ff geleden

Moderator: M

faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva Teff schreef:
faith schreef:
Teva Teff schreef:
Al weer niet goed, Faith.
Ik probeer moslimamutsen als jij realiteitszin bij te brengen.
Vergeefse moeite in bijna alle gevallen, maar tegelijkertijd in dezelfde moeite door, krijg jij haarscherp van mij uitgetekend hoe normalen godsdienstwaanzinige dwaallichten als jij zien en weerhoudt dat wellicht normale niet al te intelligente meiden als jij die een tijdelijk een verwarrende of labiele periode doorlopen om voor die achterlijke woestijnreligie te kiezen.
Dat zeg ik, applaus voor jezelf Teva, Jij bent onze grote voorbeeld!
Brengers van slecht nieuws worden altijd ten onrechte niet aardig gevonden.
Ik ben realist en ik kan me eigenlijk niet druk maken als mensen die zo ongelooflijk stom zijn om zichzelf wellicht levenslang met de wanen van een achterlijke religie op te zadelen mij niet aardig vinden.
Nee Teva, ik vind je niet aardig omdat je mij uitscheld voor maffe moslim muts. Jij mag een andere mening hebben en dat is je recht. Maar je het geen recht om mij te beledigen.
Jij noemt je zelf een realist? je woorden komen eerder overeen met die van een rasist!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Maar je het geen recht om mij te beledigen.
Realiteit hoef je niet te dragen als belediging, maar als eretitel.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:
Nee Teva, ik vind je niet aardig omdat je mij uitscheld voor maffe moslim muts. Jij mag een andere mening hebben en dat is je recht. Maar je het geen recht om mij te beledigen.
Jij noemt je zelf een realist? je woorden komen eerder overeen met die van een rasist!
Toch blijft MMM (Maffe Moslim Muts) de meest realistische bondige en heldere omschrijving van wie jij bent.
Als jij zelf een betere weet dan zal ik na toetsing aan de realiteit zeker niet aarzelen om je voortaan zo te noemen.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Teva Teff schreef: Toch blijft MMM (Maffe Moslim Muts) de meest realistische bondige en heldere omschrijving van wie jij bent.
Als jij zelf een betere weet dan zal ik na toetsing aan de realiteit zeker niet aarzelen om je voortaan zo te noemen.
Weet je zakkenwasser, je hebt genoeg van jezelf laten zien, en eigenlijk vraag ik me af waarom ik nog tegen je praat, er komt niets zinnigs uit bij jou.
Je niveau is en blijft laag. Ga aub met je stoepkrijt spelen of desnoods met je grote teen. Maar je kan beter je klep houden als je alleen maar met je MMM kunt komen aanzetten. je begint nu wel heel erg in herhaling te vallen. Ik weet niet of dat aandacht trekkerij is of dat je aan dementie lijdt?
Je bent een rare fluiter. Ik sluit het geprek met je af.
Ik heb je een aantal keer proberen duidelijk te maken dat jou manier van communiceren niet door iedereen op prijs wordt gesteld, maar dat zal je wellicht weinig intereseren.
Mensen zoals jij, en soms vraag ik me af of je wel een mens bent, daar heb ik geen boodschap verder meer aan. Dus bij deze, einde nutteloze discussie.
Toedeloe
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

En daarbij, je hebt totaal geen benul wat rascisme is.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:
Teva Teff schreef: Toch blijft MMM (Maffe Moslim Muts) de meest realistische bondige en heldere omschrijving van wie jij bent.
Als jij zelf een betere weet dan zal ik na toetsing aan de realiteit zeker niet aarzelen om je voortaan zo te noemen.
Weet je zakkenwasser, je hebt genoeg van jezelf laten zien, en eigenlijk vraag ik me af waarom ik nog tegen je praat, er komt niets zinnigs uit bij jou.
Je niveau is en blijft laag. Ga aub met je stoepkrijt spelen of desnoods met je grote teen. Maar je kan beter je klep houden als je alleen maar met je MMM kunt komen aanzetten. je begint nu wel heel erg in herhaling te vallen. Ik weet niet of dat aandacht trekkerij is of dat je aan dementie lijdt?
Je bent een rare fluiter. Ik sluit het geprek met je af.
Ik heb je een aantal keer proberen duidelijk te maken dat jou manier van communiceren niet door iedereen op prijs wordt gesteld, maar dat zal je wellicht weinig intereseren.
Mensen zoals jij, en soms vraag ik me af of je wel een mens bent, daar heb ik geen boodschap verder meer aan. Dus bij deze, einde nutteloze discussie.
Toedeloe
Ik ben blij dat ik het niet ben die met deze 'niveaumoslimabekeerling moet trouwen.
Gelukkig heb ik al vroeg in mijn pubertijd geleerd me verre te houden van meiden die lijden aan één of andere godsdienstgekte.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Sharia-remix van een liedjevan Alice Cooper.
Link naar boek van Kurdisch schrijver binnenin.

http://www.youtube.com/watch?v=ZSPnJ-FX ... s.com/home

Veel geluk Faith.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Best grappig om te lezen hoe de meeste hier een wanhopige poging proberen te doen om haar standvastigheid enigzins te doen wankelen.

Ook ik wens je een gezegend huwelijk toe! :wink:
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Trotse-Moslim schreef:Best grappig om te lezen hoe de meeste hier een wanhopige poging proberen te doen om haar standvastigheid enigzins te doen wankelen.

Ook ik wens je een gezegend huwelijk toe! :wink:
Best wel grappig dat Faith al jokkebrokkend hier binnen is gekomen.
Sterker nog, zij is hier 2 keer jokkebrokkend binnen komen vallen. Al eerder als ME
En nu komt ze ons even, ook al weer jokkebrokkend, gedag zeggen.
Ik denk zo dat een jokkebrokkende moslimabekeerling best wel wanhopig moet zijn om alleen maar met moslimjokkebrokkerij te willen proberen om ons te overtuigen van haar standvastigheid.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Hoe jokkebrokkend Faith wel mag zijn, jij speelt hier tevergeefs een welles-nietes-spelletje. Dat is ook best kansloos :?
Aan de andere kant vind ik het jammer dat Faith niet naar ons luistert. Je bent naief bezig, en dat vind ik heel jammer.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Hmmzzz ...

... slechte ontwikkeling hier op FFI; elkaar jokkebrok noemen zonder enige onderbouwing noch bewijs.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Trotse-Moslim schreef:Best grappig om te lezen hoe de meeste hier een wanhopige poging proberen te doen om haar standvastigheid enigzins te doen wankelen.

Ook ik wens je een gezegend huwelijk toe! :wink:
Dank je wel voor je zegening!
Ik wens jou ook het allerbeste!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Trotse-Moslim schreef:Hmmzzz ...

... slechte ontwikkeling hier op FFI; elkaar jokkebrok noemen zonder enige onderbouwing noch bewijs.
Er is genoeg geweest, om dat te veronderstellen. Ze kent zogenaamd ME niet, maar als blijkt dat ze dezelfde computer tijdelijk hebben gedeeld, is het opeens een vriendin van haar. Faith kwam trouwens pas hier, lopen bleren dat ze ongelovig is, maar dat ME onrespectvol zou zijn behandeld. Iemand die haar niet kent, zou dat niet op die manier gedaan hebben. Sterker nog, de aanwijzingen zijn zeer sterk, dat ME en Faith dezelfde persoon zijn.
Faith zou heel jong zijn, maar opeens woont ze al jarenlang niet thuis bij haar ouders. Wat betekend dat? Was ze al onder de 18 het huis uit? Problemen thuis? Blijkbaar niet, want zowel haar ouders als die van haar aanstaande, zouden supergelukkig zijn met dit op handen zijnde huwelijk. Dan nog dat gedoe, dat ze niet gelovig zou zijn, maar bij iedere korantekst blert, dat het niet waar is. Maar, dat komt omdat ze weer ergens anders beweert, dat ze al jarenlang bezig is met de islam.

Kortom, waar rook is...
Laatst gewijzigd door Freya op wo nov 28, 2007 2:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Jemig, dat gezeik over wie wie is wordt nu echt zwaar kinderachtig. Ariel geconstateerde zelf dat ik niet ME was, want ze postte toen der tijd ook van een ander IP adres, en als je het niet geloofd, dan vraag je het toch nog lekker een keer. Verder zoeken jullie het maar lekker uit.
Het zal mij verder een worst wezen.
Nogmaals ik heb gekozen, en daar blijf ik bij. En dan kunnen sommige van jullie wel haatdragend over willen komen, maar das jullie probleem.
Ik heb jullie allemaal het beste gewenst, en als er dan een forumleden zijn die mij dat niet wensen, i dont give a f*ck. Ik ben gelukkig! heel gelukkig zelfs! en dat pakt niemand mij meer af :D toedeloe
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: ff geleden

Bericht door pd7835 »

faith schreef:Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik op dit forum ben geweest. Maar ik kan me herrinneren dat ik heb gezegd dat ik zou vertellen wanneer ik zou besluiten om moslim te worden.

Ik heb mijn keuze gemaakt. Ik wil graag moslim worden.
Amaai daar ben ik nu eens van verschoten si. Gij moslima ??? Hoe is dat nu toch mogelijk. Jij was wel de laatste waar dat ik dat zou van verwacht hebben. :lol:

Do Jul 19, 2007 2:49 am faith schreef:
jij lacht, ME lacht, maar ik lach het hardst!

voor mensen zoals jij hebben ze nog wel een plekje vrij hoor..

BURN IN HELL B-I-T-C-H
oh ja ME, je bent echt een toppertje! met jou komt alles goed, ( zei de ongelovige)
ja ook ongelovigen kunnen wel respect tonen naar mensen met wel een geloof.

hier kunnen een hoop nog van leren!

weltrusten!

pd7835 schreef: Weer typisch een dreigende taal uitsprekende leugenachtige moslim(a) die zich voordoet als een 'ongelovige' om 'de ongelovigen' eens te tonen hoe zij zich tegenover de moslims(ubermenschen) en de islam dienen te gedragen.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... c&start=75

pd7835 schreef:Bedriegster ME/Faith is een zeer goede moslima.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... &start=100
Laatst gewijzigd door pd7835 op wo nov 28, 2007 1:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Je hebt gelijk Faith.
ME heeft maar twee keer van jouw computer gebruik gemaakt, en jullie hebben een andere schrijfstijl.
Jij bent Faith, en ME is ME.
Eigenlijk had dit van het IP adres niet bekend gemaakt mogen worden, want dat is een inbreuk op jouw privacy.

Hoe gaat het trouwens met ME?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Dan nog, ze heeft andere dingen, wel aan elkaar gelogen. Ook dat ze ME zogenaamd niet kende. Maar, dat maakt niet uit, ze komt hier toch niet meer? Ze blijft maar afscheid nemen.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

faith schreef:Jemig, dat gezeik over wie wie is wordt nu echt zwaar kinderachtig. Ariel geconstateerde zelf dat ik niet ME was, want ze postte toen der tijd ook van een ander IP adres, en als je het niet geloofd, dan vraag je het toch nog lekker een keer. Verder zoeken jullie het maar lekker uit.
Het zal mij verder een worst wezen.
Nogmaals ik heb gekozen, en daar blijf ik bij. En dan kunnen sommige van jullie wel haatdragend over willen komen, maar das jullie probleem.
Ik heb jullie allemaal het beste gewenst, en als er dan een forumleden zijn die mij dat niet wensen, i dont give a f*ck. Ik ben gelukkig! heel gelukkig zelfs! en dat pakt niemand mij meer af :D toedeloe
Dringt het nou niet tot je door dat hoe iedereen over jou denkt, hoe iedereen over jouw geloofwaardigheid denkt, dat iedereen op dit forum jou toch het allerbeste wenst met jouw beslissing om als moslima samen met je koerdisch-iraakse vriend de toekomst in te lopen?
Dan doe ik het nog maar even bij deze:

Faith, ik wens jullie allebei een leven lang veel geluk en gezondheid toe voor jullie alletwee en al je kinderen.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Trotse-Moslim schreef:Hmmzzz ...

... slechte ontwikkeling hier op FFI; elkaar jokkebrok noemen zonder enige onderbouwing noch bewijs.
Al de eerste posts van ME en Faith nagepluist, opportunistische Trotse-Moslim?
faith
Berichten: 472
Lid geworden op: do jul 19, 2007 2:40 am

Bericht door faith »

Ariel schreef:Je hebt gelijk Faith.
ME heeft maar twee keer van jouw computer gebruik gemaakt, en jullie hebben een andere schrijfstijl.
Jij bent Faith, en ME is ME.
Eigenlijk had dit van het IP adres niet bekend gemaakt mogen worden, want dat is een inbreuk op jouw privacy.

Hoe gaat het trouwens met ME?

Vriendelijke groet.
Ach Ariel, maakt niet uit wat je zegt, ze willen het toch niet zien/geloven.
ME is hier weggegaan omdat ze zich niet prettig en aangevallen voelde op dit forum, en ik moet eerlijk zeggen dat ik haar wel begrijp.
Met ME gaat het allemaal harstikke goed, ze was vorige week nog bij mij.

Verder is dit mijn laatste posts, ik heb er op deze manier gewoon geen zin in. Die gene die het hardste roepen dat ik niet goed snik ben, die moeten toch maar eens naar hun zelf kijken, en dan heb ik het over het benaderen van mensen en stijl waarop dat gedaan wordt.
Ik ben niet iemand die me probeert te laten kwetsen, maar ben wel iemand die zegt, oke, nu is het genoeg, ik ga weg. Ik vertik het gewoon om hier nog langer Ja en Nee spelletjes te gaan doen, daar heb ik geen eens tijd voor.
Op dit forum kun je niet normaal een discussie aangaan als je een andere mening hebt, tenminste zo ervaar ik dat.
En wat betreft of ik nu wel of niet ME was, ja dat we daar nu nog steeds over zeuren, nee, daar pas ik echt voor.
Ik heb mijn topic geopend om te vertellen wat ik van plan was, omdat ik dat reeds eerder had beloofd te doen als er iets zou veranderen.

En Teva, jij vraagt of het me doordringt hoe iedereen over mij denkt? Als ik jou was zou ik me eerder druk maken over jezelf. En als je het nu nog niet begrijpt, dan zal ik je een aantal mailtjes sturen waarin in wordt gevraagd niet meer met je in discussie te gaan, want dat heeft geen enkele zin, en zeker niet de manier waarop. Ik heb je al eerder gezegd dat je moet oppassen met je gescheld, maar dat doe je toch niet.

Ik ben er nu weg van, en ik kom niet meer terug.
Ik wens nogmaals iedereen het beste, en hou je haaks!

Dag
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

De intentie van je was om in de eerste plaats een lange neus naar ons te trekken dat je lekker toch nog moslima bent geworden en de tweede plaats om bevestiging te halen inzake jouw foutieve aannames van moslimhaat op dit forum.
Jammer voor je dat de constructie van je onoprecht bouwwerkje gedoemd was tot ineenstorting.
Dag Faith, ik hoop dat je gauw een ander plekje vindt waar je je kinderlijke schreeuwerij om negatieve aandacht kwijt kunt.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Teva Teff schreef:
Trotse-Moslim schreef:Hmmzzz ...

... slechte ontwikkeling hier op FFI; elkaar jokkebrok noemen zonder enige onderbouwing noch bewijs.
Al de eerste posts van ME en Faith nagepluist, opportunistische Trotse-Moslim?
Yep ...
Ik had de hele soap destijds gevolgd. Ik ben meer een lezer dan een typer. (In het verlengde daarvan meer een luisteraar dan een prater).

Zie laatste post van Ariel.

Maar ja, gelukkig is deze hoofdstuk nu afgesloten en kan er écht gediscussieerd waar deze forum voor bedoeld is.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Trotse-Moslim schreef:
Teva Teff schreef:
Trotse-Moslim schreef:quote]

Yep ...
Ik had de hele soap destijds gevolgd. Ik ben meer een lezer dan een typer. (In het verlengde daarvan meer een luisteraar dan een prater).

Zie laatste post van Ariel.

Maar ja, gelukkig is deze hoofdstuk nu afgesloten en kan er écht gediscussieerd waar deze forum voor bedoeld is.
tja, ik wil wel discusseren maar krijg geen antwoord.
ik heb in de koran gelezen dat vrouwen, kafirs en stenen als brandstof dienen in de hel.

van vrouwen en kafirs kan ik begrijpen dat ze zullen verbranden,, maar hoe kan steen als brandstof dienen??

wil je mij aub uitleggen.

dank voor je moeite.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

weda schreef:
Trotse-Moslim schreef:
Teva Teff schreef: tja, ik wil wel discusseren maar krijg geen antwoord.
ik heb in de koran gelezen dat vrouwen, kafirs en stenen als brandstof dienen in de hel.

van vrouwen en kafirs kan ik begrijpen dat ze zullen verbranden,, maar hoe kan steen als brandstof dienen??

wil je mij aub uitleggen.

dank voor je moeite.
Ik ben geen mufassir (dus iemand die gemachtigd is daar 'tafseer' = uitleg cq. excegese over te geven) dus ik kan en mag daar geen uitleg over geven omdat deze dan gebasseerd is op mijn persoonlijke visie en dat ik het in de context kan plaatsen waar het mij het beste uitkomt, waardoor het kan afwijken van het echte versie. Dat zowat bijna alle anti-moslims dat met beide voeten overtreden verbaasd mij niks omdat ze er toch niet in geloven.

Geen dank :razz:

Ik wil ook wel discussieren maar ik krijg ook geen antwoord. Ik bedoel, dat jij niet in de koran geloven boeit mij allemaal niet. Maar waarom moet er zo hard getrapt te worden tegen hetgeen wat je niet geloof en daardoor je eigen ideologie proberen te 'promoten'? Als je eigen ideologie zo goed en sterk genoeg is dan kan die worden 'gepromoot' zonder tegen hetgeen aan te trappen waar je tegen bent.

Doet me denken aan de politieke partijen; Als een partij de wanhoop voorbij is proberen ze het andere partij zwart te maken door hen standpunten de grond in te drukken, maar zelf komen ze niet met standpunten die beter zijn.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Trotse-Moslim schreef:
Ik ben geen mufassir (dus iemand die gemachtigd is daar 'tafseer' = uitleg cq. excegese over te geven) dus ik kan en mag daar geen uitleg over geven omdat deze dan gebasseerd is op mijn persoonlijke visie en dat ik het in de context kan plaatsen waar het mij het beste uitkomt, waardoor het kan afwijken van het echte versie. Dat zowat bijna alle anti-moslims dat met beide voeten overtreden verbaasd mij niks omdat ze er toch niet in geloven.
Dit betekend dus dat een moslim niet voor zich zelf mag denken.
Dit gebeurd namelijk ook in een cult. Daar mogen leden ook geen eigen mening hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie