De enige wapen tegen de waarheid is een leugen

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

De enige wapen tegen de waarheid is een leugen

Bericht door Battle_for_peace »

In de Naam van God, de Barmhartige, de Genadige

Dit website is een en al een leugen. Bijna alles wat jullie hier hebben geplaatst is uit het context, zwak en gelogen. Iemand die zelfs een basis boekje over Islam heeft gelezen, zal niet in de valkuilen van deze website vallen.

Mijn oproep aan de Moslims op dit website is om het te verlaten, want hier wordt gelogen en gescholden over Islaam, en daar mag een Moslim niet bij zijn zoals Allaah zegt,

"Wanneer jullie degenen zien, die Onze tekenen bespotten, wend jullie dan van hen af, totdat zij een ander gesprek beginnen". (Qur'an 6:68 ).

En mijn oproep aan de ongelovigen op dit forum is, om zelf Islaam te gaan onderzoeken. Islaam is een oceaan, hoe meer je onderzoekt, hoe meer je te weten komt. Waarmee deze afvallige jullie hersenspoelt is niks behalve leugens. Hij probeert het Licht van God (Islaam) uit te doven met zijn mondje, zoals,

Allaah zegt,

"Zij willen het licht van Allaah doven met hun monden, maar God zal dit niet laten gebeuren. Hij zal Zijn licht vervolmaken, ook al hebben de ongelovigen daar een afkeer van!" (Qur'an 9:32).

Ibn Kathir zegt: "Hun gelijkenis is zoals de gelijkenis van een man die richting de zon en de maan blaast, hopend dat hij daarmee het licht ervan op een dag uitdooft. Waarlijk, zo'n man zal nooit zijn doel bereiken!" (Tafsir Ibn Kathir 9/32).

Islaam is de waarheid en de enige wapen tegen de waarheid is een leugen.

En als iemand hier met misverstanden zit en daar een antwoord op wilt hebben, dan kan hij dat hier stellen en ik zal proberen, met mijn bescheiden kennis, om een antwoord erop te zoeken.

LET OP: NIET SCHELDEN IN DIT TOPPIC. Als je toch wilt schelden, open dan je eigen toppics.

Walhamdolillaah,
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom terug Battle_for_peace


En waar denk je dat wij de laatste jaren mee bezig zijn.
Wij onderzoeken Islam.

Waar wil je het over hebben.
Jij mag het zeggen.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: De enige wapen tegen de waarheid is een leugen

Bericht door naar boven »

Battle_for_peace schreef:LET OP: NIET SCHELDEN IN DIT TOPPIC. Als je toch wilt schelden, open dan je eigen toppics.
:D We hebben er een nieuwe moderator bij.. :D

Rape_for_virginity
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik denk eerder dat Battle voor Imam geslaagd is.

Leuk, nu hebben we onze eigen forum imam.


Ik heb een vraag voor je Battle.

Waarom heeft Allah niet de mannen besneden geschapen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Re: De enige wapen tegen de waarheid is een leugen

Bericht door Battle_for_peace »

naar boven schreef: :D We hebben er een nieuwe moderator bij.. :D

Rape_for_virginity
Wat ik zeg, staat in de overeenkomst die je hier sluit, al voordat je je inschrijft.

. Do not insult other members.
. Do not use foul language nor override the general norms of civility. Let your words be the expression of who you are.

De moderators zeggen niks tegen jullie en jullie hebben deze regels aan de muur gehangen, maar laten we ons in dit toppic aan dit regel houden. Waar gescholden wordt over Islaam, mag een Moslim niet bij zijn.
En waar denk je dat wij de laatste jaren mee bezig zijn. Wij onderzoeken Islam.
Dit is niet onderzoeken. Wie van jullie heeft 1 Halaqah bijgewoond bij een geleerde? Wie van jullie heeft 1 keer de Tafsir uitgelezen? Wie van jullie heeft 1 keer Fiqh gestudeerd?

Niet 1 van jullie heeft genoeg kennis over Islam om te kunnnen oordelen of wat deze mensen jullie voorschrijven waar is ofniet. Alles is hier gelogen en uit het context. Als jullie echt Islam willen kennen, ga dan zelf op onderzoek uit en ga naar mensen van kennis.

Als iemand van jullie misverstanden of vragen heeft over dingen zoals,

. Jihaad & Terrorisme
. Atheisme & Theisme
. Pedofielie & Islaam
. De Shariah Wet
. Vrouwenrechten & Islam

Of wat dan ook, dan kan je dat nu stellen. Ik zal het antwoord voor je zelf opschrijven of opzoeken. Ik heb zelf niet zoveel kennis, maar ik zal mijn best doen om je vragen te beantwoorden.

Walhamdolillaah,
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Oke… Laten we het over Jihaad & Terrorisme hebben.
We weten wat de grote Jihaad is.
Dat is de strijd tegen verleidingen en de strijd tegen het ego (nafs).

Maar nu graag over de kleine jihaad.

Dat is toch de heilige oorlog ?
Wanneer mag jij de kleine jihaad uitvoeren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Ik heb een vraag voor je Battle.

Waarom heeft Allaah niet de mannen besneden geschapen?
Is dit een vraag, dat als je geen antwoord krijgt, niet Islaam zal kunnen accepteren? :roll:
Oke … Laten we het over Jihaad & Terrorisme hebben.
We weten wat de grote Jihaad is.
Dat is de strijd tegen verleidingen en de strijd tegen het ego (nafs).
Mis, Jihaadun Nafs is niet de grote Jihaad. Jihaad tegen onrechtvaardigen is de grote, zoals Allaah zegt,

"Allaah heeft degenen die met hun rijkdommen en hun levens strijden doen uitmunten boven de thuiszitters". (Qur'an 4:95).

En zoals de Profeet zei,

"Een uur lang opgesteld staan in de gevechtslinie voor de Zaak van Allaah is beter dan 60 jaar opgesteld staan voor het gebed". (Sahih Al Jami’ee 4503).

En Shaykh Abdul Aziz Ibn Baz zei,

"Jihad is van verschillende vormen, met iemands leven, met iemands bezittingen, met smeekbedes, met leren en leiden van anderen, met het helpen van mensen om het goede te doen in welke manier dan ook etc. De grootste vorm van Jihad is met iemand’s leven, daarna de Jihad met iemands rijkdommen, (daarna) Jihad met woorden en het leiden van anderen. Dawa is ook een onderdeel van Jihad. Maar om voort te gaan met je leven om te vechten op Jihad is hoogste vorm". ("Fataawa Al Shaykh Ibn Baaz", 7/334, 335).
Maar nu graag over de kleine jihaad. Dat is toch de heilige oorlog?
Weer mis, "Heilige Oorlog", oftewel "Harbun Moqadasa", is nergens te vinden in de Qur'an en Sunnah.

Jihaad kan van alles zijn. Jihad kan het helpen van je buurman zijn. Jihad kan het leren voor een examen zijn. Jihad kan zijn het proberen om je gebeden op tijd te verrichten. Jihad kan zijn het helpen van de armen en behoeftigen etc. Sterker nog, zelfs ongelovigen kunnen Jihad voeren!

Allaah zegt,

"En Wij hebben de mens bevolen zijn ouders goed te behandelen en als zij streven (Jahada) en willen dat je iets met Mij vereenzelvigt waarvan je geen kennis hebt gehoorzaam hen dan niet". (Qur'an 29:8 ).

Dus zelfs ongelovigen kunnen "Jihaad" voeren ... :wink2:
Wanneer mag jij de kleine jihaad uitvoeren.
Je bedoelt de "Grote Jihaad",

Ibn Qudamah zei: "In drie situaties wordt Jihaad Fardul Ain, (1). Als de twee legers tegenover elkaar komen te staan en zij op elkaar afgaan, (2). Als de ongelovigen een (Islaamitishe) land binnentreden, dan wordt Jihad Fardul Ain op de mensen die daar leven, en (3). Als de Imam mensen oproept voor Jihaad, dan wordt het verplicht om voort te gaan". (Ibn Qudamah, "Al Mughni" 8/354).

Jihaad heeft niks met terrorisme te maken. Onschuldige mensen doden, is Haram in Islaam, tot het punt dat Allaah zelfs het doden van een onschuldige miertje verbood! Vrouwen, kinderen, bejaarden, monikken en andere Niet-Strijders mogen NIET gedoodt worden etc. Jihaad heeft regels, en Allaah houdt niet van de overtreders. Als je hierover wilt discuseren, dan zeg het maar. Ik heb zoveel citaten hierover, dat je mond open zal vallen.

Jihaad is om de zwakken te verdedigen en om vrede te bewaren op aarde. Zelfs een ezel zou zichzelf verdedigen! De reden waarom in Islaam Jihaad bestaat, is zoals Allaah zegt,

"Als God sommige mensen niet door anderen zou verdrijven dan zou de aarde bederven". (Qur'an 2:251).

Zoals een van jullie denkers, Edmund Burke, had gezegd,

"Het enige dat nodig is voor het kwade om de overhand te krijgen, is goede mensen die niets doen".

Wallaahu Aalim,
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Oké Battle… bedankt voor je antwoord.
Ik merk dat we met een goeie Moslim te doen hebben.
Niet een die de suiker versie van Islam voorspiegelt, maar een die recht voor zijn raap zegt dat de grote Jihaad niet bestaat uit een strijd tegen verleidingen en de strijd tegen het ego, maar gewoon vechten tegen de ongelovige betekend.

Ik merk dat jij een goede Mujaheed ben die niet zal weigeren als hij tegen ons moet vechten.

Wat betreft de grote Jihaad ..
Jij mag je broeders en zusters wel eens goed gaan inlichten, want het is vreemd dat heel veel moslims nog steeds van mening zijn dat de grote Jihaad een innerlijke jihaad is.

Wat ik uit je verhaal begrijp is het dus ook voor ons geoorloofd om Jihaad te verrichten.
Jij zal het dus niet gek vinden als Nederlanders zich gaan verdedigen tegen de invloed van Islam, want wij willen geen Islamitische onderdrukking.

Want zoals een van onze denkers, Edmund Burke, heeft gezegd,

"Het enige dat nodig is voor het kwade om de overhand te krijgen, is goede mensen die niets doen".


Veel Nederlanders bespotten Islam, en zullen nooit moslim willen worden.
Moeten deze Nederlanders bevochten worden?

En wat betreft de imam…
Er zijn al verschillende imams die oproepen tot Jihaad.
Ze ronselen zelfs voor jongeren voor de jihad

En wat denk jij van Afshin Ellian, of Eshan Jami, mogen die vermoord worden omdat ze Islam aanvallen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle: Onschuldige mensen doden, is Haram in Islaam,
Beste Battle, wil je even een definitie geven van "onschuldige mensen"?
Ben ik "onschuldig"?
Amorele atheistische nitwit
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Kan je ook eens uitleggen waarom wij moeten bevochten worden met geweld ?

En waarom zijn wij lager dan beesten ? (8:55) Waarom ben jij een racist ?

Alle ik weet natuurlijk dat 1400 jaar geleden een pedofiel zei dat alle mensen moesten racisten zijn. Maar wat is jouw reden om een racist te zijn ? Dat het in een dom boekje staat ? Vind je dat een goede eigenschap van jezelf (zoals het verkrachten van vrouwen (sahih muslim boek 4 hoofdstuk 29) ?)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Het is wel handig dat we gelijk toe de point kunnen komen met Battle over de jihaad.

Ik had gedacht dat we eerst “de Islam is vrede” leugen hadden moeten ontzenuwen, maar gelukkig is dat niet het geval en kunnen we gelijk tot de kern van de zaak komen omdat Allah gezegd heeft…
4/95. Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van Allah strijden. Allah heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft Allah het goede beloofd. Allah zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning.
We kunnen dus gerust aannemen dat Battle van mening is dat de kracht van de Ummah schuilt in de Jihaad, en dat hij graag zijn leven aan Allah wil geven.
Tenslotte wacht hem een grote beloning als hij voor Allah sterft.

En wat wij ook weten is dat Allah graag wil dat de gehele wereld onderworpen word aan hem, dus is de gehele wereld een oorlogsgebied.

Het westen is in de ogen van sommige moslims een kanker gezwel dat verwijderd moet worden, dus moet er wel gevochten worden.

De wereld is namelijk verdeeld in twee kampen: dar al islam en dar al harb (rijk van de islam en rijk van de oorlog). Onder het rijk van de islam worden alle landen beschouwd waar de islamitische wetgeving, de sjaria, van kracht is. Christenen en joden worden in die landen gedoogd als ‘houthakkers en waterdragers’, z.g. dhimmi’s. Als de dhimmi’s dezelfde rechten willen als de moslims, moeten zij zich tot de islam bekeren.

Onder het rijk van de oorlog (dar al harb) worden alle landen beschouwd waar dat nog niet het geval is. Ze heten ‘rijk van de oorlog’, omdat zij in feitelijke staat van oorlog zijn met het rijk van de islam. Ook als er niet werkelijk gevochten wordt, is er toch sprake van oorlog. Het einddoel van de jihad is dat de hele wereld door de islam (sjaria) geregeerd wordt. Om dat doel te bereiken zijn alle middelen toegestaan, zoals prediking, propaganda, educatie, indoctrinatie, het maken van slaven en die gedwongen bekeren, liegen en bedriegen, omkopen en regelrechte oorlog.

Wanneer moslims in een land de meerderheid vormen en de sjaria is er niet van kracht, dan zullen fundamentalistische moslims de invoering van de sjaria boven aan hun prioriteitenlijst zetten.

Heb ik gelijk Battle…
Trouwens erg leuk dat je er weer komt posten.
Ik heb je gemist.

Vriendelijke groet.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Battle_for_peace schreef:
Ik heb een vraag voor je Battle.

Waarom heeft Allaah niet de mannen besneden geschapen?
Is dit een vraag, dat als je geen antwoord krijgt, niet Islaam zal kunnen accepteren? :roll:
Nee, dat niet. Ik zal trouwens nooit Islam kunnen acepteren, omdat ik Islam een vijandige , dodelijke , en geestdodende religie vind.

Maar ik vraag me dit al een tijd af, en ik had gehoopt dat jij er een antwoord op weet.
Het blijkt nu dus dat Allah mensen niet volmaakt geschapen heeft.
De dokter moet het namelijk volmaakt maken door een velletje weg te snijden.

Het had voor Allah toch weing moeite gekost om dit velletje niet mee te schapen. Minder werk voor hem zou ik zo denken.

Misschien kan je het aan je imam vragen, ik wil er graag een antwoord op hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

@ Battle,

Fann al-Mawt, Al-Mawt Fann, kan je een beetje meer uitleg geven waar dit in Jihad voor staat?

Dank bij voorbaat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Battle_for_peace schreef: Ibn Qudamah zei: "In drie situaties wordt Jihaad Fardul Ain, (1). Als de twee legers tegenover elkaar komen te staan en zij op elkaar afgaan, (2). Als de ongelovigen een (Islaamitishe) land binnentreden, dan wordt Jihad Fardul Ain op de mensen die daar leven, en (3). Als de Imam mensen oproept voor Jihaad, dan wordt het verplicht om voort te gaan". (Ibn Qudamah, "Al Mughni" 8/354).
Tijdens de periode, dat Mohammed in Medina/Yahtrib zat, heeft hij 74 militaire expedities op pad gestuurd. Al tijdens de eerste anderhalf jaar, heeft hij met zijn volgelingen 7 handelskaravanen van de Mekkanen overvallen. Ook viel hij andere stammen aan.

Ik vraag mij af, battle for peace, hoe dit valt te rijmen met het bovenstaande. Of is dat geheel in lijn met jouw eerste punt, als twee legers tegenover elkaar komen te staan? Want het was Mohammeds leger, dat iedere keer erop uit trok. Dus zij vielen altijd als eerste aan!
Dat de Mekkanen dit op een gegeven moment zat waren, valt wel te verklaren.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De enige wapen tegen de waarheid is een leugen

Bericht door Ketter »

Battle_for_peace schreef: En als iemand hier met misverstanden zit en daar een antwoord op wilt hebben, dan kan hij dat hier stellen en ik zal proberen, met mijn bescheiden kennis, om een antwoord erop te zoeken.
Ja, jouw misverstand is dat wij liegen.

Waarom zouden we liegen? Ik lieg niet. Ik geloof echt wat ik zeg, al weet ik dat ik hier en daar ernaast zal zitten.
Battle_for_peace schreef:Islaam is de waarheid en de enige wapen tegen de waarheid is een leugen.
Islam is niet de waarheid. Er zijn tal van bewijzen om duidelijk aan te tonen dat de Koran het wetenschappelijk volledig fout heeft.

MAAR, de enige manier om een foute ideologie in stand te houden is wat in het engels de "spin" noemt, laat ons zeggen: het rond-de-pot-draaiend verkeerd voorstellen van dingen.

Voorbeeld: de Koran zegt dat de aarde in 6 dagen is geschapen. Wetenschappers weten ondertussen dat dit onzin is. Laat ons zeggen: die schatting zit er 12 grootteordes ernaast.

De 'spin' van de 'apostelen van de waarheid', en zo heeft elke religie er, is dat die 6 dagen voor 'perioden' staat, of dat je elke dag met 1000 jaar kunt vermenigvuldigen. Maar feitelijk is het simpel: de Koran specifieert redelijk duidelijk hoe de aarde is geschapen en de Koran is er flagrant naast.

Beweren dat God er flagrant naast zou zitten met het beschrijven van z'n eigen schepping is absurd, dus de Koran is absurd; net zo absurd al God voor te stellen als een persoon die zichzelf moet ophemelen en zo sadistisch is om mensen eeuwig te martelen als ze dat niet nazingen.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Ik merk dat we met een goeie Moslim te doen hebben. Niet een die de suiker versie van Islam voorspiegelt.
Islam is Islam, en wij zullen Islam niet verdraaien om jullie blij te maken. Islam is een prachtige pad van vrede, naar de Heer der Werelden, in de ogen van degene die het kennen, "maar de meeste mensen weten dat niet". (Qur'an 7:187).
Kan je ook eens uitleggen waarom wij moeten bevochten worden met geweld?
Ik snap je niet. Wie is wij? Wie ben jij?

Allaah zegt,

"God verbiedt jullie niet, om degenen, die niet tegen jullie om de godsdienst hebben gevochten, noch jullie uit jullie huizen hebben verdreven, goed te en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, God heeft de rechtvaardigen lief". (Qur'an 60:8 ).

Behoor jij niet tot die categorie? In Islam mogen alleen de Muharibien (Strijders) worden gedoodt,

Allaah zegt,

"En strijdt voor de zaak van God tegen degenen, die tegen jullie strijden". (Qur'an 2:190).

Dit vers verbiedt ons om Niet-Strijders te doden, volgens Omar Ibn Abdul Aziz en anderen onder de Salaf As Salih. Er is geen agressie, behalve tegen de agressor.
En waarom zijn wij lager dan beesten? (8:55)
OK, ik geef je een voorbeeld, dus lees en trek lering.

Stel je voor, iemand werkt 60 jaar voor jou. Hij geeft je kleren, auto, zwembad, eten, drinken, mooie schoenen, grote huis etc. Hij zorgt voor jou, en poetst zelfs jou schoenen voor je. Na zestig jaar vraagt hij 1 ding van jou en jij zegt: "Nee, ga weg! Je hebt niks voor me gedaan! Ik ken jou niet! Wie ben jij?" Wat zal zo'n iemand denken? Zo is ook Allaah. Hij gaf je alles wat je hebt en Hij vraagt 1 ding, dat is GELOVEN in Hem en je verwerpt?

Is zo'n iemand niet lager dan beesten?
Waarom ben jij een racist?
Racisme heeft geen plaats in Islaam. Jullie hebben een paar jaar geleden racisme verboden verklaard, Islam 1500 jaar geleden! Dit is wat onze Profeet ons had geleerd, toen jullie zwarte mensen als dieren behandelden,

"O Mensen! De Arabier is niet beter dan een Niet-Arabier, noch is de Niet-Arabier beter dan een Arabier, behalve in God'svrees". (Ahmad, 5.441).

"Waarlijk, Allaah kijkt niet naar jullie lichamen en ook niet naar jullie gezichten, maar Hij kijkt naar jullie harten", en hij wees met zijn twee vingers naar zijn hart". (Sahih Muslim, Boek 32, Hadith 6220).

"Ik was gestuurd naar de hele mensheid, de zwarten en de witten". (Tafsir Ibn Kathir 7:158).

Tot vandaag de dag gelooft de Darwinist dat zwarte mensen minder ontwikkeld zijn.
Vind je dat een goede eigenschap van jezelf (zoals het verkrachten van vrouwen (sahih muslim boek 4 hoofdstuk 29) ?)
Kijk, dit! Je weet niet eens wat het woord "MOSLIM" betekent, en citeert voor ons Sahih Muslim, Boek 4, Hoofdstuk 29! Waar jij over praat is niet in Sahih Muslim, Boek 4, Hoofdstuk 29. Die Hadith's hebben niks met verkrachten te maken. Het gaat over het luisteren naar Qur'an recitaties

Jij hebt het over deze Hadith,

Abu Hurairah heeft overgeleverd dat de Profeet zei: "Als een man zijn vrouw naar bed uitnodigt en zij weigert, en hij brengt de nacht door terwijl hij boos op haar is, dan zullen de engelen haar vloeken tot de ochtend".

Overgeleverd in,

Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3368
Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3366
Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3367
Sahih Bukhari, Deel 4, Boek 54, Hadith 460
Sahih Bukhari, Deel 7, Boek 62, Hadith 121

Nergens in dit Hadith wordt toestemming gegeven om te verkrachten. Sterker nog, er staat: "En hij brengt de nacht door terwijl hij boos op haar is ... ", dus hij heeft haar niet gedwongen om seks te hebben en de Profeet gaf geen toestemming om zijn rechten met kracht te nemen. Er staat slechts, dat de engelen haar zullen vloeken en onze Profeet had nooit gelogen.

De Profeet zei: "Dan zullen de engelen haar vervloeken tot de ochtend", en hij zei niet: "Dan moet hij haar verkrachten".

Allaah zegt over vrouwen,

"Zij zijn een gewaad voor jullie en jullie zijn als een gewaad voor hun". (Qur'an 2:187).

Als een vrouw seks weigert, zal de man andere wegen zoeken, zoals overspel en mischien zelfs verkrachting van andere vrouwen of zijn eigen vrouw. Dit zal leiden tot ruzies en scheidingen etc. Om de deuren tot zulke dingen te sluiten, moet de man de verlangens van de vrouw vervullen en de vrouw de verlangs van mannen. We hebben beiden elkaar nodig. Maar, als ze een geldige excuus heeft, dan is er geen zonde op haar, zoals de geleerden, o.a. Shaykh Ibn Uthaymien, hebben uitgelegd. Als ze hem zonder reden ongehoorzaamt, en seks weigert, dan kan hij scheiding vragen en als hij haar mishandeld, dan kan de vrouw scheiding vragen etc.

Er is geen plaats voor verkrachting in Islaam.
Ik had gedacht dat we eerst “de Islam is vrede” leugen hadden moeten ontzenuwen, maar gelukkig is dat niet het geval en kunnen we gelijk tot de kern van de zaak komen
Ik zeg, de vandaal van vrede en veiligheid kan niet worden opgehesen, behalve door het zwaard. Daarom heeft elke land een leger. Er zijn altijd wel misdadigers en onrechtvaardigen die terreur en verderf willen zaaien op aarde, en Allaah heeft Jihaad verplicht om hun neer te halen.

Jihaad en vrede gaan hand in hand.

Jihaad is om vrede te brengen op aarde, voor de gelovigen en voor de ongelovigen. Jihaad is geen verderf zaaien op aarde. In jullie ogen is Jihaad iets donkers, engs en lelijks. Dit is wat de media jullie heeft wijsgemaakt.

Welke lafaard zou toekijken en de onrechtvaardigen toelaten om hun verderf door te zetten op aarde? Zwijgen is accepteren. Zoals Martin Luther King had gezegd,

"Uiteindelijk zullen we ons de woorden van onze vijanden niet herinneren, maar het zwijgen van onze vrienden".

Nogmaals, Allaah heeft gezegd,

"En indien Allah sommige mensen niet met behulp van anderen tegenhield, zouden ongetwijfeld kloosters, kerken, synagogen en moskeeën, waarin dikwijls de naam van Allah wordt herdacht, afgebroken zijn. Allah zal ongetwijfeld degene ondersteunen die Hem helpt - Allah is inderdaad Sterk, Almachtig". (Qur'an 22:40).

Een religie die geen Jihaad kent, is geen vredige religie.

Nelson Mandela bijvoorbeeld,

Afbeelding

Deze man vocht voor zijn mensen en werd beschouwd als een grote vrede strijder door hun. Zijn tegenstanders noemden hem een terrorist, maarondanks dat, kijk naar hoeveel medailes van vrede, deze man heeft gekregen,

Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aw ... on_Mandela

Dus was hij slecht omdat hij vocht?
Het einddoel van de jihad is dat de hele wereld door de islam (sjaria) geregeerd wordt. Om dat doel te bereiken zijn alle middelen toegestaan, zoals prediking, propaganda, educatie, indoctrinatie, het maken van slaven en die gedwongen bekeren, liegen en bedriegen, omkopen en regelrechte oorlog.
Eerste goed, tweede fout. Wie heeft je dit allemaal wijs gemaakt?

Over dwang,

"Er is geen dwang in de Godsdienst". (Qur'an 2:256).

Over liegen,

"Wie is onrechtvaardiger dan hij die een leugen verzint over God?" (Qur'an 61:7).

Over bedriegen,

"Degene die bedriegt behoort niet tot ons!" (Sahih Muslim, Boek 1, Hadith 183).

De media spoelt jullie hersenenen en doet jullie denken dat Jihaad iets vies's en slechts is, en het is moeilijk om jullie weer wakker te schudden. Maar kijk naar Mahatma Ghandi,

Afbeelding

"de vredigste man op aarde", en wat hij zei over de Profeet Mohammad,

"Toen ik de tweede deel (van de biografy van de Profeet) sloot, kreeg ik spijt dat er niet meer te lezen was over dat prachtige leven(van hem)".

Trek lering daaruit.
Beste Battle, wil je even een definitie geven van "onschuldige mensen"? Ben ik "onschuldig"?
Ik ken jou niet. Mischien ben je wel een of andere verkrachter of moordenaar achter een pctje? :mrgreen:

Nee, grapje. Ik weet wat je bedoelt. De enige doelwit voor de zwaarden van de Mojahidien zijn de strijders en degenen die direct meehelpen met de strijd. Wie ben jij? Als jij niks doet, mag een moslim je niks doen. Sterker nog, over de ongelovige STRIJDERS op het SLAGVELD die strijd opgeven,

Zegt Allaah,

"En als één der afgodendienaren jullie om bescherming vraagt, schenk hem dan bescherming zodat hij het woord van God zal horen; voer hem dan naar de plaats, waar hij veilig is. Dit is omdat zij een volk zijn dat niet weet". (Qur'an 9:6).

Zelfs de vredigste commandant op aarde zou zeggen: "Laat hem dan gaan", maar Allaah zei: "Schenk hem bescherming ... Voer hem dan naar een plaats waar hij veilig is".

Dat over de strijders, (zie Tafsir Ibn Kathir 9/6), dus wat te zeggen over jou?
Ik zal trouwens nooit Islam kunnen acepteren, omdat ik Islam een vijandige, dodelijke, en geestdodende religie vind.
Ik daag je uit om mij 1 Qur'an vers of 1 Sahih Hadith te laten zien, die aanpoort tot vijandigheid en moord tegen onschuldige mensen. Dat zal je niet kunnen doen, want in Islam is het doden van 1 onschuldige, gelijk aan het doden van de hele mensheid.

Onze Profeet verbood zelfs het scheiden van een musje, van haar ouders! Dezelfde Profeet had gezegd,

"Degene die een Mu'ahid (i.e. een ongelovige die een vredes verbod heeft met de Moslims) doodt, zal het geur van het Paradijs niet eens ruiken, al is het te ruiken op een reis afstand van veertig jaar". (Sahih Bukhari, Boek 83, Hadith 49).

Islaam is vrede en Jihaad is de Moslims voorgeschreven om vrede te bewaren op aarde,

Zoals Aristotle, wien's citaat jij op je ondertekening hebt staan, had gezeg,

"Wij vechten om in vrede te kunnen leven".

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen of ben ik zo slim? :razz:
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Battle_for_peace schreef:
En waarom zijn wij lager dan beesten? (8:55)
OK, ik geef je een voorbeeld, dus lees en trek lering.

Stel je voor, iemand werkt 60 jaar voor jou. Hij geeft je kleren, auto, zwembad, eten, drinken, mooie schoenen, grote huis etc. Hij zorgt voor jou, en poetst zelfs jou schoenen voor je. Na zestig jaar vraagt hij 1 ding van jou en jij zegt: "Nee, ga weg! Je hebt niks voor me gedaan! Ik ken jou niet! Wie ben jij?" Wat zal zo'n iemand denken? Zo is ook Allaah. Hij gaf je alles wat je hebt en Hij vraagt 1 ding, dat is GELOVEN in Hem en je verwerpt?

Is zo'n iemand niet lager dan beesten?
Nee, uiteraard niet. Die persoon is misschien ondankbaar, en onbetrouwbaar, maar dat justifieerd niet hem als een beest te bezien en zeker niet van hem af te maken.

Daarenboven : ik krijg niks van allah. Ik heb alle ticketjes nagezien. Ik krijg nogal veel van "China" en ook best wat van "Taiwan". Verder komen er wat dingetjes van "Brazilie". En ze komen vooral van de GB.

Al die dingen zijn het resultaat van hard werken van mensen. Niet van een god. Hoewel de echte God (= Jezus, uiteraard) veel te maken heeft met hun de mogelijkheid geven van die dingen te maken, is hij niet rechtstreeks verantwoordelijk ervoor.
Battle_for_peace schreef:
Waarom ben jij een racist?
Racisme heeft geen plaats in Islaam. Jullie hebben een paar jaar geleden racisme verboden verklaard, Islam 1500 jaar geleden! Dit is wat onze Profeet ons had geleerd, toen jullie zwarte mensen als dieren behandelden,
Dus als ik jouw laag moslimbeest noemt, naar analogie met de koran 8:55, dan is dat geen racisme ? Fantastisch.

Jij moslimonderkruipsel !(geen racisme, het is gewoon dat jij ondankbaar bent of zoiets, soit lees je eigen uitleg hierboven, want alles wat jij hebt, komt van kuffars, niet van enige god, en zeker niet van de pedofielengod)
Battle_for_peace schreef:Islaam is vrede en Jihaad is de Moslims voorgeschreven om vrede te bewaren op aarde,
Waarom zegt mijn woordenboek dan iets anders ? Er staat "onderwerping, verdrukking" naast islam.

Vrede is "salaam", met verschillende stam, en is de groet die gebruikt wordt door Christelijke arabieren, niet door moslims.

Verwar ze es alstublieft niet.

Wie ga jij trouwens vermoorden ? (je bent immers onder moordcontract : koran 9:111)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Beste Battle.

Dat was een lang antwoord. Kijken wat ik er tegen in kan brengen.


Islam is Islam, en wij zullen Islam niet verdraaien om jullie blij te maken.

Misschien zal jij dat niet doen, en dat waardeer ik in je, maar toch zijn er genoeg moslims die dit wel doen.
Deze moslims geven ons een totaal ander beeld van Islam als jij. Een versuikerde versie.

Voorbeeld.

Laten we het even over Yvonne Ridley hebben.

Deze vrouw schreef eens…
Having been on both sides of the veil, I can tell you that most Western male politicians and journalists who lament the oppression of women in the Islamic world have no idea what they are talking about. They go on about veils, child brides, female circumcision, honor killings and forced marriages, and they wrongly blame Islam for all this -- their arrogance surpassed only by their ignorance. They go on about veils, child brides, female circumcision, honor killings and forced marriages, and they wrongly blame Islam for all this -- their arrogance surpassed only by their ignorance.These cultural issues and customs have nothing to do with Islam.
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/co ... 01259.html

Nou weten jij en ik dat wat zij schrijft niet waar is.
Ze heeft de islam versuikerd.
Kinderbruidjes is een gewoon fenomeen in Islam. Wij weten dat jullie profeet met Aisha getrouwd is toen ze 6 jaar was, en seks met haar had toen ze 9 jaar was, en we weten ook dat in Islamitische landen nog steeds kinderen van 9 jaar uitgehuwelijkt worden, dit naar het voorbeeld van Mohammed.

Ook besnijdenis word besproken in Islam en is dus niet cultureel.
Abu Dawoed Boek 41, Nummer 5251

Verteld door Umm Atiyyah al-Ansariyyah:
Een vrouw verrichte vroeger besnijdenissen in Medina. De profeet zei tegen haar: snij niet te diep want dat is beter voor de vrouw en fijner voor de echtgenoot.
Gedwongen huwelijken
Volgens de Hadith kan een vrouw die eerder is getrouwd is geweest niet tegen haar wil worden uitgehuwelijkt. Voor een maagd geldt: wie zwijgt stemt toe. Als een jong meisje niks zegt uit pure schrik dan kan dat als toestemming worden aangenomen.


Dus ook gedwongen huwelijken komen voor in Islam, want alhoewel Mohammed zegt dat het verboden is, vermeld hij fijntjes achter dit verbod dat als een maagd niks zegt zij toestemt.
En dit gebeurd dus regelmatig in Islamitische landen. Een kind dat dus te verlegen of te bang is om haar mond open te doen wordt door haar ouders uitgehuwelijkt.
Boechari Volume 7, Boek 62, Nummer 67:

Verteld door Abu Huraira:

De profeet zei: Een vrouw die eerder gehuwd is geweest mag niet worden uitgehuwelijkt tenzij ze eerst is geraadpleegd en een maagd mag niet worden uitgehuwelijkt zonder haar toestemming.
De mensen vroegen: O, apostel van Allah! Hoe kunnen we haar toestemming vernemen?"
Hij zei: Als ze stil blijft (dan wijst dit erop dat ze toestemt)"
Maar ik dwaal af.
Hier moeten we het maar eens later over hebben.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Battle_for_peace schreef:
Waarom ben jij een racist?
Racisme heeft geen plaats in Islaam. Jullie hebben een paar jaar geleden racisme verboden verklaard, Islam 1500 jaar geleden! Dit is wat onze Profeet ons had geleerd, toen jullie zwarte mensen als dieren behandelden,
Hoe kom je daar nou bij, dit even melden en "vergeten" dat het Mohammed zelf was, die het doodnormaal vond, dat buit van zijn rooftochten als slaaf werden verhandeld? Dat slavinnen sexueel mochten worden misbruikt? Even vergeten, dat het Mohammed was, die de laastste van de drie joodse stammen uit Medina, de vrouwen en kinderen als slaven liet verkopen nadat alle mannen waren uitgemoord? Om te bepalen of een jongen al een man was, liet Mohammed dit bepalen aan de hand van het schaamhaar. Was er schaamhaar, dan ging de kop eraf!
http://www.dutch.faithfreedom.org/artik ... iriya.html

In die link staat nog meer wetenswaardigheden over die "vreedzame"Mohammed, die in Medina echter uitgroeide tot ware tiran, moordenaar en berover, wat mij terugbrengt bij mijn eerste post op deze thread, waar je nog geen antwoord op hebt kunnen geven. Het is namelijk zonneklaar dat Mohammed met deze wandaden is begonnen, dus hoe de fabel van "moslims vallen alleen aan als zij worden aangevallen" is begonnen, is mij een raadsel!Dus, op die overvallen vanuit Medina op Mekkaanse karavanen, puur voor de roofbuit en ook op andere stammen, daar wil ik nog steeds een antwoord op!

Nog meer over de "vredelievendheid" van de islam:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=8386

Dat het de islamitische arabieren waren, die

Over de slavenhandel, met dank aan BFA:
De Moslims uit de territoria aan het Middellandse Zeegebied, hebben in Europa zeker evenveel slaven weggevoerd, als de Europeanen naar Amerika. Slaven in Amerika konden zich voortplanten, zorgden voor een talrijk nageslacht.
Moslims castreerden hun slaven. Wat dit voor het nageslacht betekent hoef ik je niet te vertellen.
Dit nageslacht is zo klein, dat het onzichtbaar is. Dit wil niet zeggen dat de misdaad uit het verleden niet gepleegd is.
De slavenhandel vanuit Afrika door westerlingen, is afgekeken van Arabieren die dat ter plekke al eeuwen lang deden.

Dan nog een link van Maria, over seks met slavinnen, even een citaatje daaruit: "Hij draagt dit beleid van seks tussen mannelijke eigenaren en hun slavinnen verder in zijn nieuwe stad Medina, met de toegevoegde draai van het tot slaven nemen van vrouwelijke krijgsgevangenen en zijn soldaten toe laten om seks met hen te hebben."

Noord-Afrika is veroverd door arabieren, zogenaamd om daar de islam te verspreiden, ammehoela.Ze zijn echter massaal gedwongen, om als slaaf te werken, of gedwongen in het leger te gaan. De mooie berberse vrouwen, werden verkocht op de slavenmarkten op het arabisch schiereiland.

Nog wat over slaven in India:
http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel4.html
Citaat:
Zo maakte de dynastie van de Bahmani-sultans er een regel van, elk jaar honderdduizend hindoes te doden. De zeer bloedige verovering van het Indiase noordwesten en de moordende slavenhandel van India naar de islamwereld waren aanleiding om de Hindoe Koh ("Indisch gebergte", in Afganistan) om te dopen tot Hindoe Koesj, d.w.z. "hindoe-slachting". Het detail dat onder het bewind van Timoer in één nacht honderdduizend hindoe slaven op transport naar Centraal-Azië op de Hindoe Koesj van de kou omkwamen, geeft een idee van wat het islamitisch schrikbewind voor India betekend heeft. Volgens schattingen van de Indiase historicus K.S. Lal daalde de Indiase bevolking tussen 1000 en 1525 met 80 miljoen eenheden, tengevolge van de vervolgingen, de export van slaven naar de moslim-landen, de voortdurende djihaad en de daardoor veroorzaakte ontwrichting van de landbouw. (1Cool Laat deze schatting nog onnauwkeurig zijn, het is duidelijk dat de islam er ruim wat meer dan zes miljoen slachtoffers gemaakt heeft.

De honderden moslim-auteurs die ons gedetailleerde beschrijvingen van de moordpartijen en verwoestingen hebben nagelaten, stellen zeer ondubbelzinnig en met grote tevredenheid dat al deze wreedheden gebeurden in uitvoering van de geboden van de islam.. Bijvoorbeeld Oetbi, de kroniekschrijver van Mahmoed Ghaznavi (rond 1000), beschrijft de opmars van de islam in Noord-India : "Het leger van de sultan trok verder, bedreef slachting en roof, en haalde de gebruikelijke hoeveelheid buit binnen. Hij bleef in de stad Bhatia tot hij ze van bezoedeling (= ongelovigen) gezuiverd had..." (19) In de stad Moeltaan doodde hij 200.000 mensen en marsjeerde dan verder, zich uitlevend in "slachtingen, slaafnemingen, roof, ontvolking en brandstichting". Zijn overwinningen waren "getuige van zijn hoge staat van geloofsijver". "De vrienden van God pleegden slachtingen in elke heuvel en vallei... Mahmoed won een grote buit en vele slaven. De slaven waren zo talrijk dat ze zeer goedkoop werden, en mensen van aanzien in India werden aldus slaven van ordinaire winkeliers in Centraal-Azië."
Was het niet Mohammed die donkere mensen, rozijnenkoppen noemde? Waren het niet zijn aanhangers, die dood en verderf zaaiden in Noord-Afrika en daar vele vrouwen ontvoerden om te verkopen als slavin?

De donkere slaven in het Midden-Oosten, die konden zichzelf niet voortplanten, vanwege de onmenselijke behandeling waardoor ze stierven en castratie. In de VS werden ze ook onmenselijk behandeld, waardoor er mensen stierven, maar daar zijn hun nazaten nog steeds springlevend.

Dat de slavenhandel rascistisch was, hoef je mij niet te vertellen, dat wist ik al lang. Maar dat alleen op de westerse wereld te schrijven, is het ontkennen van de feiten.

Over rascisme gesproken. Hoe zit het met Sudan? De Janjaweed en de regering, ook nog geholpen door Libiërs, die proberen de christenen in het zuiden uit te roeien. Zou dat komen omdat deze mensen christen zijn, of ook omdat ze zwart zijn en niet arabisch?

Bovendien, de meeste moslims, in ieder geval die ik ken, zijn zelf zeer rascistisch. Ze vinden donkere mensen minderwaardig volk. Een meisje uit een islamitisch gezin, hoeft het al niet in haar hoofd te halen, om met een zwarte man thuis te komen, ook al zou die man moslim zijn.

Mogen moslims slaven houden? http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=146 ... ven_houden
Saudie-Arabie heeft pas in 1962 de slavernij afgeschaft. Rondom liggende landen, zoals de Arabische Emiraten, volgden snel.
Maar de slavernij is er nog. Filippijnse dienstmeisjes die misbruikt worden en zonder geld na jaren lang hard werken letterlijk het land worden uitgeschopt. Of de vele Pakistaanse en Indische arbeiders die van 100 USD per maand moeten rondkomen en vaak 5 jaar lang van huis zijn en in een soort van concentratie kamp (arbeiders wooncomplexen) wonen. Velen plegen zelfmoord of gaan dood aan een zonnesteek. Dit is slechts het topje van de ijsberg want van mensenrechten heeft men in het Midden Oosten nog nooit gehoord.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slavernij
Het beeld van slavernij als Westerse misdaad van de 16e tot de 19e eeuw is niet volledig. Slavernij bestaat namelijk minstens zolang als de geschiedschrijving. Het Oude Egypte, Oude Griekenland, de Romeinen, maar ook modernere Afrikaanse en Arabische culturen maakten en maken veelvuldig gebruik van slaven. Slavernij kwam ook in de Chinese, Indische en Amerikaanse indianenculturen voor.
De Arabische slavenhandel is ouder dan de Europese en heeft eveneens een zeer grote omvang gekend. Tot aan het begin van de 20e eeuw heeft er in bepaalde delen van de Arabische wereld slavenhandel plaatsgevonden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

OK, ik geef je een voorbeeld, dus lees en trek lering.

Stel je voor, iemand werkt 60 jaar voor jou. Hij geeft je kleren, auto, zwembad, eten, drinken, mooie schoenen, grote huis etc. Hij zorgt voor jou, en poetst zelfs jou schoenen voor je. Na zestig jaar vraagt hij 1 ding van jou en jij zegt: "Nee, ga weg! Je hebt niks voor me gedaan! Ik ken jou niet! Wie ben jij?" Wat zal zo'n iemand denken? Zo is ook Allaah. Hij gaf je alles wat je hebt en Hij vraagt 1 ding, dat is GELOVEN in Hem en je verwerpt?

Is zo'n iemand niet lager dan beesten?
Kan jij me vertellen wat Allah jou gegeven heeft.
Heeft hij je kleren, auto, zwembad, groot huis enz, enz gegeven?
Al deze dingen verkrijg je door hard werk.
Laten we even een zwerver nemen die verloren door een stad loopt. Deze man werkt niet en heeft zijn leven om een of andere reden verziekt.
Stel er is niemand op de wereld die compassie met hem heeft, en zelf kan hij niet in zijn behoefte voorzien.
Wat denk jij, zal Allah elke dag een broodje bij hem gaan brengen, en zo nu en dan eens zorgen voor een verschoning?

Als jij niet wil werken, en je zit de gehele dag op je luie gat, en je woont in het westen, dan is de regering die voor jou zorgt, en je een uitkering geeft, maar niet Allah.
Misschien is het een goed idee voor deze mensen om de regering 5 keer per dag te bedanken.

Nou hoor ik je denken, en dat ben je ook vast van plan om als antwoord te geven..
“Allah gaf mij mijn leven.” Nu kunnen we hier een discussie over beginnen, want ik denk dat jouw ouders jou het leven gegeven hebben, maar stel dat het waar is. Dat Allah jouw het leven gegeven heeft, dan is dat leven nog niks waard als jouw ouders je niet verzorgd en gevoed hadden. Als ze nagelaten hadden om jou te voeden, dan had jij als baby dood gegaan.
Dus misschien moet jij je ouders gaan aanbidden. Vijf keer per dag op je knieën voor ze, en moet je ze vertellen hoe dankbaar jij wel niet bent.
Trouwens, als je ouders dat van je verwachten dan zijn het geen goede ouders.
Goede ouders houden onvoorwaardelijk van hun kinderen, en eisen niks terug.
Eigenlijk hebben goede ouders een beter karakter als Allah, want houd NIET voorwaardelijk van jou. Hij houd alleen maar van je als je zijn duizend en een regeltjes volgt, en dat terwijl hij niks voor je doet.

Ik dacht trouwens dat Allah geen behoeften heeft. Als dat waar is waarom wil hij dan dat je dankbaar ben, en hem vijf keer per dag aanbid?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Monique: Beste Battle, wil je even een definitie geven van "onschuldige mensen"? Ben ik "onschuldig"?
Battle: Ik ken jou niet. Mischien ben je wel een of andere verkrachter of moordenaar achter een pctje?

Nee, grapje. Ik weet wat je bedoelt. De enige doelwit voor de zwaarden van de Mojahidien zijn de strijders en degenen die direct meehelpen met de strijd. Wie ben jij? Als jij niks doet, mag een moslim je niks doen.
Wanneer "strijdt" iemand?
Is een islamitische "strijd" enkel met wapens, een hoop doden en veel bloed?
Ik voer nu ook een "strijd" tegen islam. Een "strijd" zonder wapens,doden en bloed.

Ben ik dan "onschuldig" en mag mij niets gedaan worden?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Nee, uiteraard niet. Die persoon is misschien ondankbaar, en onbetrouwbaar, maar dat justifieerd niet hem als een beest te bezien en zeker niet van hem af te maken.

Je weet dat wat ik schreef de waarheid is, maar je bent te koppig om je fout toe te geven. Nogmaals, als jij iemand elke keer een cadeautje geeft en hij zegt niet eens bedankt, dan zie jij hem als lager dan een dier. Waar of niet?

Dieren geloven en danken (God) tenminste,

"En planten en bomen aanbidden Hem". (Qur'an 55:6).

"De zeven hemelen en de aarde en degenen die daarin vertoeven prijzen Zijn heerlijkheid. En daar is niets dat Hem niet met de lof die Hem toekomt verheerlijkt; doch gij begrijpt hun verheerlijking niet. Voorwaar, Hij is Verdraagzaam, Vergevensgezind". (Qur'an 17:44).

Jullie kwamen nu achter dat dieren met elkaar praten, en in de Qur'an stond het 1500 jaar gelden. Ik zeg, alles wat je hebt komt van God, tot aan de laatste atoomtje!
Wie ga jij trouwens vermoorden ? (je bent immers onder moordcontract : koran 9:111)
* Zucht * Dit toont aan hoe weinig je van Islam afweet,

Abu Huraira heeft overgeleverd dat de Profeet zei: "Wie in God en Zijn Boodschapper gelooft, het gebed verricht, en vast in de maand van ramadan, zal rechtvaardig het Paradijs door worden toegelaten door God, ongeacht of hij op God's Weg streed of dat hij stierf in het land blijft waar hij was geboren". (Sahih Bukhari, Deel 4, Boek 52, Hadith 48 ).

Wat staat daar?
Waarom zegt mijn woordenboek dan iets anders?
Welke woordenboek heb je?
Er staat "onderwerping, verdrukking" naast islam.
In een Hadith Qudsi is overgeleverd dat Allaah heeft gezegd,

"O mijn dienaren, Ik heb onderdrukking voor Mijzelf verboden en heb het voor jullie verboden gemaakt, onderdruk elkaar dus niet." (Sahih Muslim, Boek 32, Hadith 6247).

De Profeet heeft gezegd,

"Onderdrukking zal een duisternis zijn op de Dag des Oordeels". (Sahih Muslim, Boek 32, Hadith 6249).

EN,

"Help je broeder of hij nou de onderdrukker is of hij wordt onderdrukt". De mensen zeiden: "O Boodschapper van Allah! Het is goed om hem te helpen als hij wordt onderdrukt, maar hoe kunnen we hem helpen als hij de onderdrukker is?" De Profeet zei: "Door hem tegen te houden, zodat hij anderen niet onderdrukt". (Sahih Bukhari, Boek 43, Hadith 624).

Dus waar heb je het in Godsnaam over?
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Wacht, dit is veels te rommelig. Ik wou jullie vragen om jullie reacties zo kort mogelijk te houden, want zo heb ik niet genoeg tijd om op alles in te gaan. Ik zal proberen om later nog een antwoord te schrijven op de rest ...
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik zeg, de vandaal van vrede en veiligheid kan niet worden opgehesen, behalve door het zwaard. Daarom heeft elke land een leger. Er zijn altijd wel misdadigers en onrechtvaardigen die terreur en verderf willen zaaien op aarde, en Allaah heeft Jihaad verplicht om hun neer te halen.

Jihaad en vrede gaan hand in hand.

Jihaad is om vrede te brengen op aarde, voor de gelovigen en voor de ongelovigen. Jihaad is geen verderf zaaien op aarde. In jullie ogen is Jihaad iets donkers, engs en lelijks. Dit is wat de media jullie heeft wijsgemaakt.
Nou komen we waar we willen zijn.
Jihaad en vrede gaan hand in hand.
Dat is waar.. Dit betekend namelijk dat er volgens moslims pas vrede op aarde zal komen als de gehele wereld Islam als het ware geloof aanneemt.
Als de hele wereld onderworpen is aan Allah.
Maar…. Het westen wil niet onderworpen worden aan Allah, dus komt er ( als het aan de moslims ligt) oorlog.
Moslims moeten wel vechten, want Allah heeft het ze verplicht.

Wij willen jullie “vrede” namelijk niet..
Wij houden er van om vrij te zijn.
Wij houden er van om een biertje of wijntje te drinken.
Wij willen naar muziek luisteren.
Wij willen naar een goede film kijken.
Wij willen onze vrouwen met respect behandelen.
Wij willen varkensvlees eten.
Wij willen geen halal vlees eten, want halal slachten vinden wij barbaars.
Wij willen in een democratie leven.
Wij willen geen sharia wetten..
Wij willen onze billen afvegen zonder instructies uit jullie boek.
Wij willen ons eigen geloof kiezen.
Wij willen niet 5 keer op ons knieën voor Allah.
Wij willen met blote haren lopen, en in badpak of bikini op stand zitten.
.

Ik kan nog uren doorgaan met wat wij willen. Wij willen vrij zijn.
Dus komt er oorlog als wij voor onze vrijheid willen vechten.

En beste Battle, wil jij aub Nelson Mandela en Ghandi niet voor je vieze werk gebruiken.
Nelson Mandela vocht voor de vrijheid en niet voor onderdrukking.
Islam is onderdrukking, en geen vrijheid.
Ik daag je uit om mij 1 Qur'an vers of 1 Sahih Hadith te laten zien, die aanpoort tot vijandigheid en moord tegen onschuldige mensen. Dat zal je niet kunnen doen, want in Islam is het doden van 1 onschuldige, gelijk aan het doden van de hele mensheid.
Ha, daar komt het vers 5. Het Tafel (Al-Maidah)


32. Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. En voorzeker Onze boodschappers kwamen met duidelijke tekenen tot hen en toch - werden daarna -velen hunner op aarde tot over treders

Misschien moet je deze soera eens wat beter bestuderen.
Dit is namelijk een waarschuwing naar de joden toe, en heeft niks met Moslims te maken.

Ik wil het je wel uitleggen als je daar behoefte aan hebt.

Lees ook even het vers wat daarna komt..
33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.
Is dit bewijs genoeg voor je?
Het is namelijk wel zo dat Allah onschuldige mensen vermoord of wil verminken alleen maar om het feit dat ze hem niet willen aanbidden.

Het alleen tegen Allah zijn is al een oorlogsverklaring tegen islam.
En in het westen scheppen wij wanorde door bijvoorbeeld een paar cartoons van Mohammed te tekenen.
En dat terwijl dit toch ons land is, en jullie ( moslims) je voorlopig als gast zouden moeten gedragen.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Battle_for_peace schreef:Wacht, dit is veels te rommelig. Ik wou jullie vragen om jullie reacties zo kort mogelijk te houden, want zo heb ik niet genoeg tijd om op alles in te gaan. Ik zal proberen om later nog een antwoord te schrijven op de rest ...
Goed plan Battle.
Misschien kan jij ons ook kort en krachtig beantwoorden?
Ik kan me trouwens voorstellen dat dit een beetje te veel voor je is, want we overladen je met vragen en antwoorden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie