voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik kan wel een antwoorden geven op jouw gestelde vraag, Souhaila. '' Wat voor een soort vrouwen zijn we nou?'' Nou beste Souhaila, wij zijn de beste onder de mensen...omdat wij namelijk de Islam erkennen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

ME

Wees niet laf ME - duik niet weg geef s.v.p. antwoord op wat ik schrijf:

HEB JE DIE SURA'S EN HADIETH'S GELEZEN OVER HET MOGEN VERKRACHTEN VAN MOHAMMED VAN VROUWEN? Want daarin het bewijs dat jij een groentje bent en jezelf laat verlakken door die 'mooie Islam':

DE KORAN EN DE PROFEET STAAN HET VERKRACHTEN VAN VROUWEN TOE.

DE ISLAM STAAT VEELWIJVERIJ TOE.

DE KORAN STAAT KINDHUWELIJKEN TOE EN DE PROFEET WAS EEN PEDOFIEL DIE ZIJN SEXLUSTIGE BLIK AL LIET VALLEN OP EEN KIND VAN 6 JAAR.

DE KORAN STAAT HET GESELEN VAN MENSEN TOE (EERDER STOND DAARIN 'STENIGEN').

Lees goed:

DE ISLAM STAAT HET AFHAKKEN VAN DE HAND VAN DIEVEN TOE.

DE ISLAM STAAT OORLOGVOEREN TOE.

DE ISLAM GEBIEDT HET VERMOORDEN VAN AFVALLIGEN.

'Allah' IS VERGEVEN VAN HAAT, INTOLERANTIE, DISCRIMINATIE - EN JA dat RACISME.

DE KORAN/HADIETH'S STAAN VOL MET JODENHAAT, MET HAAT VOOR CHRISTENEN AFGEZIEN VAN DIE 'INFIDELS'.

Waar ben jij geweest Tante 'ME' geboren Nederlandse? Hebben jouw ouders je niet opgevoed in vrijheid; niet opgevoed met het HUMANISME dat wij kennen - want dat bestaat niet in de Islam - oh ja toch wel een beetje maar ALLEEN VOOR MOSLIMS want de rest in die dicriminerende, intolerante, haatdragende 'Islam' moet meer 'zakat' belasting betalen want dat zijn de Islam's APARTHEID 'dhimmies' die per gratie van molims slechts mogen blijven leven INDIEN ZIJ MEER BELASTING BETALEN.

Daarom, waar denk jij 22-jarige Tuttebel en Allahkwezeltje die niet verder denkt dan haar: 'ik geloof in een God' (doen christenen ook!) eigenlijk mee bezig is behálve jezelf in een Islamdwangbuis te stoppen
'heiliger dan jij' te spelen onder een hoofddoek en tegelijkertijd onze cultuur aan te vallen - en dan is madame heel verontwaardigd omdat ANDEREN haar 'niet netjes behandelen en geen respect tonen'.

Ga o.a. op het NRC handelsblad onder 'discussie' en wel 'gaat de Europese Cultuur verloren' lezen wat voor ravage JIJ aan helpt te richten in het Nederland van jouw voorouders, jouw ouders .... omdat ook jij door je knieën zinkt voor een loei-gevaarlijke 'religie' die er ALTIJD AL op uit was Europa te overwinnen - maar ook dat zal jij niet begrijpen waarom ik dit zeg. :roll:

Racistisch is niet alleen op ras, dat kan ook om geloofsovertuiging gaan of om sexuele voorkeur.
Dat zou jij
toch moeten weten, aangezien jij daar mee bezig bent.


Dat is pertinent niét waar want relligies vertegenwoordigen mensen van allerlei rassen. JIJ bent bezig met intolerantie, racisme, haat- en geweldprediken omdát je die Is-lam aanhangt! en ik laat mij toch echt niet kisten door watjes van vrouwen zoals jij die denken dat GOD :roll: zegt dat zij een stofdoek :roll: op hun kop :roll: moeten dragen als kuisheidsgordel :roll: t.b.v. moslimmannen want dan ken jij Nederlandse vrouwen niet want DIE laten zich niet kisten!
daarom zie ik jou als mijn vijand en wil niks met je te maken hebben. OM MIJN GELOOF dus..
Juist - en zoals uitgelegd want noch de Koran noch Mohammed deugen voor geen cent, en jij bent OM JOUW GELOOF en DOOR JOUW GELOOF mijn zelf-verklaarde vijand geworden en de vijand van MILJOENEN EUROPEANEN DIE TEGEN DE AANWEZIGHEID VAN DE ISLAM OPSTAAN.

Want jij zegt dan wel 'dat er veel bekeerlingen zijn' maar d.t.o. MILJOENEN EN MILJOENEN ..... in Europa die de Islam radikaal afwijzen
- en dan mag JIJ jezelf afvragen waarom dat zo is.

Als je in 'een God geloofd' - doe dat vooral - maar niet, nooit en te nimmer in die verderfelijke fascistoide 'religie'- de Islam!

En ik daag ook jouw imam uit op dit forum te komen om te KUNNEN weerleggen wat ik schrijf ondanks hun expertise in Islam 'taqqiya'.

Je mag jezelf doodschamen want er zijn MILJOENEN vrouwen die naar vrijheid snakken maar die allemaal opgedoekt worden in Islamitische landen.... met hen die vluchten naar Europa omdat zij niet gedwongen willen worden hoofddoeken en sluiers te MOETEN dragen.

Ga de aantallen boeken daarover lezen: o.a. Chadort Djavann's 'Weg met de sluier' (Iraanse van geboorte die nu in Parijs woont).

Ik heb zojuist het boek 'nog eenmaal mijn moeder zien' gelezen waarin twee meisjes, in Engeland geboren, toen zij 12 tot 14 jaar werden VERKOCHT WERDEN VOOR DE BRUIDSSCHAT DOOR HUN VADER :roll: VAN ongever Euro 3000 per meisje AAN TWEE YEMENITISCHE 'ECHTGENOTEN' en wat er met hen gebeurde.

Zo zijn er aantallen verhalen van vrouwen die zich 'met een moslim verloofde, hem trouwde, met hem vertrokken naar een Islamitisch land en toen begon het gedonder want dan komen zij terecht in een volledig Islamitische wereld en gaan zij anders piepen'.

Loei gevaarlijk ook voor vrouwen die met moslims trouwen die dubbele paspoorten hebben - zo ook hun kinderen - die zij dan ontvoeren naar het land van herkomst - en die vrouwen kunnen NIKS daartegen doen omdát zij dat tweede paspoort bezitten en 'onderdanen van dat land zijn'.

Een gewaarschuuwd mens telt voor twee 'ME'! Je hebt de keuze wat ik zeg naast je neer te leggen of het te gaan onderzoeken o.a. door onder de topic 'Afvallige moslims'te gaan lezen. Zo'n 75%' van bekeerlingen tot de Islam verlaten die weer nadat zij uitvonden wat die in haar Koran/hadieth's predikt en in werkelijkheid vooral voor vrouwen betekent.

Indien je engels kunt lezen zal ik 'Sahara's story' plaatsen waarin jij je hart kan ophalen aan het een en dat 'zo mooi is in Islamitische gemeenschappen met de Islam die dat goedkeurt'. :roll:

hier een korte maar ook wanhopige afvallige:
http://www.faithfreedom.org/forum/viewt ... 14&start=0

Please Help Me because I feel like I lost my everything. I sometimes think about killing myself.
I lived a very long time as a Muslim and everything-everybody in mylife is related to religion. I know that I can never convince my wife, any of my friends or my parents to be apostates; and I know that I will loose them very soon. But I don't wanna loose them. But I can NOT practice this false religion any more.


Ik schrijf niét in mijn belang maar dat van jouw, Nederland en haar cultuur want als je moslima wordt ben jij daarvoor gegarandeerd en voorgoed verloren. :oops:

Is dat wat je wilt? Je eigen Nederlandse cultuur naar de knoppen helpen? :twisted:
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Ik kan wel een antwoorden geven op jouw gestelde vraag, Souhaila. '' Wat voor een soort vrouwen zijn we nou?'' Nou beste Souhaila, wij zijn de beste onder de mensen...omdat wij namelijk de Islam erkennen.
Kijk hier..., een beste onder de mensen die kan liegen dat het gedrukt staat.
Een beste ender de mensen die andersdenkenden doodwenst.
Een beste onder de mensen die het lekker vind als mensen om het leven komen door de terreur van anderen die ook denken dat zij de beste onder de mensen zijn.

Het maakt niet uit hoe verrot je bent, als je maar buigt voor de ideologie van een pedofiele woestijnrover behoor je kennelijk tot de beste der mensen...

Heeft er iemand een kotszakje?
Ik krijg namelijk braakneigingen van zoveel arrogantie!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: hey

Bericht door Roelof »

Nog steeds geen antwoord gehad van onze ME...:
Roelof schreef:
ME schreef:Heb MEERDERE respectloze reacties gezien en quote's.
Dat vind ik jammer.
Er staan inderdaad MEERDERE respectloze quote's uit de koran op dit forum... :wink:
En ongelovigen zijn niet minder dan andere mensen, alleen ze zijn niet geleid.
'Ongelovigen' laten zich niet onderdrukken door de ideologie van een middeleeuwse pedofiele woestijnrover...
'Ongelovigen' gebruiken geen geweld in naam van een denkbeeldige god...
'Ongelovigen' proberen anderen niet hun religieuze wil door de strot te duwen...
'Ongelovigen' moorden niet omdat zij denken daar één of andere god een dienst mee te bewijzen...

Ens, enz...

De sekte waaraan jij jezelf hebt onderworpen denkt trouwens heel anders over 'ongelovigen':
een middeleeuwse pedofiele woestijnrover schreef:Hoofdstuk 2, vers 221:
En huw geen afgodendienaressen voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slavin is beter, dan een afgodendienares, ofschoon zij je mag behagen. En huw haar (gelovige vrouwen) niet aan afgodendienaren uit, voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slaaf is beter, dan een afgodendienaar, ofschoon hij je mag behagen. Zij noden tot het Vuur, maar God noodt je tot de Hemel en tot vergiffenis door Zijn gebod. En Hij maakt Zijn tekenen aan de mensen duidelijk, opdat zij lering zullen trekken.

Hoofdstuk 3, vers 110:
Gij (Moslims) bent het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; je gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in God. En, indien de mensen van het Boek hadden geloofd, zou het zeker beter voor hen zijn geweest. Sommigen hunner zijn gelovigen, maar de meesten hunner zijn overtreders.

Hoofdstuk 3, vers 118:
O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.

Hoofdstuk 2, vers 120:
En de Joden en de Christenen zullen je nooit welgezind zijn, tenzij je hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, God's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien je hun wensen volgt, nadat de kennis tot je is gekomen, zul je aan God Vriend noch Helper hebben.

Hoofdstuk 3, vers 85:
En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

Hoofdstuk 8, vers 22:
Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van God de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

Hoofdstuk 8, vers 55:
Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.
Wat vind jij daarvan?
Ik ben verloofd met een moslim.
Weten we in ieder geval de rede waarom jij jezelf hebt aangesloten bij een middeleeuwse woestijnsekte. :wink:


Welkom op faithfreedom ME, weet je ook waar faithfreedom voor staat?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

@Roelof.
Wie zegt dat ik het er mee eens ben? Ik vind niet dat de Moslims beter zijn dan de niet-Moslims alleen maar vanwege hun Islamitische achtergrond. Maar dat is wat de Islam zegt, en dan moet ik het maar accepteren en napraten.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

wij zijn de beste onder de mensen...omdat wij namelijk de Islam erkennen.
Hoogmoed, Lucifer is er voor uit de hemelen geworpen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:@Roelof.
Wie zegt dat ik het er mee eens ben? Ik vind niet dat de Moslims beter zijn dan de niet-Moslims alleen maar vanwege hun Islamitische achtergrond. Maar dat is wat de Islam zegt, en dan moet ik het maar accepteren en napraten.
Waarom moet dat?
Er is toch geen dwang binnen de islam volgens jou...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wie zegt dat ik het er mee eens ben? Ik vind niet dat de Moslims beter zijn dan de niet-Moslims alleen maar vanwege hun Islamitische achtergrond. Maar dat is wat de Islam zegt, en dan moet ik het maar accepteren en napraten.
Je vindt Islam het mooiste dat er is?
Hoeveel knopen heb je nu al in je tong en geest gecreerd door je volging van Islam.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: selaam

Bericht door tomc »

ME schreef:OM MIJN GELOOF dus..
en als jij niks met mij te maken wil hebben, reageer dan ook niet :?

Ik lach me dood.. zo onwetend.. zo ongeleid..
Voor iemand die ons "lager dan vuile beesten" vindt, heb je een grote mond vind ik, ME.
pedofielenboek 8:55 schreef:55. Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven:
http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/008.qmt.html#008.055

(in geval je wilt vertalingen vergelijken)

Dus wat is er waar :
1) jij noemt ons vuile beesten, en bent dus een raciste, in woord en daad
2) jij gelooft dat allah liegt in de koran, en bent dus geen moslim
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

De laffe 'ME' is al gevlucht want zij wil liever niet begrijpen wat wij zeggen over de Islam. Haar Islam is de versie: Suiker Islam zoals opgediend door imams in Nederland.

Hoe een Nederlandse vrouw door de knieën kan gaan voor die Arabische 'Allah' neus in het stof der aarde, met haar 'zondig haar' :razz: onder een hoofddoek, binnen een top macho vrouwonderdrukkende, fascistoide 'religie' , de Is-lam, gaat mijn begrip totaal te boven.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Hoe een Nederlandse vrouw door de knieën kan gaan voor die Arabische 'Allah' neus in het stof der aarde, met haar 'zondig haar' Razz onder een hoofddoek, binnen een top macho vrouwonderdrukkende, fascistoide 'religie' , de Is-lam, gaat mijn begrip totaal te boven.
Zij vindt, net zoals alle Moslims de droom belangrijker dan de realiteit.
Wij willen Moslims: scholing, economie en een betere levensstandaard geven. Moslims daarentegen willen enkel in een droomwereld leven.

Islam is een droom waaruit je niet kan ontwaken. Het ontwaken wekt ondraagbare schaamte op over het gedroomde. Dit is de val van Islam: geen andere oplossing dan verder dromen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:@Roelof.
Wie zegt dat ik het er mee eens ben? Ik vind niet dat de Moslims beter zijn dan de niet-Moslims alleen maar vanwege hun Islamitische achtergrond. Maar dat is wat de Islam zegt, en dan moet ik het maar accepteren en napraten.
Dus jij bent een raciste. Waarom het niet toegeven ? En jij bevestigd inderdaad dat elke moslim een racist is, of geen moslim is.

Zo simpel is het.

Maar maak jezelf niet wijs dat het daar stopt. Ga eens naar een voetbalmatch in anderlecht tussen turken en marokkanen. Live demonstraties elke vrijdagavond.

En dan is er darfur natuurlijk. Maar dat bestaat volgens Chaimae niet.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Chamae:
Wie zegt dat ik het er mee eens ben? Maar dat is wat de Islam zegt, en dan moet ik het maar accepteren en napraten.
Ga dit uitpluizen en je krijgt:
"Ik vind niet dat de Moslims beter zijn dan de niet-Moslims alleen maar vanwege hun Islamitische achtergrond."

gevolgd door:

Maar dat is wat de Islam zegt, en dan moet ik het maar accepteren

m.a.w.: 'Allah heeft mij geboden een raciste te zijn en dus MOET ik wel.

[color=darkred]"WANT IK MOET DE ISLAM NAPRATEN"[/color]

:roll2: :roll2:

Preciés wat wij zeggen dat jij doet - de Islampapagaaien :roll:
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Zoals ze zelf zegt het. Chaimae is eigenlijk geen raciste. Maar de islam vereist nu eenmaal dat ze wel racistisch is.

En dus wordt ze maar raciste.

"Alle niet-moslims zijn de laagste beesten" - "allah" in de koran, 8:55
ME
Berichten: 24
Lid geworden op: do jul 05, 2007 3:46 pm

selaam

Bericht door ME »

gevlucht ben ik zeker niet.

Ik ben niet iemand die de hele dag achter internet zit om naar jullie meningen te luisteren.

Daarbij wordt ik weer zoals hierboven allemaal te lezen is, belachelijk gemaakt.

Maar later zal ik inshAllah diegene zijn die lacht.
faith freedom: geloofs vrijheid.. hmm :roll:
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: selaam

Bericht door tomc »

ME schreef:Maar later zal ik inshAllah diegene zijn die lacht.
faith freedom: geloofs vrijheid.. hmm :roll:
Dus jij gaat lachen omdat je wilt dat mensen die jij "vuile beesten" noemt van zichzelf moeten vinden dat ze racisten zijn ?

Ik vrees dat het euhm ... iets anders gaat uitdraaien. Alle je stupiditeit slaat echt alles. Maar dat zijn we wel gewend van moslims in geval van kritiek. Red je gezicht, claim dat je "geloof sterker is nu" (wat betekend dat zelfs maar ? Dat je terrorist wordt ?) en laat je nooit meer zien. Dat is wat alle moslims hier vroeg of laat doen.

Alle je volgt nu eenmaal een racistische massamoordende genocidale massaverkrachtende pedofiel he. Dat is jouw "grote voorbeeld". Hoeveel success denk je dat je kan hebben met te gaan claimen dat hij geen racist is ? De pedofiele profeet is erger, veel veel erger, dan zelfs hitler (en laat ons niet vergeten dat hitler de steun had van de laatste kalief)

Vergeet niet wat jij als moslim moet doen als dit soort dingen gebeuren he : zie hoofdstuk 9, vers 111.
ME
Berichten: 24
Lid geworden op: do jul 05, 2007 3:46 pm

haha

Bericht door ME »

nee .. ik ga lachen als de dag des oordeels komt.
en de ongelovigen zo'n spijt zullen hebben.

faith freedom vetaalde ik omdat er hier geen vrijheid van geloof is.

Ik hoef mijn gezicht niet te redden, belangrijk is dat ik mijzelf red van het vuur.

En mijn imaan is al heel sterk al Hamdullilah..
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Jij hebt jezelf hier inderdaad wel belachelijk gemaakt. Sorry dat wij "vuile beesten" onszelf niet racistisch vinden, he. Alle dat is uiteraard volkomen onlogisch.

Jij bent een vrouw, en dus ga jij volgens de pedofiele profeet naar de hel. Jij bent immers vals, misleidend, dom, en gebrekkig in geloof.

En jij bent niet gewoon een vrouw ... maar jij praat ... vrijuit ... met vreemde mannen ... op het internet ... zonder supervisie. Ook dat is een doodzonde in islam (eigenlijk 2 doodzondes). Dus als jij jezelf echt van het vuur wilt redden, dan doe je nu zoals de pedofiele profeet vraagt, je voordeur op slot, en gooi je de sleutel weg. Vrouwen mogen immers hun huis niet uit (33:32-33 in het pedofielenboek), zelfs niet als ze verhongeren (zie hadith). Enkel kan hun niet geweigerd worden van onder begeleiding naar de moskee te gaan, op voorwaarde dat ze niets anders doen op weg ernaar & terug. Alle als je de pedofiele profeet zijn hel wilt vermijden ben je extreem slecht bezig meiske.

Ow en uiteraard doe je internet weg, en kijk je NOOIT tv. TV is namelijk afgoderij, en dus kufr. Ow en zeggen dat dat niet waar is, is shirk. Alle de hypocrisie van mensen als jij houdt gewoon niet op. Ik vond dat Chaimae erg was, maar vergeleken bij jouw is zij een heilige.

Of ga je dat ontkennen ?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

anna schreef: DE KORAN EN DE PROFEET STAAN HET VERKRACHTEN VAN VROUWEN TOE.

DE ISLAM STAAT VEELWIJVERIJ TOE.

DE KORAN STAAT KINDHUWELIJKEN TOE EN DE PROFEET WAS EEN PEDOFIEL DIE ZIJN SEXLUSTIGE BLIK AL LIET VALLEN OP EEN KIND VAN 6 JAAR.

DE KORAN STAAT HET GESELEN VAN MENSEN TOE (EERDER STOND DAARIN 'STENIGEN').

Lees goed:

DE ISLAM STAAT HET AFHAKKEN VAN DE HAND VAN DIEVEN TOE.

DE ISLAM STAAT OORLOGVOEREN TOE.

DE ISLAM GEBIEDT HET VERMOORDEN VAN AFVALLIGEN.

'Allah' IS VERGEVEN VAN HAAT, INTOLERANTIE, DISCRIMINATIE - EN JA dat RACISME.

DE KORAN/HADIETH'S STAAN VOL MET JODENHAAT, MET HAAT VOOR CHRISTENEN AFGEZIEN VAN DIE 'INFIDELS'.
Anna weet hoe het zit :D
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Faris schreef:
anna schreef: DE KORAN EN DE PROFEET STAAN HET VERKRACHTEN VAN VROUWEN TOE.

DE ISLAM STAAT VEELWIJVERIJ TOE.

DE KORAN STAAT KINDHUWELIJKEN TOE EN DE PROFEET WAS EEN PEDOFIEL DIE ZIJN SEXLUSTIGE BLIK AL LIET VALLEN OP EEN KIND VAN 6 JAAR.

DE KORAN STAAT HET GESELEN VAN MENSEN TOE (EERDER STOND DAARIN 'STENIGEN').

Lees goed:

DE ISLAM STAAT HET AFHAKKEN VAN DE HAND VAN DIEVEN TOE.

DE ISLAM STAAT OORLOGVOEREN TOE.

DE ISLAM GEBIEDT HET VERMOORDEN VAN AFVALLIGEN.

'Allah' IS VERGEVEN VAN HAAT, INTOLERANTIE, DISCRIMINATIE - EN JA dat RACISME.

DE KORAN/HADIETH'S STAAN VOL MET JODENHAAT, MET HAAT VOOR CHRISTENEN AFGEZIEN VAN DIE 'INFIDELS'.
Anna weet hoe het zit :D
U bent verdoemd O Faris!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: haha

Bericht door Roelof »

ME schreef:"belangrijk is dat ik mijzelf red van het vuur."
Dat soort van egoïsme is een veel voorkomend verschijnsel onder gelovige...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: selaam

Bericht door Iznogoodh »

ME schreef:gevlucht ben ik zeker niet.

Ik ben niet iemand die de hele dag achter internet zit om naar jullie meningen te luisteren.

Daarbij wordt ik weer zoals hierboven allemaal te lezen is, belachelijk gemaakt.

Maar later zal ik inshAllah diegene zijn die lacht.
faith freedom: geloofs vrijheid.. hmm :roll:
Je bent dan ook een mafkees.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

BaniIsrael schreef:
Faris schreef:
anna schreef: DE KORAN EN DE PROFEET STAAN HET VERKRACHTEN VAN VROUWEN TOE.

DE ISLAM STAAT VEELWIJVERIJ TOE.

DE KORAN STAAT KINDHUWELIJKEN TOE EN DE PROFEET WAS EEN PEDOFIEL DIE ZIJN SEXLUSTIGE BLIK AL LIET VALLEN OP EEN KIND VAN 6 JAAR.

DE KORAN STAAT HET GESELEN VAN MENSEN TOE (EERDER STOND DAARIN 'STENIGEN').

Lees goed:

DE ISLAM STAAT HET AFHAKKEN VAN DE HAND VAN DIEVEN TOE.

DE ISLAM STAAT OORLOGVOEREN TOE.

DE ISLAM GEBIEDT HET VERMOORDEN VAN AFVALLIGEN.

'Allah' IS VERGEVEN VAN HAAT, INTOLERANTIE, DISCRIMINATIE - EN JA dat RACISME.

DE KORAN/HADIETH'S STAAN VOL MET JODENHAAT, MET HAAT VOOR CHRISTENEN AFGEZIEN VAN DIE 'INFIDELS'.
Anna weet hoe het zit :D
U bent verdoemd O Faris!
is anna verdoemd, of de volgers van de koran.

wat anna schrijft komt toch uit de koran en waarom zijn jullie er tegen??
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: haha

Bericht door tomc »

Roelof schreef:
ME schreef:"belangrijk is dat ik mijzelf red van het vuur."
Dat soort van egoïsme is een veel voorkomend verschijnsel onder gelovige...
Er zijn ook mensen die gelovig zijn en Christelijk dogma aanvaarden, omdat het gewoon evident is dat dat een deugd is, dat dat de moreel juiste actie is om te nemen (er zijn zelfs best wat moslims die dat doen, zich goed realiserend dat dat inderdaad Christelijk dogma is, zelfs (misschien beter vooral) in Saudi Arabie zie je die mensen regelmatig opkomen).

Je moet geen Christen worden om de hel te vermijden. Zoals Jezus vertelt is het oordeel erg hard voor dat soort mensen. Christen moet je zijn omdat je weet dat het goed is om je zo te gedragen.

Waarom je moslim zou worden, is ook simpel : terreur. Tegen jouw. Maar zoals de Heer ons waarschuwde : terreur wordt erger als je eraan toegeeft, niet minder erg. Het is als een cocaine verslaving : doe dit of je zal lijden dat het geen naam heeft. En net zoals elke verslaafde weet elke moslim dat islam verkeerd is.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

nee .. ik ga lachen als de dag des oordeels komt.
en de ongelovigen zo'n spijt zullen hebben.
Ik hoef mijn gezicht niet te redden, belangrijk is dat ik mijzelf red van het vuur.
Ga die 'profeet Mohammed' dan even redden uit de Hel waarin hij al eeuwenlang brandt voor blasefemie, het vermoorden van mensen, het verkrachten van v rouwen. :drool:

Ga maar weer lekker door je knieën voor die Wrede, Intolerante, Discriminerende, Racistische, Oorlogvoerende 'Allah' met zijn smerige Arabier als 'profeet' - en donder vooral op naar dat 'heilige land' Saoedie Arabië kan jij je haart ophalen aan openbare excuties .... hebben wij geen last meer van jou in Nederland met je Arabische Islam kermis gedoe.


'Branden in het vuur'- moslims leven in doodsangst voor dat 'vuur' haha - dat doet jóuw 'God' die laat je verbranden in zijn ovens net zoals Hitler mensen liet verbranden!

Scheitbroek ben je Allahkwezel!
Plaats reactie