ff geleden

Moderator: M

faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

ff geleden

Bericht door faith »

Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik op dit forum ben geweest. Maar ik kan me herrinneren dat ik heb gezegd dat ik zou vertellen wanneer ik zou besluiten om moslim te worden.

Ik heb mijn keuze gemaakt. Ik wil graag moslim worden.
Ik ben hier gelukkig mee :)


Zo gezegd zo gedaan, ik heb me aan mijn woord gehouden en nu zijn jullie ook op de hoogte.


En nog een leuk nieuwtje, ik ga volgend jaar verloven!


mochten er mensen zijn die zin hebben om van die negatieve posten te sturen of mij te willen beledigen, heeft geen zin dus bespaar je tijd ;)

Ik heb mijn geluk gevonden, en wens jullie ook het beste verder!

Ajuus! :D
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou faith. Gefeliciteerd.
Wie is de gelukkige bruidegom?
Ik wens je een goed leven toe.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Ariel schreef:Nou faith. Gefeliciteerd.
Wie is de gelukkige bruidegom?
Ik wens je een goed leven toe.
Dank je wel Ariel,

De gelukkige is nog steeds mijn huidige vriend ;)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dat is toch de Irakese jongeman als ik het goed heb?
En ga je trouwen in de moskee, of gewoon in het stad huis, met witte trouwjurk en een bruiloft?
Je hebt me nu nieuwsgierig gemaakt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Fijn voor je. Ik hoop dat je het geluk zult vinden in je nieuwe Indentiteit. Vergeet echter nooit wie je bent en waar je vandaan komt. :wink:
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op di nov 20, 2007 1:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Ariel schreef:Dat is toch de Irakese jongeman als ik het goed heb?
En ga je trouwen in de moskee, of gewoon in het stad huis, met witte trouwjurk en een bruiloft?
Je hebt me nu nieuwsgierig gemaakt.
Ja klopt Koerdisch ( Noord-Irak )
We gaan eerst verloven, en dat doen we gewoon thuis.
Trouwen hopen we over een paar jaar te kunnen doen.
Maar we geven op onze verlovingsdag wel een leuk feest.
Het wordt gehouden op een boot, heel romantisch :D
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou, leuk hoor.
Dat feest zal misschien wat moeilijkheden opleveren tussen jouw en zijn familie.
Jouw familie zal wel een drankje willen nuttigen, en dat mag niet van Islam.
Of heeft zijn familie daar geen bezwaar tegen?
En wat betreft jouw bekering tot Islam, hoe is dat zo gekomen? Je was altijd zo anti religie, geen geloof en zo.
Geloof je nu wel in een god of word je moslim omdat je anders niet met je vriend kan trouwen?
Sorry voor al deze vragen, maar ze komen uit mijn hart. Het is gezonde nieuwsgierigheid.
Zo vaak ontmoet ik niet iemand die vanuit niks Moslim wordt, anders dan om een vriendje of zo.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Ariel schreef:Nou, leuk hoor.
Dat feest zal misschien wat moeilijkheden opleveren tussen jouw en zijn familie.
Jouw familie zal wel een drankje willen nuttigen, en dat mag niet van Islam.
Of heeft zijn familie daar geen bezwaar tegen?
En wat betreft jouw bekering tot Islam, hoe is dat zo gekomen? Je was altijd zo anti religie, geen geloof en zo.
Geloof je nu wel in een god of word je moslim omdat je anders niet met je vriend kan trouwen?
Sorry voor al deze vragen, maar ze komen uit mijn hart. Het is gezonde nieuwsgierigheid.
Zo vaak ontmoet ik niet iemand die vanuit niks Moslim wordt, anders dan om een vriendje of zo.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik dat nooit voor mijn vriendje zou doen, dus als je het niet erg vind dat ik daar niet opnieuw voor in discussie.
En mijn familie vind het harstikke leuk dat we gaan verlogen! En wij schenken inderdaad tijdens onze verloving geen alcohol. En daar heeft niemand in onze familie problemen mee want dat is onze eigen keus, en daar zijn we heel er blij mee :)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou nogmaals gefeliciteerd dan. Fijn dat je familie begrip voor de situatie heeft, en jullie beslissing respecteert.
Je bent een gelukkig mens.

Maar je hebt me nog geen antwoord gegeven op de vraag hoe je tot Allah gekomen bent.
Wat trekt je aan in Islam?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Bericht door Navane »

De beste wensen. Ik hoop dat je er nooit spijt van zult krijgen. De werkelijkheid valt altijd tegen, maar er zijn ook gelukkige islamieten, dus misschien behoor jij in de toekomst ook tot die groep. Hoe dan ook, jij behoort, in tegenstelling tot die islamieten vanaf geboorte, tot de selecte groep die ooit een andere wereld gekend heeft.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Teva Teff

Re: ff geleden

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik op dit forum ben geweest. Maar ik kan me herrinneren dat ik heb gezegd dat ik zou vertellen wanneer ik zou besluiten om moslim te worden.

Ik heb mijn keuze gemaakt. Ik wil graag moslim worden.
Ik ben hier gelukkig mee :)


Zo gezegd zo gedaan, ik heb me aan mijn woord gehouden en nu zijn jullie ook op de hoogte.


En nog een leuk nieuwtje, ik ga volgend jaar verloven!


mochten er mensen zijn die zin hebben om van die negatieve posten te sturen of mij te willen beledigen, heeft geen zin dus bespaar je tijd ;)

Ik heb mijn geluk gevonden, en wens jullie ook het beste verder!

Ajuus! :D
Als je wel goed snik was geweest, had je van je vriendje geëist dat hij jouw geloof aan zou nemen.
Ajuus, dom moslimmutsje!
Ga je maar lekker onderwerpen de rest van je leven.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Hey Ariel,

Zie je dat? ''De gier'' rammelt ook weer met z'n pispot. remember?

:D :cool: :cool: :cool:
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

En je hoeft hier echt niet opnieuw een potje te gaan moslimaliegen, we weten allemaal dat je begin dit jaar al genoeg domheid had verzameld om moslima te worden.
Met andere woorden, het is helemaal geen nieuwtje, je was al een MMM ( Maffe Moslim Muts ).
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Goh Teffa, ik had enigsinds gedacht dat je nog wel wat verstand had opgedaan in de periode dat ik niet heb gepost. Maar de feiten blijken weer iets anders aan te tonen.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:Goh Teffa, ik had enigsinds gedacht dat je nog wel wat verstand had opgedaan in de periode dat ik niet heb gepost. Maar de feiten blijken weer iets anders aan te tonen.
Sommigen vinden het lekker onwaarheden te verkondigen.
Daarom zit jij goed bij die achterlijke woestijnreligie, je voelt je daar helemaal thuis.
Ja toch, moslima?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Nou veel succes en veel aanpassingsvermogen Faith.

Ik zie dat je al goed van start bent gegaan en een islamitisch alcoholvrij verlovingsfeest hebt gepland.

Wanneer begin je aan het opbouwen van je kroostrijke gezinnetje? De dag na het huwelijk neem ik aan? Ik wens je dan ook maar ineens zeven zoontjes toe!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teffa, ga jij nou maar lekker mensen beledigen en uitschelden, althans een poging tot.
Je zult het op deze manier niet ver schoppen in je leven.
Ach iedereen moet zijn kop wel eens stoten.
Teffa, ik ga je verder geen aandacht geven, ik heb allang in de gaten dat je dit alleen maar leuk vind. Krijg de indruk dat je niets beters hebt te doen dan mensen beledigen, en zulke mensen laat ik dus heel ver achter mij.

Ik heb in mijn post gezegd dat ik iedereen het beste wens, dus jou ook. Maar heb geen zin in een kinderachtig heen en weer gepost waar geen inhoud in zit.

Nog een tip voor de toekomst als je die wilt aannemen: Probeer je mening wat op een vriendelijkere manier over te brengen als je die hebt. Je staat niet echt bekend als een fijn forumlid heb ik al gezien.
Maar goed, ik heb je verder niets meer te zeggen. Stop met dat kinderachtige gedoe, en ik wens jou ook het beste!
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

circe schreef:Nou veel succes en veel aanpassingsvermogen Faith.

Ik zie dat je al goed van start bent gegaan en een islamitisch alcoholvrij verlovingsfeest hebt gepland.

Wanneer begin je aan het opbouwen van je kroostrijke gezinnetje? De dag na het huwelijk neem ik aan? Ik wens je dan ook maar ineens zeven zoontjes toe!
Nee hoor beste Circe,

Kinderen zijn voor mij nog even niet weggelegd. Dat komt later wel :)
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:Teffa, ga jij nou maar lekker mensen beledigen en uitschelden, althans een poging tot.
Je zult het op deze manier niet ver schoppen in je leven.
Ach iedereen moet zijn kop wel eens stoten.
Teffa, ik ga je verder geen aandacht geven, ik heb allang in de gaten dat je dit alleen maar leuk vind. Krijg de indruk dat je niets beters hebt te doen dan mensen beledigen, en zulke mensen laat ik dus heel ver achter mij.

Ik heb in mijn post gezegd dat ik iedereen het beste wens, dus jou ook. Maar heb geen zin in een kinderachtig heen en weer gepost waar geen inhoud in zit.

Nog een tip voor de toekomst als je die wilt aannemen: Probeer je mening wat op een vriendelijkere manier over te brengen als je die hebt. Je staat niet echt bekend als een fijn forumlid heb ik al gezien.
Maar goed, ik heb je verder niets meer te zeggen. Stop met dat kinderachtige gedoe, en ik wens jou ook het beste!
Maar Faith, ik wens jou ook het beste.
Je gaat toch wel met zijn tweetjes in noord Irak wonen en daar je gezinnetje stichten?
Want daar hoor je thuis en dan hoef je normale Nederlanders niet meer lastig te vallen met je zielige en kinderlijke woestijnreligie.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

faith schreef:Hey Ariel,

Zie je dat? ''De gier'' rammelt ook weer met z'n pispot. remember?

:D :cool: :cool: :cool:
Het viel mij ook op schat. :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Ariel schreef:
faith schreef:Hey Ariel,

Zie je dat? ''De gier'' rammelt ook weer met z'n pispot. remember?

:D :cool: :cool: :cool:
Het viel mij ook op schat. :razz:
:wink: we kunnen er gelukkig om lachen Ariel
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
faith schreef:Hey Ariel,

Zie je dat? ''De gier'' rammelt ook weer met z'n pispot. remember?

:D :cool: :cool: :cool:
Het viel mij ook op schat. :razz:
Ja, hoewel deze dwaze leugenmoslimmuts al maanden compleet uit mijn gedachten was, kwam het complete beeld van deze domme moslimbekeerlinge, de ontluisterende karakterschets die ze trouwens helemaal zelf op dit forum voor ons heeft uitgetekend in een ogenblik weer klaarhelder voor de geest.
Dan is het een kleine moeite om even gedag te zeggen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

faith schreef:
circe schreef:Nou veel succes en veel aanpassingsvermogen Faith.

Ik zie dat je al goed van start bent gegaan en een islamitisch alcoholvrij verlovingsfeest hebt gepland.

Wanneer begin je aan het opbouwen van je kroostrijke gezinnetje? De dag na het huwelijk neem ik aan? Ik wens je dan ook maar ineens zeven zoontjes toe!
Nee hoor beste Circe,

Kinderen zijn voor mij nog even niet weggelegd. Dat komt later wel :)
dat lijkt me toch niet helemaal islamitisch hoor.

het standaard patroon gaat als volgt

1- meisje leert moslim kennen

2- meisje bekeert zich (heeft nooit iets met die moslim te maken hoor, is altijd gewoon eigen keuze

3- koppeltje huwt op z'n islamitisch voor de imam (alhoewel de imam hier duidelijk de Nederlandse wet overtreedt, noemt men dit tegenwoordig "verloven")
Dit stukje heeft iets meer uitleg nodig: gewoonlijk is het het mannetje dat zich zeer zedig opstelt, en uit "respect" geen sex wenst alvorens er een voor zijn geweten "islamitisch huwelijk" werd afgesloten...
Deze tussenstap heeft twee voordelen voor het mannetje: a) zijn pas bekeerde vriendin krijgt hiermee het gevoel dat hij zéér ernstig is en niet zomaar met gelijkwie in bed duikelt, en b) doordat het meisje denkt dat ze al voor Allah gehuwd is, maakt het de stap naar een burgerlijk huwelijk veel kleiner.


4- na een jaartje "islamitisch gehuwd" te zijn, maakt men zich klaar om de rest van de papieren in orde te brengen (men heeft dan al een bewijs van een jaar samenwoning nietwaar?)

5- en hopsakee, ofwel komen de kindjes onmiddellijk, ofwel snel nadien als versteviging van het verkregen papiertje.

_______________________

Je hebt ondertussen netjes zoals voorspeld de eerste drie stappen ondernomen. Wel grappig dat jij van jezelf denkt dat het in jouw geval "anders" is...
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

stappenplan

Bericht door naar boven »

6- als kindje één er is en kindje twee onderweg is, begint het uiteindelijk in het brein van het moedertje door te sijpelen dat manlief toch niet helemaal aan het verwachtingspatroon voldoet.

7- na een paar jaar voortmodderen wordt de scheiding uitgesproken. De kinderen worden aan de moeder toegewezen. Welke kinderen? Want het de stumpers zitten al in gevangenschap bij de familie van de vader in Verweggistan. Van haar eigen familie heeft het moedertje zich vervreemd. Ze staat er alleen voor.

8- moedertje gaat, vooral via de media, druk uitoefenen op de regering. De regering moet immers de diplomaten inzetten om de herovering van de kindertjes te bewerkstelligen. Dat mag best wat kosten - en terecht - want de overheid is tekort geschoten op het gebied van voorlichting en preventie.
RTFM
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Van harte gefeliciteerd, Faith. Dat je maar heel gelukkig mag worden.
Wel vind ik het heel verwonderlijk, dat je ons volop aan het overtuigen was van je 'ongelovigheid' en dat je je nu wilt bekeren.
Lees maar goed wat Circe schrijft: je bent echt niet 'anders' dan anderen.
Plaats reactie