Afghaanse Kamila leert Jezus volgen

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

maria20 schreef: HEB IK AL ONG 1000000000000000000000000000X VERTELD ..DUS DAT BEWIJST OOK WEERDAT JE NIET KUNT LEZEN ...


IETS ANDERS NOG???
Ja, jij kunt ook niet tellen.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

maria20 schreef:
Als het normaal zou werken in het christenkoppetje van je zou je je wel eens af kunnen vragen wat je bereikt hebt.
ik heb meer bereikt met dat ik de wereld beter maak dan jouw constante gehaat en onzinnige opmerkingen ..je maakt andere atheisthen heel erg zwart dorodat je constant geen respect toont ..terwijl monique en thomas dat wel doen ..komt omdat je teveel haat in je hebt en heel veel arrogantie ..
en ik heb me heel vaak dat afgevraagd maar JIJ denk IK niet he ???
je bent EEN grfustreerde atheist, jongen dat is nu wel te merken ..Nadia heeft je al eerder gevraagd om er mee te kappen maar je denKt dat je tegen mij even lkr door mag gaan ofzo ...nou niet dus ...


Geen enkele normale zou eenzelfde kierewiet christenmutsje als jij willen worden.
jij bent wel normaal ???wat een arrogantie zeg ..nou ja kun je van zulke mensen verwachten ...EN IK HEB JE VRIENDLEIJK GEVRAAGD OM TE KAPPEN MET CHRISTENMUTSJE EN TE SCHELDEN IK ER MAAR EVEN EEN MODERAOR BIJ GA AHLEN WANT SCHELDEN IS VOOR ZWKKE MENSEN DIE GEEN ARGUMENTEN HEBEBN ..MAAR WEL VEEL HAAT IN HUN..HART ,..ALS JE AL EEN HART HEBT ... :roll: :roll: :roll:

Volgens mij heb je een duiveltje op je schouder die jou die achterlijke en verwarde christenpraatjes doet schrijven.
HIERMEE HEB JE DUS OFFICIEEL BEZWEZEN DAT OOK NOG EENS NIET ECHT SLIM BENT ...DENK JE NOU ECHT DAT DE DUIVEL TEGEN MIJ GAAT ZEGGEN DAT IK MIJN VIJANDEN LIEF MOET HEBBEN ???
DENK JE ECHT DAT HIJ MIJ LAAT OPSCHRIJVEN DAT IK DE WERELD BETER WIL MAKEN DOOR MIJN NAASTE LIEF TE HEBEBN ..
ALS DE DAT DENKT DAN WEET JIJ NIET WAAR DE DUIVEL VOOR STAAT ..ALS JE DAT NIET WEET WAT PRAAT JE DAN NOG ???
GA EERST OVER NADENKEN VOORDAT JE ONZIN KOMT LULLEN ZOU IK ZEGGEN.
:lol:

Het christenrelilariekoekduiveltje.
En genezing daarvan krijg je niet door de bijeenkomsten van de schaamteloos zelfverrijkende oplichtersdominee Zijlstra te bezoeken.
DE HEER ZIJLSTRA VRAAGT GEEN GELD ERVOOR EN JE HOEFT NIETS TE BETALEN VOOR EEN GENEZING OF OM BINEN TE KOMEN ..
LAAT STAAN DAT HIJ MILIONAIR IS GEWORDEN ERDOOR ..DUS JE LULT WEER HEEEEL VEEL ONZIN !!!! HEB IK AL ONG 1000000000000000000000000000X VERTELD ..DUS DAT BEWIJST OOK WEERDAT JE NIET KUNT LEZEN ...


IETS ANDERS NOG???
maria20 schreef: ach ben geen christen ofzo ..maar 1 ding weet ik wel ..er was geen vredeliefendere man dan jezus tegnover vrouwen en er is geen vrouwonvriendelijkere man dan mohammed !!!!

heb genoeg boeken gelezen waaronder de koran over het lven van mohammed ..ik zou die man niet eens als mijn buurman willen hebben ..met zijn duivelse streken ...
Grappig, je eerste reactie hier op het forum achter je meest recente te plaatsen.

ach ben geen christen ofzo .
Is het eerste zinnetje van je hier op het forum een leugen?
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Teva Teff schreef:
maria20 schreef:
Als het normaal zou werken in het christenkoppetje van je zou je je wel eens af kunnen vragen wat je bereikt hebt.
ik heb meer bereikt met dat ik de wereld beter maak dan jouw constante gehaat en onzinnige opmerkingen ..je maakt andere atheisthen heel erg zwart dorodat je constant geen respect toont ..terwijl monique en thomas dat wel doen ..komt omdat je teveel haat in je hebt en heel veel arrogantie ..
en ik heb me heel vaak dat afgevraagd maar JIJ denk IK niet he ???
je bent EEN grfustreerde atheist, jongen dat is nu wel te merken ..Nadia heeft je al eerder gevraagd om er mee te kappen maar je denKt dat je tegen mij even lkr door mag gaan ofzo ...nou niet dus ...


Geen enkele normale zou eenzelfde kierewiet christenmutsje als jij willen worden.
jij bent wel normaal ???wat een arrogantie zeg ..nou ja kun je van zulke mensen verwachten ...EN IK HEB JE VRIENDLEIJK GEVRAAGD OM TE KAPPEN MET CHRISTENMUTSJE EN TE SCHELDEN IK ER MAAR EVEN EEN MODERAOR BIJ GA AHLEN WANT SCHELDEN IS VOOR ZWKKE MENSEN DIE GEEN ARGUMENTEN HEBEBN ..MAAR WEL VEEL HAAT IN HUN..HART ,..ALS JE AL EEN HART HEBT ... :roll: :roll: :roll:

Volgens mij heb je een duiveltje op je schouder die jou die achterlijke en verwarde christenpraatjes doet schrijven.
HIERMEE HEB JE DUS OFFICIEEL BEZWEZEN DAT OOK NOG EENS NIET ECHT SLIM BENT ...DENK JE NOU ECHT DAT DE DUIVEL TEGEN MIJ GAAT ZEGGEN DAT IK MIJN VIJANDEN LIEF MOET HEBBEN ???
DENK JE ECHT DAT HIJ MIJ LAAT OPSCHRIJVEN DAT IK DE WERELD BETER WIL MAKEN DOOR MIJN NAASTE LIEF TE HEBEBN ..
ALS DE DAT DENKT DAN WEET JIJ NIET WAAR DE DUIVEL VOOR STAAT ..ALS JE DAT NIET WEET WAT PRAAT JE DAN NOG ???
GA EERST OVER NADENKEN VOORDAT JE ONZIN KOMT LULLEN ZOU IK ZEGGEN.
:lol:

Het christenrelilariekoekduiveltje.
En genezing daarvan krijg je niet door de bijeenkomsten van de schaamteloos zelfverrijkende oplichtersdominee Zijlstra te bezoeken.
DE HEER ZIJLSTRA VRAAGT GEEN GELD ERVOOR EN JE HOEFT NIETS TE BETALEN VOOR EEN GENEZING OF OM BINEN TE KOMEN ..
LAAT STAAN DAT HIJ MILIONAIR IS GEWORDEN ERDOOR ..DUS JE LULT WEER HEEEEL VEEL ONZIN !!!! HEB IK AL ONG 1000000000000000000000000000X VERTELD ..DUS DAT BEWIJST OOK WEERDAT JE NIET KUNT LEZEN ...


IETS ANDERS NOG???
maria20 schreef: ach ben geen christen ofzo ..maar 1 ding weet ik wel ..er was geen vredeliefendere man dan jezus tegnover vrouwen en er is geen vrouwonvriendelijkere man dan mohammed !!!!

heb genoeg boeken gelezen waaronder de koran over het lven van mohammed ..ik zou die man niet eens als mijn buurman willen hebben ..met zijn duivelse streken ...
Grappig, je eerste reactie hier op het forum achter je meest recente te plaatsen.

ach ben geen christen ofzo .
Is het eerste zinnetje van je hier op het forum een leugen?
hahaha dat hij dat ene leugen noemt betekent niet dat het zo is ...
want blijkbaar heb je de UITLEG ER NIET BIJ GEZET ..MAAR DAT KONDEN WE VAN JE VREWACHTEN :roll:

IK BEN OOK GEEN CHIRSTEN MAAR EEN JEZUSVOLGER ...!!!
EN IN DIE ZELFDE TOPIC HEB IK OOK UITGELGD WAT EN HOE ..
DUS GA AUB JE ZELF NIET ZO ZIELIG MAKEN WANT JE PROBEERT ALLEEN MIJ MAAR ERMEE IN DE GROND TE BOREN ..HEEL ZIELIG HOOR ZOVEEL HAAT ... :roll:
the truth will set you free!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik ben geen christen, ik ben een jezusvolger.
Hij is leuk, die houden we erin.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

:oops:
lieve mensen, heel interessant deze discussie maarre is het niet slimmer om onze aandacht te richten op hetgeen waar deze site voor staat??

Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen :smile: )
Een geloof valt niet te bewijzen, je kunt het slechts aannemen voor waar of afwijzen omdat je het klinkklare onzin vindt.

Ieder het zijne !!

groetjes
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ruth schreef: Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen :smile: )
Een geloof valt niet te bewijzen, je kunt het slechts aannemen voor waar of afwijzen omdat je het klinkklare onzin vindt.
Sorry hoor Ruth... zodra een "geloof" beweert "de waarheid" te zijn dan mag je toch aannemen dat die "waarheid" ook te bewijzen is?
Wat is een "waarheid" zonder bewijs?
En... aangezien zowel islam als christendom "de waarheid" claimen maak ik daarin geen verschil.
Het enige verschil is dat het christendom wat vredelievender is dan de islam... ik kan christenen dus prima "hebben".(dat wil echter niet zeggen dat ik het ze eens ben :wink: )

Ik heb gisteren een paars/geel gestreepte olifant zien vliegen....dat is de waarheid... en als jij mij niet gelooft wordt je na je dood oneindig gemarteld.
Wat doe jij? "geloof" je mij of wil je bewijs zien van die olifant?
Amorele atheistische nitwit
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Monique schreef:
Ruth schreef: Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen :smile: )
Een geloof valt niet te bewijzen, je kunt het slechts aannemen voor waar of afwijzen omdat je het klinkklare onzin vindt.
Sorry hoor Ruth... zodra een "geloof" beweert "de waarheid" te zijn dan mag je toch aannemen dat die "waarheid" ook te bewijzen is?
Wat is een "waarheid" zonder bewijs?
En... aangezien zowel islam als christendom "de waarheid" claimen maak ik daarin geen verschil.
Het enige verschil is dat het christendom wat vredelievender is dan de islam... ik kan christenen dus prima "hebben".(dat wil echter niet zeggen dat ik het ze eens ben :wink: )

Ik heb gisteren een paars/geel gestreepte olifant zien vliegen....dat is de waarheid... en als jij mij niet gelooft wordt je na je dood oneindig gemarteld.
Wat doe jij? "geloof" je mij of wil je bewijs zien van die olifant?
:razz: ik zou zeggen, ga eens naar een psychiater Monique (wat betreft die olifant hoor !! Heb veel respect voor je bijdragen)
Je hebt gelijk als je zegt dat zowel het christendom als de islam claimen dat zij de enige waarheid verkondigen. Maar ik als christen zeg dan, niemand kan dat bewijzen. Het is geen exacte wetenschap.

Ik, voor mezelf, geloof dat het christendom het ware geloof is, maar ik kan t niet bewijzen. Bovendien zou ik een slechte zendeling zijn, ben nogal slecht in het overtuigen van mensen als het op mn geloof aankomt. Geloof is een gevoel, een overtuiging. Je kunt het niet hardmaken met keiharde bewijzen want die zijn er niet.

Nogmaals, je hebt helemaal gelijk als je om bewijs vraag. Maar ik kan t je niet geven.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ruth schreef::razz: ik zou zeggen, ga eens naar een psychiater Monique (wat betreft die olifant hoor !! )
Kijk Ruth..datzelfde heb ik nou met "geloof".. :wink:
Je hebt gelijk als je zegt dat zowel het christendom als de islam claimen dat zij de enige waarheid verkondigen. Maar ik als christen zeg dan, niemand kan dat bewijzen. Het is geen exacte wetenschap.
Dan kan het ook geen "waarheid" zijn.
Ik, voor mezelf, geloof dat het christendom het ware geloof is, maar ik kan t niet bewijzen. Bovendien zou ik een slechte zendeling zijn, ben nogal slecht in het overtuigen van mensen als het op mn geloof aankomt. Geloof is een gevoel, een overtuiging. Je kunt het niet hardmaken met keiharde bewijzen want die zijn er niet.

Nogmaals, je hebt helemaal gelijk als je om bewijs vraag. Maar ik kan t je niet geven.
Ik vind het helemaal prima dat je gelooft en ik ben blij dat je daar gelukkig mee bent... . Enne... ik ben dolgelukkig en heel dankbaar dat je mij niet probeert te overtuigen van de "waarheid" van de bijbel....dat je mij niet gaat "dreigen" met de hel die me te wachten staat... etc... :wink:
(trouwens niet zo slim van die mensen die denken mij "bang" te maken met dingen waar ik niet in geloof... beetje nutteloos :evil: )
Amorele atheistische nitwit
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ruth schreef::oops:
lieve mensen, heel interessant deze discussie maarre is het niet slimmer om onze aandacht te richten op hetgeen waar deze site voor staat??

Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen :smile: )
Een geloof valt niet te bewijzen, je kunt het slechts aannemen voor waar of afwijzen omdat je het klinkklare onzin vindt.

Ieder het zijne !!

groetjes
Ruth
Op pagina 6 kom je ineens een discussie binnenvallen die eigenlijk al voorbij is.
Wat is de bedoeling daarvan?
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Teva Teff

Wil jij eens een beetje bedaren met jouw haat tegen christenen!
Ten eerste kan NIEMAND 'God uitleggen' wat jij wel vraagt Maria te doen. Als je daarin echt, en diep, geinteresseerd bent ga dan theologie studeren waarin je wel antwoorden zal vinden op complexe vragen zoals 'waarom Satan bestaat' - boekenkasten vol!

Mag ik jou erop wijzen, zonder enige bekeringsdrang, dat je tenminste enig respect mag tonen voor Jezus-CHRISTUS en wat die betekent voor miljóenen mensen en dat al zo'n 2000 jaar Christus-dom. Ga je in het 'waarom' daarvan verdiepen i.p.v. neerbuigend over 'christenmutsen' te spreken.

Wat voor 'muts' ben jij Teva Teff? Een 'atheistenmuts'?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Wil jij eens een beetje bedaren met jouw haat tegen christenen!
Datzelfde kan ik van jou vragen. En velen anderen...

Mag ik jou erop wijzen, zonder enige bekeringsdrang, dat je tenminste enig respect mag tonen voor Jezus-CHRISTUS en wat die betekent voor miljóenen mensen en dat al zo'n 2000 jaar Christus-dom.
Mag ik jou erop wijzen, zonder enige bekeringsdrang, dat je tenminste enig respect mag tonen voor Mohammed en wat die betekent voor miljonen Moslims en dat al zo'n 1500 jaar Islam.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

anna schreef:Teva Teff

Wil jij eens een beetje bedaren met jouw haat tegen christenen!
Ten eerste kan NIEMAND 'God uitleggen' wat jij wel vraagt Maria te doen. Als je daarin echt, en diep, geinteresseerd bent ga dan theologie studeren waarin je wel antwoorden zal vinden op complexe vragen zoals 'waarom Satan bestaat' - boekenkasten vol!

Mag ik jou erop wijzen, zonder enige bekeringsdrang, dat je tenminste enig respect mag tonen voor Jezus-CHRISTUS en wat die betekent voor miljóenen mensen en dat al zo'n 2000 jaar Christus-dom. Ga je in het 'waarom' daarvan verdiepen i.p.v. neerbuigend over 'christenmutsen' te spreken.

Wat voor 'muts' ben jij Teva Teff? Een 'atheistenmuts'?
Ik haat geen christenen.
Waarom zou ik? Hoogstens haat ik de christenevangelisten die de jeugd en andere kwetsbaren geestelijk ziek pogen te maken met hun eigen godsdienstwanen.
Je kan wel zeggen dat ik een afkeer heb voor al dat religieuze gedoe, de achterlijke praat van iemand die ook normaal zou kunnen zijn, geven mij altijd een gevoel van walging.
De anti-logische en hele kinderachtige verhaaltjes die van geen meter kloppend zijn te maken voor de realiteit van deze wereld.
De verhaaltjes en kinderachtige aanbidding van haar simpele religie van Maria20 is een voorbeeld van de schijn onbegrensde domheid waarmee christenen door het leven stappen.
En ik heb geen enkel respect voor een door rare mensen in elkaar getimmerd mythisch figuur die zogenaamd goddelijke eigenschappen in zich had en allerlei wondertjes deed om simpele mensjes te imponeren.
Simpel omdat iedere normale met het gezonde verstand kan beredeneren dat deze verhaaltjes, deze onmogelijk te controleren verhaaltjes volledig uit de duim zijn gezogen.
Wordt een keer volwassen, Anna.
En maak niet 'dezelfde fout' als ik volgens jou maak, ga niet neerbuigend over mij praten.

Dit topic gaat over de bekering van regelrecht naar.
Van de ene achterlijke godsdienst in de ander.
Ik deel de blijdschap van de topicopener niet. De religieuze gekte van deze ex-moslim is als jubelchristen nog net zo groot als eerst.
Met andere woorden van de regen in de drup.
Ik kan alleen maar blij zijn en respect hebben voor een volledige ontworsteling van zijn religieuze verslaving.
Het omruilen naar een nieuwe religieuze verslaving, dat is weliswaar een verbetering maar de religieuze gekte blijft even groot.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op wo jun 27, 2007 8:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Mag ik jou erop wijzen, zonder enige bekeringsdrang, dat je tenminste enig respect mag tonen voor Mohammed en wat die betekent voor miljonen Moslims en dat al zo'n 1500 jaar Islam.
Mag ik jou er op wijzen dat in de teksten van Muslim en Bukhari - door jouw broeders en zusters uitgeroepen tot meest betrouwbare "geschiedschrijvers" - mohammed als woestijnrover, verkrachter, pedofiel, moordenaar, sadist, martelaar enz naar voren komt?

Mag ik jou er op wijzen dat al 1500 jaar miljoenen moslims deze woestijnrover, verkrachter, pedofiel, moordenaar, sadist, martelaar enz volgen in al zijn daden?

En mag ik jou er dan tot slot nog op wijzen dat dit betekend dat er al vele miljoenen onschuldige mensen het slachtoffer zijn geworden van die arme miljoenen moslims?
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Teva Teff schreef:
Ruth schreef::oops:
lieve mensen, heel interessant deze discussie maarre is het niet slimmer om onze aandacht te richten op hetgeen waar deze site voor staat??

Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen :smile: )
Een geloof valt niet te bewijzen, je kunt het slechts aannemen voor waar of afwijzen omdat je het klinkklare onzin vindt.

Ieder het zijne !!

groetjes
Ruth
Op pagina 6 kom je ineens een discussie binnenvallen die eigenlijk al voorbij is.
Wat is de bedoeling daarvan?
pardon???? staat er in het regelement van dit forum ergens dat je vanaf pagina 1 met een discussie moet meedoen, doe je dat niet mag je je er niet mee bemoeien?? Als mijn bemoeienis je niet aanstaat moet je dr gewoon niet op reageren.

Af en toe heb je net zulke lange tenen als de moslims :evil:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ruth schreef:
Teva Teff schreef:
Ruth schreef::oops:
lieve mensen, heel interessant deze discussie maarre is het niet slimmer om onze aandacht te richten op hetgeen waar deze site voor staat??

Bovendien kom je nooit uit deze discussie, immers een geloof heet nu eenmaal een geloof omdat..... (mag je zelf invullen :smile: )
Een geloof valt niet te bewijzen, je kunt het slechts aannemen voor waar of afwijzen omdat je het klinkklare onzin vindt.

Ieder het zijne !!

groetjes
Ruth
Op pagina 6 kom je ineens een discussie binnenvallen die eigenlijk al voorbij is.
Wat is de bedoeling daarvan?
pardon???? staat er in het regelement van dit forum ergens dat je vanaf pagina 1 met een discussie moet meedoen, doe je dat niet mag je je er niet mee bemoeien?? Als mijn bemoeienis je niet aanstaat moet je dr gewoon niet op reageren.

Af en toe heb je net zulke lange tenen als de moslims :evil:
In plaats van zomaar in de wilde weg en zonder reden karaktereigenschappen aan iemand toekennen, die natuurlijk ook feitelijk onjuist zijn, zou je ook antwoord kunnen geven op mijn vraag.
Echt moeilijk om deze gewoon te beantwoorden zou het toch niet voor je moeten zijn.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

SPECIAAL VOOR TEVA: ter aanvulling op mijn vorige antwoord, ik vond het gewoon nodig om een reactie te geven oke!!!

En ik dicht jou geen karaktereigenschap toe, ik ga puur af op jou reactie.
Ik vind gewoon, (mijn persoonlijke mening) dat je over t algemeen behoorlijk fel (je mag ook bot lezen) reageer.

Ook bovenstaande discussie ging er fel aan toe, dat maakt niet uit als t netjes blijft maar ik vond t af en toe te fel.

Monique is ook uiterst duidelijk in haar mening, maar zij is niet kwetsend. En dat vond ik van jou wel, vandaar mijn reactie.

groet
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ruth schreef:SPECIAAL VOOR TEVA: ter aanvulling op mijn vorige antwoord, ik vond het gewoon nodig om een reactie te geven oke!!!

En ik dicht jou geen karaktereigenschap toe, ik ga puur af op jou reactie.
Ik vind gewoon, (mijn persoonlijke mening) dat je over t algemeen behoorlijk fel (je mag ook bot lezen) reageer.

Ook bovenstaande discussie ging er fel aan toe, dat maakt niet uit als t netjes blijft maar ik vond t af en toe te fel.

Monique is ook uiterst duidelijk in haar mening, maar zij is niet kwetsend. En dat vond ik van jou wel, vandaar mijn reactie.

groet
Ruth
Ik vond het als christen gewoon nodig om een reactie te geven.
Nou, fijn!
En je bent zelf achteraf blij dat je het gedaan hebt?
Ook fijn!
En dat was het verder dan?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Teva Teff schreef:
Ruth schreef:SPECIAAL VOOR TEVA: ter aanvulling op mijn vorige antwoord, ik vond het gewoon nodig om een reactie te geven oke!!!

En ik dicht jou geen karaktereigenschap toe, ik ga puur af op jou reactie.
Ik vind gewoon, (mijn persoonlijke mening) dat je over t algemeen behoorlijk fel (je mag ook bot lezen) reageer.

Ook bovenstaande discussie ging er fel aan toe, dat maakt niet uit als t netjes blijft maar ik vond t af en toe te fel.

Monique is ook uiterst duidelijk in haar mening, maar zij is niet kwetsend. En dat vond ik van jou wel, vandaar mijn reactie.

groet
Ruth
Ik vond het als christen gewoon nodig om een reactie te geven.
Nou, fijn!
En je bent zelf achteraf blij dat je het gedaan hebt?
Ook fijn!
En dat was het verder dan?
Jij moet andere mensen een beetje in hun waarde laten Teva Teff.
Jouw bijvoegelijke naamworden komen het grootste gedeelte van de forumdeelnemers behoorlijk de keel uit.

Je kunt de anderen ook met een klein beetje fatsoen tegemoet treden.

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik beschrijf de realiteit zoals hij is.
Als een bijvoegelijke naamwoord jou persoonlijk niet bevalt of jou de keel uithangt, ga je dan eerst maar eens afvragen waarom dat bijvoegelijk naamwoord gebruikt wordt en of deze omschrijving feitelijk onjuist is.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Teva Teff schreef:Ik beschrijf de realiteit zoals hij is.

Jij beschrijft de realiteit zoals hij door jou wordt ervaren!!!

Als een bijvoegelijke naamwoord jou persoonlijk niet bevalt of jou de keel uithangt, ga je dan eerst maar eens afvragen waarom dat bijvoegelijk naamwoord gebruikt wordt en of deze omschrijving feitelijk onjuist is.
Dat doe ik regelmatig.
Vandaar dat ik tot mijn conclusie ben gekomen die je in mijn vorige post hebt kunnen lezen.
En ik hoef dus niets terug te nemen.

Doe er mee wat je wilt.

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Thomas schreef:
Teva Teff schreef:Ik beschrijf de realiteit zoals hij is.

Jij beschrijft de realiteit zoals hij door jou wordt ervaren!!!

Als een bijvoegelijke naamwoord jou persoonlijk niet bevalt of jou de keel uithangt, ga je dan eerst maar eens afvragen waarom dat bijvoegelijk naamwoord gebruikt wordt en of deze omschrijving feitelijk onjuist is.
Dat doe ik regelmatig.
Vandaar dat ik tot mijn conclusie ben gekomen die je in mijn vorige post hebt kunnen lezen.
En ik hoef dus niets terug te nemen.

Doe er mee wat je wilt.

Met vr.gr.

Thomas
Van mij hoef je helemaal niets.
Net zomin als ik nu de conclusie zou moeten trekken dat je je wel genoeg afvraagt (willen of kunnen) om jouw eerdere conclusie over mij te kunnen trekken.
Back on topic maar weer.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Teva Teff schreef:
Thomas schreef:
Teva Teff schreef:Ik beschrijf de realiteit zoals hij is.

Jij beschrijft de realiteit zoals hij door jou wordt ervaren!!!

Als een bijvoegelijke naamwoord jou persoonlijk niet bevalt of jou de keel uithangt, ga je dan eerst maar eens afvragen waarom dat bijvoegelijk naamwoord gebruikt wordt en of deze omschrijving feitelijk onjuist is.
Dat doe ik regelmatig.
Vandaar dat ik tot mijn conclusie ben gekomen die je in mijn vorige post hebt kunnen lezen.
En ik hoef dus niets terug te nemen.

Doe er mee wat je wilt.

Met vr.gr.

Thomas
Van mij hoef je helemaal niets.
Net zomin als ik nu de conclusie zou moeten trekken dat je je wel genoeg afvraagt (willen of kunnen) om jouw eerdere conclusie over mij te kunnen trekken.
Back on topic maar weer.
goed plan.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Fraaie discussie hier...

Een klein beetje respect zou niet verkeerd zijn. Zeker op een forum als dit, waar de onverdraagzaamheid van de islam wordt bekritiseerd,.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Bernie schreef:Fraaie discussie hier...

Een klein beetje respect zou niet verkeerd zijn. Zeker op een forum als dit, waar de onverdraagzaamheid van de islam wordt bekritiseerd,.
Ach ja, dat doet het altijd goed, zulke woordjes.
Respect.
Onverdraagzaamheid.
En dan een link leggen met de onverdraagzaamheid van de islam.
Maar goed, we zullen het maar afhandelen met de mededeling dat ik jouw mening zowel ondoordacht als feitelijk onjuist vind, maar dat ik best wel respect in mijn hart voel voor je foute mening.
Wat ben ik verdraagzaam met zo'n reactie, vind je niet?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Afghaanse Kamila leert Jezus volgen

Bericht door hans van de mortel »

Polleke schreef:Afghaanse Kamila leert Jezus volgen

Ze was als moslim Afghanistan ontvlucht en eigenlijk wist Kamila maar heel weinig van het christendom. In de opvang van Andijk kreeg Kamila contact met een Nederlandse vrouw uit een plaatselijke kerk.
De Bijbel die Kamila kreeg van Tiny in Andijk heeft ze nog steeds. Nu leest ze er niet alleen in, ze leeft er ook uit. (Rien van der Toorn)
Bron: www.gave.nl
Ik blijf bij de beste oplossing voor al die misère in de wereld die veroorzaakt wordt door primitief denken vanuit godsdienstwaanzin: STOP MET RELIGIE.

Wat Kamila is overkomen is een sprong vooruit richting moderne beschaving. Ze is dus van de drup terug in de regen gekomen. Maar je wilt niet weten wat er allemaal gebeurt binnen een Pinkster gemeente. Een zeer fanatieke club. Ik herhaal en cusiveer maar weer:

STOP MET ALLE RELIGIE

Dat is de enige oplossing, om mensen vanaf hun geboorte zonder godsdienst(trauma) op te voeden. Wanneer men volwassen is geworden, staat men in een democratisch land vrij om godsdienst (theologie) te studeren, boeken te lezen, op internet te zoeken, etc., etc.. En kan men uit vrije wil een vrije keuze maken. Wanneer vooraf een vreselijke indoctrinatie heeft plaatsgevonden, is het later verdomde moeilijk dat trauma van het geloof nog kwijt te raken. Ik voorspel dat de ontwikkeling in het denken van de mensheid binnen een bepaald tijdsbestek georganiseerde religie zal verbieden.
Anders zou het weleens slecht af kunnen lopen met de evolutie van het verstand van de mens.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie