Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Het gaat hier over het consummeren van een huwelijk, niet over een soort van "arrangement" waar sex niets mee te maken heeft.

Of het dus of huwelijk gaat of niet, heeft er in feite niks mee te maken: enkel of de sexuele daad heeft plaatsgevonden.

Indien twee mannen zich tot elkaar voelen aangetrokken, dan noemen we dit homofilie. Of homofilie door de wet wordt toegestaan of niet maakt daarbij geen verschil uit.
Twee mannen die sex met elkaar hebben zijn nu eenmaal homofielen, ongeacht of de wet zegt dat ze dit mogen of dat dit niet mag.

Oude mannen die zich aangetrokken voelen tot kinderen zijn pedofielen. Of dit nu door de wet wordt toegestaan of niet maakt daarbij weinig verschil uit: een man van 53 die een kind van 9 penetreert is een pedofiel en daarmee uit.

Het is niet omdat homosexualiteit hier anno 2007 is toegestaan dat ik daarom lesbisch moet worden, net zomin moest Mo een kind van negen penetreren omdat "het zogezegd was toegestaan". Je bent pedofiel of je bent het niet.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Soms zal een kind op jonge jaren menstrueren, maar dat wil niet zeggen dat ze geslachtsrijp is. Moslims zoals jij kunnen en zullen dit nooit begrijpen.
Soms ja, meestal wel. Ik gaf je citaten,

"Getting your period marks a rite of passage for young girls entering womanhood". (From the Women's Resource Center).
En deze mensen dragen een hoofddoek.
Iedereen kan een doekje op zijn kop zetten en foto nemen, om Islam een slechte naam te geven. Nogmaals, met zielige fototjes kom je er niet.
Als ik Islam met een auto moet vergelijken dan zie ik een zeer oud verrot autootje voor me, waar zelfs de beste coureur nog niet in kan rijden. In Islam is de auto en chauffeur slecht.
Dat komt omdat je bent gehersenspoeld door deze mensen. Je kent de basis beginselen van Islam niet eens. Als je Islam kende, zou je zoiets niet zeggen.
Vele jaren geleden waren de meisjes van 7 jaar ook NIET lichamelijk ontwikkeld. Toen niet, en nu niet.... Nooit dus.
Miljarden mensen leefden toen, en niemand kon tegen de Staat Delaware zeggen dat 7 jarige meisjes niet lichamelijk ontwikkeld zijn voor trouwerij? Wisten zij dat niet?
Tijdens de moslim overheersing in India hadden de hindoes het moeilijk ...
Hier komt een zielige levensverhaal ...
Battle for pedo, laat mij duidelijk zijn; in onze geschriften vind je nergens dat je met kinderen moet/mag trouwen.
Weet je dat heel zeker?


=======================================================
1.2 CHILD-MARRIAGE

Child marriage of daughters 5-6 years old was common due to the custom of dowry and to avoid scandals [Nand 17] [Basham 167-8] [Yadav 70] [Altekar 16] [Banerjee 70]. Hindu Law books prescribe that the best partner for a man in one-third his age. Thus a man 18 year old should marry a girl 6 years old! –

"A man, aged thirty years, shall marry a maiden of twelve who pleases him, or a man of twenty-four a girl of eight years of age; if (the performance of) his duties would otherwise be impeded, he must marry sooner."[Manu IX.94]

This was meant to prevent any scandals. Narada states that some of the defects to be avoided in brides are if they already had a relationship with another man or have their minds set on another, they should not be selected [Sheth 67].

Bron: http://www.geocities.com/~abdulwahid/hi ... women.html
=======================================================


Is dat een leugen? Is Manu Smriti niet jullie heilige boek? Lees naar wat Wikipedia zegt,

"It is considered the oldest and one of the most important texts of this genre".

AND

"Similar contradictory phrases are encountered in relation to child marriage in verses (IX - 94) and (IX - 90)". (Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Manusmriti

Zelfs Wikipedia zegt het! Wie zit te liegen hier? Je boeken spreken ook over vrouwen verbranden, oren en neuzen van vrouwen afhakken, lood gieten in oren etc. Dat jij je schaamt voor je eigen boek, zeg dat dan, maar kom ons niet van leugens beschuldigen!
Dat er op de leeftijd die jij aanhaald getrouwd werd is altijd een hoge uitzondering geweest in het Westen. Meer dan af en toe toegepast voor erfopvolging is het ook niet.
Ik zeg niet dat we dat nu moeten toepassen, ik laat je alleen zien dat tot een paar jaar geleden zelfs jullie voorvaderen zo jong trouwden. Dus voordat je met je vingertje naar iemand die 1500 jaar geleden leefde wijst, wijs je vingertje naar je eigen vaderen.
En dat jij nog durft te beweren dat Aisha in de puberteit was met 6 jaar, is helemaal een lachertje.
Je hebt hellemaal niks begrepen van wat ik daar schreef. ZE WAS IN PUBERTIJD OP HAAR 9DE, en niet 6de. Daarom ging de Profeet wachten tot ze 9 was en in pubertijd kwam, zoals Imam Al Tabri uitlegde.
Verder, dat Aisha geen kinderen kreeg, zou wel eens zijn gebeurd, juist omdat ze nog niet volgroeid was, maar Mohammed toch sex met haar had.
Je kan niet bewijzen dat hij op haar negende met haar seksueel gemeenschap had.
Oude mannen die zich aangetrokken voelen tot kinderen zijn pedofielen. Of dit nu door de wet wordt toegestaan of niet maakt daarbij weinig verschil uit: een man van 53 die een kind van 9 penetreert is een pedofiel en daarmee uit.
Alle mensen tot een paar jaar geleden waren dus pedofielen volgens jou ...
Het is algemeen bekend, dat het moslim excuus dat meisjes in warm weer eerder "rijpen", alsof ze fruit zijn, totaal onwaar is. Integendeel. Juist door de jaren heen, zijn meisjes wel vroeger ongesteld geworden, doordat ze beter eten, en dan nog wel voornamelijk in de noordelijke westerse landen. Zie daarvoor de post van Linda Danvers
Zie dit,

"In warm climates, puberty often occurs in girls even at eight years of age". (Bron: http://www.meridianinstitute.com/eamt/f ... r1CH21.htm
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Battle,

Als ik zou kunnen, gaf ik je aan bij de politie.

Je bent het gedegenereerde produkt van je godsdienst, daarom wordt je ook uitgebraakt door de westerse maatschappij, maak ik op uit je tekst.

Joannes
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Je kan niet bewijzen dat hij op haar negende met haar seksueel gemeenschap had.
Hallo Battle….
Wij kunnen niet bewijzen dat Aisha seksueel gemeenschap had met Mohammed?

Er bestaan zeer sterke hadith knul, die je dit bewijs zullen geven.

Wat dacht je van deze hadith?



Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).


http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 07.062.064


Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 65
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: I have been informed that 'Aisha remained with the Prophet for nine years (i.e. till his death)." what you know of the Quran (by heart)'

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 07.062.065

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 88
Narrated 'Ursa:
The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamental ... 07.062.088
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Battle_for_peace schreef: "In warm climates, puberty often occurs in girls even at eight years of age". (Bron: http://www.meridianinstitute.com/eamt/f ... r1CH21.htm

L.O.L.

Dit is een NIET WETENSCHAPPELIJKE SITE waar aan "magisch denken" wordt gedaan.

Eender welke internet bron is goed, zeker?

In feite begint de pubertijd van meisjes soms zo vroeg als 8 jaar, ja. Maar dat wil niet zeggen dat ze dan afgelopen is. Pubertijd is een proces. Menstruatie begint meestal niet voor 10 jaar oud. Soms zelfs niet voor 16,5 jaar oud.

Nu moet je me wel eens uitleggen hoe het "eeuwige voorbeeld" van Mohammed die een meisje van 9 in bed trekt bevorderlijk is voor de rechten van de vrouw.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Battle,

Als ik zou kunnen, gaf ik je aan bij de politie.

Je bent het gedegenereerde produkt van je godsdienst, daarom wordt je ook uitgebraakt door de westerse maatschappij, maak ik op uit je tekst.

Joannes
Waarom zou je me aangeven bij de Politie? Als ik iets doe dat de wet breekt, zal ik de eerste zijn om me bij hun aan te geven. Ik heb je duidelijk gemaakt dat pedofielie verboden is in Islam en dat onze Profeet geen pedofiel was.
Wij kunnen niet bewijzen dat Aisha seksueel gemeenschap had met Mohammed? Er bestaan zeer sterke hadith knul, die je dit bewijs zullen geven.
Dat is wanneer de trouwerij consumeerde. Er staat niet dat hij gelijk gemeenschap met haar had.

PS: Ik wacht nog steeds op jullie bewijs, dat iemand die al 2 jaar of meer in pubertijd is, niet kan trouwen. Jullie woorden wegen niks. We willen bewijs zien en ik heb je het tegendeel bewijs laten zien.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Battle_for_peace schreef: Dat is wanneer de trouwerij consumeerde. Er staat niet dat hij gelijk gemeenschap met haar had.
Dat is precies hetzelfde, Battle. Het huwelijk consumeren is de eerste geslachtsgemeenschap. Misschien had "God" beter deze hetze voorzien een duidelijk gemaakt in de koran hoe jong het meisje mag zijn voordat men gemeenschap mag hebben, niet?

Want op dit moment is het in bepaalde islamitische landen toegestaan om 9-jarigen te ontmaagden op basis van deze hadith.
Battle_for_peace schreef:PS: Ik wacht nog steeds op jullie bewijs, dat iemand die al 2 jaar of meer in pubertijd is, niet kan trouwen. Jullie woorden wegen niks. We willen bewijs zien en ik heb je het tegendeel bewijs laten zien.
Trouwen kan je altijd, da's maar een contract, hoewel ik niet denk dat meisjes van 6 al weten wat het betekent.

Overigens, het is redelijk algemeen geweten dat het schadelijk is voor een meisje om op 9 jaar seks te hebben.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Je hebt niks recht gezet Battle.

Consummated his marriage betekend gewoon. Hij had seks met haar.

Maar ja, ik kan me voorstellen dat jij het niet leuk vind dat jouw grote voorbeeld, een profeet nog wel, een jong kind van nog geen 9 jaar ( aisha haar leeftijd zijn in maanjaren geteld ) verkracht heeft.

Ik zou me ook doodschamen.
Goed trouwens van je dat je toegeeft dat het eigenlijk niet kan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik heb je duidelijk gemaakt dat pedofielie verboden is in Islam en dat onze Profeet geen pedofiel was.
Pardon, pedofilie is niet verboden in Islam. Het feit dat Mohammed pedofiel was, wordt nog steeds gebruikt om pedofilie goed te praten. In de Islamterritoria en bij de Moslims hier.
ik laat je alleen zien dat tot een paar jaar geleden zelfs jullie voorvaderen zo jong trouwden.
Je laat mij nets zien dat ik niet weet.
In Europa is dit nooit dagelijks gebruik geweest. Bij Moslims is dit nog steeds normaal. Dit verdient gerust een vingerwijzing. ALs die Moslims iemand gebruiken die 1500 j geleden geleefd om pedofilie te rechtvaardiging, dan verdient daat oud spook ook een vingerwijzing.

Wij leven NU.
Nu wordt gevonden dat pedofilie verwerpelijk is. In tegenstelling tot Moslims haalt niemand maar ook niemand in het Westen rechtvaardiging voor zulk een daad bij zijn voorvaderen. Op een paar uitzonderingen die de regel bevestigen na.
Ben ik nog niet tegengekomen op dit Forum.
In tegenstelling weer tot Moslims op dit Forum. Elke Moslim of Moslima tot nu toe is een verdediger(ster) geweest van pedofilie. Op een bekeerde uitzondering na, die ook weer de regel bevestigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle_for_peace schreef:
Monique schreef:
Battle_for_peace schreef: Tot zelfs 30 jaar geleden trouwden jou voorvaderen met 7 jarige meisjes in Amerika, en dat was zelfs toegestaan volgens de wet. Waren zij allemaal pedofielen?
JA !!!!!!!
Wil jij zeggen dat je het normaal vindt dat een volwassen vent geilt op een kind ?
Eindelijk zijn we er. Dus alle mensen die voor 30 jaar geleden leefden, en die wettenmakers waren pedofielen, omdat zij met 7 jarige meisjes trouwden of op z'n minst het goed keurden en erover zwegen. Jou voorvaderen waren dus ook pedofielen.
Zoals ik al gezegd heb is, was IEDERE vent die geilt op een kind een pedofiel.
Duidelijker dan dat kan ik het niet zeggen.
OK, de volgende vraag, waarom was de Profeet tot 30 jaar geleden geen pedofiel en nu wel?
Hij is altijd een pedofiel geweest. Vanaf het moment dat ie zijn leuter in een kind stopte is hij een pedofiel. Dat het vroeger niet benoemd werd doet daar niets aan af.
PS: Ik zeg niet dat pedofielie toegestaan is in Islaam, maar trouwen met een meisje die al in pubertijd is, is geen pedofielie.
Nogmaals mijn vraag: vindt jij het normaal dat volwassen (oude) kerels geilen op kale 9 jarige poesjes?
Zo ja, zou jij je dochter van 9 laten ne*ken door een kerel van 50???
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Dat is precies hetzelfde, Battle. Het huwelijk consumeren is de eerste geslachtsgemeenschap.
"Consumeren" is "Volmaken" of "Vervullen" en niet gemeenschap hebben.
Overigens, het is redelijk algemeen geweten dat het schadelijk is voor een meisje om op 9 jaar seks te hebben.
Dat is wat JIJ zegt, maar wat zeggen de experts?

"Getting your period marks a rite of passage for young girls entering womanhood". (From the Women's Resource Center).
Maar ja, ik kan me voorstellen dat jij het niet leuk vind dat jouw grote voorbeeld, een profeet nog wel, een jong kind van nog geen 9 jaar ( aisha haar leeftijd zijn in maanjaren geteld ) verkracht heeft.
Nog een valse beschuldiging. Waar is je bewijs? Dan waarom vroeg ze niet om scheiding? Ze overleverde duizenden Hadith's en in niet 1 heeft hij geklaagd daarover?
Pedofilie is niet verboden in Islam
Je kent niet eens het Arabishe alfabet en komt zo'n fatwa geven? Wie ben jij om dat te zeggen? Onze geleerden hebben gezegd dat pedofilie verboden is en dat we pas seksueel gemeenschap mogen hebben als de meisje in pubertijd is. Wat voor waarde hebben jou woorden? Je praat, alsof je wilt dat we pedofielen worden!
Hij is altijd een pedofiel geweest. Vanaf het moment dat ie zijn leuter in een kind stopte is hij een pedofiel. Dat het vroeger niet benoemd werd doet daar niets aan af.
LOL! Je kan niet antwoorden. Als je de Profeet 30 jaar geleden zou berechten zou hij geen pedofiel zijn en nu wel? En als je de mensen die nu leven over een paar jaar veroordeeld zijn we pedofielen mischien! Jullie zijn een en al een grap!
Nogmaals mijn vraag: vindt jij het normaal dat volwassen (oude) kerels geilen op kale 9 jarige poesjes? Zo ja, zou jij je dochter van 9 laten ne*ken door een kerel van 50?
Ik zou nooit zo doen en ik zou nooit iemand aansporen om zo te doen, maar het is toegestaan, als de meisje in haar pubertijd is en als haar ouders en zijzelf instemt.

Dus komop, breng ons een paar bewijzen, dat zo'n trouwerij niet goed is. I am waiting ... ?
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Battle_for_peace schreef:
Dat is precies hetzelfde, Battle. Het huwelijk consumeren is de eerste geslachtsgemeenschap.
"Consumeren" is "Volmaken" of "Vervullen" en niet gemeenschap hebben.
con·su·me·ren (ov.ww.)
1 gebruiken, nuttigen, verbruiken

Het huwelijk consumeren betekent wel degelijk de eerste geslachtsgemeenschap hebben.

Overigens is de juiste spelling: consummeren (dubbel-m).
con·sum·me·ren (ov.ww.)
1 voltrekken
RTFM
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Nee hij was geen pedofiel :)
A proud amazigh!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

ajax schreef:Nee hij was geen pedofiel :)
Hij ne*kte geen kind van 9?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

con·su·me·ren (ov.ww.)
1 gebruiken, nuttigen, verbruiken

Het huwelijk consumeren betekent wel degelijk de eerste geslachtsgemeenschap hebben.

Overigens is de juiste spelling: consummeren (dubbel-m).
con·sum·me·ren (ov.ww.)
1 voltrekken
Je hebt gelijk in het Nederlands, maar in de Hadith staat "Consumated", en dat betekent,

"Perfect, or complete in every way". (http://dictionary.cambridge.org/define. ... &dict=CALD

"Complete in every detail". (http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?b ... consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://www.onelook.com/?w=consummate

"Perfect and complete in every aspect". (http://vocabulary-vocabulary.com/dictio ... ummate.php

"To accomplish, sum up". (http://ultralingua.com/onlinedictionary ... consummate

"To bring to completion; to raise to the highest point or degree; to complete; to finish; to perfect; to achieve". (http://www.onelook.com/?other=web1913&w=Consummate

"Carried to the utmost extent or degree; of the highest quality; complete; perfect". (http://machaut.uchicago.edu/cgi-bin/WEB ... consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://www.rhymezone.com/r/rhyme.cgi?Word=consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://lookwayup.com/lwu.exe/lwu/d?s=f&w=consummate

Sommigen maken hun trouwerij compleet door seksueel gemeenschap, daarom staat soms naast "consumated" seksueel gemeenschap, maar het betekent, "Volmaken" en "Compleet maken", van de trouwerij. Een manier is seksueel gemeenschap, maar jullie kunnen niet bewijzen dat hij met haar gemeenschap had op haar negende gelijk.

En ook al had hij dat, het is nog steeds geen probleem volgens de experts, zoals ik je liet zien ... Jullie en mijn woorden wegen niks, kom daarom met bewijzen.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

battle: Sommigen maken hun trouwerij compleet door seksueel gemeenschap, daarom staat soms naast "consumated" seksueel gemeenschap, maar het betekent, "Volmaken" en "Compleet maken", van de trouwerij. Een manier is seksueel gemeenschap, maar jullie kunnen niet bewijzen dat hij met haar gemeenschap had op haar negende gelijk.
Op welke manier "vervolmaakte" mohammed dan zijn huwelijk met aisha toen zij 9 was?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

wel of geen seks, het feit dat hij zich laat binden met een klein meiske zegt al genoeg.

heel goedgelovig ja, om te zeggen dat hij geen seks met haar gehad zou hebben...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Battle_for_peace schreef:
con·su·me·ren (ov.ww.)
1 gebruiken, nuttigen, verbruiken

Het huwelijk consumeren betekent wel degelijk de eerste geslachtsgemeenschap hebben.

Overigens is de juiste spelling: consummeren (dubbel-m).
con·sum·me·ren (ov.ww.)
1 voltrekken
Je hebt gelijk in het Nederlands, maar in de Hadith staat "Consumated", en dat betekent,

"Perfect, or complete in every way". (http://dictionary.cambridge.org/define. ... &dict=CALD

"Complete in every detail". (http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?b ... consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://www.onelook.com/?w=consummate

"Perfect and complete in every aspect". (http://vocabulary-vocabulary.com/dictio ... ummate.php

"To accomplish, sum up". (http://ultralingua.com/onlinedictionary ... consummate

"To bring to completion; to raise to the highest point or degree; to complete; to finish; to perfect; to achieve". (http://www.onelook.com/?other=web1913&w=Consummate

"Carried to the utmost extent or degree; of the highest quality; complete; perfect". (http://machaut.uchicago.edu/cgi-bin/WEB ... consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://www.rhymezone.com/r/rhyme.cgi?Word=consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://lookwayup.com/lwu.exe/lwu/d?s=f&w=consummate

Sommigen maken hun trouwerij compleet door seksueel gemeenschap, daarom staat soms naast "consumated" seksueel gemeenschap, maar het betekent, "Volmaken" en "Compleet maken", van de trouwerij. Een manier is seksueel gemeenschap, maar jullie kunnen niet bewijzen dat hij met haar gemeenschap had op haar negende gelijk.

En ook al had hij dat, het is nog steeds geen probleem volgens de experts, zoals ik je liet zien ... Jullie en mijn woorden wegen niks, kom daarom met bewijzen.
Maar op basis van die hadith worden wel meisjes van 9 geschikt voor "consumptie" verklaart in Islamtische landen, Batlle.

Blijkbaar hebben die het bewijs al gevonden, beste Spin Doctor.

Je zegt dat de leugen het beste wapen tegen de waarheid is, he. Ik denk het niet, ik denk dat jouw manier van doen het beste wapen tegen de waarheid is. :)

Maar ga maar door, je hebt al slavernij goedgepraat, je vraagt bewijzen aan ons terwijl je geloofsgenoten het ervan nemen, je probeert de evidente fout van 6 dagen onder de waas van vertalingen weg te stoppen.

Maar wanneer ga jij nu eens de waarheid onder ogen proberen te komen, Battle? Ik vermoed dat je een goed mens bent die in zijn hart weet dat "slavernij" geen "bescherming" is. Laat nu die menselijkheid eens naar boven borrelen in plaats van jouw "grote gelijk".

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Battle_for_peace schreef:
con·su·me·ren (ov.ww.)
1 gebruiken, nuttigen, verbruiken

Het huwelijk consumeren betekent wel degelijk de eerste geslachtsgemeenschap hebben.

Overigens is de juiste spelling: consummeren (dubbel-m).
con·sum·me·ren (ov.ww.)
1 voltrekken
Je hebt gelijk in het Nederlands, maar in de Hadith staat "Consumated", en dat betekent,

"Perfect, or complete in every way". (http://dictionary.cambridge.org/define. ... &dict=CALD

"Complete in every detail". (http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?b ... consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://www.onelook.com/?w=consummate

"Perfect and complete in every aspect". (http://vocabulary-vocabulary.com/dictio ... ummate.php

"To accomplish, sum up". (http://ultralingua.com/onlinedictionary ... consummate

"To bring to completion; to raise to the highest point or degree; to complete; to finish; to perfect; to achieve". (http://www.onelook.com/?other=web1913&w=Consummate

"Carried to the utmost extent or degree; of the highest quality; complete; perfect". (http://machaut.uchicago.edu/cgi-bin/WEB ... consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://www.rhymezone.com/r/rhyme.cgi?Word=consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://lookwayup.com/lwu.exe/lwu/d?s=f&w=consummate

Sommigen maken hun trouwerij compleet door seksueel gemeenschap, daarom staat soms naast "consumated" seksueel gemeenschap, maar het betekent, "Volmaken" en "Compleet maken", van de trouwerij. Een manier is seksueel gemeenschap, maar jullie kunnen niet bewijzen dat hij met haar gemeenschap had op haar negende gelijk.

En ook al had hij dat, het is nog steeds geen probleem volgens de experts, zoals ik je liet zien ... Jullie en mijn woorden wegen niks, kom daarom met bewijzen.
Niet kletsen..
to consummate: to complete (a marriage) with the first act of sexual intercourse after the ceremony.

To consummate heeft inderdaad meerdere betekenissen , maar in deze context betekent het maar één ding, nl. sexual intercourse.

To consumate (één m) bestaat niet..
RTFM
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Op welke manier "vervolmaakte" mohammed dan zijn huwelijk met aisha toen zij 9 was?
Allaahu Aalim, mischien door bij haar te wonen of de laatste contracten te tekenen?
Wel of geen seks, het feit dat hij zich laat binden met een klein meiske zegt al genoeg. heel goedgelovig ja, om te zeggen dat hij geen seks met haar gehad zou hebben.
Wat heb jij te klagen? Zelfs als ik toegeef dat zij een kind was, ik zeg, dat was 1 kind en Mozes deed het met 32.000 kinderen volgens jou Boek,

"Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging van de man een man bekend heeft. Doch laat al de kinderkens van vrouwelijk geslacht, die de bijligging van de man niet bekend hebben, voor u leven". (Numeri 31:17 en 18 ).

Waarom ga je daar niet op in?
Niet kletsen..
to consummate: to complete (a marriage) with the first act of sexual intercourse after the ceremony.

To consummate heeft inderdaad meerdere betekenissen , maar in deze context betekent het maar één ding, nl. sexual intercourse.

To consumate (één m) bestaat niet.
Ja, dat is zoals ik al zei, 1 van de betekenissen en in sommige culturen zo. Wat jij moet bewijzen is dat de Profeet met haar seksueel gemeenschap had, toen ze negen jaar oud was. Consummate is de trouwerij vervolmaken, en dat sommigen dat met seksueel gemeenschap doen, betekent niet dat de Profeet het ook zo deed.

IK WACHT NOG STEEDS, op jullie bewijs dat Profeet Mohammad een pedofiel was! Waar is jullie bewijs?
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Battle_for_peace schreef:
Op welke manier "vervolmaakte" mohammed dan zijn huwelijk met aisha toen zij 9 was?
Allaahu Aalim, mischien door bij haar te wonen of de laatste contracten te tekenen?
Mohammed kon toch niet schrijven?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Mohammed kon toch niet schrijven?
Maar wel tekenen? :lol:
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Battle_for_peace schreef:
Mohammed kon toch niet schrijven?
Maar wel tekenen? :lol:
Hier moet ik de poster gelijkgeven.
De tekeningen van Mohammed van de Deense cartoonisten zijn wereldberoemd..
RTFM
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Battle_for_peace schreef:
Het is algemeen bekend, dat het moslim excuus dat meisjes in warm weer eerder "rijpen", alsof ze fruit zijn, totaal onwaar is. Integendeel. Juist door de jaren heen, zijn meisjes wel vroeger ongesteld geworden, doordat ze beter eten, en dan nog wel voornamelijk in de noordelijke westerse landen. Zie daarvoor de post van Linda Danvers
Zie dit,

"In warm climates, puberty often occurs in girls even at eight years of age". (Bron: http://www.meridianinstitute.com/eamt/f ... r1CH21.htm
Ik heb het gelezen, een totaal vod. Geen wetenschappelijke waarde aan te ontdekken, in tegenstelling tot de link die ik je gegeven hebt. You loose, opnieuw ben jij weer de zwakste schakel.
Gebruikersavatar
Hamsa
Berichten: 525
Lid geworden op: za jan 25, 2003 7:45 am

Bericht door Hamsa »

Mohammed was profeet van beroep. Hij moest dus het voorbeeld geven.
Stel dat de alle Arabische mannen van die tijd met kinderen trouwden (waar trouwens behalve de profeet geen berichten van zijn), dan het Mohammed het juist niet moeten doen. Maar hij deed het wel.
En stel dat het waar is dat niet-profeten in andere landen in de vorige eeuw wel trouwden op (te) jonge leeftijd. Dan gaat het om twee te jonge mensen (kinderen) en niet om een jong meisje en een oude man die haar opa had kunnen zijn.
Plaats reactie