Burn, Islam Burn.

Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

circe schreef:ze staan ook beschreven tussen de rest van de spijzen die op grote schalen worden aangebracht.

Daarom dat betere wetenschappers die de aramese taal hebben bestudeerd ervan uitgaan dat het over "grote witte ronde DRUIVEN" gaat... gaat die ontplofte martelaren wel even tegenvallen zeg! heb net een half pondje binnen en ik hoef me er geeneens voor op te blazen!
Oud nieuws.. Dit was een hele tijd geleden al bekend. Ik heb t gezien voordat ik moslima was, denk 3 jaar geleden
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik weet niet precies waar je het over hebt..

Ik ken anders verscheidene baardmannen die liever hebben dat ik niet bloed tijdens de huwlijksnacht, die het niets tot weinig uitmaakt of ik maagd ben of niet

Groetjes

Willen die met je trouwen of met je vrijen.
Daar zit namelijk nogal een verschil in.
Meestal oefenen deze mannen op blonde meisjes die ze dan later met een H woord beschrijven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Vera schreef: Ik ken anders verscheidene baardmannen die liever hebben dat ik niet bloed tijdens de huwlijksnacht, die het niets tot weinig uitmaakt of ik maagd ben of niet :)

Groetjes
Heb je daar met ze over gesproken?
Jeetje... ik praat daar niet over met mannen hoor.. :oops:
Amorele atheistische nitwit
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe etc.

Mijn lieve Vera

Jij die nog niet ten prooi is gevallen aan de verleiding van jongens, jij die door Allah bewaard is gebleven voor deze misstap, wees Allah altijd dankbaar dat Hij jou heeft behoed voor datgene waarmee anderen jonge meiden en zelfs getrouwde vrouwen zijn beproefd.

Weet dat jongens in werkelijkheid niets anders zijn dan wolven in schapenkleding. Zij weten niet eens wat liefde is. Het enige wat hen bezig houdt is het bevredigen van hun dierlijke begeerten, op welke wijze dan ook.

Toen de volgende vraag aan een aantal jongens werd gesteld: “Houden jullie werkelijk van deze meisjes met wie jullie omgaan en hebben jullie het voornemen om later met hen te trouwen?”, antwoordden zij kordaat: “Allah behoede! Deze meisjes met wie wij omgaan zijn niks anders dan sloeries en bedriegsters. Hoe kan ik mij ooit binden aan een meisje die zonder enige moeite de eer van haar familie schendt? Wie geeft mij de garantie dat zij later niet mijn eer schendt? Wij gebruiken hen slechts voor vermaak en om de tijd te doden.” Beste zuster, zie je niet in hoe laaghartig deze personen zijn. Pas dus op en trap niet in hun mooie praatjes, loze beloftes en valsheid.

Toen ik een keer enkele meiden die een relatie hadden adviseerde hiermee te stoppen en tegen hen zei: “Zij zijn niets dan hongerige wolven in schapenkleding.”, antwoordde één van hen geïrriteerd: “Ik zweer dat hij van mij houdt. Hij is niet als die anderen, hij heeft een goed karakter.” Een tweede meid sprak woorden van gelijke strekking en voegde hieraan toe: “Hoe verklaar je anders al die moeite die hij heeft gedaan om mij te krijgen? Hoe verklaar je de tranen die hij omwille van mij heeft gelaten? Zeg me dan hoe?” Ik antwoordde: “Deze jongens zijn allen afgestudeerd aan één en dezelfde school: de school van Iblies. Zij worden in hun praktijken bijgestaan door een bataljon vervloekte duivels die hen aansporen, aanmoedigen en aanzetten tot het onteren van zoveel mogelijk goedgelovige meisjes. Als zij daarin eenmaal zijn geslaagd, hoor je de volgende bekende woorden uit hun monden komen: ,,Een meisje die haar eer niet weet te bewaren, valt niet te vertrouwen. Daarna dumpen ze haar, zoals de velen die haar zijn voorgegaan.”

Wat ik wil zeggen, is dat alle jongens één en dezelfde methode, toon van spreken en aanpak hanteren. Ze overspoelen je met lieve woordjes, zoals: “Toen ik je zag, viel ik als een blok voor je… Ik verdrink in je ogen… Leven zonder jou is onmogelijk… Jij bent mijn alles… Jij drijft mij tot waanzin.” Zij weten precies wat het zwakke punt van een vrouw is: haar gevoelens en haar behoefte aan complimenten. Op deze wijze proberen zij haar voor zich te winnen. Wanneer zij haar dan hebben ingepalmd, komt hun ware aard naar boven en zullen zij deze meiden misbruiken voor hun dierlijke begeerten.

Wees dus gewaarschuwd, moge Allah jou beschermen, en denk eens na over je geloof, al is het maar voor deze ene keer. Laat je niet beduvelen door een aantal ontspoorde meiden die hun mond vol hebben van de goede bedoelingen van deze jongens en hoe leuk het is om met hen te zijn. Er is immers geen plaats voor goede bedoelingen en oprechte intenties in de harten van deze jongens, die het lef hebben om de bevelen van Allah, de Almachtige te negeren.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Vera schreef:Ik weet niet precies waar je het over hebt..

Ik ken anders verscheidene baardmannen die liever hebben dat ik niet bloed tijdens de huwlijksnacht, die het niets tot weinig uitmaakt of ik maagd ben of niet :)

Groetjes
Vermoedelijk denken ze daar anders over als jij hún bruid zou zijn..
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik heb m nu al 2 keer gemarkeerd als ongepast..
Strontlikster de Islamonazis.

Geil je op van het anoniem kunnen aanbrengen van censuur?
Nog een beetje wachten, je kan vanbinnen warm worden van verklikken en vrije meningsuiting de op indrukken.

Het wordt hoogtijd dat ze jou eens gaan kaalscheren en met pek inwrijven.

Je toont heel goed dat je niet hier, maar onder een repressief MO-regime hoort. Veel beter dat je naar daar gaat dan het hier in te voeren.

Werkelijk het allerlaagste van het allerlaagste ben je aan het worden.
Een hoer istaat veel hoger dan jou.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: Burn, Islam Burn.

Bericht door Roelof »

Vera schreef:Ik heb m nu al 2 keer gemarkeerd als ongepast..
Ongepast?

Ongepast zijn mensen die hun medemens een barbaarse middeleeuwse religieuze dictatuur proberen op te dringen door middel van geweld of de bedreiging daartoe:
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ariel schreef:Willen die met je trouwen of met je vrijen.
Daar zit namelijk nogal een verschil in.
Meestal oefenen deze mannen op blonde meisjes die ze dan later met een H woord beschrijven.
'baardmannen' zoals ze hier worden genoemd, zijn serieus over hun godsdienst en hebben geen seks voor het huwlijk. Dus wat denk je zelf.
Ze hebben geen idee of ik blond ben of niet.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Monique schreef:Heb je daar met ze over gesproken?
Jeetje... ik praat daar niet over met mannen hoor.. :oops:
Dan verschillen wij daarin
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ze hebben geen idee of ik blond ben of niet.
Heb je, je haar zwartgeverfd?

70j gelden verfden bepaalde vrouwen hun haar blond om bij Nazis in de smaak te vallen.

Nazis waren maar een kleine minderheid in uitsland. dat ze het land naar de afgrond voerden kon door anonieme verklikkers en informatoren die het klimaat verzorgden dat ze stevig in het zadel hield.

Over je haar, troost je, nadat het afgeschoren is groeit het in de oorspronkelijke kleur terug.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

BFA schreef:Heb je, je haar zwartgeverfd?

70j gelden verfden bepaalde vrouwen hun haar blond om bij Nazis in de smaak te vallen.

Nazis waren maar een kleine minderheid in uitsland. dat ze het land naar de afgrond voerden kon door anonieme verklikkers en informatoren die het klimaat verzorgden dat ze stevig in het zadel hield.

Over je haar, troost je, nadat het afgeschoren is groeit het in de oorspronkelijke kleur terug.
Ooit van een hoofddoekje gehoord, in Islamitische kringen ook wel hijaab of khimaar genoemd?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ooit van een hoofddoekje gehoord, in Islamitische kringen ook wel hijaab of khimaar genoemd?
Politiek symbool van Islamofascisme en overheersingsdrang.
Symbool van onderwerping en uitwissing van persoonlijkheid ten voordele van het Islampaganisme.
Dragen van een hoofddoek is gelijk aan het verwerpen van de individualiteit die tot alle ontdekkingen, die naar de moderne wereld geleid hebben.
Het verwerpen van die individualiteit staat gelijk met het willen uitschakelen van die enkele % geschiedenis die niet in bloed en genocide geschreven zijn.
Het dragen van de hoofddoek leidt naar een verder schrijven van de geschiedenis in bloed.
Al-Mawt Fann en Fann Al-Mawt, de basisgedachten achter de hoofddoek is de directe lnk tussen de Nazi-ideologie van overwinning in de dood en Islam.
AL-Mawt Fann schakelt overwinning in dit leven uit.

Barbaars tot en met.
Een hoer kan je geen gebrek aan beschaving verwijten. Hetgeen onder een hoofddoek loopt wel. DIt laatste kan je beschouwen als het laagstse dat over de aarde kruipt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Zaterdagochtend 5:26!
Hijaabdraagsters zijn een verwerpelijker soort vrouwen dan hoeren. Het laagste soort vrouwen dat over de aarde kruipt.
Laat ik daar best wel mee eens zijn.
Maar wellicht is het voldoende om te stellen dat hijaabdraagsters een verwerpelijk soort vrouwen zijn, waarvan de meest verachtelijke en religieus gestoorden de verse hijaabmoslimabekeerlingen zijn.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva Teff schreef:Zaterdagochtend 5:26!
Hijaabdraagsters zijn een verwerpelijker soort vrouwen dan hoeren. Het laagste soort vrouwen dat over de aarde kruipt.
Laat ik daar best wel mee eens zijn.
Maar wellicht is het voldoende om te stellen dat hijaabdraagsters een verwerpelijk soort vrouwen zijn, waarvan de meest verachtelijke en religieus gestoorden de verse hijaabmoslimabekeerlingen zijn.
jij spoort soms echt niet hoor Teva, probeer jij soms mensen hier te kwetsen? je zou soms best wat vaker kunnen letten op hoe je iets zegt.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva Teff schreef:Zaterdagochtend 5:26!
Hijaabdraagsters zijn een verwerpelijker soort vrouwen dan hoeren. Het laagste soort vrouwen dat over de aarde kruipt.
Laat ik daar best wel mee eens zijn.
Maar wellicht is het voldoende om te stellen dat hijaabdraagsters een verwerpelijk soort vrouwen zijn, waarvan de meest verachtelijke en religieus gestoorden de verse hijaabmoslimabekeerlingen zijn.
wat heeft een Hijaabdraagster gemeen met een hoer? weet je wel wat een hoer is? en hoezo voldoende om vast te stellen dat hijaabdraagsters verwerpelijk zijn? hoezo zijn ze slecht?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Teva, je ontspoort wel echt.

Verwerpelijk zijn de haat-Imams in onze radicale moskeeën (zie Ch4 reportage) die zeggen dat niet-hijaab dragende vrouwen moeten geslagen worden.

Die gedegenereerde supremacisten zijn verwerpelijk.

Vrouwen die toegeven aan de idee dat God kwaad wordt als ze hun haren tonen zijn eerder misleid.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Teva is even rustig geweest , ik begon zo waar weer vertrouwen in hem te krijgen maar nu is hij weer af bij zijn oude gedrag.
Verwerpelijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Afbeelding

Om het weer goed te maken, hier een geinige cartoon.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

:prop: je bent echt kierewiet..
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »


Verwerpelijk zijn de haat-Imams in onze radicale moskeeën (zie Ch4 reportage) die zeggen dat niet-hijaab dragende vrouwen moeten geslagen worden.
De vrouwen die via het dragen van een hijab uiten dat ze hier mee akkoord gaan zijn nog een graadje verwerpelijker.
Ze zijn te laf om het open te zeggen zoals die Imams.

Een Duitse vrouw kan je nooit verwijten dat ze blond is. Ook niet ivm WOII en de ideologie die dit liet ontstaan. BLond haar zit in de Duitse genen.

Een Hijabdraagster moet ten allen tijde verweten worden dat ze haar kop onder een vod verbergt. Dit is de keuze van onderwerping met de stelling dat deze onderwerping superiotiteit met zich meebrengt.

@ Faith.

Onvoorwaardelijk slecht zijn kan van het kwade niet gezegd worden, van een hijabdraagster wel.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie