maria20 schreef: HEB IK AL ONG 1000000000000000000000000000X VERTELD ..DUS DAT BEWIJST OOK WEERDAT JE NIET KUNT LEZEN ...
IETS ANDERS NOG???
Ja, jij kunt ook niet tellen.
maria20 schreef:Als het normaal zou werken in het christenkoppetje van je zou je je wel eens af kunnen vragen wat je bereikt hebt.
ik heb meer bereikt met dat ik de wereld beter maak dan jouw constante gehaat en onzinnige opmerkingen ..je maakt andere atheisthen heel erg zwart dorodat je constant geen respect toont ..terwijl monique en thomas dat wel doen ..komt omdat je teveel haat in je hebt en heel veel arrogantie ..
en ik heb me heel vaak dat afgevraagd maar JIJ denk IK niet he ???
je bent EEN grfustreerde atheist, jongen dat is nu wel te merken ..Nadia heeft je al eerder gevraagd om er mee te kappen maar je denKt dat je tegen mij even lkr door mag gaan ofzo ...nou niet dus ...Geen enkele normale zou eenzelfde kierewiet christenmutsje als jij willen worden.
jij bent wel normaal ???wat een arrogantie zeg ..nou ja kun je van zulke mensen verwachten ...EN IK HEB JE VRIENDLEIJK GEVRAAGD OM TE KAPPEN MET CHRISTENMUTSJE EN TE SCHELDEN IK ER MAAR EVEN EEN MODERAOR BIJ GA AHLEN WANT SCHELDEN IS VOOR ZWKKE MENSEN DIE GEEN ARGUMENTEN HEBEBN ..MAAR WEL VEEL HAAT IN HUN..HART ,..ALS JE AL EEN HART HEBT ...![]()
![]()
Volgens mij heb je een duiveltje op je schouder die jou die achterlijke en verwarde christenpraatjes doet schrijven.
HIERMEE HEB JE DUS OFFICIEEL BEZWEZEN DAT OOK NOG EENS NIET ECHT SLIM BENT ...DENK JE NOU ECHT DAT DE DUIVEL TEGEN MIJ GAAT ZEGGEN DAT IK MIJN VIJANDEN LIEF MOET HEBBEN ???
DENK JE ECHT DAT HIJ MIJ LAAT OPSCHRIJVEN DAT IK DE WERELD BETER WIL MAKEN DOOR MIJN NAASTE LIEF TE HEBEBN ..
ALS DE DAT DENKT DAN WEET JIJ NIET WAAR DE DUIVEL VOOR STAAT ..ALS JE DAT NIET WEET WAT PRAAT JE DAN NOG ???
GA EERST OVER NADENKEN VOORDAT JE ONZIN KOMT LULLEN ZOU IK ZEGGEN.
Het christenrelilariekoekduiveltje.
En genezing daarvan krijg je niet door de bijeenkomsten van de schaamteloos zelfverrijkende oplichtersdominee Zijlstra te bezoeken.
DE HEER ZIJLSTRA VRAAGT GEEN GELD ERVOOR EN JE HOEFT NIETS TE BETALEN VOOR EEN GENEZING OF OM BINEN TE KOMEN ..
LAAT STAAN DAT HIJ MILIONAIR IS GEWORDEN ERDOOR ..DUS JE LULT WEER HEEEEL VEEL ONZIN !!!! HEB IK AL ONG 1000000000000000000000000000X VERTELD ..DUS DAT BEWIJST OOK WEERDAT JE NIET KUNT LEZEN ...
IETS ANDERS NOG???
maria20 schreef: ach ben geen christen ofzo ..maar 1 ding weet ik wel ..er was geen vredeliefendere man dan jezus tegnover vrouwen en er is geen vrouwonvriendelijkere man dan mohammed !!!!
heb genoeg boeken gelezen waaronder de koran over het lven van mohammed ..ik zou die man niet eens als mijn buurman willen hebben ..met zijn duivelse streken ...
Teva Teff schreef:maria20 schreef:Als het normaal zou werken in het christenkoppetje van je zou je je wel eens af kunnen vragen wat je bereikt hebt.
ik heb meer bereikt met dat ik de wereld beter maak dan jouw constante gehaat en onzinnige opmerkingen ..je maakt andere atheisthen heel erg zwart dorodat je constant geen respect toont ..terwijl monique en thomas dat wel doen ..komt omdat je teveel haat in je hebt en heel veel arrogantie ..
en ik heb me heel vaak dat afgevraagd maar JIJ denk IK niet he ???
je bent EEN grfustreerde atheist, jongen dat is nu wel te merken ..Nadia heeft je al eerder gevraagd om er mee te kappen maar je denKt dat je tegen mij even lkr door mag gaan ofzo ...nou niet dus ...Geen enkele normale zou eenzelfde kierewiet christenmutsje als jij willen worden.
jij bent wel normaal ???wat een arrogantie zeg ..nou ja kun je van zulke mensen verwachten ...EN IK HEB JE VRIENDLEIJK GEVRAAGD OM TE KAPPEN MET CHRISTENMUTSJE EN TE SCHELDEN IK ER MAAR EVEN EEN MODERAOR BIJ GA AHLEN WANT SCHELDEN IS VOOR ZWKKE MENSEN DIE GEEN ARGUMENTEN HEBEBN ..MAAR WEL VEEL HAAT IN HUN..HART ,..ALS JE AL EEN HART HEBT ...![]()
![]()
Volgens mij heb je een duiveltje op je schouder die jou die achterlijke en verwarde christenpraatjes doet schrijven.
HIERMEE HEB JE DUS OFFICIEEL BEZWEZEN DAT OOK NOG EENS NIET ECHT SLIM BENT ...DENK JE NOU ECHT DAT DE DUIVEL TEGEN MIJ GAAT ZEGGEN DAT IK MIJN VIJANDEN LIEF MOET HEBBEN ???
DENK JE ECHT DAT HIJ MIJ LAAT OPSCHRIJVEN DAT IK DE WERELD BETER WIL MAKEN DOOR MIJN NAASTE LIEF TE HEBEBN ..
ALS DE DAT DENKT DAN WEET JIJ NIET WAAR DE DUIVEL VOOR STAAT ..ALS JE DAT NIET WEET WAT PRAAT JE DAN NOG ???
GA EERST OVER NADENKEN VOORDAT JE ONZIN KOMT LULLEN ZOU IK ZEGGEN.
Het christenrelilariekoekduiveltje.
En genezing daarvan krijg je niet door de bijeenkomsten van de schaamteloos zelfverrijkende oplichtersdominee Zijlstra te bezoeken.
DE HEER ZIJLSTRA VRAAGT GEEN GELD ERVOOR EN JE HOEFT NIETS TE BETALEN VOOR EEN GENEZING OF OM BINEN TE KOMEN ..
LAAT STAAN DAT HIJ MILIONAIR IS GEWORDEN ERDOOR ..DUS JE LULT WEER HEEEEL VEEL ONZIN !!!! HEB IK AL ONG 1000000000000000000000000000X VERTELD ..DUS DAT BEWIJST OOK WEERDAT JE NIET KUNT LEZEN ...
IETS ANDERS NOG???maria20 schreef: ach ben geen christen ofzo ..maar 1 ding weet ik wel ..er was geen vredeliefendere man dan jezus tegnover vrouwen en er is geen vrouwonvriendelijkere man dan mohammed !!!!
heb genoeg boeken gelezen waaronder de koran over het lven van mohammed ..ik zou die man niet eens als mijn buurman willen hebben ..met zijn duivelse streken ...
Grappig, je eerste reactie hier op het forum achter je meest recente te plaatsen.
ach ben geen christen ofzo .
Is het eerste zinnetje van je hier op het forum een leugen?
Ruth schreef:Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen)
Een geloof valt niet te bewijzen, je kunt het slechts aannemen voor waar of afwijzen omdat je het klinkklare onzin vindt.
Monique schreef:Ruth schreef:Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen)
Een geloof valt niet te bewijzen, je kunt het slechts aannemen voor waar of afwijzen omdat je het klinkklare onzin vindt.
Sorry hoor Ruth... zodra een "geloof" beweert "de waarheid" te zijn dan mag je toch aannemen dat die "waarheid" ook te bewijzen is?
Wat is een "waarheid" zonder bewijs?
En... aangezien zowel islam als christendom "de waarheid" claimen maak ik daarin geen verschil.
Het enige verschil is dat het christendom wat vredelievender is dan de islam... ik kan christenen dus prima "hebben".(dat wil echter niet zeggen dat ik het ze eens ben)
Ik heb gisteren een paars/geel gestreepte olifant zien vliegen....dat is de waarheid... en als jij mij niet gelooft wordt je na je dood oneindig gemarteld.
Wat doe jij? "geloof" je mij of wil je bewijs zien van die olifant?
Ruth schreef::razz: ik zou zeggen, ga eens naar een psychiater Monique (wat betreft die olifant hoor !! )
Je hebt gelijk als je zegt dat zowel het christendom als de islam claimen dat zij de enige waarheid verkondigen. Maar ik als christen zeg dan, niemand kan dat bewijzen. Het is geen exacte wetenschap.
Ik, voor mezelf, geloof dat het christendom het ware geloof is, maar ik kan t niet bewijzen. Bovendien zou ik een slechte zendeling zijn, ben nogal slecht in het overtuigen van mensen als het op mn geloof aankomt. Geloof is een gevoel, een overtuiging. Je kunt het niet hardmaken met keiharde bewijzen want die zijn er niet.
Nogmaals, je hebt helemaal gelijk als je om bewijs vraag. Maar ik kan t je niet geven.
Ruth schreef::oops:
lieve mensen, heel interessant deze discussie maarre is het niet slimmer om onze aandacht te richten op hetgeen waar deze site voor staat??
Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen)
Ieder het zijne !!
groetjes
Ruth
Wil jij eens een beetje bedaren met jouw haat tegen christenen!
Mag ik jou erop wijzen, zonder enige bekeringsdrang, dat je tenminste enig respect mag tonen voor Jezus-CHRISTUS en wat die betekent voor miljóenen mensen en dat al zo'n 2000 jaar Christus-dom.
anna schreef:Teva Teff
Wil jij eens een beetje bedaren met jouw haat tegen christenen!
Ten eerste kan NIEMAND 'God uitleggen' wat jij wel vraagt Maria te doen. Als je daarin echt, en diep, geinteresseerd bent ga dan theologie studeren waarin je wel antwoorden zal vinden op complexe vragen zoals 'waarom Satan bestaat' - boekenkasten vol!
Mag ik jou erop wijzen, zonder enige bekeringsdrang, dat je tenminste enig respect mag tonen voor Jezus-CHRISTUS en wat die betekent voor miljóenen mensen en dat al zo'n 2000 jaar Christus-dom. Ga je in het 'waarom' daarvan verdiepen i.p.v. neerbuigend over 'christenmutsen' te spreken.
Wat voor 'muts' ben jij Teva Teff? Een 'atheistenmuts'?
Chaimae schreef:
Mag ik jou erop wijzen, zonder enige bekeringsdrang, dat je tenminste enig respect mag tonen voor Mohammed en wat die betekent voor miljonen Moslims en dat al zo'n 1500 jaar Islam.
Teva Teff schreef:Ruth schreef::oops:
lieve mensen, heel interessant deze discussie maarre is het niet slimmer om onze aandacht te richten op hetgeen waar deze site voor staat??
Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen)
Ieder het zijne !!
groetjes
Ruth
Op pagina 6 kom je ineens een discussie binnenvallen die eigenlijk al voorbij is.
Wat is de bedoeling daarvan?
Ruth schreef:Teva Teff schreef:Ruth schreef::oops:
Ieder het zijne !!
groetjes
Ruth
Op pagina 6 kom je ineens een discussie binnenvallen die eigenlijk al voorbij is.
Wat is de bedoeling daarvan?
pardon???? staat er in het regelement van dit forum ergens dat je vanaf pagina 1 met een discussie moet meedoen, doe je dat niet mag je je er niet mee bemoeien?? Als mijn bemoeienis je niet aanstaat moet je dr gewoon niet op reageren.
Af en toe heb je net zulke lange tenen als de moslims
Ruth schreef:SPECIAAL VOOR TEVA: ter aanvulling op mijn vorige antwoord, ik vond het gewoon nodig om een reactie te geven oke!!!
En ik dicht jou geen karaktereigenschap toe, ik ga puur af op jou reactie.
Ik vind gewoon, (mijn persoonlijke mening) dat je over t algemeen behoorlijk fel (je mag ook bot lezen) reageer.
Ook bovenstaande discussie ging er fel aan toe, dat maakt niet uit als t netjes blijft maar ik vond t af en toe te fel.
Monique is ook uiterst duidelijk in haar mening, maar zij is niet kwetsend. En dat vond ik van jou wel, vandaar mijn reactie.
groet
Ruth
Teva Teff schreef:Ruth schreef:SPECIAAL VOOR TEVA: ter aanvulling op mijn vorige antwoord, ik vond het gewoon nodig om een reactie te geven oke!!!
En ik dicht jou geen karaktereigenschap toe, ik ga puur af op jou reactie.
Ik vind gewoon, (mijn persoonlijke mening) dat je over t algemeen behoorlijk fel (je mag ook bot lezen) reageer.
Ook bovenstaande discussie ging er fel aan toe, dat maakt niet uit als t netjes blijft maar ik vond t af en toe te fel.
Monique is ook uiterst duidelijk in haar mening, maar zij is niet kwetsend. En dat vond ik van jou wel, vandaar mijn reactie.
groet
Ruth
Ik vond het als christen gewoon nodig om een reactie te geven.
Nou, fijn!
En je bent zelf achteraf blij dat je het gedaan hebt?
Ook fijn!
En dat was het verder dan?
Teva Teff schreef:Ik beschrijf de realiteit zoals hij is.
Jij beschrijft de realiteit zoals hij door jou wordt ervaren!!!
Als een bijvoegelijke naamwoord jou persoonlijk niet bevalt of jou de keel uithangt, ga je dan eerst maar eens afvragen waarom dat bijvoegelijk naamwoord gebruikt wordt en of deze omschrijving feitelijk onjuist is.
Thomas schreef:Teva Teff schreef:Ik beschrijf de realiteit zoals hij is.
Als een bijvoegelijke naamwoord jou persoonlijk niet bevalt of jou de keel uithangt, ga je dan eerst maar eens afvragen waarom dat bijvoegelijk naamwoord gebruikt wordt en of deze omschrijving feitelijk onjuist is.
Dat doe ik regelmatig.
Vandaar dat ik tot mijn conclusie ben gekomen die je in mijn vorige post hebt kunnen lezen.
En ik hoef dus niets terug te nemen.
Doe er mee wat je wilt.
Met vr.gr.
Thomas
Teva Teff schreef:Thomas schreef:Teva Teff schreef:Ik beschrijf de realiteit zoals hij is.
Dat doe ik regelmatig.
Vandaar dat ik tot mijn conclusie ben gekomen die je in mijn vorige post hebt kunnen lezen.
En ik hoef dus niets terug te nemen.
Doe er mee wat je wilt.
Met vr.gr.
Thomas
Van mij hoef je helemaal niets.
Net zomin als ik nu de conclusie zou moeten trekken dat je je wel genoeg afvraagt (willen of kunnen) om jouw eerdere conclusie over mij te kunnen trekken.
Back on topic maar weer.
Bernie schreef:Fraaie discussie hier...
Een klein beetje respect zou niet verkeerd zijn. Zeker op een forum als dit, waar de onverdraagzaamheid van de islam wordt bekritiseerd,.
Polleke schreef:Afghaanse Kamila leert Jezus volgen
Ze was als moslim Afghanistan ontvlucht en eigenlijk wist Kamila maar heel weinig van het christendom. In de opvang van Andijk kreeg Kamila contact met een Nederlandse vrouw uit een plaatselijke kerk.
De Bijbel die Kamila kreeg van Tiny in Andijk heeft ze nog steeds. Nu leest ze er niet alleen in, ze leeft er ook uit. (Rien van der Toorn)
Bron: www.gave.nl
Terug naar “Getuigenissen van ex-moslims”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten