De leugens over de vrouwen van Mohammed op Risallah.com.

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

De leugens over de vrouwen van Mohammed op Risallah.com.

Bericht door Ariel »

http://www.risallah.com/archief/artikel ... r=27#aisha


Laten we beginnen met Aisha. Wat schrijven ze op Risallah.com over dit huwelijk.

Niet lang daarna sloot Mohammed nog een huwelijk, met de dochter van zijn beste vriend Aboe Bakr, die zelf op de verbintenis aandrong. Omdat het meisje, Aïsha, nog maar een kind van een jaar of negen was, duurde het zeker nog vijf jaar vóórdat zij bij hem introk. Uit de verhalen blijkt dat Mohammed haar jonge leeftijd respecteerde en spelletjes met haar speelde.

Risallah.com wil ons laten geloven dat Aboe Bakr op een verbintenis aandrong. Het is echter een beetje anders. De hadith verteld ons dat het Mohammed was die aandrong op een huwelijk met Aisha. Aboe Bakr was duidelijk geschokt door dit aanzoek. Hij zij zelfs tegen Mohammed. “Maar ik ben je broeder.”
Narrated 'Ursa:
The Prophet asked Abu Bakr for 'Aisha's hand in marriage. Abu Bakr said "But I am your brother." The Prophet said, "You are my brother in Allah's religion and His Book, but she (Aisha) is lawful for me to marry." (Sahih Bukhari 7.18)
Het is ook een leugen dat Aisha negen jaar was toen ze met Mohammed trouwde, en het duurde geen vijf jaar voordat ze bij hem introk.
De hadith leert ons dat zes jaar was tijdens hun huwelijk en negen jaar toen Mohammed seks met haar had.

Narrated Hisham's father:
Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old. (Sahih Bukhari 5.236. see also Sahih Bukhari 7.64, Sahih Bukhari 7.65)


Narrated Aisha:
The Prophet engaged me when I was a girl of six (years). We went to Medina and stayed at the home of Bani-al-Harith bin Khazraj. Then I got ill and my hair fell down. Later on my hair grew (again) and my mother, Um Ruman, came to me while I was playing in a swing with some of my girl friends. She called me, and I went to her, not knowing what she wanted to do to me. She caught me by the hand and made me stand at the door of the house. I was breathless then, and when my breathing became Allright, she took some water and rubbed my face and head with it. Then she took me into the house. There in the house I saw some Ansari women who said, "Best wishes and Allah's Blessing and a good luck." Then she entrusted me to them and they prepared me (for the marriage). Unexpectedly Allah's Apostle came to me in the forenoon and my mother handed me over to him, and at that time I was a girl of nine years of age. (Sahih Bukhari 5.234)
Uit de verhalen blijkt dat Mohammed haar jonge leeftijd respecteerde en spelletjes met haar speelde.

Men hoeft maar weinig verbeeldingskracht te hebben om zich voor te stellen welke spelletjes Mohammed met haar speelde. :D
Laatst gewijzigd door Ariel op do jan 05, 2006 1:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat moslims eerst al die moeite doen om een resem ahadith te bestuderen en voor het nageslacht zeer gedocumenteerd op papier te zetten, en dan vierkant iets anders willen beweren dan wat ze zelf op papier hbben gezet!


Vroeger lukte dit natuurlijk schitterend met al die ongeletterde volgelingen, waarbij de imam alleen wat uit zijn hoofd hoefde te brabbelen, maar nu hebben ze toch wel brute pech dat via internet al hun verhaaltjes ook beschikbaar werden voor mensen die én kunnen lezen én kunnen denken, en nog durven tegenspreken ook!

Dat moet dramatisch zijnvoor die mannen! 8)


Ik las gisteren het debat van Ali Sina met Grote Ayatollah Montazeri http://www.faithfreedom.org/debates/montazeri.htm - het is gewoonweg hilarisch om te zien in welke onmogelijke bochten die mens zich moet wringen om toch maar Mohammed te kunnen verschonen. Het lijkt wel Monty Python met hun dode papegaai!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

Zij speelde met haar vriendinnen en wist niet wat er te gebeuren stond.
Zal zij dus een Huwbare leeftijd hebben bereikt met alles wat er daarbij komt kijken.

BTW Zal Aisha haar rechten geweten hebben, betreffende de huwelijksgift, de trouwakte.

En maar blijven geloven in de ahadith. Dit geldt zowel voor voorstanders en tegenstanders van de ISlam.
Gebruikersavatar
Dan Cannon
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 17, 2003 10:03 pm

Bericht door Dan Cannon »

Affie schreef: En maar blijven geloven in de ahadith. Dit geldt zowel voor voorstanders en tegenstanders van de ISlam.
Waarom niet? Jij gelooft toch ook in de Koran zonder te kunnen bewijzen dat Mohammed niet gewoon een leugenaar was?

Gezien het feit dat wij zijn heilige status niet voor zoete koek hoeven te slikken, is er geen enkele reden om deze 'narrator' minder te vertrouwen dan Mohammed. En dat is als Mohammed zoiets uberhaupt zou hebben ontkent, wat hij niet eens heeft gedaan.
Islam is anti-ongelovigen, dus ben ik anti-Islam.

Ik ben de grootste minderheid in de wereld: een individu - David Gulbraa.
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

Dan Cannon schreef:
Affie schreef: En maar blijven geloven in de ahadith. Dit geldt zowel voor voorstanders en tegenstanders van de ISlam.
Waarom niet? Jij gelooft toch ook in de Koran zonder te kunnen bewijzen dat Mohammed niet gewoon een leugenaar was?

Gezien het feit dat wij zijn heilige status niet voor zoete koek hoeven te slikken, is er geen enkele reden om deze 'narrator' minder te vertrouwen dan Mohammed. En dat is als Mohammed zoiets uberhaupt zou hebben ontkent, wat hij niet eens heeft gedaan.
Een groot verschil tussen ahadith en de Koran is de auteur. De Koran is het Woord van God en niet die van Mohammed die slechts openbaarde wat hij te horen kreeg.

Zonder de ahadith zou het geloof een veel spirituele karakter hebben gekregen dan nu het geval is.

En de ahadith zijn overleveringen van mensen die zeggen dat de profeet iets gezegd heeft. Hear say snap je. Ik weet niet of jullie vroeger op de basisschool een spelletje speeld waarbij iedereen in de kring zat en de onderwijzer(es) een zinnetje fluisterde van diegene naast hem/haar en deze moest doorgeven. Hoevaak gebeurde het dat na de 6de persoon al mis ging met het letterlijk doorgeven van die ene zin. Zo ook met de ahadith als deze pas na 200 jaar zijn verzameld en getoetst op authenciteit wat zal er dan van waar zijn.

De profeet had tijdens zijn leven een verbod gegeven om geen van zijn dagelijkse beslommeringen op te schrijven omdat hij bang was dat het met de Koran verwoven zou worden.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Affie, en na hoeveel versies is de koran dan volgens jou neergeschreven? Uiteindelijk is die toch ook gebaseerd op het "horen declameren" van de profeet, want zelf heeft de profeet het niet opgeschreven wegens ongeletterd. Net zoals de hadith werden dus de stukjes "boodschap van allah" genoteerd en doorgegeven. Ik zie echt het verschil niet.

Je zegt ook:
Zij speelde met haar vriendinnen en wist niet wat er te gebeuren stond.
Zal zij dus een Huwbare leeftijd hebben bereikt met alles wat er daarbij komt kijken.
Kan je me even zeggen waaruit jij de gevolgtrekking kunt halen dat iemand de huwbare leeftijd heeft bereikt als men met vriendinnekes speelt en niet weet dat men die middag het huwelijk moet laten consummeren? (als het kind al wist wat consummeren betekende, ze was trouwens nog met haar poppen aan het spelen).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Real Old Dutch
Berichten: 101
Lid geworden op: di aug 09, 2005 2:22 am

Bericht door Real Old Dutch »

Affie schreef:
Dan Cannon schreef:
Affie schreef: En maar blijven geloven in de ahadith. Dit geldt zowel voor voorstanders en tegenstanders van de ISlam.
Waarom niet? Jij gelooft toch ook in de Koran zonder te kunnen bewijzen dat Mohammed niet gewoon een leugenaar was?

Gezien het feit dat wij zijn heilige status niet voor zoete koek hoeven te slikken, is er geen enkele reden om deze 'narrator' minder te vertrouwen dan Mohammed. En dat is als Mohammed zoiets uberhaupt zou hebben ontkent, wat hij niet eens heeft gedaan.
Een groot verschil tussen ahadith en de Koran is de auteur. De Koran is het Woord van God en niet die van Mohammed die slechts openbaarde wat hij te horen kreeg.

Zonder de ahadith zou het geloof een veel spirituele karakter hebben gekregen dan nu het geval is.

En de ahadith zijn overleveringen van mensen die zeggen dat de profeet iets gezegd heeft. Hear say snap je. Ik weet niet of jullie vroeger op de basisschool een spelletje speeld waarbij iedereen in de kring zat en de onderwijzer(es) een zinnetje fluisterde van diegene naast hem/haar en deze moest doorgeven. Hoevaak gebeurde het dat na de 6de persoon al mis ging met het letterlijk doorgeven van die ene zin. Zo ook met de ahadith als deze pas na 200 jaar zijn verzameld en getoetst op authenciteit wat zal er dan van waar zijn.

De profeet had tijdens zijn leven een verbod gegeven om geen van zijn dagelijkse beslommeringen op te schrijven omdat hij bang was dat het met de Koran verwoven zou worden.
Geen GOD neemt 200 jaar om een stom Korannetje te schrijven, met woorden uitgekotst door Mohammed, die nog nooit van zijn leven een van Heilige Maria gestolen- Engel Gabriel heeft gesproken of gezien...
Hij beklom zijn Heilige berg in zijn eentje en er waren nooit getuigen bij... In een hedendaagse rechtbank zou Mohammed mogelijk veroordeeld worden, om wat tijd te mogen doorbrengen in een Krankzinnigengesticht...

Ook bij zijn vliegende ezeltjes-trip van Mekka naar Jeruzalem, waren er geen getuigen bij. In Jeruzalem stonden er een hap dode JOODSE Profeten op hem te wachten, met Jezus voorop en men moet een goede klap van de molen hebben gehad, om te geloven, dat dit legertje dode lijken uitbundig juichend op die stomme Arabier Mohammed stonden te wachten. Met moet nog meer van lotje getikt zijn om te geloven, dat er vervolgens een sterke Samson kwam aanstappen met een lange ladder, die tegen de wolken geplaatst kon worden, zodat die geitenbreier van een Mohammed, even naar boven kon klimmen, om de zeven hemeltjes te bezoeken...

De KORAN is Allah's woord?...

Hahahahahahaha!... :lol:


DEATH TO ISLAM!...
DEATH TO ISLAM!... May the fossilized remains of the great Prophet Mohammed (burb) be blown out of our Western exhaust pipes...
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

Affie, en na hoeveel versies is de koran dan volgens jou neergeschreven? Uiteindelijk is die toch ook gebaseerd op het "horen declameren" van de profeet, want zelf heeft de profeet het niet opgeschreven wegens ongeletterd. Net zoals de hadith werden dus de stukjes "boodschap van allah" genoteerd en doorgegeven. Ik zie echt het verschil niet
De Koran werd opgeslagen in de geheugen van vele hafiz en opgeschreven. Na de dood van de profeet en het verlies van vele hafiz is men bezig geweest met documenteren van de Koran.

De ahadith werd nergens op opgeschreven.

Voor wat betreft Aicha en de aangehaalde quote. deze quote was er om juiste de beweringen tegen te spreken dat Aisha zo jong was geweest ondanks dat vele moslims dat geloven.

Lees het nogmaals. Misschien dat het dan duidelijker wordt dat de hele Aicha verhaal niet vertrouw en ik geef je redenen waarom.
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

ni hoeverre heeft het zin om de post ROD in te gaan.

DE Koran werd 23 jaar geopenbaard en werd daarna pas samengesteld tot de bundel zoals we hedendaags kennen.

verder ach ja het doet je goed om te kotsen over Moslims heen en wie ben ik om je die kleine gunst af te nemen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

De Koran werd opgeslagen in de geheugen van vele hafiz en opgeschreven. Na de dood van de profeet en het verlies van vele hafiz is men bezig geweest met documenteren van de Koran.
En dit is niet "van horen zeggen".. ? :shock:
Amorele atheistische nitwit
Jm
Berichten: 421
Lid geworden op: ma okt 17, 2005 4:17 pm

Bericht door Jm »

Laten we niet vergeten dat niets zo onbetrouwbaar is als het menselijk geheugen.


Zo is dat nu, en zo was dat 1400 ~ 2000 jaar geleden óók.


De koran kon dus nimmer op een zuivere wijze door vele mensen herinnerd zijn.


Jm :wink:
Waarlijke liefde ìs onvoorwaardelijke liefde -> én Wij :?: :?
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

Jm schreef:Laten we niet vergeten dat niets zo onbetrouwbaar is als het menselijk geheugen.


Zo is dat nu, en zo was dat 1400 ~ 2000 jaar geleden óók.


De koran kon dus nimmer op een zuivere wijze door vele mensen herinnerd zijn.


Jm :wink:
Mijn neef kent de Koran geheel uit zijn hoofd. Hij heeft vele malen de Koran voorgedragen zonder de Koran aan te raken. Dus als je iets wilt gaat het je lukken ook .

De Koran is een periode van 23 jaar tot ons gekomen zodat men de KOran kon toepassen in hun leven en kon blijven onthouden.
Jm
Berichten: 421
Lid geworden op: ma okt 17, 2005 4:17 pm

Bericht door Jm »

Tja, dan heeft je neefje schijnbaar een goed geheugen, maar dat bewijst niets mbt tot hetgeen waar ik het eerder over had :wink:
Waarlijke liefde ìs onvoorwaardelijke liefde -> én Wij :?: :?
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

Affie schreef:
Jm schreef:Laten we niet vergeten dat niets zo onbetrouwbaar is als het menselijk geheugen.


Zo is dat nu, en zo was dat 1400 ~ 2000 jaar geleden óók.


De koran kon dus nimmer op een zuivere wijze door vele mensen herinnerd zijn.


Jm :wink:
Mijn neef kent de Koran geheel uit zijn hoofd. Hij heeft vele malen de Koran voorgedragen zonder de Koran aan te raken. Dus als je iets wilt gaat het je lukken ook .

De Koran is een periode van 23 jaar tot ons gekomen zodat men de KOran kon toepassen in hun leven en kon blijven onthouden.
En wat is het nut ervan, dat uit je hoofd leren? Hoeveel zijn er onder de moslims die dat onder de knie hebben? 95 % kan niet eens fatsoenlijk arabisch lezen. Er bestaat niet eens een koran in het origineel arabisch. Dus wat voor nut heeft dat uit je hoofd leren?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Het zou beter zijn als de koran niet uit het hoofd geleerd zou worden maar er eens kritisch over nagedacht zou worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Affie
Berichten: 153
Lid geworden op: do nov 24, 2005 12:01 pm

Bericht door Affie »

Daar ben ik het met je eens Ariel.

Maar ja vele moslims willen dat niet blijkbaar.

Gelukkig houd ik me er wel mee bezig.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Affie schreef:Daar ben ik het met je eens Ariel.

Maar ja vele moslims willen dat niet blijkbaar.

Gelukkig houd ik me er wel mee bezig.
Affie, Ik heb respect voor je.
Als alle Moslims zoals jij de Islam zouden beleven, dan was dit forum niet nodig.
Bedankt. :D

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

[1]. Iedereen, miljarden mensen trouwden op die leeftijd in die tijden. Tot 200 jaar geleden ofzo was het over de hele wereld zo, dus jullie voor voor voorvaderen waren allemaal pedofielen?
[2]. Een pedofiel zit achter kleuters aan, hij trouwt niet met oude vrouwen. Hoeveel vrouwen had Mohammad?
[3]. In de Talmud van de Joden staat dat het beste is om te trouwen en seks te hebben met een meisje, als ze 3 jaar oud zijn, waarom janken jullie daar niet om?
[4]. In de boek van de Christenen, de meest verkochte boek wordt op een paar plaatsen gezegd, 'Doodt alle kinderen en laat de meisjes onder die kinderen voor julliezelf om tot hun in te gaan'. Waarom hoor ik jullie daar jullie stemmen niet over verheffen? Huh? Vertel mij dat een keer, waarom alleen Islam en niet de wereld om jullie heen?
[5]. Er zijn nog steeds meisjes die trouwen met ouderen en die kinderen krijgen op hun 9de, in die landen en ze zijn geen pedofielen? Waarom die dubbele standaard van jullie? Denk goed na voordat je mensen beschuldigt van iets.
[6]. De profeet, de ouders van Aicha en Aicha zelf en iedereen daar stemde in met de trouwerij en Aicha was er trots op dat de grootste man op aarde haar man was.
[7]. OK we nemen aan, hij en alle anderen in die tijd waren pedofielen, en dan? Is dat een reden om Islam te verwerpen?
[8]. De bijbel is een seksboek: http://www.answering-christianity.com/x_rated.htm en jullie zeggen niks daarover?
[9]. Er is geen heilige boek of een mens in die tijd, die daar tegen was of dat verbood.
[10]. In jullie ogen is iedereen onder 18 een kind. Die kinderen van jullie liggen in bed met hun oudere vriendjes en sommigen zelfs op hun 9de, jullie weten dat niet. Welke meisje heeft geen vriend tegenwoordig en welke ligt niet in bed met die vriend? Jullie weten het niet, jullie weten niet hoe oud die vriendjes zijn en op welke leeftijd zij het doen.
[11]. De levensduur was zeer kort in die tijd, niemand wachtte tot hij opa was, jullie hebben seks met iedereen en springen op een ander als jullie een andere tegenkomen die mooier is, zij waren kuise mensen en trouwden voordat ze seks hadden met elkaar. Overspel is verboden in Islam, en jong trouwen is aanbevolen.
[12]. Volgens de Christenen was Maria 11 tot 14 jaar oud toen zij zwanger werd, waarom hoor ik jullie niet?
[13]. Zelfs in Amerika en Europa was het gemiddelde leeftijd waarop meisjes werden uitgehuwelijkt 10, tot niet lang geleden was dit zo. Dus al die mensen waren pedofielen?

Hoe kan iemand nog doorgaan hierover hehe, jullie zoeken echt elke maniertje om Islam te schande te zetten en om Islam te verwerpen. Het wil niet lukken he? hehe dit is niks man, de bijbelse profeten hadden honderden vrouwen en duizenden slavinnen en honderden maagden waar ze dag en nacht mee in bed lagen, daar zeggen jullie niks over. Dit is geen reden om Islam te verwerpen, ik heb nog steeds geen redenen gehad waarom Islam een valse weg is. Alles is gebasseerd op uit de context gehaalde verzen en verzonnen en verdraaide hadith's. Op de foto hieronder zie je een 9 jarige meisje uit Thailand die een kind krijgt en Aicha had niet eens een kind gekregen. Is het rechtvaardig om te praten zoals jullie praten?

Afbeelding

Koran 4:135. Wees voorstanders van rechtvaardigheid.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Aicha was er trots op dat de grootste man op aarde haar man was.
Volgens mij stond ze ook ontzettend geil om met die 54-jarige te gaan neuken, denk je niet vredesvechter? Ook een beetje geil bij het idee alleen al zeker? Leuk hé zo'n kaal kutje!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

de bijbelse profeten hadden honderden vrouwen en duizenden slavinnen en honderden maagden waar ze dag en nacht mee in bed lagen, daar zeggen jullie niks over.
Zodra er miljoenen christenidioten opstaan en dood en verderf gaan zaaien uit naam van hun religie waarvan de "profeten" pedofielen zijn zeggen we precies hetzelfde.
Zolang echter ENKEL moslims een pedofiel vereren en in zijn sporen willen treden en mensen afslachten uit naam van de religie die die pedofiel gesticht heeft....tjs....dan is het niet moeilijk om een keus te maken om tegen te ageren....toch?

Dat is altijd zo "vreemd" van moslims....ze vergelijken gen=beurtenissen van lang geleden met gebeurtenissen nu en trekken die gelijk.
Zoiets als:
"omdat in de jaren 40 moffen Nederland bezet hielden mogen wij vandaag Italianen afslachten"... :roll:
Amorele atheistische nitwit
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Battle_for_peace...
Ik ben geen christen.
Ik zie in de wereld een hoop onrecht en terrorisme.
En laat dat onrecht en bloedvergieten niet in naam van het christendom gebeuren maar wel in naam (en gerechtvaardigd door)/van de islam.
Je gaat totaal voorbij aan de realiteit.

(als er in naam van jezus en de bijbel gedood wordt dan zal dat zeker bestreden worden... maar dat gebeurt niet dus hoef ik wat dat betreft niet tegen het christendom te ageren).
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Zodra er miljoenen christenidioten opstaan en dood en verderf gaan zaaien uit naam van hun religie waarvan de "profeten" pedofielen zijn zeggen we precies hetzelfde. Zolang echter ENKEL moslims een pedofiel vereren en in zijn sporen willen treden en mensen afslachten uit naam van de religie die die pedofiel gesticht heeft....tjs....dan is het niet moeilijk om een keus te maken om tegen te ageren....toch? Dat is altijd zo "vreemd" van moslims....ze vergelijken gen=beurtenissen van lang geleden met gebeurtenissen nu en trekken die gelijk. Zoiets als: "omdat in de jaren 40 moffen Nederland bezet hielden mogen wij vandaag Italianen afslachten".
Waarom begin je over oorlogen? Wat heeft oorlog met trouwen te maken? Blijf bij de toppic a.u.b. dus omdat Mohammad een 9 jarige meisje trouwde, mogen wij hem nergens meer in volgen? Ik zei al dat het doodsnormaal was toen, lees wat voor redenen ik je gaf, dan zul je het begrijpen.
Battle_for_peace... Ik ben geen christen. Ik zie in de wereld een hoop onrecht en terrorisme. En laat dat onrecht en bloedvergieten niet in naam van het christendom gebeuren maar wel in naam (en gerechtvaardigd door)/van de islam. Je gaat totaal voorbij aan de realiteit. (als er in naam van jezus en de bijbel gedood wordt dan zal dat zeker bestreden worden... maar dat gebeurt niet dus hoef ik wat dat betreft niet tegen het christendom te ageren).
Je praat over oorlog, dat heeft niks met deze toppic te maken. Geef een reden waarom Mohammad een valse profeet is, en omdat hij trouwde met een 9 jarige is no proof.
Volgens mij stond ze ook ontzettend geil om met die 54-jarige te gaan neuken, denk je niet vredesvechter? Ook een beetje geil bij het idee alleen al zeker? Leuk hé zo'n kaal kutje!
Ach circe, wat moet ik je nou zeggen. Zo'n vraag had ik niet verwacht. Lees terug wat ik zei en je zult begrijpen dat Mohammad niet onrechtvaardig heeft gehandeld in zijn hele leven. Zij stemde zelf in, anders zou die trouwerij tegen de Qur'an in zijn gegaan, want je mag niemand dwingen om te trouwen. Als je zoiets voor mijn gezicht zou zeggen, zou ik me omdraaien en je nooit meer aankijken. Wat is dit voor iets? Gebruik tenminste normale woorden, dat is passender.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Battle of peace spreekt preuts....
Ach circe, wat moet ik je nou zeggen. Zo'n vraag had ik niet verwacht. Lees terug wat ik zei en je zult begrijpen dat Mohammad niet onrechtvaardig heeft gehandeld in zijn hele leven. Zij stemde zelf in, anders zou die trouwerij tegen de Qur'an in zijn gegaan, want je mag niemand dwingen om te trouwen. Als je zoiets voor mijn gezicht zou zeggen, zou ik me omdraaien en je nooit meer aankijken. Wat is dit voor iets? Gebruik tenminste normale woorden, dat is passender.
Wat een bullshit…

Aisha stemde in met dit huwelijk?
Hoe kan een kind van 6 jaar toestemmen in een huwelijk.
Heeft Mohammed niet gezegd:… “Zwijgen is toestemmen?”
Zo lust ik er nog wel een. Aisha zal wel gezwegen hebben. :lol:

Voor de zoveelste keer.
Mohammed was een profeet en zogenaamd een man van God en was, en is nog steeds een voorbeeld voor al zijn volgelingen.
Hij trouwde op bejaarde leeftijd met een kind van 6 jaar, en had seks met haar toen Aisha 9 jaar was.
Een kind van 9 is lichamelijk en geestelijk niet rijp om te trouwen en zeker niet om seks mee te hebben. Toen niet, en nu ook niet.
Omdat Mohammed jullie profeet dit goede voorbeeld gaf, worden er nu hedendaags nog steeds kleine meisjes gemolesteerd door vieze oude moslim mannen omdat Mohammed hier het startsein voor gegeven heeft.

Kom nu niet met het verhaal van vroeger… vroeger, vroeger…
Ik heb het over het nu…
Nog steeds worden er kindbruidjes misbruikt door Moslims…
NU……
En dat is de schuld van een zogenaamde profeet.

Of het zo moet zijn werd deze video me zo in de schoot geworpen.
Toeval bestaat niet. :D

http://www.wa7id-13.com/women_rights_in_islam/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Iedereen, miljarden mensen trouwden op die leeftijd in die tijden. Tot 200 jaar geleden ofzo was het over de hele wereld zo, dus jullie voor voor voorvaderen waren allemaal pedofielen?

Tu quoque is geen goede verdediging.

[2]. Een pedofiel zit achter kleuters aan, hij trouwt niet met oude vrouwen.
Hoeveel vrouwen had Mohammad?

Veel te veel voor een profeet. En …. Tu quoque is geen goede verdediging.

[3]. In de Talmud van de Joden staat dat het beste is om te trouwen en seks te hebben met een meisje, als ze 3 jaar oud zijn, waarom janken jullie daar niet om?

Tu quoque is geen goede verdediging.

[4]. In de boek van de Christenen, de meest verkochte boek wordt op een paar plaatsen gezegd, 'Doodt alle kinderen en laat de meisjes onder die kinderen voor julliezelf om tot hun in te gaan'. Waarom hoor ik jullie daar jullie stemmen niet over verheffen? Huh? Vertel mij dat een keer, waarom alleen Islam en niet de wereld om jullie heen?

Tu quoque is geen goede verdediging.


[5]. Er zijn nog steeds meisjes die trouwen met ouderen en die kinderen krijgen op hun 9de, in die landen en ze zijn geen pedofielen? Waarom die dubbele standaard van jullie? Denk goed na voordat je mensen beschuldigt van iets.

Tu quoque is geen goede verdediging.


[6]. De profeet, de ouders van Aicha en Aicha zelf en iedereen daar stemde in met de trouwerij en Aicha was er trots op dat de grootste man op aarde haar man was.

Wat krom is, is niet recht te breien.

[7]. OK we nemen aan, hij en alle anderen in die tijd waren pedofielen, en dan? Is dat een reden om Islam te verwerpen?

Alle redenen zijn goed om Islam te verwerpen.

[8]. De bijbel is een seksboek: http://www.answering-christianity.com/x_rated.htm en jullie zeggen niks daarover?

Dit zijn leugens en trouwens….Tu quoque is geen goede verdediging.


[9]. Er is geen heilige boek of een mens in die tijd, die daar tegen was of dat verbood.

Tu quoque is geen goede verdediging.

[10]. In jullie ogen is iedereen onder 18 een kind. Die kinderen van jullie liggen in bed met hun oudere vriendjes en sommigen zelfs op hun 9de, jullie weten dat niet. Welke meisje heeft geen vriend tegenwoordig en welke ligt niet in bed met die vriend? Jullie weten het niet, jullie weten niet hoe oud die vriendjes zijn en op welke leeftijd zij het doen.

Tu quoque is geen goede verdediging.


[11]. De levensduur was zeer kort in die tijd, niemand wachtte tot hij opa was, jullie hebben seks met iedereen en springen op een ander als jullie een andere tegenkomen die mooier is, zij waren kuise mensen en trouwden voordat ze seks hadden met elkaar. Overspel is verboden in Islam, en jong trouwen is aanbevolen.

Onzin en Tu quoque is geen goede verdediging.


[12]. Volgens de Christenen was Maria 11 tot 14 jaar oud toen zij zwanger werd, waarom hoor ik jullie niet?

Onzin en…. Tu quoque is geen goede verdediging.

[13]. Zelfs in Amerika en Europa was het gemiddelde leeftijd waarop meisjes werden uitgehuwelijkt 10, tot niet lang geleden was dit zo. Dus al die mensen waren pedofielen?

Tu quoque is geen goede verdediging.

Hoe kan iemand nog doorgaan hierover hehe, jullie zoeken echt elke maniertje om Islam te schande te zetten en om Islam te verwerpen. Het wil niet lukken he? hehe dit is niks man, de bijbelse profeten hadden honderden vrouwen en duizenden slavinnen en honderden maagden waar ze dag en nacht mee in bed lagen, daar zeggen jullie niks over. Dit is geen reden om Islam te verwerpen, ik heb nog steeds geen redenen gehad waarom Islam een valse weg is. Alles is gebasseerd op uit de context gehaalde verzen en verzonnen en verdraaide hadith's. Op de foto hieronder zie je een 9 jarige meisje uit Thailand die een kind krijgt en Aicha had niet eens een kind gekregen. Is het rechtvaardig om te praten zoals jullie praten?

Nou…Zeker weten dat het onrechtvaardig is om Mohammed te beschuldigen van pedofilie.
Mag ik me even beeldend uitspreken?
Wat is er verkeerd aan als een oude man van 56 jaar seks heeft met een baby van 9.
Niks toch?
Wat was er verkeerd aan dat hij de kleine beentjes van dit meisje uit elkaar duwde en zijn volwassen maar toch iets verschrompelde oude penis in de onvolgroeide vagina van Aisha duwde. Niets toch?
Wat is er erg aan dat pijn gedaan moet hebben. Niets toch?
Wat was er verkeerd aan dat Mohammed zwetend met zijn dikke lijf lag op het kleine lijfje van Aisha, en hijgend klaar kwam. Niets toch.
Dit alles is zeker geen reden om Islam te verwerpen.
Nee toch???????????
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle_for_peace schreef:
Zodra er miljoenen christenidioten opstaan en dood en verderf gaan zaaien uit naam van hun religie waarvan de "profeten" pedofielen zijn zeggen we precies hetzelfde. Zolang echter ENKEL moslims een pedofiel vereren en in zijn sporen willen treden en mensen afslachten uit naam van de religie die die pedofiel gesticht heeft....tjs....dan is het niet moeilijk om een keus te maken om tegen te ageren....toch? Dat is altijd zo "vreemd" van moslims....ze vergelijken gen=beurtenissen van lang geleden met gebeurtenissen nu en trekken die gelijk. Zoiets als: "omdat in de jaren 40 moffen Nederland bezet hielden mogen wij vandaag Italianen afslachten".
Waarom begin je over oorlogen? Wat heeft oorlog met trouwen te maken? Blijf bij de toppic a.u.b. dus omdat Mohammad een 9 jarige meisje trouwde, mogen wij hem nergens meer in volgen? Ik zei al dat het doodsnormaal was toen, lees wat voor redenen ik je gaf, dan zul je het begrijpen.
En daar gaat het dus om. jij vroeg waarom "wij" niet janken om wat er vroeger in het christendom gebeurde.
Kijk naar wat ik vet gemaakt heb in je reply en je ziet waarom.
Wat vroeger in het christendom gebeurde was vroeger. Er is niemand die een 3 of 9 jarig meisje trouwt, dat wordt (ook in het christendom) gezien als pedofilie.
Moslims zien het niet als pedofilie maar vinden het normaal.
In de islam IS er geen vroeger.....wat 1500 jaar geleden "normaal" was vinden moslims nog steeds''normaal" en volgen dan ook de gedragingen en gewoontes van een volk ver weg van 1500 jaar geleden.
Over stiltstand gesproken.
Ik vind het allemaal prima wanneer mensen willen leven zoals 1500 jaar geleden...maar....val daar een ander niet me lastig.
DAAR gaat het om.
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie