Hallo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Roelof stelde voor de verandering zijn vragen nog een keer ondubbelzinnig.

Zou jij in dezelfde geest willen antwoorden TM.
Dus ondub.belzinnig: JA of NEE
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

4x NEE

Zo duidelijk? :)
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

ahahaha, lijkt mij wel :D
Allah is de Alwetende!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

4x NEE

Zo duidelijk?
Als je dit naast je vorige antwoord legt, is het enige duidelijke dat je liegt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

BFA schreef:
4x NEE

Zo duidelijk?
Als je dit naast je vorige antwoord legt, is het enige duidelijke dat je liegt.

Dus als ik het 'nee ...' voor me motivering zet, komt het op het volgende neer:

Hij vroeg of ik voor een dictatuur ben.
1- Nee, ik ben geen voorstander van een dictatuur, wel van de volgende rechtssystemen ... (toen noemde ik monarchie, republiek en theocratie.) en de motivatie daarbij.

Hij vroeg of ik voorstander ben van discriminatie.
2- Nee, toen noemde ik waarom de islaam tegen discriminatie is.

Hij vroeg of ik voor geweld ben.
3- Nee, maar ... (toen noemde ik dat ik over het algemeen tegen geweld ben, en noemde daarbij alleen specifieke gevallen dat er Goddelijke toestemming gegeven werd van verschillende heilige geschriften, maar dat was dus alleen in specifieke uitzonderlijke gevallen.) Omdat God alleen het recht heeft om leven te geven en te nemen.
Dus ik ben er tegen.

4- Nee, en daarbij de uitleg van vraag 3.

Is het nu wel een beetje duidelijk? Ik snap het heel goed dat jullie niet alles wat ik zeg als zoete koek slikken, maar zelf onderzoeken hoe het in elkaar zit en wat de WARE islaam erover zegt door bijv. de koraan in zijn GEHEEL te lezen komen jullie veel verder dan aan iemand als mij te vragen, die maar bescheiden kennis heeft over de islaam (vergeleken met de sjeiks/imams/geleerden). Er gaat een wereld voor jullie open als jullie bijv. een moskee in de buurt zoeken en daar aan de imaam vragen. Ik hoop dat jullie ogen dan geopend worden, zodat jullie niet zo in angst (voor andere mensen) hoeven te leven. Blijf gewoon jezelf en volg je natuurlijke instinct, heb de mensen lief, zowel de niet-moslims als de moslims. Dan zal je merken dat iedereen jou ook lief zal hebben, zowel de niet-moslims als de moslims. Want wat je zaait zal je oogsten, wie wind zaait zal storm oogsten.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Nee, ik ben geen voorstander van een dictatuur, wel van de volgende rechtssystemen ... (toen noemde ik monarchie, republiek en theocratie.) en de motivatie daarbij.
Theocratie en Monarchie zijn andere namen voor een dictatoriaal systeem.
Mix tussen een van drie (vernoemde je ook) komt ook op het machteloos maken van de democratie neer.

Je antwoord. 1/4 Neen, 3/4 Ja.
2- Nee, toen noemde ik waarom de islaam tegen discriminatie is.
Praktijk in de Islamterritoria is instutionele discriminatie en apartheid.
Ik zal je voordeel van twijfel geven.

1/4 Neen, 3/4 Ja.


toen noemde ik dat ik over het algemeen tegen geweld ben, en noemde daarbij alleen specifieke gevallen dat er Goddelijke toestemming gegeven werd van verschillende heilige geschriften, maar dat was dus alleen in specifieke uitzonderlijke gevallen.
Toch een rechtvaardiging voor gebruik van geweld, die heel rekbaar is. Je bent persoonlijk tegen geweld. Religieus opgeroepen pas je het toe.
Gekoppeld aan het feit dat religieuze oorlogen steeds de compromislooste en bloedigste zijn geweest, geef ik persoonlijke visie de minste waarde.

1/4 Neen, 3/4 Ja.

wat de WARE islaam erover zegt
Wat is de ware Islam?
Een eeuw geleden was het hele Islamterritorium Archaisch landbouwgebied. Moslims hielden zich bezig met hun veld en de kleine Jihad. De moeilijkheid in die tijd van communicatie over grote afstanden maakten dat er duizenden soorten Islam waren, alle gekleurd door plaatselijke tradities.
De landbouwmotorisering en industrialisering die de Mosderne wereld heeft voortgebracht heeft deze Islam zijn reden van bestaan ontnomen.
Voeg hierbij een grote bevolkingsexplosie, X5 sindsdien, die deze Islam door zijn Archaische karakter niet kan opvangen. Er ontstaat binnenin Islam een beweging voor terugkeer naar de ware Islam.

Muslim Brotherhood is hiermee begonnen. Deze ware Islam zoekt de wereld te onderwerpen in één kalifaat. Kan het de rijkdommen die het zelf niet meer voor zijn bevolking kan voortbrengen, elders halen. Deze Muslim Brotherhood steunt op terugkeer naar algemene & letterlijke volging van regels en gewapende Jihad.

Ik heb mijn twijfels over jouw Neen, denk dat ik terug 3/4 Ja kan invullen.
en daar aan de imaam vragen.
Eind jaren '80, begin jaren '90 had ik mijn House-circus performancegroep. Muziek, dans & performances. Hierin zaten een hoop mensen van Maghrebijnse oorsprong.
Marokaanse DJ/ Beeldend kunstenaar.
In de muziekgroep die de perforamnce begeleidde, Tunesische violist. En trad nog regelmatig een Marokaanse RAI-groep op, als voorprogramma.
Wegens druk van de Imam hebben alle Maghrebijnse muzikanten afgehaakt. De Marokaanse DJ is in een andere stad gaan wonen, om aan de druk van de buurt/Imam te ontsnappen.
Het gevolg is dat ik alleen wantrouwen voel voor deze mensen. Hun niets ga vragen.
Wie wind zaait zal storm oogsten
Overduidelijk dat de wind gezaaid is door de Imam.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Ach ja BFA, je ziet de antwoorden hoe JIJ ze wilt zien.

Ik hoop echt voor jou dat je ooit leiding gaat zoeken, leiding van jou Schepper. En dat je inziet dat de wereld uit meer bestaat dan alleen moslims aanvallen. Maar dat het ook anders kan. Want daar heeft niemand baat bij. De islaam is al mooi van zichzelf, nu de mensen nog :)
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Trotse-Moslim schreef:Ach ja BFA, je ziet de antwoorden hoe JIJ ze wilt zien.

Ik hoop echt voor jou dat je ooit leiding gaat zoeken, leiding van jou Schepper. En dat je inziet dat de wereld uit meer bestaat dan alleen moslims aanvallen. Maar dat het ook anders kan. Want daar heeft niemand baat bij. De islaam is al mooi van zichzelf, nu de mensen nog :)
Moslimmafkezenpeptalk.
De islam is niet mooi, net zomin als de onderworpenen van deze achterlijk woestijnreligie.
En doe eens gewoon het tweede van je sign. Verlaat ons!
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Teva Teff schreef:
Trotse-Moslim schreef:Ach ja BFA, je ziet de antwoorden hoe JIJ ze wilt zien.

Ik hoop echt voor jou dat je ooit leiding gaat zoeken, leiding van jou Schepper. En dat je inziet dat de wereld uit meer bestaat dan alleen moslims aanvallen. Maar dat het ook anders kan. Want daar heeft niemand baat bij. De islaam is al mooi van zichzelf, nu de mensen nog :)
Moslimmafkezenpeptalk.
De islam is niet mooi, net zomin als de onderworpenen van deze achterlijk woestijnreligie.
En doe eens gewoon het tweede van je sign. Verlaat ons!
Al die korte zinnen. Kan u écht niks zeggen? :D
Hmm... eigenlijk moesten we weggaan ja. Maar ik wil hier gewoon jullie haat wat zien. Ik ben hier wat minder actief.
Zien tot welk niveau jullie gedaald zijn.
Boren jullie steeds dieper? :smile:
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik hoop echt voor jou dat je ooit leiding gaat zoeken, leiding van jou Schepper.
Mijn vader?
En dat je inziet dat de wereld uit meer bestaat dan alleen moslims aanvallen. Maar dat het ook anders kan. Want daar heeft niemand baat bij.
Ik maak mooie dingen ook, geef ik mensen een gelukkig ogenblik mee, sommigen putten er sterkte uit.
Er zijn dus wel anderen gebaat bij wat ik doe.
De islaam is al mooi van zichzelf, nu de mensen nog
Zijn de mensen lelijk? Of doel je dat het tijd wodt dat ook Moslims mooie dingen beginnen maken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

ChechenMaga schreef:Al die korte zinnen. Kan u écht niks zeggen? :D
Hmm... eigenlijk moesten we weggaan ja. Maar ik wil hier gewoon jullie haat wat zien. Ik ben hier wat minder actief.
Zien tot welk niveau jullie gedaald zijn.
Boren jullie steeds dieper? :smile:
Ik ben ook aan het minderen.. Zoveel haat is ook niet goed! De wereld is te mooi om de tijd die je hier hebt, te besteden aan dit forum
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Vera schreef:
ChechenMaga schreef:Al die korte zinnen. Kan u écht niks zeggen? :D
Hmm... eigenlijk moesten we weggaan ja. Maar ik wil hier gewoon jullie haat wat zien. Ik ben hier wat minder actief.
Zien tot welk niveau jullie gedaald zijn.
Boren jullie steeds dieper? :smile:
Ik ben ook aan het minderen.. Zoveel haat is ook niet goed! De wereld is te mooi om de tijd die je hier hebt, te besteden aan dit forum
Jij bent een moslim. Haat is verplicht voor jou ... uiteraard (zie bijvoorbeeld jouw pedofielboekje 8:55). En mannen aanspreken, zoals je hier doet, is verboden. Jij bent immers minderwaardig (2:216).

Zoek eens op.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Vera schreef:De wereld is te mooi om de tijd die je hier hebt, te besteden aan dit forum[/color]
Tuurlijk Vera, je kunt je tijd veel beter besteden aan het naleven van een dictatoriale sekte die door zijn aanhangers aan te zetten tot onderdrukking, discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld, de wereld een stuk minder mooi maakt...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik ben ook aan het minderen.. Zoveel haat is ook niet goed! De wereld is te mooi om de tijd die je hier hebt, te besteden aan dit forum
We zullen je niet missen.
Vergeet de song van De Beatles niet.
All You Need Is Love.
Love is easy
Break down the rules.

De wereld en het leven is mooi. Raak je daar nog?
Islam regelt minutieus je dag.
Al die regels die je moet volgen.

Haat toont zich via het opleggen van regels aan anderen.

Liefde en vrijheid kennen die niet. Verantwoordelijkheid en zelfdiscipline voeren die in het vaandel.
Regels wissen dit weg.

Het gaat je goed, hetbeste nog in je verdere leven.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Vera schreef:
ChechenMaga schreef:Al die korte zinnen. Kan u écht niks zeggen? :D
Hmm... eigenlijk moesten we weggaan ja. Maar ik wil hier gewoon jullie haat wat zien. Ik ben hier wat minder actief.
Zien tot welk niveau jullie gedaald zijn.
Boren jullie steeds dieper? :smile:
Ik ben ook aan het minderen.. Zoveel haat is ook niet goed! De wereld is te mooi om de tijd die je hier hebt, te besteden aan dit forum
Alleen jammer dat het geen haat is, dat haat niet het probleem is waar jullie constant tegen aan botsten en zo te lezen daardoor nog 'schade' oplopen ook.
Het is juist liefde waar jullie, moslims, tegen aan lopen.
Liefde voor de waarheid, onze liefde voor de realiteit.
En liefde voor de vrijheid om je eigen leven te leiden, liefde voor de eigen verantwoordelijkheid, liefde voor de vrijheid van meningsuiting.
Dat jullie, moslims, deze liefde niet willen delen, dat kan best zijn omdat jullie die liefde niet willen en ook niet meer kunnen herkennen, is niet mijn probleem.
Dat jullie deze liefde niet willen delen, moet je helemaal zelf weten.
Maar als jullie, moslims, dit zomaar haat gaan noemen omdat julie, moslims deze liefde voor normale menselijke vrijheid en verantwoordelijkheid haat gaan noemen omdat jullie ongevoelig willen blijven voor deze liefde, zeg ik als realist gewoon dat elke keer als jullie, moslims, dat haat noemen, dat deze aanname gewoon feitelijk onjuist is.
In feite is deze foute haataanduiding van jullie gewoon 1 van de vele mentale moslimpanseringen, zonder kan je als moslim niet 'overleven' op dit forum.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Teva Teff schreef:
Vera schreef:
ChechenMaga schreef:Al die korte zinnen. Kan u écht niks zeggen? :D
Hmm... eigenlijk moesten we weggaan ja. Maar ik wil hier gewoon jullie haat wat zien. Ik ben hier wat minder actief.
Zien tot welk niveau jullie gedaald zijn.
Boren jullie steeds dieper? :smile:
Ik ben ook aan het minderen.. Zoveel haat is ook niet goed! De wereld is te mooi om de tijd die je hier hebt, te besteden aan dit forum
Alleen jammer dat het geen haat is, dat haat niet het probleem is waar jullie constant tegen aan botsten en zo te lezen daardoor nog 'schade' oplopen ook.
Het is juist liefde waar jullie, moslims, tegen aan lopen.
Liefde voor de waarheid, onze liefde voor de realiteit.
En liefde voor de vrijheid om je eigen leven te leiden, liefde voor de eigen verantwoordelijkheid, liefde voor de vrijheid van meningsuiting.
Dat jullie, moslims, deze liefde niet willen delen, dat kan best zijn omdat jullie die liefde niet willen en ook niet meer kunnen herkennen, is niet mijn probleem.
Dat jullie deze liefde niet willen delen, moet je helemaal zelf weten.
Maar als jullie, moslims, dit zomaar haat gaan noemen omdat julie, moslims deze liefde voor normale menselijke vrijheid en verantwoordelijkheid haat gaan noemen omdat jullie ongevoelig willen blijven voor deze liefde, zeg ik als realist gewoon dat elke keer als jullie, moslims, dat haat noemen, dat deze aanname gewoon feitelijk onjuist is.
In feite is deze foute haataanduiding van jullie gewoon 1 van de vele mentale moslimpanseringen, zonder kan je als moslim niet 'overleven' op dit forum.
wow, Teva, dat heb je hartstikke goed verwoord, beter dan ik ooit zou kunnen. Helaas vrees ik dat "onze" moslims deze waarheid niet aankunnen.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Ik denk dat 'onze moslims' Rammadan vieren en daarom niet mogen debattteren? :razz:

Of zijn die op vakantie in een of ander 'geweldig Islamitisch land'? :roll:
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

ramadan begint dit jaar waarschijnlijk op 11 september, ik zeg ongeveer want eerst moet er naar de maan gekeken worden :lol:

Als moslims inzien dat ze niet opkunnen tegen de rede, dan bollen ze het af, zo simpel is dat. Zelf hebben ze niks persoonlijks te vertellen, hoe kunnen ze trouwens, als je een leer klakkeloos aanneemt denk je immers niet...
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

De makkelijkste consistente verklaring van dit gedrag is simpel : er zijn geen 3 moslima's hier, maar slechts 1 moslim. Noteer de perfecte synchronizatie tussen de 3 moslimatjes hier. Alle het lijkt mij toch echt niet toevallig hoor.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Teva Teff schreef:
Vera schreef:
ChechenMaga schreef:Al die korte zinnen. Kan u écht niks zeggen? :D
Hmm... eigenlijk moesten we weggaan ja. Maar ik wil hier gewoon jullie haat wat zien. Ik ben hier wat minder actief.
Zien tot welk niveau jullie gedaald zijn.
Boren jullie steeds dieper? :smile:
Ik ben ook aan het minderen.. Zoveel haat is ook niet goed! De wereld is te mooi om de tijd die je hier hebt, te besteden aan dit forum
Alleen jammer dat het geen haat is, dat haat niet het probleem is waar jullie constant tegen aan botsten en zo te lezen daardoor nog 'schade' oplopen ook.
Het is juist liefde waar jullie, moslims, tegen aan lopen.
Liefde voor de waarheid, onze liefde voor de realiteit.
En liefde voor de vrijheid om je eigen leven te leiden, liefde voor de eigen verantwoordelijkheid, liefde voor de vrijheid van meningsuiting.
Dat jullie, moslims, deze liefde niet willen delen, dat kan best zijn omdat jullie die liefde niet willen en ook niet meer kunnen herkennen, is niet mijn probleem.
Dat jullie deze liefde niet willen delen, moet je helemaal zelf weten.
Maar als jullie, moslims, dit zomaar haat gaan noemen omdat julie, moslims deze liefde voor normale menselijke vrijheid en verantwoordelijkheid haat gaan noemen omdat jullie ongevoelig willen blijven voor deze liefde, zeg ik als realist gewoon dat elke keer als jullie, moslims, dat haat noemen, dat deze aanname gewoon feitelijk onjuist is.
In feite is deze foute haataanduiding van jullie gewoon 1 van de vele mentale moslimpanseringen, zonder kan je als moslim niet 'overleven' op dit forum.


wow teva eerlijk waar dit is nu pas een ZINNIGE EN GEWELDIGE OPMERKING WAARVAN JE OOK NOG EENS KAN ZEGGEN DAT HET OP EEN NETTE WIJZE IS GEZEGD ..
ik ben het zelf helemaal met je eens ..!!! :wink:


maar laten we niet vergeten he ..al die arabische landen zoals irak ..die kennen de woorden vrede en liefde niet meer want ze hebbben het al zo lang niet gevoeld ..doordat er wel altijd oorlog is geweest ..zolang ik weet was er altijd wel oorlog in irak ..op een gegeven moment raak je daargewend aan ...
en dan komen ze naar nederland en dan zijn ze het niet gewend dat ze hun mening mogen geven ...
ik denk dat wij de taak daarin hebebn om ze daar echt goed in te begeleiden....maar hoe ..dat weet ik nog niet ... :? :? :? :?
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Dutch schreef:ramadan begint dit jaar waarschijnlijk op 11 september, ik zeg ongeveer want eerst moet er naar de maan gekeken worden :lol:
Logisch voor mensen die een maangod aanbidden... :wink:

Goed antwoord Teva! Afbeelding
Plaats reactie