misschien begrijpen jullie nu.

Moderator: M

lijer2
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jul 16, 2007 2:25 am

Bericht door lijer2 »

Bernie schreef:
momo schreef:Ik wil echt later jullie gezichten zien wanneer de dag des oordeels aanbreekt. Dan wil ik zien hoe jullie bloed zullen wenen door de spijt.
Heerlijk, die Goddelijke inspiratie die moslims ons laten zien !

Ik zit niet echt op dat zogenaamde paradijs van Mohammed te wachten trouwens, met veel te veel maagden en allemaal ineens alsnog aan de wijn waar je niet dronken van wordt.

In de hel zal ik met ongelovigen als Majoor Bosshardt, Nelson Mandela, Ghandi, etc. in elk geval in prettig gezelschap zijn.
Bernie,
Nelson Mandela, Ghandi, die andere ken ik niet dus kan ik niet over oordelen. Maar die 2 helden komen zeker in het paradijs hoor.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Nog eentje rijp voor de zoo
lijer2
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jul 16, 2007 2:25 am

Bericht door lijer2 »

BFA schreef:
Ik wil echt later jullie gezichten zien wanneer de dag des oordeels aanbreekt. Dan wil ik zien hoe jullie bloed zullen wenen door de spijt.
In het land der schaduwmen ontstaan lichamelijke kwellingen alleen maar in een lichaamloze verbeelding.
Moet je de weg van Allah's onwetendheid gevolgd hebben om daar onder tte lijden.
Ik moet hier zo erg om laggen,
Zijn hier een paar christenen of joden?
Die zouden hier zich wel heel erg aangesproken voelen.
Allah is de zelfde god van de Joden en Christenen alleen in arabisch :smile: , zelfs Christenen in Syrië, Libanon enz. zeggen gewoon allah.
Maar wat een ontwetendheid, moet hier zo om laggen.
En geen berichtjes terug plaatsen met beledigingen, want dat doe ik ook niet. Geef me wat zinnige argumenten, hebben jullie wel nodig met al dat poepgepraat.

Allahu-Akbar
lijer2
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jul 16, 2007 2:25 am

Bericht door lijer2 »

Iznogoodh schreef:
momo schreef:
Monique schreef: Nu mag jij mij eens uitleggen HOE iemand een aanleiding kan geven om "geleid" te worden wanneer de hele boel (waar dus die aanleiding mee gegeven zou moeten worden) verzegeld is?
Hoe? simpel.
luister, je moet met een goede intensie zoeken naar Allah zonder enige vooroordelen, en dan zal je misschien geleidt worden. Maar je moet ook de intensie hebben om te WILLEN geleidt worden.
Je moet ook de wil hebben om op te letten op school en geen spelfouten te maken, zotskap.

Je krijgt toch langzaam aan de zekerheid dat de Moslims die hier aankloppen meer dan evenredig vertegenwoordigd zijn onder de schoolverlaters zonder diploma.
Als je over typfouten enz. praat,
Val dan niet mijn Islam broeder aan en kijk naar je "Maria"
Meer dan 30 spelfouten, en dan zeggen dat wij zonder diploma van school gaan. Kom met argumenten en ga niet mensen controleren of ze een typfoutje maken. Ik wordt gek alleen maar mensen die zo ongelovelijk dom zijn.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Als je over typfouten enz. praat,
Val dan niet mijn Islam broeder aan en kijk naar je "Maria"
Meer dan 30 spelfouten, en dan zeggen dat wij zonder diploma van school gaan. Kom met argumenten en ga niet mensen controleren of ze een typfoutje maken. Ik wordt gek alleen maar mensen die zo ongelovelijk dom zijn.
Als ik er niet zo om zou moeten lachen, zou ik er zelfs om moeten laggen!
lijer2 schreef:Ik moet hier zo erg om laggen,
Maar wat een ontwetendheid, moet hier zo om laggen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

lijer2 schreef:
BFA schreef:
Ik wil echt later jullie gezichten zien wanneer de dag des oordeels aanbreekt. Dan wil ik zien hoe jullie bloed zullen wenen door de spijt.
In het land der schaduwmen ontstaan lichamelijke kwellingen alleen maar in een lichaamloze verbeelding.
Moet je de weg van Allah's onwetendheid gevolgd hebben om daar onder tte lijden.
Ik moet hier zo erg om laggen,
Zijn hier een paar christenen of joden?
Die zouden hier zich wel heel erg aangesproken voelen.
Allah is de zelfde god van de Joden en Christenen alleen in arabisch :smile: , zelfs Christenen in Syrië, Libanon enz. zeggen gewoon allah.
Maar wat een ontwetendheid, moet hier zo om laggen.
En geen berichtjes terug plaatsen met beledigingen, want dat doe ik ook niet. Geef me wat zinnige argumenten, hebben jullie wel nodig met al dat poepgepraat.

Allahu-Akbar
Ik oook.
Ik ligt dubbelt van ut lagguh.

PS Waar is lijer1. Lijkt me ook een humorist waar we vet om kunnen laggen.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

lijer2 schreef:
1 ding "Maria" leer schrijven.
Ik kan al zien dat je een dom iemand bent en dat je niet eens weet wat de Islam inhoud. En als je me aantoont dat Mohammed (vrede zij met hem) een leugenaar en een moordenaar is dan bekeer ik me spontaan tot het christendom. Weetje wat jij eens zou moeten doen? Ga naar www.Islam-Way.com, dan leer je wat over de basis van de Islam, en dan kan je praten, want wat je nu allemaal zegt is net zo waar als Sinterklaas.

Sadakallahu-Adim
Ik heb in een paar ander topics al aangetoond dat jouw Nederlands ook om te huilen is dus hou je commentaar maar voor je over Maria's typefouten.
Anders ga je je naam wel erg veel eer aan doen!!!!

Een paar haddiths waarom Maria en ik en vele anderen denken dat die profeet van jouw een woestijnrover/pedofiel/verkrachter enz. is:
Bukhari, deel 8, Boek 82, nummer 806:
Verteld door Abu Huraira:

Een man kwam naar de apostel van Allah (vzmh) toen hij in de moskee was en riep hem: 'Oh Apostel van Allah! Ik heb verboden seks gehad.'" De profeet (vzmh) draaide zijn gezicht naar de andere kant, maar die man herhaalde zijn bewering vier keer en daarna droeg hij getuigenis tegen zichzelf gedurende vier maal. De Profeet (vzmh) schreeuwde tegen hem: "Ben je gek? " De man zei: "Nee." De Profeet (vzmh) zei: ben je getrouwd? De man zei: Ja. Toen zei de Profeet (vzmh): "Breng hem hier weg en stenig hem dood." Jabir bin 'Abdullah zei: ik was onder hen die deelnamen aan zijn steniging en we stenigden hem in de Musalla. Toen de stenen hem begonnen te hinderen vluchtte hij, maar we namen hem naar Al Harra en stenigden hem dood.

Bukhari, Deel 8, Boek 82, nummer 816:
Verteld door Ibn 'Abbas:

'Umar zei, "ik ben bang dat na een lange tijd na nu, mensen zullen zeggen: "we vinden de verzen over de steniging (Rajam) niet in het Heilige Boek (KOran)," en vervolgens kunnen ze afgedwaald raken door een verplichting na te laten die Allah heeft onthuld. Zeker! Ik bevestig dat de straf Rajam moet worden opgelegd aan eenieder die ongeoorloofde geslachtsgemeenschap heeft als hij al getrouwd is en de misdaad is bewezen door getuigen of zwangerschap of een bekentenis." Sufyan voegde hieraan toe, "ik heb deze vertelling op deze manier herinnerd." 'Umar voegde toe, "Voorzeker heeft de Apostel van Allah (vzmh) Rajam tenuitvoer gelegd en dat deden wij na hem."
Bukhari, Deel 3, boek 45, nummer 687

Mohammed zei, "Wie wil Ka'b bin Al-Ashraf (een dichter die spotverzen over de islam maakte) doden omdat hij Allah en de Profeet heeft beledigd?" Muhammad bin Maslama zei: "Ik zal hem doden." Dus Muhammad bin Maslama ging naar Ka'b en zei: "Ik wil een lening van één of twee Wasqs graan." Ka'b zei: "Geef je vrouwen als onderpand." Muhammad bin Maslama zei: "Hoe kunnen we onze vrouwen als onderpand geven, gezien je de knapste onder de Arabieren bent?" Kab zei: "Geef dan je zonen als onderpand." Muhammad zei: "Hoe kunnen we onze zonen als onderpand geven? Men zal ze uitlachen omdat ze voor één of twee Wasqs graan als onderpand worden gegeven. Dat is een schande voor ons. maar we zullen onze wapens als onderpand geven." Muhammad bin Maslama beloofde hem dat hij terug zou komen. Ze kwamen zoals beloofd en vermoordden Kab. Daarna rapporteerden ze dit aan de Profeet.
Bukhari, Deel 5, boek 58, nummer 234:
Verteld door Aisha:

De Profeet (vzmh) verloofde zich met mij toen ik een meisje van zes was. We gingen naar Medina en bleven in het huis van Bani-al-Harith bin Khazraj. Toen werd ik ziek en mijn haar viel uit. Later groeide mijn haar weer aan en mijn moeder, Um
Ruman, kwam naar me toe terwijl ik in een schommel aan het spelen was met mijn vriendinnetjes.
Ze riep me en ik ging met haar mee zonder te weten wat ze met me wilde doen.
Ze pakte me bij de hand en liet me voor de deur van het huis staan. Ik was toen ademloos en toen ik weer normaal ademde, nam ze wat water en wreef mijn gezicht en handen er mee. Toen nam ze me in huis. In het huis zag ik vrouwen van de Helpers (Ansar i.e. Medinensische bekeerlingen) die tegen me zeiden: "de beste wensen, Allahs zegening en veel geluk".
Toen vertrouwde ze me aan hen toe en ze bereidden me voor voor het huwelijk. Onverwacht kwam de profeet van Allah (vzmh) in de voormiddag en mijn moeder overhandigde me aan hem, en ik was toen negen jaar oud.

Bukhari, Deel 7, Boek 62, Nummer 64:
Verteld door 'Aisha:

De profeet (vzmh) trouwde met haar toen ze zes jaar was en hij (vzmh) voltrok het huwelijk door met haar te n€uken toen ze negen jaar oud was en ze bleef toen bij hem (vzmh) voor negen jaar (tot zijn (vzmh) dood).
Bukhari, Deel 4, boek 52, nummer 280:
Verteld door Abu Sa'id Al-Khudri:

Toen de stam van de Bani Quraiza klaar was om het vonnis van Sad te aanvaarden, liet de apostel van Allah (vzmh) Sad, die in de buurt was halen. Hij kwam rijdend op een ezel en toen hij dichtbij kwam zei de Apostel van Allah (vzmh) (tegen de Ansar, Helpers), "sta op voor je leider". Toen kwam Sad en ging naast de apostel van Allah (vzmh) zitten welke tot hem zei: "Deze menen zijn gereed om je vonnis te ontvangen." sad zei: "Ik geef het vonnis dat hun krijgers moeten worden gedood en dat hun vrouwen en kinderen als slaaf moeten worden gevangengenomen." De profeet (vzmh) merkte toen op: "O Sad! Je hebt vonnis gewezen zoals Allah, de Koning, vonnis zou hebben gewezen."
Bukhari, Deel 9, boek 84, nummer 57:

Verteld door 'Ikrima:

Sommige Zanadiqa (atheisten) werden voor Ali geleid en hij liet ze op de brandstapel gooien. Het bericht van deze gebeurtenis bereikte Ibn Abbas, die zei: "Als ik in de plaats van Ali was geweest had ik ze niet verbrand, omdat Allahs Boodschapper (vzmh) het heeft verboden: 'Straf niemand met de straf van Allah (vuur)'. Ik zou hem hebben gedood volgens het gezegde van de Profeet (vzmh): 'Dood iedereen die de islam verlaat'".
Voorlopig even voldoende om aan te toen dat jouw profeet gewoon een ordinaire struikrover was die geen manier schuwde om zichzelf rijker te maken en zijn zin geile lusten bot te vieren.

In onze tijd zou hij waarschijnlijk in Den Haag berecht worden voor oorlogsmisdaden!!!

Echt heerlijk om van zo'n man te houden!!!
Echt een man om van te houden.
Laatst gewijzigd door Thomas op ma jul 16, 2007 11:35 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

lijer2 schreef:Door wie wordt deze site gesponsord? of hebben jullie geen sponsor?
Wat is het belang van jouw vraag???
(Wij sponsoren onszelf dus als je een donatie wilt doen??
Hier is het adres: http://www.news.faithfreedom.org/index. ... le&sid=153 )
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

1 ding, Maria leer typen.
En toon aan dat Mohammed ( vrede zij met hem ) een leugenaar en een moordenaar is, dan bekeer ik me spontaan tot het christendom.
[/quote]

de koran zelf en de hadiths (ben je blind ofzo ???) en andere bronenn tonen heel veel aan over mo ..genoeg bewijzen dus blijkbaar heb jij de koran niet gelezen want anders had je niet hier heeel zelfverzekerd komen zeggen dat ik dat moet aantonen ..waarom moet ik het aantonen als het als in de koran staat ???

Ga lezen zou ik zeggen .. :wink:
als je andere vragen hebt ..vraag het even aan thomas of roelof of dutch ariel en die weten vast meer dan jou dan wie dan ook ..het is hier al vaker bewezen dat de atheisten hier meer weten over de islam dan moslims zelf !!!
Laatst gewijzigd door maria20 op ma jul 16, 2007 4:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Als je over typfouten enz. praat,
Val dan niet mijn Islam broeder aan en kijk naar je "Maria"
Meer dan 30 spelfouten, en dan zeggen dat wij zonder diploma van school gaan. Kom met argumenten en ga niet mensen controleren of ze een typfoutje maken. Ik wordt gek alleen maar mensen die zo ongelovelijk dom zijn.
[/quote]

beste lijer volgens mij besef je niet dat ik fouten maak omdat ik heeeeeeeel snel typ en niet omdat ik niet kan lezen of schrijven :wink:
Laatst gewijzigd door maria20 op ma jul 16, 2007 7:43 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

lijer2 schreef:Door wie wordt deze site gesponsord? of hebben jullie geen sponsor?
Welkom lijer2. :D
Waarom lijer, en waarom een 2 achter je lijer?
In ieder geval. Fijn dat je met ons in discussie wil, en leuk om je hier te zien.

Nu even het antwoord op je vraag.
Onze site word gesponsord door Saudi Arabie.
We krijgen 300.000 per half jaar.En als we meer nodig hebben is dat ook geen probleem. De vaste ploeg hier word per post betaald. :razz:
En waarom krijgen we dit enorme bedrag?
Dat krijgen we omdat we het geloof van Moslims versterken. Het blijkt dat moslims met een zwak geloof hier weer bij kunnen tanken en als goede mujadeen onze site weer verlaten.
Dus lieve lijer2. Roep veel van je vrienden op om hier hun geloof te versterken.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Lijer2 schijnt zeer geleerd te zijn?

Mischien dat dit lichtpuntje dan eens kan aantonen WAAR in d ekoran sprake is van de eicel?
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Allah is de zelfde god van de Joden en Christenen alleen in arabisch
Ben je daar zo zeker van.
De God van de Joden en Christenen en de God van de Moslims hebben kompleet tegengestelde bedoelingen met de mensheid.
Niet veel overeenkomsten te vinden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

lijer2 schreef:Bernie,
Nelson Mandela, Ghandi, die andere ken ik niet dus kan ik niet over oordelen. Maar die 2 helden komen zeker in het paradijs hoor.
Wat knap dat jij weet dat ze naar het paradijs gaan, ik dacht dat alleen Allah dat wist.

Maar volgens meneer Mohammed gaat iedere niet-moslim naar de hel. Je bent wijs genoeg om hem tegen te spreken in elk geval.


Inderdaad is "Allah" de naam voor God voor christenen in Azie. Neemt niet weg dat hun Allah een totaal ander karakter heeft dan die van de moslims.
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

lijer2 schreef:
maria20 schreef:
Ashadoe schreef:Begrijp hem nou niet verkeerd. Het is waar wat Momo zegt.

Allah leidt die geleidt wil worden. En aangezien jullie niet geleidt willen worden... :roll:

1 ding, Maria leer typen.
En toon aan dat Mohammed ( vrede zij met hem ) een leugenaar en een moordenaar is, dan bekeer ik me spontaan tot het christendom.
Een moordenaar: in het eerste jaar van zjin verblijf in Yathrib (Medina) gaf hij opdracht om twee dichters 's nachts in hun slaap te vermoorden, omdat ze minder aardige dingen over M hadden gezegd.

Zonder zijn instemming zouden de uitvoerders van deze laffe daad (ze waren met meerdere tegen een persoon) niet op het idee zijn gekomen.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Navane schreef:
lijer2 schreef:
maria20 schreef:
1 ding, Maria leer typen.
En toon aan dat Mohammed ( vrede zij met hem ) een leugenaar en een moordenaar is, dan bekeer ik me spontaan tot het christendom.
Een moordenaar: in het eerste jaar van zjin verblijf in Yathrib (Medina) gaf hij opdracht om twee dichters 's nachts in hun slaap te vermoorden, omdat ze minder aardige dingen over M hadden gezegd.

Zonder zijn instemming zouden de uitvoerders van deze laffe daad (ze waren met meerdere tegen een persoon) niet op het idee zijn gekomen.
Bingo Momo!!

weer een christen erbij :evil:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ruth schreef:
Navane schreef:
lijer2 schreef:
1 ding, Maria leer typen.
En toon aan dat Mohammed ( vrede zij met hem ) een leugenaar en een moordenaar is, dan bekeer ik me spontaan tot het christendom.
Een moordenaar: in het eerste jaar van zjin verblijf in Yathrib (Medina) gaf hij opdracht om twee dichters 's nachts in hun slaap te vermoorden, omdat ze minder aardige dingen over M hadden gezegd.

Zonder zijn instemming zouden de uitvoerders van deze laffe daad (ze waren met meerdere tegen een persoon) niet op het idee zijn gekomen.
Bingo Momo!!

weer een christen erbij :evil:
Let op het quoten Ruth......
Maria20 schrijft dat soort dingen niet....
En lijer2 ook niet.

Volgens mij is het zo juist gequote.

Groetjes

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Lieve Thomas,

bedankt dat je zo wakker bent :oops:
Het was trouwens Lijer 2 die dit beweerde, niet Momo

lijer2 schreef:
maria20 schreef:
Ashadoe schreef:Begrijp hem nou niet verkeerd. Het is waar wat Momo zegt.

Allah leidt die geleidt wil worden. En aangezien jullie niet geleidt willen worden... :roll:

wat een vette bulsshit en dat hoor ik moslims altijd zeggen ..
ik heb een paar jaar geleden afstand gedaan van alle religies en gezegd: god als je echt bestaat nou bewijs het dan maar laat maar zien .want ik gellof niets meer omdat ik alleen tot nu toe heb geloofd wat mensen mij hebben verteld ..en veel onderzoek gedaan en naar de wereld en feiten gekeken ,,en ben bij jezus uitgekomen ..niet doordat ik de bijbel elke dag las en naar de kerk ging elke zondag maar om andere dingen (die ik prive wil houden) terwijl jullie ...je neemt niet eens even afstand van dat wat de rest je in je kop heeft gedauwd en je gelooft al dat islam de ware religie is ..laat staan dat je ooit atheist bent geweest en dan God uit daagde om je te leiden naar het goede ...
je draait de zaken om meisje ..heel veel mensen die geen moslim zijn die zijn juist door God geleid die hebben afstand van alles gedaan en lieten zich (en laten) alleen nog maar door God leiden .en niet door allemaal van die vreemde sektes die ze opvolgen terwijl ze niet eens weten wat hun geloof echt inhoudt ....heb jij ooit eens afstand genomen van wat jij gelooft en God uitgedaagd om je naarhet ware te leiden ??ik ken juist heel veel atheisten die juist meer open staan voor leiding door God en naar de echte waarheid dan de meeste mensen die een religie aanhangen !!!!!

nee ..je lult alleen maar onzin en je weet niet eens de helft van de islam terwijl de atheisten hier nog meer weten dan jou erover ...
dus aub geen onzin uitkramen : god leidt wie geleidt wil worden want heel veel mensen staan open voor God ..maar niet voor leugenaars en moordenaars zoals Mo!!!! denk daar maar eens over na!!!
1 ding, Maria leer typen.
En toon aan dat Mohammed ( vrede zij met hem ) een leugenaar en een moordenaar is, dan bekeer ik me spontaan tot het christendom.
enne don 't worry, ik weet echt wel dat Maria20 dit niet beweert. Wat dat betreft zitten zij en ik aardig op dezelfde lijn !!!

groetjes
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ruth schreef:Lieve Thomas,
:redface: :redface:

bedankt dat je zo wakker bent :oops:

groetjes
Ruth
Graag gedaan Ruth.
En net als jij zie ik niet graag dat Maria20 (of wie dan ook) zo wordt benaderd....

Groetjes,

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Wat grappig dat jij over typfouten begint, gezien het feit dat jíj degene bent die ze het meeste maakt..
lijer2 schreef:Ik moet hier zo erg om lachen,
zijn er hier een paar christenen of joden?
Die zouden hier zich wel heel erg aangesproken door voelen.
Allah is dezelfde god van de joden en christenen alleen in het Arabisch :smile: , zelfs christenen in Syrië, Libanon enz. zeggen gewoon allah.
Maar wat een onwetendheid, moet hier zo om lachen.
En geen berichtjes terug plaatsen met beledigingen, want dat doe ik ook niet. Geef me wat zinnige argumenten, hebben jullie wel nodig met al dat poep-gepraat.

Allahu-Akbar
Maar goed, het maakt helemaal niet uit hoe je typt, als de boodschap maar over komt :wink:
Verder zie ik ook dat lijer2 zich nog niet heeft voorgesteld op het board voor nieuwe forummers... Gauw gaan doen, dan kunnen we wat meer over je achtergrond weten :wink:
Ik heb trouwens (samen met silly) een vriendin uitgenodigd op FFI 8) Ik hoop dat ze zich ook gaat aanmelden, want ik weet zeker dat ze een aanwinst zal zijn!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ilona schreef:Wat grappig dat jij over typfouten begint, gezien het feit dat jíj degene bent die ze het meeste maakt..
lijer2 schreef:Ik moet hier zo erg om lachen,
zijn er hier een paar christenen of joden?
Die zouden hier zich wel heel erg aangesproken door voelen.
Allah is dezelfde god van de joden en christenen alleen in het Arabisch :smile: , zelfs christenen in Syrië, Libanon enz. zeggen gewoon allah.
Maar wat een onwetendheid, moet hier zo om lachen.
En geen berichtjes terug plaatsen met beledigingen, want dat doe ik ook niet. Geef me wat zinnige argumenten, hebben jullie wel nodig met al dat poep-gepraat.

Allahu-Akbar
Maar goed, het maakt helemaal niet uit hoe je typt, als de boodschap maar over komt :wink:
Verder zie ik ook dat lijer2 zich nog niet heeft voorgesteld op het board voor nieuwe forummers... Gauw gaan doen, dan kunnen we wat meer over je achtergrond weten :wink:
Ik heb trouwens (samen met silly) een vriendin uitgenodigd op FFI 8) Ik hoop dat ze zich ook gaat aanmelden, want ik weet zeker dat ze een aanwinst zal zijn!
Goed bezig Ilona!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

:D

Ze is nu nog nergens te bekennen op het forum, en ze is nu hardlopen samen met sil, dus vanavond grijp ik haar wel bij de lurven :wink:
We waren gisteravond tot een uur of elf namelijk aan het praten over de islam en de idiotie erom heen, en zij wist meer van de islam dan dat wij hadden gedacht. Dus wij begonnen over FFI, zij had er nog niet van gehoord, maar zij vindt politieke en maatschappelijke onderwepen heel boeiend om over te discussieren, dus toen vroegen we of ze zich wilde aanmelden op FFI :D
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ilona schreef::D

Ze is nu nog nergens te bekennen op het forum, en ze is nu hardlopen samen met sil, dus vanavond grijp ik haar wel bij de lurven :wink:
We waren gisteravond tot een uur of elf namelijk aan het praten over de islam en de idiotie erom heen, en zij wist meer van de islam dan dat wij hadden gedacht. Dus wij begonnen over FFI, zij had er nog niet van gehoord, maar zij vindt politieke en maatschappelijke onderwepen heel boeiend om over te discussieren, dus toen vroegen we of ze zich wilde aanmelden op FFI :D
Dat herinnert mij eraan om vanaaf ook nog een kilometertje of 10 te gaan. Zo'n dikke 3 kwartier zweten...... Maar ja, daar is de douche goed voor. Toch. Maar ik ben altijd zo lui. Ik moet eigenlijk iemand hebben die mij meeneemt eigenlijk. Kijk op dinsdag en vrijdag ga ik badmintonnen. Maar daar heb ik "verplichtingen".

Maar leuk hoor om weer een nieuw forumlid/-collega erbij te krijgen.
ZE IS VAN HARTE WELKOM!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

hey thomas.. dan moet je maar met mij en dat ene meisje mee gaan hardlopen :D is echt heeeeel leuk 8) !!
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Silly schreef:hey thomas.. dan moet je maar met mij en dat ene meisje mee gaan hardlopen :D is echt heeeeel leuk 8) !!
Dat kan wel waar zijn Silly, maar volgens mij woon je een behoorlijk eind van mijn stadje af in het westen van het land tussen amsterdam en rotterdam in.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Plaats reactie