Griezelen met moslimabekeerlingen.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

circe schreef:
faith schreef:
Ik heb niet alleen respect voor de Islam, ik heb respect voor elk geloof.
Waarom zou een moslim opeens niet meer geloven? dan denk ik dat je geloof niet oprecht is geweest toch?
Ik geloofde vroeger in Sinterklaas. Nu niet meer. Denk je nu dat mijn geloof niet oprecht is geweest?
sinterklaas is/was geen god
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

faith schreef: mijn ongelovigheid basseer ik op het feit dat ik niet kan zeggen dat ik geloof in een God. mischien dat daar ooit verandering in komt maar op dit moment niet.
Maar... wie heeft dan dat leven na de dood gemaakt?
Daar geloof je toch wel in?
Amorele atheistische nitwit
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Monique schreef:
faith schreef: mijn ongelovigheid basseer ik op het feit dat ik niet kan zeggen dat ik geloof in een God. mischien dat daar ooit verandering in komt maar op dit moment niet.
Maar... wie heeft dan dat leven na de dood gemaakt?
Daar geloof je toch wel in?
Ik heb niet gezegd ''leven'' na de dood. Ik geloof wel dat er iets is na de dood. Alleen wat dat precies is weet ik niet. Zo geloof ik ook in geesten, en geloof ik ook in Char (tv-programma).
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

faith schreef:
Monique schreef:
faith schreef: mijn ongelovigheid basseer ik op het feit dat ik niet kan zeggen dat ik geloof in een God. mischien dat daar ooit verandering in komt maar op dit moment niet.
Maar... wie heeft dan dat leven na de dood gemaakt?
Daar geloof je toch wel in?
Ik heb niet gezegd ''leven'' na de dood. Ik geloof wel dat er iets is na de dood. Alleen wat dat precies is weet ik niet. Zo geloof ik ook in geesten, en geloof ik ook in Char (tv-programma).
Faith, ik heb een probleem met mensen die anderen proberen op te lichten. Misschien daarom m'n afkeer van religie en andere soorten van volksmennerij, ik weet het niet.

Lees dit 's:
http://www.psy.herts.ac.uk/wiseman/papers/MediumBJP.pdf

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Ketter schreef:
faith schreef:
Monique schreef: Maar... wie heeft dan dat leven na de dood gemaakt?
Daar geloof je toch wel in?
Ik heb niet gezegd ''leven'' na de dood. Ik geloof wel dat er iets is na de dood. Alleen wat dat precies is weet ik niet. Zo geloof ik ook in geesten, en geloof ik ook in Char (tv-programma).
Faith, ik heb een probleem met mensen die anderen proberen op te lichten. Misschien daarom m'n afkeer van religie en andere soorten van volksmennerij, ik weet het niet.

Lees dit 's:
http://www.psy.herts.ac.uk/wiseman/papers/MediumBJP.pdf

mvg,
Ketter
ik kan de link niet openen want heb geen PDF op mijn pc.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

souhaila schreef: Tomc schreef:
Waarom ben je dan een moordenaar ?
Ik heb ( nog) niemand vermoord en ben het ook ni van plan.
koran 9:111 schreef:
De gelovigen vechten en moorden voor Allah
Als de tijd komt om jihad te doen,dan kunnen( moeten) de moslimmannen eraan mee doen, ik ben geen man dus ga ook ni strijden,en eventueel moorden.
Dus jij eist gewoon van je man dat die voor jou moord. Je blijft een verderfelijk iemand, souhaila. Blij dat je niet eens je handen wilt vuil maken aan andermans bloed.

Blij dat je al akkoord bent dat islam een moordreligie is. Maar nu snap ik weer helemaal niet hoe je met jezelf kan leven. Alle jij eist dus van anderen dat ze moorden.

Dus jij bent nog erger dan een moordenaar. Jij gaat met psychologisch geweld jouw man dwingen te moorden uit naam van de pedofiel. Hoe kan jij zo'n onmens zijn ?
Laatst gewijzigd door tomc op do aug 16, 2007 3:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

sinterklaas is/was geen god
wat is het verschil? jij gelooft toch ook niet in een (of meerdere) goden?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Waar gaan anders alle mensen die slechte daden hebben gedaan naartoe?
Waarom zouden ze ergens naar toe moeten gaan? Wie zegt dat? En wie bepaalt wat slechte daden zijn? Sommige seriemoordenaars zijn er heilig van overtuigd, dat ze een goede daad verrichtten door vrouwen te vermoorden, of waren ze toch slecht bezig?

Een dergelijke voorstelling van hemel en hel vind ik zeer simplistisch. Alsof het leven op aarde alleen bedoeld is om een databank van daden bij te houden.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

faith schreef: ik kan de link niet openen want heb geen PDF op mijn pc.
De PDF beschrijft een zeer grondige methode om na te gaan of iemand "helderziend" is of niet, en het besluit dat al hun geteste "helderzienden" helemaal geen tekenen van uitzonderlijke kennis bezaten.

Er wordt ook nauwkeurig beschreven hoe een "helderziende" of "medium" met suggererende vragen een gesprek wordt gestuurd, zodat in de grootste algemeenheden stilaan gezocht wordt naar waar hun klant op reageert en hoe ze aldus subtiel informatie "spiegelen" naar die klant.

Met andere woorden: door op de reactie van de klant te letten, weet een "helderziende" of zijn suggestie of uitspraak juist is en gaat hij erop door, als ze niet juist is, probeert het "medium" gewoon een ander pad uit.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

sinterklaas is/was geen god
Voor men Sinterklaas zei, sprak men dezelfde perdoon aan met Odin of Wodan.
Odin is een God. Veel eerlijker God dan Allah, Odin kwam er zonder blikken of blozen voor uit dat hij je ook durft bedriegen.
Als je met hem in zee ging, vereiste was dat je zelf ook wist wat je wou. Maakt in ieder geval dat je niet voor zijn fratsen opdraait.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

faith schreef:
Monique schreef:
faith schreef: mijn ongelovigheid basseer ik op het feit dat ik niet kan zeggen dat ik geloof in een God. mischien dat daar ooit verandering in komt maar op dit moment niet.
Maar... wie heeft dan dat leven na de dood gemaakt?
Daar geloof je toch wel in?
Ik heb niet gezegd ''leven'' na de dood. Ik geloof wel dat er iets is na de dood. Alleen wat dat precies is weet ik niet. Zo geloof ik ook in geesten, en geloof ik ook in Char (tv-programma).
Je gelooft dat er iets is na de dood en je gelooft dat "goede" mensen "goed" terecht komen.
Zie:
Faith: Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde. ik geloof wanneer jij een goed persoon bent geweest [color]jij na de dood goed terecht komt[/color], en mensen zoals Dutroux slecht terecht komen.
WAT en WAAR is dat dan waar doden terecht komen? En, WIE bepaalt wie waar terecht komt?
Amorele atheistische nitwit
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Monique schreef:
faith schreef:
Monique schreef: Maar... wie heeft dan dat leven na de dood gemaakt?
Daar geloof je toch wel in?
Ik heb niet gezegd ''leven'' na de dood. Ik geloof wel dat er iets is na de dood. Alleen wat dat precies is weet ik niet. Zo geloof ik ook in geesten, en geloof ik ook in Char (tv-programma).
Je gelooft dat er iets is na de dood en je gelooft dat "goede" mensen "goed" terecht komen.
Zie:
Faith: Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde. ik geloof wanneer jij een goed persoon bent geweest [color]jij na de dood goed terecht komt[/color], en mensen zoals Dutroux slecht terecht komen.
WAT en WAAR is dat dan waar doden terecht komen? En, WIE bepaalt wie waar terecht komt?
wie dat bepaalt ben ik nog voor mezelf aan het uitvinden.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

faith schreef: wie dat bepaalt ben ik nog voor mezelf aan het uitvinden.
En de rest?
Je weet wel wie die plaats na de dood gemaakt heeft?
Amorele atheistische nitwit
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Monique schreef:
faith schreef: wie dat bepaalt ben ik nog voor mezelf aan het uitvinden.
En de rest?
Je weet wel wie die plaats na de dood gemaakt heeft?
ik ben op dit moment veel boeken aan het lezen over geloof. Ik kan je wel vertellen wat er in die boeken staat maar dat weet je zelf denk ik ook wel. Het gaat erom wat ik zelf geloof, en daar ben ik nog meer aan het stoeien.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

faith schreef:ik ben op dit moment veel boeken aan het lezen over geloof. Ik kan je wel vertellen wat er in die boeken staat maar dat weet je zelf denk ik ook wel. Het gaat erom wat ik zelf geloof, en daar ben ik nog meer aan het stoeien.
Maar, die schrijvers van die boeken. Die weten het toch ook niet?
Niemand weet het. Er is geen enkele "kennis" over.... er is enkel giswerk.

Ik, als atheist zijnde, heb net zoveel "kennis" over god/allah, hemel/hel als de top imam van de islam. Namelijk.... geen enkele!
"kennis" over god/allah, hemel/hel BESTAAT NIET!
Het enige waar iemand "kennis" over kan hebben is hoe hij/zij er zelf ofwel anderen erover DENKEN.
Meer dan dat IS er niet!

En, ik ben ervan overtuigd dat dat hele gedoe van god/allah, hemel/hel ingegeven wordt/onststaan is uit ANGST.
Niets mer en niets minder.
Angst voor de dood....en... angst voor het leven.
Amorele atheistische nitwit
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Monique schreef:
faith schreef:ik ben op dit moment veel boeken aan het lezen over geloof. Ik kan je wel vertellen wat er in die boeken staat maar dat weet je zelf denk ik ook wel. Het gaat erom wat ik zelf geloof, en daar ben ik nog meer aan het stoeien.
Maar, die schrijvers van die boeken. Die weten het toch ook niet?
Niemand weet het. Er is geen enkele "kennis" over.... er is enkel giswerk.

Ik, als atheist zijnde, heb net zoveel "kennis" over god/allah, hemel/hel als de top imam van de islam. Namelijk.... geen enkele!
"kennis" over god/allah, hemel/hel BESTAAT NIET!
Het enige waar iemand "kennis" over kan hebben is hoe hij/zij er zelf ofwel anderen erover DENKEN.
Meer dan dat IS er niet!

En, ik ben ervan overtuigd dat dat hele gedoe van god/allah, hemel/hel ingegeven wordt/onststaan is uit ANGST.
Niets mer en niets minder.
Angst voor de dood....en... angst voor het leven.
De islaam is onstaan ruim 1400 jaar geleden. Daar zijn meedere bewijzen voor o.a. de koran.
iedereen heeft zo zijn eigen geloof. en ik accepteer wat jij gelooft. Ik geloof niet dat wij van een oerknal en de apen komen. Ik ben voor mezelf aan het uitzoeken wat ik geloof. en als dat de islam is dan is dat zo. dat maakt mij geen slecht mens, je bent namelijk niet slecht als je geloofd in een god.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Wedden dat Faith allang moslima is?
En dat we binnenkort hier op dit forum een toneelstukje van haar hand kunnen lezen waarin zij na grondig zoeken naar het ware geloof zich heeft bekeerd tot de islam.
En dat het allemaal zo mooi is.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Een normaal Nederlands opgevoed meisje dat zonder noemenswaardig geloof werd opgevoed, maar die in haar late teens de evolutietheorie niet accepteert, is iemand die ons blaasjes wijsmaakt.

Je zal toch vroeger moeten opstaan hoor Faith om ons erin te laten trappen, maar daarom geen nood, we zullen het spelletje rustig voortspelen.

Je zei dat Dutroux volgens jou naar de hel moest, of wat daarvoor doorgaat.

Wat heeft Dutroux gedaan? slavinnen gemaakt, met meisjes van 9 geneukt, met nog een heleboel andere slavinnen geneukt en ze vermoord als hij er zin in had.

Denk je dat Mohammed naar de hemel gaat Faith?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

faith schreef:Ik geloof niet dat wij van een oerknal en de apen komen.
*zucht* altijd dezelfde misvattingen. Wij komen niet van de oerknal, dat is geen onderdeel van het ontstaan van het leven. We komen ook niet van apen, het zijn onze evolutionaire "neefjes", we komen van primaten en apen ook.

Lees dit 's rustig: http://www.msnbc.msn.com/id/9136200/
"Small but crucial differences: The researchers said the results confirmed the common evolutionary origin of humans and chimpanzees. Out of the 3 billion base pairs in the DNA coding for chimps and humans, about 35 million show single-base differences, and another 5 million DNA sites are different because of insertions or deletions of genetic code. Waterston estimated that 1 million of those coding changes are responsible for the functional differences between humans and chimps — thus defining our humanness."

Nog iets anders effe rechtzetten.

Wetenschap draait niet om "geloof". Je moet geen "leap op faith" maken om de wetenschap te accepteren, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen. Wetenschap is een methodologie en geeft resultaten. Die resultaten zijn niet te "geloven" of niet. Je accepteert waar er bewijzen bij zijn en je blijft alles kritisch bekijken.
Een voorbeeldje: "Geloof" jij dat je computer op elektriciteit werkt? "Geloof" je dat de zon straalt door een fusiereactie is van H?

Al deze kennis is het gevolg van de wetenschappelijke methode. Deze methode werkt, want je computer werkt. De evolutieleer is ook het gevolg van de wetenschappelijke methode. "Geloof" je er niet in? Zet je computer dan maar uit, want die werkt waarschijnlijk ook niet.
faith schreef:Ik ben voor mezelf aan het uitzoeken wat ik geloof.
Je bent dus aan het uitkiezen welke verhaaltjes je jezelf op de mouw laat spelden.
faith schreef:en als dat de islam is dan is dat zo.
... dan komt volgens jou het sperma van jouw man van tussen z'n rib en z'n ruggegraat.
faith schreef:dat maakt mij geen slecht mens, je bent namelijk niet slecht als je geloofd in een god.
Niet noodzakelijk, maar het is voor velen wel een excuus om iemand anders te onderdrukken. Immers, de rechten van God (wat die onzin ook betekent) gaan voor op de rechten van de mens.

Maar laat ons een alles mooi op een rijtje zetten: geloof dat God van ons houdt, tot daar toe. Maar geloof dat God ons eeuwig en onmenselijk gaat martelen als je niet dagelijks op je knieën gaat voor hem is een ronduit belachelijk concept...

... en niet ongevaarlijk ook, want een wrede god rechtvaardig noemen geeft een vreemde soort van moraliteit.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

faith schreef:De islaam is onstaan ruim 1400 jaar geleden. Daar zijn meedere bewijzen voor o.a. de koran.
Dat de koran het bewijs is dat de islam bestaat, daar ben ik het mee eens.
Net zoals de bijbel het bewijs is dat het christendom bestaat.
Wat wil je hiermee zeggen?
iedereen heeft zo zijn eigen geloof. en ik accepteer wat jij gelooft. Ik geloof niet dat wij van een oerknal en de apen komen. Ik ben voor mezelf aan het uitzoeken wat ik geloof. en als dat de islam is dan is dat zo. dat maakt mij geen slecht mens,
Wanneer jij niet gelooft in een oerknal en afstammen van apen.... dan blijft er toch maar 1 mogelijkheid over?
Dan geloof jij dus in een "opperwezen" dat alles gecreerd heeft.
Het FEIT alleen al dat jij "gelooft" dat "het leven" niet ophoudt bij de dood is bewijs dat jij NIET ongelovig bent.
Je moet niet zeggen dat je "ongelovig" bent... je moet zeggen dat je nog niet weet WELK geloof je wenst aan te hangen. DAT je namelijk gelooft staat als een paal boven water.
je bent namelijk niet slecht als je geloofd in een god.
En als je NIET gelooft in een god?
Amorele atheistische nitwit
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

faith schreef:... en als dat de islam is dan is dat zo. dat maakt mij geen slecht mens, je bent namelijk niet slecht als je geloofd in een god.
Waarom hier weer de extreme kant opgaan ? Een THEIST(= iemand die in god gelooft, en denkt dat geen enkel "heilig" boek iets deftigs te zeggen heeft) is niet noodzakelijk slecht. Een moslim(=iemand die het pedofiele racistenboek "de koran" als absolute waarheid ziet) wel. Waarom ? Omdat islam nu eenmaal racistisch is en massamoorden aanpraat, en da's nog het minste.

Ben je slecht -ja of nee- als je gelooft dat iedereen die anders denkt "lager is dan een vuil beest" ?

JA, dan ben je slecht. Niet omdat je in god gelooft, maar omdat je een racistische moordenaar bent. Omdat je een pedofiel verheerlijkt. Omdat je oorlogsstoker bent. Omdat je moordenaar plant te zijn. Omdat ... enzovoort. En wij moeten niet bang zijn om dat oordeel te vellen.

En islam is nu eenmaal islam. Dat veranderd niet (alle dat is toch wat moslims beweren).

Sommige dingen zijn nu eenmaal volkomen immoreel. En de islam is 1 van die dingen. Het is niet het eerste immoreel geloof, , en zal ook niet het laatste immoreel geloof zijn.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Teva.Teff schreef:Wedden dat Faith allang moslima is?
En dat we binnenkort hier op dit forum een toneelstukje van haar hand kunnen lezen waarin zij na grondig zoeken naar het ware geloof zich heeft bekeerd tot de islam.
En dat het allemaal zo mooi is.
Ik denk dat ik haar toneelstukje van haar bekering zelf ga schrijven.
Hoeft ze zelf alleen nog maar de correcte data en zo op de stippellijnen in te vullen.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva.Teff schreef:
Teva.Teff schreef:Wedden dat Faith allang moslima is?
En dat we binnenkort hier op dit forum een toneelstukje van haar hand kunnen lezen waarin zij na grondig zoeken naar het ware geloof zich heeft bekeerd tot de islam.
En dat het allemaal zo mooi is.
Ik denk dat ik haar toneelstukje van haar bekering zelf ga schrijven.
Hoeft ze zelf alleen nog maar de correcte data en zo op de stippellijnen in te vullen.
Teva, leef jij lekker verder in je eigen wereldje dat doe ik dat ook. Als je mij niet serieus neemt hou dan maar gewoon je snavel dicht. Zo als je ziet ben ik gewoon mijn mening aan het geven. als je je verveelt moet je lekker buiten gaan spelen en geen onzin plaatsen. jij noemt mij meedere malen dom. maar krijg het idee dat jij hier juist de zwakzinnige bent van het forum. Ik heb jou verder niets te melden, tenzij je gewoon normaal iets aan me kan vragen.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Kunnen we anders niet gewoon niemand zwakzinnig noemen ?

Faith, jij weet perfect wat voor een verderfelijke dingen er in de koran staan ... zou jij met jezelf kunnen leven als je dat "normaal" zou vinden ? Massamoord, roven, verkrachtingen, ...

Ook moet het je duidelijk zijn dat islam samenlevingen vernield ...

En geef het antwoord dat je wilt hoor. Ik ben echt benieuwd naar wat je antwoord is, en hoe onbeleefder je het maakt, hoe beter ik het zal begrijpen, dus laat je gaan he.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Monique schreef:
faith schreef:De islaam is onstaan ruim 1400 jaar geleden. Daar zijn meedere bewijzen voor o.a. de koran.
Dat de koran het bewijs is dat de islam bestaat, daar ben ik het mee eens.
Net zoals de bijbel het bewijs is dat het christendom bestaat.
Wat wil je hiermee zeggen?
iedereen heeft zo zijn eigen geloof. en ik accepteer wat jij gelooft. Ik geloof niet dat wij van een oerknal en de apen komen. Ik ben voor mezelf aan het uitzoeken wat ik geloof. en als dat de islam is dan is dat zo. dat maakt mij geen slecht mens,
Wanneer jij niet gelooft in een oerknal en afstammen van apen.... dan blijft er toch maar 1 mogelijkheid over?
Dan geloof jij dus in een "opperwezen" dat alles gecreerd heeft.
Het FEIT alleen al dat jij "gelooft" dat "het leven" niet ophoudt bij de dood is bewijs dat jij NIET ongelovig bent.
Je moet niet zeggen dat je "ongelovig" bent... je moet zeggen dat je nog niet weet WELK geloof je wenst aan te hangen. DAT je namelijk gelooft staat als een paal boven water.
je bent namelijk niet slecht als je geloofd in een god.
En als je NIET gelooft in een god?
Als je niet geloofd Monique dan ben je ook geen slecht mens.
De Islam noemt je dan nog geen slecht mens. Alleen volgens hun bestaat er zeker een god, ze zijn daar van overtuigd, zij vinden het dan moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die niet in een god geloven.

v.b. mijn ouders zijn alle twee ongelovig. Mijn vriend wel (moslim)
Hij geloof in een god, en is er van overtuigd dat er een god is. Mijn ouders juist het tegen overgestelde. Maar toch kunnen ze samen er over praten en door één deur. omdat ze mekaar respecteren en zo hoort het ook.
In de koran staat dat gelovigen ongelovige onwetend vinden, maar dat moet je opvatten als geen kennis hebben van een geloof, en dat klopt vaak ook. een gelovige zal jou nooit zomaar uitschelden voor dom, doen ze dat wel dan is dat tegen de regels.
je kunt alles zo zwaar maken in een geloof als je zelf wilt.
Plaats reactie