Griezelen met moslimabekeerlingen.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En jij faith..
Je ontwijkt mijn vraag.
Ben jij bang voor de dag des oordeels ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

ik heb de documentaire ook al eens eerder bekeken op internet,
moet toegeven dat ik er echt kippevel van kreeg..( maar wss niet op de manier die jullie hadden)
En ik begrijp de moslima die MS heeft best wel, ik heb zelf angst voor de Dood,laat staan als de dood zo dichtbij is..

X
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Jammer souhaila, dat jij je leven laat verzieken door een ongegronde ongezonde angst.
Dat is nou net, of een van de reden, waarom ik een afkeer van Islam heb.
Als een religie mensen met angst aan zich bindt dan kan een religie nooit goed zijn.
Als je van iets of iemand houd, dan hoef je geen angst te hebben.

Je hoeft niet bang te zijn.
Er bestaat geen hel, en jij komt er niet in.
Ik beloof het je.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

souhaila schreef:ik heb de documentaire ook al eens eerder bekeken op internet,
moet toegeven dat ik er echt kippevel van kreeg..( maar wss niet op de manier die jullie hadden)
En ik begrijp de moslima die MS heeft best wel, ik heb zelf angst voor de Dood,laat staan als de dood zo dichtbij is..

X
Waarom ben je dan een moordenaar ?
koran 9:111 schreef:De gelovigen vechten en moorden voor allah
Jij bent toch tegen de dood ? Of ben je enkel tegen de dood als het over moslims gaat ? Vind je die houding zelf ook niet erger dan het fascisme ?

En waarom ben je extreem racistisch ? Waarom zijn wij lager dan beesten ? (8:55 in jouw geloof)

Vertel het mij eens. Want ben jij nu wel of niet een moslim en een racistische moordenaar, of ben je een apostaat ?
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Ariel schreef:En jij faith..
Je ontwijkt mijn vraag.
Ben jij bang voor de dag des oordeels ?
hmm eerlijk gezegd ben ik daar niet echt mee bezig. Ik geloof wanneer iemand een goede moslim is, hij/zij niet bang hoeft te zijn. Als jij in respect leeft en respect hebt voor iedereen, je altijd netjes geleefd hebt en de 5 zuilen van de Islam hebt voldaan, dan heb je niets te vrezen. nogmaals ik ben zelf niet gelovig, dus moeilijk om antwoord te geven.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Uiteraard wel. Als er een god bestaat zal hij niet mals toekijken op moordenaars, racisten, vrouwenslagers, verkrachters, e.a.

Wat als iemand een vrouw ontvoerd, verkracht en vermoord, zoals de hadith en de koran beschrijven, faith, gaat die dan naar de hemel ? (Sahih muslim boek 4 hoofdstuk 29)

Kom faith, geef eens het antwoord. Duidelijk heeft de pedofiele profeet dat inderdaad gedaan, dus wat is het nu ? Gaat die als verkrachter naar de hemel ?

En als ik jouw zus ontvoer, verkracht en vermoord, ga ik dan ook naar de hemel ? Of is het oordeel niet gelijk voor iedereen ?

Zeg het mij eens want ik volg jouw beweringen helemaal niet.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

tomc schreef:Uiteraard wel. Als er een god bestaat zal hij niet mals toekijken op moordenaars, racisten, vrouwenslagers, verkrachters, e.a.

Wat als iemand een vrouw ontvoerd, verkracht en vermoord, zoals de hadith en de koran beschrijven, faith, gaat die dan naar de hemel ? (Sahih muslim boek 4 hoofdstuk 29)

Kom faith, geef eens het antwoord. Duidelijk heeft de pedofiele profeet dat inderdaad gedaan, dus wat is het nu ? Gaat die als verkrachter naar de hemel ?

En als ik jouw zus ontvoer, verkracht en vermoord, ga ik dan ook naar de hemel ? Of is het oordeel niet gelijk voor iedereen ?

Zeg het mij eens want ik volg jouw beweringen helemaal niet.
mijn zus ontvoer :? voel jij je wel lekker???????? praat niet zo'n onzin wil je?!
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

tomc schreef:Uiteraard wel. Als er een god bestaat zal hij niet mals toekijken op moordenaars, racisten, vrouwenslagers, verkrachters, e.a.

Wat als iemand een vrouw ontvoerd, verkracht en vermoord, zoals de hadith en de koran beschrijven, faith, gaat die dan naar de hemel ? (Sahih muslim boek 4 hoofdstuk 29)

Kom faith, geef eens het antwoord. Duidelijk heeft de pedofiele profeet dat inderdaad gedaan, dus wat is het nu ? Gaat die als verkrachter naar de hemel ?

En als ik jouw zus ontvoer, verkracht en vermoord, ga ik dan ook naar de hemel ? Of is het oordeel niet gelijk voor iedereen ?

Zeg het mij eens want ik volg jouw beweringen helemaal niet.


Ik heb gehoord, dat al je wandaden zijn vergeven als je de hadj in mekke doet, dus plunder en verkracht er maar op los.
Oh, sorry ik praat voor mijn beurt.

vr.groet Joannes
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Joannes schreef:
tomc schreef:Uiteraard wel. Als er een god bestaat zal hij niet mals toekijken op moordenaars, racisten, vrouwenslagers, verkrachters, e.a.

Wat als iemand een vrouw ontvoerd, verkracht en vermoord, zoals de hadith en de koran beschrijven, faith, gaat die dan naar de hemel ? (Sahih muslim boek 4 hoofdstuk 29)

Kom faith, geef eens het antwoord. Duidelijk heeft de pedofiele profeet dat inderdaad gedaan, dus wat is het nu ? Gaat die als verkrachter naar de hemel ?

En als ik jouw zus ontvoer, verkracht en vermoord, ga ik dan ook naar de hemel ? Of is het oordeel niet gelijk voor iedereen ?

Zeg het mij eens want ik volg jouw beweringen helemaal niet.


Ik heb gehoord, dat al je wandaden zijn vergeven als je de hadj in mekke doet, dus plunder en verkracht er maar op los.
Oh, sorry ik praat voor mijn beurt.

vr.groet Joannes
Joannes, mischien moet je toch maar een serieus hulp gaan zoeken..

plunder en verkracht er op los?!!! DAT IS NIET TOEGESTAAN
dat is nergens toegestaan, in geen één geloof!
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

faith schreef:
Joannes schreef:
tomc schreef:Uiteraard wel. Als er een god bestaat zal hij niet mals toekijken op moordenaars, racisten, vrouwenslagers, verkrachters, e.a.

Wat als iemand een vrouw ontvoerd, verkracht en vermoord, zoals de hadith en de koran beschrijven, faith, gaat die dan naar de hemel ? (Sahih muslim boek 4 hoofdstuk 29)

Kom faith, geef eens het antwoord. Duidelijk heeft de pedofiele profeet dat inderdaad gedaan, dus wat is het nu ? Gaat die als verkrachter naar de hemel ?

En als ik jouw zus ontvoer, verkracht en vermoord, ga ik dan ook naar de hemel ? Of is het oordeel niet gelijk voor iedereen ?

Zeg het mij eens want ik volg jouw beweringen helemaal niet.


Ik heb gehoord, dat al je wandaden zijn vergeven als je de hadj in mekke doet, dus plunder en verkracht er maar op los.
Oh, sorry ik praat voor mijn beurt.

vr.groet Joannes
Joannes, mischien moet je toch maar een serieus hulp gaan zoeken..

plunder en verkracht er op los?!!! DAT IS NIET TOEGESTAAN
dat is nergens toegestaan, in geen één geloof!

De dagelijkse realiteit in islamitische landen, laat iets anders zien, vooral het stukje moorden, valt wel erg op..... :roll:

Overigens, mijn beste vrind is psycholoog, en we lachen wat af samen.

Groet Joannes
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

plunder en verkracht er op los?!!! DAT IS NIET TOEGESTAAN
dat is nergens toegestaan, in geen één geloof!
In Islam een verplichting, de sleutel tot het parasijs.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

faith schreef:
tomc schreef:Uiteraard wel. Als er een god bestaat zal hij niet mals toekijken op moordenaars, racisten, vrouwenslagers, verkrachters, e.a.

Wat als iemand een vrouw ontvoerd, verkracht en vermoord, zoals de hadith en de koran beschrijven, faith, gaat die dan naar de hemel ? (Sahih muslim boek 4 hoofdstuk 29)

Kom faith, geef eens het antwoord. Duidelijk heeft de pedofiele profeet dat inderdaad gedaan, dus wat is het nu ? Gaat die als verkrachter naar de hemel ?

En als ik jouw zus ontvoer, verkracht en vermoord, ga ik dan ook naar de hemel ? Of is het oordeel niet gelijk voor iedereen ?

Zeg het mij eens want ik volg jouw beweringen helemaal niet.
mijn zus ontvoer :? voel jij je wel lekker???????? praat niet zo'n onzin wil je?!
Faith: jij hebt toch respect voor de islam?

een paar vraagjes dus:

- als je als 53jarige met een kind van 9 neukt: ga je dan naar de hemel?
- als je 800 mensen de keel oversnijdt: ga je dan naar de hemel?
- als je opdracht geeft om honderden anderen te vermoorden: ga je dan naar de hemel?
- als je de familie van een jonge vrouw uitmoordt en op dezelfde dag neuk je met haar: ga je dan naar de hemel?

gewoon : ik vraag me dit af.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

faith schreef:mijn zus ontvoer :? voel jij je wel lekker???????? praat niet zo'n onzin wil je?!
En nu moet je je enkel nog realiseren dat een bepaalde pedofiele profeet dat dus ook nog echt deed. (zoek op sahih muslim, boek 4, hoofdstuk 29).

Waarom reageer je wel tegen mij, maar niet tegen moslims ? Vertel het mij eens.

Waarom horen we van jouw nooit dat moslims "niet lekker zijn" ? Ik beweer dit als illustratie, moslims zien het ontvoeren, verkrachten & vermoorden van vrouwen als "heilige daad". Want een bepaalde profeet deed dat zelf, en gaf die orders aan zijn volgelingen.

Dus waarom krijg ik minder rechten dan moslims van jou ? Moslims eisen het recht op om jouw zus te ontvoeren, verkrachten en vermoorden, en dan losgeld te vragen, en jij zwijgt. Dat vind ik, hoegenaamd niet eerlijk.

Of ga je beweren dat koran en hadith, dat dat allemaal niets te maken heeft met de islam ?
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Ariel schreef:
Jammer souhaila, dat jij je leven laat verzieken door een ongegronde ongezonde angst.
Dat is nou net, of een van de reden, waarom ik een afkeer van Islam heb.
Als een religie mensen met angst aan zich bindt dan kan een religie nooit goed zijn.
Als je van iets of iemand houd, dan hoef je geen angst te hebben.

Je hoeft niet bang te zijn.
Er bestaat geen hel, en jij komt er niet in.
Ik beloof het je.
Maar ik geloof wél in de hel & hemel Ariel.
Waar gaan anders alle mensen die slechte daden hebben gedaan naartoe?
Dutroux kan toch onmogelijk naar de hemel gaan?

Kus,
Souhaila



Tomc schreef:
Waarom ben je dan een moordenaar ?
Ik heb ( nog) niemand vermoord en ben het ook ni van plan.
koran 9:111 schreef:
De gelovigen vechten en moorden voor Allah
Als de tijd komt om jihad te doen,dan kunnen( moeten) de moslimmannen eraan mee doen, ik ben geen man dus ga ook ni strijden,en eventueel moorden.
Jij bent toch tegen de dood ? Of ben je enkel tegen de dood als het over moslims gaat ? Vind je die houding zelf ook niet erger dan het fascisme ?
ik ben niet perse tegen de dood, moest ik weten dat ik zeker in het Paradijs terecht kom zou ik er niets op tegen hebben.
Maar doordat je leeft in onzekerheid ben ik "tegen"de dood ja.
Maar bij mensen als bv Dutroux ofzo vind ik dat hij het leven niet waard is,maar daar kan ik niet over oordelen.
En waarom ben je extreem racistisch ? Waarom zijn wij lager dan beesten ? (8:55 in jouw geloof)
kben ni racistisch.
Tkan zijn da het zo 'moet' maar die gevoel heb ik ni.
Vertel het mij eens. Want ben jij nu wel of niet een moslim en een racistische moordenaar, of ben je een apostaat ?
twil niet zeggen dat als ik jullie lager vind dan beesten maar toch de 5 zuilen praktiseer dat ik gene goeie moslima zou zijn he.
( niet dat ik dat vind natuurlijk he :smile: )
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

faith schreef:hmm eerlijk gezegd ben ik daar niet echt mee bezig. Ik geloof wanneer iemand een goede moslim is, hij/zij niet bang hoeft te zijn. Als jij in respect leeft en respect hebt voor iedereen, je altijd netjes geleefd hebt en de 5 zuilen van de Islam hebt voldaan, dan heb je niets te vrezen. nogmaals ik ben zelf niet gelovig, dus moeilijk om antwoord te geven.
Dan mag je mij eens uitleggen HOE je niet gelovig kunt zijn en WEL geloven dat moslims naar de hemel gaan?
als niet-gelovige geloof je toch niet in hemel en hel??????
Amorele atheistische nitwit
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Monique schreef:
faith schreef:hmm eerlijk gezegd ben ik daar niet echt mee bezig. Ik geloof wanneer iemand een goede moslim is, hij/zij niet bang hoeft te zijn. Als jij in respect leeft en respect hebt voor iedereen, je altijd netjes geleefd hebt en de 5 zuilen van de Islam hebt voldaan, dan heb je niets te vrezen. nogmaals ik ben zelf niet gelovig, dus moeilijk om antwoord te geven.
Dan mag je mij eens uitleggen HOE je niet gelovig kunt zijn en WEL geloven dat moslims naar de hemel gaan?
als niet-gelovige geloof je toch niet in hemel en hel??????
hoezo kan ik niet geloven dat er na de dood mischien wel meer is? ik geloof zeker wel dat er meer is tussen hemel en aarde. maar ik ben opgevoed zonder geloof. maar heb wel intresse en ben aan het ontdekken.
Er bestaat een verschillen tussen geloven in een God of geloven dat er iets is na de dood.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

faith schreef:Er bestaat een verschillen tussen geloven in een God of geloven dat er iets is na de dood.
dit is een leuke!

je "gelooft" dus dat er "iets" is na de dood, maar je weet uiteraard niet "wat" er is.

volgens de monotheisten zou dat hemel/paradijs en hel zijn: maar blijkbaar geloof je daar in, vermits je wil dat Dutroux naar de hel gaat.

Nu is het probleem van de monotheisten dat ze zelfs verschillende hemels hebben en verschillende paradijzen en waarschijnlijk ook verschillende hellen, al naargelang het type va de éne godheid waarin ze schijnen te geloven. Bovendien mogen ze van elkaar niet in mekaars hemels komen, wel in mekaars hellen.

Het is zelfs zo dat een moslim die christen wordt naar de moslimhel gaat én tegelijkertijd naar de christelijke hemel en vice versa.

dus wat geloof jij dan?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

circe schreef:
faith schreef:Er bestaat een verschillen tussen geloven in een God of geloven dat er iets is na de dood.
dit is een leuke!

je "gelooft" dus dat er "iets" is na de dood, maar je weet uiteraard niet "wat" er is.

volgens de monotheisten zou dat hemel/paradijs en hel zijn: maar blijkbaar geloof je daar in, vermits je wil dat Dutroux naar de hel gaat.

Nu is het probleem van de monotheisten dat ze zelfs verschillende hemels hebben en verschillende paradijzen en waarschijnlijk ook verschillende hellen, al naargelang het type va de éne godheid waarin ze schijnen te geloven. Bovendien mogen ze van elkaar niet in mekaars hemels komen, wel in mekaars hellen.

Het is zelfs zo dat een moslim die christen wordt naar de moslimhel gaat én tegelijkertijd naar de christelijke hemel en vice versa.

dus wat geloof jij dan?
Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde. ik geloof wanneer jij een goed persoon bent geweest jij na de dood goed terecht komt, en mensen zoals Dutroux slecht terecht komen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde. ik geloof wanneer jij een goed persoon bent geweest jij na de dood goed terecht komt, en mensen zoals Dutroux slecht terecht komen.
bijgevolg geloof je ook dat goede mensen die van hun moslimgeloof afvallen weldegelijk goed terecht zullen komen? Dit betekent dat je kritiek hebt op het islamitische geloof dat vindt dat die mensen liefst een kopje kleiner moeten worden gemaakt en naar de hel zullen gaan.

Hoe rijm je dat dan aan mekaar met je "respekt" voor islam?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

circe schreef:
Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde. ik geloof wanneer jij een goed persoon bent geweest jij na de dood goed terecht komt, en mensen zoals Dutroux slecht terecht komen.
bijgevolg geloof je ook dat goede mensen die van hun moslimgeloof afvallen weldegelijk goed terecht zullen komen? Dit betekent dat je kritiek hebt op het islamitische geloof dat vindt dat die mensen liefst een kopje kleiner moeten worden gemaakt en naar de hel zullen gaan.

Hoe rijm je dat dan aan mekaar met je "respekt" voor islam?
Ik heb niet alleen respect voor de Islam, ik heb respect voor elk geloof.
Waarom zou een moslim opeens niet meer geloven? dan denk ik dat je geloof niet oprecht is geweest toch?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

faith schreef: hoezo kan ik niet geloven dat er na de dood mischien wel meer is? ik geloof zeker wel dat er meer is tussen hemel en aarde. maar ik ben opgevoed zonder geloof. maar heb wel intresse en ben aan het ontdekken.
Er bestaat een verschillen tussen geloven in een God of geloven dat er iets is na de dood.
Jij kunt best geloven dat er iets is na de dood.
Maar.. dan moet je niet zeggen dat je "ongelovig" bent.
Het kenmerk van "geloven" is toch gebaseerd op "leven na de dood"?
En, dat "leven na de dood" of hemel en hel... is gecreerd door een "god".

Ik, als ongelovige, geloof NIET dat er iets is na de dood. Je bent dood, weg, foetsie, in de oven of onder de grond en die gelooft ook niet in een "god".

Dus.. waarop baseer jij je "ongelovigheid"?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

faith schreef:Ik heb niet alleen respect voor de Islam, ik heb respect voor elk geloof.
Heb jij ook respect voor die secte waarbij die mensen collectief zelfmoord hebben gepleegd, en hun kinderen in de dood hebben meegenomen?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Monique schreef:
faith schreef: hoezo kan ik niet geloven dat er na de dood mischien wel meer is? ik geloof zeker wel dat er meer is tussen hemel en aarde. maar ik ben opgevoed zonder geloof. maar heb wel intresse en ben aan het ontdekken.
Er bestaat een verschillen tussen geloven in een God of geloven dat er iets is na de dood.
Jij kunt best geloven dat er iets is na de dood.
Maar.. dan moet je niet zeggen dat je "ongelovig" bent.
Het kenmerk van "geloven" is toch gebaseerd op "leven na de dood"?
En, dat "leven na de dood" of hemel en hel... is gecreerd door een "god".

Ik, als ongelovige, geloof NIET dat er iets is na de dood. Je bent dood, weg, foetsie, in de oven of onder de grond en die gelooft ook niet in een "god".

Dus.. waarop baseer jij je "ongelovigheid"?
mijn ongelovigheid basseer ik op het feit dat ik niet kan zeggen dat ik geloof in een God. mischien dat daar ooit verandering in komt maar op dit moment niet.
Laatst gewijzigd door faith op do aug 16, 2007 1:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

faith schreef:
Ik heb niet alleen respect voor de Islam, ik heb respect voor elk geloof.
Waarom zou een moslim opeens niet meer geloven? dan denk ik dat je geloof niet oprecht is geweest toch?
Ik geloofde vroeger in Sinterklaas. Nu niet meer. Denk je nu dat mijn geloof niet oprecht is geweest?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik geloof in reïncarnatie.
Voor mij is dit mijn waarheid.
Ik geloof dat geen ziel verloren gaat, en dat bijvoorbeeld mensen zoals Dutroux en Hitler ook naar de hemel gaan.
De hel bestaat namelijk niet.

Wat faith zegt met “slecht terecht komen” daar heeft ze gelijk in, want je ziel gaat na je dood naar het niveau waar hij thuis hoort.
Als we Dutroux en Hitler als voorbeeld nemen dan vermoed ik dat het niveau waar ze naar toe gaan of naar toegegaan zijn geen leuk niveau zal zijn.
Als je dat hel wil noemen vind ik dat oké, maar mensen als Dutroux en Hitler zullen dat eerst niet als hel ervaren.

Maar dat betekend niet dat deze zielen verloren gaan.
Ik geloof dat ze al hun misdaden in volgende levens weer goed zullen moeten maken.

God, of het all , iets waar we allemaal deel van uitmaken straft niet. Wij straffen ons zelf. Wij zijn onze eigen rechter.

Misschien leg ik het nu simpel uit, maar het is ook een ingewikkelde toestand.

Karma… de wet van oorzaak en gevolg.

Karma is niet meedogenloos, maar het is gericht op groei, inzicht, bewustwording en liefde. Lijden is soms de enige manier om tot inkeer te komen. Karma is dus geen strafsysteem, maar een systeem van zelfontwikkeling waarin je steeds nieuwe kansen en mogelijkheden geboden worden om te leren, die je kunt benutten of laten liggen. En het belangrijkste: de karmische wetten geven het inzicht dat je de kracht hebt om nu te zaaien wat je straks wil oogsten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie