Het uur.

Moderator: M

stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

momo schreef:7. Hij is het, Die u het Boek heeft nedergezonden; er zijn verzen in, die onoverdrachtelijk zijn, zij vormen de grondslag van het Boek, en er zijn andere (verzen), die zinnebeeldig zijn. Maar degenen in wier hart dwaling is, volgen die, welke zinnebeeldig (bedoeld) zijn en zoeken tweedracht en de verkeerde uitleg. En niemand kent de juiste uitleg dan Allah en degenen, die vast gegrondvest zijn in kennis, die zeggen: "Wij geloven er in; het geheel is van onze Heer"; en niemand trekt er lering uit, dan zij, die begrip hebben.(surat Al-Imraan)

Daarom begrijpen jullie de koran verkeerd. Allah (XXX) spreekt ALLTIJD de waarheid, kijk maar eens naar die ayaat.
Die allah van u liegt ALTIJD zoals Jezus hem beschrijft in de bijbel Joh8:44

Johannes 8

36 Indien dan de Zoon u zal vrijgemaakt hebben, zo zult gij waarlijk vrij zijn.
37 Ik weet, dat gij Abrahams zaad zijt; maar gij zoekt Mij te doden; want Mijn woord heeft in u geen plaats.
38 Ik spreek wat Ik bij Mijn Vader gezien heb; gij doet dan ook, wat gij bij uw vader gezien hebt.
39 Zij antwoordden en zeiden tot Hem: Abraham is onze vader. Jezus zeide tot hen: Indien gij Abrahams kinderen waart, zo zoudt gij de werken van Abraham doen.
40 Maar nu zoekt gij Mij te doden, een Mens, Die u de waarheid gesproken heb, welke Ik van God gehoord heb. Dat deed Abraham niet.
41 Gij doet de werken uws vaders. Zij zeiden dan tot Hem: Wij zijn niet geboren uit hoererij; wij hebben een Vader, namelijk God.
42 Jezus dan zeide tot hen: Indien God uw Vader ware, zo zoudt gij Mij liefhebben; want Ik ben van God uitgegaan; en kom van Hem. Want Ik ben ook van Mijzelven niet gekomen, maar Hij heeft Mij gezonden.
43 Waarom kent gij Mijn spraak niet? Het is, omdat gij Mijn woord niet kunt horen.
44 Gij zijt uit den vader den duivel, en wilt de begeerten uws vaders doen; die was een mensenmoorder van den beginne, en is in de waarheid niet staande gebleven; want geen waarheid is in hem. Wanneer hij de leugen spreekt, zo spreekt hij uit zijn eigen; want hij is een leugenaar, en de vader derzelve leugen.
45 Maar Mij, omdat Ik u de waarheid zeg, gelooft gij niet.

Kijk maar eens goed naar de zogezegde profeet van allahke wat die allemaal zich veroorloofde. Uit welke bron zou da komen denkt ge... moorden, kinderverkrachter onder mom van huwelijk, slavernij, enz...
UIt de God van liefde..? :roll: Mijn botte zegge ze in Gent.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

momo schreef:7. Hij is het, Die u het Boek heeft nedergezonden; er zijn verzen in, die onoverdrachtelijk zijn, zij vormen de grondslag van het Boek, en er zijn andere (verzen), die zinnebeeldig zijn.
De afwezigheid van de eicel in de koran... is dat een "onoverdrachtelijke afwezigheid"... of een..."zinnebeeldige afwezigheid"?
Amorele atheistische nitwit
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

momo schreef:7. Hij is het, Die u het Boek heeft nedergezonden; er zijn verzen in, die onoverdrachtelijk zijn, zij vormen de grondslag van het Boek, en er zijn andere (verzen), die zinnebeeldig zijn. Maar degenen in wier hart dwaling is, volgen die, welke zinnebeeldig (bedoeld) zijn en zoeken tweedracht en de verkeerde uitleg. En niemand kent de juiste uitleg dan Allah en degenen, die vast gegrondvest zijn in kennis, die zeggen: "Wij geloven er in; het geheel is van onze Heer"; en niemand trekt er lering uit, dan zij, die begrip hebben.(surat Al-Imraan)

Daarom begrijpen jullie de koran verkeerd. Allah (XXX) spreekt ALLTIJD de waarheid, kijk maar eens naar die ayaat.
"Onbegrip" is het laatste argument van de desperate mens.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Monique schreef:
momo schreef:7. Hij is het, Die u het Boek heeft nedergezonden; er zijn verzen in, die onoverdrachtelijk zijn, zij vormen de grondslag van het Boek, en er zijn andere (verzen), die zinnebeeldig zijn.
De afwezigheid van de eicel in de koran... is dat een "onoverdrachtelijke afwezigheid"... of een..."zinnebeeldige afwezigheid"?
Hmm dat betwijfel ik hoor mevrouw monique. Namelijk Allah (SOUBHANAHOE WA TA3ALA) zegt tegen de mannen dat ze tot hun vrouwen moetten komen als hun akkers. Dus eigenlijk moetten ze hun bevruchten(zoals je op een akker doet).
Dus aub stop met leugens te verspreiden.
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

momo schreef:
Monique schreef:
momo schreef:7. Hij is het, Die u het Boek heeft nedergezonden; er zijn verzen in, die onoverdrachtelijk zijn, zij vormen de grondslag van het Boek, en er zijn andere (verzen), die zinnebeeldig zijn.
De afwezigheid van de eicel in de koran... is dat een "onoverdrachtelijke afwezigheid"... of een..."zinnebeeldige afwezigheid"?
Hmm dat betwijfel ik hoor mevrouw monique. Namelijk Allah (SOUBHANAHOE WA TA3ALA) zegt tegen de mannen dat ze tot hun vrouwen moetten komen als hun akkers. Dus eigenlijk moetten ze hun bevruchten(zoals je op een akker doet).
Dus aub stop met leugens te verspreiden.
STOP EENS MET LIEGEN MOMO

Als je op een akker je zaad uitstrooid om iets moois te laten groeien heb je daar geen eicel bij nodig!!!
Gewoon zaad strooien en dan gaat het goed.

Bij mensen (en andere diersoorten) MOET er een eicel worden bevrucht.
Zonder die eicel gebeurt er niets.

En jouw almachtige en wijze allah die alles weet heeft deze eicel nergens vermeldt in dat onfeilbare boekwerk van je. HIJ HEEFT ER FF NIET AAN GEDACHT :mrgreen:

Ook in jouw stukje staat niets over een eicel!!!!!!!

Dus als er iemand de boel staat te belazeren BEN JIJ DAT MOMO EN NIET MONIQUE!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Ashadoe schreef:
gideong schreef:
Ashadoe schreef: Er zijn inderdaad moslims die alleen in Allah en Zijn profeet Mohammed (saw) geloven en er verder niks aan doen. Moge Allah hen leiden - ameen.

Maar zover ik weet heeft Allah duidelijke regels via de Profeet Mohammed (saw) in de Koran aangegeven waar wij moslims ons aan moeten houden, o.a het gebed, de zakaat, het vasten, geen alcohol, geen varkensvlees etc.

Volgens jou zijn dat "stupide" regeltjes. Beste gideong, voor mij niet.
Dat je een gebed doet, aan andere mensen denkt en geeft, je niet aan drugs te buiten gaat, zorgt dat je onder omstandigheden op je voedsel let: dat is verstandig.

Dat uit het verband gerukte regels een eigen leven gaan leiden, lijkt me niet verstandig, beste meid.
Waarom zouden deze regels een eigen leven gaan leiden? Over welke uit dehet verband gerukte regels heb je het?
Regel van op gestelde tijden bidden: Beter een echt gebed dan slaafs opzeggen op gestelde tijden van formules.
Regel van geven aan de armen: beter zoals in Nederland de zaak praktisch organiseren voor iedereen, dan corrupt te zijn en slaven te houden ongelovigen niks te geven en dan islamitisch te gaan doen met zakat.
Regel van alcohol is uit het verband gerukt: drugsmisbruik is altijd slecht voor mensen niet alleen van alcohol. Af en toe drink ik gezellig een glaasje wijn en daar is niets verkeerd aan.
Regel van geen varkensvlees eten: als onder woestijnomstandigheden zonder koelkast enz bepaald voedsel eerder zou bederven dan is onder die omstandigheden het wellicht verstandig om iets anders te eten. In Nederland is varkensvlees niet slechter dan rundsvlees. Weer een uit het verband gerukte regel dus.

Snap je
De boom herken je aan zijn vruchten
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

momo schreef:
Monique schreef:
momo schreef:7. Hij is het, Die u het Boek heeft nedergezonden; er zijn verzen in, die onoverdrachtelijk zijn, zij vormen de grondslag van het Boek, en er zijn andere (verzen), die zinnebeeldig zijn.
De afwezigheid van de eicel in de koran... is dat een "onoverdrachtelijke afwezigheid"... of een..."zinnebeeldige afwezigheid"?
Hmm dat betwijfel ik hoor mevrouw monique. Namelijk Allah (SOUBHANAHOE WA TA3ALA) zegt tegen de mannen dat ze tot hun vrouwen moetten komen als hun akkers. Dus eigenlijk moetten ze hun bevruchten(zoals je op een akker doet).
Dus aub stop met leugens te verspreiden.
En hoe oud moet die akker zijn om te bevruchten?
Ongeveer vanaf 9j ofzo iets??
En BTW waar vertelt Monique leugens?
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ashadoe,

Ik zal na de vakantie een uitgebreide toelichting geven over de Joodse terrorisme. Een kritische en objectieve beschouwing van Chaimae.

MvG,
Vanuit het zeer warme en zonnige Marokko.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

momo schreef:
Monique schreef:
momo schreef:7. Hij is het, Die u het Boek heeft nedergezonden; er zijn verzen in, die onoverdrachtelijk zijn, zij vormen de grondslag van het Boek, en er zijn andere (verzen), die zinnebeeldig zijn.
De afwezigheid van de eicel in de koran... is dat een "onoverdrachtelijke afwezigheid"... of een..."zinnebeeldige afwezigheid"?
Hmm dat betwijfel ik hoor mevrouw monique. Namelijk Allah (SOUBHANAHOE WA TA3ALA) zegt tegen de mannen dat ze tot hun vrouwen moetten komen als hun akkers. Dus eigenlijk moetten ze hun bevruchten(zoals je op een akker doet).
Dus aub stop met leugens te verspreiden.
Welke leugen verspeid ik?
Ik stel een vraag. Kan een vraag een leugen zijn? Volgens mij kan alleen het antoord een leugen zijn?

Dus.... nogmaals... voor de zoveelste keer:
Waar wordt de eicel genoemd door allah?
Waar vertelt allah hoe nieuwe leven ontstaat....de juiste..en.. de volledige versie ?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

momo schreef:Hmm dat betwijfel ik hoor mevrouw monique. Namelijk Allah (SOUBHANAHOE WA TA3ALA) zegt tegen de mannen dat ze tot hun vrouwen moetten komen als hun akkers. Dus eigenlijk moetten ze hun bevruchten(zoals je op een akker doet).
Dan gaan die mannetjes toch héél véél problemekes hebben hoor momo.

Het mannelijke sperma is namelijk GEEN ZAAD (zoals een graankorrel), maar enkel STUIFMEEL.

Ook het stuifmeel van het graan moet eerst op zoek naar de eicel in de stamper zodat NADIEN het zaad kan ontstaan.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stamper

Een stamper is een seksueel orgaan van een plant. In de stamper ontwikkelen zich de vrouwelijke voortplantingscellen, de eicellen. (...)


foutje van Allah zo te zien.

(je kan trouwens altijd eens proberen om je "zaad" op de akker uit te storten en wachten tot er een veld met kleine momootjes gaat groeien).


Het zijn echter wéér die westerse ongelovigen die het foutje van Allah ontdekt hebben: het principe van de in vitro fertilisatie is daarop namelijk gebaseerd.

Wat "wij" een embryo noemen (de combinatie tussen de reuzegrote EICEL en één spermatozoide) is namelijk écht "het zaad": indien dàt wordt ingeplant in de uterus, dàn pas kan er een vrucht ontstaan.

Stom toch van je Allah dat hij nèt dàt stukje van de vrouwelijke eicel over het hoofd heeft gezien nietwaar?
Je akker zal dus leeg blijven als je vrouw geen eicellen afgeeft makker!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ondanks de bomaanslagen en zelfmoord daden is het geen terroristische conflict. Het is een strijd die de VK aan de Palestijnen heeft opgedrongen, door via de Joodse migratie naar Pälestina de stichting van de Joodse staat aan te moedigen waardoor de Palestijnen hun land kwijt raakten en tot op heden nog steeds tegen verzetten

Ik heb nu geen achtergrond iformatie bij de hand en kan er dus verder niks over kwijt, maar zodra ik terug ben in NL horen jullie nog wel wat van me
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Chaimae schreef:Ondanks de bomaanslagen en zelfmoord daden is het geen terroristische conflict. Het is een strijd die de VK aan de Palestijnen heeft opgedrongen, door via de Joodse migratie naar Pälestina de stichting van de Joodse staat aan te moedigen waardoor de Palestijnen hun land kwijt raakten en tot op heden nog steeds tegen verzetten

Ik heb nu geen achtergrond iformatie bij de hand en kan er dus verder niks over kwijt, maar zodra ik terug ben in NL horen jullie nog wel wat van me
Hahaha, hun land kwijt raakten. Gij weet just zo goe dat dit land altijd van de joden is geweest, en toen de joden in 70 na Chr verdreven werden uit hun eigen land hebben anderen dat land gekraakt. Net zoals iemand uw huis zou kraken tijdens de vacantie en dan beweren dat het zijne is als ge terugkomt en gij uw eigen huis weer moet heroveren op de inbreker. En die inbreker dan de zielepoot gaat spelen zoals juliie moslims doen.Ge zou beter actrice worden dan journalistje.
Ben benieuwd met wat voor info ge weer gaat afkomen.
De mijne ligt al gereed, op historische feiten.
Hou u eens met feiten bezig, dan met leugens en verzinsels.
Het land is niet van de Filistijnen. Zooooooooo !!!
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

stropke schreef:
Chaimae schreef:Ondanks de bomaanslagen en zelfmoord daden is het geen terroristische conflict. Het is een strijd die de VK aan de Palestijnen heeft opgedrongen, door via de Joodse migratie naar Pälestina de stichting van de Joodse staat aan te moedigen waardoor de Palestijnen hun land kwijt raakten en tot op heden nog steeds tegen verzetten

Ik heb nu geen achtergrond iformatie bij de hand en kan er dus verder niks over kwijt, maar zodra ik terug ben in NL horen jullie nog wel wat van me
Hahaha, hun land kwijt raakten. Gij weet just zo goe dat dit land altijd van de joden is geweest, en toen de joden in 70 na Chr verdreven werden uit hun eigen land hebben anderen dat land gekraakt. Net zoals iemand uw huis zou kraken tijdens de vacantie en dan beweren dat het zijne is als ge terugkomt en gij uw eigen huis weer moet heroveren op de inbreker. En die inbreker dan de zielepoot gaat spelen zoals juliie moslims doen.Ge zou beter actrice worden dan journalistje.
Ben benieuwd met wat voor info ge weer gaat afkomen.
De mijne ligt al gereed, op historische feiten.
Hou u eens met feiten bezig, dan met leugens en verzinsels.
Het land is niet van de Filistijnen. Zooooooooo !!!
Ook stropke is zo achterlijk dat hij braaf doet wat Chaimae van hem verlangt: reageren op haar.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

[

En Iznogoodh heeft ook weer een intelligente veelzeggende post gemaakt.
Gefeliciteerd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Ariel schreef:
[
Probleem, stomme troel?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Iznogoodh schreef:
Ariel schreef:
[

@Iznogoodh,

Waarom ben je nu opeens zo, beetje onbeschaafd, toch?
Last van een slecht zelfbeeld?

Groetjes, Joannes
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Iznogoodh schreef:
stropke schreef:
Chaimae schreef:Ondanks de bomaanslagen en zelfmoord daden is het geen terroristische conflict. Het is een strijd die de VK aan de Palestijnen heeft opgedrongen, door via de Joodse migratie naar Pälestina de stichting van de Joodse staat aan te moedigen waardoor de Palestijnen hun land kwijt raakten en tot op heden nog steeds tegen verzetten

Ik heb nu geen achtergrond iformatie bij de hand en kan er dus verder niks over kwijt, maar zodra ik terug ben in NL horen jullie nog wel wat van me
Hahaha, hun land kwijt raakten. Gij weet just zo goe dat dit land altijd van de joden is geweest, en toen de joden in 70 na Chr verdreven werden uit hun eigen land hebben anderen dat land gekraakt. Net zoals iemand uw huis zou kraken tijdens de vacantie en dan beweren dat het zijne is als ge terugkomt en gij uw eigen huis weer moet heroveren op de inbreker. En die inbreker dan de zielepoot gaat spelen zoals juliie moslims doen.Ge zou beter actrice worden dan journalistje.
Ben benieuwd met wat voor info ge weer gaat afkomen.
De mijne ligt al gereed, op historische feiten.
Hou u eens met feiten bezig, dan met leugens en verzinsels.
Het land is niet van de Filistijnen. Zooooooooo !!!
Ook stropke is zo achterlijk dat hij braaf doet wat Chaimae van hem verlangt: reageren op haar.
Als je niet tegen drank kunt moet je dat ook niet innemen Iz!!!!!!!!!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het uur.

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:Het uur (van het oordeel) zal pas komen wanneer de Moslims alle Joden hebben uitgeroeid.

Het veroveren van Jeruzalam/Quds door de Moslims behoort tot de kleinen tekenen van het laatste uur. Alle tekenen die zijn voorspeld door Mohammed zijn uitgekomen, of dreigen uit te komen.
Dit had wel door Hitler zelf geschreven kunnen zijn. Wilders heeft kennelijk toch gelijk als hij Mein Kampf vergelijkt met de Koran. :cry:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Het uur.

Bericht door Thomas »

Pilgrim schreef:
Chaimae schreef:Het uur (van het oordeel) zal pas komen wanneer de Moslims alle Joden hebben uitgeroeid.

Het veroveren van Jeruzalam/Quds door de Moslims behoort tot de kleinen tekenen van het laatste uur. Alle tekenen die zijn voorspeld door Mohammed zijn uitgekomen, of dreigen uit te komen.
Dit had wel door Hitler zelf geschreven kunnen zijn. Wilders heeft kennelijk toch gelijk als hij Mein Kampf vergelijkt met de Koran. :cry:
Hee Pilgrim.....
Long time no see.
Niet hier en niet in de kroeg!!!

Heb je het door.
Chaimae kan zo naast Adolf op de foto.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Het uur.

Bericht door Pilgrim »

Thomas schreef:Hee Pilgrim.....
Long time no see.
Niet hier en niet in de kroeg!!!
Ik heb het soms nog al druk met andere bezigheden, maar ik houd de ontwikkelingen rond de Islam in de gaten. 8)
Plaats reactie