Nederlandse islam-website propageert moord en oorlogvoering

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Skeptic551
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 05, 2007 8:19 pm
Locatie: Nederland

Nederlandse islam-website propageert moord en oorlogvoering

Bericht door Skeptic551 »

Het ontbrak Jezus aan kracht en potentie om oorlog te voeren. Deze onmacht van Jezus verklaart ook waarom hij nooit lijfstraffen heeft toegepast, want het uitvoeren van straffen is een taak die voorbehouden is aan de gezagdrager en niet aan de gewone man, laat staan een onderdrukte minderheid. Daarom gaf hij geen gehoor aan de oproep van de schriftgeleerden om de overspelige vrouw te stenigen en zei hij tegen hen: “Wie van u zonder zonde is, werpe het eerst een steen naar haar.”
Dit vond ik op
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=875

Is dat nou normaal ?
De rest van de rubriek op de website roept gewoon op tot oorlogvoering tegen andersdenkenden.
En dan wordt er nog gevraagd hoe en waarom er terrorisme ontstaat ?
In de meeste godsdiensten geloof je nu ook al niet ...
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

oh my god ...pfff kunnen we niet iets doen hiertegn dat zulke sites worden geloten ofzo ???
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

maria20 schreef:oh my god ...pfff kunnen we niet iets doen hiertegn dat zulke sites worden geloten ofzo ???
Eigenlijk is het toestaan van deze uitingen OOK onderdeel van de vrijheid van meningsuituing.

Maar dat ze je irriteren en dat je vindt dat dit niet kan kan ik heel goed voorstellen en vind ik eigenlijk ook.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Gelijk heb je Maria,

sluiten die hap :twisted:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Vrijheid van meningsuiting staat bij jullie toch zo hoog in het vaandel? Of wordt er met twee maten gemeten?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:Vrijheid van meningsuiting staat bij jullie toch zo hoog in het vaandel? Of wordt er met twee maten gemeten?
Bij jouw daarentegen helemaal niet. Goede poging om de aandacht weer van jouw verdorven innerlijk af te leiden trouwens, Chaimae.

En weer typisch. Chaimae is hier niet op tegen. Heb jij nooit moeilijkheden met jezelf ? Alle je bent massamoord aan het verdedigen hier he.

Kan iemand mij eens vertellen waarom we niet het omgekeerde zouden doen ? Een site die aanmoedigd van moslims af te knallen op zicht ? Chaimae ? Zou dat racistisch zijn misschien ?

Waarom zouden we de nazi's niet afknallen in een poging woII te voorkomen ? Waarom zouden we de moslims niet afknallen in een poging woIII te voorkomen ? Je weet op voorhand dat er miljoenen slachtoffers gaan vallen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Wordt jij nooit moe van jezelf? Het constant lopen liegen dat Chaimae vast en zeker al wel gezoend heeft, sex heeft gehad met mannen etc.

Het wordt eens tijd dat je in die hersens van je graait, in plaats van je kont.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Chaimae schreef:Vrijheid van meningsuiting staat bij jullie toch zo hoog in het vaandel? Of wordt er met twee maten gemeten?

vrijheid van meningsuiting is iets anders dan mensen radicaal maken en brainwashen ..en ze aanzetten tot haat ..
kijk als een moslim zegt: ik haat joden ..denk ik : jammer heel erg ..maar zijn mening en goed recht..!!!!!
het wordt een heel ander verhaal als dat in een moskee tegn 2000 moslim mannen wordt gezegd die heel beinvloedbaar zijn en ook echt joden zo erg gaan haten dat ze ze dus maar gaan vermoorden ...!!!

dat is het verschil !!!

als een pastoor in de kerk zou zeggen: je moet joden haten zou ik ook vragen aan de kerk of ze die pastoor willen ontslaan !!!!
want dat is geen mening meer maar aanzetten tot geweld en haat..


zie je het verschil chaimae ..je mag best joden haten hoor als je maar niet anderen gaat brainwashen en ze aanzetten tot geweld en moord ...!!! en dat wordt op heel veel moslim sites duidelijk gedaan !!!!
the truth will set you free!!!!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

tomc schreef:
Chaimae schreef:Vrijheid van meningsuiting staat bij jullie toch zo hoog in het vaandel? Of wordt er met twee maten gemeten?
Bij jouw daarentegen helemaal niet. Goede poging om de aandacht weer van jouw verdorven innerlijk af te leiden trouwens, Chaimae.

En weer typisch. Chaimae is hier niet op tegen. Heb jij nooit moeilijkheden met jezelf ? Alle je bent massamoord aan het verdedigen hier he.

Kan iemand mij eens vertellen waarom we niet het omgekeerde zouden doen ? Een site die aanmoedigd van moslims af te knallen op zicht ? Chaimae ? Zou dat racistisch zijn misschien ?

Waarom zouden we de nazi's niet afknallen in een poging woII te voorkomen ? Waarom zouden we de moslims niet afknallen in een poging woIII te voorkomen ? Je weet op voorhand dat er miljoenen slachtoffers gaan vallen.
Ze heeft een punt. Of je dat nu leuk vindt of niet. Ze heeft gelijk..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Nee, ik snap het niet en hoef het ook niet te snappen. (moe) Als deze site het wilt doen, laat ze het dan ook doen. Sjeeezus, waar bemoeien jullie je ermee? Hier wordt gewoon met twee maten gemeten. Stelletje hypcrieten, munafiqien.

Leef en laat leven. Laat ze toch datgene doen waar ze zin in hebben. Jij zit er toch niet mee? Bemoei je met je eigen zaken en kijk eerst naar jezelf.
Laatst gewijzigd door Chaimae op di jul 10, 2007 6:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

naar boven schreef:
tomc schreef:
Chaimae schreef:Vrijheid van meningsuiting staat bij jullie toch zo hoog in het vaandel? Of wordt er met twee maten gemeten?
Bij jouw daarentegen helemaal niet. Goede poging om de aandacht weer van jouw verdorven innerlijk af te leiden trouwens, Chaimae.

En weer typisch. Chaimae is hier niet op tegen. Heb jij nooit moeilijkheden met jezelf ? Alle je bent massamoord aan het verdedigen hier he.

Kan iemand mij eens vertellen waarom we niet het omgekeerde zouden doen ? Een site die aanmoedigd van moslims af te knallen op zicht ? Chaimae ? Zou dat racistisch zijn misschien ?

Waarom zouden we de nazi's niet afknallen in een poging woII te voorkomen ? Waarom zouden we de moslims niet afknallen in een poging woIII te voorkomen ? Je weet op voorhand dat er miljoenen slachtoffers gaan vallen.
Ze heeft een punt. Of je dat nu leuk vindt of niet. Ze heeft gelijk..
Deze man haalt het bloed onder mijn nagels vandaan! Hij verkondigt allemaal leugens over Chaimae. Chaimae die neukt, Chaimae is scheinheilig, Chaimae zoent met mannen.

Wordt er strontziek van.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

@Maria.

Ik kan helaas niet op jouw PM reageren aangezien ik geen privé-berichten kan studeren. Jaja, ik ben een gevaar voor de Nederlandse samenleving. Maar ik zou heel graag met je willen afspreken, dat doen we dan wel na de vakantie, ik ga morgen namelijk naar Marokko.

Is dat goed?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

waar bemoeien jullie je ermee? Hier wordt gewoon met twee maten gemeten. Stelletje hypcrieten, munafiqien.
Vrijheid interesseert zich in alles, met al wat reilt en zeilt in het hele universum.
Dit is heel anders dan Islam waar je, je enkel met een beperkt stel voorschriften mag onderhouden.
ALs Islam ons zijn beperkingen, desnoods met geweld wil opleggen, no way.
Geen vrijheid van meningsuiting voor datggen wat daadwerkelijk vrijheid van meningsuiting poogt te vermooorden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Chaimae schreef:@Maria.

Ik kan helaas niet op jouw PM reageren aangezien ik geen privé-berichten kan studeren. Jaja, ik ben een gevaar voor de Nederlandse samenleving. Maar ik zou heel graag met je willen afspreken, dat doen we dan wel na de vakantie, ik ga morgen namelijk naar Marokko.

Is dat goed?

is goed lieverd!!!!

prettige vakantie en wel terug komen he!!!!

:rongue: heartbeat:
the truth will set you free!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

maria20 schreef:
Chaimae schreef:@Maria.

Ik kan helaas niet op jouw PM reageren aangezien ik geen privé-berichten kan studeren. Jaja, ik ben een gevaar voor de Nederlandse samenleving. Maar ik zou heel graag met je willen afspreken, dat doen we dan wel na de vakantie, ik ga morgen namelijk naar Marokko.

Is dat goed?

is goed lieverd!!!!

prettige vakantie en wel terug komen he!!!!

:rongue: heartbeat:
Je krijgt mijn nummer na de vakantie wel, en dan spreken we wel wat af.

Dankje he. Ook jij een prettige vakantie toegewenst. (L)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Oproepen tot haat en geweld valt écht niet onder de noemer "vrijheid van meningsuiting".
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
naar boven schreef:
tomc schreef: Bij jouw daarentegen helemaal niet. Goede poging om de aandacht weer van jouw verdorven innerlijk af te leiden trouwens, Chaimae.

En weer typisch. Chaimae is hier niet op tegen. Heb jij nooit moeilijkheden met jezelf ? Alle je bent massamoord aan het verdedigen hier he.

Kan iemand mij eens vertellen waarom we niet het omgekeerde zouden doen ? Een site die aanmoedigd van moslims af te knallen op zicht ? Chaimae ? Zou dat racistisch zijn misschien ?

Waarom zouden we de nazi's niet afknallen in een poging woII te voorkomen ? Waarom zouden we de moslims niet afknallen in een poging woIII te voorkomen ? Je weet op voorhand dat er miljoenen slachtoffers gaan vallen.
Ze heeft een punt. Of je dat nu leuk vindt of niet. Ze heeft gelijk..
Deze man haalt het bloed onder mijn nagels vandaan! Hij verkondigt allemaal leugens over Chaimae. Chaimae die neukt, Chaimae is scheinheilig, Chaimae zoent met mannen.

Wordt er strontziek van.
Chaimae liegt.... :mrgreen:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

circe schreef:Oproepen tot haat en geweld valt écht niet onder de noemer "vrijheid van meningsuiting".
Toch wel. Het is een nare variant ervan, maar het valt eronder.
Anders is het geen vrije meningsuiting meer, maar beperkte meningsuiting.
Skeptic551
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 05, 2007 8:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Skeptic551 »

naar boven schreef: Toch wel. Het is een nare variant ervan, maar het valt eronder.
Anders is het geen vrije meningsuiting meer, maar beperkte meningsuiting.
"naar boven"' is niet goed op de hoogte, de wet stelt beperkingen er aan,
onder andere is uitlokking van misdrijf geen onderdeel van de vrijheid van meningsuiting.

De wet beperkt dit dus.

Alleen, het overheidsoptreden is zeer langzaam en inconsequent.
Wanneer ik zou suggereren dat discriminatie en geweld tegen gelovigen van een religie gewenst is, word ik vrij snel aangepakt hiervoor.
Mensen die anti-Joodse pamfletten maken, worden snel vervolgd.
Ook anti-allochtonen propaganda wordt van overheidswege gauw tegengegaan.

Aanhangers van religies die discriminerende oproepen doen tegen anderen die niet als gelovigen bekendstaan,
mogen in Nederland heel veel meer en worden hier bijna nergens voor aangepakt.
Het gelijkstellen van homo's met criminelen is voor gelovigen in Nederland praktisch toegestaan,
voor anderen niet.
In de meeste godsdiensten geloof je nu ook al niet ...
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Skeptic551 schreef:
naar boven schreef: Toch wel. Het is een nare variant ervan, maar het valt eronder.
Anders is het geen vrije meningsuiting meer, maar beperkte meningsuiting.
"naar boven"' is niet goed op de hoogte, de wet stelt beperkingen er aan,
onder andere is uitlokking van misdrijf geen onderdeel van de vrijheid van meningsuiting.

De wet beperkt dit dus.

Alleen, het overheidsoptreden is zeer langzaam en inconsequent.
Wanneer ik zou suggereren dat discriminatie en geweld tegen gelovigen van een religie gewenst is, word ik vrij snel aangepakt hiervoor.
Mensen die anti-Joodse pamfletten maken, worden snel vervolgd.
Ook anti-allochtonen propaganda wordt van overheidswege gauw tegengegaan.

Aanhangers van religies die discriminerende oproepen doen tegen anderen die niet als gelovigen bekendstaan,
mogen in Nederland heel veel meer en worden hier bijna nergens voor aangepakt.
Het gelijkstellen van homo's met criminelen is voor gelovigen in Nederland praktisch toegestaan,
voor anderen niet.
Als de wet de meningsuiting beperkt, bestaat vrije meningsuiting dus niet. En dat is precies wat ik schreef..

Dat de beperkingen in praktijk niet functioneren bewijst alleen maar dat het gevaarlijk is om te proberen de meningsuiting te reguleren.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als de wet de meningsuiting beperkt, bestaat vrije meningsuiting dus niet. En dat is precies wat ik schreef..
Muggezifter.
Ga in de Islamterritoria je vrije meningsuiting beoefenen.
Tolerantie feldt niet voor de intoleranten.
Vrije meningsuiting geldt niet voor diegenen die deze willen afnemen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie