Griezelen met moslimabekeerlingen.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

faith schreef:hmm dat kan ik nu beter aan jou vragen, als je namelijk beter had gelezen had je deze vraag niet hoeven te stellen :question:
Ik heb je post over "twijfel" echt wel gelezen. Ik geloof hem gewoon niet. Alle ik geef grif toe dat ik soms nogal stom ben, maar ik ben geen idioot.

Maak dat de ganzen wijs.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

tomc schreef:
faith schreef:hmm dat kan ik nu beter aan jou vragen, als je namelijk beter had gelezen had je deze vraag niet hoeven te stellen :question:
Ik heb je post over "twijfel" echt wel gelezen. Ik geloof hem gewoon niet. Alle ik geef grif toe dat ik soms nogal stom ben, maar ik ben geen idioot.

Maak dat de ganzen wijs.
als je mij niet geloofd, tja dan ligt het probleem toch echt bij jou en niet bij mij.

maak dat de ganzen wijs? maak dat de kat wijs.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Faith, je hebt me nog niet geantwoord of Dutroux naar jouw normen naar de hel gaat, en waar Mohammed dan naar jouw normen terecht is gekomen.

wat denk je?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

In de koran staat dat gelovigen ongelovige onwetend vinden, maar dat moet je opvatten als geen kennis hebben van een geloof, en dat klopt vaak ook.
@Faith, toch, degenen op dit forum met de meeste kennis over de islam zijn degenen die geen moslim zijn. Hoe kom je toch bij zulke kretologie?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ah ? Is dat wat deze zin wil zeggen ?
8:55. Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.
T'is vast de interpretatie. "Erger dan beesten" betekend vast dat ze ook dezelfde rechten hebben als mensen ... wel raar uitgedrukt ...
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Samenvattend: Binnenkort kunnen we griezelen met Faith.
Eigenlijk zijn we daar nu al mee bezig, met griezelen.
Best wel interessant getuige te zijn van het proces van begraving van haar gezonde verstand, waar zij klaarblijkelijk van zichzelf al weinig van heeft, onder een smerige stinkende fascistische drek van moslimwanen. Die haar verstand uiteindelijk volledig zal verstikken, de realiteit zal buitensluiten.
Sommige hollandse meiden kicken daar op.
Moslimabekeerlingen zijn psychiatrische patiënten, reli-junken.
Heeft het zin om ze te helpen?
Niet echt, ik ga ook geen moeite doen.
Wellicht wil ze zelf ook eens figureren zoals die achterlijke moslimmutsen van de reportage als afschrikwekkend voorbeeld voor normale meiden, om vooral nooit zo te worden als zij.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Wellicht wil ze zelf ook eens figureren zoals die achterlijke moslimmutsen van de reportage als afschrikwekkend voorbeeld voor normale meiden, om vooral nooit zo te worden als zij

Daarom dat er elke dag meisjes bekeren tot de Islam zeker :roll:
twil niet zeggen dat jij niet zo wil zijn,dat andere niet zo kunnen willen zijn..
X
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Daarom dat er elke dag meisjes bekeren tot de Islam zeker
Dit toont dat het aantal achterlijken groter is dan we ons kunnen voorstellen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

souhaila schreef: Daarom dat er elke dag meisjes bekeren tot de Islam zeker :roll:
twil niet zeggen dat jij niet zo wil zijn,dat andere niet zo kunnen willen zijn..
X
En waarom bekeren deze meisjes tot Islam Steffie?
Vermoedelijk niet omdat ze zoveel van Islam afweten, maar omdat ze een islamitisch vriendje hebben.

Later dan komen de meeste meisjes er achter dat het wel erg moeilijk is om met een moslim getrouwd te zijn, omdat ook de cultuur van moslims zo anders is dan onze cultuur, en dan komt de spijt.

Elk meisje dat de islam wil aanhangen moet naar mijn idee eerst een jaar stage lopen in een echt islamitisch paradijs, en als ze daarna nog zo gecharmeerd van Islam zijn dan moet ze het zelf maar weten.

Verder zorgen deze meisjes er voor dat de Islam kan groeien door als baarmoeder voor Islam te fungeren.
De kinderen van deze meisjes en islamitische jongens zijn namelijk gelijk moslim, en krijgen een islamitische opvoeding.

Wij op dit forum willen niet dat Islam groeit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

[quote="Teva.Teff"smerige stinkende fascistische drek van moslimwanen.
Moslimabekeerlingen zijn psychiatrische patiënten, reli-junken.
achterlijke moslimmutsen .[/quote]


gadverdamme zeg, wat heb jij een rotte persoonlijkheid, ranzig gewoon hoe jij discrimineerd. echt waar, jij bent om te kotsen!
jij hebt schijt aan de forumregels, schijt aan mensen, schijt aan hun gevoel want je blijft maar door met kwetsende dingen schreeuwen

Teva, ik heb nu een berg schijt aan jou! jij kan kennelijk niet normaal praten, en ik praat niet met mensen die discirmineren!
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Excuseer als meisjes er (al of niet zogezegd, want ...) voor kiezen om racistische massamoord te gaan toejuichen, dan mogen wij dat afkeuren. Uiteraard.

Jij hebt nog steeds niet geantwoord op die vraag eigenlijk faith. Waarom is het zo moeilijk om die te beantwoorden ? Wat vind jij van het evidente verschrikkelijke racisme in de islam ?

Alle ik snap het niet, faith. Volgens jouw is het
1) maar normaal dat mensen racisten worden met excuus ideologie "A"
2) volkomen fout dat mensen zich lichtjes racistisch uitdrukken die vrijheid en democratie ondersteunen (hoewel zeggen dat ze dom zijn nog LANG niet op het niveau is van te zeggen dat het beesten zijn die maar afgemaakt dienen te worden zoals de islam doet)

Alle sorry hoor, maar ms. souhaila is bijvoorbeeld extreem veel verderfelijker dan dat onnozel opmerkingetje hierboven.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:
Teva.Teff schreef:smerige stinkende fascistische drek van moslimwanen.
Moslimabekeerlingen zijn psychiatrische patiënten, reli-junken.
achterlijke moslimmutsen .

gadverdamme zeg, wat heb jij een rotte persoonlijkheid, ranzig gewoon hoe jij discrimineerd. echt waar, jij bent om te kotsen!
jij hebt schijt aan de forumregels, schijt aan mensen, schijt aan hun gevoel want je blijft maar door met kwetsende dingen schreeuwen

Teva, ik heb nu een berg schijt aan jou! jij kan kennelijk niet normaal praten, en ik praat niet met mensen die discirmineren!
Jij bent al een echte moslima, .........Verwijderd door M
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva, ik .........Verwijderd door M
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

ik heb nu een berg schijt aan jou!
Kan je de naam van Allah lezen?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Teva Teff schreef: Jij bent al een echte moslima, .........Verwijderd door M
faith schreef:Teva, ik .........Verwijderd door M
Hela, wat of waarom wordt er hier gecensureerd ?

Afbeelding
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Sebastiaan schreef:Hela, wat wordt er hier gecensureerd ?
Vraag ik me ook af.
Overigens ik zag dat je op een ander forum ook een topic over deze reportage van weirde moslimabekeerlingen hebt geopend, op het freethinkerforum.
Wellicht kun je daar een linkje naar hier leggen, kunnen ze daar ook kennismaken met onze moslimabekeerlinge Faith.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

faith schreef:"ik praat niet met mensen die discirmineren!"
Kun je dan misschien uitleggen waarom jij het wel voor een sekte opneemt die iedereen die zich niet aan zijn dominante regels onderwerpt dusdanig discrimineert door deze met erger dan een beest te vergelijken en zijn onderdanen aan te zetten tot strijd, moord en doodslag tegen de andersdenkende medemens?

Dat heb ik Teva nog niet zien doen...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Er word hier gecensureerd omdat schelden niet netjes is, en totaal geen nu heeft.
Een goed doordachte post is 1000 keer meer waard dan een paar scheldwoorden
Teva zou dit moeten weten.
Je mag het oneens zijn met je tegenstander, maar schelden lost niets op.
Schelden is een teken van zwakte.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Er word hier gecensureerd omdat schelden niet netjes is, en totaal geen nu heeft.
Een goed doordachte post is 1000 keer meer waard dan een paar scheldwoorden
Teva zou dit moeten weten.
Je mag het oneens zijn met je tegenstander, maar schelden lost niets op.
Schelden is een teken van zwakte.
Even voor de duidelijkheid.
Dit is een persoonlijke mening van Ariel.
Een mening die ik totaal niet deel.
De voornaamste reden daarvan is omdat deze voor de zoveelste keer op dit forum geponeerde stelling feitelijk onjuist is.
Ik heb enige pogingen gedaan om het haar uit te leggen, zoals nu weer voor de zoveelste keer blijkt, zonder resultaat.
Maakt mij verder niet uit, maar de herhaalde poging om deze mening recht overeind proberen te houden wijst volgens mij juist op zwakte aan haar kant.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

BFA schreef:
ik heb nu een berg schijt aan jou!
Kan je de naam van Allah lezen?
:roll2:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vertel me Teva, wat heeft het voor zin om iemand idioot te noemen , of muts, of erger, als je er verder geen weloverdachte post van maakt.
Ik ben niet onder de indruk van jouw posten.
Tot nu toe heb ik weinig constructiefst uit je posten kunnen lezen.
Waarschijnlijk komt dat uit gebrek van kennis van Islam.
We zijn hier niet om te schelden, maar om kennis te delen.

Ik hoop dat jij eens heel snel met jouw kennis van Islam op de proppen komt.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Roelof schreef:
faith schreef:"ik praat niet met mensen die discirmineren!"
Kun je dan misschien uitleggen waarom jij het wel voor een sekte opneemt die iedereen die zich niet aan zijn dominante regels onderwerpt dusdanig discrimineert door deze met erger dan een beest te vergelijken en zijn onderdanen aan te zetten tot strijd, moord en doodslag tegen de andersdenkende medemens?

Dat heb ik Teva nog niet zien doen...
Inderdaad, gewelddadigheid is een karaktereigenschap die bij mij ontbreekt.
Ik heb trouwens op geen enkel forum ooit iemand bedreigd, niet met fysiek geweld, laat staan met een doodsbedreiging of doodsverwensing.
Ik zeg hierbij dat ik ze wel veelvuldig heb mogen ontvangen, bijna allemaal van opgefokte moslimventjes en moslimmutsen en achterlijke christenen die een persoonlijke eeuwige Tevamarteling in de hel wel een aangename gedachte vonden.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Vertel me Teva, wat heeft het voor zin om iemand idioot te noemen , of muts, of erger, als je er verder geen weloverdachte post van maakt.
Ik ben niet onder de indruk van jouw posten.
Tot nu toe heb ik weinig constructiefst uit je posten kunnen lezen.
Waarschijnlijk komt dat uit gebrek van kennis van Islam.
We zijn hier niet om te schelden, maar om kennis te delen.

Ik hoop dat jij eens heel snel met jouw kennis van Islam op de proppen komt.

Vriendelijke groet.
Ik ben niet onder de indruk van deze reactie, net zo weinig als van je vorige reacties over ditzelfde onderwerp.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Ik zeg hierbij dat ik ze wel veelvuldig heb mogen ontvangen, bijna allemaal van opgefokte moslimventjes en moslimmutsen en achterlijke christenen die een persoonlijke eeuwige Tevamarteling in de hel wel een aangename gedachte vonden.
weet je dat ik het gewoon een belediging vind dat ik vergeleken wordt met een moslim...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Silly schreef:
Ik zeg hierbij dat ik ze wel veelvuldig heb mogen ontvangen, bijna allemaal van opgefokte moslimventjes en moslimmutsen en achterlijke christenen die een persoonlijke eeuwige Tevamarteling in de hel wel een aangename gedachte vonden.
weet je dat ik het gewoon een belediging vind dat ik vergeleken wordt met een moslim...
Ik vind een helledreiger een verachterlijk persoon.
Jij niet?
Plaats reactie