Speciaal topic voor onze hooggewaardeerde gast IslamLeer. c

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Plaats reactie
IslamLeer.nl
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 10:27 pm

Bericht door IslamLeer.nl »

Alle links die verwijzen naar islamleer.informe kunnen gewist worden. We zijn van server verhuist. Islamleer.nl en voor het forum www.islamleer.nl/forum

Bannerman onze aktieve Gozer hehe :D

Voor de rest is FFI een slechte forum. Gebaseert op veel leugens. Ik zal er enkele onderuit halen als die worden gezet op islamleer.nl/forum

laten we eens eerlijk zijn. niemand van jullie kan tegen mij en islaminside op :)

islaminside is ook op ons forum onder de naam mohyouknow :)
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

IslamLeer.nl schreef:Voor de rest is FFI een slechte forum. Gebaseert op veel leugens. Ik zal er enkele onderuit halen als die worden gezet op islamleer.nl/forum

laten we eens eerlijk zijn. niemand van jullie kan tegen mij en islaminside op :)

islaminside is ook op ons forum onder de naam mohyouknow :)
In your dreams, grappenmaker! Iedereen met een greintje verstand, lacht zich een deuk om jouw gigantische domheid. En dan nog het lef hebben, om de overduidelijke leugens van jouw kant, als waarheid te betitelen.

Je bent echt de clown van dit forum.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

IslamLeer.nl schreef:Alle links die verwijzen naar islamleer.informe kunnen gewist worden. We zijn van server verhuist. Islamleer.nl en voor het forum www.islamleer.nl/forum

Bannerman onze aktieve Gozer hehe :D

Voor de rest is FFI een slechte forum. Gebaseert op veel leugens. Ik zal er enkele onderuit halen als die worden gezet op islamleer.nl/forum

laten we eens eerlijk zijn. niemand van jullie kan tegen mij en islaminside op :)

islaminside is ook op ons forum onder de naam mohyouknow :)

Goh... :shock: al zeker een jaar in de lucht, en al 130 leden.
Ik ben echt onder de indruk. worthy:

And Allah Ta’ala Knows Best . worthy:
Praise be to Allah.
laten we eens eerlijk zijn. niemand van jullie kan tegen mij en islaminside op
Dat klopt. Wat dommigheid betreft kan niemand tegen jullie op.
Maar als jullie je vervelen dan kan je altijd nog hier terecht hoor.
Wij zullen ons best doen om wat gezond verstand in jullie te pompen.
Ik heb nog steeds een antwoord van islaminside te goed wat betreft Aisha , de jonge bruid van Mohammed.


PS.. waarom is jullie forum niet open? Raar dat je eerst lid van jullie club moet worden om het forum te lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
IslamLeer.nl
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 10:27 pm

Bericht door IslamLeer.nl »

Dom? Het niet vergaren en benutten van kennis terwijl het handen ligt?
Wie is er dan nou dom? :)
Jullie of ik?

De waarheid ligt als een paal boven water.
Leg de waarheid voor je neus op het tafel. (6)

Heb jij Islamleer Forum wel gezien dan Freya :)
En wat Ariël betreft. Forum is opent. But it request to log-in.
Wij krijgen ook wel eens aanvallen van buitenaf. Maar niet dat ze helpen ofsoiets hehe :). Forget it, its a long story. But lets go back to the point.

Een gedrag van een moslim (inclusief Mohammed (vzmh)) kunnen we niet linken aan het bestaan van de schepper.

Ik had een tijdje terug nog iets gepost. Meer dan 1x. Niemand heeft er antwoord op kunnen geven. Als jullie er antwoord op kunnen geven ik zweer bij Allah(swt) dat ik zal stoppen met de Haqq. :)




Surat al-Yoenoes(10) Vers: 37:
En deze Koran kon door niemand buiten God worden voortgebracht. Integendeel, hij is de vervulling
van datgene wat er vóór was en is een uiteenzetting van de Wet door de Heer der Werelden,
daaraan is geen twijfel.


38. Of zeggen zij: "Hij (de profeet) heeft het verzonnen"? Zeg: "Brengt dan een hieraan
gelijke Soerah voort en roept buiten God wie je kunt (om hulp aan), als je waarachtig bent."


39. Neen, zij loochenen datgene waarvan zij de kennis niet konden omvatten, noch is de
uiteindelijke betekenis er van tot hen gekomen. Zo deden ook degenen, die vóór hen waren.
Maar ziet, wat het einde was van de overtreders.



De uitdaging wacht..

Islamleer.nl/Forum Admin
maturelife
Berichten: 82
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 7:38 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door maturelife »

Beste Islaminside. Ik neem aan dat je , naast een complete kennis van de Qoran en bijbehorende geschriften ook volledig op de hoogte zult zijn van de geschiedenis van de verschillende Islamitische rijken. Klopt het dat de grootste bloei van de Islam ontstond nadat de familie Abbasid in 750 aan de macht kwam en zeker toen Haroen al Rashid in 786 de macht overnam?
Mens ken Uw zelf
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

IslamLeer.nl schreef:Ik had een tijdje terug nog iets gepost. Meer dan 1x. Niemand heeft er antwoord op kunnen geven. Als jullie er antwoord op kunnen geven ik zweer bij Allah(swt) dat ik zal stoppen met de Haqq. :)

De uitdaging wacht..

Islamleer.nl/Forum Admin
Wat is de vraag?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

IslamLeer.nl schreef:Alle links die verwijzen naar islamleer.informe kunnen gewist worden. We zijn van server verhuist. Islamleer.nl en voor het forum www.islamleer.nl/forum

Bannerman onze aktieve Gozer hehe :D

Voor de rest is FFI een slechte forum. Gebaseert op veel leugens. Ik zal er enkele onderuit halen als die worden gezet op islamleer.nl/forum

Als jij er zo van overtuigd bent dat jij onze "leugens" onderuit kunt halen hoeven wij echt niet naar islamleer.
Dat kun je nl. hier doen!!!



laten we eens eerlijk zijn. niemand van jullie kan tegen mij en islaminside op :)

Qua domme uitspraken en gelieg zijn jullie absoluut de kampioenen.

islaminside is ook op ons forum onder de naam mohyouknow :)
Hier ook.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik heb de vragen opgezocht. Islamleer is druk met zijn forum, dus die heeft daar geen tijd voor.

Dit zijn de vragen waar IslamLeer.com graag antwoord op wil hebben.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 2934#82934

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ght=#82937
1. Wat is hetgeen dat jullie tegenhoudt tot Islam te keren?
2. Wat geeft jullie zoveel moed om Islam zwart te maken?

Argument: Wat maakt het uit wat vrouwenrechten in Islam zijn?
Bepaal jij of de schepper dat?
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 2273#82273
Geache Koefaar,

Wat is de definitie van Moslim
Wat is de definitie van Terrorisme
Wat is de definitie van Religie
Deze vragen zijn volgens mij al beantwoord, maar we kunnen hem een plezier doen en ze nog een keer beantwoorden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Zo te zien hebben we er weer iemand bij die denkt dat alles wat er in één of ander middeleeuws boekje geschreven staat de absolute waarheid is...
IslamLeer.nl schreef:Dom? Het niet vergaren en benutten van kennis terwijl het handen ligt?
Over kennis gesproken..., vind mr. islamleer het niet vreemd dat zijn almachtige schepper niet eens weet hoe zijn eigen creatie in zijn werk gaat?
de (schijn)heilige koran schreef:Soera 23, vers14: Daarna schiepen Wij de druppel tot een bloedklonter, dan schiepen Wij de bloedklonter tot een vleesklomp tot gebeente en dan bedekten Wij het gebeente met vlees. Daarna lieten Wij het als een nieuwe schepping ontstaan.
Er zijn vier soorten van fouten in deze kleine passage waaruit duidelijk blijkt dat de schrijver van de koran (Mohammed) nog niet over de technologie beschikte die het mogelijk maakt om embryologie via waarneming te ontdekken!
  • 1e fout:
    • "Daarna schiepen Wij de druppel [sperma] tot een bloedklonter"
    Sperma muteert niet in bloedcellen. De cellen die bloed vormen, en in mindere mate stollingsfactor, beginnen de vorming niet tot de vierde week van zwangerschap. Na het samengaan van het sperma en het eicel in een morula, is er nog geen bloed of stollingsfactor in vorming. Echter, vele andere celtypes zijn gevormd voor de vorming van bloed en stollingsfactor.


    2e fout:
    • "dan schiepen Wij de bloedklonter tot een vleesklomp"
    Dit wordt genoemd als een additionele fout omdat de koran het idee presenteert dat menselijk leven gegroeid is uit een bloedklonter tot een latere verzameling van andere cellen (vleesklomp). Zoals hierboven genoemd, is dat niet het geval.


    3e fout:
    • "tot gebeente"...
    De volgorde gepresenteerd in de koran is bevruchting, bloed (of cellen) vorming, beenderen, dan vlees. Dit is niet waar. Cellen voor organen en vlees beginnen zich te vormen vóór het beenweefsel. Later, als het kind groeit, beginnen botstructuren zich te ontwikkelen samen met organen en vlees.


    4e fout:
    • "en dan bedekten Wij het gebeente met vlees."
    Zoals hierboven genoemd, celscheiding dat botweefsel vormt, vindt plaats nadat vlees en organen zich beginnen te ontwikkelen. Het beeld geschetst in de koran is erg anders. Iedere moderne observering van foetusvorming laat beslissend zien dat de volgorde van de koran erg foutief is.
Ieder van deze, en andere volop beschikbare feiten ten aanzien van het ontstaan van nieuw menselijk leven kunnen worden nageslagen in een encyclopedie, of medische database op het Internet, en vergeleken met de koran.
Kan de koran het woord van god zijn als het boek dergelijke grote fouten over de menselijke voortplanting maakt? een voortplanting die notabene zogenaamd gecreëerd zou zijn door de schrijver van dit boek? :roll:

Oja, en dan nog iets..., dacht dat allah himself de schepper was? Waarom wordt er in dit vers dan steeds in meervoudsvorm (wij) gesproken?
Is die allah soms helemaal niet zo almachtig als zijn onderdanen geloven, en had hij hulp nodig toen hij leven creëerde?

De koran beweert te zijn geautoriseerd door god, openbarend niets dan waarheid en geen fouten bevattend.
Als we even verder kijken en constateren dat de koran er bij de omschrijving van hoe nieuw menselijk leven ontstaat er al compleet naast zit, kunnen we er eenvoudig vanuit gaan dat de rest van de onzin uit dit boek ook niet echt betrouwbaar is...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Geachte mohammedaan.
Dit zijn mijn antwoorden op jouw vragen.

Wat is hetgeen dat jullie tegenhoudt tot Islam te keren?
Het geen mij tegenhoud om tot islam te bekeren is, dat Islam een liefdeloze, hartvochtige, onderdrukkende, vrouw onvriendelijke, en gewelddadige religie is. Verder vind ik elke religie vals en zal ik me dus tot geen een religie bekeren. Maar in mijn ogen zijn bijna alle religies, ( op wat gevaarlijke sektes na) duizend keer beter dan Islam.

Wat geeft jullie zoveel moed om Islam zwart te maken?
Iemand moet zeggen dat Islam een liefdeloze, hartvochtige, onderdrukkende, vrouw onvriendelijke, en gewelddadige religie is, en wij hoeven Islam niet zwart te maken, dat doet Islam prima zelf.

Argument: Wat maakt het uit wat vrouwenrechten in Islam zijn?
Bepaal jij of de schepper dat?
Een “schepper” die er voor zorgt dat vrouwen onderdrukt worden, is geen schepper maar een duivel.

Wat is de definitie van Moslim ..
Een goede moslim is een levende dode, een robot , die als een goed geprogrammeerde computer alleen maar stereotiepe kreten kan slaken.
Een paar voorbeelden van hun voorgeprogrammeerde vocabulaire zijn:
Islam is vrede… Allahu Akbar…. Islam will rule the world.
Bij sommige jonge moslim robots is er een extra chip ingebracht waardoor ze , (zodra ze een westers meisje tegen komen) onmiddellijk “Vieze hoer” roepen.

Voor een “slechte “moslim is er nog hoop. Dat soort moslims kunnen nog zelfstandig nadenken.
Wat is de definitie van Terrorisme
http://nl.wikipedia.org/wiki/Terrorisme ... terrorisme
Religieuze terroristen gebruiken terreur om te streven naar doelen die zij vanuit hun religie als opdracht ervaren.


Wat is de definitie van Religie
Er zijn heel veel definities van religie. Welke wil je horen.
Ik hou het op vals, Opium van het volk, onderdrukking, macht.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Wat houdt me tegen om me tot de Islam te keren?

Waarom zou ik me tot de islam bekeren?

Geef me eerst maar eens een goede reden om het WEL te doen.
Amorele atheistische nitwit
IslamLeer.nl
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 10:27 pm

Bericht door IslamLeer.nl »

Ik heb het een klein stukje doorgenomen en ik stop. Ik stop want het zijn niets anders dan leugens. De vertaling volgens intepetatie is zowiezo niet perfect. De andere zegt dit;

14. Vervolgens vormen Wij de levenskiem tot een klonter bloed; daarna vormen Wij het geronnen bloed tot een (vormeloze) klomp; dan vormen Wij beenderen uit deze (vormeloze) klomp; daarna bekleden Wij deze beenderen met vlees; vervolgens ontwikkelen Wij het tot een nieuwe schepping. Gezegend zij God, de Beste Schepper.

En voor de rest, mijn vraag was niet waarom haat tegen Islam. Zowiezo op die vraag hoef ik geen antwoord meer op deze forum want ik heb een enorme tijdgebrek. Ik ben namelijk ook mod op islamleer.nl forum.
Mijn vraag:

Surat al-Yoenoes(10) Vers: 37:
En deze Koran kon door niemand buiten God worden voortgebracht. Integendeel, hij is de vervulling
van datgene wat er vóór was en is een uiteenzetting van de Wet door de Heer der Werelden,
daaraan is geen twijfel.

38. Of zeggen zij: "Hij (de profeet) heeft het verzonnen"? Zeg: "Brengt dan een hieraan
gelijke Soerah voort en roept buiten God wie je kunt (om hulp aan), als je waarachtig bent."

39. Neen, zij loochenen datgene waarvan zij de kennis niet konden omvatten, noch is de
uiteindelijke betekenis er van tot hen gekomen. Zo deden ook degenen, die vóór hen waren.
Maar ziet, wat het einde was van de overtreders.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik vind het vreemd dat wij van leugens beschuldigd worden IslamLeer
Wij halen onze informatie uit de koran en hadith.
Ik kan het niet leuker maken voor je.
Wat wil je nou, dat we heel veel verzen uit de koran ontkennen?
Een ieder welnadenkend mens kan met zijn eigen ogen lezen dat de Jodenhaat uit dit soort verzen afdruipt.

Een kleine bloemlezing uit soera 4 De Vrouwen
http://www.redouan.nl/koran/koran004.htm

45. Allah kent uw vijanden goed. Allah is voldoende als Vriend en Allah is toereikend als Helper.

46. Er zijn onder de Joden, die woorden uit hun verband rukken. En zij zeggen: " Wij horen en gehoorzamen niet" en "luistert gij, zonder te horen" en "Raainaa", terwijl zij woorden verdraaien en het geloof zoeken te schenden. En indien zij gezegd hadden: "Wij horen en wij gehoorzamen" en "hoort toe" en ,,Kijk ons aan" het dit beter en oprechter voor hen zijn geweest. Maar Allah heeft hen wegens hun ongeloof vervloekt, zij geloven dus slechts weinig.

47. O, mensen van het Boek, gelooft in hetgeen Wij hebben nedergezonden, vervullende hetgeen bij u is voordat Wij uw leiders vernietigen en neerwerpen of hen vervloeken, zoals Wij het volk van de Sabbath vervloekten. Allah's gebod zal volbracht worden.

51. Hebt gij degenen niet waargenomen aan wie een gedeelte van het Boek was gegeven? Zij geloven in afgoden en duivelen en zeggen van de ongelovigen: "Dezen zijn beter geleid op het pad dan de gelovigen."

52. Dezen zijn degenen die Allah heeft vervloekt en die Allah vervloekt voor hen zult gij geen helper vinden.

56. Gewis, degenen die Onze tekenen verwerpen zullen Wij weldra het Vuur doen binnengaan. Wij zullen hen telkens, wanneer hun huiden zijn verbrand, andere huiden er voor in de plaats geven; opdat zij de straf ten volle zullen ondergaan. Waarlijk, Allah is Almachtig, Alwijs.

Tja… :? Ongeveer de helft van de koran bestaat uit dit soort verzen. Ik word er niet vrolijk van.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

IslamLeer.nl schreef:Ik heb het een klein stukje doorgenomen en ik stop. Ik stop want het zijn niets anders dan leugens. De vertaling volgens intepetatie is zowiezo niet perfect. De andere zegt dit;

14. Vervolgens vormen Wij de levenskiem tot een klonter bloed; daarna vormen Wij het geronnen bloed tot een (vormeloze) klomp; dan vormen Wij beenderen uit deze (vormeloze) klomp; daarna bekleden Wij deze beenderen met vlees; vervolgens ontwikkelen Wij het tot een nieuwe schepping. Gezegend zij God, de Beste Schepper.
Het probleem is dat een embryo nooit geronnen bloed geweest is IslamLeer.

Allah heeft het dus mis. We beginnen als een klompje cellen.

Beenderen en spieren ontwikkelen zich min of meer gelijktijdig. Rond de zesde week zijn de beenderen nog niet volledig ontwikkeld, maar zeer geringe beweging van de nog niet volledig ontwikkelde ledematen en ruggengraat is reeds mogelijk, hetgeen inhoudt dat het embryo al over spierweefsel beschikt. Rond de achtste week zijn bijna alle botten aanwezig, en kan het embryo zich bewegen,

Ik heb een site voor je opgezocht waar op een eenvoudige manier de ontwikkeling van een embryo wordt uitgelegd.
http://www.menselijkembryo.tk/

vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

IslamLeer.nl schreef: En voor de rest, mijn vraag was niet waarom haat tegen Islam. Zowiezo op die vraag hoef ik geen antwoord meer op deze forum want ik heb een enorme tijdgebrek. Ik ben namelijk ook mod op islamleer.nl forum.
Mijn vraag:

Surat al-Yoenoes(10) Vers: 37:
En deze Koran kon door niemand buiten God worden voortgebracht. Integendeel, hij is de vervulling van datgene wat er vóór was en is een uiteenzetting van de Wet door de Heer der Werelden, daaraan is geen twijfel.
.
Zegt Mohammed , en zoals jij weet verwerpen wij Mohammed en de koran.
Dit is namelijk geen bewijs. Nergens in de bijbel word er vermeld dat er eens een Mohammed zou opstaan ( behalve in negatieve zin, namelijk een waarschuwing voor valse profeten ) die de boodschapper van Allah zou zijn. Dus niks “hij is de vervulling van datgene wat er vóór was”
Natuurlijk moest Mohammed een draai aan zijn koran geven, en vandaar dat hij met de slimme opmerking kwam dat het de vervulling is van datgene dat er voor was.
Ook nu kan iedereen nog een boek schrijven met aanvullingen.
38. Of zeggen zij: "Hij (de profeet) heeft het verzonnen"? Zeg: "Brengt dan een hieraan
gelijke Soerah voort en roept buiten God wie je kunt (om hulp aan), als je waarachtig bent."

Ja, Mohammed heeft zich ingedekt. De Joden en Christenen geloofden hem niet, en hoera!!!!!!ineens kreeg Mohammed dit vers door.
Ik ben van mening dat William Shakespeare beter werk geleverd heeft dat Mohammed.

Moet ik zuchten, of ontvluchten
Liefdes pijn en venijn, en mij schaden?
Moet ik weren, of begeren?
Moet ik minnen, niet bezinnen al mijn daden?
Haar gezicht bindt mijn plicht,
Maakt mij voortaan haar onderdaan.
Haar minachten doet mij smachten;
O, ik sterf in verderf, van vreugd ontdaan.

Niet geblust is mijn lust;
Het geweld dat mij kwelt moet hier in het open:
Glimlacht zij, dan is voorbij
Al mijn leed; kijkt zij wreed, dan verdwijnt mijn hopen.
Mij niet bezocht, O, achterdocht,
Want jij wilt mij toch belagen.
Vlucht weg, jij, ga weg, jij
Ik zal minnen, want hoop doet mij wagen.
Enz..
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
From off a hill whose concave womb re-worded
A plaintful story from a sistering vale,
My spirits to attend this double voice accorded,
And down I laid to list the sad-tun'd tale;
Ere long espied a fickle maid full pale,
Tearing of papers, breaking rings a-twain,
Storming her world with sorrow's wind and rain.

Upon her head a platted hive of straw,
Which fortified her visage from the sun,
Whereon the thought might think sometime it
saw
The carcass of a beauty spent and done:
Time had not scythed all that youth begun,
Nor youth all quit; but, spite of heaven's fell
rage,
Some beauty peep'd through lattice of sear'd age.
Enz….

Mooi hè. :smile: Daar kan geen Mohammed tegenop.

39. Neen, zij loochenen datgene waarvan zij de kennis niet konden omvatten, noch is de
uiteindelijke betekenis er van tot hen gekomen. Zo deden ook degenen, die vóór hen waren.
Maar ziet, wat het einde was van de overtreders
Wat voor kennis IslamLeer.
Heel veel soera’s uit de koran zijn verwrongen bijbel verhalen. De Joden en Christenen hebben zich rot gelachen toen Mohammed met deze verdraaide feiten kwam. Natuurlijk was dat oer vervelend voor Mohammed, en hup!!!!! Daar kwam weer een vers ( verzonnen door Mohammed) die de smerige Joden even in kwaad daglicht stelde.
“Ze kunnen de kennis niet omvatten”, huilde Mohammed “dat deden ze vroeger ook al “ging hij door met zijn beschuldiging. “Maar… hun einde is na.. Ik krijg ze wel, de rotzakken”

Jammer genoeg is deze profetie nooit uitgekomen. De Joden en Christenen zijn er nog steeds. En hoe.. De gehele oemmah kan een piepklein landje als Israël niet aan. De oemmah is de verliezer. Nog steeds.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
IslamLeer.nl
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 10:27 pm

Bericht door IslamLeer.nl »

Sorry heb al eerder doorgegeven dat ik geen tijd heb om op deze tijd dit door zal nemen. Indien we vanuit de Wetenschap etc dingen willen kijken dan geef ik je deze links:

Harun Yahya Engels
Harun Yahya NL

Indien je met mij in discussie wilt moet je op Islamleer.nl/forum komen. Als ik op het net kom ben ik daar aanwezig. Maar dan wil ik wel dat je met sirieuze dingen komt en geen simpele dingen die al weerlegt zijn. Tijdgebrek is een groot probleem bij mij..


edit:
Ik heb een klein stukje van dat gedicht gelezen. Het probleem is dat de Quran geen gedichtje is.

Ik raad je om dit te download of bestellen en te lezen (vooral over het stukje over de Quran aan het einde)

De weg tot Geloof

Niet moslims in de Khilafah Staat (vondt ik ook een mooi boek voor niet-moslim)

Ook een goeie intellectuele site expliciet.nl
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

De waarheid ligt als een paal boven water.
Leg de waarheid voor je neus op het tafel.
Wat is dat toch met jullie jongens, en het gebruik van lidwoorden?.
Het is overduidelijk en kenmerkend, dat schrijver Marokaans is, en zijn school niet heeft afgemaakt.
Brand je ongeschoolde vingers niet, als je op een website je middeleeuwse gedachten wil uitbraken, want voordat je het weet degradeer je jezelf tot een nit-wit.

Terug naar de schoolbank.
Paul.j
Berichten: 12
Lid geworden op: di okt 23, 2007 10:39 am

Bericht door Paul.j »

IslamLeer.nl schreef:Sorry heb al eerder doorgegeven dat ik geen tijd heb om op deze tijd dit door zal nemen. Indien we vanuit de Wetenschap etc dingen willen kijken dan geef ik je deze links:

Harun Yahya Engels
Harun Yahya NL

Indien je met mij in discussie wilt moet je op Islamleer.nl/forum komen. Als ik op het net kom ben ik daar aanwezig. Maar dan wil ik wel dat je met sirieuze dingen komt en geen simpele dingen die al weerlegt zijn. Tijdgebrek is een groot probleem bij mij..
Dat weerleggen moet je toch met een paar tonnen zout nemen en je zal toch met betere dingen moeten komen als Harun Yahya.
Wist je trouwens dat mede onder invloed van die man het in Turkije weer levensbedreigend is om de evolutietheorie openlijk te verdedigen? (EOS juli 2006)
Is het dat het gene wat je wil?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Geen rituelen, maar de juiste hartestoestand

Bericht door hans van de mortel »

IslamLeer.nl schreef:Dom? Het niet vergaren en benutten van kennis terwijl het handen ligt?
Wie is er dan nou dom? :)
Jullie of ik?
De koran is in het arabisch in elkaar gesleuteld. Dat zegt al genoeg over de armoe van de islam [...]

Dankzij Westerse beschaving zijn kindertjes van die analfabete ouders uit Marokko in staat om iets van hun leven te maken. Ze hebben hier lezen en schrijven geleerd en zouden met wat wilskracht hoog kunnen scoren op de welvaartsladder. Maar de islam predikt domheid, moedigt domheid aan, en verwerpt alles wat maar enigszins naar wetenschap en intellectuele verrijking voor van de mens riekt.

Het is niet voor niets dat bijna alle allahtone islamaanhangers in de wereld een ontstellend grote achterstand hebben op het gebied van alles. Zij zijn daarom ook aangewezen op het ’ongelovige’ Westen. Het Westen waarnaar blijkbaar de voorkeur van ’allah’ uitgaat boven alle islamitische landen.

Het grootste islamitische land, Indonesië, kenmerkt zich tevens als kampioen en grootste diarree-land ter wereld waar de tweede doodsoorzaak diarree is. ’Allah’ heeft zich af afgekeerd van mensen die hem niet met rust laten en hem behandelen als een gebrekkig mens die aan alles tekort komt. Dat is de straf van ’allah’ voor mensen die hem met dagelijkse heidense rituelen begroeten en op een zeer onbeschofte manier hun achterwerk richting ’allah’ verheffen.

En dat zien wij in alle islamitische landen: gebrek aan ontwikkeling, gebrek aan goede manieren, gebrek aan goede scholen, gebrek aan goede medische verzorging, gebrek aan alles. ’Allah’ is barmachtig, wijs en goed (voor het Westen) en hij straft wie hij straffen wil (de islam).

Is dat vreemd? Welnee, dat heb ik al uitgelegd. De islamitische wereld is volkomen afhankelijk geworden van de economisch beschaafde wereld die met ziel en zaligheid in de 21ste eeuw staat. De islam staat nog steeds met beide benen vrijwillig weggezakt in de geestelijke zandbak van de prehistorische analfabetische profeet en weigert te veranderen.
Wat deze kamelendrijver voorstond vindt nog steeds gretig aftrek bij mensen die nog nooit verder hebben geleerd dan wat hun ouders wisten te vertellen.

Al die horden allahtone islamaanhangers uit de bergen van Marokko, Turkije en Pakistan die naar Europa zijn getrokken zorgen ervoor dat hun familie in die thuislanden te eten heeft en dat ze ook daar naar school kunnen gaan, en leren rekenen en schrijven.

Islamleer schijnt niet te weten hoe ongelooflijk veel boeken in alle talen in de wereld zijn geschreven en vertaald, van kunst en religie tot wetenschap. Maar het arabisch, de taal van de koran, heeft de beschaving lang geleden de rug toegekeerd. Vandaar dat het arabisch een achterlijke taal is geworden. De stinkendrijke arabische sjeiks, koningen en andere soortgelijke ’hoogwaardigheidsbekleders’ hebben niet voor niets al hun nazaten naar Engelse of Franse scholen gestuurd teneinde hun landen uit de impasse van onwetendheid te halen met behulp van het beschaafde Westen.

Dat in 1 jaar net zoveel boeken in Spanje zijn vertaald als in 1000 jaar in alle arabische landen tezamen, zal geen beschaafd, welopgevoed en ontwikkeld mens verbazen.

Een moslim hoeft zich hiervoor niet te schamen. Hij heeft namelijk een pijnlijke achterstand in te lopen. Hij kan zich beter afkeren van de islam, de veroorzaker van al dat analfabetisme en woestijnreligie-gedoe dat niets oplevert dan middeleeuws gedachtengoed en slechts een rem vormt op zijn intellectuele ontwikkeling binnen het voortdenderende succes van de Westerse beschaving.

Door zich hier in het westen te vestigen heeft de moslim zich in feite al afgekeerd van de islam. Maar hij is te trots om dat toe te geven. Dat is jammer en geheel niet nodig. Vandaag zag ik ook weer de meeste Marokkaanse vrouwtjes met simpele hoofddoekjes en leuke make-up op hun gezicht. Ach, dat is toch geen probleem hier in Holland. De millieu-politie zal hier niets van zeggen. En een godsdienstpolitie in een land met godsdienstvrijheid kennen we niet. Daarvoor moeten we ons wenden tot al die fascistische islamitische heilstaten. Daar stikt het van de godsdienstpolitie. Vandaar dat ’allah’ zijn zegen heeft gegeven aan al die landen die fatsoenlijk met zijn imago omgaan. En daar hoort niet één moslimland bij. Hulde!

Ja sorry hoor! Daar kan ik toch niks aan doen? Ook al bezoeken moslims elk jaar Mekka en rennen zij twintig rondjes om de Mekkakubus heen; ook al bidden zij twintig keer per dag of komen zij om van de honger bij de driejaarlijkse Ramadan. Het zal ze niet baten.

’Allah’ kijkt naar de harten van mensen heeft Chaimae ons geleerd en niet naar nutteloze godsonterende rituelen.

Voor een dictatuurstaat zonder vrijheid van meningsuiting moet een moslim teruggaan naar zijn islamitische roots. Hij verkiest echter hier te blijven waar het goed vertoeven is. Een verstandige beslissing.

Buiten Islamleer wens ik dat het alle moslims in Europa goed mag gaan en dat zij op een waardige manier mogen genieten van onze godsdienstvrijheid.

Misschien zullen zij ooit tot het inzicht komen dat zij God met rust moeten laten en dat het ze dan - net zoals alle fatsoenlijke mensen in Europa - goed zal gaan.

Wie zich brandt moet op zijn blaren zitten, vertelde mij ooit een boodschapper van ’allah’ die toevallig mijn pad kruiste. ’Allah’ wil niet door mensengedachten gevormd en met heidense rituelen verrast worden. Dat leidt onherroepelijk tot verval, onwetendheid, analfabetisme en diarree - zeg maar de voortijdige doodstraf van ’allah’.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Islamleer

Bericht door bijwoner »

IslamLeer.nl schreef:Alle links die verwijzen naar islamleer.informe kunnen gewist worden. We zijn van server verhuist. Islamleer.nl en voor het forum www.islamleer.nl/forum

Bannerman onze aktieve Gozer hehe :D

Voor de rest is FFI een slechte forum. Gebaseert op veel leugens. Ik zal er enkele onderuit halen als die worden gezet op islamleer.nl/forum

laten we eens eerlijk zijn. niemand van jullie kan tegen mij en islaminside op :)

islaminside is ook op ons forum onder de naam mohyouknow :)
:mrgreen:
Hier op www.dutch.faithfreedom.org zijn
de materialen van de PK eerder dit jaar al verzonden
naar het forum beheer.
Sinds week 50 2007 ben ik als 'bijwoner'actief op www.maroc.nl.
Ik ontrol vers voor vers de PK;
dit heeft tot gevolge gehad ,
dat er sinds die week meer dan 100.000 reacties kwamen
op draadjes die spelen binnen het item 'Islam en meer'.

Omdat de leden van www.dutch.faithfreedom.org
nu eenmaal een bredere visie hebben dan
'de korte lontjes' op ww.maroc.nl,
stel ik voor dat ook hier een discussie over de PK gestart wordt.
Het past mij niet dit hier zelf te doen,
aan www.maroc.nl heb ik al mijn handen vol.

Juister is, om juist in dit draadje 'Islamleer' de PK te ontrollen.

Als 'opwarmertje' verwijs ik naar een TV uitzendng van 2008-01-09,
genaamd 'The last Emperer'; terug te zien via www.uitzendinggemist.nl

Mijn stelling: de Islam is een zinkend schip , mondiaal gezien.

Daarnaast: door een mis-interpretatie van mijn kant,
heb ik een bedreiging op www.maroc.nl -over een videootje-
omgezet in een oproep aan de Washington Post.

Hierin is het ontstaan van de PK beschreven en het vriendelijke
verzoek aan iedere eigenaar van een PK CD/DVD:
start een vertaal/schrijver clubje.
Vertaal per dag 1 A4-tje en zet deze in
een dialoog op het internet in het land
en de taal waar u zich op dit moment bevind.
Mogelijk dat u de boost aan reacties gaat overtreffen,
die wij sinds week 50 2007 via www.maroc.nl behalen!

Mijn taxatie: de materialen van de PK komen in 150 landen
op het internet: nu kunnen de burgers - zonder aanzien des persoons-
met elkaar praten over hun motivatie om
al dan niet gecharmeerd te zijn van de Koran!
-1 Petrus 1:15-21-

Hartelijke groeten en de onmisbare zegen van God ook in 2008 toegewenst, bijwoner. :mrgreen:
Plaats reactie