Sex in Afghanistan.

Teva Teff

Sex in Afghanistan.

Bericht door Teva Teff »

Misbruik jonge seksslaafjes in Afghanistan in opmars
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 22 november 2007 @ 19:29
Afghaanse warlords houden er nog steeds jonge mannelijke seks-slaafjes op na. Dit op traditie gebaseerd seksueel misbruik neemt zelfs toe in Afghanistan. Persbureau Reuters sprak met diverse strijdheren - die momenteel met de Westerse coalitiemacht samenwerken - en die deze praktijken beoefenen.

Het bezit van bacha bereesh (baardloze knapen) is een traditioneel statussymbool voor oudere machtige mannen. Het 'bacha bazi', spelletjes met jongetjes, gaat veel verder dan onschuldig dansen zoals het ooit begon. Reuters verhaalt van jochies die zich als meisjes moeten verkleden, nepborsten dragen en 's nachts voor het gerief van hun baas worden misbruikt. Het gebruik van bacha bazi (knapenspel) neemt vooral toe in het noorden van Afghanistan. Daar is zelfs een strijd tussen de bazen wie de mooiste en best dansende jongen heeft. Elke week zijn er onderlinge wedstrijden wie de beste bacha bereesh heeft.

Eén van de geciteerde warlords zegt over zijn seksslaafje: ''Ik heb hem al drie jaar. Ik heb geen vrouw. Hij is mijn vrouw en slaapt naast me.''

De Afghaanse politie probeert in te grijpen en de misbruikers te arresteren, maar het is moeilijk de tradities te doorbreken. Strenge islamieten vinden dat de daders zwaar moeten worden gestraft. Een religieuze leider uit de provincie Takhar zegt: ''Knapen laten dansen en hen seksueel misbruiken, wordt door de Islam strikt verboden. De mannen die dit doen, moeten worden bestraft. We moeten ze van een berg storten en stenigen. De op de sharia gebaseerde traditionele islamitische straf voor sodomie.''
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Strenge islamieten vinden dat de daders zwaar moeten worden gestraft. Een religieuze leider uit de provincie Takhar zegt: ''Knapen laten dansen en hen seksueel misbruiken, wordt door de Islam strikt verboden.
Nochtans is er geen enkele poezie ter wereld, die de liefde voor deze jonge knaapjes zo verheerlijkt, dan Islamitische Poezie.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Bij deze post staat de link naar het volledige artikel.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 318#117318
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Bij deze post staat de link naar het volledige artikel.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 318#117318
Toch wel een eigen topic waard, vind je niet, Ariel?
Meer dan 1200 jaar 'islamitische beschaving' een tiental jaar 'islamitische talibanbeschaving' erachteraan en dan zo'n bericht van schaamteloze en ongestrafte jongetjesmisbruik door ouwe moslimviezerikken.
Ik begrijp dat niet zo.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Absoluut Teva.
Eigenlijk moeten we hier het gehele artikel plaatsen. Heel veel lezers zijn te lui om een link aan te klikken.
Het is een lang artikel, maar zeker de moeite van het lezen waard.
Het is schandalig wat daar gebeurd.

Deze jongens worden als veel gekocht..
Ik heb hem nu 3 jaar... zegt Yawar. Alsof je het over een hond hebt. Een eigendom.
Maar ja. dat zijn ze eigenlijk ook. Eeen eigendom.

I have had him for at least three years, since he was only 15. He was looking for a job and I gave him somewhere to stay," said Yawar, showing the boy's pict
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Hier zie je een typische Afghaanse vrachtauto.
En iedere auto heeft niet alleen een chauffeur maar ook een 'accu-boy'.
Zijn functie werd mij toendertijd alsvolgt uitgelegd: accu's zijn heel lastig in onderhoud, duur en ontbreken zodoende. De motor wordt aangeslingerd door het jongetje. Dat is de goedkoopste oplossing.
Maar ik zag wel dat de jongetjes soms tijdelijk 'geruild' werden of uitgeleend. Deze praktijk zorgt voor een snelle verspreiding van aids.
Laatst gewijzigd door Mahalingam op ma nov 26, 2007 5:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En dan komt hier, voor het gemak van onze lezers het hele verhaal.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Afghan boy dancers sexually abused by former warlords

PUL-E KHUMRI, Afghanistan (Reuters) - They are known as "bacha bereesh", boys without beards, teenage boys who dress up as girls and dance for male patrons at parties in northern Afghanistan.

It's an age old practice that has led to some of the boy dancers being turned into sex slaves by wealthy and powerful patrons, often former warlords, who dress the boys up as girls, shower them with gifts and keep them as "mistresses".

Afghan police are battling to crackdown on the practice which has angered Islamic clerics who say those involved should be stoned for sodomy, forbidden under Islamic law.

In a society where the sexes are strictly segregated, it is common for men to dance for other men at weddings in Afghanistan.

But in northern Afghanistan, former warlords and mujahideen commanders have taken that a step further with competitions for their dancing boys.

"Every boy tries to be the first. They are dressed in women's clothes, have bells on their feet and have artificial breasts," said Mohammad Yawar, a former mujahideen fighter against the Taliban and resident of the northern town of Pul-e Khumri.

The practice, called "bacha bazi" -- literally "boy play" -- has a long history in northern Afghanistan, but sometimes it does not stop with just dancing.

"I very much enjoy hugging a boy. His smell and fragrance kills me," said Yawar.

The 38-year-old businessman said he recruited a 15-year-old boy three years ago to help him with his work.


"I have had him for at least three years, since he was only 15. He was looking for a job and I gave him somewhere to stay," said Yawar, showing the boy's picture.

"I don't have a wife. He is like my wife. I dress him in women's clothes and have him sleep beside me. I enjoy him and he is my everything," he said, kissing the photograph.

MARK OF PRESTIGE

Having the best-looking boy and the best dancer is a mark of prestige.

"Everyone tries to have the best, most handsome and good-looking boy," said a former mujahideen commander, who declined to be named.

"Sometimes we gather and make our boys dance and whoever wins, his boy will be the best boy."

Former mujahideen commanders hold such parties in and around Pul-e Khumri about once a week.

"Having a boy has become a custom for us. Whoever wants to show off, should have a boy," said Enayatullah, a 42-year-old landowner in Baghlan province.

"I was married to a woman 20 years ago, she left me because of my boy," he said. "I was playing with my boy every night and was away from home, eventually my wife decided to leave me. I am happy with my decision, because I am used to sleeping and entertaining with my young boy."


The men say they lavish money and gifts on their boys.

"I was only 14-years-old when a former Uzbek commander forced me to have sex with him," said Shir Mohammad in Sar-e Pol province. "Later, I quit my family and became his secretary. I have been with him for 10 years, I am now grown up, but he still loves me and I sleep with him."

Ahmad Jawad, aged 17, has been with a wealthy landowner for the past two years.

"I am used to it. I love my lord. I love to dance and act like a woman and play with my owner," he said.

Asked what he would do when he got older, he said: "Once I grow up, I will be an owner and I will have my own boys."

But Shir Mohammad, at 24, was already getting too old to be a dancing boy. "I am grown up now and do not have the beauty of former years. So, I proposed to marry my lord's daughter and he has agreed to it."

POVERTY

Many local residents have called for a crackdown, but are sceptical it will work as many of the men are powerful and well-armed former commanders.

Jahan Shah, who lives in Pul-e Khumri, said government and security officials should take tough action against unIslamic and immoral acts

If they don't stop this, it will become a custom and hundreds of other boys will be involved in it," he said.

Police and security officials in northern Afghanistan say they have been doing their best to arrest the men involved.

"It is sad to state that this practice that includes making boys dance, sexual abuse and sometimes even selling boys, has been going on for years," said General Asadollah Amarkhil, the security chief of Kunduz province.

"We have taken steps to stop it to the extent that we are able," he said.

Amarkhil said poverty, widespread in Afghanistan after nearly three decades of war, forced teenage boys into compliance.

"We have taken very strict measures to save the lives of the boys and punish the men," he said. "We are monitoring to find out where these men and boys gather, then go there and arrest them."

Those found guilty of abuse would be jailed for at least 15 years, said Baghlan chief prosecutor Hafizullah Khaliqyar.

"We have 25 cases of such immoral acts. They are being processed and we are trying our utmost to tackle the problem," he said.

Islamic scholars recommended harsher punishment.


"Those who do this are the devil," said Mawlawi Mohammad Sadiq Sadiqyar, a scholar and prayer leader in the main northern city of Mazar-i-Sharif. "Under Islamic law, those who practice this should be stoned to death."

But some of the men say they are not interested in women.

"We know it is immoral and unIslamic, but how can we quit? We do not like women, we just want boys," said Chaman Gul, aged 35 of Takhar province.

http://uk.reuters.com/article/reutersEd ... 1520071119
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Sex in Afghanistan.

Bericht door hans van de mortel »

Teva Teff schreef:Misbruik jonge seksslaafjes in Afghanistan in opmars
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 22 november 2007 @ 19:29
Afghaanse warlords houden er nog steeds jonge mannelijke seks-slaafjes op na. Dit op traditie gebaseerd seksueel misbruik neemt zelfs toe in Afghanistan. Persbureau Reuters sprak met diverse strijdheren - die momenteel met de Westerse coalitiemacht samenwerken - en die deze praktijken beoefenen.
Pas op voor wie steeds zegt dat hij altijd oh zo eerlijk is en te vertrouwen. Pas op voor wie zegt dat hij homo’s haat. Hij is zelf waarschijnlijk moslim en tevens homo. We hebben de kans gekregen om het gedrag van moslims jarenlang te bestuderen en dat gedrag zit vol met tegenstrijdigheden.

Ik hoef dat Reuters verhaal niet te geloven - ik vertrouw en bouw liever, beter en veiliger op mijn eigen verstand.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

Het gebruik van bacha bazi (knapenspel) neemt vooral toe in het noorden van Afghanistan.
Da's volledig verkeerd. Knapenspel is vooral de traditie van het zuiden waar de Canadezen zitten met Kandahar als hoofstad waar Patanen wonen. Het is niet zo de gewoonte in het Noorden waar de Tadjieks wonen.
Nochtans is er geen enkele poezie ter wereld, die de liefde voor deze jonge knaapjes zo verheerlijkt,
Zou het je vebazen als ik je vertelde dat er in de Perzische literatuur wel degelijk gedichten bestaan die knaapjes verheerlijken?

"bacha bereesh (baardloze knapen)"
Lool grappig hoe die Afghanen ze noemen.
Meer dan 1200 jaar 'islamitische beschaving' een tiental jaar 'islamitische talibanbeschaving' erachteraan en dan zo'n bericht van schaamteloze en ongestrafte jongetjesmisbruik door ouwe moslimviezerikken.
Ik zou het ook willen stempelen als het erfgoed van Islam. Toch is dat niet het geval. Deze traditie is eigenlijk pre-islamitisch en je vindt het in alle landen die deeluitmaakten van het voormalige Perzische rijk zoals Afghanistan en Iran maar ook in Turkije en Griekenland.
Iraanse Sjaahs hadden altijd naast hun talloze vrouwen ook een knaap.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Persian_revenge schreef:
Het gebruik van bacha bazi (knapenspel) neemt vooral toe in het noorden van Afghanistan.
Da's volledig verkeerd. Knapenspel is vooral de traditie van het zuiden waar de Canadezen zitten met Kandahar als hoofstad waar Patanen wonen. Het is niet zo de gewoonte in het Noorden waar de Tadjieks wonen.
Dat hoeft niet. Het kan heel goed dat deze traditie is overgewaait vanuit het zuiden. De zin zegt ook "neemt vooral toe" wat inhoud dat deze traditie vroeger veel minder aanwezig was.
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Nochtans is er geen enkele poezie ter wereld, die de liefde voor deze jonge knaapjes zo verheerlijkt,
Ik las
Similarly, the Pathan (Pashtun) culture of Afghanistan is strangely fascinating to Western males - Churchill, Kipling, and other Victorians were partly horrified, partly entranced by it. James Michener said that Afghanistan is the one country he would most like to revisit. But everything that's interesting about Pathan life is horribly non-PC, so it's best just to ignore them completely.
En mij staat bij dat er in de tijd van Rudyard Kipling het NW-Frontier leger heel wat liederen hadden die de maanblanke billetjes van de lieve jongetjes als onderwerp hadden. Hij heeft het er over in zijn boek "stories of the Hills".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Nochtans is er geen enkele poezie ter wereld, die de liefde voor deze jonge knaapjes zo verheerlijkt,
Lees een beetje uit de poezie van Hafiz, Perziche hofdichter. Later in ongenade gevallen door zijn voorliefde voor wijn.

http://www.hafizonlove.com/divan/index.htm
Knapenspel is vooral de traditie van het zuiden waar de Canadezen
Als je naar het werk van Orientalistische schilders kijkt, over de hele Islamterritoria verspreid.
bekijk de lieve kleine jongen op snake charmer van Jean Leon Gerome.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... harmer.jpg

Vergeet de groep ouwe vieze mannen op de achtergrond niet.

(diegeen die zich geroepen voelt mag dit schilderij plaatsen)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

BFA schreef:
(diegeen die zich geroepen voelt mag dit schilderij plaatsen)
Het schilderij is een beetje te groot BFA. Anders zou ik het voor je doen.

Maar jij kan dit trouwens best zelf hoor. Plaatje met rechter muis knop aanklikken.
Ga dan naar eigenschappen. De link plakken.
En kijk eens naar het bovenste rijtje als je een post maakt.
In het een na laatste vakje staat img.
Als je daar op klikt komt het img teken in je post. [img]..%20de%20url%20die%20je%20geplakt%20hebt%20plak%20je%20er%20achter.%20weer%20op%20img%20klikken[/img] en klaar is kees.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Een vies oud mannetje (een ayatollah, mogelijk zelfs een hoyatollah) lebbert 'en plein public' een jongetje af:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:Een vies oud mannetje (een ayatollah, mogelijk zelfs een hoyatollah) lebbert 'en plein public' een jongetje af:
Afbeelding
Hun goddeloze geiligheid kent geen grenzen. Allah, Mohammed: het zijn allemaal viezerikken van het eerste uur. In de islam dagelijkse kost. Hier bij de wet verboden. Enne . . . ons land is overigens geen theocratie!!!

Vuil stelletje vieze huichelaars met een dictatoriaal seksistisch fascistisch systeem van ejaculerende ’allah’-aanbidders met hun reet omhoog, teneinde ’allah’ uit te nodigen zijn geslachtsdeel te penetreren in hun van alle respect vervreemde vieze heidense geprikkelde anusbehoefte tegenover ’allah’.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

go, Hans go......

vr. groet Joannes
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

hans van de mortel schreef:Vuil stelletje vieze huichelaars met een dictatoriaal seksistisch fascistisch systeem van ejaculerende ’allah’-aanbidders met hun reet omhoog, teneinde ’allah’ uit te nodigen zijn geslachtsdeel te penetreren in hun van alle respect vervreemde vieze heidense geprikkelde anusbehoefte tegenover ’allah’.
Afbeelding

En met elke stoot bonkt het voorhoofd op de grond.
En met elke por sterven er meerdere hersencellen.

De zwam is de grafmonument van het verloren verstand..
Laatst gewijzigd door naar boven op di dec 04, 2007 3:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
RTFM
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

Het kan heel goed dat deze traditie is overgewaait vanuit het zuiden. De zin zegt ook "neemt vooral toe" wat inhoud dat deze traditie vroeger veel minder aanwezig was.
De stammencultuur is vooral eigen aan het zuiden van Afghanistan. Overigens ziet men meestal een stijging van prostitutie en allerlei sociale malaises in gebieden waar er oorlog and chaos heerst, waar er veel armoede is en dat is uiteraard het zuiden van Afghanistan. In het noorden heerst er min of meer orde. De bevolking doet het wat better ook. Conclusie: Ik blijf bij mijn standpunt dat de schrijver van het artikel een groffe fout heeft gemaakt.
"so it's best just to ignore them completely."
Wel, geschiedenis toont aan dat Patanen negeren de Engelsen blijkbaar veel heeft gekost want patanen zijn een van de weinige volkeren waartegen Engelsen zware hebben verloren op het slagveld.



Verder moet ik weer zeggen: Als ex-moslim wil ik natuurlijk al te graag met de vinger wijzen naar Islam maar het zit spijtig genoeg in de cultuur. Ja, Mullahs doen er ook aan mee omdat ze van dezelfde cultuur zijn.
De doorsnee Ali met de pet doet er natuurlijk niet aan mee omdat ze geen knaapjes hebben. Het zijn altijd mensen met macht. De Mullahs, stamhoofden in Afghanistan, de koning, de Ayatollah enzovoort.
Ik zei eerder ook dat onze koningen atlijd na of voor Islam knaapjes hadden.
Men kan in het Oosten ook kijken naar jullie talloze incesten in het westen of de vaders die hun kinderen doodschieten voor ze zich ophangen en dat allemaal toeschrijven aan Christendom wat een simplistische redenering zou zijn.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

naar boven schreef:Afbeelding

En met elke stoot bonkt het voorhoofd op de grond.
En met elke por sterven er meerdere hersencellen.

De zwam is de grafmonument van het verloren verstand..
Wat je hier ziet is ook een indirecte uitodiging voor de beschaving om ze allemaal keihard tegen hun achterwerk te trappen richting Mekka.
Als je deze gnoes vraagt wat ze aan het doen zijn dreigen ze onmiddellijk met het zwaard.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Moet ik nog enig commentaar toevoegen aan onderstaand bericht?

http://www.adnkronos.com/AKI/English/Se ... 1760963186
Iran: AIDS rate doubles in the holy city of Qom
Tehran, 11 Jan. (AKI) - In the past year, the incidence of AIDS has doubled in the holy Shia city of Qom, second only to the Iraqi city of Najaf in religious significance.

"The great share of the newly infected have contracted the HIV virus, not through using infected syringes, but through unprotected sexual relations," said Amir, Akbari, director of the city's health centre.

In the past year the number of those affected by AIDS in Qom has risen from 177 to 324.

Forty per cent of those infected are students from the theological colleges in Qom. In Iran, according to official estimates, there are more than 16,000 infected with AIDS in the country, while non-government organisations put the total number above 100,000.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
nederlandsemoslim
Berichten: 88
Lid geworden op: do jan 31, 2008 7:23 pm
Locatie: rotterdam

Re: Sex in Afghanistan.

Bericht door nederlandsemoslim »

Teva Teff schreef:Misbruik jonge seksslaafjes in Afghanistan in opmars
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 22 november 2007 @ 19:29
Afghaanse warlords houden er nog steeds jonge mannelijke seks-slaafjes op na. Dit op traditie gebaseerd seksueel misbruik neemt zelfs toe in Afghanistan. Persbureau Reuters sprak met diverse strijdheren - die momenteel met de Westerse coalitiemacht samenwerken - en die deze praktijken beoefenen.

Het bezit van bacha bereesh (baardloze knapen) is een traditioneel statussymbool voor oudere machtige mannen. Het 'bacha bazi', spelletjes met jongetjes, gaat veel verder dan onschuldig dansen zoals het ooit begon. Reuters verhaalt van jochies die zich als meisjes moeten verkleden, nepborsten dragen en 's nachts voor het gerief van hun baas worden misbruikt. Het gebruik van bacha bazi (knapenspel) neemt vooral toe in het noorden van Afghanistan. Daar is zelfs een strijd tussen de bazen wie de mooiste en best dansende jongen heeft. Elke week zijn er onderlinge wedstrijden wie de beste bacha bereesh heeft.

Eén van de geciteerde warlords zegt over zijn seksslaafje: ''Ik heb hem al drie jaar. Ik heb geen vrouw. Hij is mijn vrouw en slaapt naast me.''

De Afghaanse politie probeert in te grijpen en de misbruikers te arresteren, maar het is moeilijk de tradities te doorbreken. Strenge islamieten vinden dat de daders zwaar moeten worden gestraft. Een religieuze leider uit de provincie Takhar zegt: ''Knapen laten dansen en hen seksueel misbruiken, wordt door de Islam strikt verboden. De mannen die dit doen, moeten worden bestraft. We moeten ze van een berg storten en stenigen. De op de sharia gebaseerde traditionele islamitische straf voor sodomie.''
zulke mensen vergelijk ik met barbaren en die zitten ook tussen afganen...

heeft niks met islam te maken...
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Nu mijn vraag:

Als dit alles geen Islam is, noem een schatting van hoeveel echte moslims er bestaan in de wereld?

Ik kom ongeveer aan 0. Want alles wat de Derka's doen is volgens jullie geen echte Islam (totdat men moet kiezen tussen een mens en een Derka) en zijn de mensen die zulke praktijken uitvoeren slechte moslims.

Zeg nu eens, hoeveel goede moslims bestaan er?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
nederlandsemoslim
Berichten: 88
Lid geworden op: do jan 31, 2008 7:23 pm
Locatie: rotterdam

Bericht door nederlandsemoslim »

migrantenjong schreef:Nu mijn vraag:

Als dit alles geen Islam is, noem een schatting van hoeveel echte moslims er bestaan in de wereld?

Ik kom ongeveer aan 0. Want alles wat de Derka's doen is volgens jullie geen echte Islam (totdat men moet kiezen tussen een mens en een Derka) en zijn de mensen die zulke praktijken uitvoeren slechte moslims.

Zeg nu eens, hoeveel goede moslims bestaan er?
hier een paar feiten...



Web site logo
HOW MANY MUSLIMS ARE IN THE U.S. AND THE REST OF THE WORLD

horizontal rule

Sponsored link.

horizontal rule
Number of Muslims in the world:

Estimates of the total number of Muslims in the world vary greatly:
bullet 0.700 billion or more, Barnes & Noble Encyclopedia 1993
bullet 0.817 billion, The Universal Almanac (1996)
bullet 0.951 billion, The Cambridge Factfinder (1993)
bullet 1.100 billion, The World Almanac (1997)
bullet 1.200 billion, CAIR (Council on American-Islamic relations)


1.2 billion.... hoeveel goede moslims daar tussen zitten ...


hit: heel veel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

nederlandsemoslim schreef:1.2 billion.... hoeveel goede moslims daar tussen zitten ... hit: heel veel
Een goede moslim citeert de koran als de ultieme wijsheid. Jij doet dat niet. Jij komt alleen maar met eigen bedenksels, die op zich gewaardeerd worden. Je zou dus eerder een niet praktiserende nadenkende christen of ’ongelovige’ kunnen zijn.

Dus leg ons nu maar eens uit wat wij onder een goede moslim dienen te verstaan. Wij zijn daar uitermate nieuwsgierig naar. Want wij zijn langzamerhand de tel kwijt geraakt inzake alle afwijkende verklaringen omtrent wie wel en wie niet een goede moslim is. Nergens zulke grote chaos als binnen de exegese van de koran door de islam.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

nederlandse moslima

Kindhuwelijken zijn toegestaan in de Koran - en kleine meisjes mogen daarom ook aan véél oudere mannen uitgehuwelijkt worden - zoals jouw 'profeet' zich verlebberde aan zijn kindvrouwtje Aisha die hij verkracht móet hebben omdat zij zich te zeggen had over dat 'huwelijk'.

Homosexualiteit komt juist veel voor in Islamitische landen door de strikte scheiding tussen jongens en meisjes, mannen en vrouwen, want die jonge mannen zijn sexueel gefrusteerd en zoeken elkaar daarom op.
In Marokko (gezegd door een Marokkaan) is homosexualiteit normaal - maar er wordt/en mag niet over gesproken worden zoals te veel dat onder het tapijt gewreven wordt in Islamitische landen: HOMOSEKSUALITEIT,KINDHUWELIJKEN, grootschalige KINDER- EN VROUWEN MISHANDELING.

Waarom denk je Khomeini zei: 'ga een geit neuker want datis beter voor je dan jouw mensturerende vrouw'? Er worden ook geiten geneukt op het platteland. Zoals er duizenden hoeren zijn onder burka's in o.a. Iran zoals 'hele dorpen in Marokko' volgens diezelfde auteur. Zoals Saoedie-Arabische moslims die lekker knuffelend hand-in-hand lopen.

Want die mógen verder niks, niet eens naar een andere vrouw kijken want die zijn allemaal opgedoekt door 'Allah'.

Moslims zijn huichelaars/draaien om de waarheid heen/lopen ervan weg
vooral moslims die WIJ de vrijheid gegeven hebben die ongekend is in hun thuislanden, die WIJ goede sociale voorzieningen geven, die WIJ scholen ..... zoals niet in hun thuislanden - en die dan denken ons de les te mogen geven.

Wat nou 'een zedige hoofddoek' op je kop dragen? Voor 'Mohammed de profeet' zelf met een kind en aantallen vrouwen w.o. slavinnen in zijn bed?

Je bent niet goed snik! :cry:
Plaats reactie