...

Moderator: M

Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

En nee, Thomas, ik heet geen Valk van me achternaam.
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ashadoe schreef:
sprot schreef:Zal AShadoe nu door haar leugen in de hel belanden ?? Hoe zal daar boven gereageerd worden ?? Bedrog ?? Toch een zware zonde!! Is zij niet bang dat wij (toch onze oudere FFI'ers :mad: ) rond haar sterfbed zullen staan om rekenschap te vragen voor deze zonde ??
Misschien wel, maar daar kan alleen Allah over beslissen. Ik heb Hem om vergiffenis gevraagd.

En jullie trouwens ook. Als jullie het me niet willen vergeven, heb ik me best gedaan. Meer dan sorry zeggen kan ik toch immers niet??
Ik vind dat je oprecht spijt betuigt dus wat mij betreft: no hard feelings en blijf voorlopig lekker posten op ons forum Laura.!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Dank je Thomas, je bent een schat =)
Allah is de Alwetende!
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Re: ...

Bericht door Navane »

Ashadoe schreef:Tsja, hier ben ik dan. En niemand anders. Gewoon Ashadoe die een verklaring komt afleggen.

Ik begrijp dat ik er niet onderuit kan.
Ik kan wel ontkennen, maar het bewijs is geleverd en ik zat het toch moeten bekennen.

Polleke heeft gelijk. Freya heeft gelijk.

Faris bestaat niet en ik zit nu met een rood hoofd voor de PC.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik het heb gedaan, misschien omdat ik eens wou zien hoe een ex-moslim zich voelde.

Het was in elk geval fout wat ik heb gedaan, het spijt me en ik hoop dat jullie, als forum en persoonlijk, het me kunnen vergeven.
Ashadoe

De 'vrouwelijke' stijl van schrijven van faris was me al meteen opgevallen, maar ik weet dat aan de verhalen die ik al kende (en die je kennelijk hebt geimiteerd)

Ik vind het heel dom van je om zoiets te doen. Het is een zinloze actie, zelfs als je het van twee verschillende pc's organiseert.

Het enige dat je er mee bereikt is dat mensen moslims nog meer gaan wantrouwen en gesterkt worden in de indrukken die al bestaan.
Wat dat betreft: op een indirecte manier heb je misschien toch laten zien wat er diep in je leeft: de behoefte om andersgelovigen voor de gek te houden, op basis van de arrogantie ingegeven door een geloof.

Het eindresultaat is alleen dat je jezelf voor de gek houdt, of het nu uitkomt of niet.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Laura,

Wanneer ben jij van plan de geloofdbelijdenins uit te spreken.
Wanneer ga jij echt moslim worden?

Of heb je zoveel ontdekt hier dat je vet aan het wijfelen bent?
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

laura ik heb je nog wel (fairs) een privebericht gestuur met .......je hebt echt gebruik gemaakt ervan ..terijwl ik zo graagwilde helpen...

:( :(

,maar het maak tniet meer uit ..het zij je vergeven ..en ik hoop dat je hier nog veel zult leren ... :wink: :wink:
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

maar laura dit wekt vragen bij mij op meisje ..als je echt zo overtuigd was van je religie dan was je hier ten 1e niet op deze site want over het algemeen zeggen moslims dat je niet naar sites moet gaan waar je imaan verzwakt wordt en ten 2e een trotse moslim die gaat zich nooit voordoen als een ex-moslim omdat hij veelste overtuigd is en te trots is en ten 3e gaat diegene zeker dit soort dingen niet zeggen als hij echt overtugd is :

Ik hoor het inderdaad al weer. Je bent de vredebewaarder?
Weet je dat ik spuug op mensen zoals jij? Duizenden mensen worden dagelijks vermoord onder de naam van JOUW religie. Terwijl er weer eens een vrouw der keel wordt doorgesneden onder het motto allahuakbar, sta jij ernaast in het wit en handen tegen je oren. Vrede te verkondigen. Jij gaat zeker naar de hemel?


een echte overtuigde molsim verdedigt zijn/haar geloof en die uitspraak van hierboven getuigd (voor mij) dat je donders goed weet wat de waarheid over de islam is en dat die uitspraak uit je ziel kwam ...want geloof me een echte overtuigde moslim zegt zoiets niet ...en dat is dudileijk wat jij niet bent ...
ben ik erg blij om ..dus blijf op deze site want het doet je allen maar goed zie ik ..
the truth will set you free!!!!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Ik weet echt niet wat me bezielde. Als ik kijk naar wat ik als Faris, voel ik me ontzettend rood worden. Zeker wat ik Chaimae heb aangedaan. Ik wou het alleen zo echt mogelijk laten lijken denk ik.

Chaimae, als je dit leest, beantwoordt mijn mail alsjeblieft. Het spijt me echt :cry:

Ik zit nu even in een diep gat right now en kan jullie hulp, hoe lief het ook bedoelt is, even niet gebruiken.

Wat ik heb gedaan hoort een moslim niet te doen. Hoe gek het misschien mag klinken in jullie oren, ik ben nog steeds overtuigd van het bestaan van Allah en Zijn Profeet (saw). En Thomas, ik heb de Shahada al opgezegd. Wellicht niet met getuigen, voor mij was Allah mijn Beste Getuige.

Souhaila, ik moet je ff spreken!
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ashadoe schreef:Ik weet echt niet wat me bezielde. Als ik kijk naar wat ik als Faris, voel ik me ontzettend rood worden. Zeker wat ik Chaimae heb aangedaan. Ik wou het alleen zo echt mogelijk laten lijken denk ik.

Chaimae, als je dit leest, beantwoordt mijn mail alsjeblieft. Het spijt me echt :cry:

Ik zit nu even in een diep gat right now en kan jullie hulp, hoe lief het ook bedoelt is, even niet gebruiken.

Wat ik heb gedaan hoort een moslim niet te doen. Hoe gek het misschien mag klinken in jullie oren, ik ben nog steeds overtuigd van het bestaan van Allah en Zijn Profeet (saw). En Thomas, ik heb de Shahada al opgezegd. Wellicht niet met getuigen, voor mij was Allah mijn Beste Getuige.

Jammer.
Maar ja.....we maken allemaal fouten in ons leven.... :crying:

Maar het is nooit te laat om je te bedenken en weer op "het rechte pad" te komen....

Souhaila, ik moet je ff spreken!
Doe Steffi maar de groetjes.....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Bedankt voor je toevoeging Thomas..
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Ashadoe schreef:Ik weet echt niet wat me bezielde. Als ik kijk naar wat ik als Faris, voel ik me ontzettend rood worden. Zeker wat ik Chaimae heb aangedaan. Ik wou het alleen zo echt mogelijk laten lijken denk ik.

Chaimae, als je dit leest, beantwoordt mijn mail alsjeblieft. Het spijt me echt :cry:

Ik zit nu even in een diep gat right now en kan jullie hulp, hoe lief het ook bedoelt is, even niet gebruiken.

Wat ik heb gedaan hoort een moslim niet te doen. Hoe gek het misschien mag klinken in jullie oren, ik ben nog steeds overtuigd van het bestaan van Allah en Zijn Profeet (saw). En Thomas, ik heb de Shahada al opgezegd. Wellicht niet met getuigen, voor mij was Allah mijn Beste Getuige.

Souhaila, ik moet je ff spreken!
Ik denk da 'polleke' de nick is van allah, die alom en overal tegenwoordig is, dus ook op dit forum!!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

sprot schreef:
Ashadoe schreef:Ik weet echt niet wat me bezielde. Als ik kijk naar wat ik als Faris, voel ik me ontzettend rood worden. Zeker wat ik Chaimae heb aangedaan. Ik wou het alleen zo echt mogelijk laten lijken denk ik.

Chaimae, als je dit leest, beantwoordt mijn mail alsjeblieft. Het spijt me echt :cry:

Ik zit nu even in een diep gat right now en kan jullie hulp, hoe lief het ook bedoelt is, even niet gebruiken.

Wat ik heb gedaan hoort een moslim niet te doen. Hoe gek het misschien mag klinken in jullie oren, ik ben nog steeds overtuigd van het bestaan van Allah en Zijn Profeet (saw). En Thomas, ik heb de Shahada al opgezegd. Wellicht niet met getuigen, voor mij was Allah mijn Beste Getuige.

Souhaila, ik moet je ff spreken!
Ik denk da 'polleke' de nick is van allah, die alom en overal tegenwoordig is, dus ook op dit forum!!
:mad: Ik wacht op jouw gebed beste sprot! Het is weer de hoogste tijd!

En wat meer toewijding en devotie dit maal! 8)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ashadoe schreef:Ik weet echt niet wat me bezielde. Als ik kijk naar wat ik als Faris, voel ik me ontzettend rood worden. Zeker wat ik Chaimae heb aangedaan. Ik wou het alleen zo echt mogelijk laten lijken denk ik.

!
\
Laura lieverd.
Je bent genoeg door het stof geaan.
Wat gebeurd is is gebeurd, en zo erg is het ook weer niet.
Vergeet het, en ook Allah zal er niet van wakker liggen.
Je hebt Chaimae niks aangeaan, en ze zal voorlopig deze post niet lezen, want Chaimae is nu met vakantie.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

ik dacht dat ze zaterdag pas ging?? :o
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Polleke schreef:
sprot schreef:
Ashadoe schreef:Ik weet echt niet wat me bezielde. Als ik kijk naar wat ik als Faris, voel ik me ontzettend rood worden. Zeker wat ik Chaimae heb aangedaan. Ik wou het alleen zo echt mogelijk laten lijken denk ik.

Chaimae, als je dit leest, beantwoordt mijn mail alsjeblieft. Het spijt me echt :cry:

Ik zit nu even in een diep gat right now en kan jullie hulp, hoe lief het ook bedoelt is, even niet gebruiken.

Wat ik heb gedaan hoort een moslim niet te doen. Hoe gek het misschien mag klinken in jullie oren, ik ben nog steeds overtuigd van het bestaan van Allah en Zijn Profeet (saw). En Thomas, ik heb de Shahada al opgezegd. Wellicht niet met getuigen, voor mij was Allah mijn Beste Getuige.

Souhaila, ik moet je ff spreken!
Ik denk da 'polleke' de nick is van allah, die alom en overal tegenwoordig is, dus ook op dit forum!!
:mad: Ik wacht op jouw gebed beste sprot! Het is weer de hoogste tijd!

En wat meer toewijding en devotie dit maal! 8)

:turban: worthy: worthy: worthy: worthy: worthy: worthy: :turban:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ashadoe schreef:ik dacht dat ze zaterdag pas ging?? :o
Nee, want echte moslims, vertrekken voor reizen altijd op een donderdag, de dag dat de profeet ook altijd op reis ging :smile:
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ashadoe schreef:En nee, Thomas, ik heet geen Valk van me achternaam.
Hee Ashadoe, ben jij ook die Faris van forums.marokko.nl?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Iznogoodh schreef:
Ashadoe schreef:En nee, Thomas, ik heet geen Valk van me achternaam.
Hee Ashadoe, ben jij ook die Faris van forums.marokko.nl?
Nee, daar heb ik me ooit aangemeld als Ashadoe, maar na één bericht ben ik weggegaan.
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Gelukkig dat het mij direct werd meegedeeld dat er iets niet aan de haak was toen ik mijn welkom aan jou had gezegd op jouw topic, ik was er zelf namelijk nooit achtergekomen.

Maar nu borrelt er een vraag bij mij op; als het een christen of atheist was geweest die dit had gedaan op een forum als bijvoorbeeld forums.marokko.nl, zou hij of zij dan dezelfde vergiffenis ontvangen zoals jij die nu hebt gekregen? Zou hij of zij dan niet direct gebanned worden, of zou er misschien zelfs contact opgenomen worden met de provider? Volgens mij staat er namelijk iets in die richting in het akkoord dat je hebt gesloten bij het aanmelden op deze site.. dat misbruik gemeld mag worden bij de internetprovider.. Maar goed, dat zou ik niet doen als ik een beheerder was geweest :smile:

Fouten maken wij allemaal, ik zit er niet echt mee met wat je hebt gedaan :wink: Maar laat het wel een waarschuwing zijn voor iedereen! Het is namelijk wel zo fijn als we iedereen kunnen vertrouwen hier!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Ilona schreef:Gelukkig dat het mij direct werd meegedeeld dat er iets niet aan de haak was toen ik mijn welkom aan jou had gezegd op jouw topic, ik was er zelf namelijk nooit achtergekomen.

Maar nu borrelt er een vraag bij mij op; als het een christen of atheist was geweest die dit had gedaan op een forum als bijvoorbeeld forums.marokko.nl, zou hij of zij dan dezelfde vergiffenis ontvangen zoals jij die nu hebt gekregen? Zou hij of zij dan niet direct gebanned worden, of zou er misschien zelfs contact opgenomen worden met de provider? Volgens mij staat er namelijk iets in die richting in het akkoord dat je hebt gesloten bij het aanmelden op deze site.. dat misbruik gemeld mag worden bij de internetprovider.. Maar goed, dat zou ik niet doen als ik een beheerder was geweest :smile:

Fouten maken wij allemaal, ik zit er niet echt mee met wat je hebt gedaan :wink: Maar laat het wel een waarschuwing zijn voor iedereen! Het is namelijk wel zo fijn als we iedereen kunnen vertrouwen hier!

gelijk heb je ilona, en een hele goede vraag ..dus ashadoe als je dit leest ..is jouw allah echt zo vergeveingsgezind en mo ook ????
en waaruit maak je dat op ?????
the truth will set you free!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Freya schreef:
Ashadoe schreef:ik dacht dat ze zaterdag pas ging?? :o
Nee, want echte moslims, vertrekken voor reizen altijd op een donderdag, de dag dat de profeet ook altijd op reis ging :smile:
Grappig, maar we waren woensdag middag vertrokken en vrijdag ochtend aangekomen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Freya schreef:
Ashadoe schreef:ik dacht dat ze zaterdag pas ging?? :o
Nee, want echte moslims, vertrekken voor reizen altijd op een donderdag, de dag dat de profeet ook altijd op reis ging :smile:
Grappig, maar we waren woensdag middag vertrokken en vrijdag ochtend aangekomen.
"Gemiddeld" hebben jullie op donderdag gereisd.
Is jullie zieltje weer gelukkig en niet bevreesd.

Droom maar lekker door Chaimae.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Freya schreef:
Ashadoe schreef:ik dacht dat ze zaterdag pas ging?? :o
Nee, want echte moslims, vertrekken voor reizen altijd op een donderdag, de dag dat de profeet ook altijd op reis ging :smile:
Grappig, maar we waren woensdag middag vertrokken en vrijdag ochtend aangekomen.
Grappig.
Is Chaimaetje vergeten dat het haar eigen woorden zijn dat de profeet altijd op donderdag ging reizen, en dat het daarom goed voor Moslims is om ook op donderdag te vertrekken.
Mmmmmmmm, jullie zijn dus aan een stuk door gereden.
Levens gevaarlijk.
Nou, ja, jullie zijn veilig aanhgekomen. Dat is al iets.
Is een hotel te duur voor moslims?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Nee Ariel een hotel is niet te duur voor ons. Dat kan mijn papa zich wel veroorloven. Maar we willen altijd zo snel mogelijk aankomen.

Het was een gevaarlijke reis.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:Nee Ariel een hotel is niet te duur voor ons. Dat kan mijn papa zich wel veroorloven. Maar we willen altijd zo snel mogelijk aankomen.

Het was een gevaarlijke reis.
ho hoe leuk! :roll: vooral voor de mede-weggebruikers.

enige vorm van maatschappelijke verantwoordelijkheid is jullie zo te zien wèl vreemd hé?

als Chaimae en haar familie ergens tegenrijden: so be it, dan heeft Allah het gewild.
indien Circe haar dochter die toevallig VEILIG dezelfde weg opgaat hen tegenkomt dan heeft die gewoon brute pech zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie