Hey !!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

Hey !!

Bericht door Dienares_van_Allah »

Hey allemaal,

:oops: Na veel discussies gelezen te hebben dacht ik bijmezelf om me toch ook even te registreren. :lol: Ik ben een meid van België en hou er van om met mensen te praten over godsdiensten enz. :cool: Ik hoop nog meer van jullie te lezen en hoop dat we een leuke tijd zullen hebben. :wink:

To snel :evil: !!!! :razz:
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Van harte welkom Dienares_van_Allah.
FIjn dat je met ons in discussie wil gaan.
Ook wij vinden het fijn om over godsdiensten te praten, en je kan ons niet meer genoegen doen, dan om samen met ons, gezellig over Islam te kletsen.

Ik hoop dat je lang bij ons zal blijven, alhoewel ik daar een zwaar hoofd in heb, omdat de meeste moslims zeer snel vertrekken.
Waarom weet ik niet, want over het al geheel genomen zijn wij toch aardige mensen. :? Het is heel jammer.

Nou ja.. Jij bent er nu, en hopelijk kunnen we veel van elkaar leren.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

:)

Bericht door Dienares_van_Allah »

Hoi, is dat zo dan? :? :shock: Mmmm, hopelijk dat ik dan langer blijf heee :wink: . Ach ja, zolang er maar respect van beide kante komt denk ik niet dat ik snel zal vertrekken. :roll:

Ik hoop ook veel van jullie te leren :oops:
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dat hoop ik ook Dienares_van_Allah, dat jij een blijvertje bent. :D
Wil jij iets meer over jezelf vertellen? Of je een bekeerde moslima of een geboren moslima bent?

Je zult op dit forum vast wel eens iemand ontmoeten die minder respect voor jou toont, maar het grootste gros zal je met het respect behandelen dat je verdient.
Ik ben namelijk altijd van mening dat respect verdient moet worden.
Dat geldt voor jou, maar ook voor ons.
Je kan rustig een FFI lid waarschuwen als hij/zij dat nodig heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Weest welkom O zuster in Islam.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Welkom dienares,

Alhoewel ik je als niet meer dan een slavin zie.
Onderdeel van een paganistische subreligie waar vrije keus voor slavernij staat.
De meesten van die slaven denken ook nog dat ze meer zijn dan anderen, dat deze anderen moesten ze meer weten en de ballen hebben om hun explosiever religieus orgasme mee te maken hetzelfde zouden doen dan zij.

Als eerste onderwerp begin jij dan nog over respect te leuteren. Lijkt erop dat je niets meer te vertellen hebt dan de andere Islamautomaten.
Respect voor wat. De liefde, vrede en toewijdiing voor Islam in het koppensnellen van ongelovigen?
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Welkom D.V.A.

allereerst welkom hier.
Ik hoop dat we een goede discussie zullen gaan voeren en bovendien hoop ik dat je het aandurft je hersenen te gebruiken i.p.v. na te papagaaien wat je door de islamgeleerden krijgt ingestampt.

m.vr.gr

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: :)

Bericht door tomc »

Dienares_van_Allah schreef:Hoi, is dat zo dan? :? :shock: Mmmm, hopelijk dat ik dan langer blijf heee :wink: . Ach ja, zolang er maar respect van beide kante komt denk ik niet dat ik snel zal vertrekken. :roll:
Respect van beiden kanten ? Dat klinkt leuk.

"Jij bent minder waard dan een beest omdat je moslim bent ..."

Vind je dat fout om te zeggen ? Waarom zeg jij dan hetzelfde over niet-moslims ?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Re: Hey !!

Bericht door Navane »

Dienares_van_Allah schreef:Hey allemaal,

:oops: Na veel discussies gelezen te hebben dacht ik bijmezelf om me toch ook even te registreren. :lol: Ik ben een meid van België en hou er van om met mensen te praten over godsdiensten enz. :cool: Ik hoop nog meer van jullie te lezen en hoop dat we een leuke tijd zullen hebben. :wink:

To snel :evil: !!!! :razz:
Hallo DVA,
een goed initiatief, want er zijn maar weinig moslims die de confrontatie aandurven.

Een paar vragen als je het niet erg vindt.
Hoe oud ben je?
Wat vindt je zo interessant aan godsdiensten om over te praten?
Ben je altijd moslima geweest? ZO niet, wat was je daarvoor?

En waarom Dienares van ALlah? Waarom benadrukken dat je allah dient en wat is daar zo prettig aan?

Alvast bedankt voor je reactie.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

Re: Hey !!

Bericht door Dienares_van_Allah »

Navane schreef:
Dienares_van_Allah schreef:Hey allemaal,

:oops: Na veel discussies gelezen te hebben dacht ik bijmezelf om me toch ook even te registreren. :lol: Ik ben een meid van België en hou er van om met mensen te praten over godsdiensten enz. :cool: Ik hoop nog meer van jullie te lezen en hoop dat we een leuke tijd zullen hebben. :wink:

To snel :evil: !!!! :razz:
Hallo DVA,
een goed initiatief, want er zijn maar weinig moslims die de confrontatie aandurven.

Een paar vragen als je het niet erg vindt.
Hoe oud ben je?
Wat vindt je zo interessant aan godsdiensten om over te praten?
Ben je altijd moslima geweest? ZO niet, wat was je daarvoor?

En waarom Dienares van ALlah? Waarom benadrukken dat je allah dient en wat is daar zo prettig aan?

Alvast bedankt voor je reactie.
Hey :smile: ,

Tuurlijk mag je vraagjes stellen. Ik ben momenteel 20. Nee ik ben niet altijd moslima geweest. Ik ben bekeerd tot de islam. Mijn moeder is zeer katholiek en mijn vader is Boedhist. Ik ben wel katholiek opgevoed. Nou, mijn oduers accepteren mijn keuze en ik accepteer hun geloof toch? Dit vind ik meer dan normaal. Wat ik er zo interessant aan vind is... euhm... Mja, ik vind het leuk om te zien hoe mensen met hun geloof omgaan. Ik hou ervan om dingen te vergelijken en om er gewoon gezellig over te praten. Ik luister dan ook graag naar hoe ze hun geloof beleven. DIt vind ik gewoon zer mooi. waarom ik deze nick heb gekozen? Naja, ik ben er fier op om moslima te zijn en dat ik God dien. Maarja, maakt niet uit welke nick ik kies toch? :roll:
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

Re: :)

Bericht door Dienares_van_Allah »

tomc schreef:
Dienares_van_Allah schreef:Hoi, is dat zo dan? :? :shock: Mmmm, hopelijk dat ik dan langer blijf heee :wink: . Ach ja, zolang er maar respect van beide kante komt denk ik niet dat ik snel zal vertrekken. :roll:
Respect van beiden kanten ? Dat klinkt leuk.

"Jij bent minder waard dan een beest omdat je moslim bent ..."

Vind je dat fout om te zeggen ? Waarom zeg jij dan hetzelfde over niet-moslims ?
:shock: Ach, dit is zo ONvolwassen. Whatevah :?
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

Bericht door Dienares_van_Allah »

BaniIsrael schreef:Weest welkom O zuster in Islam.
Dank je wel. :oops: :razz:
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Dienares, Zuster je kan je beter behoeden van deze Dienaren van Shaytaan.
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

Bericht door Dienares_van_Allah »

BaniIsrael schreef:Dienares, Zuster je kan je beter behoeden van deze Dienaren van Shaytaan.
Dienaren van de Shaytaan? :shock: Nou, ik heb echt al gemerkt dat jullie niet echt vriendelijk tegen elkaar zijn? :? Waarom eigenlijk? :oops:
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: :)

Bericht door Thomas »

Dienares_van_Allah schreef:
tomc schreef:
Dienares_van_Allah schreef:Hoi, is dat zo dan? :? :shock: Mmmm, hopelijk dat ik dan langer blijf heee :wink: . Ach ja, zolang er maar respect van beide kante komt denk ik niet dat ik snel zal vertrekken. :roll:
Respect van beiden kanten ? Dat klinkt leuk.

"Jij bent minder waard dan een beest omdat je moslim bent ..."

Vind je dat fout om te zeggen ? Waarom zeg jij dan hetzelfde over niet-moslims ?
:shock: Ach, dit is zo ONvolwassen. Whatevah :?
Maar daarom niet minder waar!!!

Ook van mij een warm welkom trouwens DVA.
(1 letter ertussen en er staat Diva wat mij veel beter bevalt trouwens.)

Heb jij de koran gelezen en de "verzamelde werken" van Muslim, Bukhari en Ibn Ishaq???

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: :)

Bericht door tomc »

Dienares_van_Allah schreef: :shock: Ach, dit is zo ONvolwassen. Whatevah :?
En het stoort je niet in het minst dat dat in de koran zo staat ? Alle wordt iemand als jij niet veronderstelt ook nog te volgen wat dat boekje zegt ?

Dus : waarom zijn wij minder dan beesten ? (zoals het pedofielenboek zegt, hoofdstuk 8 vers 55 ?)
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

Re: :)

Bericht door Dienares_van_Allah »

tomc schreef:
Dienares_van_Allah schreef: :shock: Ach, dit is zo ONvolwassen. Whatevah :?
En het stoort je niet in het minst dat dat in de koran zo staat ? Alle wordt iemand als jij niet veronderstelt ook nog te volgen wat dat boekje zegt ?

Dus : waarom zijn wij minder dan beesten ? (zoals het pedofielenboek zegt, hoofdstuk 8 vers 55 ?)
Er staat daar niets over minder zijn dan beeste hoor?? :? Misschien moet je het eens goed lezen :razz:
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

Re: :)

Bericht door Dienares_van_Allah »

Thomas schreef:
Dienares_van_Allah schreef:
tomc schreef: Respect van beiden kanten ? Dat klinkt leuk.

"Jij bent minder waard dan een beest omdat je moslim bent ..."

Vind je dat fout om te zeggen ? Waarom zeg jij dan hetzelfde over niet-moslims ?
:shock: Ach, dit is zo ONvolwassen. Whatevah :?
Maar daarom niet minder waar!!!

Ook van mij een warm welkom trouwens DVA.
(1 letter ertussen en er staat Diva wat mij veel beter bevalt trouwens.)

Heb jij de koran gelezen en de "verzamelde werken" van Muslim, Bukhari en Ibn Ishaq???

Met vr.gr.

Thomas
Dank je wel Thomas,

De Koran heb ik idd gelezen. De ahadieth heb ik nog niet gelezen omdat ik geen arabisch kan. Ik heb wel eht boek Tuin der oprechten gelezen. (Paar van de overleveringen maar dit zijn er maar weinig) Voor de rest heb ik heir wel verschillende boeken liggen. Hier staahn koranverzen in en ze helemaal uitgelegt waarom ze geopenbaard zijn samen met ahadieth. Waarom heb ikd eze boeken gekocht? Naja, ik heb geen koran gestudeerd en ik weet wel wat er staat maar het is ook belangrijk dat je weet waarom deze vers of hoofdstuk is geopenbaard, met welke bedoelingen enzo. Dus ja die boeken komen best wel goed van pas. Ik heb islam zo op een andere manier gaan bekijken omdat ik dan de echte betekenis ervan wist.
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Beste DvA,

ben je niet geschrokken van de haat in de koran tegen ongelovigen ?
Er wordt tientallen malen op gewezen dat ongelovigen niet deugen, niet te vertrouwen zijn, leugenaars zijn en daarom uitgeroeid moeten worden.
Er staat dat je geen omgang met ze kan en mag hebben (geen vrienden met ze mag zijn), zelfs al zijn het je ouders?

Hoe kun je met zoiets omgaan?

m.vr.gr.
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

Bericht door Dienares_van_Allah »

Ruth schreef:Beste DvA,

ben je niet geschrokken van de haat in de koran tegen ongelovigen ?
Er wordt tientallen malen op gewezen dat ongelovigen niet deugen, niet te vertrouwen zijn, leugenaars zijn en daarom uitgeroeid moeten worden.
Er staat dat je geen omgang met ze kan en mag hebben (geen vrienden met ze mag zijn), zelfs al zijn het je ouders?

Hoe kun je met zoiets omgaan?

m.vr.gr.
Ruth
Haat? Er is helemzaal geen haat? Daarom dat ik zeg, je meot weten waarom die vers is neegedaald, wanneer, .... Tuurlijk moet je aardig zijn tegen ongelovigen. De buren van de profeet (vzmh) waren joden en hij (vzmh) was zeer aardig tegen ze. DIt is onze plicht als moslims om aardig te zijn tegen de buren. Tegen de ouders!!! 1 van de grootste zondes is het ongehoorzaam zijn aan de ouders (gelovig of ongelovig) je mag zelf niet zuchten als ze je iets vragen. Je moet de betekenissen achter de verzen opzoeken. Snap je?
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
Dienares_van_Allah
Berichten: 29
Lid geworden op: ma okt 15, 2007 8:44 pm
Locatie: Hier ergens op Aarde,hee!!
Contacteer:

ouders in islam

Bericht door Dienares_van_Allah »

Aboe Hoerairah (r.a.) verhaalt dat er een man naar de Boodschapper van ALLAH(vzmh) ging en vroeg: 'O Boodschapper van ALLAH, wie van de mensen heeft het meeste recht op goed gezelschap van mij?'

Hij(vzmh) antwoordde: 'Je moeder.' De man vroeg: 'En wie dan?' Hij (vzmh) antwoordde: 'Je moeder' De man vroeg: 'En wie dan? Hij (vzmh)antwoordde: 'Je moeder' De man vroeg: ' En wie dan?' Hij (vzmh)antwoordde: 'Je vader.' (overgeleverd door Boechaarie en Moeslim)

Hier zie je hoe belangrijk je moeder in de islam is. Moslim of niet.... Zij hoort het beste behandelt te worden. Nadien komt de vader. Ook dit zie je in deze hadieth. Je ouders of ze moslim zijn of niet ze horen het meeste respect van je te krijgen en het best behandelt te worden :smile:
De Profeet (Vrede zij met hem) heeft gezegt: "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst." (Overgeleverd door Moeslim en Boucharie)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Haat? Er is helemzaal geen haat? Daarom dat ik zeg, je meot weten waarom die vers is neegedaald,
De koran is toch van en voor alle tijden?

Weet jij dan wanneer volgende verzen zijn neergedwarreld?

9:1 God zal ongelovigen vernederen
9:3 Ongelovigen krijgen een pijnlijke straf
9:5 Andersgelovigen zonder berouw moeten gedood worden, bekeerlingen mogen blijven leven
9:7 Omdat andersgelovigen slecht zijn moeten ze niets hebben van moslims
9:12 Als ongelovigen de islam smaden, dan moeten ze bestreden worden
9:17 Ongelovigen kunnen geen moskee onderhouden
9:19 andersgelovigen die drank geven aan bedevaartgangers of een moskee bezoeken zijn onrechtvaardig
9:23 Verstoot ongelovige familieleden
9:24. moslims moeten meer van God houden dan van hun familie
9:26 God straft ongelovigen
9:28 andersgelovigen zijn onrein en mogen geen moskee betreden
9:29 Bestrijd christenen en joden die geen belasting betalen
9:30 God vervloekt joden en christenen
9:32 Ongelovigen zullen tevergeefs God bestrijden
9:34 Rijke priesters en monniken die niets aan God geven zullen een pijnlijke straf krijgen
9:35 Ongelovigen krijgen brandmerken op hun voorhoofd, zijden en rug
9:36 Bestrijd andersgelovigen zoals zij u bestrijden
9:49 Ongelovigen gaan naar de hel
9:52 Moslims mogen God een handje helpen bij het straffen van ongelovigen
9:63 De vijanden van God branden in de hel
9:67 Huichelaars, moslims die ongehoorzaam zijn aan God en ongelovigen branden in de hel.
9:73 Ongelovigen en huichelaars moeten bestreden worden voordat ze in de hel branden
9:74 Ongelovigen branden in de hel en zullen tijdens hun leven geen vrienden of helpers hebben.
9:80 God luistert niet naar niet-moslims
9:84 Bid niet voor een niet-moslim. Ga niet naar de begrafenis van een niet-moslim. Negeer de wezen van niet-moslims
9:94 Bekeerde niet-moslims die dat deden om hun eigen leven te sparen zijn onrein
9:97 De woestijnnomaden zijn de ergste ongelovigen. (Dus Nederlanders vallen wel mee)
9:107 Wie het ongeloof verbreid is een leugenaar
9:109 andersgelovigen gaan naar de hel
9:111 Torah, Bijbel en Koran roepen op om te vechten tot de dood voor God
9:113 Andersgelovige familieleden mogen niet gesteund worden en gaan naar de hel
9:123 Bestrijdt ongelovigen
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

sorry beste meid maar die anekdotes die jij aanhaalt heb ik al zo vaak gehoord.
Er wordt altijd beweerd dat de Koran een leidraad is die gemakkelijk te volgen is. Dus als er staat dat je niet met ongelovigen mag omgaan, moet je dat volgens mij ook zo interpreteren. Daar heb je geen naslagwerk bij nodig.
Ik zal vanavond de soera's eens opduiken waar dat staat.

Bovendien vind ik in de handel en wandel van veel moslims weinig moederliefde terug. De meeste moeders/vrouwen hebben geen fluit te vertellen. Ik zou me, als ik jou was, me maar iets meer gaan verdiepen in de verhalen van meisjes en vrouwen die er niet goed vanaf zijn gekomen door de islam.

Bij jouw verhaal spat de suiker van mn scherm

m.vr.gr.

Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

BaniIsrael schreef:Dienares, Zuster je kan je beter behoeden van deze Dienaren van Shaytaan.
Oja, wa doe gij hier dan nog??

En trouwens ons vergelijken met dienaars van satan is echt een belediging.
Ik heb bewust voor Jezus Christus gekozen en Hij heeft satan overwonnen.
En ga eens in de bijbel na wie of welke religie als satans religie bestempeld wordt?

1 Johannes 2

22 Wie is de leugenaar, dan die loochent, dat Jezus is de Christus? Deze is de antichrist, die den Vader en den Zoon loochent.
23 Een iegelijk, die den Zoon loochent, heeft ook den Vader niet.
24 Hetgeen gijlieden dan van den beginne gehoord hebt, dat blijve in u. Indien in u blijft, wat gij van den beginne gehoord hebt, zo zult gij ook in den Zoon en in den Vader blijven.
25 En dit is de belofte, die Hij ons beloofd heeft, namelijk het eeuwige leven.
26 Dit heb ik u geschreven van degenen, die u verleiden.


Wel eerder lijkt me de islam aan die beschrijving te beantwoorden met de expliciete uitspraak, wat ook op de moskee in Jeruzalem staat dat "God geen Zoon heeft". Dus de antichristelijke geest opbenbaart zich overduidelijk in de islam.
Dus met u uitspraken... eerst ff :roll: denke voor ge wat zegt.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: :)

Bericht door tomc »

Dienares_van_Allah schreef:Er staat daar niets over minder zijn dan beeste hoor?? :? Misschien moet je het eens goed lezen :razz:
Koran 8:55 "ongelovigen zijn minder dan de vuilste beesten omdat zij de islam verwerpen"

Zoek even op, staat het er of niet ? En als het er staat, dan is het natuurlijk duidelijk dat allah dat gedicteerd heeft. Dus :

a) allah is een racist, en jij dus ook, aangezien je allah in alles volgt, dus ook in zijn racisme
b) jij bent geen racist, en ook geen moslim, aangezien je dit stuk van allah verwerpt

Zie jij nog een andere mogelijkheid ?
Plaats reactie