voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Deovolanthe
Berichten: 118
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 5:59 pm

Bericht door Deovolanthe »

Daarbij werd Aisha niet verkracht, dat wilde ik ook uitdrukken met wat ik zei. Misschien was ze jong, maar hoeveel mensen in andere landen trouwen niet vroeg?? maar idd.. de meningen zijn hier verschillend over.

je zou kunnen argumenteren in hoeverre een meisje van 6 in staat is een huwelijk tegen te houden en hoeverre een meisje van 9 in staat is sex te weigeren.
JESUS IS LORD...
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Chaimae schreef:Polygamie is een goede oplossing als er weinig rijke mannen zijn en veel arme vrouwen. Polygamie is niet verplicht. Insha'allah houden ik en mijn toekomstige man zoveel van elkaar, is onze situatie zo goed, dat er geen vrouw bij komt. Als hij dat toch verlangt, zal ik eerst uitleg willen. Wil hij dit, omdat zijn behoeftes niet bevredigd worden? Hupsakee, naar een boekwinkel,kamasutra kopen. Wil hij dit, omdat hij mij niet meer hoeft? Nou, dan hoef ik hem ook niet, dan zeg ik 'toedeloe!' Wil hij dit, omdat de vrouw waarom het gaat, financieel het hoofd niet boven water kan houden? Ik zou haar helpen en proberen te koppelen aan een goede man, maar ik zou vragen aan mijn man of hij evenveel houd van haar als van mij en wat eigenlijk ons huwlijk inhoud als hij iedereen die arm is, wil trouwen.

De behoefte aaan seksuele bevredeging bij de mannen is groter dan bij de vrouwen. Een man kan grote potentie hebben dat één vrouw hem niet kan bevredigen. Om te voorkomen dat hij het buitenhuis zoekt op een 'illegale'manier staat de Islam de man toe met 4 vrouwen tegelijk getrouwd te zijn. Een Moslom mag nooit geloven dat veelwijverij niet goed is. ( dat doe ik wel :oops: )
Allah heeft de man de mogelijkheid gegeven om meerdere vrouwen tegelijk te huwen. [3:4] Een man heeft daar goede redenen voor.

- Als de eerste vrouw haar huwelijke plichten niet kan of wil nakomen.
(Sexueel bevredigen)
- De eerste vrouw een slecht karakter heeft.
- De man geen geduld kan uitoefenen tijdens de dagen dat zijn vrouw
ongesteld is.
- De eerste vrouw haar man geen zoon heeft geschonken.
- De vrouw helemaal geen kinderen kan krijgen.
- Indien er voor de Djihaad veel mannen nodig zijn.

De reden is dus om ervoor te zorgen dat een man niet in zonde zal vallen en zijn geluk niet buiten het huwelijk gaat zoeken en voor fitna zorgt. Maar, er zit een grote MAAR aan verbonden. Polygamie is verboden als de man zijn vrouwen niet gelijk kan behandelen.

Zo heeft Shjeich Mohammed Ali Roebeishi gezegd dat een man slechts uit noodzaak en niet uit begeerte er meerdere echtgenotes bij mag hebben. Er kunnen namelijk veel verschillen ontstaan tussen de verschillende personen.

Volgens Yahya Moe'alammi is polygamie geen recht van de man. De man moet namelijk voldoen aan de voorwaarden van polygamie , waar een man nooit aan kan voldoen.

MVG,
Chaimae.[/quote]

Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n shit bij elkaar zien pennen.
Mensen die dit durven stellen zijn kleingeestig, met beperkte verstandelijke vermogens.
Het is te hopen dat ze in hun eigen drek, geslachtofferd zullen worden.

Joannes
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n shit bij elkaar zien pennen.
Mensen die dit durven stellen zijn kleingeestig, met beperkte verstandelijke vermogens.
Het is te hopen dat ze in hun eigen drek, geslachtofferd zullen worden.

Joannes
Vertel me eens wat je aan mijn tekst niet aanstaat?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Vertel me eens wat je aan mijn tekst niet aanstaat?
Beantwoord die van mij eens?
Daar staat al wat er niet aan je tekst deugt.
Amorele atheistische nitwit
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

beste Chaimee,

Het is onbegrijpelijk, dat je het verstand dat de almachtige je geschonken heeft, niet op een goede manier gebruikt.

Het verhaal dat je hier ophangt, is totaal niet van jezelf, maar een staalje van middeleeuwse retoriek, die totaal achterhaald is binnen de wetenschap, de psychologie, de meeste betekenisvolle religies, en alle weldenkende mensen.

Polygamie is een normaal verschijnsel binnen enkele zeer primitieve stammen, woonachtig binne de witte plekken op onze wereldatlas. Daarbij kun je begrip tonen voor dit zeldzame fenomeen, vandaar dat de stammen om die reden ''primitief'' genoemd worden, e.a..

Bij alle andere volkeren, is polygamie verderfelijk, verachtelijk, en on-etisch te noemen.

De voortdurende mooie motieven aangehaald, die polygamie proberen te rechtvaardigen in de islamitische wereld, mbv retoriek, getuigen van een immoraliteit, die zijn weerga niet kent.

Polygamie is in de moderne tijd volstrekt overbodig, immoreel en dient slechts het doel van de man, om zijn lusten te bevredigen... Basta.

Jij maakt je schuldig aan het feit, dat je je genoten een vrijbrief verstrekt, danwel het feit ''polygamie'' afzwakt, en vergoeilijkt, dat ze er maar meer partners op na mogen houden op een legitieme manier, onder de dekmantel van de profeet mohammed.

Wat zijn moslima's toch geindoctrineerd. Totaal niet meer van deze tijd.

Je bent in mijn achting gedaald, met respect...


Joannes
Laatst gewijzigd door Joannes op do jul 05, 2007 10:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

ME
Maar WIE is hier nu racistisch? Ik kan er maar 1 aanwijzen!!!
Dat ze jou hier nog op dit forum laten vind is MOEILIJK om te geloven.
Kennelijk heb je iet veel scholing genoten want sinds wanneer is de Islam "een ras"?
En dat ik in Allah (subh.wt) geloof moet jou toch niets uitmaken als het jou toch niet interesseerd
.

Je hebt mij niet begregen: Jij hebt je tot de Islam bekeerd en die is de zelf-verklaarde vijand van ons: christenen, Joden en 'infidels' met jouw verdomde 'Allah' die zegt 'christenen, Joden en 'infidels'te zullen"VERNIETIGEN'. die hen HAAT, die hen OORLOG verklaarde, die OPHITSTE ONS TE VERMOORDEN - en met die zogenaamde 'heilige Mohammed'die dat vervolgens ook deed!

En waarom? Omdat jouw 'Allah' en zijn zogenaamde 'profeet' de heilige geschriften van het Christendom en Judaisme plunderden t.b.v. de Islam.

Bovendien heb jij de cultuur van jouw Nederlandse voorouders en die van ons een gróte trap in de onderbuikt gegeven en ook daarom zie ik jou als mijn vijand en wil niks met je te maken hebben. Cultuur verrader ben je! :twisted: :twisted: :twisted: a

Maar kennelijk ben je een goed-gelovig groentje en laat jij je darom door de Islam verlakken waar je bijstaat!
Daarbij is het ALGEMEEN BEKEND, dat mohammed (saw) met Aicha speelde als met een kind. Hij heeft haar ongeroerd gelaten zolang zij kind was.
Hoe weet jij dat? Waarom denk jij dan een man van 50 zijn oog slaat op een kind van ZES JAAR, haar tegen de wil van haar vader trouwt? 'Om met haar te spelen als een kind'? JE BENT NIET GOED SNIK WANT IEDERE MAN DIE EEN KIND WIL TROUWEN IS EEN PEDOFIEL!

Je laat jezelf bedonderen door die Islam die te veel doekjes windt om wat niet thuis hoort in religies - kindhuwelijken, stenigen, handenafhakken, 'jihad', intolerantie, racisme, discriminatie, haat voor Joden en christenen......

Ga jezelf eens goed informeren, ga verdomme naar Islamitische landen waar kindhuwelijken, stenigen, handenafhakken voorkomen OMDAT DE ISLAM/SHARIA DAT TOESTAAT.

Ik kan mij zo razendd maken over jullie naieve 'Nederlandse meiden' die hun land naar de knoppen helpen door die Is-lam waarvan zij alleen de suikerIslam opgediend krijgen want kennelijk weet jij NIKS gezien de vragen die je stelt.
Dit geloof is vredelievend, waarom denk jij anders dat er zoveel mannen en vrouwen bekeren tot Islam.
Omdat die net zo verlakt worden als jij.

DENK NOU EENS EVEN NA SCHATJE OVER WAT JE ZEGT:
En wat je zegt over die 4 vrouwen. Voordat je daar over oordeelt, zou ik er maar even wat bronnen erbij verhalen, want dan lees je zelf dat de 1e vrouw het ermee eens moet zijn. Als zij dit niet is, gaat het niet door.
Dat is een lachertje en Islam 'taqiyya' - Want leef niet onder die illussie dat Islamitische vrouwen in Islamitische landen daar ooit, en nog niet, daar ook maar iéts over te zeggen hadden en hebben in die macho Islamitische wereld waar vrouwen tweede-rangs burgers zijn. Bovendien zijn de meeste vrouwen daar analfabete vrouwen, hebben dus geen scholing, geen beroep en kunnen daarom niet zelf geld verdienen. HIJ krijgt bovendien de kinderen als zij weg wil gaan alhoewel ZIJ eerst toestemming moet krijgen van HEM voor een scheiding DUS MOET ZIJ WEL TOESTEMMING GEVEN.

het tegendeel wordt trouwens bewezen in:

Quote:
because in islam you are not allowed to marry another woman without the permission of your wife.
Yes, that's what lots of muslim women are told, but it is not the case....

http://www.renaissance.com.pk/janq62y3.html
Quote:
As far as the requirement of the first wife’s permission for second marriage is concerned, this is not a necessary pre-requisite.However, prudence demands that she be made aware of it in order to avoid future enmity. Consequently, there is no punishment for a man, in the event that he marries more than once.


Jij komt van Nederlandse ouders uitt een Nederlandse cultuur dan ben je toch verdomme niet vóór VEEL-WIJVERIJ in een húwelijk? Ik snap jullie meiden niet want jullie stinken erin t.b.v. die Islam die nou niet echt kan bogen vrouw-vriendelijk te zijn - integendeel want die doekt miljoenen vrouwen op, sluit hun op in huis wat ook die burka/niqaab, en hoofddoeken zijn, want dat zijn slechts VERKLEINDE NIQAAABS met preciés dezelfde functie - vrouwen onderdanig en op hun plaats te houden t.b.v van moslimannen die zo pisweek zijn dat zij 'hun sexlust niet kunnen bedwingen en elke moslima aanranden die geen hoofddoek draagt'. :roll:

Je bent niet goed snik dat jij je laat verlakken door die Islam je vertrapt daarmee niet alleen jouw eigen vrijheid maar bedreigt de vrijheid van Nederland.

JE WEET GEWOON NIKS. Basta!
Waarom praat je over verkrachten?? JIJ BENT DEGENE DIE NOG VEEL TE LEREN HEEFT:
Vrouwen mogen verkracht worden:

Quran 70:22-30 "Not so the worshippers, who are steadfast in prayer, who set aside a due portion of their wealth for the beggar and for the deprived, who truly believe in the Day of Reckoning and dread the punishment of their Lord (for none is secure from the punishment of their Lord); who restrain their carnal desire (save with their wives and their slave girls, for these are lawful to them: he that lusts after other than these is a transgressor..."

Quran 23:5,6 "...who restrain their carnal desires (except with their wives and slave girls, for these are lawful to them..."

Quran 4:24 "And all married women are forbidden unto you save those captives whom your right hand possess. It is a decree of Allah for you. (Muhammad Pickthall's English translation of the Quran).

Quran 33:50 "Prophet, We have made lawful to you the wives whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty;..."

Want 'natuurlijk vonden slavinnen het heerlijk gevangengenomen te zijn en naar bed te moeten met hun moslim bezitters'. :roll: Slaverij is toegestaan in de Islam.

Maar hier nog meer verkrachten en waarin Mohammed toestemming voor geeft aan zijn soldaten (van krijgsgevangengenomen vrouwen)maar 'coitus interruptus' mag niét (indien je geen engels kunt lezen).

Als je blieft meissie en haal je hart eraan op:

Raping female captives with permission of the prophet:

Sahih Bukhari: Volume 7, Book 62, Number 137:Narrated Abu Said Al-Khudri,
Quote: We got female captives in the war booty and we used to do coitus interruptus with them. So we asked Allah's Apostle about it and he said, "Do you really do that?" repeating the question thrice, "There is no soul that is destined to exist but will come into existence, till the Day of Resurrection."


m.a.w. woorden: 'ga je gang en verkracht die vrouwen'

Sahih Bukhari: Volume 9, Book 93, Number 506: Narrated Abu Said Al-Khudri,
Quote: That during the battle with Bani Al-Mustaliq they (muslims) captured some females and intended to have sexual relation with them without impregnating them. So they asked the Prophet about coitus interrupt us.
The Prophet said, "It is better that you should not do it, for Allah has written whom He is going to create till the Day of Resurrection....."


m.a.w. 'je mag hen wel verkrachten maar 'coitus interruptus'mag niet.

Sunaan Abu Dawud: Book 29, Number 3895: Narrated AbuHurayrah: Malik’s Muwatta:Book 29, Number 29.17.51, Yahya related to me from Malik from Nafi that Abdullah ibn Umar said:
Quote: "....Nothing is held against a man who takes the slave-daughter of his male slave or the slave-girl of his female-slave."Slave-girls are like fields if you wish then water it by ejaculating inside them or leave it thirsty .


m.a.w. woorden moslims mogen hun slavinnen verkrachten, ook de hun dochters van hun slaven wanneer zij willen want 'zij zijn zoals velden die water nodig hebben en het maakt niet uit of je binnenin hen ejaculeert of 'coitus interruptus'pleegt.

Bezint voor Gij Begint:

S. Bukhari 52.265: Allah’s apostel zond een groep helpers naar een man genaamd Abu Rafi. Een van hen drong s’nachts zijn huis binnen en vermoordde hem in zijn slaap. (Deze Abu Rafi had Mohammed bespot en werd dus gedood met een zwaard in zijn buik)

S. Muslim 19.4436: De profeet zei: wie wil Ka’b b. Ashraf voor mij doden. Hij heeft kwaad gesproken over Allah en zijn boodschapper. Een man genaamd Mohammed vroeg “O boodschapper van Allah wilt u dat ik hem dood?” Hij zei “ja” Zij gingen dus naar zijn huis en bezochten hem ’s nachts. Hij kwam naar beneden en de man Mohammed zei tegen zijn gezellen”Als hij komt zal ik hem bij zijn hoofd grijpen en hem vast houden en moeten jullie je werk doen. Toen hield hij zijn hoofd vast en zei tegen zijn gezellen: Doe je werk! En zij doodden hem.

A man kept a slave-woman who used to insult and laugh at the prophet. He forbade her, but she didn't stop. One night he therefore plunged a dagger in her belly and killed her.
Her child was lying between her legs and covered with blood. In the morning the prophet was informed about the incident. His answer was: 'Oh be my witness, no punishment is need for her blood'.

Abu Dawud 38.4348 Een blinde man had een zwangere slavin die de profeet placht te beledigen en bespotten. Hij verbood haar, maar zij hield er niet mee op. Op een nacht begon zij weer de profeet te bespotten en kwaad van hem te spreken. Daarop nam hij een dolk, stak die in haar buik en doodde haar. Een kind dat tussen haar benen kwam te liggen was besmeurd met het bloed dat daar vloeide. ’s Morgens werd de profeet daarover ingelicht. Daarop zei hij: O wees mijn getuige, geen vergelding is nodig voor haar bloed.

Abu Dawud 38.4349: Een Jodin placht de profeet te bespotten . Een man wurgde haar tot zij stierf. De apostel van Allah verklaarde dat geen vergelding voor haar bloed betaald hoefde te worden.

Abu Dawud 14.2678: De profeet zei op de dag van de verovering van Mekka: Er zijn vier personen die ik niet zal sparen. Hij noemde hun namen. Daaronder waren twee zingende meisjes (die spotliedjes over Mohammed hadden gezongen). Een daarvan werd gedood en de ander ontsnapte en bekeerde zich tot de islam.

Abu Dawud 38.4341: Een Jood bekeerde zich tot de islam, maar werd daarna afvallige. Toen Mohammed kwam zei hij: Ik zal niet van mijn rijdier af komen voor hij gedood is. Hij werd toen gedood.

Abu Dawud 14.2756: Ik hoorde de apostel van Allah zeggen: als je geen gezant was zou ik je onthoofden. Maar vandaag ben je geen gezant. Daarop beval hij een helper om hem te doden. Hij onthoofde hem op het marktplein.

Sahih Muslim 17.4206: Deze tekst verhaalt van een vrouw die overspel had gepleegd en zwanger was geworden. Nadat zij was bevallen bracht zij het kind naar Mohammed die haar opdroeg terug te komen nadat zij het kind had gespeend. Toen werd zij ingegraven tot haar borst en de profeet beval mensen haar te stenigen. Een man smeet een steen naar haar hoofd, waardoor zijn gezicht met bloed werd bespat. Hij schold haar uit waarop de profeet hem vermaande om zachtmoedig te zijn.

Sahih Muslim 19.4364: De Joden van Nadir en Quraizi verzetten zich tegen de boodschapper van Allah die de Nadir verdreef, maar de Quraizi toestond om te blijven. Hij begunstigde de laatsten tot ook zij zich verzetten. Toen doodde hij hun mannen en verdeelde de vrouwen, kinderen en al hun bezittingen onder de moslims.


:roll:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik heb me netjes voorgesteld en mijzelf netjes gedragen.
Heb zelfs gezegd dat ik respect heb voor iedereen die respect voor mij heeft.
Dit is niet waar. Als je begroeting netjes was, zou je in je eerste zin niet om repectlopen schreeuwen. Niet meer dan een nette manier om te zeggen dat we erger dan beesten zijn.

Maar WIE is hier nu racistisch? Ik kan er maar 1 aanwijzen!!!
Leer de betekenis van je woorden. Rascisme heeft niets met de verwerping van een ideologie te maken.
Dat ze jou hier nog op dit forum laten vind is MOEILIJK om te geloven.
De gebruikelijke censuur van Moslimfora bestaat hier niet. Wen er alvast aan.
Ik ben benieuwd wie hier slechter terecht gaat komen..
Ik heb een goed leven, op mijn manier.
En dat ik in Allah (subh.wt) geloof moet jou toch niets uitmaken als het jou toch niet interesseerd.
Je hebt het recht om te dromen. Eis niet dat we ze werkelijkheid maken.
Dit geloof is vredelievend, waarom denk jij anders dat er zoveel mannen en vrouwen bekeren tot Islam.
Je telt de dageljkse slachtoffers van je ideologie niet. Islam heeft bloedige grenzen en binnenterritoria.
Mensen bekeren omdat ze liever in een droomwereld dan de realiteit leven.
Wil je vreedzame dromen, wordt dan hippie.
dat de 1e vrouw het ermee eens moet zijn.
Instemmen of slaag totdat je het eens bent of gescheiden. Een vrouw is een machine voor baren en vuil werk in Islam.
Ik ga niet jouw manier van leven niet belachelijk maken,
Je maakt jezelf belachelijk, dat is al. Denk niet dat ik hetzelfde wil zijn als jij. Jaloersheid ken ik niet.
dames die mij welkom hebben geheten, dankjullie wel.
Eerlijk dat je toont dat je reeds doorhebt dat Islam gebaseerd is op volledige apartheid. Apartheid van sexe, ras, geloof.
Dat Allah (subh.w.t) met jullie tevreden mag zijn inshallah..
Allah is groot
Allah is prachtig
Allah heeft een pik
van 1m80

(is er snel op getrapt)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Allah is groot
Allah is prachtig
Allah heeft een pik
van 1m80

(is er snel op getrapt)

Ik kan er niks aan doen, maar ik lig plat onder de tafel.
Als allah een greintje humor heeft, lacht-ie zich toch ook een kriek?



Geen kogelbrieven sturen svp hé

Joannes
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Anna schreef:
Bovendien heb jij de cultuur van jouw Nederlandse voorouders en die van ons een gróte trap in de onderbuikt gegeven en ook daarom zie ik jou als mijn vijand en wil niks met je te maken hebben. Cultuur verrader ben je! :twisted:
Ik reageer nooit op je teksten,enkel als je wéér zo'n uitspraak doet als dit..
Jij wilt niks met 'ME' te maken hebben,maar wie zegt zij wel met jou?
Als ze haar bekeert tot de Islam is het toch haar probleem ?
Ze doet jou er toch persoonlijk geen kwaad mee??
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

souhaila

Kan je Nederlandse naam aannemen? Of is daar misschien 8) is mis mee voor een Arabische die in Nederland woont?
Anna schreef:
Bovendien heb jij de cultuur van jouw Nederlandse voorouders en die van ons een gróte trap in de onderbuikt gegeven en ook daarom zie ik jou als mijn vijand en wil niks met je te maken hebben. Cultuur verrader ben je!
Als jij een Marokkaanse, een Arasbische of wat ook bent zal je niet begrijpen wat ik bedoel met dat ME haar eigen cultuur, en de cultuur van haar voorouders vertrapt met haar Islam - en ja daar hebben wij zeker 'last van' want die Arabische cultuur hoort niet thuis in Europa, verpest ons mooie Europa - óveral waar 'moslims'gaan wonen. Met miljoenen en miljoenen die radikaal tegen de aanwezigheid van de Islam zijn.

Maar ik ben 'zeer happy' dat jullie moslima's allemaal achter het verkrachten van 'de profeet Mohammed' en zijn militairen staan, kindhuwelijken, pedofilie, stenigen, handenafhakken, veelwijverij (ook zo 'netjes Islam' :roll: oorlogvoeren ......goedkeuren.

En omdat jullie blijven volhouden 'hoe geweldig de Islam is' wijst dit aan wat voor soort vrouwen jullie zijn. :roll:

Wij zullen 'ME' die nog een groentje is toch moeten waarschuwen dat zij, haar aan aanstaande echtgenoot en hun eventuele kinderen indien zij de Islam willen verlaten vermoord mogen worden, want 'oh die Allah is toch zo tolerant en vergevingsdgezind' dat hij zijn ex-moslims laat vermoorden! :razz:

"Allah's Apostle said, The blood of a Muslim, who confesses that none has the right to be worshipped but Allah and that I am His Apostle, cannot be shed except in three cases: In Qisas for murder, a married person who commits illegal sexual intercourse and the one who reverts from Islam (apostate) and leaves the Muslims." 9:83:17

Elk moslimkind wordt met de doodstraf boven zijn/haar hoofd geboren. :redface:
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: hey

Bericht door Roelof »

ME schreef:Heb MEERDERE respectloze reacties gezien en quote's.
Dat vind ik jammer.
Er staan inderdaad MEERDERE respectloze quote's uit de koran op dit forum... :wink:
En ongelovigen zijn niet minder dan andere mensen, alleen ze zijn niet geleid.
'Ongelovigen' laten zich niet onderdrukken door de ideologie van een middeleeuwse pedofiele woestijnrover...
'Ongelovigen' gebruiken geen geweld in naam van een denkbeeldige god...
'Ongelovigen' proberen anderen niet hun religieuze wil door de strot te duwen...
'Ongelovigen' moorden niet omdat zij denken daar één of andere god een dienst mee te bewijzen...

Ens, enz...

De sekte waaraan jij jezelf hebt onderworpen denkt trouwens heel anders over 'ongelovigen':
een middeleeuwse pedofiele woestijnrover schreef:Hoofdstuk 2, vers 221:
En huw geen afgodendienaressen voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slavin is beter, dan een afgodendienares, ofschoon zij je mag behagen. En huw haar (gelovige vrouwen) niet aan afgodendienaren uit, voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slaaf is beter, dan een afgodendienaar, ofschoon hij je mag behagen. Zij noden tot het Vuur, maar God noodt je tot de Hemel en tot vergiffenis door Zijn gebod. En Hij maakt Zijn tekenen aan de mensen duidelijk, opdat zij lering zullen trekken.

Hoofdstuk 3, vers 110:
Gij (Moslims) bent het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; je gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in God. En, indien de mensen van het Boek hadden geloofd, zou het zeker beter voor hen zijn geweest. Sommigen hunner zijn gelovigen, maar de meesten hunner zijn overtreders.

Hoofdstuk 3, vers 118:
O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.

Hoofdstuk 2, vers 120:
En de Joden en de Christenen zullen je nooit welgezind zijn, tenzij je hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, God's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien je hun wensen volgt, nadat de kennis tot je is gekomen, zul je aan God Vriend noch Helper hebben.

Hoofdstuk 3, vers 85:
En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

Hoofdstuk 8, vers 22:
Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van God de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

Hoofdstuk 8, vers 55:
Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.
Wat vind jij daarvan?
Ik ben verloofd met een moslim.
Weten we in ieder geval de rede waarom jij jezelf hebt aangesloten bij een middeleeuwse woestijnsekte. :wink:


Welkom op faithfreedom ME, weet je ook waar faithfreedom voor staat?
ME
Berichten: 24
Lid geworden op: do jul 05, 2007 3:46 pm

selaam

Bericht door ME »

Dit is de quote van anna:

Kennelijk heb je iet veel scholing genoten want sinds wanneer is de Islam "een ras"?


Racistisch is niet alleen op ras, dat kan ook om geloofsovertuiging gaan of om sexuele voorkeur.
Dat zou jij toch moeten weten, aangezien jij daar mee bezig bent. :mad:


ook zeg je het volgende:

daarom zie ik jou als mijn vijand en wil niks met je te maken hebben.

OM MIJN GELOOF dus..
en als jij niks met mij te maken wil hebben, reageer dan ook niet :?


Ik lach me dood.. zo onwetend.. zo ongeleid..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wie het laatst lacht,lacht het best , beste ME.
Welkom op dit forum.
Open je ogen , je verstand, en je hart, en je zal zien dat dit hysterische lachje van je snel van je gezicht verdwenen zal zijn, en dat je straks met een rood beschaamd hoofd zal denken dat wij nog zo dom niet zijn.
Al de dingen waar jij Anna van beschuldigd slaan op jou, en niet op Anna.
Jij bent als westerse Moslima een schande voor onze cultuur, en een verrader.
Jij gaat binnenkort als baarmoeder voor Islam fungeren.
Dat ben jij van af nu. Een baarmoeder en slaaf van Allah.
Jij bent moslima omdat je een islamitisch vriendje hebt, en je bent gevallen voor mooie bruine ogen, zoete praatjes, en eigenlijk heb jij geen recht meer op onze westerse beschaving.
Jij moet een jaar stage lopen in Afghanistan, Iran of ME, en daarna praten we weer verder.

Ik wens je ondanks ik dit naar je geschreven hebt, toch een goede tijd op ons forum toe, en ik hoop dat je iets van ons zal leren.
Wij zullen weinig of niets van jou leren, dan heb ik na een paar posten van je al in de gaten.
Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

ME, uit de Vandale (toch een gerespecteerde bron):

ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

Dus, als je je bekeert tot de islam wordt je plots een ander ras ?????
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
ME
Berichten: 24
Lid geworden op: do jul 05, 2007 3:46 pm

ariel

Bericht door ME »

ariel,

Ik ben gevallen op zijn mooie ogen, dat wel.
Maar hij is GEEN praktiserende moslim.
Hij heeft er nooit iets over tegen mij gezegd.

Ik ben ZELF gaan zoeken, zonder dat hij dit wist.
En 1 dag voordat ik moslim ging worden, heb ik dit
hem verteld. En hij was verbaasd. Aangezien hij dit
niet had verwacht. Zoals het jullie keus is om niet te
geloven, is het de mijne dat ik wel geloof.

Ik doe alles wat het geloof mij verteld. Hij eigenlijk niet zo.
Het is niet gedwongen zoals veel mensen denken.

Een dienaar van Allah (subh.w.t.) ben ik zeker.
Dat het paradijs voor mij zal zijn inshAllah.

Mijn geloof is sterk, dus leren van jullie kan ik niet.
Inshallah dat jullie toch van mij gaan leren.

Ik ben bij een islam-site en daar is een nederlandse
bekeerd tot islam en die kwam van deze site.. dus.. wie weet. :lol:
ME
Berichten: 24
Lid geworden op: do jul 05, 2007 3:46 pm

ariel

Bericht door ME »

tjongejonge :lol:
Laatst gewijzigd door ME op vr jul 06, 2007 12:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Mijn geloof is sterk, dus leren van jullie kan ik niet.
Inshallah dat jullie toch van mij gaan leren.
je bedoelt :

Mijn hersenfunctie is reeds uitgeschakeld, dus terug normaal denken kan ik niet.
Hopelijk gaan jullie ook over tot het uitschakelen van jullie hersenfuncties.


.... :razz: :cool: weinig waarschijnlijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: ariel

Bericht door Thomas »

ME schreef:ariel,

Ik ben bij een islam-site en daar is een nederlandse
bekeerd tot islam en die kwam van deze site.. dus.. wie weet. :lol:
K.u.t. NOU BEN IK HIER OOK ONTMASKERT.

Met vriendelijke groet,

Aisha56

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: ariel

Bericht door Thomas »

ME schreef:ariel,

Ik ben gevallen op zijn mooie ogen, dat wel.
Maar hij is GEEN praktiserende moslim.
Hij heeft er nooit iets over tegen mij gezegd.

Ik ben ZELF gaan zoeken, zonder dat hij dit wist.
En 1 dag voordat ik moslim ging worden, heb ik dit
hem verteld. En hij was verbaasd. Aangezien hij dit
niet had verwacht. Zoals het jullie keus is om niet te
geloven, is het de mijne dat ik wel geloof.

Ik doe alles wat het geloof mij verteld. Hij eigenlijk niet zo.
Het is niet gedwongen zoals veel mensen denken.

Een dienaar van Allah (subh.w.t.) ben ik zeker.
Dat het paradijs voor mij zal zijn inshAllah.

Mijn geloof is sterk, dus leren van jullie kan ik niet.
Inshallah dat jullie toch van mij gaan leren.

Ik ben bij een islam-site en daar is een nederlandse
bekeerd tot islam en die kwam van deze site.. dus.. wie weet. :lol:
Verder zou ik maar eens inhoudelijk reageren op wat Ariel allemaal zegt..... Bijvoorbeeld:

Al de dingen waar jij Anna van beschuldigd slaan op jou, en niet op Anna.
Jij bent als westerse Moslima een schande voor onze cultuur, en een verrader.
Jij gaat binnenkort als baarmoeder voor Islam fungeren.
Dat ben jij van af nu. Een baarmoeder en slaaf van Allah.
Jij bent moslima omdat je een islamitisch vriendje hebt, en je bent gevallen voor mooie bruine ogen, zoete praatjes, en eigenlijk heb jij geen recht meer op onze westerse beschaving.
Jij moet een jaar stage lopen in Afghanistan, Iran of ME, en daarna praten we weer verder.
Laatst gewijzigd door Thomas op vr jul 06, 2007 9:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
ME
Berichten: 24
Lid geworden op: do jul 05, 2007 3:46 pm

Re: ariel

Bericht door ME »

Thomas schreef:
ME schreef:ariel,

Ik ben gevallen op zijn mooie ogen, dat wel.
Maar hij is GEEN praktiserende moslim.
Hij heeft er nooit iets over tegen mij gezegd.

Ik ben ZELF gaan zoeken, zonder dat hij dit wist.
En 1 dag voordat ik moslim ging worden, heb ik dit
hem verteld. En hij was verbaasd. Aangezien hij dit
niet had verwacht. Zoals het jullie keus is om niet te
geloven, is het de mijne dat ik wel geloof.

Ik doe alles wat het geloof mij verteld. Hij eigenlijk niet zo.
Het is niet gedwongen zoals veel mensen denken.

Een dienaar van Allah (subh.w.t.) ben ik zeker.
Dat het paradijs voor mij zal zijn inshAllah.

Mijn geloof is sterk, dus leren van jullie kan ik niet.
Inshallah dat jullie toch van mij gaan leren.

Ik ben bij een islam-site en daar is een nederlandse
bekeerd tot islam en die kwam van deze site.. dus.. wie weet. :lol:
Verder zou ik maar eens inhoudelijk reageren op wat Ariel allemaal zegt..... Bijvoorbeeld:

Al de dingen waar jij Anna van beschuldigd slaan op jou, en niet op Anna.
Jij bent als westerse Moslima een schande voor onze cultuur, en een verrader.
Jij gaat binnenkort als baarmoeder voor Islam fungeren.
Dat ben jij van af nu. Een baarmoeder en slaaf van Allah.
Jij bent moslima omdat je een islamitisch vriendje hebt, en je bent gevallen voor mooie bruine ogen, zoete praatjes, en eigenlijk heb jij geen recht meer op onze westerse beschaving.
Jij moet een jaar stage lopen in Afghanistan, Iran of ME, en daarna praten we weer verder.
Als jullie vinden dat dit op mij slaat.. prima. InshAllah dat ik niet terecht kom waar dat zij terecht komt.

Dacht dat er hier in Nederland vrijheid van geloofsovertuiging was.

Slaaf van Allah ben ik zeker. Al die dingen die Hij voor ons heeft gedaan, ik ben zeker bereid om er iets voor terug te doen.
Baarmoeder voor Islam..

Geen recht op onze westerse beschaving. HOEZO DISCRIMINATIE?? :shock:

Stage lopen hoef ik niet. Ga begin volgend jaar naar Irak.
Lekker naar mijn schoonfamilie.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Welkom, ME, dat je hier maar veel zult lezen en leren.
En ongelovigen zijn niet minder dan andere mensen, alleen ze zijn niet geleid.
Nee, precies, ze hebben geen leiband en muilkorf om, gelukkig niet. :wink:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Alba schreef:Welkom, ME, dat je hier maar veel zult lezen en leren.
En ongelovigen zijn niet minder dan andere mensen, alleen ze zijn niet geleid.
Nee, precies, ze hebben geen leiband en muilkorf om, gelukkig niet. :wink:
Het zijn ONGELEIDe projectielen.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Het zijn ONGELEIDe projectielen.
:D :D :D
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Anna schreef:
Kan je Nederlandse naam aannemen? Of is daar misschien is mis mee voor een Arabische die in Nederland woont?
Ik ben géén Arabische maar 100% Belgische..
Als je jezelf zo ergert aan mn Arabische naam noem me dan Steffi,
er zijn nog verschillende mensen op dit forum die me bij men andere naam noemen,maakt voor mij niet uit.

Anna schreef:
Als jij een Marokkaanse, een Arasbische of wat ook bent zal je niet begrijpen wat ik bedoel met dat ME haar eigen cultuur, en de cultuur van haar voorouders vertrapt met haar Islam

Nogmaals, ik ben geen Arabische,Marokkaanse,Chinese,Turkse of wat dan ook maar Belgische.Ik begrijp dat haar ouders misschien zoiets zouden zeggen tegen haar,maar dat jij je er zo aan ergert terwijl je niets met ME te maken hebt, begrijp ik niet.


Anna schreef:
en ja daar hebben wij zeker 'last van' want die Arabische cultuur hoort niet thuis in Europa, verpest ons mooie Europa - óveral waar 'moslims'gaan wonen
.

Maar waarom vinden jullie perse dat Europa niet voor moslims is?
Belgie is toch ook niet enkel voor Belgen( dan bedoel ik niet door paspoort maar je weet wel hoe ik het bedoel) ?
NIet enkel Arabische meisjes/jongens kunnen moslim(a)s zijn he?
Ook Belgische,Nederlandse,Duitse,ect ect ..
Dus waarom mag er volgens jou geen enkele moslim in Europ zijn?
Eerst zei je dat we moest opdonderen uit Nederland,nu is het al uit heel
Europa :roll: ?

Anna schreef:
En omdat jullie blijven volhouden 'hoe geweldig de Islam is' wijst dit aan wat voor soort vrouwen jullie zijn.
Ow ja ? wel, wat voor soort vrouw ben ik ?

Liefs,

Souhaila / Steffi heartbeat:
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Wel Steffi, het probleem is dat nergens ter wereld islam samengaat met andere religies en/of culturen.
Dit ligt aan de aard van het beestje dat zo graag "godsdienstvrijheid" promoot, maar wel voor niet-islamieten een tweederangspositie voorziet (extra belastingen, geen deelname aan het zakatsysteem (als dat dan de islamitische sociale zekerheid moet heten), allerlei andere beperkingen qua ambtelijke functies etc....

Nooit krijg ik van moslims een antwoord op mijn voorstel om hier in het niet-islamitische westen de moslims dezelfde status te geven als de islamieten voorzien voor de niet-islamieten in hun gebieden.

Niemand heeft hier problemen met hindus, boeddhisten, of weetikveel: net omdat die religies geen tweedrangsstatus voorzien voor niet-volgelingen.

Mijns inziens zouden al die bekeerlingetjes inderdaad minstens een paar jaar in zo'n islamitisch land moeten gaan wonen: daar kunnen ze toch niks op tegen hebben? Niks problemen meer met het dragen van hoofddoeken en/of andere inpaklakentoestanden, netjes naar de moskee, geen problemen meer met verloederde westerse vrouwen in hun buurt en nog veel minder met die geile westerse mannetjes waarvoor ze zich achter hun hoofddoeken moeten wegstoppen.

Een religie die apartheid predikt verdient niet beter dan dat de volgelingen in hun eigen habitat kunnen wonen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie