Wat bezielt mensen om zich tot islam te bekeren?

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Islaminside schreef: Tuurlijk iedereen mag geloven in wat hij of zij wilt
.

Ik geloof dat ik je verkeerd beoordeelt hebt Moh. Neem me niet kwalijk.
Uit deze zin maak ik op dat je deze verzen uit de Heilige Koran verwerpt?

9: 29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

8:39: “En vecht tegen hen totdat er geen tumult en tegenstand meer is, en gerechtigheid prevaleert, en het geloof overal in Allah is. Maar als zij capituleren, waarlijk Allah ziet alles wat ze doen.”

Echt fijn om te weten dat jij ons geen strobreed in de weg zal leggen zodat wij rustig Christen en Jood kunnen blijven. Je bent barmhartiger dan Allah. Dat siert je.

Voorzeker, de gelovigen, de Joden, de christenen en de Sabianen - wie onder hen ook in Allah en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten, zullen hun beloning bij hun Heer ontvangen en er zal geen vrees over hen komen, noch zullen zij treuren.
Mooi dat Allah dit gezegd heeft. Maar... waarom heeft hij daarna weer gezegd?

9:29: Vecht tegen hen die in Allah noch in de Dag des Oordeels geloven, en die niet handelen volgens wat Allah heeft verboden, noch het geloof van de waarheid erkennen, zelfs als ze Joden of Christenen zijn, totdat ze beschermingsgeld betalen met waarlijke onderwerping.

Islam is zo tegenstrijdig. Wat moet ik nou geloven. Het is best wel angstig als Allah zijn volgelingen oproept om ons te doden of te onderwerpen.

Iedereen heeft het verstand om Allah (sbht) te begrijpen .
Wat Allah (Sbht) vraagt is weinig
.

Nou weinig Moh... :? Allah vraagt best wel veel van mensen. 5 keer per dag bidden, vasten, zich bedekken, geen muziek luisteren, geen varkensvlees eten, geen glas wijn drinken, enz, enz.. Ik vind het nog al wat wat Allah van zijn mensen vraagt.
De God van de Christenen en Joden, die vraagt namelijk helemaal niks van mensen.
Die zegt.. Kom bij mij als je moe of verzwakt ben, en ik zal je kracht geven.
De God van de Joden en Christenen geeft en neemt niks. Dat is toch mooi Moh...
Het punt is je hebt mensen van wie het hart gesloten is en mensen van wie het hart open is .
Het punt is dat Allah zelf de harten van mensen gesloten heeft. Zo oneerlijk. Waarom moet hij jouw hart openen, en de mijne sluiten.
Lees even mee Moh..

God heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf.

Dus dat mensen niet naar God luisteren, komt dus door God zelf !

Oh, :oops: en sorry als ik voor mijn beurt praat, maar kan jij misschien deze posten van Aldebaran nog even beantwoorden. Ik geloof dat je deze posten gemist hebt ? Ook Aldebaran wil graag leren. Hij voelt zich anders zo buitengesloten Moh..
Met de ene post ben je zo klaar. Hoef je alleen maar ja of nee op te zeggen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum" onclick="window.open(this.href);return false; ... 098#122098

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum" onclick="window.open(this.href);return false; ... 431#122431

Vriendelijke groet, en een gelukkig nieuwjaar toegewenst.
Jij leeft nu in het jaar 1429 , is het niet?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Islam in het nieuws

Bericht door IslamGirl__ »

Ik ben nieuw op dit forum.. maar ik heb al een tijdje op deze site gekeken en heb gezien hoe mensen tegen de islam zijn. Ik heb niet alles gelezen.. Maar ik wil wel reageren op dingen die ik wel heb gelezen.
nou weinig Moh... Confused Allah vraagt best wel veel van mensen. 5 keer per dag bidden, vasten, zich bedekken, geen muziek luisteren, geen varkensvlees eten, geen glas wijn drinken, enz, enz..
Je zegt dat Allah veel van ons vraagt. 5 Keer per dag bidden doen we omdat wij dat willen. Waarom zou ik 5 keer per dag bidden, terwijl ik dat niet wil? Ik bid omdat Allah dat van mij vraagt EN omdat ik dat zelf wil. Het is mijn eige keuze om te bidden.

Vasten: Allah vraagt ons om te vasten, om ons lichaam rein te maken. Terwijl wij vasten, denken wij aan de armen, aan de andere kant van de wereld, die het minder goed dan ons hebben. Door het vasten voelen wij wat zij voelen. Ik voel me schuldig tegenover Allah, omdat ik zoveel kan eten als ik wil. Ik kan me kleden hoe ik wil. Vasten is alleen verplicht als je in staat bent om het te doen. Als je zwanger, ziek of zelfs op reis bent, hoef je niet te vasten.

Zich bedekken: Waarom mogen wij ons niet bedekken hoe Allah dat van ons wil? Vroeger vroeg ik mezelf ook van.. Waarom moet ik een hoofddoek dragen? Geloof zit toch in het hart? Dat is ook zo. Maar hoe wil je, in je hart, in Allah geloven, terwijl je niet doet wat hij van je wil. Een hoofddoek dragen is mijn eigen keus. Als moslima voel ik me erg prettiger bij. En trouwens: Een hoofddoek dragen veel van ons, door het westen. Hoevaak staat de islam wel niet slecht in het nieuws? Hoevaak proberen mensen ons zwart te maken? Zovaak. Maar dan denk ik van.. Ik ben toch ook een moslim? Als ik geen hoofddoek draag, weet niemand dat. Ik wil ook kunnen laten zien wie ik ben. Ik bedoel: Stel nou de de islam niet steeds in het nieuws zou staan. Stel nou dat de islam positiever in het nieuws zou staan. Dan weet ik 100% zeker dat er meisjes zouden zijn die geen hoofddoek zouden dragen. Veel moslima's dragen een hoofddoek, om te leten zien wie ze zijn. --Ik kan er later nog dieper op ingaan...--

Geen muziek: Wie zegt dat? Zoveel moslims luisteren naar muziek. Denk je soms dat een moslim niet weet wie Jennifer Lopez is? En trouwens, anasheed is ook muziek. Anasheed IS islamitische muziek. Waarom is islamitische muziek anders dan de Muziek in het westen? Christenen en Joden hebben allemaal ook hun eigen muziek, Is het niet?

Geen varkensvlees eten, geen glas wijn drinken: Iedereen weet dat een varken door de modder rolt. Een varken is een onrein dier. Waarom zouden wij eigenlijk varkensvlees eten, terwijl we ook vlees van een koe, schaap, kalkoen, kip, kameel enz.. kunnen eten? Iedereen eet wat hij/zij wil. Allah vraagt ons om geen varkensvlees te eten. Als ik in Hem geloof, waarom zou ik Hem dan tegen spreken? En dat is ook bij wijn. In wijn zit alcohol. Ik ken geen enkel voordeel om alcohol te drinken. Ze zeggen: Je zult je vrijer en vrolijker voelen. Kun je niet vrij zijn, of vrolijker worden, zonder alcohol? Je voelt je minder verlegen en durft meer. Heb je dan geen zelfvertrouwen? Trouwens, als je steeds alcohol drinkt, raak je er verslaafd aan. je bent geestelijk afhankelijk vn alcohol. Je lever, hersenen, maag en hart kunnen beschadigd raken. Waarom zou je dat risico nemen? En, waarom zou Allah denk je wijn verbieden? Allah houd van ons. Hij wil niet het slechte voor de mens. Denk je dat Allah gaat zeggen: Drink wijn, je zult je vrijer voelen en meer durfen. Nee. Allah wil het beste voor ons. Door jezelf over te geven aan de wil van Allah, krijg ik ook zelfvertrouwen. Waarom zou ik dat tegen gaan?

Enz.. enz..: Wat bedoel je daar nou weer mee? Voor alles is er een logische reden. Wij vinden en weten dat de Islam het beste is. Dat zullen jullie op je tijd ook te weten komen. Dat kan nu, maar ook na je dood. Alleen Allah weet het.

Iedereen weet dat de koraan nooit is veranderd. De islam is zo gebleven, als hoe het er meer dan 1000 jaar was. Een voorbeeld: Ieder mens en dier heeft chromosomen. Hoe lang geleden is de mens erachter gekomen hoeveel chomosomen een koe heeft? Mischien 50, 60 jaar geleden. Maar kijk eens een keertje in de koraan. Kijk hoeveel verzen de Soerah Al-Bakara (de koe) heeft. Tel ze allemaal. Het aantal verzen in Soerah Al-Bakara is gelijk aan het aantal chomosomen dat een koe heeft. Toeval denk je?? Ik dacht het niet. Precies hetzelfde bij Soerah Al-Ankaboet. Heeft iemand hier een logische reden voor?

De koraan is in een tijd geopenbaard, toen kamelen en paarden het vervoer van de mens waren. Hoe kan het dan zijn, dat in de koraan precies staat, waar wetenschappers deze tijd pas zijn achter gekomen. Zo zijn er nog vele en vele wonderen in de koraan, die nu, deze tijd, pas zijn achter gekomen. Interrese? Vraag er dan maar verder over. Ik, en natuurlijk vele andere moslims, weten dat de koraan vele wonderen heeft.

Oke, in het kort even over de Kaba. De Kaba is erg heilig voor de mens. Maar zegt Allah wij de Kaba heilig moeten vinden? Nee. Het is juist omgekeerd. Ons lichaam is vele malen heiliger dan de kaba!

--Ik moet nu gaan.. Maar de volgende keer zal ik verder gaan over dit onderwerp. Ik ken een verhaal.. die jullie mischien zal verbazen. Ik ben later weer terug :wink: --
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Islamgirl,

De enige die zich schuldig moet voelen is die lelijke woestijngod van je. HIJ geeft de armen geen eten, HIJ zorgt voor ellende in de wereld.
HIJ is almachtig, dus HIJ moet dat oplossen.

Mja, wat zit ik te zeveren tegen iemand die als beroep in de kozina moet staan...
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam in het nieuws

Bericht door Ariel »

IslamGirl__ schreef:Ik ben nieuw op dit forum.. maar ik heb al een tijdje op deze site gekeken en heb gezien hoe mensen tegen de islam zijn. Ik heb niet alles gelezen.. Maar ik wil wel reageren op dingen die ik wel heb gelezen.
nou weinig Moh... Confused Allah vraagt best wel veel van mensen. 5 keer per dag bidden, vasten, zich bedekken, geen muziek luisteren, geen varkensvlees eten, geen glas wijn drinken, enz, enz..


Vasten: Allah vraagt ons om te vasten, om ons lichaam rein te maken. Terwijl wij vasten, denken wij aan de armen, aan de andere kant van de wereld, die het minder goed dan ons hebben. Door het vasten voelen wij wat zij voelen. Ik voel me schuldig tegenover Allah, omdat ik zoveel kan eten als ik wil. Ik kan me kleden hoe ik wil. Vasten is alleen verplicht als je in staat bent om het te doen. Als je zwanger, ziek of zelfs op reis bent, hoef je niet te vasten.
Van Harte Welkom IslamGirl.
Leuk om je hier te zien, en ik hoop dat we vele discussies zullen hebben.
Vanavond ga ik wat dieper in je post in, maar nu aleen even dit.

Je zou niet alleen aan armen moeten denken, maar ook wat voor armen moeten doen. En vasten helpt dan niet.
Je zou heel veel geld aan deze armen kunnen geven, of gratis gaan werken in een land waar heel veel armen mensen zijn.
Je zou deze mensen daadwerkelijk moeten helpen als jij je schuldig voelt. En je moet je niet tegen Allah schuldig voelen, maar tegenover deze mensen behoor jij je schuldig te voelen.
Als Allah wil dan kan hij zo de armoede van deze mensen opheffen. Waarom doet hij dat niet? Allah is toch almachtig?

PS.. Weet jij wie deze armen mensen wel helpen? Dat zijn de atheïsten en de Christenen. Die reizen massaal af naar Islamitische landen waar deze armen volop te vinden zijn, en deze hulpverleners worden dan soms ook nog eens afgeslacht door wat rijkere moslims omdat het Christenen en Atheïsten zijn, omdat moslims denken dat deze hulpverleners armen mensen van Islam willen verwijderen.

Vriendelijke groet, en tot vanavond.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Islam in het nieuws

Bericht door IslamGirl__ »

Ik ben der weer :wink: ..
Oke.. Ik wil eerst nog even wat zeggen over dat varkensvlees. Kijk, Stel nou dat ik heel erg ziek ben. Niemand die me wat kan geven zodat ik nog in staat zou zijn om die ziete te overleven. Er was iets, volgens mij de baarmmoeder (ik zal er nog naar vragen..). Een orgaan in ons lichaam lijkt, maar funcioneert ook als dat orgaan in het varken. In de islam mag je dat orgaan van het varken hebben, om in leven te blijven. Het is zelfs verplicht, want zelfmoord plegen is in de islam niet toegestaan. Mischien denk je nu dat het geen zelfmoord is.. als je leven aan een zijden draadje hangt. Maar dat is het eignlijk wel. Wanneer er nog een kans is om te leven, moet je er gebruik van maken. Ik bedoel: Zelfs een varken mag je leven 'redden'. Maar dat is nog steeds geen excuus om geen varkensvlees te eten. Een varken is en blijft een onrein dier.

--> En nu dat verhaal.. Dit heb ik van een man gehoord, die erg veel weet over de islam. Ik wil het graag met jullie delen, en laten zien hoeveel maal ons lichaan eigelijk heiliger is dan de Kaba. Dit is een waargebeurd verhaaltje.

Op een dag was die man dus, aan het lopen op straat. Opeens zag hij een jongen die hem bekend voorkwam. Hij liep naar hem toe en zag dat hij aan het roken was. Zijn bierblikje zat op de grond. Toen die man naar hem toeliep, verstopte de jongen snel zijn bierblikje en gooide zijn sigaret op de grond en stapte er met zijn voet op. De jongen was een Niet practicerende moslim. Dus die man ging naar hem toe. Hij vroeg aan die jongen: "Als ik jou 1000 euro geef, zou jij jouw sigaretpeukje met het doek van de Kaba doven?" Die jongen schrok: "Nee, nee, natuurlijk niet." "Oke," zei die man.. "Voor 2000 euro?" De jongen schudde steeds zijn hoofd en zij Nee. "Oke, zou jij dat voor 5000 euro gedaan hebben? " weer schudde de jongen. "Nou, Als ik jou 10 000 euro geef, zou jij dan met bier het doek van de Kaba schoonmaken??" "Ben je gek?" vroeg de niet practicerende jongen.. "natuurlijk niet!" De man vroeg hem:" Waarom niet?" Hij zei: "De Kaba is heilig" De man keek hem aan.. "Weet jij wie de Kaba heeft gebouwd?" De jongen knikte: "De profeet Ibrahiem en zijn zoon." De man knikte. "En," vroeg de man, "wie heeft jou lichaam gemaakt?" "Allah," zei hij. De man knikte weer: "Waarom drink jij, en rook je, terwijl je voor 10 000 euro niet eens de Kabazou schoonmaken met je bier? Allah heeft jouw lichaam gemaakt, en de profeet heeft de Kaba gemaakt. Zeg nou eens eerlijk.. Wat is heiliger? Jouw lichaam of de Kaba?" Die jongen schaamde zich.. en vanaf die tijd heeft hij geprobeerd niet te roken en te drinken.
En nu vraag ik aan jullie.. Wat zouden jullie gezegd hebben, als iemand je zo'n hoog bod zou geven?

Ik ken meer van zulke verhalen.. Als jullie geintereseerd zijn kan ik er wel meer vertelen.. Ik moet zo gaan eten.. Ik heb vandaag VRIJWILLIG gevast, en je mag me geloven of niet. Ik hoop dat ik jullie heb laten zien wat de islam voor me betekend, en natuurlijk hoop ik dat iemand op die forum moslim zal worden. :roll: :wink: Ik hoop dat als jullie vragen hebben.. die zullen stellen.. Tot later --Insha'allah (als Allah dat wil..) Byebye!!
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Welkom Islamgirl.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Soms denk ik wel eens dat een varken even onrein is als een menstruerende vrouw.
Teva Teff

Re: Islam in het nieuws

Bericht door Teva Teff »

IslamGirl__ schreef:
Op een dag was die man dus, aan het lopen op straat. Opeens zag hij een jongen die hem bekend voorkwam. Hij liep naar hem toe en zag dat hij aan het roken was. Zijn bierblikje zat op de grond. Toen die man naar hem toeliep, verstopte de jongen snel zijn bierblikje en gooide zijn sigaret op de grond en stapte er met zijn voet op. De jongen was een Niet practicerende moslim. Dus die man ging naar hem toe. Hij vroeg aan die jongen: "Als ik jou 1000 euro geef, zou jij jouw sigaretpeukje met het doek van de Kaba doven?" Die jongen schrok: "Nee, nee, natuurlijk niet." "Oke," zei die man.. "Voor 2000 euro?" De jongen schudde steeds zijn hoofd en zij Nee. "Oke, zou jij dat voor 5000 euro gedaan hebben? " weer schudde de jongen. "Nou, Als ik jou 10 000 euro geef, zou jij dan met bier het doek van de Kaba schoonmaken??" "Ben je gek?" vroeg de niet practicerende jongen.. "natuurlijk niet!" De man vroeg hem:" Waarom niet?" Hij zei: "De Kaba is heilig" De man keek hem aan.. "Weet jij wie de Kaba heeft gebouwd?" De jongen knikte: "De profeet Ibrahiem en zijn zoon." De man knikte. "En," vroeg de man, "wie heeft jou lichaam gemaakt?" "Allah," zei hij. De man knikte weer: "Waarom drink jij, en rook je, terwijl je voor 10 000 euro niet eens de Kabazou schoonmaken met je bier? Allah heeft jouw lichaam gemaakt, en de profeet heeft de Kaba gemaakt. Zeg nou eens eerlijk.. Wat is heiliger? Jouw lichaam of de Kaba?" Die jongen schaamde zich.. en vanaf die tijd heeft hij geprobeerd niet te roken en te drinken.
En nu vraag ik aan jullie.. Wat zouden jullie gezegd hebben, als iemand je zo'n hoog bod zou geven?

Ik ken meer van zulke verhalen.. Als jullie geintereseerd zijn kan ik er wel meer vertelen.. Ik moet zo gaan eten.. Ik heb vandaag VRIJWILLIG gevast, en je mag me geloven of niet. Ik hoop dat ik jullie heb laten zien wat de islam voor me betekend, en natuurlijk hoop ik dat iemand op die forum moslim zal worden. :roll: :wink: Ik hoop dat als jullie vragen hebben.. die zullen stellen.. Tot later --Insha'allah (als Allah dat wil..) Byebye!!
Leuk, weer eens een lullig verhaaltje. En nog wel een lullig moslimverhaaltje.
Als ik tijd heb, neem ik hem op in mijn verzameling, het is best wel een fraai exemplaar.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ik zou betalen om te mogen urineren op de Kaba.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Er is ook zulk een verhaatje over de profeet Mohamed die op straat rondiep en zo'n jongere tegen de gevel zag hangen.
Mohammed ging naar de jongen toe en sneed hem zonder boe of ba de hals over.
Een van zijn volgelingen die erbij was vroeg aan Mohammed waarom hij dit deed.
Om te voorkomen dat hij als ongelovige zou opgroeien was het antwoord.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Ik ben later terug. Maar ff een reactie hierop:

De enige die zich schuldig moet voelen is die lelijke woestijngod van je. HIJ geeft de armen geen eten, HIJ zorgt voor ellende in de wereld.
HIJ is almachtig, dus HIJ moet dat oplossen.

Mja, wat zit ik te zeveren tegen iemand die als beroep in de kozina moet staan...

Kijk, letterlijk van het internet:
-De kapper



Een man ging naar de kapper om zijn haar en baard bij te laten knippen. Ze begonnen te discussi?ren en spraken over vele zaken. Al gauw kwamen ze bij de bekende vraag of God wel bestaat. De kapper zei: "Kijk, ik geloof niet dat God bestaat." "Waarom zeg je zoiets?" vroeg de man. "Nou, iemand hoeft alleen maar naar de wereld te kijken en hij zal zien dat God niet bestaat. Als God echt bestaat, zouden daar dan zoveel zieke mensen zijn? Zouden daar zoveel gehandicapte kinderen zijn? Nee, Als Hij echt bestond, zou er geen ellende zijn op de aarde. Ik kan me niet voorstellen dat een God dit allemaal kan toestaan. De man was even stil maar zei verder niets. De kapper was inmiddels klaar en de man verliet de zaak. Onderweg naar huis zag hij een oude man op straat met heel lang haar en ongetrimde baard. De man ging onmiddellijk weer terug naar de kapperszaak en zei tegen de kapper: "KAPPERS BESTAAN NIET !" "Maar ik ben toch een kapper en ik sta hier vlak voor je" antwoordde de kapper. "NEE!" zei de cli?nt. "Kappers bestaan gewoon niet. Als zij echt bestonden, zouden er geen mensen meer rond lopen met lang haar en ongetrimde baarden op de wereld." De kapper antwoordde: "Ach, wij kappers bestaan zeer zeker wel. Het zijn gewoon de mensen die niet naar ons komen." "Exact!" ging de man verder. "Dat is het hem nou juist. God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar Hem gaan en Hem niet opzoeken en daarom is er zoveel ellende op de wereld.

Ik ken der nog 1tje.. Ben later terug

--Denk niet dat ikme beledig voel wanneer jullie de slecht over de islam pratenn--
ff voor de zekerheid :D
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Srry.. verkeerd geciteerd.. Het eerste stukje moet geciteerd worden..
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

IslamGirl__ schreef:Ik ben later terug. Maar ff een reactie hierop:

De enige die zich schuldig moet voelen is die lelijke woestijngod van je. HIJ geeft de armen geen eten, HIJ zorgt voor ellende in de wereld.
HIJ is almachtig, dus HIJ moet dat oplossen.

Mja, wat zit ik te zeveren tegen iemand die als beroep in de kozina moet staan...

Kijk, letterlijk van het internet:
-De kapper



Een man ging naar de kapper om zijn haar en baard bij te laten knippen. Ze begonnen te discussi?ren en spraken over vele zaken. Al gauw kwamen ze bij de bekende vraag of God wel bestaat. De kapper zei: "Kijk, ik geloof niet dat God bestaat." "Waarom zeg je zoiets?" vroeg de man. "Nou, iemand hoeft alleen maar naar de wereld te kijken en hij zal zien dat God niet bestaat. Als God echt bestaat, zouden daar dan zoveel zieke mensen zijn? Zouden daar zoveel gehandicapte kinderen zijn? Nee, Als Hij echt bestond, zou er geen ellende zijn op de aarde. Ik kan me niet voorstellen dat een God dit allemaal kan toestaan. De man was even stil maar zei verder niets. De kapper was inmiddels klaar en de man verliet de zaak. Onderweg naar huis zag hij een oude man op straat met heel lang haar en ongetrimde baard. De man ging onmiddellijk weer terug naar de kapperszaak en zei tegen de kapper: "KAPPERS BESTAAN NIET !" "Maar ik ben toch een kapper en ik sta hier vlak voor je" antwoordde de kapper. "NEE!" zei de cli?nt. "Kappers bestaan gewoon niet. Als zij echt bestonden, zouden er geen mensen meer rond lopen met lang haar en ongetrimde baarden op de wereld." De kapper antwoordde: "Ach, wij kappers bestaan zeer zeker wel. Het zijn gewoon de mensen die niet naar ons komen." "Exact!" ging de man verder. "Dat is het hem nou juist. God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar Hem gaan en Hem niet opzoeken en daarom is er zoveel ellende op de wereld.

Ik ken der nog 1tje.. Ben later terug

--Denk niet dat ikme beledig voel wanneer jullie de slecht over de islam pratenn--
ff voor de zekerheid :D
Wat een tegenvaller.
Dit lullige moslimverhaaltje, daar heb ik helemaal niets aan.
Dit lullige moslimverhaaltje zit allang in mijn verzameling lullige moslimverhaaltjes.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Islam in het nieuws

Bericht door hans van de mortel »

IslamGirl__ schreef:Ik ben nieuw op dit forum.. maar ik heb al een tijdje op deze site gekeken en heb gezien hoe mensen tegen de islam zijn. Ik heb niet alles gelezen.. Maar ik wil wel reageren op dingen die ik wel heb gelezen.
Inderdaad, mensen die nadenken en een vrije wil hebben en een eigen verantwoordelijkheid - ja - die mensen die niet als een dier zijn, die mensen zijn TEGEN de islam. Hoe kan een fatsoenlijk verstandig mens nou aanhanger zijn van een club als islam waarbij andere geassocieerden van diezelfde islam zich uitsluitend bezig houden met mensonwaardige activiteiten als het vermoorden van onschuldige kinderen, vrouwen en mannen? De islam doet dit uit naam van diezefde zelfbedachte ’allah’ uitgevonden door de grote mensenslachter Mohammed die als voorbeeld dient voor vele allahtone islamaanhangers. En dat alles om vrouwen te vernederen, hoofden af te hakken, te slaan met de zweep of te stenigen, met een auto over de arm van een kind rijden volgens de sjaria omdat dat kind gestolen heeft en gestraft moet worden. Dat gebeurt dan in alle oprechtheid en blijdschap vanuit de alles beter wetende islam die de islamitische wereld slechts analfabetisme heeft bijgebracht.

Vandaar dat onder andere vrouwen in de islam in een kolenzak mogen rondhuppelen op een gedenkwaardige afstand van de man. Niet luisteren? Slaag! Enne . . . nou was daar toevallig een heeeeeel intelligente wijze moslimvrouw die kon nadenken en begreep dat islam alleen maar verfoeilijk slecht en immoreel is, vol onrecht, moorden en discriminatie. De vrouw wordt - volgens de koran - sura 2:223 - alleen maar als lustobject voor de man voorgesteld, als een akker die omgeploegd moet worden.

Gedver, wat een walgelijke zelfbedachte religie. Alsof wij in deze tijd geen verlichting hebben ondergaan en ons de ’wijze’ les moeten laten lezen door een religieuze beschaving die nauwelijks lezen en schrijven belangrijk vindt in het leven, omdat ’allah’ de almachtige voor hen zal zorgdragen. Maar niet heus. Die vrouw die haar islam vaarwel wil zeggen en zich wil aansluiten aan een eigentijdse beschaving heeft geen schijn van kans haar beslissing te overleven. Zij zal door de altijd aanwezige fascistisch onmenselijke islam onthoofd worden. Of lees je nooit kranten en draag je islamitische oogkleppen, of steek je dagelijks je hoofd kompleet met hoofddoekje in het religieuze woestijnzand?

’Allah’ de erbarmer draagt slechts de ’ongelovigen’, de christenen en de joden een blij hart toe. De allahtone islamaanhangers zijn de eeuwige verliezers, omdat zij niet luisteren willen naar mensen die een hogere ontwikkeling en wijsheid en macht hebben dan de van ontbering afstervende islam. Zonder hulp uit het Westen komt de allahtone islamaanhanger om van de ellende. Vandaar - waarschijnlijk net zoals jij - dat die allahtone islamaanhangers met grote horden als vliegen op de stroop naar het Westen zijn uitgeweken. Weg van hun vertrouwde ’allah’ die de islam alleen maar onzekerheid heeft gebracht. Je kunt bidden tot je een ons weegt. Je kunt ook een leuk muziekje draaien. Of praat eens met een normaal mens en voer eens een verstandig open gesprek. Maar de islam is halstarrig, wil niet leren, wil nooit luisteren naar anderen. Zoekt zijn eigen onheil op en zal daardoor met wortel en tak uitgeroeid worden. Hoe? Van binnenuit. Vanuit de islam zelf.

In Indonesië, het allergrootste moslimland ter wereld sterven moslims als ratten. Hoe dat zo? Omdat diarree in dat land de tweede doodsoorzaak is. Maar ’allah’ zal het wel te druk hebben met de Westerse beschaving waar de ene uitvinding na de andere wordt uitgedacht, met dank aan ’allah’ de verhevene. Dankzij de kracht en gave en barmachtigheid van ’allah’. Wat moet ’allah’ met luie domme mensen die niet willen nadenken en hun verstand gebruiken, die een achterlijke 1400 jaar geleden bedachte en in het leven geroepen woestijnreligie stelselmatig in ere houden, hoe verwerpelijk die ook is.

’Allah’ heeft de allahtone islamaanhanger hiervoor een fikse straf bedacht. Nadenken, hersens gebruiken, lieve tante. ’Allah’ is alleen maar met de rechtvaardige. Versta je arabisch? Goed! Des te beter. Luister dan maar eens naar een van je eigen geestelijke leiders.

http://nl.youtube.com/watch?v=6_oAHK67T ... re=related

Misschien wil je daar wat van aannemen. Jij bent toch een vrije moslima die doet wat ze zelf wil? Mooi zo! Vrijer en blijer kan het niet hier in democratisch Nederland. Dat is wel andere koek dan wonen en leven in een van die fascistisch gestructureerde islamitische staten, nietwaar?

Als het zo hoog nodig je eigen keuze is om te bidden, waarom bid je dan niet acht keer per dag? Of afwisselend op even en oneven dagen? Gedver, wat een oerprimitieve achterlijke woestijnreligie van 1400 jaar geleden waar onze westerse beschaving mee wordt besmet. Hoe lang nog, ’allah’?

Vergeet je het filmpje niet? Het is in het arabisch, de heilige taal van ’allah’, maar ondertiteld in het Nederlands. Want bijna geen moslim die arabisch kan lezen. Ook in Indonesië zijn er meer mensen die Nederlands kunnen lezen dan arabisch. En dat zijn natuurlijk geen moslims.

http://nl.youtube.com/watch?v=6_oAHK67T ... re=related
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Islam

Bericht door IslamGirl__ »

Als het zo hoog nodig je eigen keuze is om te bidden, waarom bid je dan niet acht keer per dag? Of afwisselend op even en oneven dagen? Gedver, wat een oerprimitieve achterlijke woestijnreligie van 1400 jaar geleden waar onze westerse beschaving mee wordt besmet. Hoe lang nog, ’allah’?
Waarom ik niet 8 keer per dag bid? Wie zegt dat. Ik bid zovaak meer dan 5 keer per dag. Die 5 keer.. is wat Allah vraagt van ons. Verder mogen we zovaak bidden als we willen. Ik vast ook zovaak op maandag en donderdag. niet omdat allah dat vraagt, maar omdat ik weet dat de profeet dat vrijwillig deed, en ik wil Graag zijn voorbeeld volgen. Denk je dat ik alleen die 5 keer bid. Het is mijn eigen keuze om te bidden of niet. Waarom zou ik afwisselend moeten bidden. Gaan christenen dan ook op vrijdag naar de kerk om de Zondagpreek te horen? Waarom is de heilige dag voor de Joden niet op dinsdag? Ik bedoel: Waarom eten apen bananen?

ik ben zo terug.. moet bidden :wink: Ik zal zo verdergaan..[/i]
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Re: Islam

Bericht door migrantenjong »

IslamGirl__ schreef:
Als het zo hoog nodig je eigen keuze is om te bidden, waarom bid je dan niet acht keer per dag? Of afwisselend op even en oneven dagen? Gedver, wat een oerprimitieve achterlijke woestijnreligie van 1400 jaar geleden waar onze westerse beschaving mee wordt besmet. Hoe lang nog, ’allah’?
Waarom ik niet 8 keer per dag bid? Wie zegt dat. Ik bid zovaak meer dan 5 keer per dag. Die 5 keer.. is wat Allah vraagt van ons. Verder mogen we zovaak bidden als we willen. Ik vast ook zovaak op maandag en donderdag. niet omdat allah dat vraagt, maar omdat ik weet dat de profeet dat vrijwillig deed, en ik wil Graag zijn voorbeeld volgen. Denk je dat ik alleen die 5 keer bid. Het is mijn eigen keuze om te bidden of niet. Waarom zou ik afwisselend moeten bidden. Gaan christenen dan ook op vrijdag naar de kerk om de Zondagpreek te horen? Waarom is de heilige dag voor de Joden niet op dinsdag? Ik bedoel: Waarom eten apen bananen?

ik ben zo terug.. moet bidden :wink: Ik zal zo verdergaan..[/i]
Zeg eens, als Allah almachtig is, waarom eist hij dan dat jij bidt?

Heeft hij een minderwaardigheidscomplex en wilt die wat aandacht?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Islam

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
IslamGirl__ schreef:
Als het zo hoog nodig je eigen keuze is om te bidden, waarom bid je dan niet acht keer per dag? Of afwisselend op even en oneven dagen? Gedver, wat een oerprimitieve achterlijke woestijnreligie van 1400 jaar geleden waar onze westerse beschaving mee wordt besmet. Hoe lang nog, ’allah’?
Waarom ik niet 8 keer per dag bid? Wie zegt dat. Ik bid zovaak meer dan 5 keer per dag. Die 5 keer.. is wat Allah vraagt van ons. Verder mogen we zovaak bidden als we willen. Ik vast ook zovaak op maandag en donderdag. niet omdat allah dat vraagt, maar omdat ik weet dat de profeet dat vrijwillig deed, en ik wil Graag zijn voorbeeld volgen. Denk je dat ik alleen die 5 keer bid. Het is mijn eigen keuze om te bidden of niet. Waarom zou ik afwisselend moeten bidden. Gaan christenen dan ook op vrijdag naar de kerk om de Zondagpreek te horen? Waarom is de heilige dag voor de Joden niet op dinsdag? Ik bedoel: Waarom eten apen bananen?

ik ben zo terug.. moet bidden :wink: Ik zal zo verdergaan..[/i]
Zeg eens, als Allah almachtig is, waarom eist hij dan dat jij bidt?

Heeft hij een minderwaardigheidscomplex en wilt die wat aandacht?
God heeft het niet nodig gerezen te worden, want Hij is boven alle lofprijs verheven. Wij, de mensen hebben het nodig.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Wat hebben de mensen precies nodig, Chaimae?

Ik begrijp je zin niet goed. Werk uit aub.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Of lees je nooit kranten en draag je islamitische oogkleppen, of steek je dagelijks je hoofd kompleet met hoofddoekje in het religieuze woestijnzand?
Er zijn zovaak leugens in de krant. Toen het ICA slecht in het nieuws stond, was er ook in het parool dat die school de rijkste van heel Nederland was. Allemaal onzin. Dit heb ik van een Belgische mopppenforum:

MAN DOODT HOND
De volgende mop heb ik gevonden op een belgische moppensite.
De mop laat zien hoe sommigen in de media ontwikkelingen in de samenleving naar eigen goeddunken
(ver)vormen.

Er loopt een man door Central Park in New York. Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt
aangevallen door een pitbull. De man rent naar het meisje en begint te vechten met de pitbull.
Uiteindelijk slaagt de man erin de hond uit te schakelen en het leven van het meisje te redden.
Een politieman ziet dit op een afstand allemaal gebeuren. Hij gaat naar de man toe en zegt:
"Meneer, u bent een ware held! Morgen zult u in de kranten lezen: 'Heldhaftige New Yorker redt
leven van meisje'."
"Maar politie-agent, ik ben geen New Yorker!"
"Oh, dan zult u wel zoiets lezen als: 'Heldhaftige Amerikaan redt het leven van een meisje'."
"Maar ik ben geen Amerikaan!"
"Oh, wat bent u dan?"
"Ik ben een Marokkaan."

Staat er de volgende dag in de krant:
'Moslim-extremist doodt Amerikaanse hond'.

Klopt dit of niet?

En trouwens,, voor de zoveelste keer.. Ik draag dat 'hoofddoekje' uit vrije wil. Mijn ouders dwingen mij niet om een hoofddoek te dragen. Zoveel negatief nieuws in de media. Ik wil ook laten zien wie ik ben. Ik ben ook een moslim, toch? Waarom zou ik me verschuilen door geen hoofddoek te dragen?
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Het is nodig voor onze eigen geestelijke troost. Ik ervaar het gebed als iets moois. Ondanks het feit dat ik er mee speel; dan bid ik eens twee weken, en stop ik vervolgens weer een week en pak het dan vervolgens weer op. Ik weet 't allemaal niet.

Door God te aanschouwen, te aanbidden, Zijn ziel te leren en Zijn liefde bereid je je voor om de Allerhoogste, God, te aanschouwen. Door te bidden vereer je de absolute waarheid. Het gebed is de fundering van de islam, en de doel van de islam is dus om de ziel van een mens te zuiveren van alles wat haar vervuild. Bidden hangt ook af van kennis en is ook één van de manieren om kennis te vergaren. Door het gebed worden we ons namelijk bewust van Gods bestaan, en door te bidden kan Hij in ons hart. Via het gebed reinigt Hij onze ziel.

Het gebed moet niet als een last gezien worden die de mens is opgelegd. Het behoort een innerlijke behoefte te zijn die in iedere ware gelovige zit. Een dringende behoefte in jezelf om zo je Schepper te dienen en Hem te gehoorzamen. Het gebed is slechts een klein gebaar van dankbaarheid voor alle talrijke gunsten die Hij ons iedere dag opnieuw schenkt.

De mens is van nature zwak. Hij heeft hulp nodig in moeilijke tijden. En de beste hulp die we kunnen krijgen is die van geduld in tegenslagen en het gebed. Zie het gebed als een soort van een samenvatting van de relatie tussen God en de mens. Je bent God aan het lofprijzen. Het moet natuurlijk wel uit je diepste wezen komen, wil je afgestemd zijn op Gods wil. Het kwade wordt verwijderd en je komt tot het goeie en de innerlijke rust.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Zeg eens, als Allah almachtig is, waarom eist hij dan dat jij bidt?

Heeft hij een minderwaardigheidscomplex en wilt die wat aandacht?
Allah wil dat we biddenn, hij eist het niet. Allah zegt in de koraan: "Ik heb de mens en de djinn slechts geschapen om mij te aanbidden". HIJ heeft ons geschapen, mag hij dan niet iets terug vragen? het enige wat hij ons vraag is om te bidden. En dat eist hij NIEt. Hij wil het van ons. En degene die dat wil, luistert naar wat hij ons vraagt. En trouwens.. Vraag jij hulp aan Allah/God, alleen wanneer jij hem nodig hebt? Vergeet jij hem in blije tijden? Trouwens, zoveel is het ook weer niet he, 3x5 minuten op een dag aan jouw schepper denken? De hele dag heb je voor jezelf.

8** zo terug
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

En trouwens,, voor de zoveelste keer.. Ik draag dat 'hoofddoekje' uit vrije wil. Mijn ouders dwingen mij niet om een hoofddoek te dragen. Zoveel negatief nieuws in de media. Ik wil ook laten zien wie ik ben. Ik ben ook een moslim, toch? Waarom zou ik me verschuilen door geen hoofddoek te dragen?
Jij draagt de hoofddoek dus alleen maar om zo de buitenwereld te laten zien dat je een moslim bent?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

En dat eist hij NIEt. Hij wil het van ons
Hé, wat is het verschil tussen eisen en willen in dit opzicht.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Jij draagt de hoofddoek dus alleen maar om zo de buitenwereld te laten zien dat je een moslim bent?
Waarom niet? Je bedoelt ALLEEn voor de buiten wereld? Dat niet. Kijk, de islam staat vaak slecht in het nieuws. Kan ik niet laten zien wie ik ben? Allah vraagt de moslima's om een hoofddoek te dragen. Zou ik hem dan moeten gehoorzamen? Natuurlijk.
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Ik heb de mens en de djinn slechts geschapen om mij te aanbidden"

De djinn?
Hebben we het over hetzelfde als deze mensen in deze video?
http://www.memritv.org/clip/en/1289.htm

Weet iemand of er ooit uitgelegd is hoe de djinns die aanbidding doen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie