Salaamoe alaykoem allemaal

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Aminah
Berichten: 65
Lid geworden op: ma jan 14, 2008 11:27 am
Locatie: Belgie

Bericht door Aminah »

Geen inhoudelijke respons jammer genoeg.
Realist heeft geen betekenis in de context van onze discussie.
Kretologie hebben we niks aan.

Ik beschouw uw antwoorden als (zin)loos ondanks mijn eerlijke inzet om u een inzicht te geven in mijn overwegingen in deze complexe materie.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Aminah schreef: Er zijn veel mensen die hier wel in geloven en omdat je het tegendeel niet kan bewijzen zou je er beter aan doen om dit geloof minimaal te respecteren in plaats van het te veroordelen zonder tegenbewijs.
Ik geloof in de kabouterkes en aangezien jij en niemand anders kunnen bewijzen dat de kabouterkes niet bestaan dien jij dit geloof op zijn minst te respecteren. :roll: Wat is dat nu voor flauwe kul mens. Dat is het omdraaien van de bewijslast. Iemand die beweert dat iets bestaat dient juist met het bewijs daarvan af te komen !

Wat dat respecteren betreft. Iemand die een misdadiger als een 'profeet' van god zit te beschouwen en die een ideologie aanhangt die elk goedhartig mens die niet aan hetzelfde geloof hecht als hij/zij als minderwaardig, onrein, slecht beschouwd of naar de hel wenst en die die daarenboven ook niet dezelfde rechten geeft als een medesektelid (islam is geinstitutionaliseerde discriminatie onderdrukking van andersdenkenden zodra zij het helemaal voor het zeggen heeft). Die is niet goed bij zijn/haar hoofd en de ideologie die dat sektleid aanhangt verdient helemaal geen respect. Net zomin als de ideologie het 'nazisme' enig respect verdiend ! Zulk een ideologieen dienen bestreden te worden in plaats van te worden gerespecteerd !
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Aminah schreef:Het zou dreigen zijn als we met z'n allen kunnen bewijzen dat er geen dag des oordeels zal zijn. Zolang dit niet bewezen kan worden is het een geloof.
Ik geloof er in en adviseer mijn dochter om verantwoordelijk op te treden, met de dag des oordeels als onderdeel daarvan. Dat is geen dreigement en is zeker niet infantiel.

Teva Teff, je ziet de wereld te eenzijdig en dat is jammer voor je. Er zijn veel mensen die hier wel in geloven en omdat je het tegendeel niet kan bewijzen zou je er beter aan doen om dit geloof minimaal te respecteren in plaats van het te veroordelen zonder tegenbewijs.
"Allah" mag aan mij uitleggen waarom "hij" mensen maakt met eigenschappen die volgens hem strafbaar zijn met dood en hel.

En aangezien "Allah" niet op dit forum wil verschijnen, kan jij misschien uitleggen waarom een almachtige god mensen homoseksueel zou maken om ze daarna te haten?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Aminah schreef:Het zou dreigen zijn als we met z'n allen kunnen bewijzen dat er geen dag des oordeels zal zijn. Zolang dit niet bewezen kan worden is het een geloof.
Ik geloof er in en adviseer mijn dochter om verantwoordelijk op te treden, met de dag des oordeels als onderdeel daarvan. Dat is geen dreigement en is zeker niet infantiel.

Teva Teff, je ziet de wereld te eenzijdig en dat is jammer voor je. Er zijn veel mensen die hier wel in geloven en omdat je het tegendeel niet kan bewijzen zou je er beter aan doen om dit geloof minimaal te respecteren in plaats van het te veroordelen zonder tegenbewijs.
De logische inconsequentie van het woestijnboek, het feit dat in dat boek niks staat dat belangerijk is, het feit dat het concept "Allah" op tegenspraken duidt, en veel andere dingen zorgen ervoor dat ik geen respect moet hebben voor het geloof in kwestie.

Ik heb respect voor gelovigen zo lang zij logisch kunnen redeneren en hun eigen dogma's in twijfel kunnen trekken. Ik ken een aantal christenen die dit kunnen, en die toegeven dat de Bijbel niet meer is dan een leuke verzameling oude verhaaltjes.
Maar de Koran strijdt tegen logica en wetenschap, bezoedelt het verstand, en laat een mens niet voor zichzelf denken.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Aminah schreef:Geen inhoudelijke respons jammer genoeg.
Realist heeft geen betekenis in de context van onze discussie.
Kretologie hebben we niks aan.

Ik beschouw uw antwoorden als (zin)loos ondanks mijn eerlijke inzet om u een inzicht te geven in mijn overwegingen in deze complexe materie.
Het is niet complex, goden bestaan niet. Dat is dus inclusief dat armzalige woestijngodje van je.
Het getuigt niet van beschaving, het getuigt van onvoldoende gezond verstand om je daarvoor 5 maal daags in het stof te werpen.
En in alle eerlijkheid, in mijn inzet als realist zit meer eerlijkheid dan jouw inzet als moslima.
Ik hoop hiermee de duidelijkheid van de betekenis van mijn mening als realist te hebben vergroot.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Aminah schreef:Het zou dreigen zijn als we met z'n allen kunnen bewijzen dat er geen dag des oordeels zal zijn. Zolang dit niet bewezen kan worden is het een geloof.
Ik geloof er in en adviseer mijn dochter om verantwoordelijk op te treden, met de dag des oordeels als onderdeel daarvan. Dat is geen dreigement en is zeker niet infantiel.
Dus wat jij nu doet is je angst voor de hel overbrengen op je dochter.
Ook jij weet niet zeker of de hel bestaat, en uit angst ga je daar maar van uit.
Stel je voor dat er wel een hel bestaat is dus jouw mening, en vandaar dat jij je nu onderwerpt aan mensen gemaakte wetten , en ga je er voor het gemak vanuit dat God of Allah, ( ik ben namelijk van mening dat God Allah niet is) werkelijk een god is die nog minder liefde in zijn lijf heeft als een mens.
Welk mens, welke moeder of vader kan zijn kind eeuwig martelen omdat dat kind niet gehoorzaam is. Kan jij er een opnoemen?
Toch doet jouw Allah dat. Allah is wreed en egoïstisch. Allah is een narcist die wil dat mensen hem aanbidden eren en gehoorzamen.

Ook jij bent gehersenspoeld door je ouders wat betreft de hel en religie. Je ouders hebben dit net zoals jij dit nu doet, uit bescherming gedaan, maar het resultaat is dat ze een doodsbange dochter gecreëerd hebben , die niet meer voor haar zelf kan denken, en wiens leven overschaduwd wordt door angst .
Maar wie zegt dat jouw ouders gelijk hebben? Wie zegt dat jij gelijk hebt? Heb je daar wel eens over nagedacht?

Heb je wel eens nagedacht over het feit dat Mohammed geen goddelijke boodschap gehad heeft maar dat dit alles uit zijn eigen brein ontsproten is?

Denk jij wel eens na over dit soort dingen, of neem je alles wat je hoort als een robot aan.

Ik wil best wel eens met je over dit onderwerp discussiëren. Maak maar een nieuw topic aan als je wilt.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

een beetje laat maar toch ook een welkom van mijn kant!
X
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Aminah schreef:Het zou dreigen zijn als we met z'n allen kunnen bewijzen dat er geen dag des oordeels zal zijn. Zolang dit niet bewezen kan worden is het een geloof.
Ik geloof er in en adviseer mijn dochter om verantwoordelijk op te treden, met de dag des oordeels als onderdeel daarvan. Dat is geen dreigement en is zeker niet infantiel.
Dus wat jij nu doet is je angst voor de hel overbrengen op je dochter.
Ook jij weet niet zeker of de hel bestaat, en uit angst ga je daar maar van uit.
Stel je voor dat er wel een hel bestaat is dus jouw mening, en vandaar dat jij je nu onderwerpt aan mensen gemaakte wetten , en ga je er voor het gemak vanuit dat God of Allah, ( ik ben namelijk van mening dat God Allah niet is) werkelijk een god is die nog minder liefde in zijn lijf heeft als een mens.
Welk mens, welke moeder of vader kan zijn kind eeuwig martelen omdat dat kind niet gehoorzaam is. Kan jij er een opnoemen?
Toch doet jouw Allah dat. Allah is wreed en egoïstisch. Allah is een narcist die wil dat mensen hem aanbidden eren en gehoorzamen.

Ook jij bent gehersenspoeld door je ouders wat betreft de hel en religie. Je ouders hebben dit net zoals jij dit nu doet, uit bescherming gedaan, maar het resultaat is dat ze een doodsbange dochter gecreëerd hebben , die niet meer voor haar zelf kan denken, en wiens leven overschaduwd wordt door angst .
Maar wie zegt dat jouw ouders gelijk hebben? Wie zegt dat jij gelijk hebt? Heb je daar wel eens over nagedacht?

Heb je wel eens nagedacht over het feit dat Mohammed geen goddelijke boodschap gehad heeft maar dat dit alles uit zijn eigen brein ontsproten is?

Denk jij wel eens na over dit soort dingen, of neem je alles wat je hoort als een robot aan.

Ik wil best wel eens met je over dit onderwerp discussiëren. Maak maar een nieuw topic aan als je wilt.

Vriendelijke groet.
Niet alleen de islam houdt zich bezig met het hiernamaals.

Het is voor mensen uit alle culturen en tijden altijd belangrijk geweest een zo precies mogelijk beeld van het hiernamaals te hebben. Dit geldt voor zowel de Egyptenaren, Grieken en de zogenoemde primitieve volken als hogere religies, occultisten, spiritisten en esoterici. Zo zie je maar weer hoezeer de betreffende religie en het specifieke cultuurgebied hun stempel drukken op het hiernamaals.

Het is verkeerd om Allah te aanbidden, en om de islam te belijden uit angst voor straf, of in de hoop op een beloning. De buur is belangrijker dan het huis van de buur. Je aanbidt Allah als moslimzijnde uit liefde.

En om je kind met religie op te laten voeden? Tsjah, dat is aan de ouders. Alhoewel ik wel van mening ben dat het gewoon goed is je kind tot aan de puberteit niks van religie mee te geven.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik ben het helemaal met je eens dat Islam niet de enige religie is die bij kinderen angst voor de hel inprent Chaimae.
En ook dat vind ik verwerpelijk Ik heb je wel eens verteld dat ik ook “slachtoffer”geweest ben van dit soort praktijken.
En ik begrijp dat ouders dit doen uit liefde voor hun kind, want ouders willen natuurlijk niet dat hun kind in de hel komt.
Maar.. nogmaals. Kunnen deze ouders misschien fout zijn? Ook zij hebben deze verhalen gehoord van hun ouders, en valt hun niets anders te verwijten dan domheid.
De cirkel moet doorbroken worden Chaimae. We zijn nu zo ver dat we geestelijk gegroeid zijn dat we ons denkbeeld moeten gaan veranderen.

De hel bestaat, maar weet je wat de hel is?
Dat is de ervaring van de slechtst mogelijke uitkomst van je keuze, beslissing en creaties.
Het is de pijn die je lijdt als gevolg van verkeerd denken.
Het is het tegenovergestelde van vreugde.
Het is onvervuld zijn.
Het is weten wie en wat je bent, maar dat niet kunnen ervaren.
Het is wezenloos zijn.
Dat is de hel, en er niets erger voor je ziel dan in deze hel te zitten.

De hel bestaat niet op een bepaalde plaats, het is geen plek waar je eeuwig zult branden of gemarteld zal worden. Wat voor doel zal God daar mee hebben. Wat voor behoefte zou God hebben om zo’n plek te creëren, waar hij deze straf of wraak zou uit kunnen voeren.
Als hij dat zou doen is het namelijk niet Goddelijk, maar duivels. Het zou eenvoudiger voor God zijn om zich van ons te ontdoen.

Wat Allah betreft,als het waar is wat jij denkt, waarom heeft Allah dan al deze verzen in de koran geplaatst over de hel, waarom waarschuwt hij dan bijna overal in de koran voor zijn vreselijke straf?
Allah zegt “Doe wat ik wil, want anders…” Dit is geen liefde Chaimae. Dit is dictatuur.
Allah heeft angst in jouw hart gepoot, maar geen liefde.
Als je bang voor iemand bent, kan je niet van hem houden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Als Allah liefdevol was, zou hij van de mensen houden voor hoe zij zijn.

Als Allah almachtig was, zou hij geen aanbidding moeten hebben van simpele stervelingen.

Als Allah eerlijk was, zou hij alle mensen gelijk behandelen.


Als er een god is, oordeelt deze niet op kleding of namaaz of andere futiliteiten. Deze god oordeelt dan gewoon hoe goed jij hebt geleefd, als jij loog, bedroog en stal, als jij de naasten hielp of niet, als jij trouw was aan je vrienden, etc.
Dit zijn de enige criterie waarover een god zou mogen oordelen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
nederlandsemoslim
Berichten: 88
Lid geworden op: do jan 31, 2008 7:23 pm
Locatie: rotterdam

Re: Salaamoe alaykoem allemaal

Bericht door nederlandsemoslim »

Teva Teff schreef: Veel herrie, heel veel praatjes, scheldpartijen en een bijna aaneengesloten leugenreeks, met als hoofdthema hoe geweldig je zelf bent.
En natuurlijk is meneer een loser van een moslimbekeerling of een loser die dat toneelspeelt.
Ik kan er niet opgewonden van raken.
Hoewel ik moet toch wel glimlachen van het totaal ontbreken van talent om geloofwaarig te kunnen liegen.
wat een gezeik allemaal....

zo veel haat voor de islam dat je alles zwart ziet....
je bent vast joods, want die mogen liegen tegen niet-joden...

met je valse beschuldigingen tegen mij.... dat ik lieg, scheld en geweldadig ben...

wat een malloot ben je toch...
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Van harte welkom op dit forum! Ik hoop dat je hier veel zult leren.

Als eerste kan ik alvast leren dat je geen Salaam Alaykoem tegen ons mag zeggen vanuit jouw religie, omdat we ongelovig in de islam zijn.

Maar ik mag jou wel vrede en inzicht toewensen.

Ma salama
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Het is verkeerd om Allah te aanbidden, en om de islam te belijden uit angst voor straf, of in de hoop op een beloning. De buur is belangrijker dan het huis van de buur. Je aanbidt Allah als moslimzijnde uit liefde.
De grote ellende met allerlei soorten allahtone islamaanhangers is, dat zolang zij niet niet-praktiserende moslim zijn, zij niets anders dan onzin uitkramen - tenminste als ze over hun islam praten.

Chaimae hierboven geeft duidelijk aan dat zij niets, maar dan ook niets van de koran snapt. Het enige wat dit soort type slippendragers van de islam staande houdt is hun waardeloze trots. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Wie trots is heeft wat te verbergen. En als er één lucht in de hemel iets zegt over allah is het wel de onwelriekende islamgeur van het verderf. Iedereen kan de haast niet meer weg te cijferen stank van de haat van de islam voor het Westen opsnuiven, haar religieuze waanzin, het niet voor rede vatbaar zijn en het altijd maar gelijk willen krijgen, ondanks alle zichtbare naaktheid van onkunde en onwetendheid die de islam neerzet als de middeleeuwse paljas van de 21ste eeuw. De gehele islam heeft het DNA van de arabieren. Het kenmerkende daarvan is om je geloofsgenoten voor geen dinar vertrouwen, daardoor nooit iets collectiefs kunnen bereiken of winnen, maar desondanks altijd maar victorie blijven kraaien alsof je nog nooit een strijd verloren hebt.

Ik laat nu even die grote analfabetische woestijn komediant en mensenslachter van 1400 jaar geleden aan het woord waar niet nadenkende moslima’s elke nacht natte dromen van over houden. Natte dromen welteverstaan - niet vanwege een verrukking veroorzaakt door een vooruitzicht om straks in de hemel als een van de 72 maagden te functioneren voor de eerste de beste vieze kwijlende en naar knoflook stinkende arabier, maar vanwege hun niet aflatende transpiratie veroorzaakt door een oneindige angst voor een zelfbedachte god, neergezet door een wellustige op seks beluste kwijlerige Mohammed die niks beters om handen had dan zichzelf te profileren als een vaste huisvriend van de god (allah) om zodoende vele goden aanbiddende arabieren onder zijn macht en hoede te krijgen, teneinde zijn favoriete hobby ’landjepik’ met succes te kunen uitoefenen.

Een moslima denkt toch zeker niet wanneer ze oud en gerimpeld is en allang van ze leven geen maagd meer is, dat zij straks ook maar één kans maakt om een rol van betekenis te vervullen in het paradijs van een stelletje wild om zich heen geilende en kweilende mohammedanen op zoek naar 72 jonge beeldschone maagden per arabier?

Heeft zij nu nog steeds niet uit de koran begrepen dat zij van nul en gener waarde is, uitgedrukt door de rekenkundige methode van Mohammed die de moslimvrouw wist te reduceren qua intelligentie en verantwoordelijkheidsbesef tot de helft van de waarde en betrouwbaarheid van de man? Vrouwen tellen gewoon niet mee in de islam. Achter de man aanlopen, schaamhaar bedekking op, of een kolenzak om - het is om het even, moslima’s rotzooien maar wat aan als het om schaamhaarbedekking aankomt - en op zijn tijd een goed pak ransel. Dat zal ze leren in de islam.

Sura 17:16,17 - ”En wanneer Wij voorhebben een stede te doen vergaan, geven Wij een bevel aan hen, die daar genotvol leven, waarop zij toch weer kwaad bedrijven, waarop dan de uitspraak tegen hen verwezenlijkt wordt en Wij haar geheel verdelgen. En hoeveel geslachten heben Wij doen omkomen na Nüh! En Allah alleen is ontrent de boosheden van Zijn dienaren voldoende onderricht en scherp toeziende.”

We lezen hier dat allah mensen beveelt om te zondigen zodat hij een excuus zal hebben om hen te vernietigen. In deze onzin geloven nu onze moslim meisjes die overtuigd zijn ook maar iets meer verstand dan wij te hebben. Waarom? Omdat allah hen soms (mis)leidt? Lezen we de tekst nog eens goed door dan gaan wij er nog in geloven ook. Verdraaid, kijk maar naar irak. dat was een rijk land. Bagdad was het Parijs van het midden-oosten met een denderende 24-uurs economie en een nachtleven waar Amsterdam u tegen moest zeggen. Aan moskeeën geen gebrek. De ene nog groter dan de ander. Maar allah is nu eenmaal niet op de hand van eigengereide betweters en neerslachtige hoofdbonkers. Hij heeft ze laten zondigen om ze vervolgens tegen elkaar uit te spelen. ook daar is allah heer en meester in, om groepen islamaanhangers tegen elkaar uit te spelen. Afghanistan, Irak, Pakistan, Sudan, Indonesië, Joranië. Het thuisland van de Palestijnen, heeft duizenden Palestijnen over de kling heeft gejaagd en verdreven naar Libanon; de lijst gaat maar door. Moslims zijn meester in het afslachten van hun eigen soortgenoten, schijt hebbende aan wat allah hier nu wel van zou denken. Ondertussen natuurlijk wel 5x per dag even op de grond kletteren met de kont omhoog. Logisch dat allah een pesthekel aan dat soort moslims heeft en zijn heilige geest heeft geschonken aan wie dat toekomt: joden, christenen en alle ’ongelovigen’ die god met rust laten.

En zo geschiedde, geheel overeenkomstig bovenstaande sura en die van 14:4 - ”En niet hebben Wij een boodschapper gezonden anders dan met de taal van zijn volk, opdat hij voor hen zou verduidelijken, waarop dan Allah laat dwalen wie Hij wil en rechtleidt wie Hij wil. En Hij is de Geweldige, de Wijze.”

Ja ja jaja! Allah heeft héééél wat islamitische allahtone islamaanhangers laten dwalen. De aantallen zijn haast niet meer te overzien. Die allah toch! Ik mag dat door Mohammed zelfbedachte klunskereltje allah wel die het beste met de niet-moslims voor heeft . . .

Het wordt tijd dat we hier in het vrije westen de islam hun agressieve eigengereide brutale mond snoeren op de hun eigen traditionele fascistische islam manier. Dat zal ze leren hun hersens te gebruiken op een positieve en fatsoenlijke menselijke manier die aansluit op onze beschaving.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Re: Salaamoe alaykoem allemaal

Bericht door Vera »

studentje schreef:Hey/Salamoe 'alaykoem

Ik ben hier dus een nieuw lid. Ik ben van België, Antwerpen.
Ik hoop hier incha allah vele mensen te leren kennen en vooral een bijdrage te leveren in de strijd tegen de besmeuring van de islaam. Niet dat ik er veel van verwacht, maar proberen kan nooit kwaad, hé.

Wa 'alaykoem assalaam
Assalamoe alleikoem wa rahmatullahi wa barakatuhu,

Welkom :smile:

Insha'Allah, moge Allah Subhana Wa T'ala onze kennis verbreiden en ons voor onze goede intenties belonen, ameen.

Precies! Zet 'm op.

Wa alleikoem salaam,
oeghti fi dien Saliha
Laa ilaaha illallaah
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Bernie schreef:Van harte welkom op dit forum! Ik hoop dat je hier veel zult leren.

Als eerste kan ik alvast leren dat je geen Salaam Alaykoem tegen ons mag zeggen vanuit jouw religie, omdat we ongelovig in de islam zijn.

Maar ik mag jou wel vrede en inzicht toewensen.

Ma salama
Je hebt gelijk..

Misschien was het ook wel aan de Moslims gericht, maar goed.
Laa ilaaha illallaah
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

moge Allah Subhana Wa T'ala onze kennis verbreiden en ons voor onze goede intenties belonen
Hoe langer hoe dommer.

Het is niet Allah die kennis verbreidt. Kennis doe je zelf op.
Allah houdt Mosilms dom. Bewijs: de negatieve intellectuele records in de Islamterritoria. Domheid wordt beloond met armoede, miserie en vooral veel onderdrukking.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:
moge Allah Subhana Wa T'ala onze kennis verbreiden en ons voor onze goede intenties belonen
Hoe langer hoe dommer.

Het is niet Allah die kennis verbreidt. Kennis doe je zelf op.
Allah houdt Mosilms dom. Bewijs: de negatieve intellectuele records in de Islamterritoria. Domheid wordt beloond met armoede, miserie en vooral veel onderdrukking.
Tja . . . het is zo iets als regelmatig bij je baas om opslag vragen. En elke keer weer wanneer je om opslag vraagt, verlaagt je baas je salaris.

Dit soort moslims met dit soort uitspraken zijn nog erger dan dieren. Of hebben die sukkels nog nooit van de wet van Pavlov gehoort? Deze proeven toonden aan dat ratten heel intelligente dieren zijn.

Ik vraag mij soms weleens af of er nog wel hoop is voor moslims, wanneer ik met dit soort dommer dan dom uitspraken geconfronteerd word. Bijna nooit, nooit, maar dan ook zelden of nooit kom je op welke site dan ook een moslim tegen die nadenkt en zijn eigen verstand raadpleegt!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

hans van de mortel schreef: Dit soort moslims met dit soort uitspraken zijn nog erger dan dieren. Of hebben die sukkels nog nooit van de wet van Pavlov gehoort? Deze proeven toonden aan dat ratten heel intelligente dieren zijn.

Ik vraag mij soms weleens af of er nog wel hoop is voor moslims, wanneer ik met dit soort dommer dan dom uitspraken geconfronteerd word. Bijna nooit, nooit, maar dan ook zelden of nooit kom je op welke site dan ook een moslim tegen die nadenkt en zijn eigen verstand raadpleegt!
Begrijp ik goed dat de weledele, erudiete en welbespraakte heer hans van den mortel zichzelf hier boven de dieren plaatst? Raadpleeg je verstand nog eens hans, mensen zijn technisch gezien ook dieren. Het is heel makkelijk om te doen alsof evolutie een absoluut waardeoordeel inhoudt, maar inhoudelijk is het gebaseerd op niets meer dan de natte droom van een fulminerende megalomaan.:)

Afbeelding
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Relativeren... de nobele linkse kunst van eigen superioriteit te kunnen wegargumenteren.

Wij zijn superieur aan de dieren qua denkvermogen. Punt.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

migrantenjong schreef:Relativeren... de nobele linkse kunst van eigen superioriteit te kunnen wegargumenteren.

Wij zijn superieur aan de dieren qua denkvermogen. Punt.
Heeft niets met relativeren te maken. Ik prijs (evenals hans) het denkvermogen van de mens, maar lang niet altijd de wijze waarop dat wordt ingezet. Het idee alsof superioriteit, een uitvinding van mensen immers, op deze manier een universele waarheid wordt is ridicuul. Een vlieg kan zonder hulpmiddelen vliegen, jij niet. Ergo, volgens je eigen logica is een vlieg superieur aan jou. Punt.

Dat je het toch zo ziet zegt vooral iets over jouw superioriteitsgevoel, een erfenis wellicht uit je jager-verzamelaar periode.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Aldebaran schreef:

Afbeelding
Wat dat plaatje betreft vermoed ik dat wij wat moraal betreft nog niet aan de meeste dieren kunnen tippen.
Alhoewel bij mij in de tuin de kraaien er zich de snavel niet voor omdraaien om een jong musje of een jonge merel uit een nest te stelen en op te eten.
En dat terwijl er ook voor deze kraaien genoeg voedsel in mijn tuin te vinden is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Het verschil tussen dieren en mensen is dat de laatsten ruzie maken over de manier waarop de eersten behandeld worden..
RTFM
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

naar boven schreef:Het verschil tussen dieren en mensen is dat de laatsten ruzie maken over de manier waarop de eersten behandeld worden..
...of wie ze op mag eten :wink:
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Plaats reactie