Overspelige man gestenigd in Iran

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Overspelige man gestenigd in Iran

Bericht door sprot »

Een man die schuldig was bevonden aan overspel is in een dorp in de provincie Qazvin in het noordwesten van Iran ter dood gebracht door steniging. Het is voor het eerst in vijf jaar dat Teheran officieel gewag maakt van een steniging. Het vonnis werd toegepast omdat het definitief was volgens een woordvoerder van Justitie in Teheran, Alireza Jamshidi. Dat zou betekenen dat het hooggerechtshof met de executie instemde.

In 2002 verbood de belangrijkste juridische autoriteit, de ayatollah Mahmoud Hashemi Shahrudi dit soort executies. Tot dinsdag werd officieel ontkend dat die nog voltrokken werden. De veroordeelde wordt met gebonden handen voor een groot deel in het zand begraven en dan door omstanders gestenigd. Weet de veroordeelde zich uit zijn positie te bevrijden dan moet hij worden vrijgelaten. (anp/hln)
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Overspelige man gestenigd in Iran

Bericht door Thomas »

sprot schreef:Een man die schuldig was bevonden aan overspel is in een dorp in de provincie Qazvin in het noordwesten van Iran ter dood gebracht door steniging. Het is voor het eerst in vijf jaar dat Teheran officieel gewag maakt van een steniging. Het vonnis werd toegepast omdat het definitief was volgens een woordvoerder van Justitie in Teheran, Alireza Jamshidi. Dat zou betekenen dat het hooggerechtshof met de executie instemde.

In 2002 verbood de belangrijkste juridische autoriteit, de ayatollah Mahmoud Hashemi Shahrudi dit soort executies. Tot dinsdag werd officieel ontkend dat die nog voltrokken werden. De veroordeelde wordt met gebonden handen voor een groot deel in het zand begraven en dan door omstanders gestenigd. Weet de veroordeelde zich uit zijn positie te bevrijden dan moet hij worden vrijgelaten. (anp/hln)
Barbarisme is nog een veel te mooi woord voor dit soort wantoestanden.

Islam = vrede!!!!!
(en als je het niet gelooft.........)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Het is zijn eigen schuld! Het is beter zo. Beter de straf hier dan in het Hiernamaals, want die zal vele malen pijnlijker zijn.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:Het is zijn eigen schuld! Het is beter zo. Beter de straf hier dan in het Hiernamaals, want die zal vele malen pijnlijker zijn.
ho? het is het één of het ander? Na steniging ga je dus regelrecht naar de 72 hoeren?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Chaimae schreef:Het is zijn eigen schuld! Het is beter zo. Beter de straf hier dan in het Hiernamaals, want die zal vele malen pijnlijker zijn.
Prachtig dat je zulke barbarijen goedkeurt ...
We zullen alvast beginnen met Souhalia haar (ex)-liefje !!!!! Kwestie van hem te sparen voor een ergere straf in het hiernamaals!!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

sprot schreef:
Chaimae schreef:Het is zijn eigen schuld! Het is beter zo. Beter de straf hier dan in het Hiernamaals, want die zal vele malen pijnlijker zijn.
Prachtig dat je zulke barbarijen goedkeurt ...
We zullen alvast beginnen met Souhalia haar (ex)-liefje !!!!! Kwestie van hem te sparen voor een ergere straf in het hiernamaals!!
Die verdient meer dan dat! Als dat mijn liefje was had ik eerst heel Antwerpen met zijn hoofd gedweild, vervolgens zijn leven zuur gemaakt.

Het is moeilijk leven met Chaima.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Chaimae schreef:
sprot schreef:
Chaimae schreef:Het is zijn eigen schuld! Het is beter zo. Beter de straf hier dan in het Hiernamaals, want die zal vele malen pijnlijker zijn.
Prachtig dat je zulke barbarijen goedkeurt ...
We zullen alvast beginnen met Souhalia haar (ex)-liefje !!!!! Kwestie van hem te sparen voor een ergere straf in het hiernamaals!!
Die verdient meer dan dat! Als dat mijn liefje was had ik eerst heel Antwerpen met zijn hoofd gedweild, vervolgens zijn leven zuur gemaakt.

Het is moeilijk leven met Chaima.
En moest het nu eens uw broertje zijn ?
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

sprot schreef:
Chaimae schreef:
sprot schreef: Prachtig dat je zulke barbarijen goedkeurt ...
We zullen alvast beginnen met Souhalia haar (ex)-liefje !!!!! Kwestie van hem te sparen voor een ergere straf in het hiernamaals!!
Die verdient meer dan dat! Als dat mijn liefje was had ik eerst heel Antwerpen met zijn hoofd gedweild, vervolgens zijn leven zuur gemaakt.

Het is moeilijk leven met Chaima.
En moest het nu eens uw broertje zijn ?
Mijn broertje doet niet aan vriendinnetjes, maar mocht ik ooit vernemen dat hij een haram-realtie heeft dan zwaait er wat. Of ik ga hem chanteren...
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
sprot schreef:
Chaimae schreef: Die verdient meer dan dat! Als dat mijn liefje was had ik eerst heel Antwerpen met zijn hoofd gedweild, vervolgens zijn leven zuur gemaakt.

Het is moeilijk leven met Chaima.
En moest het nu eens uw broertje zijn ?
Mijn broertje doet niet aan vriendinnetjes, maar mocht ik ooit vernemen dat hij een haram-realtie heeft dan zwaait er wat. Of ik ga hem chanteren...
De vraag was dus Chaimae: Zou jij je broertje ook laten steningen als je hem betrapte (of een vermoeden hebt van) op overspel.....

Of stel dat je vader een (sexuele) relatie met een andere vrouw hebben gehad, zou je hem dan laten stenigen???
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Als dat is wat Allah zegt dan dient het te worden uitgevoerd. Maar dat zal nooit gebeuren, en bovendien kennen we hier in NL geen doodstraf door middel van steniging. En Mohammed zei expliciet dat men zich aan de wetten van een land dient te houden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:Als dat is wat Allah zegt dan dient het te worden uitgevoerd. Maar dat zal nooit gebeuren, en bovendien kennen we hier in NL geen doodstraf door middel van steniging. En Mohammed zei expliciet dat men zich aan de wetten van een land dient te houden.
Dus als jullie in Iran zouden wonen zou je het goedkeuren......

Je broer of je vader tot hun middel vastgebonden tot hun middel in de grond. Stenen komen van alle kanten op hen af, slaan langzaam maar zeker het leven uit hun lichamen. Na een half uur zullen ze wel bezweken zijn aan de stenenregen.

EN DAT KEUR JIJ GOED CHAIMAE.
Je moet wel een goed zieke geest hebben als dat zo is.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae, ik vind je nog steeds walgelijk.
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:Chaimae, ik vind je nog steeds walgelijk.
Nee dat is de Islam, wat betreft het stenigen van mensen. Ik volgs slechts de Islam.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:
Monique schreef:Chaimae, ik vind je nog steeds walgelijk.
Nee dat is de Islam, wat betreft het stenigen van mensen. Ik volgs slechts de Islam.
Islam is dus walgelijk en jij niet?

m.a.w.... Hitler was walgelijk ..maar... zijn volgers niet?
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Soms kunnen de volgers niet anders Of gaan bepaalde dingen in tegenstrijd met mekaar. Het hart zegt wat anders dan je verstand.


Volg je hart...
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Soms kunnen de volgers niet anders
Volgelingen "kunnen" alleen niet anders wanneer het pistool tegen de slaap gezet wordt. En zelfs dan hebben ze nog een keus.
Of gaan bepaalde dingen in tegenstrijd met mekaar.
Zoals?
Het hart zegt wat anders dan je verstand.

Volg je hart...
Je zegt dus dat je hart walgelijk is?
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Het hart zegt wat anders dan je verstand.
Je hart is bij Islam. Blind van verliefdheid op Mohammed en Allah.
Je hart is ijskoud, meedogenloos en dor. Geen vonkje ware liefde kan er ooit een vuur van mededogen voor je medemens in ontsteken.

Je eigen broer, zou je eerst chanteren, als dit niet genoeg opbrengt hem overleveren aan een wrede dood door steniging.
Snap jij echt niet dat Islam van je een monster aan het maken is. (gemaakt heeft, zonder weg terug).
Waar is dat lief en vriendelijk meisje gebleven dat hier begon te posten?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

@BFA.

Het is ondenkbaar dat Allah wraakzuchtig is, Allah spoort de mensen aan om geen wraak te nemen op hun vijanden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Het is ondenkbaar
Meer je best doen, je bent toch hoogbegaafd.

Haat en wraak uit zich in het opstellen van onnodige regels, die je anderen als juk laat dragen. Met de vernietiging van het individu als gevolg.

Allah doet niets meer dan het minutieus regelen en controleren van het leven van Moslims. Hoe noemt dit dan.

Waar haat en wraak het individu onderwerpen en vernietigen uit liefde zich juist door het respect voor dit individu.
ALlah kent en respecteerd geen individu als er niet via chantage iets uit te halen valt. Al de rest is Ummahworst.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chaimea, je bent niet helemaal lekker. Ik zag de beelden op het internet van dat meisje laatst. Het arme kind.

Dat is barbaars, Chaimae, dat is onmenselijk. Jou Rabb is toch genadevol? Juis ja, dat zie ik. Éen fout en hup een steen tegen je kop.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Iran bevestigt steniging overspelige man
De Iraanse autoriteiten hebben bevestigd dat een wegens overspel veroordeelde man vorige week ter dood is gebracht door middel van steniging. Regeringswoordvoerder Ali Reza Jamshidi zei dat de veroordeelde, Jafar Kiani, donderdag in het dorp Aghchekand, tweehonderd kilometer ten westen van de hoofdstad Teheran, ter dood was gebracht. Het is jaren geleden dat van officiële zijde zo'n terechtstelling is erkend.

Sharia
Doodvonnissen worden in Iran uitgevoerd nadat zij door het hooggerechtshof zijn bevestigd. Jamshidi weidde niet uit, maar volgens de sharia wordt een mannelijke veroordeelde tot zijn middel begraven en een vrouwelijke tot haar nek. Op overspel staat volgens de sharia steniging.

Ook partner zat elf jaar gevangen
Twee weken geleden, na protesten vanuit de internationale gemeenschap, besloten de autoriteiten de terechtstelling van Kiani en diens vrouwelijke partner, Mokarrameh Ebrahimi, op te schorten. Of al een datum voor de steniging van Ebrahimi is vastgesteld is onbekend. Het paar zou elf jaar gevangen hebben gezeten.

Schending internationaal recht
Hoge Commissaris voor de Mensenrechten Louise Arbour van de Verenigde Naties veroordeelde de voltrekking van het vonnis. Arbours woordvoerder José Diaz zei dat de steniging kennelijk had plaatsgevonden ondanks een moratorium op deze straf sinds 2002. Diaz noemde de steniging een "duidelijke schending van het internationaal recht". (novum/hln)
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Volkomen achterlijk die islam.
Amorele atheistische nitwit
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Monique schreef:
Chaimae schreef:
Monique schreef:Chaimae, ik vind je nog steeds walgelijk.
Nee dat is de Islam, wat betreft het stenigen van mensen. Ik volgs slechts de Islam.
Islam is dus walgelijk en jij niet?

m.a.w.... Hitler was walgelijk ..maar... zijn volgers niet?
Gotogotogot, Chaimae, wat ben jij toch kleingeestig, leer uit je geschiedenisboekjes nog eens wat de Duitse, klasse A, oorlogsmisdadigers zeiden ter verweer, voordat ze opgehangen werden,: BEFEHL IST BEFEHL, en jij verkondigt precies hetzelfde.
Jij hebt echt hulp nodig......... :roll:


Joannes
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Joannes schreef:
Monique schreef:
Chaimae schreef: Nee dat is de Islam, wat betreft het stenigen van mensen. Ik volgs slechts de Islam.
Islam is dus walgelijk en jij niet?

m.a.w.... Hitler was walgelijk ..maar... zijn volgers niet?
Gotogotogot, Chaimae, wat ben jij toch kleingeestig, leer uit je geschiedenisboekjes nog eens wat de Duitse, klasse A, oorlogsmisdadigers zeiden ter verweer, voordat ze opgehangen werden,: BEFEHL IST BEFEHL, en jij verkondigt precies hetzelfde.
Jij hebt echt hulp nodig......... :roll:


Joannes
Moslims die overspel plegen hebben hulp nodig. Het is niet toegstaan overspel te plegen en daar heeft Allah zo Zijn redenen voor. Als je liefde voor Allah daadwerkelijk zo groot is dan hou je er je gewoon aan. Als je van Allah houdt en Hem vreest.

De straf voor de mensen die overspel hebben gepleegd in het Hiernamaals is niet mis, Joannes. Lees het anders maar even na.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Sprot

Heb jij s.v.p. de 'link' daarvoor/waar heb jij dit gelezen?
Plaats reactie