opvatting over de hel, bij islamieten

Moderator: M

Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

opvatting over de hel, bij islamieten

Bericht door Joannes »

Hierna een opvatting over de hel, van Chaimae, op het moslimaforum.
Haar pseudoniem is Islamitische C.

Heb je dan een geperverteerde geest, of wat?
Islamitische C.



Geregistreerd op: 05 Jun 2007
Berichten: 87

Geplaatst: Zo Jun 10, 2007 16:33 Onderwerp: Een kijkje in de Hel.

--------------------------------------------------------------------------------

De Hel zal die dag met 70.000 teugels worden aangesleept en elke teugel zal door 70.000 engelen getrokken worden. De zon en de maan zullen samen met andere dingen die aanbeden werden naast Allah in de Hel geworpen worden op de Dag der Opstanding. Degene die voor de Hel bestemd is zal zo groot verschijnen dat alleen zijn kies even groot is als de berg Uhud. Het afstand tussen de twee schouders van een ongelovige in de Hel zal zijn als een reis van drie dagen afgelegd door een snelle ruiter. Zijn zitplaats zal zo groot zijn als van Mekkah tot Madinah [Dat is ongeveer 500 km]. De bovenste gedeelte van zijn arm zal als Al Bayda zijn, zijn dij zal als Warqaan zijn. De ligtste bestraffing is dat je in schoenen moet staan waarbij je hersenen beginnen te koken, denkende dat hij de zwaarste straf ondergaat. De dikte van de huid van een pmgelovige in de Hel zal 35 meter zijn, zodat hij de pijn sterker voelt.

Het Vuur van de Hel is 69 keer heter dan het vuur die wij kennen op aarde. Allah heeft 19 engelen als bewakers gesteld over de Hel, elk van die engelen kan de Hele mensheid alleen aan. De brandstof van de Hel bestaat uit mensen en stenen, alles wat je erin werpt is zijn brandstof. In de Hel zullen verschrikkelijk hete winden zijn, niet koel en ze zullen niet Helpen tegen de hitte van de Hel zelf. De mensen van het Paradijs zullen kokend water drinken, en het zal over hun gezichten worden gegoten. Dat zullen ze drinken en het zal op ze gegooid worden tot het hun zijkanten bereikt en hun ingewanden eruitvallen. De schaduwen zijn van zwarte rook, die de gezichten zullen bedekken, mensen zullen met zwarte gezichten rondgesleurd worden in de Hel.

Allah heeft de Hel 1.000 jaar laten branden, toen werd het vuur rood. Dan liet Allah het nog 1.000 jaar branden toen werd het vuur wit. En dan liet Allah hem nog een keer 1.000 jaar branden zodat het vuur zwart werd, en het is nu zwart. De Hel heeft vier muren, elke muur is zo groot dat je een reis van 40 jaar moet maken om van de ene kant naar de andere kant te gaan. De gevangenen van de Hel zullen met zware ijzeren vastgeketend worden. Indien je een zo'n ketting om aarde zou zetten zouden de mensheid en jin's samen er niet in slagen het op te tillen. En als je het op een berg zou plaatsen zou die berg uitteen vallen. De huiden zullen vervangen worden nadat ze zijn geroosterd, zodat ze steeds opnieuw de pijn proeven, en de dood bestaat niet daar. De Helbewoners zullen 70.000 keer per dag geroosterd worden, en steeds zullen ze opnieuw hersteldt worden.
De Hel zal niet gevuld worden totdat Allah zijn 'Voet' erin stopt en het zal schreeuwen, 'Genoeg, Genoeg!'. In het Vuur zullen de gezichten verschrompelen, de mensen zullen om de dood schreeuwen, maar alle gebeden zullen niet verhoord worden. De bewoners van de Hel zullen gewaden dragen, die Allah uit het vuur van de Hel zal snijden, speciaal voor hun. De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en in de Hel geslingerd, met hun gezichten tegen de grond. De harten zullen verminkt worden en vegaan, het vuur van de Hel zal erover heen gaan en niets onverteerd en ongeraakt laten. Wanneer de ongelovigen het Vuur zien, zullen ze om vernietiging schreeuwen en huilen totdat hun tranen op zijn en bloed tranen. Er zullen kuilen ontstaan boven hun wangen en in de grond door de tranen. De Helbewoners zullen zoveel huilen dat er een schip zou kunnen drijven op iemand's tranen.
De zwarte gezichten van de Helbewoners zullen er gruwelijk uitzien als één van hen op aarde werd getoond zou iedereen sterven van de schrik. De bovenlip van de Helbewoner zal zijn gezicht bedekken en zijn onderlip zal tot zijn navel hangen. De tongen van hen zullen op de grond slepen zodat een ander Hel bewoner erop zal lopen. De voeten van een Mujahid die bedekt zijn door stof op Jihad zullen de Hel niet raken zei de Profeet, Allah's vrede en zegen zij met hem. Een traan gelaten uit vrees voor Allah kan een Oceaan van vuur doven. Ze zullen Addarie eten, dat is een doornige plant dat bekend staat als Ash Shubruq en het groeit in Hijaaz. En ze zullen uit de boom van Zaqqoem eten. Een boom die uit de bodem der Hel ontspringt. De trossen er van zijn als de koppen van duivels. Wanneer ze hun buiken ermee gevuld hebben begint het te koken, waaraan ze zwaar zullen lijden. In de Hel zitten slangen en scorpioenen, als ze je bijten zal je 40 jaar lijden.

Ze zullen met hete roeden geslagen worden. En als ze hebben gegeten zullen ze dorst krijgen en drinken uit kokend water zoals dorstige kamelen, het zal hun ingewanden openscheuren. Als één druppel van de Zaqqoem op aarde zou vallen, dan zouden alle bewoners van de aarde en hun voedsel vernietigd zijn. Nog iets dat ze zullen eten is Al Gasleen, de spoelsel van wonden, pus. Als je een steen in de Hel zou gooien, zou het 70 jaar duren voor het de bodem zou raken. En het zweet van de mensen van de Hel zullen ze drinken, en ook degenen die op aarde alcohol dronken onder de moslims. Als je een Helbewoner uit het vuur van de Hel haalt en hem hier op op het vuur gooit, dan zal hij rustig slapen. En ijskoude, verschrikkelijk stinkende, dranken zullen ze opdrinken. En Almuhl zullen ze drinken, het is als kokend olie en wanneer het dicht bij iemand gezicht is gebracht, zal het huid van zijn gezicht eraf vallen.
Aldus Mijn zuster in islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Zielig hoor , dat Moslims dit geloven. :cry:
Kan iemand zich voorstellen dat als er een liefde volle God bestaat , hij dit zijn creatie aan zou doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Wow, hier is écht veel fantasie voor nodig om dit te verzinnen! Nou Ariel, het ziet er niet al te best uit voor ons, zo te zien :(
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Inderdaad Ilona. :mad:
Allah is een lekker ventje. Nog erger dan Hitler.
Wat een sadist. Geen wonder dat Moslims heel bang zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

De bovenlip van de Helbewoner zal zijn gezicht bedekken en zijn onderlip zal tot zijn navel hangen. De tongen van hen zullen op de grond slepen zodat een ander Hel bewoner erop zal lopen.
Zie je het voor je???? Hoe verzinnen ze het?
alleen dat is al de moeite waard om de hel in te gaan.... DAT moet ik zien... :drool:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Je kan zeggen wat je wilt. :?
De schrijver van dit literaire hoogstandje heeft wel nagedacht.
‘De dikte van de huid van een pmgelovige in de Hel zal 35 meter zijn, zodat hij de pijn sterker voelt.”

Eén foutje…Hoe kunnen andere gevangenen over onze tong lopen als we vastgeketend zitten?
Over dit probleem moet de schrijver nog even nadenken. :shock:
Hij vind er wel wat op. Daar ben ik zeker van.

:razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Spot maar lekker door, als het te laat is, dan zul je niet meer lachen.
Misschien denk je dan wel even terug aan deze vrijdag, de 13e van juli, waar jullie mede via Johannes door Chaimae met jullie neus op de waarheid van de hel werden gedrukt.
Allah is de Alwetende!
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ashadoe schreef:Spot maar lekker door, als het te laat is, dan zul je niet meer lachen.
Misschien denk je dan wel even terug aan deze vrijdag, de 13e van juli, waar jullie mede via Johannes door Chaimae met jullie neus op de waarheid van de hel werden gedrukt.
Eerder met de neus op het feit dat Chaimae lichtelijk geschift is, net zoals jij.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Iznogoodh schreef:
Ashadoe schreef:Spot maar lekker door, als het te laat is, dan zul je niet meer lachen.
Misschien denk je dan wel even terug aan deze vrijdag, de 13e van juli, waar jullie mede via Johannes door Chaimae met jullie neus op de waarheid van de hel werden gedrukt.
Eerder met de neus op het feit dat Chaimae lichtelijk geschift is, net zoals jij.
Verknipte geperverteerde sadistische geesten, die genieten van onthoofdingsrituelen, liever nog plegen ze die zelf.

Kenmerkend voor de barbaarse salafisten, die het liefst net als de profeet, graag op een dag 700 ongelovigen met lange messen, van hun hoofd ontdoen.

Sicko's


Joannes
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ashadoe schreef:Spot maar lekker door, als het te laat is, dan zul je niet meer lachen.
En jij durft nog steeds te zeggen dat je geen moslim bent uit angst?
En jij durft nog steeds te zeggen dat allah = liefde?

Schaam jij je niet?
Heb je het wel goed doorgelezen wat daar staat?
Hoe ziek moet de geest wel niet zijn die dit bedacht heeft?
Dit moet bedacht zijn door de grootste sadist die ooit bestaan heeft.

Wanneer een mens maar een fractie van wat daar staat bij een ander zou doen zou hij te boek staan als een compleet geschifte sadist en wordt voor altijd opgesloten.

Wanneer een allah het doet is het een daad van liefde en barmhartigheid?

Wanneer ga jij je eens laten nakijken?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ashadoe schreef:Spot maar lekker door, als het te laat is, dan zul je niet meer lachen.
Misschien denk je dan wel even terug aan deze vrijdag, de 13e van juli, waar jullie mede via Johannes door Chaimae met jullie neus op de waarheid van de hel werden gedrukt.
Hoe weet jij nou in vredesnaam wat de "Waarheid van de hel" is????

Dat weet geen mens Laura.
Dus je loopt gewoon te fantaseren!!!!!!!!!!!

thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ashadoe schreef:Spot maar lekker door, als het te laat is, dan zul je niet meer lachen.
Dommer dan stro. Als je Ashadoe zo hoort besef je meer dan oit dat de Islam het product is van 1400 jaar lang niet nadenken.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Spot maar lekker door, als het te laat is, dan zul je niet meer lachen.
Misschien denk je dan wel even terug aan deze vrijdag, de 13e van juli, waar jullie mede via Johannes door Chaimae met jullie neus op de waarheid van de hel werden gedrukt.
De Moslimhel zit ook vol met lekkere vrouwen.
Beter dan de uitgedroogde rozijnen van het paradijs.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

BFA schreef:
Spot maar lekker door, als het te laat is, dan zul je niet meer lachen.
Misschien denk je dan wel even terug aan deze vrijdag, de 13e van juli, waar jullie mede via Johannes door Chaimae met jullie neus op de waarheid van de hel werden gedrukt.
De Moslimhel zit ook vol met lekkere vrouwen.
Beter dan de uitgedroogde rozijnen van het paradijs.
Altijd gedacht dat Grimm de beste sprookjesschrijver was,
Is dat een moslim naam?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Altijd gedacht dat Grimm de beste sprookjesschrijver was,
Is dat een moslim naam?
Moslims geloven in grimmige sprookjes.
Iets heel anders dan de sprookjes van Grimm.

Mohammed heeft zelf gezegd dat vrouwen oververtegenwoordigd zijn in de hel. Vraag maar aan Chaimae.

Je kakn het ook zien aan de beelden uit deze clip.

http://www.youtube.com/watch?v=R1tY23flfmk
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

da's pas humor, een aanrader.........
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Monique schreef:
Ashadoe schreef:Spot maar lekker door, als het te laat is, dan zul je niet meer lachen.
En jij durft nog steeds te zeggen dat je geen moslim bent uit angst?
En jij durft nog steeds te zeggen dat allah = liefde?

Schaam jij je niet?
Heb je het wel goed doorgelezen wat daar staat?
Hoe ziek moet de geest wel niet zijn die dit bedacht heeft?
Dit moet bedacht zijn door de grootste sadist die ooit bestaan heeft.

Wanneer een mens maar een fractie van wat daar staat bij een ander zou doen zou hij te boek staan als een compleet geschifte sadist en wordt voor altijd opgesloten.

Wanneer een allah het doet is het een daad van liefde en barmhartigheid?

Wanneer ga jij je eens laten nakijken?
Waarvoor zou ik me moeten schamen? Dat ik in Allah geloof?
Daar ben ik juist trots op. :razz:

Jij gelooft niet in Allah, maar geloof je wel in de hel?
Allah is de Alwetende!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ashadoe schreef:Waarvoor zou ik me moeten schamen? Dat ik in Allah geloof?
Daar ben ik juist trots op. :razz:
Waar jij je voor moet schamen???
Je moet je schamen dat je mensen een dergelijk saditisch "iets" toewenst.
Je bent gewoon een saditche malloot. Of je nu zelf die dingen uitvreet bij mensen of staat te juichen wanneer een ander dat doet is geen verschil.

Waarom ben je trots omdat je ergens in gelooft?
Welke "prestatie" is dat? Het enige dat je doet is zeggen: "ja, ik geloof daarin en zal alle regeltjes volgen... hoe stupide en sadistisch dan ook".
Is dat iets om "trots" op te zijn?
Jij gelooft niet in Allah, maar geloof je wel in de hel?
Wat is dit voor domme vraag?
Ik geloof niet in allah.... HOE zou ik dan WEL in de hel kunnen geloven??? De hel IS van allah :roll:
Amorele atheistische nitwit
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Monique schreef:
Ashadoe schreef:Waarvoor zou ik me moeten schamen? Dat ik in Allah geloof?
Daar ben ik juist trots op. :razz:
Waar jij je voor moet schamen???
Je moet je schamen dat je mensen een dergelijk saditisch "iets" toewenst.
Je bent gewoon een saditche malloot. Of je nu zelf die dingen uitvreet bij mensen of staat te juichen wanneer een ander dat doet is geen verschil.

Waarom ben je trots omdat je ergens in gelooft?
Welke "prestatie" is dat? Het enige dat je doet is zeggen: "ja, ik geloof daarin en zal alle regeltjes volgen... hoe stupide en sadistisch dan ook".
Is dat iets om "trots" op te zijn?
Jij gelooft niet in Allah, maar geloof je wel in de hel?
Wat is dit voor domme vraag?
Ik geloof niet in allah.... HOE zou ik dan WEL in de hel kunnen geloven??? De hel IS van allah :roll:

Ashadoe is een verkapte sadiste, zoals in islam-kringen veel voorkomt. Oorlogszucht hoort daar bij.
In tijden van oorlog, worden deze personen standrechtelijk geëxecuteerd, zoals in 40-45, met landverraders ook gebeurde.


Groet Joannes
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Monique schreef:
Ashadoe schreef:Waarvoor zou ik me moeten schamen? Dat ik in Allah geloof?
Daar ben ik juist trots op. :razz:
Waar jij je voor moet schamen???
Je moet je schamen dat je mensen een dergelijk saditisch "iets" toewenst.
Je bent gewoon een saditche malloot. Of je nu zelf die dingen uitvreet bij mensen of staat te juichen wanneer een ander dat doet is geen verschil.
oke, iets rustiger kan ook wel. :roll: dat dergelijk saditisch "iets", bedoel je daar de hel mee?
Ik wens niemand de hel toe!!!
Als je dat maar weet..
Monique schreef:Waarom ben je trots omdat je ergens in gelooft?
Welke "prestatie" is dat? Het enige dat je doet is zeggen: "ja, ik geloof daarin en zal alle regeltjes volgen... hoe stupide en sadistisch dan ook".
Is dat iets om "trots" op te zijn?
Ik ben trots dat ik moslim ben. Allah heeft me de islam gegegeven.
Moslim zijn is een eer, dus ben ik er trots op. :razz:

Maar niet te trots. :nono1:
Hoogmoedigheid is slecht, dus dat ben ik dan ook niet.:wink2:
Jij gelooft niet in Allah, maar geloof je wel in de hel?
Wat is dit voor domme vraag?
Ik geloof niet in allah.... HOE zou ik dan WEL in de hel kunnen geloven??? De hel IS van allah :roll:
Ik dacht dat je misschien christen was, en aangezien de christenen Allah niet als de God van de christenen zien. Je zou dan wel in de hel kunnen geloven toch? :ermm:
Allah is de Alwetende!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ashadoe schreef:oke, iets rustiger kan ook wel. :roll:
Het zou inderdaad rustiger kunnen...maar... aangezien ik geen boekje heb met wat ik wel en niet mag..maak ik dat helemaal zelf uit. Wanneer ik iemand een malloot vind dan zeg ik dat.
dat dergelijk saditisch "iets", bedoel je daar de hel mee?
Ik wens niemand de hel toe!!!
Als je dat maar weet..
Dat wens je een ander wel toe. De hel is de drijfveer voor de islam. Jij bent moslima en gelooft derhalve in de hel. Omdat je "vrijwillig" moslima bent en dus voorstander bent van alles wat de islam is... ben je ook voorstander van de hel..... daarmee wens je eenieder die geen moslim is deze saditsche plek toe.
Wanneer je geen "voorstander" bent van de hel houdt dat in dat je zegt dat allah iets verkeerd doet...
Ik ben trots dat ik moslim ben. Allah heeft me de islam gegegeven.
Moslim zijn is een eer, dus ben ik er trots op. :razz:
WAT is dat dan om TROTS op te zijn?
Zoiets als iemand die in kabouters gelooft daar "trots" op is?

Wat is de "eer" om moslim te zijn? Je hoeft alleen maar regeltjes te volgen hoor.
Maar niet te trots. :nono1:
Hoogmoedigheid is slecht, dus dat ben ik dan ook niet.:wink2:
Dat ben je dus wel. Je bent zo arrogant als de pest. Je vindt jezelf "beter" dan kafir... dat staat in de koran..en... het blijkt ook uit het bestaan (volgens jou) van de hel waarin eenieder verdwijnt die niet zo "goed" is als jij.
Ik dacht dat je misschien christen was, en aangezien de christenen Allah niet als de God van de christenen zien. Je zou dan wel in de hel kunnen geloven toch? :ermm:
Je bedoelt dat allah = niet god?
Het blijft een dommem vraag want christenen geloven ook in de hel... de hemel en de hel zijn de bouwstenen van religie. Angst is de drijfveer.
Maar.. nee... ik geloof niet in welke god dan ook... dus.. ook niet in satan, hemel, hel en aanverwante absurditeiten.
Amorele atheistische nitwit
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Als ik zeg dat ik niemand de hel toewenst, dan is dat zo. Daar kan jij niks over zeggen.

Ik wijd mijn leven met trouw aan Allah, waarna ik met Allah's wil het Paradijs binnentreedt. Als moslima ben ik een voorstander van alles wat Allah mij heeft gezegd te doen. Als een een voorstander bent van de hel, ben je vóór de hel. En dat ben ik absoluut niet. Geen een moslim is een voorstander van de hel. Wie wil er in godsnaam naar de hel? Ik zal nooit naar de hel willen. De hel is een slechte bestemming, een verschrikkelijke plek. Wij mensen kunnen ons dat eigenlijk niet voorstellen.

Je kan het geloven of niet. Wel gaan zeuren waarom, als Allah om ons geeft, Hij niet iedereen heeft geleidt. Je zult het uiteindelijk zelf moeten doen. De eerste stap moet je altijd als eerste zetten.

Zeg me eens, als je iets wil bereiken in je leven, moet je toch ook uit je stoel komen? Dat komt toch niet naar je toegewandeld?
Als jij wil dat je door God geleidt wordt, zul je toch zijn weg moeten zoeken. De Tekenen zijn er duidelijk. De Boodschappers zijn bij onze voorvaderen geweest. De Koran is er met de duidelijke boodschap.

Als je dat niet wilt doen, te lui bent of te hoogmoedig (doordat je niet gelooft), tsja dan moet je het zelf weten.
Allah is de Alwetende!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als moslima ben ik een voorstander van alles wat Allah mij heeft gezegd te doen.
'Alles', Ashadoe?
Proficiat met je volgzaamheid.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve Laura, Ik zou het in je mooie hoofdje willen slaan.
De hel bestaat niet.
Zeker niet de hel die in Islam afgebeeld word.
Maak je maar niet druk. Je komt zo wie zo niet in de hel. Moslim of geen Moslim.
Je kan wel zelf je hel op aarde schapen, en dat is wat jij aan het doen ben door zo bang voor de hel te zijn.
Word wakker meisje. Ik ben er van overtuigd dat ik tegen een muur spreek nu, maar ga AUB op onderzoek uit.
Nogmaals...
Er is geen hel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Als je dat niet wilt doen, te lui bent of te hoogmoedig (doordat je niet gelooft), tsja dan moet je het zelf weten.
wat is dat voor onzin? Allah heeft toch zelf gezegd dat hij mij met verzegelde oren en ogen heeft geschapen? Waar haal jij het dan uit dat ik lui of hoogmoedig zou zijn? Ik heb gewoon verzegelde ogen en oren ja!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie