DEEL 2. Allah pleegt overspel (The shit in religion)

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Roelof

Bericht door Roelof »

droevie schreef:ik begrijp werkelijk niet wat jij met deze uitspraak wil bereiken.
Door middel van een rechtstreekse confrontatie wil ik proberen ze te laten inzien waar de ideologie voor staat die ze aanbidden en letterlijk proberen na te leven droevie, en wat het doel is van deze ideologie.
droevie

Bericht door droevie »

Roelof schreef:
droevie schreef:ik begrijp werkelijk niet wat jij met deze uitspraak wil bereiken.
Door middel van een rechtstreekse confrontatie wil ik proberen ze te laten inzien waar de ideologie voor staat die ze aanbidden en letterlijk proberen na te leven droevie, en wat het doel is van deze ideologie.
Bedankt voor je snelle reactie Roelof!
Treu Moslim

Mensen beschikken tot weinig kennis over de Islam .

Bericht door Treu Moslim »

Hallo Geachte meneer

Zo te zien over u taalgebruik val er wel veel met u tee praten .
U zegt dat Moslims dom zijn maar Ik heb een bewijs dat er meer moslimsgeleerden die dingen jaren geleden uit hebben gevonden waarmee De europeanen nu pas mee aan komen .

Ik hoop antwoord van U te krijgen .
:wink:
Moge Allah iedereen zegenen , en weer tot het juiste pad zetten .Want de tijd waar we nu in leven Behoort tot een van slechstse.
Treu Moslim

Een groot Bewijs

Bericht door Treu Moslim »

Oke meneer .

Ik heb hier een site voor u geselecteerd met een paar honderden bewijzen waar niet over valt te twisten .

Ik hoop dat u hier wijsheid uit kunt halen .
Moge Allah iedereen zegenen , en weer tot het juiste pad zetten .Want de tijd waar we nu in leven Behoort tot een van slechstse.
Thomas

Re: Een groot Bewijs

Bericht door Thomas »

Treu Moslim schreef:Oke meneer .

Ik heb hier een site voor u geselecteerd met een paar honderden bewijzen waar niet over valt te twisten .

Ik hoop dat u hier wijsheid uit kunt halen .
Welke site is dat dan Treu Moslim???
Je hebt hem er niet bij gezet.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Mahalingam

Re: Mensen beschikken tot weinig kennis over de Islam .

Bericht door Mahalingam »

Treu Moslim schreef:Hallo Geachte meneer

Zo te zien over u taalgebruik val er wel veel met u tee praten .
U zegt dat Moslims dom zijn maar Ik heb een bewijs dat er meer moslimsgeleerden die dingen jaren geleden uit hebben gevonden waarmee De europeanen nu pas mee aan komen .

Ik hoop antwoord van U te krijgen .
:wink:
Kan je me ook vertellen hoe het komt dat moslimsgeleerden dingen uitvinden waar vervolgens niemand over hoort en die dan jaren later pas in Europa worden uitgevonden? Worden die ontdekkingen geheim gehouden totdat het geheim voorbij is omdat anderen hetzelfde ontdekken?
En kan je mijn kennis verrijken door mij te zeggen welke zaken dat zijn waar europa als kak na de koe mee aan komt zeiken?
Ik hoop antwoord van U te krijgen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA

Bericht door BFA »

Ik heb een bewijs dat er meer moslimsgeleerden die dingen jaren geleden uit hebben gevonden waarmee De europeanen nu pas mee aan komen .
Je laat je bewijs blanco.
Het enige wat ik weet is dat Moslimgeleerden buiten, Allah heeft de grootste, bijvoegen aan het intellectueel geroofd eigendom van andere volkeren niets hebben toegevoegd dat waardevol is voor de mensheid.

Uitzonderingen zijn er: Wiskunde hebben ze de Tangens en cotangens gegeven. Verder dan het berekenen van de hoek naar Mekka zijn ze er ook niet mee geraakt. Dat hebben anderen gedaan. Verder is er niet dat ze hebben nagelaten.
Buiten een tweede uitzondering: Allah heeft de grootste is geen waardevolle toevoeging voor de mensheid.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
hans van de mortel

Bericht door hans van de mortel »

Ashadoe schreef:Je bent vrij om je mening te geven, maar een beetje minder kan wel hoor, je hebt het over mijn God en Zijn profeten die je lekker aan het beledigen bent!
Wat is dan eigenlijk jouw probleem hiermee als Allah en zijn pedofiele achterlijke nietszeggende analfabetische en nietsbijdragende woestijn arabier aan het welzijn en de beschaving van de mensheid niet van varkens houdt?

We, the most intelligent people and disbelievers in the world, love pigs! Christians too!

Heerlijke varkenslapjes waar niets mis mee is. Alleen achterlijke mensen die alles beter weten in hun geloof en onkunde bedrijven verklaren varkens als slecht en uit den boze. Dat slaat dus net zo goed op moslims als ook op joden. Zoiets mag de mens niet tot voedsel dienen verklaart de eigenwijze jood en moslim. Een grote en eigenwijze bek dus tegen de wetenschap. Dat is het en anders niks. De jood? Wat weet een jood nu nog van zijn geschiedenis? Hij gelooft in de talmud, maar is verder net zo ongelovig als de eerste de beste zogenaamde christen. Het eten van varkensvlees schijnt intelligentie en succes in het leven bepaald niet in de weg te staan. Want hoe verklaar ik anders de achterstand en achterlijkheid van islamvolgelingen?

Is varkensvlees dan zo slecht dat Allah hier boos om wordt als iets dat hij zelf uit zijn hoge hoed heeft getoverd en op aarde heeft verwezenlijkt waar slimme en intelligente mensen gretig gebruik van kunnen maken om het hun tot voedsel te laten dienen en om vervolgens door een achterlijke analfabetische pedofiele woestijnrover en kamelendrijver tot verboden voedsel te laten verklaren?

Wie is hier nu dom op deze wereld? Wie is hier nu intelligent op deze wereld?

Wie kijkt naar de TV, een uitvinding uit het nest van ongelovigen? Dat doen al die vieze arabieren, de uitvinders van de islam. Ja, ik noem ze maar gemakshalve vieze arabieren. Waarom? Omdat zij de mensheid onophoudelijk lastig vallen met hun agressieve gedrag, maar ondertussen wel zitten te g.e.i.l.en op al die zogenaamde godsverwerpelijke ’cult en geestverrijkende’ programma’s uit het milieuverderfelijke ongelovige westen.

Er bestaat slechts één onnadenkende groep verlatenen in de wereld van het geloof met het predikaat SUPER HUICHELAARS NAAR GOD. En dat zijn alle aanhangers van de islam.

Zij verachten en verwerpen Westerse technologie en vooruitgang en seksuele bevrijding van de mens. En wat zien wij bij al die huichelachtige dictatoriale machtswellustelingen in het geloof?

Islamaanhangers zijn niets anders dan simpele rukkers van hun eigen heidense geloof.

Niets verachterlijks dan dit in het ontkennen van je eigen waardigheid, oprechtheid en openheid. Islam is een gesloten circuit van verderfelijkheid en ontkenning van de menselijke waardigheid.

Bewijs?

Allah laat tot nu toe alle islamaanhangers smoren in hun eigen halstarrige vieze geestelijke verval.

Het succes, begeleiding en goedkeuring van de mens door Allah siert niet de moslim, maar juist de ongelovige in het vrije westen. Waarom?

De islam toont ons in deze wereld slechts extreem rechts fascistische dictatuur met de daarbij behorende geestelijke onderdrukking en verwerping van het vrije gebruik van het verstand.

Islam is door en door fascistisch en niet van deze tijd! De politiek weet dat. De PvdA weet dat. Maar zolang er geld aan verdiend kan worden en macht aan ontleend worden, mag de islam met hun van godverlaten, godsontrerende praatjes en heidense rituelen doorgaan.

De vraag is alleen maar: ’hoe lang laten wij als moderne beschaving ons nog laten betuttelen door dit soort achterlijke gedoe van dit soort onwezenlijke mensen die alleen maar in de dood hun vertrouwen hebben gesteld?

Allah heeft moslims al decennia lang laten vallen als een baksteen.

Toch blijven de meeste islamaanhangers hun vertrouwen stellen in iets dat bedacht is door de eerste de beste analfabetische arabische woestijnman, zelfbedachte profeet Gods en kamelendrijver.

Conclusie: dat soort moslims wil NIET leren en veranderen vanuit zijn primitieve cultuurgoed. Ik zou zeggen: enkele reis Mecca en ga maar lekker die vieze met miljoenen bacteriën besmette steen verhuld in een voor islamaanhangers ’goddelijkke’ vagina kussen!

PRIMITIEVE VIEZERIKKEN ZIJN HET EN BELEDIGERS VAN ALLAH!!!

Daarom heeft Allah islamaanhangers aan hun lot overgelaten. Wie niet luisteren wil naar zijn verstand, moet maar voelen!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie