VROUWELIJKE ZELFMOORDTERRORISTEN

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

De taliban is door amerika zelf gesponsord toen de hele wereld nog in de ban van de koude oorlog was. Hier is Osama Bin Laden ook opgestaan. We kunnen stellen dat amerika in afghanistan z'n eigen fout moest herstellen. Overigens heeft het verzet tegen de taliban hulp gevraagd aan de westerse landen, maar toen waren ze nog niet interessant genoeg, tot 9/11. Signaal; het westen handelt alleen maar uit eigenbelang!

Irak een democratie? Laat me niet lachen, jarenlang sponsorren we een dictator. En nog wat, Bush heeft nog nooit in geschiedenisboekjes gekeken..dan had Bush kunne leren dat al in de soemerische tijd het land van de eufraat en de tigris oorlog de baas is (Vaandaar dat de bijbelse voorspelling van armageddon die begint in irak zo doorkijkertje is :wink: ) Door alle bevolkingsgroepen is irak alleen maar te besturen door een totalitair regime. En als je democratie wil brengen moet je deze lange tijd in het zadel houden door aanwezigheid van troepen. Maar de verkiezingen komen eraan, en Bush is al bezig om te pleitheimen
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Overigens is democratie helemaal geen stabiele bestuursvorm. Een democratie kan alleen gedijen wanneer er welvaart is, een liberaal rechtsysteem en tolerantie tussen bevolkingsgroepen.

Plato had hier al de nodige op of aanmerkingen aan, overigens neem ik liever Aristoteles over die niet geloofde in een zuiver systeem. Ook in een democratie spelen ondemocratische machtsposities een belangrijke rol.

We laten Irak nu aan de wilde dieren over....
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Je hebt volledig gelijk, het westen heeft boter op zijn hoofd; mooie woorden, dat zeker. Maar idealen spelen in de realiteit geen rol. Helaas is het zo dat overal (en daar is het westen geen uitzondering op) in de wereld economische belangen de boventoon voeren in de wereldpolitiek. Blijkbaar zijn materiële zaken belangrijker dan ideeën.
Een beetje meer staan voor de eigen idealen zou het westen op de lange termijn geen slecht doen, helaas moge het zo niet zijn...
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

unholy schreef:Overigens is democratie helemaal geen stabiele bestuursvorm. Een democratie kan alleen gedijen wanneer er welvaart is, een liberaal rechtsysteem en tolerantie tussen bevolkingsgroepen.

Plato had hier al de nodige op of aanmerkingen aan, overigens neem ik liever Aristoteles over die niet geloofde in een zuiver systeem. Ook in een democratie spelen ondemocratische machtsposities een belangrijke rol.

We laten Irak nu aan de wilde dieren over....
Ok, wat betreft democratie voldoet Irak inderdaad niet aan de juiste vereisten; samenleving is inderdaad te instabiel, en dat is iets dat helaas alleen een stevig leiderschap bijmekaar kan houden. Triest maar waar. Alhoewel we nu met de wijsheid van achteraf spreken..
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Kijk, al was die oorlog een fout, ik vond het destijds ook moeilijk om een mening te hebben. Saddam was een hond en moest weg!

Maar ik vind het erg dat we de Irakezen (die indirect ook door de westerse mogelijkheden hebben geleden) in de steek laten, nu meten we "onze" mooie woorden over democratie waar maken. Denk eens aan al die minderheden, ik vind het schandalig!
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

En om weer even een terugkoppeling te maken naar de voedingsbodems van het moslimterrorisme;
die invallen in Irak en Afghanistan worden gezien als een vernedering van de islamitische wereld (vooral Irak, want dat is het hart daarvan).
De islamitische 'eer' is in zekere zin aangetast, omdat wederom is aangetoond dat de islamitische wereld in verval is geraakt. Kan me voorstellen dat dat pijn doet, maar om hier meteen de conclusie aan te verbinden dat je jezelf moet opblazen, dan moet je toch wel uit de duistere en zieke islam komen :?
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Het is op z'n zachtst gezegd "vreemd" dat terrorisme nog wordt verdedigd en verheerlijkt wordt vanuit de islam, opgeteld hebben de islamitische terroristen nog de meeste slachtoffers gemaakt onder de moslims :roll:
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Moslims protesteren de laatste tijd ook wel als het gaat om aanslagen tegen moslims. Zo zag je bijvoorbeeld een Jordaniër zeggen: ze kunnen zichzelf toch ook in Israël opblazen!
In Marokko werd gedemonstreerd na de aanslag in Marrakesh, en onlangs weer vanwege de ambassadeurs die in Irak ter dood zijn 'veroordeeld' door jihadisten. In Egypte werd ook gedemonstreerd na een aanslag.

Het probleem is dat men alleen verontwaardigd is als moslims het slachtoffer zijn. Bovendien wordt dan ook nog geroepen dat het geweld 'niet islamitisch' is.

Maar een grote islamitische vredesdemonstratie die zich uitspreekt tegen de moslimaanslagen op de westerse wereld zit er denk ik niet in.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Sjeng schreef:krijgen vrouwelijke moslimterroristen ook 70 maagden in het hiernamaals??
ja, denk meer een soort 70 chippendinges of hoe die gasten ook heten.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Nestor
Berichten: 36
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 9:21 pm

Bericht door Nestor »

Vermits de moslims graag jonge gesluierde meisjes huwen, en dan nog lieft vier, en de ongesluierde verkracht, vraag ik me af of,gezien het aantal zelfmoordenaars er binnenkort geen tekort aan maagden gaat zijn. :wink:
Nestor
Berichten: 36
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 9:21 pm

Bericht door Nestor »

unholy schreef:Het is op z'n zachtst gezegd "vreemd" dat terrorisme nog wordt verdedigd en verheerlijkt wordt vanuit de islam, opgeteld hebben de islamitische terroristen nog de meeste slachtoffers gemaakt onder de moslims :roll:
Is daar dan ook zoiets van "eigen volk eerst"? Voor mij niet gelaten hoor. :wink:
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: VROUWELIJKE ZELFMOORDTERRORISTEN

Bericht door stropke »

sprot schreef:In de naam van Allah

VROUWELIJKE ZELFMOORDTERRORISTEN STEEDS VAKER PION VAN RELIGIEUZE GROEPERINGEN

Religieuze en nationalistische organisaties in het Midden-Oosten en Tsjetsjenië zetten de laatste vijf jaar steeds vaker vrouwen in als zelfmoordterrorist. Vrouwen worden zelden gefouilleerd, dragen verhullende kleding en krijgen meer mediaaandacht.
:shock: Verbaasd me da Urbanus er nog geen liedje over heeft geschreven: Ik hou nie van madammen met een niqaab , madammen met een niqaab zijn gemeen.... :lol: :lol:
Maar eigelijk is het intriest zoiets :( voor de slachtoffers en voor de bomvrouw zelf die met leugenbeloftes gek gemaakt wordt om zoiets te doen.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Plaats reactie