Bisschop Muskens wil God Allah noemen

BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Leon de kanarie weet iig wel goed hoe die de mensen lachend moet houden, ach wintertje toch........ Jij kan mij niet schaden, jij kan de Islam en moslims ook niet schaden, niemand in Nederland zal dat kunnen, Kom maar op, wat kan je doen ?

ik wact met veel verheuging op de 11 september demonstratie, dan begint de spanning echt in te komen, wij moslims wachten langzaam af, als jullie de eerste zet maken, zullen wij het afmaken.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

BaniIsrael schreef:Leon de kanarie weet iig wel goed hoe die de mensen lachend moet houden, ach wintertje toch........ Jij kan mij niet schaden, jij kan de Islam en moslims ook niet schaden, niemand in Nederland zal dat kunnen, Kom maar op, wat kan je doen ?

ik wact met veel verheuging op de 11 september demonstratie, dan begint de spanning echt in te komen, wij moslims wachten langzaam af, als jullie de eerste zet maken, zullen wij het afmaken.
Ik vind je echt zo lieieief.
Echt zo'n knuffelmoslimmetje.
heartbeat:

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Thomas ik ben hier gestuurd om jullie lachend te houden, een beetje variatie kan toch geen kwaad?
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

BaniIsrael schreef:Thomas ik ben hier gestuurd om jullie lachend te houden, een beetje variatie kan toch geen kwaad?
Ik ben ook heel gelukkig met je anwezigheid!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Thomas schreef:
BaniIsrael schreef:Thomas ik ben hier gestuurd om jullie lachend te houden, een beetje variatie kan toch geen kwaad?
Ik ben ook heel gelukkig met je anwezigheid!!!
Dan is het goed! ;)

Ik heb namelijk 2 personlijkheden, 1 is de radicale moslim, en de andere is de "Careless" Dude.

Vet he?

Ik spaar alle reacties hier op FFI die op mij worden gedaan, zodat ik er later sterk propaganda middelen van kan maken :).
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

BaniIsrael schreef:
Thomas schreef:
BaniIsrael schreef:Thomas ik ben hier gestuurd om jullie lachend te houden, een beetje variatie kan toch geen kwaad?
Ik ben ook heel gelukkig met je anwezigheid!!!
Dan is het goed! ;)

Ik heb namelijk 2 personlijkheden, 1 is de radicale moslim, en de andere is de "Careless" Dude.

Vet he?

Ik spaar alle reacties hier op FFI die op mij worden gedaan, zodat ik er later sterk propaganda middelen van kan maken :).
Helemaal niet vet :roll:
Wel schizofreen, ga een doos pillekes halen bij den dokter of drink een glaaske kamelepis, as da nog helpt.
Of beter gezegd: Hypocriet.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

BaniIsrael schreef:Leon de kanarie weet iig wel goed hoe die de mensen lachend moet houden, ach wintertje toch........ Jij kan mij niet schaden, jij kan de Islam en moslims ook niet schaden, niemand in Nederland zal dat kunnen, Kom maar op, wat kan je doen ?

ik wact met veel verheuging op de 11 september demonstratie, dan begint de spanning echt in te komen, wij moslims wachten langzaam af, als jullie de eerste zet maken, zullen wij het afmaken.
Gij gaat helegans niets afmaken, pffffffff arrogant betweterke.
Zorg maar da ge u valieske meebrengt, dan help ik u op de tram naar Zaventem voor uw enkeltje woestijn. :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

ik wact met veel verheuging op de 11 september demonstratie, dan begint de spanning echt in te komen, wij moslims wachten langzaam af, als jullie de eerste zet maken, zullen wij het afmaken
.

'Je bent wat je eet' - de Koran is het vergif voor moslims:

http://www.iranfocus.com/modules/news/a ... ryid=12109
Kees Droog
Berichten: 6
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 11:26 pm
Contacteer:

Re: Bisschop Muskens wil God Allah noemen

Bericht door Kees Droog »

[quote="Kees Droog"]Bisschop Muskens: Laten we God Allah noemen ... Muskens verwees naar zijn jarenlange verblijf in Indonesië, waar hij gewend was God Allah te noemen. Hij rekent niet op een enthousiaste ontvangst van zijn voorstel, wegens emotionele bezwaren van gelovigen. Maar over 100 tot 200 jaar zal dat volgens hem anders kunnen zijn. Bron NOS.nl

Bisschop Muskens, in het Indonesisch kom ik met de vraag aan u: Apakah Allah mengasihi anda? vertaald: Heeft God u lief?
In Gods Wetboek de Bijbel, lezen wij de waarschuwing tegen valse profeten in het vijfde boek van Mozes genaamd Deuteronomium 13:1-4: Wanneer een profeet, of dromen-dromer, in het midden van u zal opstaan, en u geven een teken of wonder; En dat teken of dat wonder komt, dat hij tot u gesproken had, zeggende: Laat ons andere goden, die gij niet gekend hebt, navolgen en hen dienen; Gij zult naar de woorden van dien profeet, of naar dien dromen-dromer niet horen; want JAHWEH*, uw God, verzoekt ulieden, om te weten, of gij JAHWEH, uw God, liefhebt met uw ganse hart en met uw ganse ziel. JAHWEH, uw God, zult gij navolgen, en Hem vrezen, en Zijn geboden [Gods Wetboek, de Bijbel] zult gij houden, en Zijn stem gehoorzaam zijn, en Hem dienen, en Hem aanhangen.

*JEZUS betekend: JAHWEH is Heil.
JEZUS CHRISTUS: Dewelke het Beeld is des onzienlijken Gods, de Eerstgeborene aller kreaturen. Want door Hem zijn alle dingen geschapen, die in de hemelen en die op de aarde zijn, die zienlijk en die onzienlijk zijn, hetzij tronen, hetzij heerschappijen, hetzij overheden, hetzij machten; alle dingen zijn door Hem en tot Hem geschapen; En Hij is voor alle dingen, en alle dingen bestaan te zamen door Hem. (Kolossensen 1:15-17)[/quote

... Het was niet voor het eerst dat Muskens voorstelde om God voortaan Allah te noemen. In 2004 was dat al te lezen in zijn boek 'Wees niet bang'. Bron: Omroep Brabant

Bisschop Muskens, in het Indonesisch: Apakah anda siap untuk bertemu dengan Allah? vertaald: Bent u bereid God te ontmoeten?
Time Has an End:
A Biblical History of the World 11,013 B.C. – 2011 A.D. Harold Camping, dit boek is gratis verkrijgbaar bij Family Radio International: www.familyradio.com

Markus 13:33 waakt en bidt!
Gebruikersavatar
Hamsa
Berichten: 525
Lid geworden op: za jan 25, 2003 7:45 am

Bericht door Hamsa »

Er zijn meer woorden voor god in het Indonesisch:
tuhan, dewa, batara, allah, mahaesa.
Heb ik opgezocht in een on-line Indonesisch woordenboek.
Ik kan niet controleren of het juist is omdat ik die taal niet ken.
Twee van de vijf zijn Sanskrit, één Arabisch en de andere twee waarschijnlijk originelen Indonesische woorden.

Ik begrijp de logica niet waarom wij daarom in het Nederlands "Allah" moeten gebruiken.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Maar over 100 tot 200 jaar zal dat volgens hem anders kunnen zijn.
In een Europa zonder Christenen, Hindus, Buddhisten en atheisten.
Reden om te vechten dat het 'kunnen zijn' bij niet meer dan een uitspraak blijft.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

BaniIsrael, ik erger me bont en blauw aan je onderschrift.
Je kunt niet naar Elohim en allah tegelijk roepen, zie de link van Ariel elders dit topic. Jij zou het prima kunnen vinden met die Muskens :roll:

Enne, welk licht heeft die pedofiel de joden laten zien dan? Maanlicht weerkaatst in het zwaard van mo, de nacht dat hij die hele joodse stam had afgeslacht? Das het enige dat ik ervan kan maken, sorry...

BaniIsrael's onderschrift schreef:!! Ya Israel! Ya Yahoed!! Moge onze gemeenschap leiding krijgen!! O Mohammed, O zegel der profeten, Moge Allah(XXX) U Zegenen, De Vrede is met jouw, O Mohammed die de Joden het licht heeft laten zien, Ya ELOHIM! YA ALLAH!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Als Allah en de christelijke God van Muskens dan toch dezelfden zijn, waarom zouden de moslims die in Nederland en Vlaanderen wonen hun God niet gewoon zo aanspreken: in het NEDERLANDS.
Zo te horen sprak Muskens hem in Indonesie toch ook aan in de taal die ze GINDS gewoon waren?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

circe schreef:Als Allah en de christelijke God van Muskens dan toch dezelfden zijn, waarom zouden de moslims die in Nederland en Vlaanderen wonen hun God niet gewoon zo aanspreken: in het NEDERLANDS.
Zo te horen sprak Muskens hem in Indonesie toch ook aan in de taal die ze GINDS gewoon waren?
yessss you got it right 8)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Wel waarom geen nederlandse woorden gebruiken in de pedofielenreligie ?

Waarom ? Alle komaan :

Islam -> onderdrukking, onderwerping

Moet er echt meer gezegd worden ?

Trouwens "moslim" betekend "gelovige". Niet meer of niet minder. Een atheitische boeddhist is een moslim in het arabisch. Ja de stupiditeit over dit woordje. God = Dieu = Got = Lord = Allah = Ilah = Eloah = Elohim = ...

Er is maar 1 reden dat hier ook maar de minste discussie over is : het verschrikkelijke racisme tegenover andersdenkenden in alle moslimlanden.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

tomc schreef:Er is maar 1 reden dat hier ook maar de minste discussie over is : het verschrikkelijke racisme tegenover andersdenkenden in alle moslimlanden.
Zijn andersdenkenden nu ook al een ras?
Of moet ik anders denken?
RTFM
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

naar boven schreef:
tomc schreef:Er is maar 1 reden dat hier ook maar de minste discussie over is : het verschrikkelijke racisme tegenover andersdenkenden in alle moslimlanden.
Zijn andersdenkenden nu ook al een ras?
Of moet ik anders denken?
Volgens de leer van PedoMo schijnbaar wel:
3.110: Gij (Moslims) bent het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; je gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in God. En, indien de mensen van het Boek hadden geloofd, zou het zeker beter voor hen zijn geweest. Sommigen hunner zijn gelovigen, maar de meesten hunner zijn overtreders.

3.118: O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.
Een sekte die zijn aanhangers "een volk" noemt...
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

naar boven schreef:
tomc schreef:Er is maar 1 reden dat hier ook maar de minste discussie over is : het verschrikkelijke racisme tegenover andersdenkenden in alle moslimlanden.
Zijn andersdenkenden nu ook al een ras?
Of moet ik anders denken?
De correcte verwoording is:

"Er is maar 1 reden dat hier ook maar de minste discussie over is : het verschrikkelijke demonisering van andersdenkenden in alle moslimlanden."

In principe is demoniseren, iets heel normaals in religie, veel erger dan racisme want het ontmenselijkt en geeft het een kwaadaardig aspect. Daarom zijn in mono-religiën ongelovigen ook gewoon rijp voor de slachting.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ja de stupiditeit over dit woordje. God = Dieu = Got = Lord = Allah = Ilah = Eloah = Elohim = ...
Raar genoeg is er nog niemand van de volgelingen op het idee gekomen om eens aan hun opperwezen zèlf te vragen hoe hij/zij genoemd wil worden... ze zouden wel eens voor verrassingen kunnen komen te staan. :razz:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

eens aan hun opperwezen zèlf te vragen hoe hij/zij genoemd wil worden.
God praat niet met mij. Ik kan het hem niet vragen.
Ik ben overtuigd dat God met niemand onder de mensen praat. Er is niemand die het hem kan vragen.
Er is ook niemand aan wie God uitgelegd heeft wat hij wil van de mensen, zodat deze dit hun kan mededelen.

MEn kan wel stellen God is liefde, God is uniek. VAn daaruit beredeneren hoe men best leeft om de uniekheid van de liefde uit te dragen. Mensen die dit hebben kunnen verwezenlijken, mijn grootste respect hiervoor.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Er is ook niemand aan wie God uitgelegd heeft wat hij wil van de mensen, zodat deze dit hun kan mededelen.
wat hij ook wilt, het is vast niet hetzelfde als dat in de koran staat.. reden genoeg om die onzin van muskens te bannen.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Plaats reactie