Afghaanse Kamila leert Jezus volgen

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

maria20 schreef:
Teva Teff schreef:Ach ja, het hulpje Zijlstra, stinkend jaloers op de rijkdom van het evangelistenbaasje Johan Maasbach is ooit voor zichzelf begonnen.
Of hij evenveel goud naar zich toe kan schrapen als de reli-oplichter die zijn grote voorbeeld was, ik denk het niet.
Dat hangt er van af hoeveel sukkelige aanbidders hij in deze tijd om zich heen kan verzamelen.
Het lijkt erop dat hij dankzij de massale sukkeligheid, die door even zovele naieve christenreclamesukkels als Maria20 stevig gepromoot wordt, dat hij er een aardig belegde boterham aan heeft.
Ik gun deze christenslimmerik best wel zijn groeiende rijkdommen, net zoals ik de gewillige sukkels het gun dat zij hun zuurverdiende centjes uit de portemonnee laten praten door deze gewetenloze christenoplichter.

oooh mijn god hij iss indd voor zichzelf begonnen maar we hebebn het niet over een bedrijf dat geld VERDIENT DOOR DE MENSEN DIE ERNAAR TOE GAAN ...JE LULT GEWOON ONZIN MEID ..ZO GEFRUSTREERD KOM JE OVER ...
hoe maak moet ik nog zeggen dat de mensen die daar naar toe gaan GEEN GELD HOEVEN TE BETALEN !!!!!!!!! OF WAT DAN OOK !!!
JE KAN ER GRATIS NAAR TOE EN GAAT WEER ZONDER IETS GEGEVN TE HEBEBN WEER WEG !!! :mad:


JE WIL DAT CHRISTENEN ATHEISTEN RESPECTEREN .EN DAT MOET VAN 2 KANTEN KOMEN ..NOU VAN JOUW KANT MERK IK ER NIET VEEL VAN ...JE PROBEERT ALLEEN MENSEN DE GROND IN TE DRUKKEN EN NOEMT MIJ DAN OOK NOG EEN NAIEVE SUKKEL ...ECHT LAAG BIJ DE GROND ACTIE HOOR ..
NOU GOED GA ME NIET TOT JOUW NIVEAU VERLAGEN ... :evil:
Maria,

Kun je mij vertellen hoe hij aan zijn geld komt om een miljoenenproject te bouwen in Leiderdorp (aan de A4)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Zijlstra de christenoplichter, Zijlstra de christenkwakzalver.
En Maria20 het gebrainwashte christenmutsje.
En aardige combinatie.
Een Realist kan alleen maar verbaasd met zijn hoofd schudden.
Tenminste wanneer hij weer bijgekomen is van de slappe lach.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Monique schreef:
maria20 schreef: waarom typ je dan niet miracles from jesus christ in bij google ???
dan kom je de bewijzen tegen ... :wink:
Dat zijn verhalen.
Ik bedoel onweerlegbaar bewijs. Foto's film (waarvan BEWEZEN is dat ze niet gemanipuleerd zijn) etc.
"van horen zeggen" doe ik niet aan.

ik heb je al links gegevn met foto en films .... :? :? :?
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Teva Teff schreef:Zijlstra de christenoplichter, Zijlstra de christenkwakzalver.
En Maria20 het gebrainwashte christenmutsje.
En aardige combinatie.
Een Realist kan alleen maar verbaasd met zijn hoofd schudden.
Tenminste wanneer hij weer bijgekomen is van de slappe lach.

echt heel zielig dit hoor ..bewijst maar weer eens hoeveel respect je hebt ...voor een ander ...en je bewijst weer eens ook dat je niets zinnigs te zeggen hebt ... :wink:
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Thomas schreef:
maria20 schreef:
Teva Teff schreef:Ach ja, het hulpje Zijlstra, stinkend jaloers op de rijkdom van het evangelistenbaasje Johan Maasbach is ooit voor zichzelf begonnen.
Of hij evenveel goud naar zich toe kan schrapen als de reli-oplichter die zijn grote voorbeeld was, ik denk het niet.
Dat hangt er van af hoeveel sukkelige aanbidders hij in deze tijd om zich heen kan verzamelen.
Het lijkt erop dat hij dankzij de massale sukkeligheid, die door even zovele naieve christenreclamesukkels als Maria20 stevig gepromoot wordt, dat hij er een aardig belegde boterham aan heeft.
Ik gun deze christenslimmerik best wel zijn groeiende rijkdommen, net zoals ik de gewillige sukkels het gun dat zij hun zuurverdiende centjes uit de portemonnee laten praten door deze gewetenloze christenoplichter.

oooh mijn god hij iss indd voor zichzelf begonnen maar we hebebn het niet over een bedrijf dat geld VERDIENT DOOR DE MENSEN DIE ERNAAR TOE GAAN ...JE LULT GEWOON ONZIN MEID ..ZO GEFRUSTREERD KOM JE OVER ...
hoe maak moet ik nog zeggen dat de mensen die daar naar toe gaan GEEN GELD HOEVEN TE BETALEN !!!!!!!!! OF WAT DAN OOK !!!
JE KAN ER GRATIS NAAR TOE EN GAAT WEER ZONDER IETS GEGEVN TE HEBEBN WEER WEG !!! :mad:


JE WIL DAT CHRISTENEN ATHEISTEN RESPECTEREN .EN DAT MOET VAN 2 KANTEN KOMEN ..NOU VAN JOUW KANT MERK IK ER NIET VEEL VAN ...JE PROBEERT ALLEEN MENSEN DE GROND IN TE DRUKKEN EN NOEMT MIJ DAN OOK NOG EEN NAIEVE SUKKEL ...ECHT LAAG BIJ DE GROND ACTIE HOOR ..
NOU GOED GA ME NIET TOT JOUW NIVEAU VERLAGEN ... :evil:
Maria,

Kun je mij vertellen hoe hij aan zijn geld komt om een miljoenenproject te bouwen in Leiderdorp (aan de A4)

door de jarnelange vrijwillige giften van mensen, door trainingen op vrijwillige basis aan te bieden en mensen die daaraan meedoen doordat de gemeente heeft meegeholpen ..door geld van mensen die lid worden van hun blad (ik ben lid van de eva bijv) maar zeker niet om daar naar binen te gaan en een genezing te ontvangen ...
dus je hoeft niks nakers nada te betalen om binnen te komen of voor een wonder ..of een genezing te krijgen
en de heer zijlstra is verre van milionair ...

ik steun de eo ook wel ..af en toe door geld te geven .maar naar hun programma'te kijken kost mij niets hoor ..
ik heb zelf een uiteniding bij gewoond en dat ook voor niets net als bij de leiderdorp ...
Laatst gewijzigd door maria20 op zo jun 24, 2007 2:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

maria20 schreef:
Thomas schreef:
maria20 schreef:
oooh mijn god hij iss indd voor zichzelf begonnen maar we hebebn het niet over een bedrijf dat geld VERDIENT DOOR DE MENSEN DIE ERNAAR TOE GAAN ...JE LULT GEWOON ONZIN MEID ..ZO GEFRUSTREERD KOM JE OVER ...
hoe maak moet ik nog zeggen dat de mensen die daar naar toe gaan GEEN GELD HOEVEN TE BETALEN !!!!!!!!! OF WAT DAN OOK !!!
JE KAN ER GRATIS NAAR TOE EN GAAT WEER ZONDER IETS GEGEVN TE HEBEBN WEER WEG !!! :mad:


JE WIL DAT CHRISTENEN ATHEISTEN RESPECTEREN .EN DAT MOET VAN 2 KANTEN KOMEN ..NOU VAN JOUW KANT MERK IK ER NIET VEEL VAN ...JE PROBEERT ALLEEN MENSEN DE GROND IN TE DRUKKEN EN NOEMT MIJ DAN OOK NOG EEN NAIEVE SUKKEL ...ECHT LAAG BIJ DE GROND ACTIE HOOR ..
NOU GOED GA ME NIET TOT JOUW NIVEAU VERLAGEN ... :evil:
Maria,

Kun je mij vertellen hoe hij aan zijn geld komt om een miljoenenproject te bouwen in Leiderdorp (aan de A4)

door de jarnelange vrijwillige giften van mensen door trainingen vop vrijwillige basis an te bieden en meensen die daaraan meedoen doordat de gemeente heeft meegeholpen ..
maar je hoeft niks nakers nada te betalen om binen te komen of voor een wonder ..of een genezing te krijgen

ik steun de eo ook wel ..door lid te worden ..maar naar hun programma'te kijken kost mij niets hoor ..
ik heb zelf een uitzeniding bij gewoond en dat ook voor niets net als bij de leiderdorp ...
Tnx.

Ben jij ook lid van die gemeente??
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

maria20 schreef:
Teva Teff schreef:Zijlstra de christenoplichter, Zijlstra de christenkwakzalver.
En Maria20 het gebrainwashte christenmutsje.
En aardige combinatie.
Een Realist kan alleen maar verbaasd met zijn hoofd schudden.
Tenminste wanneer hij weer bijgekomen is van de slappe lach.

echt heel zielig dit hoor ..bewijst maar weer eens hoeveel respect je hebt ...voor een ander ...en je bewijst weer eens ook dat je niets zinnigs te zeggen hebt ... :wink:
Ik heb geen respect voor christenmutsjes die met hun anti-logische achterlijkheden tegen normalen aan komen zeuren.
Zeker niet als het duidelijk is dat ze zelf genezing tot normaliteit in de weg staan door zich volledig af te sluiten van de realiteit.
Volgens mij ben je volkomen geschift als je deze christenoplichter aanbidt. Maar je doet maar hoor, mij laat het koud.
Bij christenmutsjes als jij doe ik echt geen moeite om er rede proberen in te praten, christenmutsjes als jij lach ik gewoon recht in het gezicht uit.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Thomas schreef:
maria20 schreef:
Thomas schreef: Maria,

Kun je mij vertellen hoe hij aan zijn geld komt om een miljoenenproject te bouwen in Leiderdorp (aan de A4)

door de jarnelange vrijwillige giften van mensen door trainingen vop vrijwillige basis an te bieden en meensen die daaraan meedoen doordat de gemeente heeft meegeholpen ..
maar je hoeft niks nakers nada te betalen om binen te komen of voor een wonder ..of een genezing te krijgen

ik steun de eo ook wel ..door lid te worden ..maar naar hun programma'te kijken kost mij niets hoor ..
ik heb zelf een uitzeniding bij gewoond en dat ook voor niets net als bij de leiderdorp ...
Tnx.

Ben jij ook lid van die gemeente??
thomas ik heb het een btje veranderd ..
nee ben geen lid ..maar je hoeft als ik me niet vergigs geen lid te zijn want ben er ook 2 x gegaan zonder lidmaatschap of wat dan ook ... :wink:

mijn zus gaat er elke zondag gratis naar toe ...eerlijk gezegd geeft zij niet eens een gift want ze is student aan de universiteit in adam dus ze woont op haar zelf en heeft het wel heel hard ...
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Ik heb geen respect voor christenmutsjes die met hun anti-logische achterlijkheden tegen normalen aan komen zeuren.

maria20 zegt: ten 1e jullie kwamen hier zeuren dat het verhaal van kamila van de regen naar de drup was dus hoezo ik kwam zeuren ???wat een onzin ..ten 2e ik ben normaal!!! je gaat echt op een moslim lijken die alleen zichzelf en wat hij gelooft normaal vind EN ALLEEN VOOR ZIJN SOORT RESEPCT HEEFT..en als ik me niet vergis heb je de moslims op deze site daarvan beschuldigd en nu doe je het zelf ..aardig hoor schelden en geen respect hebben voor andersdenkenden en heel hypocriet om daar moslims ervan te beschuldigen dat ze geen respect hebebn en nu ZEG JE ZELF : IK HEB GEEN RESPECT VOOR EEN SCHRISTENMUTSJE" IS ECHT SUPERHYPOCRIET WAT JE DOET ...ALS JIJ RESPECT VAN EEN MOLSIM VRAAGT DOEN HET DAN ZELF OOK AUB !!!! .thomas die heeft tenminste nog respect voor iemands mening ....!!!


Zeker niet als het duidelijk is dat ze zelf genezing tot normaliteit in de weg staan door zich volledig af te sluiten van de realiteit.

maria20 zegt: zeker niet als het dudielijk is ??? sorry heb genoeg bewijzen gEgeven met linken een alles erop en eraan ...en ik sluit me niet af van de realiteit maar sta OPEN VOOR DINGEN KUNNEN WE VAN JOU NIET ZEGGEN JE BEGINT METEEN TE SCHELDEN EN NOEMT ME REALITEITSWAANZINNIGE OMDAT IK EEN ANDER MENING HEB ...


Volgens mij ben je volkomen geschift als je deze christenoplichter aanbidt. Maar je doet maar hoor, mij laat het koud.

MARIA20 ZEGT: AANBID ???SORRY HAHAHAH WAAR ZIE JE DAT IK HEM AANBIDT ???IK VERTEL ALLEN MAAR VAN ZIJN DIENSTEN EN WAT HIJ VOOR EEN BOEL MENSEN HEEFT BETEKENT ...EN PLAATS WAT VERHALEN.
MAAR AANBIDDEN ??NEE DANKJE IK AANBIDT GEEN MENSEN ...!!!
hij is maar een mens en hij maakt ook wel eens fouten en hij kan niks beginenn zonder jezus ...hij geeft zelfs toe dat hij in zijn leven vaak fouten heeft gemaakt !!! ken jij oplichters die hun fouten toegeven ??of kwakzalvers die dat doen ???
DUS DAT IS OOK ONZIN !!! BOVENDIEN IS HIJ NIET DE ENIGE DIE EEN GENEZINGSDIENTS DOET ...EN WAARVAN DE MENSEN GENEZEN ZIJN en zijn er wel veel meer over de hele wereld ...

.
Bij christenmutsjes als jij doe ik echt geen moeite om er rede proberen in te praten, christenmutsjes als jij lach ik gewoon recht in het gezicht uit.[/quote]


DOE WAT JE NIET LATEN KUNT ..IK VERLAAG ME IN IEDER GEVAL NIET TO HET NIVEAU ANDERS ZOU IK DE HELE DAG ANDERSDENKENDEN MOETEN GAAN UITLACHEN MAAR DAT DOE IK NIET ///
Laatst gewijzigd door maria20 op zo jun 24, 2007 4:21 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

maria20 schreef: thomas ik heb het een btje veranderd ..
nee ben geen lid ..maar je hoeft als ik me niet vergigs geen lid te zijn want ben er ook 2 x gegaan zonder lidmaatschap of wat dan ook ... :wink:

mijn zus gaat er elke zondag gratis naar toe ...eerlijk gezegd geeft zij niet eens een gift want ze is student aan de universiteit in adam dus ze woont op haar zelf en heeft het wel heel hard ...
IK weet dat het gratis is hoor.
En dat je geen lid hoeft te zijn.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

maria20 schreef:Ik heb geen respect voor christenmutsjes die met hun anti-logische achterlijkheden tegen normalen aan komen zeuren.

maria20 zegt: ten 1e jullie kwamen hier zeuren dat het verhaal van kamila van de regen naar de drup was dus hoezo ik kwam zeuren ???wat een onzin ..ten 2e ik ben normaal!!! je gaat echt op een moslim lijken die alleen zichzelf en wat hij gelooft normaal vind EN ALLEEN VOOR ZIJN SOORT RESEPCT HEEFT..en als ik me niet vergis heb je de moslims op deze site daarvan beschuldigd en nu doe je het zelf ..aardig hoor schelden en geen respect hebben voor andersdenkenden en heel hypocriet om daar moslims ervan te beschuldigen dat ze geen respect hebebn en nu ZEG JE ZELF : IK HEB GEEN RESPECT VOOR EEN SCHRISTENMUTSJE" IS ECHT SUPERHYPOCRIET WAT JE DOET ...ALS JIJ RESPECT VAN EEN MOLSIM VRAAGT DOEN HET DAN ZELF OOK AUB !!!! .thomas die heeft tenminste nog respect voor iemands mening jij niet jou ....!!!


Zeker niet als het duidelijk is dat ze zelf genezing tot normaliteit in de weg staan door zich volledig af te sluiten van de realiteit.

maria20 zegt: zeker niet als het dudielijk is ??? sorry heb genoeg bewijzen gEgeven met linken een alles erop en eraan ...en ik sluit me niet af van de realiteit maar sta OPEN VOOR DINGEN KUNNEN WE VAN JOU NIET ZEGGEN JE BEGINT METEEN TE SCHELDEN EN NOEMT ME REALITEITSWAANZINNIGE OMDAT IK EEN ANDER MENING HEB ...


Volgens mij ben je volkomen geschift als je deze christenoplichter aanbidt. Maar je doet maar hoor, mij laat het koud.

MARIA20 ZEGT: AANBID ???SORRY HAHAHAH WAAR ZIE JE DAT IK HEM AANBIDT ???IK VERTEL ALLEN MAAR VAN ZIJN DIENSTEN EN WAT HIJ VOOR EEN BOEL MENSEN HEEFT BETEKENT ...EN PLAATS WAT VERHALEN.
MAAR AANBIDDEN ??NEE DANKJE IK AANBIDT GEEN MENSEN ...!!!
hij is maar een mens en hij maakt ook wel eens fouten en hij kan niks beginenn zonder jezus ...hij geeft zelfs toe dat hij in zijn leven vaak fouten heeft gemaakt !!! ken jij oplichters die hun fouten toegeven ??of kwakzalvers die dat doen ???
DUS DAT IS OOK ONZIN !!! BOVENDIEN IS HIJ NIET DE ENIGE DIE EEN GENEZINGSDIENTS DOET ...EN WAARVAN DE MENSEN GENEZEN ZIJN en zijn er wel veel meer over de hele wereld ...

.
Bij christenmutsjes als jij doe ik echt geen moeite om er rede proberen in te praten, christenmutsjes als jij lach ik gewoon recht in het gezicht uit.


DOE WAT JE NIET LATEN KUNT ..IK VERLAAG ME IN IEDER GEVAL NIET TO HET NIVEAU ANDERS ZOU IK DE HELE DAG ANDERSDENKENDEN MOETEN GAAN UITLACHEN MAAR DAT DOE IK NIET ///
Rood is de kleur van opwinding, Caps Lock het teken van schreeuwerij.
Gecombineerd geeft dat dan een opgewonden schreeuwend christenmutsje, ik kan me er niet druk over maken.

En om terug te komen op de openingspost.
Echte sensatie vind ik dat niet, het inruilen van het ene potje zielige godsdienstwanen tegen een even achterlijk potje andere kinderachtige godsdienstwanen.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Teva Teff schreef:
maria20 schreef:Ik heb geen respect voor christenmutsjes die met hun anti-logische achterlijkheden tegen normalen aan komen zeuren.

maria20 zegt: ten 1e jullie kwamen hier zeuren dat het verhaal van kamila van de regen naar de drup was dus hoezo ik kwam zeuren ???wat een onzin ..ten 2e ik ben normaal!!! je gaat echt op een moslim lijken die alleen zichzelf en wat hij gelooft normaal vind EN ALLEEN VOOR ZIJN SOORT RESEPCT HEEFT..en als ik me niet vergis heb je de moslims op deze site daarvan beschuldigd en nu doe je het zelf ..aardig hoor schelden en geen respect hebben voor andersdenkenden en heel hypocriet om daar moslims ervan te beschuldigen dat ze geen respect hebebn en nu ZEG JE ZELF : IK HEB GEEN RESPECT VOOR EEN SCHRISTENMUTSJE" IS ECHT SUPERHYPOCRIET WAT JE DOET ...ALS JIJ RESPECT VAN EEN MOLSIM VRAAGT DOEN HET DAN ZELF OOK AUB !!!! .thomas die heeft tenminste nog respect voor iemands mening jij niet jou ....!!!


Zeker niet als het duidelijk is dat ze zelf genezing tot normaliteit in de weg staan door zich volledig af te sluiten van de realiteit.

maria20 zegt: zeker niet als het dudielijk is ??? sorry heb genoeg bewijzen gEgeven met linken een alles erop en eraan ...en ik sluit me niet af van de realiteit maar sta OPEN VOOR DINGEN KUNNEN WE VAN JOU NIET ZEGGEN JE BEGINT METEEN TE SCHELDEN EN NOEMT ME REALITEITSWAANZINNIGE OMDAT IK EEN ANDER MENING HEB ...


Volgens mij ben je volkomen geschift als je deze christenoplichter aanbidt. Maar je doet maar hoor, mij laat het koud.

MARIA20 ZEGT: AANBID ???SORRY HAHAHAH WAAR ZIE JE DAT IK HEM AANBIDT ???IK VERTEL ALLEN MAAR VAN ZIJN DIENSTEN EN WAT HIJ VOOR EEN BOEL MENSEN HEEFT BETEKENT ...EN PLAATS WAT VERHALEN.
MAAR AANBIDDEN ??NEE DANKJE IK AANBIDT GEEN MENSEN ...!!!
hij is maar een mens en hij maakt ook wel eens fouten en hij kan niks beginenn zonder jezus ...hij geeft zelfs toe dat hij in zijn leven vaak fouten heeft gemaakt !!! ken jij oplichters die hun fouten toegeven ??of kwakzalvers die dat doen ???
DUS DAT IS OOK ONZIN !!! BOVENDIEN IS HIJ NIET DE ENIGE DIE EEN GENEZINGSDIENTS DOET ...EN WAARVAN DE MENSEN GENEZEN ZIJN en zijn er wel veel meer over de hele wereld ...

.
Bij christenmutsjes als jij doe ik echt geen moeite om er rede proberen in te praten, christenmutsjes als jij lach ik gewoon recht in het gezicht uit.


DOE WAT JE NIET LATEN KUNT ..IK VERLAAG ME IN IEDER GEVAL NIET TO HET NIVEAU ANDERS ZOU IK DE HELE DAG ANDERSDENKENDEN MOETEN GAAN UITLACHEN MAAR DAT DOE IK NIET ///
Rood is de kleur van opwinding, Caps Lock het teken van schreeuwerij.
Gecombineerd geeft dat dan een opgewonden schreeuwend christenmutsje, ik kan me er niet druk over maken.

En om terug te komen op de openingspost.
Echte sensatie vind ik dat niet, het inruilen van het ene potje zielige godsdienstwanen tegen een even achterlijk potje andere kinderachtige godsdienstwanen.

correctie : als ik capslock doe betekent dat niet meteen dat ik schreeuw en als ik een rode kleur doe betekent dat niet meteen dat ik opgewonden ben ...kan je gedachten lezen ofzo ???
en ben zeer zeker geen chrsitenmutsje ..zal ikjou eens de hele tijd atheistenmutsje noemen ??? :evil: :evil:


en als jij dat niet een sensatie vind dan mag dat ik ga je niet vermoorden hoor ...of uitschelden ..!!!!! :wink:
the truth will set you free!!!!
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Beste maria20,
iedereen mag doen en laten zoals die wil op papier (of dit equivalent waar je nu naar zit te kijken), vrijheid, blijheid.
Maar er zijn zo wat aanbevelingen (typografische regels als je strikt wilt zijn) om de schriftelijke communicatie te bevorderen.
[schoolmeestermode on]
Zo is deze tekst een zgn. broodtekst waar niets typografisch gezien aan opvalt. Maar wat nu als je onderscheid wil maken en nadruk wilt gaan leggen op stukjes tekst ofwel je wil dat de lezer tekstpassages extra zorgvuldig leest of dat de aandacht van de lezer ernaartoe getrokken wordt?
De eerste stap is: met de soort letter te varieeren: vet, schuin en onderstreept.
De tweede is: de grootte van de letters laten toenemen.
De derde is: kleur toevoegen en dan hopen dat je keuze leesbaar is.
Wat je nooit moet doen omdat de tekst dan slecht leesbaar wordt en zeer vermoeiend: HOOFDLETTERS.
Ik zal nu mijn [schoolmeester-mode off] zetten
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Mahalingam schreef:Beste maria20,
iedereen mag doen en laten zoals die wil op papier (of dit equivalent waar je nu naar zit te kijken), vrijheid, blijheid.
Maar er zijn zo wat aanbevelingen (typografische regels als je strikt wilt zijn) om de schriftelijke communicatie te bevorderen.
[schoolmeestermode on]
Zo is deze tekst een zgn. broodtekst waar niets typografisch gezien aan opvalt. Maar wat nu als je onderscheid wil maken en nadruk wilt gaan leggen op stukjes tekst ofwel je wil dat de lezer tekstpassages extra zorgvuldig leest of dat de aandacht van de lezer ernaartoe getrokken wordt?
De eerste stap is: met de soort letter te varieeren: vet, schuin en onderstreept.
De tweede is: de grootte van de letters laten toenemen.
De derde is: kleur toevoegen en dan hopen dat je keuze leesbaar is.
Wat je nooit moet doen omdat de tekst dan slecht leesbaar wordt en zeer vermoeiend: HOOFDLETTERS.
Ik zal nu mijn [schoolmeester-mode off] zetten

eye sir worthy: !!!! ik zal het onthouden . :wink: ...en je het voortaan ook toepassen.!!!
ps mag ik als ik boos ben wel hoofletters gebruiken ??? :evil: :P :P :P
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

@ maria20:

kan je me even uitleggen waarom Satan wèl kanker kan veroorzaken, zonder dat je almachtige god daartussen komt, maar waarom diezelfde almachtige dan eerst wat rituelen+gewoonlijk geld aan een zogenaamde volgeling, nodig heeft om zich zo almachtig te willen tonen door die kanker terug weg te nemen????

Mij lijkt dit op:

ik neem een aantal inbrekers in dienst, laat ze inbreken, en als de slachtoffers dan nadien geld betalen aan mijn broertje en mij vooral héél dankbaar zijn, dan zorg ik voor een inbraakalarm.

tiens... m.i. lijken dit maffiapraktijken.
Laatst gewijzigd door Manon op zo jun 24, 2007 10:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

ik wil ook een woord voor jullie.. atheistenmutsje staat niet... hmm,,, heidenmuts.. ik weet het niet.. maria jij missn iets :lol: ??

hoezo steeds meer en meer haat opwekkend btw
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Silly schreef:ik wil ook een woord voor jullie.. atheistenmutsje staat niet... hmm,,, heidenmuts.. ik weet het niet.. maria jij missn iets :lol: ??

hoezo steeds meer en meer haat opwekkend btw
Ik vind het best wel goed van je Silly.
Dat je het niet als een scheldwoord ziet maar zoals het in werkelijkheid is, een accurate beschrijving van een persoon. Als iemand een moslimmutsje genoemd wordt dan weet je precies wat voor persoon dat is.
En reageren met het verzinnen van een woord dat een onverstoorbare atheïst typeert, ik ben benieuwd waar je mee voor de dag komt.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

maria20:

kan je me even uitleggen waarom Satan wèl kanker kan veroorzaken, zonder dat je almachtige god daartussen komt, maar waarom diezelfde almachtige dan eerst wat rituelen+gewoonlijk geld aan een zogenaamde volgeling, nodig heeft om zich zo almachtig te willen tonen door die kanker terug weg te nemen????



Mij lijkt dit op:

ik neem een aantal inbrekers in dienst, laat ze inbreken, en als de slachtoffers dan nadien geld betalen aan mijn broertje en mij vooral héél dankbaar zijn, dan zorg ik voor een inbraakalarm.

tiens... m.i. lijken dit maffiapraktijken.

ik weet dat je niet in een duivel gelooft maar beeld je even in dat hij wel bestaat,. de duivel is slecht en wil Mensen bij het goede (god ) vandaan houden ..want er is ruzie tussen die 2 dus wat wil de duivel ?? stoken tussen God en mens en dat doet hij op allerlei manier < (drugs, geld, macht, oorlog enz enz)
Van hem komen dus ook ziektes en kanker enze enz. van God komen geen ziektes of dat slechte.

maar de mens kiest vrijwillig aan welke kant hij wil staan in zijn leven of welke weg hij wil opgaan , of hij in God gelooft of niet ..of dat hij de satan wil volgen (satanisten bijv)
hoe meer mensen aan de kant van God staan hoe minder oorlog en ziektes er komen en zullen zijn...
hoe meer mensen aan de kant van de satan staan (zonder dat ze het ook besefen ) hoe meer oorlog, verdriet, ziektes en pijn er zal zijn.
wie kiest daarvoor ??/ wie is dus in control ???
de mens zelf !!!![/color]God heeft mensen met een vrije wil en gedachtes geschapen en geen roboten..dat zou bijzonder wreed van hem zijn ...!!!
nu als wij ervoor kiezen om aan de kant van de satan te gaan staan waarom zou God dat dan tegen houden ???? wij zijn geen robotten dat we hem moeten gehoorzamen !!!
wij mogen zelf weten !!! dus als wij kanker krijgen doordat we kiezen voor het kwade(wat je veel ziet inde wereld in de vorm van oorlog ziek
tes, terrorisme, pijn en verdriet en armoede) waarom zou God er dan tussen willen komen als wij dat niet willen ????
waarom zou hij iemand genezen die niet in hem gelooft of hem volgt ???
die persoon wil dat toch niet ???
hij geneest geen mensen die dat niet willen , alleen mensen die dat wel willen en in hem geloven ...

je moet het maar zo zien : ik ben ziek doordat ik 20 jaar lang heb gerook en verslaafd (verslavingen komen ook van de duivel) en er bestaat een arts die je kan genezen , maar ik geloof niet in hem want ik heb alleen verhalen over hem gehoord maar die zijn volgens mij onzin ..dus waarom zou ik moeite doen om naar die arts te gaan en om hulp vragen ??? Ik heb er zelf toch voor gekozen om deze weg te gaan ???
Om te roken ???
daarom gaat die arts ook niet naar mij toe en kan mij dus ook niet genezen..want ik geloof immers niet in hem en wil met rust gelaten worden en dat doet hij dan ook ...!!
hij wacht rustig af totdat ik naar hem toe ga en tot die tijd wacht hij rustig af !!!

dus geen maffiapraktijken want de duivel is niet bij hem in dienst !!!
Die werkt voorzichzelf !!!
God is gewoon iemand die wacht totdat jij in hem gelooft en je niet latigvalt als je dat niet wil !!! er gebeurd niets wat jij niet wil !!!
en God vraagt er zeer zekers geen Geld voor ..dat heeft jezus ook nooit gedaan en hij genas heel veel mensen!!!
zoalseerder staat in deze topic ..de genezingsdiensten hoef je niet voor te betalen en ook niet voor een genezing !!!
ik ben er zelf ook 2 x naar toe gegaan en hoefde er niets voor te betalen !!!! :wink:
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

@Maria20:

Hoe verklaar je dan dat god kleine babytjes met pijnlijke ziektes en of afwijkingen laat geboren worden? Ook de schuld van Satan? Die pasgeborenen kozen voor de "verkeerde" of zo?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

circe schreef:@Maria20:

Hoe verklaar je dan dat god kleine babytjes met pijnlijke ziektes en of afwijkingen laat geboren worden? Ook de schuld van Satan? Die pasgeborenen kozen voor de "verkeerde" of zo?
God laat geen kinderen met afwijkingen worden geboren dat doet hij niet wat dat komt niet van hem .
of schiep hij de eerste mens ook als een gehandicapte ????
nee de eerste mens was volmaakt...!!!en dat is eigenlijk ook de bedoeling van een baby ..
enz enz ..

en lieve schat die kindern hebben indd niets verkeerds gedaan maar heb je ooit van erfzonde gehoord ???
die kindern worden wel in een wereld geboren waar het slechte nadrukkelijk aanwezig is en daar worden zij ook slachtoffer van ..(dat vind ik het ergst ..slachtoffer worden terwijl je niets verkeerd hebebn gedaan zoals bijv dieren , kindern en mileu die echt onder de mens lijden ) .niemand is veilig voor het slechte ..daarom zei ik ook eerder hoe meer mensen aan de kant van het goede staan hoe minder er oorlog ziektes..en pijn...en dus ook hoe minder babies er worden geboren met een afwijking ..zij lijden onder onze fouten en slechtheden
dat ben ik vergeten er bij te zetten ..dat ik ook verantwoordelijk ben voor de slechte dingen die geburen in irak en ook ik ben verantwoordelijk voor de dood van theo van GOgh ..omdat ik ook zondes en slechte dingen heb gedaan en dus heb meegeholpen aan het slecht maken van de wereld ...!!! ( soort van karma) iedereen is daar verantwoordelijk voor ..ook al woon je niet in irak en was je gek op theo van GOgh indirect heb jij er veel mee te maken !!!dat probeer ik dus vanuit mij zelf zo veel mogelijk te voorkomen de wereld slechter te maken ..: verbeter de wereld begin bij jezelf.
hoe minder mensen er slechte dingen zouden doen hoe minder o.a babies worden geboren met afwijkingen !!!
wij zijn daar dus verantwoorldiejk voor ..en niet God ..
ik weet dat je niet in de satan gelooft maar misschien geloof je wel in slecht en goede karma ???
met slechte karma kan je goed en slechte mensen raken dus ook babies die werkelijk waar niets hebben misdaan ..
de mens zorgt ervoor of de wereld goed of slecht eruit ziet ...
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

als niemand oorlog wilde ..dan was dat er toch ook niet ???
DIt is een beetje naief.
Feit is, dat niemand oorlog wil, uitgezonderd enkele psychopaten.
Oorlog soms onvermijdelijk is.

De onvermijdelijkheid van de oorlog in de Islamterritoria is de bevolkingsexplosie die er de laatste eeuw heeft plaatsgevonden. De bevolking is er vervijfvoudigd.
Niets kan je in zulk een geval doen om oorlog te vermijden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

BFA schreef:
als niemand oorlog wilde ..dan was dat er toch ook niet ???
DIt is een beetje naief.
Feit is, dat niemand oorlog wil, uitgezonderd enkele psychopaten.
Oorlog soms onvermijdelijk is.

De onvermijdelijkheid van de oorlog in de Islamterritoria is de bevolkingsexplosie die er de laatste eeuw heeft plaatsgevonden. De bevolking is er vervijfvoudigd.
Niets kan je in zulk een geval doen om oorlog te vermijden.

dat heb ik dan ook veranderd :wink:
maar dan nog ..er zijn nog steeds mensen die wel oorlog willen zoals indd de radicale moslims ...als zij en niemand anders het had gewil dan was het er toch niet geweest ,,je zegt is onvermijdelijk soms ..
je bedoeld misschien het irak gedoe ..en dat de wereld tegen de taliban en al quada tereg vecht ...indd helaas onvermijdelijk ..
maar als geen enkele persoon of land of wat dan ook niet begonnen was met oorlog uit te lokken en hun naastenlief hadden zoals hen zelf ..was het vermijdleijk geweest
maar niet iedereen heeft zijn naaste lief zoals zichzelf ... :wink:
daarom kijk ik naar mezelf en wat ik eraan kan doen om oorlog te vermijden ...en datis door o.a door mijn naaste lief te hebebn !!!
als iedereen dat zou doen dnek je niet dat de wereld er anders zou hebebn uit gezien ???
helaas als er maar 1 persoon dit doet ..wordt de oorlog onvermijdelijk ..
maar als 6 milijard mensen het zouden doen ..dan is toch mogelijk ...!!!
the truth will set you free!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Satan bestaat niet, Jezus geneest niet.
Traktatie op nog een nieuw raar hersenspinsel waarin allerlei fabeltjesfiguurtjes in acteren is niet echt onderbouwing waar een realist wat mee kan.
De verhaaltjes worden trouwens steeds kinderachtiger en steeds zieliger en raken totaal los van de realiteit van het gewone leven.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

steeds mensen die wel oorlog willen zoals indd de radicale moslims
Psychopatische volgelingen van een psychopatische pedofeet.
je zegt is onvermijdelijk soms ..
je bedoeld misschien het irak gedoe ..en dat de wereld tegen de taliban en al quada tereg vecht
Een van de redenen van onvermijdelijkheid is verdediging.

als geen enkele persoon of land of wat dan ook niet begonnen was met oorlog uit te lokken
De Radicale Moslims hebben de oorlog ook uitgelokt omdat ze één ding weten. Bevolkingsexplosie, samen met het gebrek aan economie en landbouw naar burgeroorlog leidt. Burgeroorlog, indien ze eerst niet de oorlog aan iemand anders verklaren. Poging om daar de nodige rijkdommen en reden voor overleving te halen.
daarom kijk ik naar mezelf en wat ik eraan kan doen om oorlog te vermijden ...en datis door o.a door mijn naaste lief te hebebn !!!
Heel mooie instelling. Wou dat dit van iedereen te zeggen was.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Psychopatische volgelingen van een psychopatische pedofeet.

maria20 zegt: indd klopt wat je zegt

Een van de redenen van onvermijdelijkheid is verdediging.

maria20 zegt: indd klopt wat je zegt

De Radicale Moslims hebben de oorlog ook uitgelokt omdat ze één ding weten. Bevolkingsexplosie, samen met het gebrek aan economie en landbouw naar burgeroorlog leidt. Burgeroorlog, indien ze eerst niet de oorlog aan iemand anders verklaren. Poging om daar de nodige rijkdommen en reden voor overleving te halen.

maria20 zegt: klopt wat je zegt

Heel mooie instelling. Wou dat dit van iedereen te zeggen was.[/quote]


maria20 zegt: dankjewel !!! :wink:
the truth will set you free!!!!
Plaats reactie