...

Moderator: M

Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Chaimae schreef:
Freya schreef:
Ashadoe schreef:ik dacht dat ze zaterdag pas ging?? :o
Nee, want echte moslims, vertrekken voor reizen altijd op een donderdag, de dag dat de profeet ook altijd op reis ging :smile:
Grappig, maar we waren woensdag middag vertrokken en vrijdag ochtend aangekomen.
Dus, in anderhalve dag naar Tetouan? Zijn jullie nu helemaal besjokkke? Heeft jouw vader totaal geen enig verantwoordelijkheidsbesef? Waarom moet het zo zijn, dat Marokkanen, op weg naar Marokko, totaal ieder veiligheidsaspect uit het oog verliezen? Dus, wagen overladen, niet genoeg slaap etc. Jullie zijn niet alleen een gevaar voor jullie zelf, maar vooral een gevaar voor anderen!

Trouwens, reizen als europeaan in Marokko, lees eens:
http://mailgate.dada.net/nl/nl.reizen.c ... 10331.html

En nog wat quotes, geplukt van het internet, over reizen naar en van Marokko:
De parking naast de Spaanse douane staat vol auto's van Marokkaanse reizigers. De kinderen liggen in kleine cocons naast elkaar op de grond. Het is een tafereel dat me bekend voorkomt. Als kind reisde ik ook met mijn ouders en broers met de auto naar Marokko. Mijn vader had een zware voet en wilde nooit rusten. Pas wanneer hij nog amper zijn ogen kon openhouden, reed hij een parking op, liefst eentje met veel Marokkanen. ,,Dat is het veiligst. Als we bezoek krijgen van dieven kunnen we elkaar tenminste beschermen'', zeiden mijn ouders. Mijn vader dutte dan even op de achterbank, één van mijn broers had het voorrecht op de motorkap te slapen, ,,daar slaap je lekker warm''. Wij lagen op de grond.

In Spanje stopt onze bus slechts twee keer voor een korte plaspauze. ,,We moeten goed doorrijden'', zeggen de chauffeurs. ,,Het lijkt ons het beste dat we vandaag nog de boot nemen naar Marokko want we willen niet overnachten in de haven van Algeciras.

Het zit daar vol dieven. Het zijn dolende Marokkanen die de haven binnensluipen om hun reizende landgenoten te beroven,'' vertelt een van de chauffeurs. Hij betrapte laatst een dief op zijn bus. ,,We hebben die boef in elkaar geslagen. Dat zal hem leren.''

,,Toe, ga met me mee naar beneden'', dringt hij aan. Zijn bedoelingen zijn duidelijk maar ik keer hem de rug toe. Eenmaal beneden komt Oum Malak met bibberende handen naar me toe.

Ze lijkt wel in shock. ,,Een dronken politieman vroeg of ik met hem... Je weet wel... Ik werd bang maar niemand kon me helpen, álle agenten lopen hier met een glas in hun handen en spreken de vrouwen oneerbiedig aan.'' Ook Oum Ahmed is aangeslagen, komt met hetzelfde verhaal aanlopen... Mooi welkom! Elk jaar organiseert het Marokkaanse ministerie van Migrantenzaken een verwelkomingscampagne voor haar onderdanen in het buitenland, onder de slogan Marhaba bikoum fi bladkoum , welkom in uw land...
Bij een kettingbotsing op de snelweg A63 tussen Bayonne en Bordeaux in het zuidwesten van Frankrijk zijn zondagochtend vroeg acht doden gevallen. Van de 42 personen die gewond raakten, waren er twaalf zondagmiddag slecht aan toe.De achtste is een Marokkaan die achter het stuur zat van de bestelwagen die het ongeluk veroorzaakte. De volgens getuigen overbeladen bestelwagen zou vlak bij de duogemeente Belin-Beliet een deel van zijn lading hebben verloren.
het was tijdens de zomer toen we naar marokko zijn geweest.
we kwamen aan in algeciras en moesten de boot nemen om over te varen naar marokko, maar er was storm op zee
we mochten niet over varen maar je kent de marokkanen , ongeduldig. ze begonnen een staking ze toeterden met de auto's
en de spanjaarden stuurden een niet al te nieuw boot en zo mochten we over varen. toen we in het midden van de zee kwamen begon het alarm te loeien en er scheen een rood licht wat wees op gevaar. de golven kwamen over de boot. de schotels en stoelen vielen allemaal op de grond het resto dat zich in de boot aantrof werd RWINAmohim ik heb zoiets als TITANIC meegemaakt. wil ik nooit meer meemaken hoor!!!!
geloof het of niet, een keer mijn moeder en broertje kwamen uit marokko met het vliegtuig, opeens was de brandstof op!!!!! WALLAHHHH, ze moesten een noodlanding in Frankrijk maken, bijtanken en weer verder vliegen!! Echt gestoord marokkanen, ze kijken geeneens of ze nog wel genoeg brandstof hebben om te vliegen!
Laatst gewijzigd door Freya op di jul 17, 2007 11:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Freya schreef: Dus, in anderhalve dag naar Tetouan? Zijn jullie nu helemaal besjokkke? Heeft jouw vader totaal geen enig verantwoordelijkheidsbesef? Waarom moet het zo zijn, dat Marokkanen, op weg naar Marokko, totaal ieder veiligheidsaspect uit het oog verliezen? Dus, wagen overladen, niet genoeg slaap etc. Jullie zijn niet alleen een gevaar voor jullie zelf, maar vooral een gevaar voor anderen!
Verantwoordelijksbesef is de mohammedaan vreemd.
De moslim is immers slechts aan allah verantwoording schuldig.
De afrekening vindt niet eerder plaats dan in het hiernamaals.
Gemakkelijk, niet?
Tevens beseft de moslim dat een opperwezen en een leven na de dood hoogstwaarschijnlijk niet bestaan.
Intussen geniet de mohammedaan van een zorgeloos leven op aarde zonder verantwoordelijkheden.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

naar boven schreef: Verantwoordelijksbesef is de mohammedaan vreemd.
De moslim is immers slechts aan allah verantwoording schuldig.
De afrekening vindt niet eerder plaats dan in het hiernamaals.
Gemakkelijk, niet?
Tevens beseft de moslim dat een opperwezen en een leven na de dood hoogstwaarschijnlijk niet bestaan.
Intussen geniet de mohammedaan van een zorgeloos leven op aarde zonder verantwoordelijkheden.
en nog maar eens:

Reisbus in beslag genomen bij grenspost in Hensies
Een touringcar van een Brusselse firma, die de verbinding verzekert tussen Brussel en het Marokkaanse Marrakech, is zaterdagvoormiddag in beslag genomen bij de grenspost in Hensies, in de provincie Henegouwen. Dat meldt het parket van Bergen. De bus had geen transportvergunning en geen verzekering en het registratienummer was niet juist. De passagiers, van wie het ticket vier tot vijf keer goedkoper was dan bij een ander bedrijf, protesteerden tegen de inbeslagname. Vervolgens werden ze terug naar Brussel gebracht. (belga/hln)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Die bussen rijden ook vaak met spaanse of andere vreemde kentekens.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

het was tijdens de zomer toen we naar marokko zijn geweest.
we kwamen aan in algeciras en moesten de boot nemen om over te varen naar marokko, maar er was storm op zee
we mochten niet over varen maar je kent de marokkanen , ongeduldig. ze begonnen een staking ze toeterden met de auto's en de spanjaarden stuurden een niet al te nieuw boot en zo mochten we over varen. toen we in het midden van de zee kwamen begon het alarm te loeien en er scheen een rood licht wat wees op gevaar. de golven kwamen over de boot. de schotels en stoelen vielen allemaal op de grond het resto dat zich in de boot aantrof werd RWINAmohim ik heb zoiets als TITANIC meegemaakt. wil ik nooit meer meemaken hoor!!!!
Ze nemen die heimweeschotels mee op vakantie! :lol:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Uhum anderhalve dag met veel rust, anders hadden we vrijdagavond al kunnen aankomen en bovendien weet mijn vader precies wat hij doet, het is een wijze en erg slimme papa die ik heb.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Uhum anderhalve dag met veel rust, anders hadden we vrijdagavond al kunnen aankomen en bovendien weet mijn vader precies wat hij doet, het is een wijze en erg slimme papa die ik heb.
Dat lijkt me sterk Chaimae.
het is zeker 2800 km, en als je gemiddeld 100 km per uur rijdt, ( zonder rust) dan kan je er geen dag over doen.
Je pa kan slim in jouw ogen lijken, maar in mijn ogen is hij en andere Moslims zeer dom door aan een stuk door te rijden.
Moslims willen gewoon geen geld uit geven aan een hotel.
Ik heb het idee dat een hotel haram is of zo.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Marokkaanse vakantiegangers slapen bij voorkeur langs de Route du Soleil of langs de snelwegen in Spanje. Met zijn allen in een auto of handiger, een bestelbusje. Voor het slapen gaan wordt zo'n busje uitgeladen en gaat de hele familie slapen.

In anderhalve dag kan makkelijk, vooropgesteld dat je naar de Noord-Marokkaanse kust reist.

Mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Naar Benissa waar ik nu zit is het al 2000 km Polleke.
En geloof me dat je moe bent als je op een dag 1200 km gereden hebt .
Dat hebben we vaak gedaan. Wij waren altijd dankbaar als we in ons hotel beland waren.
Je rust nooit goed uit als je een hazenslaapje maakt langs de rijksweg. Het is bloedheet, en heel erg druk op parkeer plaatsen.
Chaimae moet in Nederland al 200 km verder rijden als wij, en zeker nog 600 km in Spanje.
Het laatste stuk in Spanje is geen tolweg meer, dus stervend druk.
Het zal me meevallen als ze 100 km per uur kunnen rijden, want als je om de 2 uur een kwartier rust dan gaat je gemiddelde snelheid snel naar beneden.
Het blijft gevaarlijk.
Chaimae haar pa zal weinig rust gehad hebben.
Op de terugweg is de drang voor Marokko weg, maar toch slapen Marokkanen zelden of nooit in een hotel.
Ik begrijp het niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Mijn pa heeft een keer in 24 uur Tetouan bereikt. Maar toen had hij nog geen kinderen en was hij ook nog niet getrouwd. Zijn moeder lag toendertijd op sterven, en heeft aan een stuk door gereden.


Nu doen we anderhalve dag over met erg veel rust en pauzes tussendoor. Ik heb trouwens heerlijk buiten op de grond geslapen ergens in Bailen, waar zich een plaats bevindt speciaal voor de Marokkaanse reizigers.

We zijn er gelukkig heelhuids van af gekomen, maar had het ook anders kunnen lopen.
Mijn zusje zeurde, en we zijn toen om 4 uur in de ochtend vertrokken op weg richting Granada en Sevilla. Toen een busje ineens uit het niets voor ons reed, ze wouden ons beroven en de wegen waren harstikke leeg. Mijn vader heeft twee uur lang met 200 km per uur gereden en die bus maar achter ons aan rijden. maar na een half uur was de bus uit het zicht. Stel je voor dat we waren overvallen .... dag 5000 euro geld dat we bij ons hadden en de visa van mijn vader en duizenden euros aan goud. Ik ben God dankbaar dat we niet zijn overvallen. Mischien doordat ik de Koran meehad.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Deovolanthe
Berichten: 118
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 5:59 pm

Bericht door Deovolanthe »

Chaimae ben je zo wanhopig voor aandacht?
Elke leek kan zien dat je dit verhaal uit je dikke duim hebt gezogen..Je probeert wanhopig de aandacht te krijgen van de forumleden.
Neem bijvoorbeeld de laatste zin:,,Misschien komt het doordat ik de Quran bij me had''.Je weet dat deze opmerking tot reacties zal leiden en dat is precies wat jij wilt.

Verder heb je naar mij mening afgezien van wat ''Haat'post nog weinig toegevoegd aan dit forum.Ik ben kort op dit forum maar ik heb jouw nu al als onbetrouwbaar aangevinkt.
JESUS IS LORD...
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Chaimae schreef:dag 5000 euro geld dat we bij ons h en duizenden euros aan goud.
Goud meenemen naar Marokko, i.p.v. vanuit Marokko naar Nederland? Zwart geld?
Chaimea schreef:buiten op de grond geslapen ergens in Bailen, waar zich een plaats bevindt speciaal voor de Marokkaanse reizigers.
Klopt, had ik al eerder gelezen. Speciaal voor vrekkige marokkanen, die geen cent willen uitgeven aan hotel of pension, en die spanjaarden willen daar toch een oogje op houden. En, betekend dat, dat er ook niet-marokkanen mogen slapen?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Deovolanthe schreef:Chaimae ben je zo wanhopig voor aandacht?
Elke leek kan zien dat je dit verhaal uit je dikke duim hebt gezogen..Je probeert wanhopig de aandacht te krijgen van de forumleden.
Neem bijvoorbeeld de laatste zin:,,Misschien komt het doordat ik de Quran bij me had''.Je weet dat deze opmerking tot reacties zal leiden en dat is precies wat jij wilt.

Verder heb je naar mij mening afgezien van wat ''Haat'post nog weinig toegevoegd aan dit forum.Ik ben kort op dit forum maar ik heb jouw nu al als onbetrouwbaar aangevinkt.

Oh nu we het toch over leugens hebben zal ik ook maar opbiechten dat ik niet Chaimae heet, maar dat slechts mijn pseudoniem is op het internet. Ik heb voor de pseudoniem Chaimae aangezien Chaimae de zus van Mohammed was en het dus een eer is om die naam te dragen.


Maargoed, ik heet dus in het echte leven Zoujwahra vraag het de Moslims hier op ffi maar na die kunnen het namelijk bevestigen. Alleen de Moslims wisten hoe ik in het dagelijkse leven heet aangezien dat de enigste mensen zijn die ik vertrouw en een band mee heb opgebouwd.


Leugen nr zoveeel van Zoujwahra zoals Roelof dat altijd zo leuk zegt...
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Dus jij hebt een BAND met moslimMANNEN ?

Wat, exact, buiten jou mond, is er islamitisch aan jou Chaimae ?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:
Deovolanthe schreef:Chaimae ben je zo wanhopig voor aandacht?
Elke leek kan zien dat je dit verhaal uit je dikke duim hebt gezogen..Je probeert wanhopig de aandacht te krijgen van de forumleden.
Neem bijvoorbeeld de laatste zin:,,Misschien komt het doordat ik de Quran bij me had''.Je weet dat deze opmerking tot reacties zal leiden en dat is precies wat jij wilt.

Verder heb je naar mij mening afgezien van wat ''Haat'post nog weinig toegevoegd aan dit forum.Ik ben kort op dit forum maar ik heb jouw nu al als onbetrouwbaar aangevinkt.

Oh nu we het toch over leugens hebben zal ik ook maar opbiechten dat ik niet Chaimae heet, maar dat slechts mijn pseudoniem is op het internet. Ik heb voor de pseudoniem Chaimae aangezien Chaimae de zus van Mohammed was en het dus een eer is om die naam te dragen.


Maargoed, ik heet dus in het echte leven Zoujwahra vraag het de Moslims hier op ffi maar na die kunnen het namelijk bevestigen. Alleen de Moslims wisten hoe ik in het dagelijkse leven heet aangezien dat de enigste mensen zijn die ik vertrouw en een band mee heb opgebouwd.


Leugen nr zoveeel van Zoujwahra zoals Roelof dat altijd zo leuk zegt...
Volgens mij weet je best wel wat hij bedoelt met zijn juiste typering van je karakter en jouw optreden op dit forum.
Het vervelende is dat iedereen die jou van dit forum kent hem gelijk moet geven.
Met vanzelfsprekend de moslims uitgezonderd, die vinden het altijd lekker om moslimleugens tegen te komen, dan doen ze gelijk met zijn allen lekker mee.
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Bericht door olafo »

Chaimae schreef:
Deovolanthe schreef:Chaimae ben je zo wanhopig voor aandacht?
Elke leek kan zien dat je dit verhaal uit je dikke duim hebt gezogen..Je probeert wanhopig de aandacht te krijgen van de forumleden.
Neem bijvoorbeeld de laatste zin:,,Misschien komt het doordat ik de Quran bij me had''.Je weet dat deze opmerking tot reacties zal leiden en dat is precies wat jij wilt.

Verder heb je naar mij mening afgezien van wat ''Haat'post nog weinig toegevoegd aan dit forum.Ik ben kort op dit forum maar ik heb jouw nu al als onbetrouwbaar aangevinkt.

Oh nu we het toch over leugens hebben zal ik ook maar opbiechten dat ik niet Chaimae heet, maar dat slechts mijn pseudoniem is op het internet. Ik heb voor de pseudoniem Chaimae aangezien Chaimae de zus van Mohammed was en het dus een eer is om die naam te dragen.


Maargoed, ik heet dus in het echte leven Zoujwahra vraag het de Moslims hier op ffi maar na die kunnen het namelijk bevestigen. Alleen de Moslims wisten hoe ik in het dagelijkse leven heet aangezien dat de enigste mensen zijn die ik vertrouw en een band mee heb opgebouwd.


Leugen nr zoveeel van Zoujwahra zoals Roelof dat altijd zo leuk zegt...



Laat je het op school ook even weten anders is je diploma misschien
ongeldig,en dat zou zonde zijn.


Locatie Geessinkweg
HAVO
naam verwijderd door M
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Chaimae/Zoujwahra,whatever

SInds je je havo-diploma op zak heb ben je rijp voor een inrichting. Blijkbaar hebben je hersenen spontaan de geest gegeven.
Snap niet wat je op dit forum nog te zoeken hebt. Wat mijzelf betreft, alles wat wat je de afgelopen weken en misschien de komende tijd nog gaat posten beschouw ik als de grootste lariekoek.

Mijn advies: zoek daar in Marokko maar snel een trouwlustige neef, huw hem en blijf daar !!
Die opleiding journalistiek heb je niet nodig. Een journalist schrijft namelijk over de realiteit en geen fictie of in jouw geval leugens.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Oh nu we het toch over leugens hebben zal ik ook maar opbiechten dat ik niet Chaimae heet, maar dat slechts mijn pseudoniem is op het internet. Ik heb voor de pseudoniem Chaimae aangezien Chaimae de zus van Mohammed was en het dus een eer is om die naam te dragen.
...
Als Chaimae niet je eigen naam is maar je forum naam, dan heb je niet gejokt.
We gebruiken hier allemaal een fake naam. Ik heet in het gewone leven ook geen Ariel.

Het is natuurlijk wel raar als je zegt dat Zoujwahra je echte naam is, en als dat niet zo is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Deovolanthe schreef:Chaimae ben je zo wanhopig voor aandacht?
Elke leek kan zien dat je dit verhaal uit je dikke duim hebt gezogen..Je probeert wanhopig de aandacht te krijgen van de forumleden..
En dat lukt haar dan ook, jij stomme idioot dat je bent.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Teva Teff schreef:
Chaimae schreef:
Deovolanthe schreef:Chaimae ben je zo wanhopig voor aandacht?
Elke leek kan zien dat je dit verhaal uit je dikke duim hebt gezogen..Je probeert wanhopig de aandacht te krijgen van de forumleden.
Neem bijvoorbeeld de laatste zin:,,Misschien komt het doordat ik de Quran bij me had''.Je weet dat deze opmerking tot reacties zal leiden en dat is precies wat jij wilt.

Verder heb je naar mij mening afgezien van wat ''Haat'post nog weinig toegevoegd aan dit forum.Ik ben kort op dit forum maar ik heb jouw nu al als onbetrouwbaar aangevinkt.

Oh nu we het toch over leugens hebben zal ik ook maar opbiechten dat ik niet Chaimae heet, maar dat slechts mijn pseudoniem is op het internet. Ik heb voor de pseudoniem Chaimae aangezien Chaimae de zus van Mohammed was en het dus een eer is om die naam te dragen.


Maargoed, ik heet dus in het echte leven Zoujwahra vraag het de Moslims hier op ffi maar na die kunnen het namelijk bevestigen. Alleen de Moslims wisten hoe ik in het dagelijkse leven heet aangezien dat de enigste mensen zijn die ik vertrouw en een band mee heb opgebouwd.


Leugen nr zoveeel van Zoujwahra zoals Roelof dat altijd zo leuk zegt...
Volgens mij weet je best wel wat hij bedoelt met zijn juiste typering van je karakter en jouw optreden op dit forum.
Het vervelende is dat iedereen die jou van dit forum kent hem gelijk moet geven.
Met vanzelfsprekend de moslims uitgezonderd, die vinden het altijd lekker om moslimleugens tegen te komen, dan doen ze gelijk met zijn allen lekker mee.
En ook jij trapt weer in de val van Chaimae en geeft haar gewillig de aandacht die ze van je vraagt. Imbeciel dat je bent.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik ben een heel gevoelige jongen, die elke vorm van kritiek op mij ook zelf kritisch analyseert.
Word ik zomaar voor imbeciel uitgemaakt en nog wel door Iznogoodh.
Het gekke is dat het mij helemaal niets doet, gewoon 0,0.
En er is ook geen enkele uitdaging om eens op zelfonderzoek te gaan.
Saaie kritiek waar niemand wat aan heeft.
Blijft over, hij vindt dat we de leugenmoslima, wiens contact tot de werkelijkheid door haar achterlijke godsdienstbeleving snel afbrokkelt en wiens leugenmoslimcommentaren steeds vervelender en achterlijker worden, moeten negeren.
Je mag de woorden vervelender en achterlijker ook vervangen door moslimmilitanter en moslimfundamentalistischer
Hij kan best wel eens gelijk hebben, maar toch maak ik zelf wel uit op wie ik reageer. En het ziet er naar uit dat ik dat gewoon ook blijf doen.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Iz, doe es normaal :roll:

Ik las net ook al op een ander topic dat je het niet kunt laten om beschaafde mensen uit te maken voor iets dat ze helemaal niet verdienen. Gedraag je.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

olafo schreef:
Chaimae schreef:
Deovolanthe schreef:Chaimae ben je zo wanhopig voor aandacht?
Elke leek kan zien dat je dit verhaal uit je dikke duim hebt gezogen..Je probeert wanhopig de aandacht te krijgen van de forumleden.
Neem bijvoorbeeld de laatste zin:,,Misschien komt het doordat ik de Quran bij me had''.Je weet dat deze opmerking tot reacties zal leiden en dat is precies wat jij wilt.

Verder heb je naar mij mening afgezien van wat ''Haat'post nog weinig toegevoegd aan dit forum.Ik ben kort op dit forum maar ik heb jouw nu al als onbetrouwbaar aangevinkt.

Oh nu we het toch over leugens hebben zal ik ook maar opbiechten dat ik niet Chaimae heet, maar dat slechts mijn pseudoniem is op het internet. Ik heb voor de pseudoniem Chaimae aangezien Chaimae de zus van Mohammed was en het dus een eer is om die naam te dragen.


Maargoed, ik heet dus in het echte leven Zoujwahra vraag het de Moslims hier op ffi maar na die kunnen het namelijk bevestigen. Alleen de Moslims wisten hoe ik in het dagelijkse leven heet aangezien dat de enigste mensen zijn die ik vertrouw en een band mee heb opgebouwd.


Leugen nr zoveeel van Zoujwahra zoals Roelof dat altijd zo leuk zegt...



Laat je het op school ook even weten anders is je diploma misschien
ongeldig,en dat zou zonde zijn.


Locatie Geessinkweg
HAVO
Naam verwijderd door M

Wil je mijn achternaam weghalen. Jeeetje mijn school zet mijn achternaam gewoon op het internet, het moet niet gekker worden.

BVD.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Wil jij misschien je leugenpraatjes van internet verwijderen?
Jeetje , die leugenmoslima's denken ook hier in het beschaafde Nederland met hun achterlijk moslimleugengedrag weg te komen.
Het zal niet meevallen voor je om al je leugens te verwijderen, het is in inmiddels een grote stinkende stapel geworden waaronder jouw verstand, hoe klein of groot die moge zijn, luchtdicht afgesloten zit.
Toch, wil je wat frisheid in je dichtgeslagen moslimkoppetje creëren, dan zou ik maar eens aan de slag gaan.
Wellicht om gewoon eens te beginnen als de dwangmatige moslimleugen op je vingertoppen jeukt eens eerst een eindje te gaan fietsen voordat je deze op dit forum plaatst.
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Bericht door olafo »

Chaimae schreef:
Deovolanthe schreef:Chaimae ben je zo wanhopig voor aandacht?
Elke leek kan zien dat je dit verhaal uit je dikke duim hebt gezogen..Je probeert wanhopig de aandacht te krijgen van de forumleden.
Neem bijvoorbeeld de laatste zin:,,Misschien komt het doordat ik de Quran bij me had''.Je weet dat deze opmerking tot reacties zal leiden en dat is precies wat jij wilt.

Verder heb je naar mij mening afgezien van wat ''Haat'post nog weinig toegevoegd aan dit forum.Ik ben kort op dit forum maar ik heb jouw nu al als onbetrouwbaar aangevinkt.

Oh nu we het toch over leugens hebben zal ik ook maar opbiechten dat ik niet Chaimae heet, maar dat slechts mijn pseudoniem is op het internet. Ik heb voor de pseudoniem Chaimae aangezien Chaimae de zus van Mohammed was en het dus een eer is om die naam te dragen.


Maargoed, ik heet dus in het echte leven Zoujwahra vraag het de Moslims hier op ffi maar na die kunnen het namelijk bevestigen. Alleen de Moslims wisten hoe ik in het dagelijkse leven heet aangezien dat de enigste mensen zijn die ik vertrouw en een band mee heb opgebouwd.


Leugen nr zoveeel van Zoujwahra zoals Roelof dat altijd zo leuk zegt...




Ik lees hier toch echt dat je een andere naam hebt.
Weet dat als je journaliste wil worden dat het internet een levenslang geheugen heeft.
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
Plaats reactie