je bent niet serieus.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door xplosive »

Danube schreef:Ja, maar ik laat het hierbij. Je bent niet serieus.
Het siert iemand niet wanneer de argumenten op zijn om zich er vervolgens met een laf excuus vanaf te maken. Soms moet men een sterk voorbeeld gebruiken om een punt duidelijk te maken, omdat het anders niet begrepen wordt door iemand wiens begripsvermogen zeer beperkt is.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door Danube »

xplosive schreef:
Danube schreef:Ja, maar ik laat het hierbij. Je bent niet serieus.
Het siert iemand niet wanneer de argumenten op zijn om zich er vervolgens met een laf excuus vanaf te maken. Soms moet men een sterk voorbeeld gebruiken om een punt duidelijk te maken, omdat het anders niet begrepen wordt door iemand wiens begripsvermogen zeer beperkt is.
Je begon te trollen en daar houd ik niet van.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door xplosive »

Danube schreef:
xplosive schreef:
Danube schreef:Ja, maar ik laat het hierbij. Je bent niet serieus.
Het siert iemand niet wanneer de argumenten op zijn om zich er vervolgens met een laf excuus vanaf te maken. Soms moet men een sterk voorbeeld gebruiken om een punt duidelijk te maken, omdat het anders niet begrepen wordt door iemand wiens begripsvermogen zeer beperkt is.
Je begon te trollen en daar houd ik niet van.
Als je je eigen interpretatie altijd voor de waarheid aanziet dan zul je niet ver komen. De pretentie dat je de intentie van een ander kent is ronduit stuitend arrogant.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: The revival of Danube

Bericht door mercator »

xplosive schreef:[Gewapende zelfmoordterroristen hebben zich verschanst rondom een waterstofbom en de enige manier om die waterstofbom onschadelijk te maken is om de mensenrechten van die zelfmoordterroristen te schenden teneinde mensenrechten van mogelijke slachtoffers van een ontploffende waterstofbom te kunnen waarborgen.
Of een ander sterk voorbeeld. Moslims wereldwijd beroepen zich op het aanbidden van de Heilige Steen in Mekka. Moslims zorgen wereldwijd voor problemen. Dus is het aangewezen om die stomme steen met één welgemikte kruisraket te verpulveren. Dan gaan de moslims wereldwijd een heel toontje lager zingen. Lik op stuk voor 9/11 zeg maar. Ik droom er wel s van dat ik op dat rode knopje mag drukken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door King George »

King George schreef:We zullen binnenkort een nieuwe update presenteren van The Religion Of Peace...


Afbeelding

Nog geen twee dagen later:

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door King George »

Date Country City Killed Injured Description
2013.01.22 Iraq Mahmoudiyyah 4 0 Four young children ages 6 to 12 are disassembled by a Mujahideen bomb outside their home.
2013.01.22 Nigeria Damboa 18 0 Fundamentalists massacre eighteen villagers at a market selling meat forbidden to Muslims.
2013.01.22 Iraq Shula 5 15 Sunni car bombers slaughter five Shiites in their own neighborhood.
2013.01.22 Iraq Taji 7 26 Seven people are torn to shreds by a Fedayeen suicide bomber.
2013.01.22 Nigeria Kano 5 2 Five people playing an outdoor board game are shot to death by Islamic fundamentalists.
2013.01.21 Thailand Pattani 1 1 A 12-year-old Buddhist boy is brought down by Runda Kumpulan Kecil Islamists.
2013.01.21 Syria Salmiyeh 30 50 Shahid suicide car bombers destroy thirty lives in a commercial district.
2013.01.21 Afghanistan Kabul 3 0 At least three innocents are killed during a Fedayeen suicide assault on a traffic police headquarters.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door King George »

King George schreef:
King George schreef:We zullen binnenkort een nieuwe update presenteren van The Religion Of Peace...


Afbeelding

Nog geen twee dagen later:

Afbeelding
Nog geen drie dagen later:

Islam's Latest Contributions to Peace
"Mohammed is God's apostle. Those who follow him are harsh
to the unbelievers but merciful to one another"
Quran 48:29


2013.01.25 (Kapisa, Afghanistan) - Five civilians are dismantled by a Fedayeen suicide bomber.
2013.01.23 (Maiduguri, Nigeria) - Boko Haram Islamists burn down a school and shoot four people to death.
2013.01.23 (Maiduguri, Nigeria) - Religion of Peace proponents behead five people in their homes.
2013.01.23 (Tuz Khurmatu, Iraq) - A Shahid self-detonates inside a packed mosque, sending at least forty-two souls to Allah.
2013.01.23 (Narathiwat, Thailand) - A teacher is shot to death by Muslim 'insurgents' in front of dozens of children.
2013.01.22 (Karachi, Pakistan) - A prominent doctor is among two Shias gunned down by Sunni radicals.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door King George »

Een klein weekje verder in de tijd...

Afbeelding

Date Country City Killed Injured Description
2013.01.31 Pakistan Malikhel 2 0 Religion of Peace bombers murder two polio workers who were on their way to vaccinate children.
2013.01.31 Afghanistan Greshk 1 8 A 13-year-old boy is killed when fundamentalists bomb a gambling event.
2013.01.30 Afghanistan Sabari 2 4 Two small children are pulled into pieces by a Taliban bomb planted at a market.
2013.01.29 Pakistan Quetta 2 0 Two Shia are shot to death by Sunni radicals during 'Unity Week'.
2013.01.29 Thailand Narathiwat 2 0 A Buddhist married couple, who worked as school janitors, are brutally shot to death by Islamic 'insurgents'.
2013.01.29 Somalia Mogadishu 6 12 A Shahid suicide bomber takes out six locals.
2013.01.29 Pakistan Kala 1 0 A guard for a polio vaccination team is gunned down by Islamists.
2013.01.28 Iraq Mosul 2 0 A 4-year-old girl is among two civilians taken out by Mujahid gunmen.
2013.01.28 Pakistan Karachi 5 1 Four Sunni activists are murdered by sectarian rivals. A 2-year-old later dies of injuries.
2013.01.28 Yemen al-Bayda 8 12 Eight locals are disassembled by a Fedayeen suicide bomber.
2013.01.28 Yemen Rida 11 17 An al-Qaeda car bomb leaves eleven dead.
2013.01.27 Afghanistan Kandahar 10 6 Islamic fundamentalists kill ten Afghans with a roadside bomb.
2013.01.27 Nigeria Mangu 5 0 Five people are beheaded by Sharia advocates.
2013.01.27 Pakistan Tirah 61 40 Sixty-one people are killed in clashes between Tahrik-e-Taliban and Ansarul Islam.
2013.01.27 Algeria Djebahia 2 5 Two gas pipeline guards are shot to death by Muslim militants.
2013.01.27 Nigeria Borno 8 0 Eight people are abducted and murdered by Boko Haram.
2013.01.26 Iraq Fallujah 2 3 Mujahideen shoot two local soldiers to death.
2013.01.26 Afghanistan Qale Sabaz 2 13 A suicide bomber takes out two people.
2013.01.26 Afghanistan Kunduz 10 20 Ten Afghans are blown to bits by a Shahid suicide bomber at a busy market.
2013.01.26 Iraq Baqubah 1 0 A woman is murdered in her own home by the Islamic Army of Iraq.
2013.01.25 Pakistan Parachinar 1 0 Wahhabi terrorists gun down a Shiite.
2013.01.25 Nigeria Ngwa 1 0 An ex-official is assassinated by Boko Haram.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door King George »

Nog geen twee weken later:

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie