Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Dit is nu eens een nuttige moslimdiscussie.
Mohammed door een moslim haarscherp uitgetekend zoals hij werkelijk was.
Een ouwe vieze kleinemeisjesverkrachter, een pedosexuele kloootzak.
Bedankt Battle.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Ik heb het gelezen, een totaal vod. Geen wetenschappelijke waarde aan te ontdekken, in tegenstelling tot de link die ik je gegeven hebt. You loose, opnieuw ben jij weer de zwakste schakel.
OK, dan stuur ze een brief en vertel ze dat ze zitten te liegen :violin:

Maar ook al komen ze niet eerder in pubertijd in warme landen,

"Although puberty usually starts between ages 8 to 13 in girls, it may start earlier or later. Everyone's body changes at a different time".
(Bron: http://www.healthtouch.com/bin/EContent ... cid=HTHLTH

Ze kunnen zelfs hier eerder dan hun 8ste in pubertijd komen, en Aisha was 9 en mischien bijna 10. Jullie hebben NIKS bewezen hier. Je kan duizend keer roepen: "Mohammad was pedofiel", maar zonder bewijs, wegen je woorden minder dan lucht. Weegt lucht niet weinig? :lol:
Mohammed was profeet van beroep. Hij moest dus het voorbeeld geven.

Hij was de juiste voorbeeld, zoals ik hier heb aangetoond.
Dit is nu eens een nuttige moslimdiscussie.
Mohammed door een moslim haarscherp uitgetekend zoals hij werkelijk was.
Een ouwe vieze kleinemeisjesverkrachter, een pedosexuele kloootzak.
Bedankt Battle.
Ik zeg, praat met respect tegen anderen, ik weet zeker dat je dit niet voor me zal durven zeggen. Ik noem je toch ook geen Teva Teef? Zielig schelden, kilometers verderop, veilig achter een pctje kan iedereen.

Dus, kom met bewijs dat de Profeet haar verkracht heeft, en vooral omdat doodstraf staat op verkrachting in de Shariah.

Ik zei al, ze heeft duizenden Hadith's overgeleverd en in niet 1 Hadith heeft ze geklaagd over haar man. Wat bewijst dit?

Nogmaals, jullie kunnen roepen wat jullie willen, maar ik heb bewezen dat die trouwerij acceptable is. Als iemand het tegenBEWIJS heeft, dan laat hem brengen, zoniet, je schreeuwt tegen een muur. Horen muren wat?
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Bedankt voor de toegift, Battle.
Mohammedanen aanbidden een vieze vijftiger met een smerige sexuele afwijking die zichzelf bevredigt bovenop een naakt meisje.
Jammer dat ik zelf niet zo goed kan tekenen, maar er is vast wel ergens op internet een mooie tekening daarvan te vinden.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op za aug 25, 2007 6:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle: Ze kunnen zelfs hier eerder dan hun 8ste in pubertijd komen, en Aisha was 9 en mischien bijna 10. Jullie hebben NIKS bewezen hier. Je kan duizend keer roepen: "Mohammad was pedofiel", maar zonder bewijs, wegen je woorden minder dan lucht. Weegt lucht niet weinig?
Hoe noem jij een vent van 54 die een kind van 9 ne*ukt?
Laatst gewijzigd door Monique op vr aug 24, 2007 8:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52152
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Of deze.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Ik heb deze topic doorgenomen en het bewijs is geleverd dat niet alleen mohammed een pedofiel was, maar Battle ook. Battle is zeker een pedofiel. Battle ziet er geen enkel probleem in een puber van 9 jaar te ballen. En dat een puber allesbehalve geestelijke, sexuele rijpheid bezit, is voor Battle geen enkel probleem. Battle is het typische product van de nietsontziende islamtraditie die tot in alle vormen bereid is de pedofiele profeet met hand en tand te verdedigen. Verstokte Neonazi's vertonen hetzelfde gedrag in hun adoratie omtrent Hitler, die velen overigens een ietsjes hoger toedichten dan de misdadiger mohammed.
Maar Battle maakt zich voor de zoveelste keer onsterfelijk belachelijk.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Bedankt voor de toegift, Battle.
Mohammedanen aanbidden een vieze vijftiger met een smerige sexuele afwijking die zichzelf bevredigt bovenop een naakt meisje.
Jammer dat ik zelf niet zo goed kan tekenen, maar er is vast wel ergens op internet een mooie tekening daarvan te vinden.
Je vaderen waren pedofielen.

"Throughout most of the 19th Century, the minimum age of consent for sexual intercourse in most American States was 10 years". (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html

In Delaware trouwden je voorvaderen met 7 jarige kinderen, tot 30 jaar geleden! Is dat pedofieli ofniet?
Hoe noem jij een vent van 54 die een kind van 9 ne*ukt?
Hoe noem jij een 54 die met een 7 jarige .... ?

Je vaderen waren dat, hier,

"Throughout most of the 19th Century, the minimum age of consent for sexual intercourse in most American States was 10 years. In Delaware it was only 7 years". (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html

Je voorvaderen waren pedofielen, en iemand die met een ander trouwt, die allang in pubertijd is, is geen pedofiel.
Ik heb deze topic doorgenomen en het bewijs is geleverd dat niet alleen mohammed een pedofiel was, maar Battle ook. Battle is zeker een pedofiel. Battle ziet er geen enkel probleem in een puber van 9 jaar te ballen. En dat een puber allesbehalve geestelijke, sexuele rijpheid bezit, is voor Battle geen enkel probleem.
Weer gejank, zonder bewijs, zoals altijd. Wanneer zie je in dat je woorden niks waard zijn, zonder bewijs erachter? Jou Profeet nam 32.000 kinder slaven om er seksueel gemeenschap mee te hebben,

"Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging van de man een man bekend heeft. Doch laat al de kinderkens van vrouwelijk geslacht, die de bijligging van de man niet bekend hebben, voor u leven. En de zielen der mensen, uit de vrouwen, die geen bijligging van de man bekend hadden, alle zielen waren twee en dertig duizend". (Numeri 31:17,18 en 35).


Dus als je echt hierin gelooft, dan moet je 32.000 keer erger over jou Boek janken, en dan bij ons. Er staat KINDEREN, en ik heb je bewezen dat Aisha geen kind was. Zie punt 33 die ik maakte in het begin van dit toppic.

De vraag die je ontwijkt, en ik kan begrijpen waarom, is,

"WAS MOZES EEN PEDOFIEL OFNIET?"


Antwoorden gaat moeilijk he?
Verstokte Neonazi's vertonen hetzelfde gedrag in hun adoratie omtrent Hitler, die velen overigens een ietsjes hoger toedichten dan de misdadiger mohammed.
Jongen, Hitler was een fundamentalistishe Christen, wat heeft Islam met hem te maken? Hij volgde jou religie,

Afbeelding

"MY LORD AND SAVIOR . . . IN THE BOUNDLESS LOVE AS A CHRISTIAN . . . HE HAD TO SHED HIS BLOOD UPON THE CROSS. My feelings as a Christian point me to my Lord and Savior as a fighter. In boundless love as a Christian and as a man I read through the passage which tells us how the Lord at last rose in His might and seized the scourge to drive out of the Temple the brood of vipers and adders. How terrific was His fight for the world against the Jewish poison". (Adolf Hitler, in his speech on 12 April 1922).

"Lord God, let us never hesitate or play the coward, let us never forget the duty which we have taken upon us. We are all proud that through God's powerful aid we have become once more true Germans". (Adolf Hitler, in a speech in March 1933).

We were convinced that the people needs and requires this faith. We have therefore undertaken the fight against the atheistic movement, and that not merely with a few theoretical declarations: we have stamped it out”. (Adolf Hitler, in a speech in Berlin on 24 October 1933).

"The Government of the Reich, who regard Christianity as the unshakable foundation of the morals and moral code of the nation, attach the greatest value to friendly relations with the Holy See and are endeavoring to develop them." (Adolf Hitler, in his speech to the Reichstag on 23 March 1933).

HIER: http://www.the-tribulation-network.com/ ... ligion.htm

PS: Ga nou niet OFTOPPIC. Waar is jullie bewijs dat iemand die met een ander trouwt, die al in pubertijd is, een pedofiel is? I am waiting .... !
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Battle_for_peace schreef:
Bedankt voor de toegift, Battle.
Mohammedanen aanbidden een vieze vijftiger met een smerige sexuele afwijking die zichzelf bevredigt bovenop een naakt meisje.
Jammer dat ik zelf niet zo goed kan tekenen, maar er is vast wel ergens op internet een mooie tekening daarvan te vinden.
Je vaderen waren pedofielen.

"Throughout most of the 19th Century, the minimum age of consent for sexual intercourse in most American States was 10 years". (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html

In Delaware trouwden je voorvaderen met 7 jarige kinderen, tot 30 jaar geleden! Is dat pedofieli ofniet?
Dat is pedofilie.
Hoe noem jij een vent van 54 die een kind van 9 ne*ukt?
Hoe noem jij een 54 die met een 7 jarige .... ?
Een pedofiel.

Je vaderen waren dat, hier,

"Throughout most of the 19th Century, the minimum age of consent for sexual intercourse in most American States was 10 years. In Delaware it was only 7 years". (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html

Je voorvaderen waren pedofielen, en iemand die met een ander trouwt, die allang in pubertijd is, is geen pedofiel.
Precies, je zegt het zelf. Het waren allemaal pedofielen. En de negentiende eeuw is zowat 2 eeuwen [200 jaar] geleden.
Ik heb deze topic doorgenomen en het bewijs is geleverd dat niet alleen mohammed een pedofiel was, maar Battle ook. Battle is zeker een pedofiel. Battle ziet er geen enkel probleem in een puber van 9 jaar te ballen. En dat een puber allesbehalve geestelijke, sexuele rijpheid bezit, is voor Battle geen enkel probleem.
Weer gejank, zonder bewijs, zoals altijd. Wanneer zie je in dat je woorden niks waard zijn, zonder bewijs erachter? Jou Profeet nam 32.000 kinder slaven om er seksueel gemeenschap mee te hebben,

"Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging van de man een man bekend heeft. Doch laat al de kinderkens van vrouwelijk geslacht, die de bijligging van de man niet bekend hebben, voor u leven. En de zielen der mensen, uit de vrouwen, die geen bijligging van de man bekend hadden, alle zielen waren twee en dertig duizend". (Numeri 31:17,18 en 35).
Kijk, de voorouders van mohammed waren drager van dodelijke besmettelijke ziektes. Het is dus logisch dat degenen die niet waren besmet doordat zij nog geen sex hadden gehad gespaard konden blijven. De joden hadden gewoon geen trek uitgeroeid te worden.
Dus als je echt hierin gelooft, dan moet je 32.000 keer erger over jou Boek janken, en dan bij ons. Er staat KINDEREN, en ik heb je bewezen dat Aisha geen kind was. Zie punt 33 die ik maakte in het begin van dit toppic.
Man, LU L niet zo slap. Jij hebt helemaal niks bewezen. Aisha was 9 jaar en volgens de maankalender zelfs acht toen haar maagdelijkheid bruut werd verkracht door de 53 jarige vieze penis van mo, dat verklaarde zij zelf.
De vraag die je ontwijkt, en ik kan begrijpen waarom, is,

"WAS MOZES EEN PEDOFIEL OFNIET?"
Laat maar zien wanneer Mozes sex had met een kind.
Antwoorden gaat moeilijk he?
Volgens jouw favoriete site, islamchristianity, was Mozes een pedofiel. Met andere woorden... mohammed was ook een pedofiel.
Verstokte Neonazi's vertonen hetzelfde gedrag in hun adoratie omtrent Hitler, die velen overigens een ietsjes hoger toedichten dan de misdadiger mohammed.
Jongen, Hitler was een fundamentalistishe Christen, wat heeft Islam met hem te maken? Hij volgde jou religie,
Nee, nou mmoet je niet liegen. Hitler misbruikte religie zoals mohammed religie misbruikte door bijbelse beginselen te verdraaien in zijn voordeel.
Afbeelding
Please, komt daar niet mee aan bij mij.
"MY LORD AND SAVIOR . . . IN THE BOUNDLESS LOVE AS A CHRISTIAN . . . HE HAD TO SHED HIS BLOOD UPON THE CROSS. My feelings as a Christian point me to my Lord and Savior as a fighter. In boundless love as a Christian and as a man I read through the passage which tells us how the Lord at last rose in His might and seized the scourge to drive out of the Temple the brood of vipers and adders. How terrific was His fight for the world against the Jewish poison". (Adolf Hitler, in his speech on 12 April 1922).
Tja, mohammed gebruikte dezelfde tactiek.
"Lord God, let us never hesitate or play the coward, let us never forget the duty which we have taken upon us. We are all proud that through God's powerful aid we have become once more true Germans". (Adolf Hitler, in a speech in March 1933).
Dit had mohammed kunnen zijn.

Qur'an 9:71 "O Prophet, strive hard [fighting] against the unbelievers and the Hypocrites, and be harsh with them. Their abode is Hell, an evil refuge indeed."

Qur'an 8:59 "The infidels should not think that they can get away from us. Prepare against them whatever arms and weaponry you can muster so that you may terrorize them."

Qur'an 4:168 "Those who reject [Islamic] Faith, Allah will not forgive them nor guide them to any path except the way to Hell, to dwell therein forever. And this to Allah is easy."

Qur'an 4:114 "He who disobeys the Apostle after guidance has been revealed will burn in Hell."
We were convinced that the people needs and requires this faith. We have therefore undertaken the fight against the atheistic movement, and that not merely with a few theoretical declarations: we have stamped it out”. (Adolf Hitler, in a speech in Berlin on 24 October 1933).
Je haalt wel frappante overeenkomsten tussen Hitler en mohammed aan.
"The Government of the Reich, who regard Christianity as the unshakable foundation of the morals and moral code of the nation, attach the greatest value to friendly relations with the Holy See and are endeavoring to develop them." (Adolf Hitler, in his speech to the Reichstag on 23 March 1933).
Battle, ik sta versteld van je. Het is net of mohammed aan het woord is. Alleen mohammed beweerde dat hij daadwerkelijk door de nep-allah gezonden was. En verder heeft Hitler geen enkele invloed meer, terwijl de misdadiger mohammed nu nog als voorbeeld wordt gezien door idioten zoals jij. Al 1400 jaar lang. Hitler heeft maar een paar jaartjes geduurd.
HIER: http://www.the-tribulation-network.com/ ... ligion.htm

PS: Ga nou niet OFTOPPIC. Waar is jullie bewijs dat iemand die met een ander trouwt, die al in pubertijd is, een pedofiel is? I am waiting .... !
Battle, het gaat er niet om wat jij vind of mohammed. Het gaat erom wat de meerderheid van de mensheid ervan vindt. Volgens de beschaafde wereld vandaag de dag is sex hebben met een minderjarige van 9 jaar pure pedofilie. En dat allah dat niet vantevoren wist laat duidelijk zien dat hij niet bestaat.
Wetenschappelijk is het bewezen dat een kind van 9 niet rijp is om sex te hebben. Kinderen van 9 houden zich niet bezig met sex. Kinderen van 9 houden zich bezig met poppen. Kinderen van 9 raken opgewonden als ze een speelgoedwinkel binnenlopen. Daarmee bedoel ik dus niet sexueel opgewonden. En nergens kan ik opmaken dat Aisha op 9 jarige leeftijd al een hitsige puber was die sexuele verlangens kende. Dat betekent dus dat mohammed niet alleen een pedofiel was, maar ook een verkrachter. Dus Battle, kap met die voorbeelden uit het verre verleden. Al die personen die sex hadden met kinderen zouden nu stuk voor stuk in het gevang belanden. Mohammed ook. En je weet wat ze met pedofielen doen in de lik. Mohammed had het goede voorbeeld moeten geven als hij een profeet voor alle tijden was.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Citaat: monique
Hoe noem jij een vent van 54 die een kind van 9 ne*ukt?
battle: Hoe noem jij een 54 die met een 7 jarige .... ?

Je vaderen waren dat, hier,
Battle, ik vraag je HOE jij een 54 jarige vent noemt die een kind van 9 ne*kt.
Da"s alles. Geef daar eens een kort en terzake doend antwoord op?
b.v:
pedofiel
gezonde vent
kinderverkrachter
kei goed
etc
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Battle, ik vraag je HOE jij een 54 jarige vent noemt die een kind van 9 ne*kt.
Da"s alles. Geef daar eens een kort en terzake doend antwoord op?
b.v:
pedofiel
gezonde vent
kinderverkrachter
kei goed
etc
Seksueel gemeenschap met een KIND, zoals jij het noemt, is NIET TOEGESTAAN in de Shariah. Als die meisje, zelfs als zij 14 was, nog niet in pubertijd was, dan is die trouwerij verboden in Islaam. Als zij in pubertijd was en ZIJ ZELF EN HAAR OUDERS STEMDEN IN, dan is zo'n trouwerij acceptable. Wil je beweren dat dat niet kan, breng je bewijzen. Jou en mijn woorden wegen niks, breng dus je bewijzen, zoals ik bewijzen bracht.
Precies, je zegt het zelf. Het waren allemaal pedofielen.
Klaar, dus voordat je je vingertje naar iemand wijst die 1500 jaar geleden leefde, wijs je vingertje naar je eigen vaderen die een paar jaar geleden leefden, en die allemaal pedofielen waren, zoals je zei. Je vaderen waren pedofielen, en de Profeet Mohammad niet, want Aisha was al in pubertijd en ze wou zelf trouwen.

The Nemours Foundation” zegt dat meisjes zelfs voor hun 7de jaar in pubertijd kunnen komen.
(Bron: http://kidshealth.org/parent/medical/se ... cious.html

“The medline plus medical Encyclopedia” zegt dat meisjes in pubertijd komen tussen hun 9de en 16de en soms zelfs voor hun 8ste levensjaar.
(Bron: http://www.nichd.nih.gov/health/topics/ ... uberty.cfm

In een artiekel genaamd, “Puberty in Girls”, gepubliseerd door het Australishe regering de, “Public Health Organisation”, staat dat meisjes op hun 10de levensjaar in pubertijd komen en soms zelfs eerder. (Bron: http://www.population.health.wa.gov.au/ ... nGirls.pdf

In een artiekel van “Health Touch Online”, genaamd “Puberty in Girls”, staat dat meisjes zelfs voor hun 8ste levensjaar in pubertijd kunnen komen. (Bron: http://www.healthtouch.com/bin/EContent ... cid=HTHLTH

“The Britannica Encyclopedie” zegt dat meisjes in pubertijd komen als ze gemideld 9 jaar oud zijn en Aisha was 9 jaar oud, mischien wel bijna 10. Als een meisje in pubertijd komt, dan heeft ze alle verantwoordelijkheden van een vrouw onder de Islamitishe wet. Ze is dan geen ‘jonge meisje’ maar ‘jonge vrouw’. Ze wordt verantwoordelijk gehouden voor haar gebeden, vasten, zakat, hadj en andere daden, op de Dag des Oordeels.
Kijk, de voorouders van mohammed waren drager van dodelijke besmettelijke ziektes. Het is dus logisch dat degenen die niet waren besmet doordat zij nog geen sex hadden gehad gespaard konden blijven. De joden hadden gewoon geen trek uitgeroeid te worden.
HAHAHAHAHAHA

Kijk wat deze dwaas zegt! Hij zegt dat Mozes al die mannelijke kinderen onthoofdde, omdat ze besmet waren met ziektes, en ze lieten die 32.000 vrouwelijke kinderen, die nog geen gemeenschap hadden gehad over voor zichzelf, omdat ze niet besmet waren!!!!!

Inna lillaahi wa innaa ilaaihi rajioen!

Er staat,

“U hebt de vrouwen in leven gelaten?!’ zei hij. Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging van de man een man bekend heeft. Doch laat al de kinderkens van vrouwelijk geslacht, die de bijligging van de man niet bekend hebben, voor u leven”. (Numeri 31:17 en 18 ).


Babies killen! De vredigste man beveelde dat volgens jou boek!

Je bent een van die dwazen, die eerst zijn mond gebruikt, en dan zijn hoofd. HOE waren die mannelijke kinderen dan besmet? Heb je je dat ooit afgevraagd? En hoe kom je aan deze verhaaltje? Wat is de bron van dit?

Is babies SLACHTEN erger, of trouwen met een meisje die al in pubertijd is en zelf wilt trouwen?

HIER: http://www.freewebs.com/zarbachi/Truebible.htm

Kijk onderaan! Is dat erger of trouwen met een meisje die al in pubertijd is? Jij noemde mij pedofiel, omdat ik de trouwerij van de Profeet goedkeurde, nu noem ik jou baby killer omdat jij die slachtingen van kinderen goedkeurt!!!!!!!!!!!!!!!
Laat maar zien wanneer Mozes sex had met een kind.
Zoek geen uitwegen baby killer, Mozes beveelde zijn leger der heiligen:

“U hebt de vrouwen in leven gelaten?!’ zei hij. Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging van de man een man bekend heeft. Doch laat al de kinderkens van vrouwelijk geslacht, die de bijligging van de man niet bekend hebben, voor u leven”. (Numeri 31:17 en 18 ).


Mozes beveelde pedofilie. Ook al heeft hij het mischien niet zelf gedaan, hij beveelde zijn leger van gelovigen om het te doen. Profeet Mohammad heeft zelf ook niemand vermoordt, maar hij beveelde tot oorlog, net zoals hier jou mozes, volgens jou boek tot pedofielie aanspoorde. Waarom is hij wel een terrorist, en Mozes niet een pedofiel? Hij BEVEELDE zijn leger om met kinderen seks te hebben. En Mozes wordt de vredigste man op aarde genoemd, door jou Boek.

Door deze vers, waar de Joden ook in geloven, mogen Joden zelfs met 3 jarige meisjes trouwen!!! Kijk hun Tafsir van die Bijbel vers,


===============================
"The Tannaïtic Midrash Sifre to Numbers in §157 comments on the above quoted commandment of MOSES to kill the Midianite women as well as the male children".

"According to the Tannaïte Rabbis, MOSES therefore had ordered the Israelites to kill all women older than three years and a day, because they were "suitable for having sexual relations."

"Said Rabbi Joseph, "Come and take note: A girl three years and one day old is betrothed by intercourse".

"A girl three years and one day old is betrothed by intercourse. "A girl three years old may be betrothed through an act of sexual intercourse," the words of R. Meir. And sages say, "Three years and one day old".

Mishnah: "A girl of the age of 3 years and a day may be betrothed, subject to her father's approval, by sexual intercourse".

Gemara: "Our Rabbis taught: "A girl of the age of 3 years may be betrothed by sexual intercourse".

(Bron: http://www.infidels.org/library/modern/ ... m.html#138
===============================


Ze volgen jou wet en kijkt wat van hun geworden is!
Volgens jouw favoriete site, islamchristianity, was Mozes een pedofiel. Met andere woorden... mohammed was ook een pedofiel.
Nee, Mozes, (vrede zij met hem), was een edele Profeet en een Moslim die zijn naam noemt en geen "AlayhiSalaam" erbij zegt, wordt als een barbaar beschouwd in de Islamtishe samenleving. Sterker nog, wij herkennen zijn naam niet, zolang het woord, "Vrede zij met hem", er niet bij wordt gezegd! Mozes, noch Mohammad waren pedofielen! Wat jullie boek daar over hem zegt, hoeft niet waar te zijn. Jullie hebben jullie boeken vervalsd. Neem dit,


===============================
"Wij hebben een jonge zuster, die nog geen borsten heeft". (Hooglied 8:8 ).

"Ze is zo lieflijk als een hinde, bekoorlijk als een ree. Ze laat je altijd van haar borsten drinken, je kunt eindeloos verzinken in haar liefde". (Spreuken 5:19).

"Ik ben een muur, en mijn borsten zijn de torens. Daarom ben ik in zijn ogen de stad waar men vrede vindt". (Hooglied 8:10).

"En zij werd verliefd meer dan hun bijvrouwen, wier vlees (penissen) is als het vlees der ezels, en wier vloed is als de vloed der paarden". (Ezechiël 23:20).

"Gij hebt ook gehoereerd met de kinderen van Egypte, uw naburen, die groot van vlees (geslachtsdelen) zijn; en gij hebt uw hoererij vermenigvuldigd, om Mij tot toorn te verwekken". (Ezechiël 16:26).

"Uw beide borsten zijn als tweelingjongen van gazellen, die te midden van de leliën weiden". (Hooglied 4:5).

""Mijn lief is mij een bundel mirre, hij slaapt tussen mijn borsten". (Hooglied 1:13).

"Hij woonde er al vrij lang, toen Abimelek, de koning van de Filistijnen, eens vanuit zijn venster zag dat Isaak aan het vrijen was met Rebekka". (Genesis 26:8 ).

"Zij verliet ook haar hoererijen niet, gebracht uit Egypte; want zij hadden bij haar in haar jeugd gelegen, en zij hadden de tepels van haar maagdom betast, en zij hadden hun hoererij over haar uitgestort". (Ezechiël 23:8 ).

"Twist tegen uw moeder, twist, omdat zij Mijn vrouw niet is, en Ik haar Man niet ben; en laat ze haar hoererijen van haar aangezicht, en haar overspelerijen van tussen haar borsten wegdoen". (Hosea 2:1).

"Ik dacht: Laat ik die palm beklimmen, ik wil zijn bladeren grijpen. Laten jouw borsten als trossen van de wijnstok zijn, je adem als de geur van appels". (Hooglied 7:9).

"Ze vermeerderde haar hoererij, terugdenkend aan de dagen van haar jeugd, toen ze in Egypte hoereerde en brandde van verlangen naar mannen die geil zijn als ezels en toestoten als hengsten. Jij, Oholiba, verviel weer in de schanddaden van je jeugd, toen ze in Egypte in je tepels knepen omdat je jonge borsten had". (Ezechiël 23:20).

"Gij zult hem drinken en uitzuigen, en zijn scherven zult gij verbrijzelen, en uw borsten zult gij afrukken; want Ik heb het gesproken, spreekt de Heere HEERE". (Ezechiël 23:34).

"Ze hoereerden in Egypte, al in hun jeugd hoereerden ze daar; daar werden hun borsten betast, daar streelde men hun jonge meisjesborsten". (Ezechiël 23:3).
===============================


NOEM JE DAT GOD'S WOORD?! Is dit wat jullie de kinderen in de kerk leren?
Battle, het gaat er niet om wat jij vind of mohammed. Het gaat erom wat de meerderheid van de mensheid ervan vindt.
Er zijn veel citaten, maar ik wil niet OFFTOPPIC gaan, dus check dit,

VOORBEELD 1

“U hebt de vrouwen in leven gelaten?!’ zei hij. Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging van de man een man bekend heeft. Doch laat al de kinderkens van vrouwelijk geslacht, die de bijligging van de man niet bekend hebben, voor u leven”. (Numeri 31:17 en 18 ).

De meerderheid van de mensen zijn tegen vrouwen en kinderen slachten en seksueel gemeenschap hebben met kinderen. Dus dit is fout???!!!

VOORBEELD 2,

"Als ouders een opstandige, onhandelbare zoon hebben, die niet naar hen luistert en ook na hardhandige bestraffing nog niet wil gehoorzamen, dan moeten zijn vader en zijn moeder hem meevoeren naar de stadspoort en hem aan de oudsten voorgeleiden. Ze moeten tegenover de stadsoudsten verklaren: ‘Onze zoon is opstandig en onhandelbaar. Hij wil niet naar ons luisteren. Hij is een losbol en hij drinkt te veel'. De inwoners van de stad moeten hem dan stenigen tot de dood erop volgt. Zo moet u het kwaad dat zich bij u aandient in de kiem smoren. Het hele volk van Israël moet erdoor worden afgeschrikt". (Deut 21:18 tot 21).

De meerderheid van de mensen zijn tegen het stenigen van een kind, die zijn ouders niet gehoorzaamt. Dus dit is fout???!!!

VOORBEELD 3,

"Verder, zo wie een mens steelt, hetzij dat hij dien verkocht heeft, of dat hij in zijn hand gevonden wordt, die zal zekerlijk gedood worden". (Exodus 21:16).

De meerderheid van de mensen zijn tegen de doodstraf voor stelen. Dus dit is fout???!!!

VOORBEELD 4,

"Wie zijn vader of moeder vervloekt, moet ter dood gebracht worden". (Exodus 21:17).

De meerderheid van de mensen zijn tegen de doodstraf op het vloeken van je ouders. Dus dit is fout???!!!

VOORBEELD 5,

"Wanneer in het midden van u, in een uwer poorten, die de HEERE, uw God, u geeft, een man of vrouw gevonden zal worden, die doen zal, dat kwaad is in de ogen des HEEREN, uws Gods, overtredende Zijn verbond; Dat hij heengaat, en dient andere goden, en buigt zich voor die, of voor de zon, of voor de maan, of voor het ganse heir des hemels, hetwelk ik niet geboden heb; En het wordt u aangezegd, en gij hoort het; zo zult gij het wel onderzoeken; en ziet, het is de waarheid, de zaak is zeker, zulk een gruwel is in Israel gedaan; Zo zult gij dien man of die vrouw, die ditzelve boze stuk gedaan hebben, tot uw poorten uitbrengen, dien man zeg ik, of die vrouw; en gij zult hen met stenen stenigen, dat zij sterven". (Deuteronomium 17:2 tot 5).

De meerderheid van de mensen zijn tegen de steniging op het verlaten van geloof. Dus dit is fout?

ETC. ETC. ETC. Ik kan dagen doorgaan, dus, praat niet meer zonder goed na te denken over wat je zegt! De waarheid is wat God zegt, en zelfs als de hele mensheid ertegen is, God's woord is de waarheid.
Volgens de beschaafde wereld vandaag de dag is sex hebben met een minderjarige van 9 jaar pure pedofilie.
Dit zijn allemaal cijfertjes, bedacht door jullie, zonder wetenschappelijk bewijs erachter.

In Spanje mag een meisje seksueel gemeenschap hebben als ze 13 is, In Duitsland 14, In Frankrijk 15, Ibn Belgie 16, In Griekenland 17 en in Malta 18. Allemaal getalletjes, die jullie hebben bedacht. Waar zijn de wetenschappelijke bewijzen gebleven? Wie heeft er gelijk? Wat in Malta pedofielie wordt genoemd, is geen pedofielie in Spanje. Wist je dat?

"Ow, je kan nog niet trouwen, omdat je morgen pas 18 wordt. Je bent een paar uurtjes te jong om te trouwen". LOL!

Daarom, we hebben geen behoeft aan jullie cijfertjes. Jullie zijn het zelf niet eens uit, en komen jullie bij ons janken. Ga eerst goed met elkaar uitvechten wat pedofilie is en kom dan naar ons toe, met je bewijzen.

Lees dit,

"Social (and the resulting legal) attitudes toward the appropriate age of consent have drifted upwards in modern times; while ages from 10 through to 13 were typically acceptable in the mid-Nineteenth Century".
(Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_con ... f-waites_3

Waarom kon het toen wel en nu niet?
Wetenschappelijk is het bewezen dat een kind van 9 niet rijp is om sex te hebben.
LAAT ZIEN DAN! Dit is wat ik van jullie vraag!
Dus Battle, kap met die voorbeelden uit het verre verleden.
Verre verleden?

TOT 1973 was volgens de wet in Delaware (Amerika) het leeftijd waarop een meisje mocht trouwen 7 jaar! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GESUN ... NATIVE.HTM
En nergens kan ik opmaken dat Aisha op 9 jarige leeftijd al een hitsige puber was die sexuele verlangens kende. Dat betekent dus dat mohammed niet alleen een pedofiel was, maar ook een verkrachter.
Wat weet jij van Islaam af? Het enige wat je kent is dit website. Wat betekent, "Halaqqa"? Je weet dat niet eens en zegt, "Ik kon nergens opmaken". Je hebt niet eens een eerlijke onderzoek gesteld, dus hoe kan je opmaken?

Nogmaals, Aisha leverde duizenden Hadith's over, en nergens heeft ze iets slechts gezegd over de trouwerij! WAAROM?

Ik heb je al bewezen, dat op verkrachting doodstraf staat in onze Shariah. In jou Shariah niet. Daar als een man een vrouw verkracht, moet die verkrachter de ouders van die meisje een beetje geld geven en hun dochter is van hem! STERKER NOG, ze mag hem nooit meer verlaten!!!

Hier,

"Stel dat een man wordt betrapt, wanneer hij een meisje verkracht dat nog niet aan een ander in ondertrouw is gegeven. In dat geval moet de man aan de vader van het meisje vijftig zilverstukken betalen. Het meisje moet hij als zijn wettige vrouw erkennen en hij zal nooit van haar mogen scheiden". (Deuteronomium 22:28 en 29).


Amen Halelujah! LOL!

Gooi geen stenen op anderen, als je zelf in een glazen huis woont!
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

monique: Battle, ik vraag je hoe JIJ een 54 jarige vent noemt die een kind van 9 ne*kt.
Da"s alles. Geef daar eens een kort en terzake doend antwoord op?
b.v:
pedofiel
gezonde vent
kinderverkrachter
kei goed
etc
battle: Seksueel gemeenschap met een KIND, zoals jij het noemt, is NIET TOEGESTAAN in de Shariah. Als die meisje, zelfs als zij 14 was, nog niet in pubertijd was, dan is die trouwerij verboden in Islaam. Als zij in pubertijd was en ZIJ ZELF EN HAAR OUDERS STEMDEN IN, dan is zo'n trouwerij acceptable. Wil je beweren dat dat niet kan, breng je bewijzen. Jou en mijn woorden wegen niks, breng dus je bewijzen, zoals ik bewijzen bracht.
En nog steeds geen antwoord :roll:
Battle, ik vraag hoe jij een vent van 54 noemt die een kind van 9 ne*kt?

Je weet toch wel wat jij betekent??
Geef nu eens antwoord vanuit jezelf en NIET vanuit een boekje?
JIJ bestaat toch wel?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

En nog steeds geen antwoord Rolling Eyes
Battle, ik vraag hoe jij een vent van 54 noemt die een kind van 9 ne*kt?

Je weet toch wel wat jij betekent??
Geef nu eens antwoord vanuit jezelf en NIET vanuit een boekje?
JIJ bestaat toch wel?
Wat ik zeg heeft geen waarde. Ik ben maar een druppeltje in een oceaan. Wat Islaam zegt, dat is belangrijk en ik heb je uitgelegd, wat Islaam zegt. Wat je in je hoofd moet houden is, dat trouwerij alleen kan gebeuren met de goedkeuring van de ouders en de meisje zelf, en als zij niet wilt, dan kan je de trouwerij niet voortzetten.

"O Boodschapper van Allah! Moeten de vrouwen gevraagd worden of ze wel ofniet willen trouwen met een bepaalde persoon?" De Profeet antwoordde: "Ja". (Sahih Bukhari, Boek 85, Hadith 79).

Zie ook,

Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3303
Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3305
Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3306
Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3307
Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3308

Allaah zegt,

"O jullie die geloven! Het is jullie niet geoorloofd vrouwen te erven tegen haar wil". (Qur'an 4:19).


Wat is er mis met een meisje die al in pubertijd is en zelf wilt trouwen? Wie zijn jullie om haar tegen te houden? En op welke basis? Ik wacht nog steeds op jullie bewijzen ... Hoelang moet ik nog wachten?
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Battle_for_peace schreef: Wat is er mis met een meisje die al in pubertijd is en zelf wilt trouwen? Wie zijn jullie om haar tegen te houden? En op welke basis? Ik wacht nog steeds op jullie bewijzen ... Hoelang moet ik nog wachten?
Niks als dit meisje een jaar of 17 is, maar Aisha was nog geen 6 jaar toen ze met Mohammed trouwde.
En op wat voor bewijzen wacht je?

BTW.. Aisha was maagd, en het zwijgen van de maagd is al toestemmen.
Hoe achterlijk kan een geloof zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Battle_for_peace schreef:Wat ik zeg heeft geen waarde. Ik ben maar een druppeltje in een oceaan. Wat Islaam zegt, dat is belangrijk en ik heb je uitgelegd, wat Islaam zegt.
Een prachtig voorbeeld dat vrijheid van meningsuiting binnen de islam niet bestaat.

Onze battle doet zijn naam geen eer aan.
Hij is namelijk geen vechter maar een lafbek die zo bang is voor de vreselijke hiernamaalse straffen waar de sekte die hem in zijn macht heeft mee dreigt dat hij het lef niet meer heeft om zijn eigen mening te ventileren.

De geestelijke slaaf van een middeleeuwse dictatuur.
Hoe diep kan een mens zinken...
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Battle_for_peace schreef:
En nog steeds geen antwoord Rolling Eyes
Battle, ik vraag hoe jij een vent van 54 noemt die een kind van 9 ne*kt?

Je weet toch wel wat jij betekent??
Geef nu eens antwoord vanuit jezelf en NIET vanuit een boekje?
JIJ bestaat toch wel?
Wat ik zeg heeft geen waarde. Ik ben maar een druppeltje in een oceaan. Wat Islaam zegt, dat is belangrijk en ik heb je uitgelegd, wat Islaam zegt. Wat je in je hoofd moet houden is, dat trouwerij alleen kan gebeuren met de goedkeuring van de ouders en de meisje zelf, en als zij niet wilt, dan kan je de trouwerij niet voortzetten.


Wat is er mis met een meisje die al in pubertijd is en zelf wilt trouwen? Wie zijn jullie om haar tegen te houden? En op welke basis? Ik wacht nog steeds op jullie bewijzen ... Hoelang moet ik nog wachten?
Nu ben je al kinderhuwelijken aan het verdedigen.

Man, man, man, dit is botweg fout. Bedenk, als ze dan "neen" zegt, Battle, WAT DAN? Hmm, wat zal haar vader dan zeggen? "Sorry, 't is goed, meiske, neem nog een snoepke?"

En denk je dat een meisje van 9 "neen" zal zeggen als haar pappa en die grote, imponerende man haar zegt dat ze moet trouwen? Of misschien onder de belofte van een lolly?

Neen, ze zal zwijgen. Overigens, zwijgen is toestemmen voor een vrouw in het Islamitisch huwelijk.

In onze wetgeving kunnen kinderen geen contracten en huwelijken aangaan omdat ze te makkelijk worden geimponeerd door volwassenen in het geven van een toestemming.

DAT is moraliteit, Battle, niet de hypocrisie van de Shari'ah.

Overigens, leg dit 's uit:
Bukhari V7B62N70: Narrated Abdur-Rahman bin Yazid and Majammi bin Yazid.

the same ,Hadith above: A man called Khidam married a daughter of his (to somebody) against her consent. 'If you fear that you shall not be able to deal justly with the orphan girls then marry (other) women of your choice.' (4.3) And if somebody says to the guardian (of a woman), "Marry me to so-and-so," and the guardian remained silent or said to him, "What have you got?" And the other said, "I have so much and so much (Mahr)," or kept quiet, and then the guardian said, "I have married her to you," then the marriage is valid (legal). This narration was told by Sahl on the authority of the Prophet

Hier wordt de vrouw toch niets gevraagd, en het woord van de hoeder is al goed genoeg? Of wil dat gewoon zeggen dat een vrouw niet kan kiezen met wie ze trouwt, want haar hoeder moet akkoord gaan?

En dit:

Bukhari V9B86N98: Narrated Abu Huraira:

The Prophet said, "A virgin should not be married till she is asked for her consent; and the matron should not be married till she is asked whether she agrees to marry or not." It was asked, "O Allah's Apostle! How will she(the virgin) express her consent?" He said, "By keeping silent." Some people said, "If a virgin is not asked for her consent and she is not married, and then a man, by playing a trick presents two false witnesses that he has married her with her consent and the judge confirms his marriage as a true one, and the husband knows that the witnesses were false ones, then there is no harm for him to consummate his marriage with her and the marriage is regarded as valid."

Dus (1) zwijgen is toestemmen (intimidatie werkt dus) en (2) je kunt blijkbaar een vrouw in een huwelijk betrekken door de rechter te foppen. Dus, euhm, bedrog is toegestaan in deze?

Wat is dat nu voor een toestand?

----------------------

Overigens, we hebben het hier niet over huwelijk op 6 jaar, maar sex op 9 jaar. Het eerste is al fout, het tweede is nog meer fout.

Een eeuwig voorbeeld van "God" zou nooit of te nimmers zelfs de indruk mogen wekken dat zoiets eventueel zou kunnen. Een "God" zou in z'n "Koran" moeten duidelijk schrijven dat kinderen moeten worden beschermd tegen uitbuiting, uithuwelijking, sex en de dominerende invloed van volwassenen. Punt uit. (Overigens, je hebt gemerkt dat ik hem geen pedofiel noem, doet niet ter zake)

http://web4health.info/en/answers/sex-abuse-effects.htm
http://pediatrics.about.com/od/childabu ... cnsqns.htm
http://www.sasian.org/papers/conseq.htm
http://www.medscape.com/viewarticle/463965
http://www.centres.ex.ac.uk/ws/Abstracts/AbScott.html

Dat, m'n best Battle, staat allemaal niet in de Koran, is dat niet zo?

Voordat ge die dingen verdedigd, lees dat maar dus allemaal eens door.

mvg,
ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Niks als dit meisje een jaar of 17 is, maar Aisha was nog geen 6 jaar toen ze met Mohammed trouwde. En op wat voor bewijzen wacht je?
Ten eerste, bewijs voor wat je hierboven zei, want,

Narrated Hisham's father: "Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old". (Sahih Bukhari, Volume 5, Book 58, Number 236).

Zie ook,

Sahih Bukhari, Deel 7, Boek 62, Hadith 64
Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3310
Sahih Bukhari, Deel 7, Boek 62, Hadith 65
Sahih Muslim, Boek 8, Hadith 3309
Sahih Bukhari, Deel 7, Boek 62, Hadith 88

Ze was dus wel 6 jaar oud toen ze trouwde en op haar 9de, toen ze in pubertijd kwam, ging ze met de Profeet wonen, en dan noch kunnen jullie niet bewijzen dat hij met haar seksueel gemeenschap had toen.

Ten tweede, bewijs dat iemand niet seksueel gemeenschap kan hebben, als ze in pubertijd is en haar periodes krijgt.
BTW ... Aisha was maagd, en het zwijgen van de maagd is al toestemmen. Hoe achterlijk kan een geloof zijn.
Je begrijpt deze principe niet eens, dus waarom janken? Een vrouw kan met he uitspreken van 2 letters, LA, oftewel NEE, een trouwerij weigeren in Islaam. Het is verboden om haar uit te huwelijken, tegen haar wil, zoals in Surah Nissa (4), Aya 19 staat. Maar omdat maagden in onze landen erg bescheiden zijn en soms uit schaamte niet JA durven te zeggen, kunnen we door haar zwijgen begrijpen dat ze wilt trouwen. Zwijgen is accepteren. Als iemand mij om trouwerij vraagt en ik zeg niks, dan weten ze dat ik wil trouwen. Als ik niet wil, kan ik NEE zeggen. Dus waarom zoek je naar dingen, die hier niet staan, alsof wij hun dwingen om te trouwen?
Een prachtig voorbeeld dat vrijheid van meningsuiting binnen de islam niet bestaat.
We moeten ONS aan Islaam aanpassen en niet ISLAAM aan ons. Er is vrijheid van meningsuiting in Islaam, maar een Moslim kan geen onderdelen van Islaam ontkennen of verwerpen of verdraaien etc. Islaam is Islaam, er bestaat geen half-half Islaam. Of alles of niets. Jullie hebben een verkeerd en verdraaide beeld van Islaam.

Islaam is een groooote oceaan van prachtheden, wat jullie weten is slechts een druppel. Zelfs als 1 druppeltje vies is, het oceaan wordt daarmee niet vies.
Nu ben je al kinderhuwelijken aan het verdedigen.
Wat is er met jou? Kan je niet lezen? Ben je zwak van begrip? Of wat? Ik zit je uit te leggen, dat seksueel gemeenschap met een KIND niet toegestaan is in Islaam. Maar seksueel gemeenschap wordt wel toegestaan, als zij in pubertijd komt. En trouwerij kan alleen plaatsvinden, met de goedkeuring van het meisje zelf, dus kom niet zielig doen met je, "Kinderhuwelijken", enzo. Je voorvaderen trouwden met kinderen, maar wij mogen dat niet.
Bedenk, als ze dan "neen" zegt, Battle, WAT DAN? Hmm, wat zal haar vader dan zeggen?
Jongen, iemand die in pubertijd is, kan zelf dingen beslissen. Jullie kinderen blijven kinderen tot hun 20ste, maar in die landen, doen ze al het werk van het huis op hun 6de. Als ze NEE zegt, dan mag niemand haar dwingen om de trouwerij door te zetten. Als het toch wordt doorgezet, kan ze bij de rechter scheiding vragen.
Bukhari V7B62N70: Narrated Abdur-Rahman bin Yazid and Majammi bin Yazid.

the same ,Hadith above: A man called Khidam married a daughter of his (to somebody) against her consent. 'If you fear that you shall not be able to deal justly with the orphan girls then marry (other) women of your choice.' (4.3) And if somebody says to the guardian (of a woman), "Marry me to so-and-so," and the guardian remained silent or said to him, "What have you got?" And the other said, "I have so much and so much (Mahr)," or kept quiet, and then the guardian said, "I have married her to you," then the marriage is valid (legal). This narration was told by Sahl on the authority of the Prophet
Ditzelfde trouwerij werd gecancelled door de Profeet,

Narrated Khansa bint Khidam Al-Ansariya: "That her father gave her in marriage when she was a matron and she disliked that marriage. So she went to Allah's Apostle and he declared that marriage invalid". (Sahih Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 69).

Narrated Khansa' bint Khidam Al-Ansariya: "That her father gave her in marriage when she was a matron and she disliked that marriage. So she came and (complained) to the Prophets and he declared that marriage invalid". (Sahih Bukhari, Volume 9, Book 85, Number 78 ).

Zie ook,

Narrated Al-Qasim: "A woman from the offspring of Ja’far was afraid lest her guardian marry her (to somebody) against her will. So she sent for two elderly men from the Ansar, ‘AbdurRahman and Mujammi’, the two sons of Jariya, and they said to her, “Don’t be afraid, for Khansa’ bint Khidam was given by her father in marriage against her will, then the Prophet cancelled that marriage.” (Sahih Bukhari, Volume 9, Book 86, Number 99).

Datzefde trouwerij werd gecancelled, in een Hadith daarboven. Waarom liet je dat niet zien? Of had je dat niet eens gelezen, en kopierde je deze dingen slechts uit Anti-Islam websites?

Dit toont aan, dat haar toestemming nodig is voor de trouwerij. Maar een guardian is iemand die verantwoordelijk is voor de vrouw en haar uithuwelijkt. Die Hadith gaat over gevallen, waar vrouwen willen trouwen en de guardian voor haar een goede man zoekt. Nergens staat dat ze tegen haar wil uitgehuwelijkt mogen worden, integendeel, het is verboden in Islaam, om een vrouw tegen haar wilt uit te huwelijken, zoals hierboven staat, en in de Qur'an staat.
Bukhari V9B86N98: Narrated Abu Huraira:

The Prophet said, "A virgin should not be married till she is asked for her consent; and the matron should not be married till she is asked whether she agrees to marry or not." It was asked, "O Allah's Apostle! How will she(the virgin) express her consent?" He said, "By keeping silent." Some people said, "If a virgin is not asked for her consent and she is not married, and then a man, by playing a trick presents two false witnesses that he has married her with her consent and the judge confirms his marriage as a true one, and the husband knows that the witnesses were false ones, then there is no harm for him to consummate his marriage with her and the marriage is regarded as valid."

Dus (1) zwijgen is toestemmen (intimidatie werkt dus) en (2) je kunt blijkbaar een vrouw in een huwelijk betrekken door de rechter te foppen. Dus, euhm, bedrog is toegestaan in deze?

Wat is dat nu voor een toestand?
Er staat,

"SOME PEOPLE SAID"

Mensen zeggen veel, maar,

Allaah zegt,

"O, gij die gelooft, weest voorstanders der rechtvaardigheid, getuigen voor God, zelfs al was het tegen uzelf, of ouders en verwanten. Hetzij rijk of arm, God is beter dan beiden. Volgt niet de begeerten, opdat gij niet onrechtvaardig zult zijn. En als gij de waarheid omzeilt of er u van afwendt, God is goed op de hoogte van wat gij doet". (Qur'an 3:135).

EN

"O jullie die geloven! Wees oprecht voor God en getuig met rechtvaardigheid". (Qur'an 5:8 ).

Maar zelfs hier, er zijn andere Hadith's, die dingen eraan toevoegen,

Narrated 'Aisha: Some people said, "If a man falls in love with an orphan slave girl or a virgin and she refuses (him) and then he makes a trick by bringing two false witnesses to testify that he has married her, and then she attains the age of puberty and agrees to marry him and the judge accepts the false witness and the husband knows that the witnesses were false ones, he may consummate his marriage." (Sahih Bukhari, Volume 9, Book 86, Number 101).

Dus breng ons niet eenzijdige verhaaltjes.
Wat heeft child abuse hiermee te maken? Op "Child Abuse", staat doodstraf in onze Shariah.

PS: Vriendelijk van je dat je Mohammad geen pedofiel noemde :)
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Battle_for_peace schreef:
Nu ben je al kinderhuwelijken aan het verdedigen.
Wat is er met jou? Kan je niet lezen? Ben je zwak van begrip? Of wat? Ik zit je uit te leggen, dat seksueel gemeenschap met een KIND niet toegestaan is in Islaam. Maar seksueel gemeenschap wordt wel toegestaan, als zij in pubertijd komt.
LOL een meisje van 9 is geen kind meer of zo, als haar pubertijd begint?
Een meisje van 12 is alvast geen kind meer? :shock:
Battle_for_peace schreef:En trouwerij kan alleen plaatsvinden, met de goedkeuring van het meisje zelf, dus kom niet zielig doen met je, "Kinderhuwelijken", enzo. Je voorvaderen trouwden met kinderen, maar wij mogen dat niet.
Blijkbaar Mohammed wel. Die trouwde met een 6-jarige. En mogelijk deden mijn voorvaderen dat, maar in Moslim landen doen ze het nog.
Battle_for_peace schreef:
Bedenk, als ze dan "neen" zegt, Battle, WAT DAN? Hmm, wat zal haar vader dan zeggen?
Jongen, iemand die in pubertijd is, kan zelf dingen beslissen. Jullie kinderen blijven kinderen tot hun 20ste, maar in die landen, doen ze al het werk van het huis op hun 6de. Als ze NEE zegt, dan mag niemand haar dwingen om de trouwerij door te zetten. Als het toch wordt doorgezet, kan ze bij de rechter scheiding vragen.
Dus een kind van 6, of 9, of 12 in jouw ogen is al volledig mondig tegenover haar vader en een volwassen man? :shock: En dit omdat er kinderarbeid is, blijkbaar.
Dat is toch gewoon waanzin? Dat is toch gewoon wereldvreemd?! Kom nu...
Battle_for_peace schreef:Some people said,
Hier heb je gelijk, daar heb ik overgelezen. (Bewijst dat m'n bron de originele hadeeth is).

Blijft echter, dat in Islam zwijgen toestaan is. En dat is redelijk makkelijk te verkrijgen van een 9-jarige, onder de ogen van een vreemde man.
Wat heeft child abuse hiermee te maken? Op "Child Abuse", staat doodstraf in onze Shariah.[/quote]

Dit gaat over sexual child abuse. En over de gevolgen van sex met kinderen die nog te jong zijn.
Battle_for_peace schreef:PS: Vriendelijk van je dat je Mohammad geen pedofiel noemde :)


... omdat ik die uitspraak niet onderschijf.

Maar onderschrijf jij de uitspraak: een meisje van 9 die in de pubertijd komt is geen kind meer, dus kun je ermee naar bed gaan?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Battle_for_peace schreef:
Battle, ik vraag je HOE jij een 54 jarige vent noemt die een kind van 9 ne*kt.
Da"s alles. Geef daar eens een kort en terzake doend antwoord op?
b.v:
pedofiel
gezonde vent
kinderverkrachter
kei goed
etc
Seksueel gemeenschap met een KIND, zoals jij het noemt, is NIET TOEGESTAAN in de Shariah. Als die meisje, zelfs als zij 14 was, nog niet in pubertijd was, dan is die trouwerij verboden in Islaam. Als zij in pubertijd was en ZIJ ZELF EN HAAR OUDERS STEMDEN IN, dan is zo'n trouwerij acceptable. Wil je beweren dat dat niet kan, breng je bewijzen. Jou en mijn woorden wegen niks, breng dus je bewijzen, zoals ik bewijzen bracht.

enz..enz...


Gooi geen stenen op anderen, als je zelf in een glazen huis woont!
Battle dit is al de duizendste keer dat je hiermee komt. Jij hebt nog niet 1 keer laten zien dat Mozes daadwerkelijk sex had met een kind van 9. De joden leefden nu eenmaal temidden van vijanden. Joodse kinderen en baby's werden door de voorouders van mohammed nog veel erger behandeld. Daarbij komt dat de god van de bijbel een opstanding belooft voor zowel de rechtvaardigen als onrechtvaardigen. Dus de meesten van al die afgoden aanbiddende voorouders van mohammed krijgen waarschijnlijk allemaal een opstanding. Maar jouw mohammed, die handelde volkomen op eigen houtje. Jouw mohammed was niet alleen een pedofiel, maar ook een moordenaar, een kinderverkrachter, een kindermoordenaar. Mohammed liet namelijk 2 kleine meisjes vermoorden omdat zij spotliederen over hem zongen. Hij liet oude vrouwen martelen. Hij ging vreemd bij het leven. Hij balde zelfs zijn eigen schoondochter. Mohammed ging geen zee te hoog om zijn lusten te bevredigen. Kortom, mohammed was gewoon zwaar gestoord, een krankzinnige.



Tabari VII:97 "The morning after the murder of Ashraf, the Prophet declared, ‘Kill any Jew who falls under your power.'"

Elke jood, dus ook vrouwen kinderen en baby's.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Battle_for_peace schreef:
Roelof schreef:Een prachtig voorbeeld dat vrijheid van meningsuiting binnen de islam niet bestaat.
We moeten ONS aan Islaam aanpassen en niet ISLAAM aan ons.
Kijk eens aan, hoe bedoel je de islam dominant en totalitair...

Niet iedereen laat zijn gedachtengang (en leven) bepalen door de hersenspinsels van één of andere geesteszieke pedofiele woestijnrover uit de middeleeuwen jongen, er zijn ook mensen op de wereld die zelf kunnen nadenken omdat zij over geestelijke vrijheid beschikken en zich niet laten domineren of bangmaken door de bedreigingen uit één of ander middeleeuws boekje...
Er is vrijheid van meningsuiting in Islaam, maar een Moslim kan geen onderdelen van Islaam ontkennen of verwerpen of verdraaien etc. Islaam is Islaam, er bestaat geen half-half Islaam. Of alles of niets. Jullie hebben een verkeerd en verdraaide beeld van Islaam.
Nee hoor, wij weten heel goed hoe totalitair de islam is.

Bedankt dat je dit nog even benadrukt...
Islaam is een groooote oceaan van prachtheden, wat jullie weten is slechts een druppel. Zelfs als 1 druppeltje vies is, het oceaan wordt daarmee niet vies.
Zozo, en wat vindt jij er dan wel zo prachtig aan om jezelf geestelijk te laten onderdrukken door een middeleeuwse ideologie?
Jezelf bang te laten maken door bedreigingen. (dictatuur)
Wat is er zo mooi aan om mensen te discrimineren op hun geloofsovertuiging?
Wat is er zo mooi aan om mensen aan te zetten tot strijd, moord en doodslag, en het gebruik van geweld tegen de andersdenkende medemens?
Wat is er zo mooi aan de wetenschap dat je medemens die vrijheid verkiest boven geestelijke onderdrukking na de dood voor die keuze moet branden in een zogenaamd eeuwig hellevuur?

Ben jij zo'n egoïst jongen? Heeft de sekte die jouw in zijn macht heeft je van je menselijke gevoelens en van je geweten berooft? Of heb jij net zo'n zieke geest als de middeleeuwse tiran wiens naam jij met vrede durft te associëren?

Het lijkt er op dat Karl Marx groot gelijk had met zijn uitspraak;
  • Religie is de zucht van het onderdrukte wezen,
    het hart van een harteloze wereld,
    en de ziel van zielloze omstandigheden.
    Het is de opium van het volk.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle_for_peace schreef:Wat ik zeg heeft geen waarde. Ik ben maar een druppeltje in een oceaan. Wat Islaam zegt, dat is belangrijk
Voor mij is wat islam zegt dus totaal onbelangrijk.
Ik stel JOU een vraag.
Ik vraag wat JIJ ergens van vindt.
Wat islam vindt is mij volkomen worst; ik hen NIETS met islam te maken....ik heb met JOU te maken.

Kennelijk besta jij inderdaad niet. Je bent gewoon een stuk vee is de kudde die "moslims" heet.
Je bent geen individu en hebt geen mening. Je hebt geen enkel idee; je doet en zegt enkel wat islam je voorschrijft.
Een islamitische robot.

Wanneer jij enkel de mening hebt die islam je oplegt vindt je het ne*ken van een kind van 9 door een vent van 54 kennelijk doodnormaal?
Jij zult je dochter of zusje van 9 dus laten ne*ken door een ouwe vent?

Je staat er mooi op battle, je zakt lager en lager.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

battle for peace schreef:Ze was dus wel 6 jaar oud toen ze trouwde en op haar 9de, toen ze in pubertijd kwam, ging ze met de Profeet wonen, en dan noch kunnen jullie niet bewijzen dat hij met haar seksueel gemeenschap had toen.
Toch wel: er staat dat het huwelijk werd geconsummeerd. Dit wil zeggen dat er een penetratie heeft plaatsgevonden.

Bewijs is een andere hadith die vertelt hoe een vrouw verstoten werd door haar man, met een nieuwe man huwde maar die bleek impotent te zijn. Ze vroeg echtscheiding aan van die nieuwe man en de eerste man wou haar terugnemen: dit mocht niet van uw profeet, want de tweede moest eerst het huwelijk "geconsummeerd" hebben .... wat hij blijkbaar niet kon wegens impotentie!

De vrouw bleef dus met die impotente man zitten, of kon na verstoting niet meer hertrouwen. Echt wel leuk!

Maar enfin: deze uitleg enkel om je te laten zien dat "consummeren" wel degelijk betekent dat de sexuele daad werd uitgevoerd toen Aisha negen was en net van de schommel kwam.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Jullie hebben niks nieuws gezegd hier. De discusie is even bezig,

HIER: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=9871

Ik heb niet genoeg tijd om overal te reageren. Als de discusie daar is beeindigd, komen we zeker terug naar deze toppic insha'Allaah. Ik zal ook nieuwe bewijzen voor jullie brengen enz.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Battle_for_peace schreef:Jullie hebben niks nieuws gezegd hier. De discusie is even bezig,

HIER: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=9871

Ik heb niet genoeg tijd om overal te reageren. Als de discusie daar is beeindigd, komen we zeker terug naar deze toppic insha'Allaah. Ik zal ook nieuwe bewijzen voor jullie brengen enz.
Battle, wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag of je in staat bent een kind van 9 te ballen? Je hoefde alleen maar met JA of NEE te antwoorden.
Je begint 'm toch niet te knijpen? Maar als je geen antwoord geef beschouw ik dat als een bevestiging en ben jij dus net zoals jouw profeet een smerige pedofiel die hierin een zeer slecht voorbeeld heeft gegeven.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Battle_for_peace schreef:Jullie hebben niks nieuws gezegd hier. De discusie is even bezig,
Excuseer welke nieuwe informatie zou je willen hebben ? De verkrachting heeft 1350 jaar geleden plaatsgevonden.

Alles is bekend, en het feit is doodsimpel : jouw profeet is een pedofiel. En een massamoordenaar. En dat is nu eenmaal zo. Er is inderdaad niets nieuws te zeggen.
Plaats reactie