De pelgrimstocht!

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

weda schreef:quote]

Ik loop niet achter een pedofiel aan....en dat zegt toch genoeg.

En over leeg gesproken......
Leger dan de boodschap van de islam kan niks zijn.

ik heb maroc vragen gesteld over de schepping volgens de koran: GEEN reactie. ik heb Gulay verteld over Eeuwigheid van God: GEEN reactie. Ik heb Affie verteld over.....: GEEN reactie.

Maroc, jij bent een leeghoofd (sorry) en je koran is zeker geen goddelijk boek. dat is op dit forum heel vaak bewezen.


Verder schrijf je:

Het is niet waard om op je bijdrage in te gaan.

Jij kunt niet in gaan op de terechte kritiek>

Jouw bijdrage is inhoudelijk leeg net zo leeg als je hoofd. Je weet niet eens waar ge het over hebt!

volgens mij zijn jouw posts inhoudelijk leeg. jij komt met foto's van SA etc. leuk en wel, maar inhoudloos.

Komt met een inhoudelijke onderbouwde kritiek dan kan ik overwegen of ik met je wil discussieren.

Vooruit dan maar: in de koran las ik het volgende verhaal (kort samengevat): op een gegeven moment komt een boodschap dat men niet zo vaak bij mohammed thuis moet komen, want de pedofiele profeet schaamt zich.. en durft niet te zeggen. de boodschap komt van god (jullie allah).

de vraag is: mohammed leeft niet meer, dus deze boodschap is niet actueel. de koran heeft dus ook boodschappen (verzen) die niet actueel zijn. dat maakt de koran geen goddelijke boek. bovendien, als mohammed de laatste profeet is, dan had die god moeten weten en geen overbodige boodschappen (verzen) moeten geven. of is jullie god niet alwetend?

ik weet dat JULLIE hier geen antwoord op hebben. (over leeghoofd gesproken)


groet,[/quote]

Moslims hebben ook niks. In alles zijn zij inferieur aan de rest van de wereld. Het is hun haat aan de rest van de wereld die ze het gevoel geeft dat ze beter zijn. Als de islam echt een verbetering was voor de mensheid, hadden de voorbeelden in overvloed aanwezig moeten zijn.
Maar die zijn er gewoonweg niet. En dan komen ze ons hier vertellen hoe we moeten leven. Ali Sina heeft gelijk als hij zegt dat door het internet moslims de islam massaal de rug toekeren. Je ziet het al bij de laatste generatie. Het enige wat ze doen is nog de ramadan vieren. Voor de rest doen ze er niks meer aan. Maar gek genoeg worden die gasten ook tot de islam gerekend. Hoezo een vertekend beeld scheppen.
Maar het zijn die kinderen die de ondergang van de islam zal betekenen in de westerse beschaafde wereld. Mede dank zij de inspanningen van Ali Sina. De islam is een gezwel die weggesneden moet worden. Het gedachtegoed van een pedofiel/verkrachter/massa-moordenaar/dief moeten ze maar toepassen in hun eigen moslimlanden. Het resultaat daarvan is duidelijk waarneembaar met al die psychopathische leiders die dezelfde psychopatische karaktertrekjes vertonen als Mohammed.
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

@ weda

Waar heb jij mij iets over verteld?

Er worden vele dingen verteld. Maar als jij een reactie ergens op wilt, dan kun je hem krijgen.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Beste Affie,

ik weet niet meer in welke topic onze conversatie is. daarom had ik....... geplaatst.


als ik later tijd voor heb, dan zoek ik het op.

groet,
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

Is goed,

fijne jaarwisseling.
Den Haag 2005
Berichten: 1
Lid geworden op: vr dec 30, 2005 8:47 pm

Hoe Kunnen Jullie......????

Bericht door Den Haag 2005 »

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven, terwijl …?




Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven, terwijl jullie dood waren en Hij jullie leven gaf!Vervolgens zal Hij jullie laten sterven, waarop Hij jullie tot leven wekt en tot Hem is de terugkeer. (Soerat al-Baqarah: 28)

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven! Hoe kunnen jullie deze daad van ongeloof plegen? Hoe kunnen jullie de realiteit van het bestaan van Allah verdoezelen, gezien het feit dat jullie dood waren, niet bestaand, niet bekend en Hij jullie leven gaf?

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven! Hoe, met werkelijk ontelbaar vraag- en uitroeptekens!? Hoe onnatuurlijk en ongewoon is deze daad van ongeloof als je er van uitgaat dat wij niet bestonden en de Oorzaak van het bestaan ontkennen. Hoe kun je niet geloven in Degene Die jou leven heeft gegeven en dit ook weer van jou af zal nemen? En niet alleen dit! Hij zal jou daarna wederom tot leven brengen en ter verantwoording roepen.

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven! Hoe kunnen jullie rondlopen met valse trots, wetende dat jullie levenloos waren en zeker tot deze staat terug zullen keren? Terwijl jullie weten dat jullie een begin en een eind hebben en dat jullie over beide geen controle hebben. Zou het niet gepaster zijn dat jullie jezelf nederig zouden gedragen zonder enige trots.

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven! Hoe kunnen jullie zo ondankbaar zijn tegenover Degene Die jullie het leven heeft gegeven met al haar gunsten? Wie heeft jullie de gunsten van het gehoor, zicht, en verstand gegeven? De mens wordt werkelijk omringd door de gunsten van Allah. Dankbaarheid zou jullie staan en dit wordt ook van jullie verwacht in plaats van ongeloof en ondankbaarheid.

Als wij iemand zien die zijn moeder slecht behandelt, raken wij verbaasd en wij hebben een hekel aan zulk gedrag. Onze verbazing en afkeur voor zulk gedrag zal ongetwijfeld alleen maar toenemen als wij vernemen over de vele inspanningen van deze moeder en haar onbegrensde zorg voor haar kind. Het handelen van deze persoon zou zeker gezien worden als ondankbaar. Als dit zo is, hoe zit het dan met Degene Die ons en onze moeders geschapen heeft, Degene die ons en onze moeders onderhoudt? Wordt het dan niet duidelijk dat het ontkennen van de gunsten van Allah alle grenzen te buiten gaat qua onrecht en ondankbaarheid. Het ontkennen van de gunsten van Allah is zeker een grote misdaad! Als Allah geen dank verdient wie dan wel? Als Allah niet gehoorzaamd wordt wie dan wel? En als Allah niet aanbeden wordt wie dan wel?

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven! Hoe kunnen jullie niet geloven in de Grootste de Omnipotente! Hoe kunnen jullie niet geloven in Degene Die jullie deed bestaan en jullie na de dood wederom zal doen leven! Hoe kunnen jullie niet geloven in Degene Die jullie volledig in eigendom heeft? en niets gebeurt in deze wereld zonder Zijn wil. Hij is waarlijk Degene die in acht genomen dient te worden en Degene die gerespecteerd dient te worden. Hoe kunnen jullie niet geloven in Degene naar Wie jullie terug zullen keren om verantwoording af te leggen? Er is geen ontsnappen aan deze afspraak!

Allah is onze Eigenaar en wij zijn Zijn eigendom. Een eigendom dat geheel afhankelijk is van deze Eigenaar en Zijn hulp ontzettend hard nodig heeft. En een Eigenaar die in Zijn geheel niet afhankelijk is van Zijn eigendom en Zijn eigendom voegt niets toe aan Zijn onmetelijke Koninkrijk.

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven! Hoe kunnen jullie de wederopstanding en de verrekening ontkennen, wetende dat jullie levenloos waren en Allah jullie leven heeft gegeven? Het getuigt van grote onwetendheid als men eraan twijfelt dat Allah in staat is om jullie opnieuw tot leven te wekken, nadat Hij dit al eerder heeft gedaan. Het grenst aan krankzinnigheid dat jullie de ernst en het doel van het leven onderschatten, terwijl het in de Schepping is ingeprent dat er een afrekening zal plaatsvinden.

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven! Hoe kunnen jullie naast Hem anderen aanbidden. Dit is waarlijk de grootste vorm van ongeloof. En Allah is het Die jullie leven heeft gegeven. De Profeet (vrede zij met hem) omschreef polytheïsme als volgt: “Dat je iets of iemand gelijk stelt aan Allah, terwijl Hij jou geschapen heeft.”

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven! Hoe kunnen jullie het bestaan van de Schepper ontkennen, terwijl jullie zijn geschapen en jullie zeker niet jezelf hebben geschapen. Het luchtledige kan ook niet de veroorzaker van de schepping zijn. Hoe kunnen jullie dan de oorzaak van jullie bestaan ontkennen? Het is net als een machine die ontkent dat hij gemaakt is en niet de taken verricht waar hij voor gemaakt is.

Als de universum met alles daarin niet genoeg bewijs is voor een gezond persoon om te geloven in het bestaan van Allah, dan zijn er slechts twee mogelijkheden. Ten eerste; Het verstand van deze persoon functioneert niet naar behoren en wordt vertroebeld door het volgen van begeerten en zelfzucht. Ten tweede; Deze persoon heeft een verkeerde beeldvorming van Allah. Als deze persoon God ziet als drie-eenheid of als een oude man met een lange witte baard ergens ver weg op een planeet of een ster. Hoe moet je het bestaan van zo iemand bewijzen!

In feite bloeit en groeit atheïsme in omgevingen waar mensen het verkeerde geloof hebben geërfd of aangenomen. Een samenleving die bijvoorbeeld in mysticisme gelooft zal zeker mensen voortbrengen die zich tegen dit soort nonsens verzetten door het aannemen van atheïsme of gnostiek of andere incorrecte geloven.

Soms zul je moslims horen zeggen dat het moeilijk is om het bestaan van Allah te bewijzen. Dit is werkelijk tragisch! Dit soort claims zouden immers moeten komen van mensen die geloven belijden en promoten die niet gebaseerd zijn op het verstand en bewijzen. Als deze mensen namelijk het bestaan van God bewijzen met logica, dan zouden zij niet slagen in het bewijzen van andere onbewezen en onlogische aspecten. Neem bijvoorbeeld de drie-eenheid of het toeschrijven van bepaalde Goddelijke Attributen aan zogenaamde heiligen.

Het aantonen van Gods bestaan is zeer eenvoudig en het aanvaarden ervan ligt ook in de aard van de mens. Niemand heeft hier een speciale studie of training voor nodig. Het enige wat men nodig heeft is het besef van deze complexe universum om ons heen met al haar componenten.

Sommigen beweren dat het geloven in God iets persoonlijks is en dat het te maken heeft met de innerlijke gemoedstoestand. De natuurlijke aanleg van de mens (Fitrah) is inderdaad een factor in de individuele bevestiging van het bestaan van God, maar dit is echter niet toereikend, want het menselijk gevoel kan door allerlei verleidingen en begeerten bezwaard raken en niet meer optimaal functioneren. Daarom is het slechts bouwen op de innerlijke gevoelens om daarmee het bestaan van God aan te tonen verkeerd.

Wat weliswaar gezegd kan worden is dat de fitrah, de natuurlijke aanleg van de mens geen enkel probleem heeft om het bestaan van Allah te accepteren. Het voelt zich compleet op haar gemak met het overweldigende bewijs van het bestaan van de Maker en Zijn onvoorstelbare Attributen
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Beste Den Haag 2005

Als jij je een dag later aan gemeld had, dan had je als nickname Den Haag 2006 kunnen nemen. :D
Welkom op FFI Nederland. Ik hoop dat je een fijne tijd hier zult hebben, en ik hoop dat we veel goede discussies met elkaar kunnen voeren.

Vriendelijke groet.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

fucmoh schreef:ik heb maroc vragen gesteld over de schepping volgens de koran: GEEN reactie.
Verder dan bovenstaande heb ik van je bijdrage niet gelezen...Je discussiert nog steeds beledigend en minachtend. Zolang je niet netjes wil discusseren blijf ik je negeren!

Je vraag is beantwoord en uiteengezet! Maar je hebt geen enkel inhoudelijke goed onderbouwde vraag! Het enige wat ge vraagt is hoe schiep God de hemelen? en deze vraag blijf je maar irritant herhalen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... =schepping

Ik heb geen moeite met wat je schrijft...maar vermoeit het je niet?
Laatst gewijzigd door Maroc_21 op za dec 31, 2005 6:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Re: Hoe Kunnen Jullie......????

Bericht door Maroc_21 »

Den Haag 2005 schreef:Wat weliswaar gezegd kan worden is dat de fitrah, de natuurlijke aanleg van de mens geen enkel probleem heeft om het bestaan van Allah te accepteren. Het voelt zich compleet op haar gemak met het overweldigende bewijs van het bestaan van de Maker en Zijn onvoorstelbare Attributen
Hoi Broeder leuk om nog meer broeders hier te mogen zien. Hoe kunnen jullie? is een magische vraag! Een vraag die het hart lest. Een vraag die het hart vrede schenkt! Ja broeder..hoe kunnen ze?

Ik denk dat het aan de fitrah ligt. Een mens omgeven door zondes en ziektes die behalve het lichaam ook de geest, de ziel treft. Zo'n fitra is beschadigd... Helaas..Maar is er is een uitweg! Er is hoop! Allah is Barmhartig Genadevol houdt van de zondaar die naar hem toe keert en vergeving vraag. Want hij is de Vergevensgezinde de Arbarmer. Want buiten Allah hebben wij (mensen) geen vriend nog beschermer.

Assalaam Aleykoum,
Je broeder!
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Wat weliswaar gezegd kan worden is dat de fitrah, de natuurlijke aanleg van de mens geen enkel probleem heeft om het bestaan van Allah te accepteren. Het voelt zich compleet op haar gemak met het overweldigende bewijs van het bestaan van de Maker en Zijn onvoorstelbare Attributen
Beste Hagenese moslim,

Toon mij dit bewijs eens aub. En toon mij ook waarom de islam moreel superieur is. Noem mij praktijk-voorbeelden, noem mij voorbeelden in de leer (en wees dan vooral niet blind voor koranverzen die oproepen tot haat, moord, vrouwenachterstelling, homohaat, jodenhaat etcetera etcetera).

In afwachting, groet, Limburgse atheistische humanist sjeng.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef: Toon mij dit bewijs eens aub. En toon mij ook waarom de islam moreel superieur is. Noem mij praktijk-voorbeelden, noem mij voorbeelden in de leer.
Hoi Sjeng, die vraag heb je niet aan mij gesteld maar wil hem wel beantwoorden! Ik kan een betoog schrijven waarmee heel internet vol raakt dat niemand meer een mail kan versturen omdat internet dan vol is geraakt. Maar laat ik de internetgebruiker wereldwijd niet hinderen! Maar Sjeng als je de schoonheid van een mooi rood roosje niet ziet, maar je alleen concentreert op de stekeltjes kan ik niets anders zeggen dan dat ik het jammer vind.

Hoe dan ook! Als humanist moet je wel weten dat alles zijn keerpunt heeft. De enge gevaarlijke mensontberende stekeltjes beschermen het roosje!

Afbeelding
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Hoe kunnen jullie niet in Allah geloven, terwijl jullie dood waren en Hij jullie leven gaf!Vervolgens zal Hij jullie laten sterven, waarop Hij jullie tot leven wekt en tot Hem is de terugkeer. (Soerat al-Baqarah: 2 ... etc...
Heb het eens aan mijn poes gevraagd en die vond het geen sluitend bewijs.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

maroc schreef:Ik weet bijvoorbeeld van de Koran dat het 100% Godswoord is omdat er geen enkele andere Koran te vinden is naast de Koran. Geen enkele andere vers naast de vers in de Koran zult ge vinden. En de Koran is sinds de openbaring in het hoofd der gelovigen geleerd en gereciteerd. De Koran betekent ook recitatie.
Volgens de Koran hangen de sterren in één van de zeven hemelen en hangen de zon en de maan daar ook ergens in.
Ondertussen weten we dat dit helemaal niet klopt.

Denk je nu dat Allah dit ook niet wist? Of denk je nu dat Allah express foute informatie doorgaf? Het zou toch wel simpel geweest zijn voor Allah om een en ander duidelijk uit te leggen over de melkwegstelsels, de planeten en ons zonnestelsel, denk je niet?
Laatst gewijzigd door Manon op ma jan 02, 2006 5:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

circe schreef:Volgens de Koran hangen de sterren in één van de zeven hemelen en hangen de zon en de maan daar ook ergens in.
Ondertussen weten we dat dit helemaal niet klopt.
Jouw kennis over de sterrenkunde is nihil koma nul. Ik zou graag de vers willen lezen waar dat staat: u beweert u bewijst! Alle sterren en alle planeten inclusief de zon hangen (als je dat woord wilt gebruiken) ik gebruik liever de term "opgesloten" in de eerste hemel. De eerste hemel is een soort planeet in de nog grotere helaal die weer omringd is met de tweede hemel. De schepping van het bestaan is voor de mens een piepklein stipje op aarde onbegrijpelijk complex en ingewikkeld. De mens weet niet eens veel over zichzelf! over zijn eigen lichaam. Circe weet je alle organen in je lijf met naam en toedracht en weet je ook waarvoor ze gebruikt worden en met welke doel? Neen! laat staan over je geest of je ziel?

De grote bekende sterrenkundigen bevestigen dat wat in de Koran staat over de schepping wetenschappelijk waarheid is. Sommigen zijn bekeerd tot de Islam! Ben de naam van een bekende Franse sterrenkundige vergeten..maar kan hem wel opzoeken.

Wat weet ge van de sterren?
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik vind dit geen antwoord op Sjeng zijn vraag Maroc.
Hij vraagt je om bewijzen. Ik begrijp dat je een roos een mooie bloem vind. Dat vinden de meeste mensen, maar om de islam te vergelijken met een mooi rood roosje gaat me een beetje te ver.
Kom op. Ik verwacht beter werk van je.
Toon reëel bewijs waarom de islam moreel superieur is.
Gebruik de koran als bron.

Bijvoorbeeld:
2. 42. En verwart de waarheid niet met de onwaarheid, noch verbergt de waarheid tegen beter weten in.

Ik help je nog een beetje.
66. Ziet, gij twist over hetgeen, waarvan gij kennis hebt. Waarom twist gij dan (eveneens) over hetgeen, waarvan gij geen kennis hebt? Allah weet en gij weet niet.

Als de koran vol stond met dit soort spreuken dan had ik geen bezwaar tegen de koran.

Kan jij mij van de 6.236 verzen waaruit de koran bestaat 600 positieve verzen laten zien?
10 procent… Meer vraag ik niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Maroc_21 schreef:
circe schreef:Volgens de Koran hangen de sterren in één van de zeven hemelen en hangen de zon en de maan daar ook ergens in.
Ondertussen weten we dat dit helemaal niet klopt.
Jouw kennis over de sterrenkunde is nihil koma nul. Ik zou graag de vers willen lezen waar dat staat: u beweert u bewijst! Alle sterren en alle planeten inclusief de zon hangen (als je dat woord wilt gebruiken) ik gebruik liever de term "opgesloten" in de eerste hemel. De eerste hemel is een soort planeet in de nog grotere helaal die weer omringd is met de tweede hemel.
ik zie dat jouw kennis van sterrenkunde de mijnen inderdaad volkomen overheerst! Vertel me even wat er dan in die zeven andere hemels hangen volgens de koran?

Ook leuk is dat de sterren en andere Melkwegstelsels "opgesloten" zitten in een planeet! Je hebt vast een A gekregen op je rapport?

De grote bekende sterrenkundigen bevestigen dat wat in de Koran staat over de schepping wetenschappelijk waarheid is. Sommigen zijn bekeerd tot de Islam! Ben de naam van een bekende Franse sterrenkundige vergeten..maar kan hem wel opzoeken.
Graag, zoek hem even op voor me als je wil.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

circe schreef:Graag, zoek hem even op voor me als je wil.
Dr. Maurice Bucaille de schrijver van:

Afbeelding
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Had die het over sterren? Me dunkt is dat degenen die vetbetaald een boekje schreef dat embryo's vleesklompen zijn waar nadien vel wordt overgespannen en zo van die dingen.

En bovendien dat sperma ergens in de lendenen van de man wordt geproduceerd, terwijl hij verkant vergat dat je zonder vrouwelijke eicel geen embryo kan krijgen!

Wel knap gedaan in feite: boekje vol nonsens schrijven en er nog voor betaald worden ook! Kan enkel bij moslims gebeuren: het zal één van hun drie uitgegeven boekjes geweest zijn dat jaar zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

circe schreef:Had die het over sterren? Me dunkt is dat degenen die vetbetaald een boekje schreef dat embryo's vleesklompen zijn waar nadien vel wordt overgespannen en zo van die dingen.

En bovendien dat sperma ergens in de lendenen van de man wordt geproduceerd, terwijl hij verkant vergat dat je zonder vrouwelijke eicel geen embryo kan krijgen!

Wel knap gedaan in feite: boekje vol nonsens schrijven en er nog voor betaald worden ook! Kan enkel bij moslims gebeuren: het zal één van hun drie uitgegeven boekjes geweest zijn dat jaar zeker?
Die Bucaille heeft het gewoon heel slim aangepakt. Al die idiote moslims die zijn boek hebben gekocht. Die vent is nu dik miljonair.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

fucmoh schreef: Die Bucaille heeft het gewoon heel slim aangepakt. Al die idiote moslims die zijn boek hebben gekocht. Die vent is nu dik miljonair.
Bucaille heeft het begrepen! Een ware volgeling van de handelsman Mohammed.
Net als die pelgrimstocht. Gewoon bedoelt om de kas van Mekka eens goed te spekken.
Als het gaat om financieel gewin heb ik er geeneens zo veel moeite mee. Doet hij niemand kwaad mee en moslims kopen op vrijwillige basis zijn propaganda-materiaal. :lol:
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Plaats reactie