De Duivel sprak tot mij.

Plaats reactie
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

De Duivel sprak tot mij.

Bericht door Chaimae »

Een fictie-verhaal!


Ik ben een instrument van de duivel, welliswaar niet het juiste instrument, maar ben het wel. Het ging als volgt...

Een tijdje terug zag ik de Duivel voor het eerst langskomen in mijn droom, na 10 keertjes de Duivel hebben gezien in mijn dromen, wende hij zich tot mij, en sprak me aan. Zo ontving ik mijn eerste 'openbaring' van de Duivel. Ik noem hem voor het gemak maar even 'Duivel IS.' De letters IS staan voor Israel, aangezien dat een duivels land is.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, ik zie dat de letters IS ook voor Islam kunnen staan. :twisted:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Na mijn eerste openbaring van de Duivel IS, gebeurde alles in een tijdsflits. De Duivel IS nam me mee op een ontdekkingreis door de werelden in het Hiernamaals. Het was een bijzonder reis, de Duivel IS nam me mee naar de werelden van verschillende culturen en religies. Zo ontdekte ik elke dag weer een ander wereld van het Hiernamaals. Ineens had ik zin in slapen, en keek er altijd naar vooruit. Tot op een dag...
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Het verhaal?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Mijn verzonnen verhaal. :twisted:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hij nam me mee naar de wereld van de Egyptenaren. Terug in de tijd, namelijk in het jaar 460 v. C.

De Egyptenaren waren zich bewust van het tijdelijke leven op aarde, en probeerde daarom door hun daden en geloof de tijd buitenspel te zetten. Zo werd ik gemummificeerd, maar alvorens het gebeurde werden eerst mijn inwendige organen en de hersens verwijderd, dat is een ritueel. De Duivel IS fluisterde zachtjes in mijn oren dat ik niets te vrezen heb, en voor je het weet weer ochtend is.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Chaimae, zou ik misschien mogen weten waar die sluitregel van jou opslaat. Ik vind dat namelijk beneden alle peil.

wat zou je van het volgende onderschrift vinden:

Mohammed is dood, nu zijn volgelingen nog. :censored:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Wat kan het mijn schelen wat jij in jouw ondertekening zet?! Gewoon goed lezen, Ruth.

''Theodor Herzl is dood. Nu de rest van zijn aanhangers nog.''
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Enig idee waarom hij zijn beweging opgericht heeft Chaimae ?

Ik ga trouwens de helft van je onderschrift verwijderen.
Je roept op tot het elimineren van het Joodse volk.
Je bent wat dat betreft net zo slecht als Hitler.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Chaimae schreef:Wat kan het mijn schelen wat jij in jouw ondertekening zet?! Gewoon goed lezen, Ruth.

''Theodor Herzl is dood. Nu de rest van zijn aanhangers nog.''
ooh, ik kan heel goed lezen Chaimae, vandaar mijn reactie.
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt. End of story.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

En voor ik enig besef had, was het weer ochtend. Ik hoorde de adnaan op de achtergrond, en werd plots wakker. Ik voelde me nogal schuldig, schuldig vanwege het feit dat ik het gebed heb verwaarloosd. Maar het kon niet anders, ik kon niet anders. Met deze gedachtengoed vervolgde ik mijn slaap. Ik voelde een zacht briesje door de ramen, en zag Duivel IS plots weer voor me staan. Hij wou me kennis laten maken met de Egyptische Hemel. De Hemel is een vrouw, aldus de oude Egyptenaren. En groot gelijk geef ik die Egyptenaren. Ik heb hier in mijn dromen kennis gemaakt met de HemelGodin Noet. Na een uurtje met de HemelGodin te hebben gesproken, besloot de Duivel IS dat het welletjes was voor vandaag, en me morgen weer zou meenemen op ontdekkingsreis.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Bericht door olafo »

Chaimae schreef:En voor ik enig besef had, was het weer ochtend. Ik hoorde de adnaan op de achtergrond, en werd plots wakker. Ik voelde me nogal schuldig, schuldig vanwege het feit dat ik het gebed heb verwaarloosd. Maar het kon niet anders, ik kon niet anders. Met deze gedachtengoed vervolgde ik mijn slaap. Ik voelde een zacht briesje door de ramen, en zag Duivel IS plots weer voor me staan. Hij wou me kennis laten maken met de Egyptische Hemel. De Hemel is een vrouw, aldus de oude Egyptenaren. En groot gelijk geef ik die Egyptenaren. Ik heb hier in mijn dromen kennis gemaakt met de HemelGodin Noet. Na een uurtje met de HemelGodin te hebben gesproken, besloot de Duivel IS dat het welletjes was voor vandaag, en me morgen weer zou meenemen op ontdekkingsreis.



Neem je wel op tijd je medicijnen in meisje?
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

olafo schreef:
Chaimae schreef:En voor ik enig besef had, was het weer ochtend. Ik hoorde de adnaan op de achtergrond, en werd plots wakker. Ik voelde me nogal schuldig, schuldig vanwege het feit dat ik het gebed heb verwaarloosd. Maar het kon niet anders, ik kon niet anders. Met deze gedachtengoed vervolgde ik mijn slaap. Ik voelde een zacht briesje door de ramen, en zag Duivel IS plots weer voor me staan. Hij wou me kennis laten maken met de Egyptische Hemel. De Hemel is een vrouw, aldus de oude Egyptenaren. En groot gelijk geef ik die Egyptenaren. Ik heb hier in mijn dromen kennis gemaakt met de HemelGodin Noet. Na een uurtje met de HemelGodin te hebben gesproken, besloot de Duivel IS dat het welletjes was voor vandaag, en me morgen weer zou meenemen op ontdekkingsreis.



Neem je wel op tijd je medicijnen in meisje?
Ik neem ze wel, alleen niet op tijd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Bericht door olafo »

Chaimae schreef:
olafo schreef:
Chaimae schreef:En voor ik enig besef had, was het weer ochtend. Ik hoorde de adnaan op de achtergrond, en werd plots wakker. Ik voelde me nogal schuldig, schuldig vanwege het feit dat ik het gebed heb verwaarloosd. Maar het kon niet anders, ik kon niet anders. Met deze gedachtengoed vervolgde ik mijn slaap. Ik voelde een zacht briesje door de ramen, en zag Duivel IS plots weer voor me staan. Hij wou me kennis laten maken met de Egyptische Hemel. De Hemel is een vrouw, aldus de oude Egyptenaren. En groot gelijk geef ik die Egyptenaren. Ik heb hier in mijn dromen kennis gemaakt met de HemelGodin Noet. Na een uurtje met de HemelGodin te hebben gesproken, besloot de Duivel IS dat het welletjes was voor vandaag, en me morgen weer zou meenemen op ontdekkingsreis.



Neem je wel op tijd je medicijnen in meisje?
Ik neem ze wel, alleen niet op tijd.


Dat blijkt wel.
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:Wat kan het mijn schelen wat jij in jouw ondertekening zet?! Gewoon goed lezen, Ruth.

''Theodor Herzl is dood. Nu de rest van zijn aanhangers nog.''
Gewoon uit interesse, Chaimae, islam"lover".

Wat doen ze in de islam ook alweer met vrouwen die "lover" zijn? "sexual partner outside of marriage". Fijn zo'n online woordenboek.

Meisje ... hoe lang schat jij dat je in leven kan blijven in een moslimmaatschappij ? 5 minuten ? 10 ?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

tomc schreef:
Chaimae schreef:Wat kan het mijn schelen wat jij in jouw ondertekening zet?! Gewoon goed lezen, Ruth.

''Theodor Herzl is dood. Nu de rest van zijn aanhangers nog.''
Gewoon uit interesse, Chaimae, islam"lover".

Wat doen ze in de islam ook alweer met vrouwen die "lover" zijn? "sexual partner outside of marriage". Fijn zo'n online woordenboek.

Meisje ... hoe lang schat jij dat je in leven kan blijven in een moslimmaatschappij ? 5 minuten ? 10 ?
Kijk eens wie we hier weer hebben!

Doe nou niet alsof het niet toegestaan is van de Islam te houden. 'Islamlover.' Even een vlug antwoord op je stomme vraag. Ik leef al 18.5 jaar lang in een Moslimmaatschapij. Dus wat dat betreft zal er best nog wel eens een 60 jaar bij komen, als ik dan nog leef insa'Allah.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:
tomc schreef:
Chaimae schreef:Wat kan het mijn schelen wat jij in jouw ondertekening zet?! Gewoon goed lezen, Ruth.

''Theodor Herzl is dood. Nu de rest van zijn aanhangers nog.''
Gewoon uit interesse, Chaimae, islam"lover".

Wat doen ze in de islam ook alweer met vrouwen die "lover" zijn? "sexual partner outside of marriage". Fijn zo'n online woordenboek.

Meisje ... hoe lang schat jij dat je in leven kan blijven in een moslimmaatschappij ? 5 minuten ? 10 ?
Kijk eens wie we hier weer hebben!

Doe nou niet alsof het niet toegestaan is van de Islam te houden. 'Islamlover.' Even een vlug antwoord op je stomme vraag. Ik leef al 18.5 jaar lang in een Moslimmaatschapij. Dus wat dat betreft zal er best nog wel eens een 60 jaar bij komen, als ik dan nog leef insa'Allah.
Moge er nog meer jaartjes bijkkomen... in de kufr-maatschappij waar je nu in leeft, Chaimae... ;)
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef:Doe nou niet alsof het niet toegestaan is van de Islam te houden. 'Islamlover.' Even een vlug antwoord op je stomme vraag. Ik leef al 18.5 jaar lang in een Moslimmaatschapij. Dus wat dat betreft zal er best nog wel eens een 60 jaar bij komen, als ik dan nog leef insa'Allah.
Eigenlijk niet. Jij bent nog nooit in een moslimmaatschappij geweest. En ik zou op mijn blote knietjes God (de echte) danken dat dat zo is, Chaimae, als ik van jou was.

Jij overleeft daar geen 5 minuten in. Marokko is een belachelijk scoutsclubje dat soms beweerd islamitisch te zijn, en vaak niet eens de pretentie daartoe heeft. Marokko is zeker niet islamitischer dan Nederland katholiek is. Vele marokkanen die ik ken zijn er trots op dat ze stukken islam achter hun laten. Dat klinkt mij alvast niet zo islamitisch in de oren.

Zo zijn in marokko grote stukken koran verboden in het onderwijs. Net als in turkije. Echt een islamitisch land hoor. *kuch*.

De wet van Marokko is dezelfde als die van Belgie tot op zekere hoogte trouwens. En is geschreven door 3 franse Christenen natuurlijk.

Maarja moslimwet werkt nu eenmaal niet. Da's natuurlijk een klein idioot probleempje ermee.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Btw Chaimae ... sprak allah ook tot u ? Vergeet niet dat sex in islam toegestaan is ...
1) binnen het huwelijk
2) (sinds april vorig jaar) bij een "bezoekje"
Misyar (letterlijk: bezoekje), sinds april vorig jaar legaal in Saoedi-Arabië, is voor de lange duur en wordt gesloten met instemming van beide partijen maar ontslaat mannen van de traditionele plicht om voor hun echtgenote te zorgen. Er wordt geen geld over de tafel geschoven.
Duizenden mannen zijn vooral via het internet op zoek naar vrouwen voor een misyarhuwelijk, maar het is voor het eerst dat een vrouw opduikt die gelijktijdig twee zulke verbintenissen heeft afgesloten. In een land waar mannen vier echtgenotes mogen hebben, zijn vrouwen met twee mannen louter 'overspelig' en riskeren ze bijgevolg de doodstraf.
Precies omdat buitenechtelijke relaties levensgevaarlijk zijn, is misyar onder heren in de Golf zo populair. Het schept de mogelijkheid van een legale liefdesrelatie met een vrouw zonder de sociale en financiële verplichtingen van een officieel huwelijk. De mannen willen hun nieuwe partner op elk gewenst moment kunnen bezoeken zonder verplicht te zijn haar te onderhouden of een huis voor haar te kopen. Ook worden de misyarhuwelijken vaak geheimgehouden, voor de familie en voor de eerste en officiële echtgenote van de man.
Het fenomeen van het misyarhuwelijk heeft tot heftige debatten geleid onder geestelijken maar ook onder een breder publiek. Voorstanders redeneren dat het geoorloofd is volgens de sharia, de strenge islamitische wetgeving, omdat beide partijen op vrijwillige basis een contract aangaan. Zij zien het misyarhuwelijk als een goede oplossing voor het probleem van de gescheiden vrouwen en de oude vrijsters.
Waar ga je nu je claim van reinheid vandaan halen ?

En mag ik even zeggen : HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *kuch*

Alle sorry maar dit soort idiotigheden wordt geacht "moreel superieur" te zijn ? "Bezoekjes" met sex ? Komaan he.
Laatst gewijzigd door tomc op di aug 28, 2007 3:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Marokko is wel degelijk een Islamitisch land, met Islamitische regeltjes. Welliswaar niet een strenge- Islamitisch land.


:lol: ! Ik bemerk uitermate opvallende psychische stoornissen. Bij deze wil ik je dat even melden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Chaimae schreef::lol: ! Ik bemerk uitermate opvallende psychische stoornissen. Bij deze wil ik je dat even melden.
Geen zorgen, een "bezoekje" zal vast veel rechtzetten. Zin ?
Plaats reactie