(Yourtube video) Truth about islam from Wafa Sultan

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ruth schreef:pfff je zou zo slap als een vaatdoek worden van al dat vasten.
Of flink aankomen, door dat onregelmatige eetpatroon (overdag niet eten en drinken en je 's avonds tegoed doen aan allerlei lekkers) is de stofwisseling van de gemiddelde moslim flink van slag.
Mijn moeder heeft het me ook verboden gesteld om die zes dagen Shawaal te vasten.

Destemin houdt dit mij niet tegen om de Shawaal niet te vasten.
Het is mijn vrije wil, en die dient mijn moeder te accepteren.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Mahalingam
Berichten: 52153
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Chaimae schreef:We moeten je helaas teleurstellen beste Mahilgham.

Na de Ramadan zullen we beginnen met het vasten van de Shawaal. Dit deed onze profeet Mohammed ook altijd.

Ik als vrouwzijnde zal eerst mijn 6 menstruatiedagen moeten inhalen, gevolgd door 6 dagen Shawaal. Kom dan uit op een totaal van 12 dagen.
Mijn primaire instelling is altijd optimistisch. En dat geeft mij dan in de rauwe werkelijkheid veel teleurstellingen. Dus op spoedig herstel valt niet te hopen, zo begrijp ik?
Hoe hou jij de puntentelling bij? In ongeletterde arme streken heeft men een kuiltje in het zand waar men een steentje in legt bij een overgeslagen vastendag en er eentje uitneemt bij een geslaagde.
Dit zou de oorsprong zijn van het bekende Awari of Mancala spel.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Mijn primaire instelling is altijd optimistisch. En dat geeft mij dan in de rauwe werkelijkheid veel teleurstellingen. Dus op spoedig herstel valt niet te hopen, zo begrijp ik?
Ach, je moet het maar zo zien, Mahalingam, eind oktober zullen ze wel uitgevast zijn. Dan kan herstel intreden. Uiteraard nooit helemaal natuurlijk, dat kan pas als men moslim-af is.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Sebastiaan schreef:
Silly schreef: de islam staat in het MO op instorten.. zeker in de landen die niet arabisch-talig zijn.
Intressant, welke aanwijzingen heb je hiervoor?

moslims hebben een andere visie:

Inderdaad ze hebben op alles een andere visie. De verkeerde. Deze keer is het prettig dat ze alles verkeerd zien. Stel je voor dat het omgekeerd zou zijn.

Ze zijn zeker gevaarlijk, en kunnen heel veel schade toebrengen, maar het staat op instorten. Ter vergelijking: het Duitse Rijk kon ook nog een maand lang een Ardennenoffensief (nu symbool geworden voor een laatste, wanhopige poging de boel te redden) en de Sovjet Unie ging in Afghanistan 'de revolutie redden' en dat was begin van het einde.

Dat betekent niet dat we niet op onze hoede moeten zijn. Integendeel.

Maar ik heb gemerkt dat als je moslims voorrekent hoeveel atheisten er zijn op aarde dat ze heel zenuwachtig worden en op een gegeven moment niets meer zeggen.

Dus ze voelen de bui hangen...
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Navane schreef:
Sebastiaan schreef:
Inderdaad ze hebben op alles een andere visie. De verkeerde. Deze keer is het prettig dat ze alles verkeerd zien. Stel je voor dat het omgekeerd zou zijn.

Ze zijn zeker gevaarlijk, en kunnen heel veel schade toebrengen, maar het staat op instorten. Ter vergelijking: het Duitse Rijk kon ook nog een maand lang een Ardennenoffensief (nu symbool geworden voor een laatste, wanhopige poging de boel te redden) en de Sovjet Unie ging in Afghanistan 'de revolutie redden' en dat was begin van het einde.

Dat betekent niet dat we niet op onze hoede moeten zijn. Integendeel.

Maar ik heb gemerkt dat als je moslims voorrekent hoeveel atheisten er zijn op aarde dat ze heel zenuwachtig worden en op een gegeven moment niets meer zeggen.

Dus ze voelen de bui hangen...

Navane,

Mooi en hoopvol gezegd.

De vrije mensen zullen overwinnen.

Maar niet zonder inspanning.

Groet
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Abu Omar al-Baghdadi
Berichten: 42
Lid geworden op: di apr 24, 2007 1:56 pm

Bericht door Abu Omar al-Baghdadi »

wat een dom wijf.
zulke mensen zou ik graag willen tegenkomen in oorlogstijd. kijken of ze dan nog zulke praatjes hebt. :roll:
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Abu Omar al-Baghdadi schreef:wat een dom wijf.
zulke mensen zou ik graag willen tegenkomen in oorlogstijd. kijken of ze dan nog zulke praatjes hebt. :roll:
Wat zou je dan met haar doen Omar?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Abu Omar al-Baghdadi
Berichten: 42
Lid geworden op: di apr 24, 2007 1:56 pm

Bericht door Abu Omar al-Baghdadi »

een dikke knuffel
Terug van weggeweest nog steeds gevreesd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou, daar zal ze geen bezwaar tegen kunnen hebben. :D
Zie je nou wel dat je een lieve jongen bent?
Je komt weer met veel poeha binnen, maar je bedoelt het niet slecht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie