Hoe maak je een moslim terrorist?

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Hoe maak je een moslim terrorist?

Bericht door Sebastiaan »

Stap 1, door ze te voeden met filmjes als deze:

http://www.youtube.com/watch?v=_k2aX-9j6H8

In dit soort filmpjes, wordt het eenzijdigebeeld neergezet waarin onschuldige moslims het slachtoffers van imperialistische westerse mogenheden. In de regel houd dit in om veel doden, gewonden en verminkingen te laten zien, gecombineerd met veel huidende moslim kinderen en vrouwen. Dat veel van dit geweld een direct gevolg is van falend Moslim leiderschap wordt voor het gemak verzwegen.

De slachtoffer rol is een van de favoriete rollen om moslim op te zetten tegen het westen, waarna ze waarna ze klaar zijn voor stap 2, afkeer van alles wat westers is.
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou ik kan me voorstellen dat bij moslims de tranen in de ogen schieten bij het zien van dit soort filmpjes.
Dood, oorlog en verderf is nooit leuk om te zien. Het maakt niet uit aan welke kant je staat, als je een kind ziet lijden dan is dat vreselijk.
Maar….volgens mij zitten er ook film beelden tussen van moslims die moslims vermoorden/ verminken, maar dat wordt heel discreet verzwegen.
Ook wordt er niet gesproken over de slachtoffers die moslims gemaakt hebben.
Tja… Ik kan me voorstellen dat dit filmpje een jeugdige heethoofdige moslim met een heel kort lontje net over de rand kan duwen.
Dan nog even wat beelden vertonen die een stevige erectie oproepen, en er is weer een Mujaheed klaargestoomd.

De Duitsers kunnen een zelfde soort film maken van de tweede wereld oorlog, waarin ze zich ook als slachtoffer afschilderen.

Misselijk filmpje.

Mooi begin. Mohammed had een vooruitziende blik.
The Prophet said: the nation will soon crowd against you, like the gluttons crowd around their dish .

One asked: is it because we are few in number around that time?

The prophet replied: No at that time you will be many, but you will be like scum , as the scum of the flood.
Hij begreep waarschijnlijk ook wel, dat de misdaden die hij en Moslims gepleegd hadden niet onopgemerkt zouden blijven.
Moslims hebben de afkeer die mensen tegen islam en sommige extremistische moslims hebben aan hun zelf te danken.

Openbaring 13:10 "Indien iemand met het zwaard zal doden, dan zal hij zelf met het zwaard gedood worden.

Karma. De wet van oorzaak en gevolg.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Bestaat er een Nederlands woord voor scum?
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Sebastiaan schreef:Bestaat er een Nederlands woord voor scum?
Uitschot.
Gelukkig is deze hadith niet van mij. :oops:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Dus volgens de Mohammed zijn moslims van vandaag "tuig". :twisted:
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Deze film heeft een groot nadeel: Het doet pijn om er naar te kijken. Het is net als wat ik bij Karen Armstrong heb, na een paar minuten moet ze weg. Krijg van die domheid, of dat gelieg (ben daar nog steeds niet uit), zo’n vreemd, raar, en unheimisch gevoel dat ik het moet afzetten. Maar toch, deze heb ik uitgezien! Pfff

Wat mij opviel is dat voor de dramatische tonen voor Westerse muziek is gekozen.

En waar die moslims altijd goed in zijn is de geschiedenis op een punt te laten beginnen die ze het best uitkomt. Hoe vaak stellen ze niet de kruistochten als beginpunt van alle ellende?

Wat ik me ook afvraag is: “Is niet elke ontevredenheid inwezen een klacht tegen Allah? Het hem voor de voeten werpen te hebben gefaald? Of anders, is niet elke klacht, ontevredenheid, of jankpartij godslastering? En zo nee, waarom niet?"

En ik snap eigenlijk helemaal niet waarom die moslims zich zo druk maken over hun ‘slachtoffers’. Die hysterie. Iedereen die sterft voor z’n geloof wordt toch een martelaar? Dus waarom niet dezelfde vreugde voor een door Amerikanen doodgeschoten gezin in Irak als voor een zelfmoordterrorist? Het martelaarschap is toch het mooiste cadeau dat een moslim zich kan wensen? Een onbegrijpelijke roep om wraak.

En nog wat, wat zal het percentage van de moslims zijn bij wie dit soort propaganda er kritiekloos ingaat?…
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Zwartmeer schreef:En nog wat, wat zal het percentage van de moslims zijn bij wie dit soort propaganda er kritiekloos ingaat?…
Ik denk dat dit filpjes vooral overtuigend zal zijn voor jonge mensen die weinig tot geen kennis hebben van recente geschiedenis en politiek van de wereld van de afgelopen 100 jaar. Dat is ook de reden waarom recente geschiedenis zo belangrijk is maar vrijwel niet aanwezig is bij de jeugd van tegenwoordig. Als we willen verkomen dat Moslim jongeren radicaliseren, zou het onderwijs juist aandacht moeten schenken aan de wereld geschiedenis van de afgelopen 100 jaar. Maar helaas zal dit moeilijk door te voeren zijn omdat Politiek correcte krachten liever niet willen dat tere kinderzieltjes worden blootgesteld aan de gruweldaden van de mens door de geschiedenis heen. :cry:
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Ik had binnen twee minuten al genoeg van dit filmpje.

Mohammed prentte zijn volgelingen al in dat ze verworpenen der aarde waren. Ze hadden recht op alles (het beloofde land), maar de rest van de mensheid (met een hoofddrol voor de joden) had ze dit recht ontzegd.
Het toepassen van geweld was alleen maar redelijk om hun recht te halen.

Inderdaad dit is hetzelfde stramien als in het linkse denken.

Er zijn altijd twee groepen: zij die meer hebben (in de statistiek de bovenste 50 %) en zij die minder hebben. De natuur heeft dit zo bepaald op basis van intelligentie, aard en ijver, en nog een paar van die eigenschappen die in hoge mate genetisch bepaald zijn. Dankzij kapitaalvorming kan een stommeling toch een miljoenenbedrijf runnen, als hij maar slimme mensen inhuurt (vaak gaat het dan toch fout, zoals in het geval van Wang).

De hele theorie staat of valt met de koppeling van 'verschillen' met 'onrecht'. Daaruit komt de dynamiek, de motivatie voort. Als je concludeert dat verschillen telkens weer opnieuw zullen ontstaan, wat je ook doet en dat het toepassen van de begrippen 'recht-onrecht' maar weinig of geen onderbouwing heeft, dan is de theorie weg. Linkse ideologie kan (en is daar empirisch ook nooit in geslaagd) verschillen niet wegwerken, ondanks de pretenties.

Een pseudo-godsdienst als islam uiteraard ook niet. De islam is opgebouwd uit eersterangs moslims (arabieren, in etnisch opzicht), tweederangs (niet etnische arabieren die wel de taal spreken), derderangs (overige 'oude' moslims) en vierderangs (nieuwe moslims).

Het wordt tijd dat dit soort filmpjes over Europeanen en blanken wordt gemaakt. Je kunt makkelijk een uur vullen met bomaanslagen, redevoeringen, grafiekje om aan te tonen dat blanken al een minderheid zijn op wereldschaal en dat ze rond 2050 nog maar 10 procent van de wereldbevolking zullen uitmaken. Powerpoint kan goede diensten bewijzen in dit verband. Als Al Gore het kan met verdrinkende ijsberen (ik wacht nog op een filmpje waarin hij aantoont dat vissen kunnen verdrinken), dan kan dit ook.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

Sebastiaan schreef:
Zwartmeer schreef:En nog wat, wat zal het percentage van de moslims zijn bij wie dit soort propaganda er kritiekloos ingaat?…
Ik denk dat dit filpjes vooral overtuigend zal zijn voor jonge mensen die weinig tot geen kennis hebben van recente geschiedenis en politiek van de wereld van de afgelopen 100 jaar. Dat is ook de reden waarom recente geschiedenis zo belangrijk is maar vrijwel niet aanwezig is bij de jeugd van tegenwoordig. Als we willen verkomen dat Moslim jongeren radicaliseren, zou het onderwijs juist aandacht moeten schenken aan de wereld geschiedenis van de afgelopen 100 jaar. Maar helaas zal dit moeilijk door te voeren zijn omdat Politiek correcte krachten liever niet willen dat tere kinderzieltjes worden blootgesteld aan de gruweldaden van de mens door de geschiedenis heen. :cry:

Klopt. De onderliggende oorzaken van israel worden maar weggelaten door veel geschiedenis leraren, die liever geen onmin met hun bevooroordeelde moslim leerlingen willen.
Ook veel autochtone jongeren zijn op dit punt al hopeloos geindoctrineerd.
Ze denken dat salafieten en moslims gewoon hun mensenrechten op eisen op een democratische manier. Als je ze vertelt dat die landen geen democratie kennen, is dat natuurlijk ook weer de schuld van het westen. Ze leven in een wereld van woorden, een magische werkelijkheid. Als ze straks alles kwijt zijn, betwijfel ik of ze het zullen merken, ze zijn zo volgzaam, ze vinden alles prima als hun leventje maar ingedeeld is.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
osint
Berichten: 25
Lid geworden op: do nov 15, 2007 1:58 am

Bericht door osint »

Hizb-ut-Tahrir werkt graag in op de sentimenten van hun volgelingen. Je zult dit soort filmpjes zelden tot nooit tegenkomen bij de groepen als Al-Qaida, Taliban, ISI enz.

Hieruit kun je wel opmaken dat organisaties als Hizb-ut-Tahrir een voedingsbodem zijn voor verdere radicalisatie.

De echte hardliners moeten niets hebben van Hizb-ut-Tahrir.
Ze bedrijven immers politiek, iets dat tegen de Islam in zou gaan.
Plaats reactie