Wilders doet aangifte na 'doorsnijden keel'

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Wilders doet aangifte na 'doorsnijden keel'

Bericht door sprot »

DEN HAAG (ANP) - PVV-fractieleider Geert Wilders heeft bij de politie aangifte gedaan, nadat hij op de internetsite geenstijl.nl een filmpje had gezien waarin hem zogenaamd de keel wordt doorgesneden. ,,Zo goor is het nog nooit geweest'', aldus Wilders zaterdag.
Lees het artikel

De videoclip is gemaakt door Youssef & Kamal. Dit duo trok twee jaar geleden al veel aandacht met een filmpje tegen de politicus.

In de nieuwe versie is iemand te zien die op Wilders lijkt. Om hem heen staat een groepje jongeren te zwaaien met hamers, zagen, messen en vuurwapens. Aan het eind snijdt iemand hem met een groot mes de keel door.
Bron:Trouw.nl
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Op deze site kan je het gewraakte filmpje zien.

FILMPJE!!!!

De zelf geproduceerde videoclip is gemaakt door Youssef & Kamal, twee jonge gozertjes met piepstemmetjes: zeer intimiderend. De twee trokken twee jaar geleden al veel aandacht met een rap over de politicus. Verder schijnt het dat de twee hun dagen voetballend en hangend op straat doorbrengen.

In de nieuwe versie is iemand te zien die op Wilders lijkt. Om hem heen staat een groepje jongeren te zwaaien met hamers, zagen, messen en vuurwapens. Aan het eind snijdt iemand hem met een groot mes de keel door
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Wat een slechte hiphop... zelfs NWA wat beter met hun Boyz in da hood. Dit is geen muziek.

Zo zijn de allochtone jongeren... en Linksch wilt hen nog helpen. Ieder van deze "kansarmen" eet een linkse op en vindt het ook nog halal.
De enige oplossing hiervoor zijn bulldozers, lijfstraffen, ophangingen en vuurwapens.

O ja, neem de kinderen weg van hun analfabete ouders.

Laat hen geadopteerd worden.

Dit is niet de schuld van de regering, maar van die mensen zelf.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Is het de bedoeling dat de tekst NEDERLANDS is?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Twee man uit anti-Wilders-clip bekend
Bron: FOK! (BN/De Stem/ GS)

Twee jongeren die figureren in de videoclip waarin een 'look-a-like' van Geert Wilders de keel wordt doorgesneden, zijn geïdentificeerd als twee Eindhovenaren van Marokkaanse afkomst. De informatie is doorgegeven aan de veiligheidsdienst AIVD en de politie, zo melden vandaag BN/De Stem en alle andere GPD-dagbladen.

De PVV-leider deed zaterdag bij de politie aangifte, nadat hij op de internetsite GeenStijl het filmpje had gezien. De videoclip zou zijn gemaakt door Youssef & Kamal. Wilders deed in juli 2005 ook al aangifte vanwege een rapsong die onder de naam Youssef & Kamal was uitgebracht.

Wilders noemde het filmpje zaterdag schandalig: ''Zo goor is het nog nooit geweest.'' Het filmpje begint met de tekst 'Eindhoven Mocros'. Op het filmpje zijn straatbeelden te zien, afgewisseld met beelden van gemaskerde jongeren.

'Bestaan niet'
Overigens meldde website GeenStijl gisteren dat Youssef & Kamal helemaal niet bestaan. Het zou volgens het weblog ''gewoon een blank 20-jarig Nederlands ettertje'' zijn ''dat de boel briljant loopt te fucken'' en wiens naam en adres bij de redactie bekend zijn.
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ik geloof niet dat het een blanke 20-jarige is. De rapvideo is representatief voor het allochtone uitschot.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

'Marokkaanse rappers' zeggen weer sorry

Bericht door sprot »

AMSTERDAM - De man achter de omstreden ‘Marokkaanse rappers Youssef en Kamal’ verontschuldigt zich tegenover de Marokkaanse gemeenschap. Hij geeft voor het eerst zelf toe een autochtone jongen te zijn.

Een videoclip van ‘Youssef en Kamal’ die vorige week vrijdag op internet verscheen, leidde ertoe dat Geert Wilders opnieuw aangifte deed tegen het duo. In de clip snijdt een groepje als terroristen vermomde mannen een Wilders look-a-like de keel door.

"De man achter Youssef en Kamal is inderdaad een van afkomst autochtone jongen", schrijft de bedenker van het Marokkaanse hiphopduo in een verklaring aan De Pers. "Er is geen sprake van twee Marokkaanse jongens die deze nummers met serieuze intenties maken. Youssef en Kamal zijn inderdaad fictief, net zo fictief als de dreiging die Geert W. van hen ervaart."

De twee maakten nog een ' excuus-rap' om hun spijt aan Wilders te betuigen voor de clip waarin de keel van een look-a-like van Wilders werd doorgesneden. De PVV'er wilde daar niet op reageren.

"Youssef en Kamal bieden hun excuses aan de Marokkaanse gemeenschap aan", zo laat de blanke Eindhovenaar in zijn verklaring weten. "Voor de ongewilde deelname en bijdrage in de negatieve beeldvorming en de ontstane maatschappelijke onrust als direct gevolg van de clip Woensel." Woensel is een stadsdeel in Eindhoven.

De maker van de clip zegt dat het toevallig een blond iemand betreft, maar niet de politicus. Ook ontkent de rapper, die zijn echte identiteit geheim houdt, dat er vuurwapens dan wel grote messen in de clip worden gebruikt. De Eindhovenaar verwijt Wilders het volk middels de media te bespelen. "Het blijkt helaas niet zo heel moeilijk het fobische beeld dat autochtonen hebben van Marokkanen werkelijkheid te laten worden, in de vorm van maatschappelijke onrust onder de bevolking, dankzij het overijverig en gretig handelen van een zogenaamde politicus."
Bron: telegraaf.nl

We hebben ons laten vangen! Maar we zijn dan ook eerlijk genoeg om dit toe te geven!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

In verschillende concertzalen komt al bijna geen rap meer binnen.
Te rascistisch.
Op de uitzondering van deze autochtone na, zijn 95% van de rappers mensen met een gekleurde huid.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie